Maanantai 13.2.2012
Nimipäivät: Sulo, Sulho ja Algot
Tekstikoko:
  loading...
liity jäseneksi!
 /   /  / pankin paikkakunnan vaihtaminen
4 Vastausta 302 Lukukertaa

pankin paikkakunnan vaihtaminen

Tuleeko kultakortti enää automaattisesti tänä vuonna? Viime vuonna vielä tuli. En oo saanu postia aiheesta kun ne on menneet kotipaikkakuntaan.

Entä miten pankin vaihtaminen paikkakunnalta toiselle onnistuu? Opiskelen toisella paikkakunnalla ja pankki on kaukana kotipaikkakunnalla ja jotkut asiat aiheuttavat vaikeuksia. Esim. tämä uuden pankki/luottokortin hankkiminen kun pitäisi käydä hakemassa se paikan päältä ja näyttämässä opintosuoritusotetta ja kaikkea silloin jo kun hakee. Viime vuonna oli tarkoitus hankkia uusi kortti mutta jäi. Nyt on vissiin pakko kun ei kai tuu enää automaattisesti kultakorttia. Täytyykö pankki olla aina siellä kunnassa missä on kirjoilla? Olen siis Osuuspankin jäsen ja olen ollut siihen ihan tyytyväinen ja en haluais minkään toisen pankin jäsenyyttä saati uutta tiliä eri Osuuspankkiin kun ei opiskelijana oo juuri rahaakaan niille tileille niin mitäpä niillä. Kiitos jos vaivaudutte vastaamaan :)
Edellinen | Seuraava
pankin paikkakunnan vaihtaminen
ja kultakortista myö
ihmettelin .¤¤¤¤¤¤¤¤
aloittaja
20+16
aloittaja

mitä etuja muka saat OP jäsenyydestä, ei mitään ?

"Olen siis Osuuspankin jäsen ja olen ollut siihen ihan tyytyväinen "

Kuinka opiskelijan ja vähävaraisen kannata olla JÄSEN, eihän sieltä saa mitään etuja jos ei ole 5000 e jatkuvasti ja varsinaiset edut tulevat vasta 10 000 € rahoitusjutuilla,
pientuloiset antavat vain jäsenmaksun verran pankille aivan ilmaista rahaa.

"En oo saanu postia aiheesta kun ne on menneet kotipaikkakuntaan."
"Täytyykö pankki olla aina siellä kunnassa missä on kirjoilla?"

Ainakin minun pankkini päivittää tiedot väestörekisteristä ja kaikki on pelannut vaikka olenkin useamman kerran paikkakuntaa vaihdellut.
Ei tarvis olla siinä kunnassa kun on kirjoilla, minunkin pankkini on kaukana, vaihdoin sinne kaikki ja tein 3v talletuksen/sopimuksen ollakin pankin asiakas, ja lapseni saivat paljon edullisemmat 15v ja 20 v lainat.

Kaikki on sujunut hyvin,
kirjoita sinäkin sp. ja kysy, siitä alkaa asioiden hoito,
kaikkia ei voi sp. hoitaa, mutta he kyllä soittavat ja puhelimessa hoituu kaikki.
.

hups

Tarkoitin asiakas, ei pitäisi mennä yöllä kirjoittelemaan mitään....Sori

kultakortti

Kultakortti ei enää uusiudu tänä vuonna. Tilaa verkkopalvelun kautta kortit -välilehdeltä itsellesi sopivin kortti ja laita vielä konttorille verkkoviesti, jossa pyydät lähettämään sen uuden kortin sinun nykyisen asuinpaikkakunnan osuuspankkiin haettavaksi. Näin helppoa se on... =) Opintosuoritusotteen voit esittää, jos opiskelijavisaa tilaat, niin nouto vaiheessa kyseisessä OP:ssa, josta luovuttavat kortin sulle käyttöön.

itse siirsin lapsuuden kodin paikkakunnalta palvelut nykyiseen osuuspankkiin vasta kun tarvittiin asuntolainaa.. saatiin tältä paikkakunnalta edullisemmin.

kiitos

Kiitos hyvästä neuvosta. Näinpä teen sitten :)
 /   /  / pankin paikkakunnan vaihtaminen

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua