Maanantai 13.2.2012
Nimipäivät: Sulo, Sulho ja Algot
Tekstikoko:
  loading...
liity jäseneksi!
 /   /  /  / huhuh!
4 Vastausta 333 Lukukertaa

huhuh!

Tunnen syvää myötähäpeää meidän suomalaisten puolesta kun katselee esim. Tampere-Malaga hintoja.
Löytyykö mistään vielä kalliinpia ryanairin hintoja miltään reiteiltä? Alkää nyt vaan sanoko että katso finskin tai blue1: n hintoja. Tää on jotenkin tuttua.
Edellinen | Seuraava
huhuh!
juusso11
kysyntä/tarjonta
---..---
21
flksajh
Se vain vahvistaa, että kysyntää on. Toinen asia sitten miksi Ryanair ei osaa olla riittävän nopea ja saada reitille lisää vuoroja eikä pysty nopeasti luomaan samanlaisia reittejä - ja hyötyä siitä, ilmiselvästi. Hintataso pitäisikin laskea, jotta ei jarruteta kehitystä.

jeps

Liian hidas reagoimaan, juuri näin. Hyvän menekin takia jo ensi kesäksi kohteisiin kannattaisi lisätä Barcelonan (GRO tai REU), Alicante tms. - toistaiseksi ei kuulu mitään.

Ei taida löytyä

Mä katselin piruuttani meille ensi kesäksi lentoja Suomesta Malagaan ja ne olisivat meille 679 € käsimatkatavaran kanssa... Joskus on tullut katseltua lentoja Englannista Espanjaan eikä ne kaikki olleet halpoja, mutta en mä muista että ne olisivat olleet noinkaan kalliita. Se on varmaan tämä Suomen sijainti joka vaikuttaa loppupeleissä yhtiöön kuin yhtiöön.

Ihan varmaa kuitenkin on että mä en ainakaan tuohon hintaan Malagaan lennä Ryanairilla. Mä voin suoraan sanoa että mä en kyseiseen yhtiöön luota useamman satasen edestä.
Hinnat ovat huippuhalvat. Suurin piirtein saman hintainen kuin normitaksi matka härmässä kotoa kentälle...
 /   /  /  / huhuh!

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua