Maanantai 13.2.2012
Nimipäivät: Sulo, Sulho ja Algot
Tekstikoko:
  loading...
liity jäseneksi!
 /   /  /  /  / Kuka kestää?
2 Vastausta 74 Lukukertaa

Kuka kestää?

Ilm. 11:18
Kansat ovat vihan vallassa, mutta nyt on sinun vihasi hetki. On tullut kuolleiden tuomion aika, aika palkita profeetat, sinun palvelijasi, ja kaikki pyhät ja kaikki jotka kunnioittavat sinun nimeäsi, pienet ja suuret. On aika TUHOTA ne, jotka tuhoavat maata.

Niin kuka silloin kestää?
Edellinen | Seuraava
Kuka kestää?
Back to The Bible
Itkuksi muuttuu
kas ihmettä

JUMALATTOMAN ILO ON LYHYT

Ilm. 11:18
Kansat ovat vihan vallassa, mutta nyt on sinun vihasi hetki. On tullut kuolleiden tuomion aika, aika palkita ..
Dan.12:2 Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.
Markuksen evankeliumi 9:48 jossa heidän matonsa ei kuole eikä tuli sammu.
Niin sanoo Sana - tuho odottaa syntisiä jos ei Luoja heitä pelasta. Samaa puhuu koko Raamattu, jo sen ensimmäisessä luvussa Luoja varoitti luotujaan eroamasta hänestä sillä sen seurauksena olisi kuolema.

Jeesus Jumalan Poika kuitenkin lupasi iankaikkisen elämän niille jotka hänen kauttaan savat takaisin yhteytensä Luojaansa.

Raamattu on Jumalan Sanaa ja kertoo Jumalan kulemattomuudesta:

1. Tim. 6:16
Jolla AINOALLA on kuolemattomuus; joka asuu valkeudessa, mihin ei kukaan taida tulla; jota yksikään ihminen ei ole nähnyt eikä voi nähdä-hänen olkoon kunnia ja iankaikkinen valta. Amen.

Ja siitä mitenkä voi ihminen saada ikuisen elämän?

1. Joh. 5:11
Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen POJASSAAN.

1 Kor. 15: 1 till 6
Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet.

Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on KUOLLUT meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan ja että hän näyttäytyi Keefaalle, sitten niille kahdelletoista. Sen jälkeen hän näyttäytyi yhtä haavaa enemmälle kuin viidellesadalle veljelle, joista useimmat vielä nytkin ovat elossa, mutta muutamat ovat nukkuneet pois.

15:20
Mutta nytpä Kristus on noussut kuolleista, esikoisena kuoloon nukkuneista.

Ja siitä kenellä ei ole ikuista elämää?

1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei KENESSÄKÄÄN MURHAAJASSA OLE IANKAIKKISTA ELÄMÄÄ, JOKA HÄNESSÄ PYSYISI.

Ainoa ikuisen elämän mahdollisuus on että uskoo siihen, että Jeesus Kristus maksoi omalla verellään ja kuolemallaan (vapaaehtoisesti) meidän syntiemme seuraukset, että HÄN MAKSOI TÄYDEN HINNAN - eli KUOLI meidän syntiemme tähden, jotta me saisimme elää. (Jeesus ei ole missään ikuisesti kitumassa meidän syntiemme tähden vaan on jo kuolemallaan maksanut lunastuksen KOKO HINNAN Jumalan oman täydellisen lain mukaan) tämä hinnan periaate on että Jumala Pojassaan maksoi SAMAN hinnan minkä se joka EI PELASTETTU joutuisi itse maksamaan synneistään.
 /   /  /  /  / Kuka kestää?

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua