Tai vanhaselta unohtui nuorisoäätiön rahat. Tai KMS:n. Mutta rehellisellä pelillä sano Veikko Vennamo aikoinaan. Suomi paljastuu kohta pahemmin korruptoinuuksi kuin vihaamamme Venäjä.
Siinä sitä on RussoFobia tarpeeksi ja lääkkeet käy kaupaksi..apuva
Minäkin unohtelen milloin mitäkin.
Suomikin voisi vaatia, että matkalaisilla on tarpeeksi rahaa maassa oleskeluun, kuten niin moni vaatii.
Ei tuossa mitään rahanpesua ole, vaan Kiinan sosialismi vain toimii noin. Yrittäjyys sallitaan muutamille ja kun duunari(lapsen) palkka lienee sentin tunnissa, niin business kannattaa ja rahaa virtaa Kiinaan ovista ja ikkunoista.
Väsynyt kaupparatsu oli viemässä miljoonan myymänsä rantarolexin ym. piraattikopioiden maksua kotiinsa.
No just. Multa just toi summa uupuu kun tsekkailin käteisvarojani. Olin muistaakseni tolla lennolla ja istuin siinä mistä se lompsa löytyi. Mun ne rahat on... :-)
matkastaan enemmän joten rahaa pitää olla. Vertasin juuri huhtikuun lähtöjä erääseen Aasian kaupunkiin.. Tallinnasta edestakaisin 755 €, Tukholmasta 768 € ja Helsinkistä 920 € vaikka on vähemmän lentoja ja lentokilometreja. Luulin jo että tästä vanhasta suomalaisia syrjivästä "kaksoishinnoittelusta" olisi päästy eroon vaan ei.. So happy with Finnair..but not finnish passengers.
Kyllä se on joltain Suomen eduskunnan virkamieheltä jäänyt.
Sen takia valtion alijäämä on melkoinen
Tällaisia rahasummia kulkee päivittän lentokoneissa.
Eiks se ole niin että niitä ylimääräisiä laukkuja ei saa koneessa turvamääräysten mukaan olla?
Ei toi laukkujen kuljetus tunnu pelaavan ruumassa, eikä matkustamossa niinkuin pitäisi!
Ne rahat olivat minun! piti niillä hakea Thai-huora bangkokista ja pistää elämä risaiseksi.
PS.voisko ne noutaa sillain ettei tulis hälinää kauheesti,vaimo ei pakosti tykkäis suunnitelmista.
oli alkanut kolkuttaa ja hän oli palkannut kiinalaisen naisen palauttamaan rahat Sveitsin pankista Suomen verokarhulle ja nythän rahat ovat Suomen viranomaisten hallussa - siis kaikki meni hyvin ja oikein!
No sinneko se mino kuukauten palka havesi joka minä maksa minu 4000 000 siivojalle Kiinasa.
Suomalanen tuylänen huonö, se halu ruhu..raha liika..hai..hyi.
Huva kokkomus ja Suomi, taala orjat kohta teke ilmase toita ja ma nauru.
paavo
paavo väyrynen uhohti senSiinä sitä on RussoFobia tarpeeksi ja lääkkeet käy kaupaksi..apuva
pimeää pimeää
Koku on ostoaikeissa aika suurella rahalla ja paljastui? Hahhah HYVÄ??Errare humanum est
Minäkin unohtelen milloin mitäkin.Suomikin voisi vaatia, että matkalaisilla on tarpeeksi rahaa maassa oleskeluun, kuten niin moni vaatii.
Ei tuossa mitään rahanpesua ole, vaan Kiinan sosialismi vain toimii noin. Yrittäjyys sallitaan muutamille ja kun duunari(lapsen) palkka lienee sentin tunnissa, niin business kannattaa ja rahaa virtaa Kiinaan ovista ja ikkunoista.
Väsynyt kaupparatsu oli viemässä miljoonan myymänsä rantarolexin ym. piraattikopioiden maksua kotiinsa.
finnair
voisi summalla palkata muutaman tyypin heittelemään laukkuja hihnalle.suomalainen maksaa
matkastaan enemmän joten rahaa pitää olla. Vertasin juuri huhtikuun lähtöjä erääseen Aasian kaupunkiin.. Tallinnasta edestakaisin 755 €, Tukholmasta 768 € ja Helsinkistä 920 € vaikka on vähemmän lentoja ja lentokilometreja. Luulin jo että tästä vanhasta suomalaisia syrjivästä "kaksoishinnoittelusta" olisi päästy eroon vaan ei.. So happy with Finnair..but not finnish passengers.Nettitelkkarissa
Nettitelkkarista löytyy viimeisimmät uutisethttp://www.telkkari.org
Veikkaan jotain
Eduskunnan varhaiseläkeläistä, joka oli matkalla huvilalleen epsanjassa ja ei tuollaista pikkusummaa edes huomannut puuttuvan!Hyväntekeväisyyttä?
Finnairilla menee huonosti.Olisikohan joku tukija???Ählämit pomminostomatkalla
Posahtaako täällä seuraavaksi, en yhtään ihmettelisi.Alijäämä
Kyllä se on joltain Suomen eduskunnan virkamieheltä jäänyt.Sen takia valtion alijäämä on melkoinen
Tällaisia rahasummia kulkee päivittän lentokoneissa.
olisiko jäänyt joltakin
Olisiko jäänyt joltakin suomalaiselta poliitikolta lahjaraha kassi koneeseen.Ei toi laukkujen kuljetus tunnu pelaavan ruumassa, eikä matkustamossa niinkuin pitäisi!
Tai MOSSAD hakemassa JatMatikkeja suomesta?
Ja paljonko tätä sitten tapahtuu ettei lompuuki jää penkille?Kysymyksessä lienee
Oy Isä & poika Urakoitsija, joka on unohtanut YHDEN rahakasseista koneeseen?no olipa hyvä
kun löytyivät, minä jo aattelin että mihinhän minä se unohin..jumalauta
sinnekö ne minun rahat jäi? TULEN NOUTAMAAN NE HETI!Joku teki...
Joku teki kyröt...huvituksia
Ne rahat olivat minun! piti niillä hakea Thai-huora bangkokista ja pistää elämä risaiseksi.PS.voisko ne noutaa sillain ettei tulis hälinää kauheesti,vaimo ei pakosti tykkäis suunnitelmista.
Suomalaisen Veronkiertäjän omatunto
oli alkanut kolkuttaa ja hän oli palkannut kiinalaisen naisen palauttamaan rahat Sveitsin pankista Suomen verokarhulle ja nythän rahat ovat Suomen viranomaisten hallussa - siis kaikki meni hyvin ja oikein!yit
Huolestuttaa sun tilanne.Pitäskö sun laittaa lasinpesunestettä toisesta korvasta sisään perseen kautta väistellen kärkikomioita?löytäjä
eli 20 pinnaa mulleSiiivoja
No sinneko se mino kuukauten palka havesi joka minä maksa minu 4000 000 siivojalle Kiinasa.Suomalanen tuylänen huonö, se halu ruhu..raha liika..hai..hyi.
Huva kokkomus ja Suomi, taala orjat kohta teke ilmase toita ja ma nauru.
Kiinalaiset...
...tekee jotain outoa? Olisko rahat tarkoitettu Kouvolaan?? Kaupunginjohdon lahjomiseen?Tässä vastaus
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8487365