Maanantai 13.2.2012
Nimipäivät: Sulo, Sulho ja Algot
Tekstikoko:
  loading...
liity jäseneksi!
 /   /  / ZUmbaan tarvittavat jalkineet??
18 Vastausta 2 013 Lukukertaa

ZUmbaan tarvittavat jalkineet??

millaiset kengät on noilla Zumba tunneilla sopivat ? pitääkä olla jotkut tanssilenkkarit, tossut vai käykö tavan lenkkari?
Edellinen | Seuraava
ZUmbaan tarvittavat jalkineet??
kxcvöxljöx
veeeraas
ei värillä väliä
älliii
ei värillä väliä
siniset tossut
onkoturhempaa
MONOT
sisäliikkuja
kysyjävaaaaaan
Edellisen edelliseen
zumbatar
kkasj
luistavat
SUKKIS 14
Tahtoo tanssii
kenkä suojana
Asiallinen vastaaja
zumbafriikki

villasukka

Paras mielellään mustavalkoiset

No voihan nenä

että pitää olla tietyn väriset,mitä hel..... väliä sillä värillä on ,kysyn vaan?

ai

sää ootki noita matalaotsaisia

Olenpahan mitä

olen,vaikka niitä matalaotsaisia,mutta eihän suksn värillä ole tanssimisen kanssa mitään tekemistä.vai onko?Kerro minullekkin,kun en tiedä.

siniset

siniset

pikulliset

pilkulliset ja vasemmassa sukassa oltava hieman korallisävyä,muuten valkoiset

MONOT

MONOT

Entä Zumbaan

Tunnille mennessä ja poislähtiessä?

siis onko totta

siis voiko olla totta että tähänkin noin asiattomia vastauksia saa- tuliko nyt hyvä mieli!!!

Mielettömän

Asiallista on kyllä ponjata mikä kenkä jalkaan ja lattiaan käy. Sillä joku tuntee aivan toisen kengän parhaana kuin toinen.

Mielestäni tuntuu aika lapselliselta kysyä kumpi pää edellä tikkari pitää suuhun laittaa?

Asiaa

Zumbaan suositellaan tanssilenkkaria. Aerobictossu tai tavallinen lenkkari menee ekoilla tunneilla mut aika äkkiä huomaa että ne on liian raskaat, kömpelöt ja niillä ei pääse päkiöille, ja usein ne myös on tahmeat lattiaa vasten. Zumbassa on paljon liikkeitä ja askelia jotka voi rasittaa polvia ja jos kenkä ei luista ja on liian raskas, polvet kipeytyy helposti. Voi olla parempi olla vaikka sukkasillaan kuin tavallisilla lenkkareilla, tietty ettei sit oo sukilla liian liukas.

kiitos

kiitos sinulle asiallisesta vastauksesta- eli kenkäostoksille.

Älä ihmeessä

osta kenkiä,vain haitaksi,jalat kipeytyvät,sopivat sukat hyvät

SUKAT

SUKAT

Tietoa tarvitaan

Voiko Jäkessä tanssia sukkasillaan fuskua?

Kyllä varmaan

voi tanssia,mutta varpaas on ainoot,minä en rohkenisi ja sääli sunkin varpaitas.

Kokemus Zumbasta

Huomaa, että tanssipalstalle kirjoittelevat vain paritansseja tanssivat. Kun tulee asiallinen kysymys yksittäistanssista, ollaan sikana vinoilemassa. Ette taida ymmärtää edes hävetä!

Itse olen yhden kerran käynyt zumba-tunnilla, kun vakkarilatinobic-tunti oli peruuntunut. Mulla oli säämiskäpohjaiset tanssilenkkarit ja ne olivat liian liukkaat. Bailatinoon ja latinobiciin ne sopivat, mutta zumbassa on jotenkin erilainen ja vauhdikkaampi meno ja askel pitäisi saada lopetettua ajoissa. Ehkä normaalipohjaiset tanssilenkkarit toimisivat parhaiten, mutta älä osta säämiskäpohjaisia. Itse joudun käyttämään tavallisia aerobic/kuntosalilenkkareita seuraavilla kerroilla.

Hyvät kengät pakollinen

Itse kärsin vähän aikaa tanssimalla tavallisilla aerobic-tossuilla. Jalat kipeytyivät sen verran, että ajattelin jo lopettaa koko homman. Sitten googlasin ja löysin ainakin yhden nettikaupan, josta löytyy useampiakin malleja, jotka sopivat Zumbaan. Jokaisen jalka on tietysti erilainen, mutta kengän tulee olla kevyt ja sen tulee myös istua hyvin, sanoi minun zumba-ohjaajani. Minä tilasiin ko. kaupasta Salsette kengät (hinta postikuluineen oli jotain 40). Minulla on ollut ne nyt noin 2 kuukautta ja suosittelen!!!

www.jazzette.fi
hinnatkaan ei oo kovin pahoja :-)
 /   /  / ZUmbaan tarvittavat jalkineet??

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua