Maanantai 13.2.2012
Nimipäivät: Sulo, Sulho ja Algot
Tekstikoko:
  loading...
liity jäseneksi!
 /   /  / Onko kukaan kokeillut
39 Vastausta 2 131 Lukukertaa

Onko kukaan kokeillut

Löysin tällaisen paikan

http://www.rahahana.fi/

Yritin hakea Nordean tupaksilla, mutta antoi jonkun virheilmoituksen. Onko kukaan kokeillut?

HInta 50€ lainalle näytti nimittäin olevan kohdallaan.

pientä ongelmaa joo

joo vaikuttaa ihan ok paikalta mut jotain ongelmaa tos tunnistautumises nordeal op kyl toimis mut on lukos verkkopankki ni en voi kokeilla. ja huono homma et ei voi hakee txt ei soittamal jos ei oo vanha asiakas toivottavasti korjaavat nordeankin tunnistautumisen.

ei hyvältä vaikuta

kokeilin (puhtaat luottotiedot) eikä herunut. samaa sanoo minulle Ege.fi.
mikähän hitto siinä on että toiset saa, toiset ei, joku saa sieltä, toinen ei täältä....

Numero on ongelma

Itselläni oli joskus ongelmana se, että minulle tuli uusi puhelinnumero, joka oli ennen ollut jollain veijarilla, joka oli jättänyt vippejä maksamatta. Kun olin yhteydessä vippifirman, niin homma selvis.

Tämäkin uusi

Lainapalvelu näyttää pahanenteisesti jonkun jo aiemman kopiolta.

Luottotiedot mullakin kunnossa, joten testasin vaikka melkein jo arvasinkin lopputuloksen "antamillanne tiedoilla emme valitettavasti pysty myöntämään lainaa"

Vaikuttaa tekstarirahastukselta tämäkin!!!!

Tosiaan

Mä kans huomasin ihan saman ja kun vähän surffailin niin näyttäis olevan palvelu yksyhteen egen kanssa.

Onko kukaan saanut vippiä kummastakaan vai rahastavatko vaan tekstareilla??

Itse olen käyttänyt

Olen aikoinaan käyttänyt egeä, nyt kokeilin tätä, ja sain lainan. Paljon näyttää olevan yhtäläistä. Toisaalta, eikö nää kaikki ole enemmän tai vähemmän toistensa kopioita

Toimii

Itselläni tuli Sampoon. Toivottavasti muutkin lähtevät pudottamaan hintoja nyt kun lain mukaan pitää näyttää sivuilla

Ei herunut

lainaa vaikka puhtaat luottotiedot...

Sähköpostilasku

Otin tuolta laskun sähköpostina, mutta osoite oli väärä. Voinko nyt jättää lainan maksamatta kun en saanut laskua

Ei tarvitse maksaa,

koska palvelu on kuulemma suljettu eikö tietoa koska avataan. Taisi rahat muutenkin loppua.

Pelittää

Kyllä tuo näyttää pelittävän ihan normaalisti

ei nordean

jooo

Taas palvelu suljettiin,

ihme touhua.

Kuinka niin

Mitäköhän sieniä sä syöt. Kyllä tuo auki näytti ainakin Sammon osalta olevan

Mitä sanoo laki

Voiko nää firmat hinnoitella tuon lainan ihan miten haluu.

Tällä rahahanalla http://www.rahahana.fi/

50 euroo 14 päiväksi maksaa 10€

Vastaavsti Famoslainalla http://famoslaina.fi/

50 euroa 14 päiväksi maksaa 35.70€

Eihän tossa ole mitään järkeä. Miksi noissa on noin suuri hintaero. Ottaako tuolta famokselta kukaan lainaa, vai eikö ihmiset lue hintoja?

ei

nordean tunnuksilla ei pääse. ja puhelinnumero ei vastaa. outoa! ja puhelimella pääsee vaan vanhat asiakkaat. jaha ja mistäs niitä vanhoja asiakkaita sit on tullu, jos firma on juuri perustettu?

Toimiipas

Hain juuri Nordeaan 100€. Kyllä se minulla toimi. Mulla on avoin laina muutamaan paikkaan joista toisen perintätoimisto vielä uhkaili luottohäiriömerkinnällä, mutta ei se ainakaan tänne ollut este.
100 kilahti nopeasti sammon tilille

tekstarirahat kilahti

tosi nopeasti rahahanalle, ei vain tullut mitään vastinetta. kiitos rahahana.

kiva

kokeilin myös mutta en saanut edes kielteistä päätöstä. asiaa eteen päin vaan--

Jännä juttu

Mulle tuli juuri 50€. Kyllä näytti toimivan.

Onko halvempaa

Tietääkö kukaan, onko tätä halvempia paikkoja 50€ ja 10€ kulut, Ferralta en enää saa lainaa, kun meni kerran pitkäks (kaikki tosin hoidettu, mutta eivät enää myönnä)

Kaikki muut on halvempia,

sillä niistä saa tekstarikulujen lisäksi myös lainaa. täällä menee vain tekstarikulut.

