Niin siis ensinnä olen ujo enkä kertakaikkiaan vaan osaa mennä juttelemaan naisille. Häpeän itseäni liikaa ja otan itseeni jokaisesta sadoista pakeista mitä olen tähän kolmeenkymmeneen ikään mennessä saanu.
Olen joskus onnistunut ja mentiin naimisiin mutta sekin selvis miksi hän minuun kai rakastui. Hän oli mieleltään vakavasti sairas itsemurhayrityksineen päivineen.
Selväjärkisiä en saa millään. Olenkin alkanut matkimaan kavereiden tyyliä. Vähän niinkuin hiekkalaatikolla aikanaan. Katsotaan mitä isommat pojat tekee.
Kaverit saa naisia helposti. He ovat riuskoja, kulkee paskasissa vaatteissa nortti huulessa ja hauskaa on.
Itse olen ollut savuton, lähes alkoholiton ja pukeutunut siististi.
No kokeilin. Aloitin kolmekymppisenä nortin polton, revin farkut polvista, kasvatin parran ja aloin juomaan itseäni sammuksiin joka viikko.
Ei toimi siltikään. Jätkät sen kun kaataa naisia samalla tyylillä. Jos yritän iskeä jotain niin aina tulee että "oot kiva mutta ei meistä tule mitään" Kaveri tulee paikalle niin muutamalla lauseella nainen on lämmin ja taas kaksi ihmistä katos jomman kumman kotiin. Vanhemmat naiset sanoo että olen komea mutta en usko ja olenkin suunnitellut käydä virossa kasvo leikkauksessa. Eli persoona uusiks jos se edes toimis. Toisaalta olen hoikka paitsi ruvettuani kaljottelemaan vatsa on kasvanut, niin joku ehdotti että naiset haluaa vahvan uroon eikä hoikkaa hongan kolistajaa. Mietin myös että pitäisikö laittomilla kasvuhomooneilla ottaa lihas massaa kun sali treenitkään ei auta.
Miten helvetissä mä saan edes yhden kunnon naisen elämääni????? Auttakaa!!!!

Näin se menee. Säästät turhaa aikaa ja tuskaa kun tajuat tämän. Muutama vuosi kun tutkistelet itseäsi maksaa vaivan...jotain itsetuntemus kurssia ja muuta. niin akuan kuin pysyt lapsellisella tasolla vetoat samalla lailla kipuileviin naisiin.
Jos edellä
kuvaamani tuo lapsellisuutta joihin luulen että naiset kiinnostuu niin mitä se sitten on millä keinoin aikaisemmin yritin saada naisia.Niin pukeuduin siististi (farkut, mukava paita) siis normaali. Ei puku. Laitoin partavedet yms, hiukset siistiksi enkä edes ottanut kuin pari kaljaa jos baariin piti lähteä. Niin enkä polttanut tupakkaa. Hain naisia tanssimaan (osaan jotenkin) yritin herättää keskustelua yms.
Olen hyvässä virassa (kohtuu korkeasti palkattu) joten perheelle olisi hyvät mahdollisuudet auto, koti, mökki yms tarjota mutta ei edellisessä eikä nykyisessäkään tyylissäni kukaan kiinnostu. Mielestäni en aiemmin ole ollut lapsellinen mutta aina sama laulu perjantaisin ja lauantaisin. "olet ihan kiva mutta" "saat jonkun paremman" "pidän sinusta mutta vain kaverina".......... siis näitä mene pois rimpsuja on loputtomiin. Siksi päätinkin vaihtaa elämän tyylin täysin kaverieni kaltaiseksi mutta ei vaan toimi.
Yksi yhteinen tekijä tyyleissäni on ollut. Olen kiltti ja ystävällinen ja haluan ottaa toisen huomioon mutta sen olen huomannut että oma itsensä ei saa olla.
Väkivaltaisista tappelupukareistako te sitten tykkäätte?
Apua kiitos
moros!
Naiset usein kiertää liian kiltit miehet, älä ole ylikiltti mutta älä myöskään väkivaltainen... Mene jonnekin juttelemaan jos olet liian kiltti, eli yrität miellyttää toisia liikaa etkä voi olla oma itsesi. Semmoinen ahdistaa usein naisia...Ja hanki vaikka joku kiva ja yllättäväkin harrastus(e. maalaus, kamppailulaji,tanssi, seinäkiipeily, kuoro, harrastelijateatteri) jota et ole aikaisemmin edes tullut mieleesi.
Etsi omaa persoonaasi ja juttuasi ja omia piirejäsi ja ole oma itsesi. Mutta jos sinun on vaikea olla oma itsesi ja yrität miellyttää toisia ja palkäät että menetät heidät jos et miellytä tms. niin sinun kannattaa mennä jonnekin juttelemaan.....sitä ei välttämättä edes itse ymmärrä jos sellaista on. Ihan ystävällisesti kirjoitan tässä sinulle..toivottavasti et loukkaantunut tms.:)
ddd
p.s. itse en pidä liiasta partaveden tuksusta.kfe
siis tuoksusta:Dhahahaha mökki ja kaikki!
"...joten perheelle olisi hyvät mahdollisuudet auto, koti, mökki yms tarjota.." hhahaha kailotatko muka jokasen naisen kohdalla heti alkajaisiksi,että sulla olis varaa tarjota mökki! halusit täysjärkisen naisen eikä kyllä kukaan täysjärkinen nainen ajattele heti ensimmäisenä, toisena eikä varmaan kymmenentenäkään asiana miehestä mökkeilymahdollisuuksia.olet varmaan itsekin tajunnut,että kuulostat pinnalliselta. vaikutat sellaselta nössöltä,joka luulee että naisille pitää olla gentle ja lässyttää, ja ainoa vaihtoehto tälle tyypille (joka on todellisuudessa vaan ääripää,et näköjään tajua,että siinä voi kulkea kultainen keskitiekin) on räyhääjänaistennaurattajarenttu-johon-rakastutaan.
Ah oon niin onnellinen ja ylpeä mun poikaystävästäni!se on niin järkevä,rento ja siisti kaikin puolin,mut on silti miehekäs,metsästää,autoilee ja on hyväkuntoinen sekä urheilusta kiinnostunut vaikka ei varsinaisesti sellaista harrastakaan. Se on hauska,spontaani,puhuu tunteistaan avoimesti ja on tosi sosiaalinen ja ihanalla tavalla röyhkeä. Mikä mies<3 Joissakin vaan on sitä jotain..
ominaisuuksista
"Se on hauska,spontaani,puhuu tunteistaan avoimesti ja on tosi sosiaalinen ja ihanalla tavalla röyhkeä."Tämä kuulostaa aika lailla siltä, mihin suuntaan kannattaa arkihavaintojen perusteella itseään kehittää, jos aikoo hyvän naisen saada. Tuon tunteistaan avoimesti puhumisen ottaisin vähän varauksella. Negatiivisia tunteita ei kannata äyskiä ihan miten sattuu.
Usein miehet tuntuvat miettivän liikaa sitä herrasmies ja kiltti -osastoa, kyllä käytännössä "ihanalla tavalla röyhkeä" saa naisessa enemmän liikettä aikaan.
Suurinosahan
teistä hempukoista on diivamaisia elättäjän perässä juoksioita. Miksei sitä käyttäisi hyväkseen miehet joilla on millä mällätä ja tarjota. Itselläni ukko metsästää myös ja on "miehekäs" mutta ai kuinka ihana meillä on mökkeilläkin kerta viikkoon tai pariin kertaan kuukaudessa. Älä ole katkera vaikka emme pinnallisia olekaan.Liian kiltti
Toi on dilemma.... Naiset haluaa kunnon miestä, mutta ne ei ihastu kunnon miehiin.Eli sun pitää alkaa näytellä ja tuomaan niitä miehisiä juttujas esiin. Et saa olla ensitutustumisella liian kiltti. Ryyppäämisellä ja epäsiistillä ulkoasulla ei oo mitään tekemistä tän asian kanssa muuta kuin se, että näiden kavereittesi ulkomuodossa näkyy se hällä väliä asenne joka heillä on myös naisia kohtaan.
Älä siis ole liian ystävällinen. Kunnioita ja ole kohtelias, mutta ole KUKKO ja ole sitä hauskasti. Älä näytä olevasi liian kiinnostunut. Opettele kehon kieli, joka on aina vähän pois päin naisesta. Kehon kieli on yllättävän tärkeää, tärkeämpää kuin se, mitä sanot.
Naiset vastaavat itsevarmoihin kukkoihin alitajuisesti. jos menet kadulla kysymään naisilta, niin itsevarmuuden he myöntävät mutta sitten alkaa tulla paskapuhetta siitä, miten miehen pitää olla kiltti, huomaavainen yms yms yms. Tämä ei ollenkaan pidä paikkaansa!! Vasta pitkässä parisuhteessa mies saa olla kiltti ja huomaavainen. Sitten vasta naiset alkavat kaivata sitä. Ennen parisuhdetta on VIEHÄTYSVAIHE, jossa pätevät yllä kuvaamani pelisäännöt.
Pidä kiinni mielipiteistäsi, älä nöyristele yhtään naisen edessä. Älä yritä miellyttää, älä tarjoa, ole hauska mutta leikittele hänen kustannuksellaan. Käytä itsesuggestiota.
Vaihda takas omaan tyyliisi.
Muista myös, että selväjärkiset naiset on harvassa :D
Tuosta pääset alkuun! Onnea uuteen elämään!
http://www.google.fi/search?hl=fi&client=opera&rls=en&hs=mJr&q=cocky+comedy&btnG=Haku&meta=&aq=f&oq=
jaa
Itsevarmuus ja kiltteys on seksikäs yhdistelmä. Itse en mistään "kukoista" kiinnostu, mutta tasapainoinen, ystävällinen mies sytyttää. Kiltteys muuten ei ole sama asia kuin riippuvuus. Pidä mihistä jotka ovat sinut itsensäkanssa elikkä sillätavalla itsevarmoja etteivät mita arvoaan muiden kautta, ei miesten eikä naisten.Kukostelu on vain epävarmuuden toinen puoli ja minuun ei se ainakaan iske. Sellainen ystävällinen , lämmin ja itsenäisen mies on ihastuttava. Arvomaailmakin on tärkeä, jos kohtelee toisia sikamaisesti niin kartan.
Ole rohkea
Harmi, ettet löydä naista, koska kaltaisiasi kunnollisia miehiä tarvitaan tässä yhteiskunnassa. Ehkä ravintolat eivät ole oikeita paikkoja löytää naisseuraa. Joku harrastus toisi sinulle helpomalla kumppanin. Yhteinen kiinnostus johonkin asiaan yhdistäisi ja löytäisit samanhenkisen naisen. Naiset haluavat olla mukamas niin itsenäisiä ja tasa-arvoisia, mutta kuitenkin he viimekädessä haluavat vahvan miehen, joka ei pyytele anteeksi olemassaoloaan ja on päätöksissään rohkea ja mielipiteissään varma. Epävarma mies ei anna turvallisuudentunnetta naiselle ja sallaiset miehet päätyvät usein vahvojen naisten jalkaräteiksi. Minkäänlaiseen näyttelemiseen ei kannata alistua, ennenpitkää roolit murtuu ja totuus tulee esiin. Kehitä itseäsi, löydä vahvuutesi ja korosta niitä. Olen varma, että sinua onnistaa vielä, älä anna periksi. Joku ujo tyttö voi jo katsella sinua toivoen, että saisi sinuunkatsekontakstin ja tulisit juttelemaan.Liian päällekäyvä ei saa olla, mutta voit vähän kosketella naista (olettaen, että tutustutte baarissa, kaupan kassajonossa saattaisi olla kummallista) varovaisesti, kuten hiuksia tai kättä. Olettaen, että olette jo vähän aikaa jutelleet ja nainen näyttää kiinnostuneelta. Parempi olla kohtelias eikä puhua sanallakaan seksistä (jos et siis hae yhdenillan juttua). Parempi jutella kaikista kiinnostavista asioista ja pyytää, josko voisitte tavata kahvilla/leffassa tms. ensi viikolla.
Mitään taikakeinoja ei tarvita. Niin, ja kannattaa myös miettiä, että oletko iskenyt oman tasoisiasi naisia. Kaunottaret, jotka saavat iskuyrityksiä osakseen koko illan ajan harvemmin lämpenevät muille kuin hyvännäköisille miehille. Moni naapurintyttö sen sijaan voi istua baarissa koko illan kenenkään tulematta iskemään.
Hyviä vinkkejä, jotka ainakin yleensä ovat minuun toimineet: (osa on täysin itsestäänselvyyksiä monelle miehille, mutta moniko oikeasti käyttäytyy niin)
- hymy
- silmiin katsominen
- positiivinen elämänasenne (mies ei ala nyyhkyttää eksiensä perään, tai muuten surkeaa elämäntilannettaan)
- itsevarmuus (pieni ujous tai jännitys ei kuitenkaan haittaa, sehän kertoo vain kiinnostuksesta :) )
- ole oikeasti kiinnostunut naisen jutuista, äläkä kerro vain itsestäsi
- sellainen leikkimielisyys, pilke silmäkulmassa ;)
- drinkin tarjoaminen (saa naisen tuntemaan itsensä erikoiseksi, itse ainakin näen sen niin, että mies on todella kiinnostunut jos tarjoaa drinkin) mutta ei missään nimessä ensirepliikkinä, vaan kun olette tutustuneet
- herrasmiesmäisyys!!!! (avaa ovet, joka toinen sana ei ole kirosana, illalla jos lähtee samaa aikaa baarista ulos, auttaa takin päälle)
Näin. Itse olisin ainakin sulaa vahaa tuollaisen miehen iskuyrityksestä. Siinä ei paljoa miehen ulkonäkö painaisi.
Ei tehoa
Kiitos vaan naisille vinkeistä. Kokeiltu on. Osa noista naisten neuvoista pilaa koko iskuyrityksen, joten tässä nyt kerron mitkä.Kukkoilu ei tarkoita sikamaisuutta. Jos naiselle antaa yleensä sen luonnollisen (ei väkinäisen) vaikutelman, että miehenä on vähän varaa valitakin niistä naisista eikä ottaa sitä minkä just ja just saa, ja että on hauskaa ilmankin naista, niin on hyvillä vesillä!
Taikakeinoja tarvitaan. Vanha neuvo "ole oma itsesi" tarkoittaa "ole paras tai vielä parempi itsesi" mikä yleensä vaatii pientä viilailua. Naiset itse eivät tiedosta tätä, koska heidän päässään tuo "oma itse" on se hurmaava mies ja oikeasti vain yksi sadasta miehestä on tuollainen luonnostaan itsevarma hurmuri.
Itsevarmuuden opettelu on todella tärkeää. Pano sanalla opettelu sisältäen mm body languagen.
Sitten ne sudenkuopat:
- Ulkonäön kehuminen
Ulkonäön kehuminen ei lämmitä ETENKÄÄN niitä nättejä naisia. Ohimennen voi mainita että "ihan nätti likka mutta kauneus on yleistä, mitä muuta hyvää sussa on ulkonäön lisäksi". Jos ensimmäisenä päräytät "olet baarin kaunein nainen, pakko sanoo", olet jo näyttänyt naiselle korttisi: olet kiinnostunut hänestä eikä naisen tarvinnut tehdä mitään sen eteen. Useimmat naiset mieltävät tämän epäseksikkääksi. Ehkä se Temmeksen nurkkapitäjän naapurin Impi voi toki lämmetä pelkistä kehuista - kännnissä.
- drinkin tarjoaminen
Nyrkkisääntö: älä tarjoa. Muuten olet pummimagneetti. jos nainen kysyy, että "tarjootsä mulle" niin tässä vaiheessa kaiva esiin se leikkimielisyys ja pilke silmäkulmassa ja heitä että "Heei hei kuule sä tarjoot ensimmäisen kiekan sisko. Koitas arvata, mikä on mun lemppari." Älä kuitenkaan jää drinkkikeskusteluun vaan vaihda puheenaihetta johonkin mukavaan ettei naiselle tule epämiellyttävä olo. Voit loppuillasta tarjota jos nainen on oikeasti kiinnostunut eikä sinun tarvitse oikeasti pitää mitään periaatetta vuorottelusta :D.
- herrasmiesmäisyys!
Kuten Cris Rock sanoi, jokainen nainen tietää että kun mies sanoo, "annahan kun avaan sulle oven", hän itseasiassa sanoo "kelpaisko muna". Listasin tämän kuitenkin hyviinkin neuvoihin! Katso sieltä.
Sitten ne hyvät
- hymy
- silmiinkatsominen
Pitäisi muistaa myös miten EI KATSOA silmiin. Jos katsot pois, katso sivulle, älä koskaan alas. Alaspäin katsominen antaa surullisen ja alistuvan vaikutelman. Sivulle katsominen antaa miehestä itsevarman ja ei liian kiinnostuneen kuvan. Sivulle katsominen on merkki ikävystymisestä. Tällöin nainen ei koe oloaan uhatuksi vaan päin vastoin saattaa jopa yrittää miestä enemmän (siis vain yksi pieni osa-alue tämä isossa palapelissä).
- positiivinen elämänasenne
Yleensäkin ÄLÄ WINETÄ MISTÄÄN. Sinun elämäsi tulee olla hurmaavaa ja vauhdikasta, johon mukaan pääsevälle naiselle se on etuoikeus.
- pieni ujous tai jännitys kertoo vain kiinnostuksesta :) )
Ja kiinnostuksen kertominen heti alussa karkoittaa 90% naisista nopeammin kuin ehdit sanoa "käyks usein täälä"
- ole oikeasti kiinnostunut naisen jutuista, äläkä kerro vain itsestäsi
Totta. Älä kuitenkaan näytä kiinnostustasi liikaa.
- sellainen leikkimielisyys, pilke silmäkulmassa ;)
Ja MUISTA leikitellä myös naisen kustannuksella pilke silmäkulmassa - ei ilkeämielisesti eikä koskaan ulkonäöstä mutta heitä hyvää läppää. Ja edelleen vastapainoksi sinun on oltava hurmaava ja kohtelias. Muuten olet pelkkä kiusanhenki. Mutta pidä naista kakarana pikkusiskonasi ja kohtele häntä sellaisena. Pikkusisko on rakas ja hänelle löytyy syli, mutta niin söpö kiusoiteltavakin.
- herrasmiesmäisyys!!!! (avaa ovet, joka toinen sana ei ole kirosana, illalla jos lähtee samaa aikaa baarista ulos, auttaa takin päälle)
Eleet tulevat vasta viimeisenä. Mieluiten vasta seuraavilla treffeillä jos sinne asti päästään. Silloin naiselle on jo ookoo näyttää kiinnostuneisuuttaan. Jos tarjoilet drinksuja, mielistelet, seisot päälläsi ja teet kaikkea mitä nainen odottaa sinulta, näytät kiinnostuksesi ja näytät pillunkipeältä.
Naiselle saa ja PITÄÄ NÄYTTÄÄ KIINNOSTUKSENSA. Älkää käsittäkö väärin! Mutta sen saa tehdä VASTA kun nainen on antanut sinulle jotakin kiinnostavaa itsestään ja ansainnut sen. Suurin osa naisista (poislukien Temmeksen Impit), lämpenevät paljon paremmin, jos saavat olla niitä viehättäviä prinsessoja ja lumota viehättävyydellään sen prinssinsä. Jos mies on valmiiksi hurmaantunut, tulee useimmille naisille mieleen vaan että "jahas toi on puutteessa".
Tämä tosi-TV -sarja kertoo tosi hyvin naisen iskemisen saloista. Kukaan näistä jätkistä tässä sarjassa ei ole mitään kusipäitä. He ovat mukavia, hellyyttäviä nörttejä, jotka asuvat äitinsä autotallissa jne, mutta joista muovataan kivoja hurmureita :) Kannattaa katsoa erityisesti loppupään jaksoja (episode 6, 7, 8 molemmilta kausilta)
http://www.youtube.com/results?search_query=The+pickup+artist+season+1&search_type=&aq=o
Amen
olet asian ytimessä. Olen kaikesta samaa mieltä. Kommentit täällä todistavat taas sen, että naiset eivät kerro sitä, mikä heitä oikeasti miehessä sytyttää, vaan jotain muuta. Esim. drinkin tarjoaminen on kiinnostavan miehen tekemänä ihan ok ele, mutta jonkun väkinäisen päkistelijän tekemänä pelkkää epätoivoista vonkausta. Samoin ulkonäköä kehutaan varmasti norminaisellekin niin paljon, että sillä osoittaa vain olevansa juuri samanlainen kuin tuhannet muut miehet.Se kertoo aika kivasti nuo perusjutut, mutta mikään kauhean kattava opas se ei ole. Jos kuitenkin onnistut ymmärtämään nuo perusjutut ja integroimaan ne omaan meininkiisi, huomaat pian olevasi ruokalistan kärkipäässä.
Miehelle
hyvä lähtökohta arvioinnissa on, että jos toinen mies on hänen mielestään lievästi kusipään puolella, niin se ei ole naiselle vielä liian kukkomainen.Oikein hyvä oivallus!
Tuo on hyvä muistaa, että tosiaan me miehet arvioimme kukkomaisuutta ja kusipäisyyttä ihan eri mittareilla kuin naiset. Siksi näistä asioista onkin niin hankalaa keskustella naisten kanssa. Kun nainen sanoo "ole vaan oma itsesi ja näytä kiinnostuneelta", se tarkoittaa miesten kielellä jotain aivan muuta.Osittain puhut asiaa, osittain taas potaskaa. Riippuu tietenkin naisesta, itse en voi puhua kuin omasta ja ystävieni puolesta. (olemme noin 25-vuotiaita kaikki, ikäkin vaikuttaa, mikä toimii ja mikä ei) Oon kokenut lukemattomia iskuyrityksiä, joten kai voisi sanoa, että jonkinlaista kokemuksen syvää rintaääntä löytyy.
Ulkonäön kehuminen lämmittää varmasti naisen kuin naisen sydäntä. (tai jos ei, niin itsetuntoa ainakin, hah) Vaikka kuulen sen lähes joka ikinen baari-ilta monta kertaa, on se imartelevaa ja herättää myös omaa kiinnostustani kyseisenn mieheen. Mitään haittaa siitä ei siis ole, pikemminkin hyötyä (tässä otetaan kuitenkin huomioon se, että jos et muuten voisi kiinnostaa naista pätkänkään vertaa, ei tuokaa lirkuttelu mitään takoja voi tehdä :/ ) Kyllä itsekin tykkään sanoa jotakin kivaa miehelle tämän ulkonäöstä, vaikka se ei ehkä ole miehille yhtä tärkeää. Uskokaa pois, naisille on.
Drinkin tarjoamisessa oot oikeassa. Jos nainen on sinusta kiinnostunut, ei siihen vaadita drinkin ostoja. Mutta, se on kohtelias ele ja kertoo että olet todellakin kiinnostunut (niin, mistäköhän :D ). Mutta tosiaan jos nainen kinuaa drinkkiä, älä tosiaankaan osta. Liian läpinäkyvää, silloin nainen ei halua muuta kuin siipeillä. Äläkä tosiaan ota ensikontaktia "saisinko tarjota drinkin" vaan vasta myöhemmässä vaiheessa.
Herramiesmäisyydestä ei ole ikinä mitään haittaa. Liioitella ei tarvitse, mutta liikaa näkee känniääliöitä, joilla ei mitään käytöstapoja.
Tässä vähän esimerkkejä muun muassa lukista känniääliöistä viime lauantain baarireissulta:
tapaus 1: Istun miespuolisen kaverini kanssa pöydässä. Yhtäkkiä viereeni pompsahtaa istumaan mies. Hän sanoo jotain tännepäin: "Saa kai tähän istua. No, jos ei saa, istun silti." Alkaa höpöttää kovasti itsestään minulle, ei reagoi kaveriini millään lailla. Lopulta lähdemme pöydästä pois. Tässä tapauksessa puuttivat käytöstavat ja käytös oli liiankin itsevarmaa.
tapaus 2: Tanssimme tanssilattialla samaisen kaverini kanssa. Yhtäkkiä joku ottaa takaapäin selästäni kiinni ja koittaa vetää minua taaksepäin. Kun sanon miehelle ystävällisesti, että minulla on seuraa ja näytän kaveriani, hän alkaa vittuilla minulle kaverini vaatteista ja ulkonäöstä tarkoittaen, että on itse paremman näköinen (luulee siis, että kaverini on poikaystäväni). Vittuilu jatkuu, 10 min päästä joudumme poistumaan kaverini kanssa tanssimasta, kun en jaksa kuulla enää vittuilua.
tapaus 3: Tilaan baaritiskillä yksin juotavaa (kaverit pöydässä). Viereeni tulee mies tilaamaan itselleen juotavaa, olen juuri puhelimessa, mutta hän odottaa nätisti että lopetan puheluni. Sen jälkeen hän kysyy, että saako liittyä seuraani. Muuten olisin saattanut suostua, mutta mies oli noin 35-vuotias, eli hieman vanha minulle. Tämä oli mielestäni kovinkin miellyttävä iskukeino. Olisimme tod.näk. siirtyneet pöytään juttelemaan ja viettäneet mukavan illan tutustuen toisiimme. Jatko ?
tapaus 4: Kaverini työkaveri tulee juttelemaan meille. Hän alkaa selkeästi osoittamaan kiinnostustaan minuun, sen huomaa katseesta ja jutuista. Mies on kuitenkin varattu, joten hyi.
tapaus 5: Käyn narikassa hakemassa tavaroitani. Puhun puhelimeen ja käteni ovat varatut. Yhtäkkiä joku puristaa peppuani. En edes viitsinyt kääntyä katsomaan kuka se oli vaan jatkan matkaa v*ttuuntuneena.
Muita ei tainnut tulla sinä iltana. Suurin osa kuitenkin tuhoon tuomittuja iskuyrityksiä.
En itse ainakaan odota mitään erikoisia tai yllättäviä iskurepliikkejä, vaikka miehet lähestyvätkin monesti illan aikana. Kunhan on oma itsensä ja kysyy vaikka "moi, olen x, kiva tavata", "moi, mitä kuuluu" tai "moi, saanko liittyä seuraan/saako tähän istua" ovat täysin toimivia. So simple.
Niin ja itse oon kyllä myös mennyt välillä juttelemaan miehille. Silloin saan valita parhaat päältä. ;) En oo mitään erikoisia puhunut iskemilleni miehille, ihan arkipäivän juttuja ja esitellyt itseni. Hymyllä ja sillä tietyllä katseella pääsee jo tosi pitkälle, kunhan ei ihan mykkä ole. :)
aaalis
Noilla osuvilla känniääliöesimerkeillä ei ole mitään tekemistä iskutaiturien tekniikoiden sen enempää kun leikkimielisen kukkoilunkaan kanssa, kuten voit teksteistä huomata. Ehkä liikut sellaisissa paikoissa, joissa et sitten saa kuin noita osaksesi ja siksi kelpuutaisit jo ihan normaalin ystävllisen lähestymistavan.Kokemus kuitenkin kertoo, että ystävällisenä baareissa putoaa heti vain kavereita -vyöhykkeelle ja siltä on todella hankala päästä pois. Te naiset pidätte päässänne sitä kuvaa ystävällisestä MUTTA hurmaavasta miehestä. Käytännössä meidän miesten on erittäin vaikeata olla sekä että. Ystävällisyys ja karismaattisuus ovat toistensa poissulkevia asioita.
Miksi luulet, että narsistista persoonallisuushäiriötä sairastavat miehet vetävät naisia puoleensa kuin magneetti rautaa?
Se menee kylläkin niinpäin, että varsinkin miehet (sekä näemmä naisetkin) luulevat ystävällisellä käytöksellä pääsevän pitkälle. Näin ei ole varsinkaan baareissa.
Jostain seurakunnan piireistä olen naisten yhteystietoja romanttisessa mielessä saanut olemalla oikeasti oma itseni, puhumalla järkeviä ja syvällisiä - sitä mistä oikeasti pidän, ja päätynyt heidän kanssaan seurustelemaan. Mutta näissäkin jutuissa on pätenyt yksi silmiinpistävä sääntö, jonka olen vasta jälkikäteen tajunnut: En nimittäin ole niillekään tytöille paljastanut itsestäni liikoja, vaan pitänyt vähän aukinaisena sen, olenko kiinnostunut heistä vaiko juttelenko vaan hyväveli-mielellä. Mystisyys, mystisyys...
Baarin neitoset oli taas jotain ihan muuta. Yökerhoissa on todella osattava pelata säännöillä.
Onneksi olen nykyään naimisissa, mutta vaimonikin allekirjoittaa sen, että kun juttelimme alussa, niin häntä suuresti ärsytti hyvällä tavalla jotkut asiat minussa, kun esitin tuollaista kukkoa, joka ei ollutkaan samaa mieltä prinsessan kanssa. Myöhemmin hän on sanonut, että kiinnostus olisi lopahtanut siihen paikkaan, jos olisin sanonut jotain "niin no kaikkihan eivät tietenkään tästä pidä, mistä minä pidän" sen sijaan että sanoin "sä et nainen vaan ymmärrä hyvän päälle..whatever".
tarkennus
en tarkoittanut että ystävällisyys ja karismaattisuus ovat toistensa poissulkevia asioita, vaan sitä, että usein yrittäessä olla sekä ystävällinen että karismaattinen, nuo yritykset toimivat tahattomasti toisiaan vastaan.Ehkäpä siksi monet pick up artistit kehottavatkin arvaamattomuuteen, että mies olisi vuoroin molempia :D. Ensin kelataan siimaa, sitten annetaan löysää, sitten taas kelataan (kalamiehet HUOM! tässä on hyvä analogia).