Just sain

Itseasiassa, hieman tuon viestin jälkeen hain 50€ ja sain

Ei tipu

tuosta firmasta mitään. Samankaltainen tunnistautumis/hakemuslomake kuin ege.fi palvelulla. Egestä en ole itse saanut ikinä lainaa ja kuten aavistelinkin, niin en myöskään tästä paikasta.

Onse kumma, että rekisteriselosteessa ei voi mainita kytkostä toiseen firmaan, niin ei tarvitsisi turhaa hakemusta laittaa. Egestä en saa koska aikanaan hoitanut onnilainan perinnän kautta maksusuunnitelmalla.

Muutenkin tätä näkyy ihan liikaa pikavippimarkkinoilla, että samaan yritykseen kuuluvia tytäryhtiöitä perustetaan kuin sieniä sateella, mutta missään ei mainita kytköksestä. Kaikki käyttävät samaa asiakasrekisteriä. Esimerkkinä Amex-rahoitus, Ege, Foc Capital jne .Miksi tähän ei puututa. Tarkoitushan on ihan suoraa harhauttaa asiakasta lähettämään hakemuksen ja keräämään tekstarirahat. Olisi mukava tietää kuinka paljon esimerkiksi tuomon tuvat keräävät vuodessa tekstiviestimaksuja johtamalla kuluttajaa harhaan.

Ja muutenkin tätä tekstiviestivahvistusta perustellaan, sillä että joudutaan tiedot tarkistamaan. Ei ollut ollenkaan yllätys, että Lauroo finance ei ole minun luottotietojani tarkistanut asiakastiedon Tietovahdin mukaan..

Hinnat kohillaan...

Noissa vippifirmoissa on hirveet erot. mun mielestä hyvä hinta on 50 kybän vippille 30 päivää ja 67 takas. Tollaste hinnat on esim, Nanolainalla. Mut kyll tohon hintaan varmmaan muitakin löytyy...
Olen saanut lainaa jokaisesta tässä ketjussa mainitusta paikasta, että kyllä jossain teillä mättää, jos ette saa.

Hienosti toimii !!

Nordean tupaksilla kirjauduin ja 50 ekee tuli tilille niin et napsahti, onneks tuli ku on viikonloppu ja ihan peeaa.

Vastaus

Hei!
Vippisivuston tiimi testasi rahahana palvelun.
Lainaa haettiin kolmeen kertaan kolmella
eri henkilöllä ja kaikissa tapauksissa saimme kielteisen päätöksen.
Luottotiedoissa ei luonnollisesti ole vikaa. Huomaatte takana olevan
sevenways joka mm. lähetti aiheettomia pikavippilaskuja uhaten
oikeudenkäynnin alkamisella. samaan ketjuun kuuluu esim
supervippi ja laina-automaatti palvelut jotka muistetaan rahastuksesta.

VIPPISIVUSTO EI SUOSITTELE KÄYTTÄMÄÄN TÄTÄ SIVUSTOA!

-Hega

Ihan pihalla

Mistä päättelet, että takana on joku sevenways. Itse en ainakaan huomannut mitään kytköstä. Ettet nyt Hega näkis pikkuukkoja

mielenkiintoista

heti poistivat maininnan rekisteriselotteesta kun hega mainitsi :D

Mikä helv. vippisivusto

Oon kai vähän tyhmä, mutta onks tää vippisivuston hega joku virallinen testaaja vai mikä ?

Taitaa olla kilpailevan firman ukkoja ja sabotoi täällä muita firmoja. Mulla ainakin rahahana toimi moitteettomasti ja otin laskun s.postilla ja sekin tuli.

Olet oikeassa, olet

todellakin vähän tyhmä. Jos hega sanoo, että rahahana on perseestä, niin sitten se on ja syvältä. Hegan arvio on aina puolueeton ja tarkoitettu estämään tälläisiä turhia tekstarikalastuspaikkoja.

näyttää toimivan

Näytti sieltä tulevan isompikin kuin 50€ laina, eikä enää tarvinu mennä pankkitunnareilla kun oli vanha asiakas.

Toimii

ainakin mä sain 100€

Älä selitä,

pulju on tänään ja huomenna suljettu, niin mitenkähän se sulle on rahaa jakanut. Ota lääkkeesi ja mainosta isosisäsi puljua vain silloin, kun se on auki.

Oma lääkitys

Heivaappa tuo oma lääkitykses kohdalleen. Auki näyttä olevan

Kiinni on, että

tarkistapa lääkityksesi. Ei sun olo parane sillä, että me kunnon ihmiset laitetaan turhaan tekstiviestirahoja tohon viemäriin.

Kuka hoitaa

rahahanan perinnän, löytyykö mahdollisuutta maksusuunnitelmaan?
 /   /  / Onko kukaan kokeillut

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua