AntiStress?

Tara

Onko kukaan kokeillut AntiStressiä jännittämiseen? Onko ollut mitään hyötyä? Olisi harkinnassa kokeilla.

40

37495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petyin

      henk.koht. ei mitään vaikutusta. Kallis ja hyödytön, kuten arvata saattaa reseptivapaasta tuotteesta.

      • Liina

        Näin sinun kohdallasi. Ikävä, että toivomaasi vaikutusta ei tullut, älä kuitekaan tee noin jyrkkää yleistystä reseptivapaista lääkkeistä! Ovathan esim. monet apteekin särky- ja allergialääkkeetkin reseptittä saatavia... Sekä luontais- että synteettisissä lääkkeiden kokeilijoissa on AINA niitä, joille tuote ei vain sovi. Näin siis myös synteettisissä, reseptillisissäkin lääkkeissä.

        Edelliselle Anti-Stressistä sen verran, että tuttavani sai siitä apua.


      • angel
        Liina kirjoitti:

        Näin sinun kohdallasi. Ikävä, että toivomaasi vaikutusta ei tullut, älä kuitekaan tee noin jyrkkää yleistystä reseptivapaista lääkkeistä! Ovathan esim. monet apteekin särky- ja allergialääkkeetkin reseptittä saatavia... Sekä luontais- että synteettisissä lääkkeiden kokeilijoissa on AINA niitä, joille tuote ei vain sovi. Näin siis myös synteettisissä, reseptillisissäkin lääkkeissä.

        Edelliselle Anti-Stressistä sen verran, että tuttavani sai siitä apua.

        mä ostin viikko sit kyseisen luontais tuotteen jännittämiseen ja siitä johtuvaan punastumiseen..ja kyllä se jonkin verran auttaa..vaikka on kylläkin aika kallis tuote..


      • hmmm
        angel kirjoitti:

        mä ostin viikko sit kyseisen luontais tuotteen jännittämiseen ja siitä johtuvaan punastumiseen..ja kyllä se jonkin verran auttaa..vaikka on kylläkin aika kallis tuote..

        minun mielestä se aiheuttaa lähinnä lumelääkkeenä. kun otan niitä ennen esitelmää ja ajattelen että ne auttaa niin kyllä ne sen verran sitte auttaa että pysyn sillä lailla järjissäni että se jännitys ei vie kaikkea ajattelykykyä. vaikka niitä ottais 4:ki kuten otin tässä taannoin niin ei ne kyllä auta muuta kuin sillä tavalla lumeena että se rohkasee vähän ku ajattelee että ne auttaa. mutta jos alat ennen esitelmää ajattelemaan että ei nämä toimi ollenkaan ja on täyttä huijausta niin sitte se jännitys pääsee valloilleen!


      • Maria@
        hmmm kirjoitti:

        minun mielestä se aiheuttaa lähinnä lumelääkkeenä. kun otan niitä ennen esitelmää ja ajattelen että ne auttaa niin kyllä ne sen verran sitte auttaa että pysyn sillä lailla järjissäni että se jännitys ei vie kaikkea ajattelykykyä. vaikka niitä ottais 4:ki kuten otin tässä taannoin niin ei ne kyllä auta muuta kuin sillä tavalla lumeena että se rohkasee vähän ku ajattelee että ne auttaa. mutta jos alat ennen esitelmää ajattelemaan että ei nämä toimi ollenkaan ja on täyttä huijausta niin sitte se jännitys pääsee valloilleen!

        Ostin antistressiä ja väystin koko paketin (en kerralla! X)) Jonakin päivinä söin suositellun enimmäismäärän 6 tablettia.. Ei todellakaan auttanut, vaikka tiedän että sisältää vihreää teetä..pitäisi rauhoittaa jne.. Ja paskat mun mielestä, uskokoon ken tahtoo.. :)


      • Koiranoksennuspaska
        Maria@ kirjoitti:

        Ostin antistressiä ja väystin koko paketin (en kerralla! X)) Jonakin päivinä söin suositellun enimmäismäärän 6 tablettia.. Ei todellakaan auttanut, vaikka tiedän että sisältää vihreää teetä..pitäisi rauhoittaa jne.. Ja paskat mun mielestä, uskokoon ken tahtoo.. :)

        idiootti. Me eletään matrixissa. Kaikki täällä on kuvittelua.


      • jeesusolihienomies
        Koiranoksennuspaska kirjoitti:

        idiootti. Me eletään matrixissa. Kaikki täällä on kuvittelua.

        Oot joku ahistunu tyyppi joka trollaa keskustelupalstalla ja sua oikeesti ahistaa toi matrix-juttu ja kenties etsit jotain mikä helpottais ahistukseen ja siksi trollaat täällä. älä mieti tommosia. Ihan turhaa paskaa. Käy pihalla.


      • onksullalupa

        Miksi mainostat täällä yrityksesi tuotetta?


    • Gor

      Uskomisestahan se on kiinni muissakin lääkkeissä ;). Lähdetään vaikka näistä reseptivapaista särkylääkkeistä; jos en usko, että ne auttavat enkä ajattele koko ajan että kohta särky lähtee, niin päässähän se pysyy ihan viimeiseen asti vaikka miten vetelis tabuja naamaan. Mitään antistresseja en vaivaudu edes kokeilemaan vaikka hirveästä jännityksestä kärsinkin.

      • Joona900

        miksi ei muka luontaistuotteesta voisi saada vaikutusta. Jos vetää viinaa ja ajattelee, että en tuu känniin niin selvänähän siinä pysyy sen ison kossun jälkeenkin. Vai?


      • Joopsko
        Joona900 kirjoitti:

        miksi ei muka luontaistuotteesta voisi saada vaikutusta. Jos vetää viinaa ja ajattelee, että en tuu känniin niin selvänähän siinä pysyy sen ison kossun jälkeenkin. Vai?

        Erittäin hyvin sanottu!
        Itse ainakin todennäköisesti aion antistressiä kokeilla, vaikka en usko että minulla toimii. Ainakaan ruusujuuri ei ole auttanut. Aika moni ihminen kyllä sitten uskoo täysillä antistressiin, (eli silloin lumena toimii) taitaa nääs olla menestynyt markkinoilla...


      • löööööb

        onko ko. tuotteella haittavaikutuksia ? tai yliannostus vaaraa?


    • *mies25*

      Otin työhaastatteluun ja olin rento. En kylläkään aina jännitä niin paljon, mutta pelkään esim. punastumista yms. En tiedä toimiiko siten, että on varmempi, koska uskoo lääkkeen vaikutukseen, mutta onhan sekin hyvä, jos saa ajatuksen pois mielestä, että jännittää. Sehän kai tässä on tarkoitus. Kannattaa kokeilla, ei se niin kallista kuitenkaan ole.

      • huomannut

        mitään vaikutusta. Olen kokeillut sekä "tavallista", että uudempaa vahvaa versiota. Kummallakaan ei sanottavampia vaikutuksia ole. Ainakaan mitään "rentouden tunnetta" en havainnut, ja asiatkin pyöri päässä ihan niinkuin ennenkin. Huomattavasti tehokkaampi (ja halvempi!) keino rentoutua on käydä vaikka metsäkävelyllä, ja sen jälkeen saunassa.


      • 11111
        huomannut kirjoitti:

        mitään vaikutusta. Olen kokeillut sekä "tavallista", että uudempaa vahvaa versiota. Kummallakaan ei sanottavampia vaikutuksia ole. Ainakaan mitään "rentouden tunnetta" en havainnut, ja asiatkin pyöri päässä ihan niinkuin ennenkin. Huomattavasti tehokkaampi (ja halvempi!) keino rentoutua on käydä vaikka metsäkävelyllä, ja sen jälkeen saunassa.

        minä olen käyttänyt ja minelle on auttanut lievittää jännitykstä, 6 tapua kerrallaan on minulle 60kg painavalle liika iso annos,menee liian levolliseksi. onhan tällä lääkkeellä hintaakin mutta jos haluaa avun jännitykseen auttaa tosi hyvin .


      • Tuikku65
        11111 kirjoitti:

        minä olen käyttänyt ja minelle on auttanut lievittää jännitykstä, 6 tapua kerrallaan on minulle 60kg painavalle liika iso annos,menee liian levolliseksi. onhan tällä lääkkeellä hintaakin mutta jos haluaa avun jännitykseen auttaa tosi hyvin .

        Moikkka vaan. Vahva antistress todella auttanut jännittämiseen. Minulla ainakin toimii. Ei todellakaan mikään lumelääke. Ensin yksi ja sitten toinen 40 min kuluttua ja myöhemmin illalla niin nukuttaa hyvin


    • salpaaja

      Eipä vaikuttanut mitenkään. Beetasalpaajat vaikuttavat.

      • Kaikki on tiiossa

        Beetasalpaajat, kuten propral ja muut, aiheuttavat masennusta.


    • Epileptikko70

      Ostin juuri noita miedompia. Olen ottanut niitä koska pyrin epilepsialääkkeistäni eroon(bentsodiatsepiini) tai ainakin pyrin niitä vähentämään. Tää lääke on aika ihmeellinen ja antaa rennon olon, jelppaa unensaantiin. Uni on meille epileptikoille tosi tärkeä.
      Ajatelin nyt sellaista yhdistelmää että ottaisin aamuisin aina tätä anti stressiä ja sitten ennen nukkumaanmenoa jotain halvempaa valerian-valmistetta. Katellaan miten käy.
      Syön siis haittavaikutuksiltaan hyvin tunnetua epilepsialääkettä nyt ja haluan sitä vähentää. Näihin vieroitusoireisiin on tämä anti stress auttanut nyt jo paljon. EEG-tutkimuksissahan on todettu tuon vaikuttavan suotuisasti aivoihin.
      Olen siis melkolailla hyvä todiste että kyseessä ei tosiaankaan ole mikään lume-vaikutus. Aion ostaa tota vahvempaa seuraavaksi. Nyt menee kaksi köykäisempää aamuin ja illoin. Vahvempi tabu sisältää 4kertaa tuon köykäisemmän hyödyt. Jeps, ei tosiaankaan ole lumetta. Ja jos tämä valmiste tulee korvaamaan mun epilepsia-lääkkeeni kokonaan(mihin pyrin), niin kyseessähän on sensaatio. Sairastan melko vaikeahoitoista epilepsiaa ja haluan ainakin bentso-väsymyksestä eroon.

    • ja kokeillut.

      Ei se tuntunut missään.Veikkaisin niin,että aineissa aika huonot mikäli ei reagoi mitenkään.Ei kannata tuota antistress-tuotetta vaan muualta parempaa kuin tämä.En usko,että antistress olisi hyvä ja suositeltu.

      • Pöhhhhh

        Valeriaana ja belladonna ja mäkikuisma ovat niitä ainuita luontaistuotteita, joiden teho (mieto) on lääketieteellisestikin todettu. 99,99% luontaistuotteista hömppää. No, lääkehiili tehoaa tarkoitukseensa, oliiviöljy kuivaan päänahkaan jne.. Mutta: älkää laittako rahojanne humpuukiin. Usein jokin muuten toimiva luobntaistuote ei tehoa ihmisessä, kuten tauriini ihmisaivoisdsa; ihmisen elimistö sisältää mekanismin joka estää tauriinia käytettämän esim. epilepsialääkkeenä ihmisellä. Jos tauriinia eläinkok. perusteella voisi ruiskuttaa suoraan ihmisen aivoihin epilepsiakohtauksista kärsivien kohdalla, sesaattaisi toimia hyvinkin ja kohtaukset loppua niiltäkin, joita muut lääkkeet eivät auta. Mutta suun kautta ihminen voi lusikoida tauriinia, muttei se löydä tietään sinne minne pitäisi (epileptikoista nyt puhun enkä tehovaikutusta metsästäviä voimailijoita tms.)


    • zing zong

      taas suomalaista negativismia parhaimmillaan nää vastaukset. puhutaan vaikka mitään mistään ei tiedetä. totahan saa tilattua jenkeistä vaikka halvalla theanine - nimellä. kyseessä on vihreästä teelehdestä eristetty aine, joka lisää aivojen dopamiini ja gabatasoja. jos on esim dopamiinista johtuvaa saamattomuutta ja masennusta tai gaban puutteesta johtuvaa keskittymisen kyvyn häiriötä, tämä kyllä auttaa. venäläiset kosmonautit käyttivät phenibut- nimistä tuotetta joka myös lisää gabaa. avaruudessa ei saa olla stressiä eikä väsynyt. teehän on kautta historian tunnettu vaikutuksistaan, että turha hölmöjen juupas eipäs suomalaisten on sitä yrittää kumota.

    • PenaMutteri

      Kannattaa tosiaan tilata L-teaniinia esim. iherbistä, niin tulee paljon halvemmaksi. Itsellä auttaa kohtalaisesti jännitykseen, mutta eihän sitä voi kuitenkaan rauhoittaviin lääkkeisiin verrata.

    • Hyvä Kokemus

      Netissä on useimmiten vain huonoja kokemuksia, sillä periaatteella, että jos jolla kulla menee jokin asia huonosti, niin siitä lähdetään etsimään ja kertomaan. Mutta jos menee kaikki hyvin niin ei siinä muiden kokemuksia haluakaan tietää.

      Täällä yksi loistava kokemus Anti Stress:istä::

      Toimi niin hyvin etten uskonutkaan. Enkä minä uskonut sen vaikuttavan ollenkaan mutta kyllä se sitten vaikuttikin. Kannatan sitä että on niin yksilöllistä, mikä auttaa ja mikä ei.

    • Hmph

      Mäkikuisman vaikutuksen huomasin hyvin selvästi, mutta Antistress oli rahojen haaskuuta. Paremmin vaikuttaa tosiaan kävelylenkki.

    • hyvä tuote on.

      Minulla on aika usein totaalista väsymystä mutta pää jauhaa edelleen ties mitä ajatuksia ja juttuja. Haluaisin ja yritän nukahtaa, mutta mieli on liiankin virkeä.

      Minulle riittää yksi anti-stress pureskeltuna ja vähän vettä päälle. Sitten pää tyynyyn. Kestää noin 10 minuuttia, jonka jälkeen tulee ihanan raukea olo. Tuntuu että lihakset painavat tonnin, häilyn unen ja valveen rajamailla hetken, kunnes nukahdan. Yleensä nukun aamuun asti ongelmitta.

      Minulla on toiminut.

      • Kannatan

        Osallistuin kurssille, jossa pidetään yksi esitelmä joka viikko. Ekoilla kerroilla otin anti-stressiä ja sain itseni rauhoittumaan esitykseen loistavasti. Sitten unohdin ottaa anti-stressin yhdellä kerralla ja luotin siihen että olen treenannut jo niin paljon ettei mitään hätää. Esitys ilman anti-stressiä meni totaalisessa jäässä takellellen. Olin ajatellut aiemmin että vaikutus on vain lumetta, mutta minun kohdallani se todella toimii. 1-2 pilleriä ennen esitystä auttaa . Beetasalpaajaa en ole kokeillut, enkä tunne että sitä edes tarvitsisin. Nyt pian 3 vuotta käyttänyt vahvaa antistressiä jokaisessa esitelmässä ja haastattelussa, välillä myös univaikeuksiin ja ainakin mulla se todella toimii.


      • Jemmassa varalta
        Kannatan kirjoitti:

        Osallistuin kurssille, jossa pidetään yksi esitelmä joka viikko. Ekoilla kerroilla otin anti-stressiä ja sain itseni rauhoittumaan esitykseen loistavasti. Sitten unohdin ottaa anti-stressin yhdellä kerralla ja luotin siihen että olen treenannut jo niin paljon ettei mitään hätää. Esitys ilman anti-stressiä meni totaalisessa jäässä takellellen. Olin ajatellut aiemmin että vaikutus on vain lumetta, mutta minun kohdallani se todella toimii. 1-2 pilleriä ennen esitystä auttaa . Beetasalpaajaa en ole kokeillut, enkä tunne että sitä edes tarvitsisin. Nyt pian 3 vuotta käyttänyt vahvaa antistressiä jokaisessa esitelmässä ja haastattelussa, välillä myös univaikeuksiin ja ainakin mulla se todella toimii.

        Kyllä toimii. Ainakin kun ei juurikaan muita pillereitä/lääkkeitä syö, elimistö raagoi herkemmin. Määrä varmaan riippuu mitä syö muuten ja minkä kokoinen on. Tuo tasaisemman ja levollisemman olon ihan tavalliseen pinnan kiristykseenkin ja sehän riittää, ajatus kulkee selkeämmin.


    • ressierkki

      Mulla on myös tapana jännittää tiettyjä tilanteita. Ekaa kertaa kokeilin yleensäkkään mitään lääkitystä asiaan ja antistress toimi. Pureskelin 2tapua ja alta puolen tunnin olin rentona valmiina vaikka puhetta pitämään.

    • amelieamande

      Menkää iherbiin, ja tilatkaa kunnon annoksia/vahvuuksia. Suomessa älytön rahastus näillä . vinkvink : ) L-THEANINE

    • Korpela

      L-teaniini toimii joillakin todella hyvin (kuten itselläni). Jotkut eivät huomaa mitään vaikutusta. Parhaiten se toimii kofeiiniövereihin ja siitä johtuvaan sekavuuteen ja kireyteen. Samalla tavalla se voi toimia jos olet sitä tyyppiä jolle sosiaalinen jännitys aiheuttaa sekavaa oloa. Toiseksi se auttaa nukkumaan yön paremmin, eli vähentää yöheräilyä.

      Antistress on sikakallis tuote. Toisaalta se sisältää sunteaniinia (suntheanine), joka on parempi kuin tavallinen l-teaniini. 200mg on max annos, jonka jälkeen siitä ei ole hyötyä.

      Olen käyttänyt teaniinia jo n. 3 vuotta lähes päivittäin. Suosittelen ainakin kokeilemaan, jos on taskussa on ylimääräistä rahaa tai jaksat tilata muualta.

    • AntiStress

      Joo, ite joskus sitä Rennoksia tilasin jostain nettikaupasta. Eipä tuo pahemmin auttanu, ainakaan jos sen yhden vain otti. Muutaman jos otti, niin sitten ehkä jotenkin huomas, että oli tavallaan ns. "normaali" olo, niinkuin varmaan suurimmalla osalla.

      Mut mitä tuohon AntiStressiin tulee, oletteko ottaneet miten paljon kerralla? Itse siis aattelin sitä vahvaa, jos ollenkaan. Taitaa aika huuhtaata olla, mutta jos ehkä kokeilis. Lähinnä tuo hinta pieneks paketiks vaan mietityttää, vois olla vähempikin. 15kpl ja peräti parikypää :S

      Mahotonta rahastusta. Mut sanokaa monta ootte ottaneet. Se voi olla, että metsämaastossa käppäilyllä ennen saunaa rentouttaisi varmemmin. Kaikilla ei ole kuitenkaan sitä mahdollisuutta. Itse jos voisin saunoa vaikka päivittäin, niin miksen niin tekisi? Vaan kun en voi, ei ole omaa saunaa. Kaupungin ahdistuttavuudessa kun vielä asusteleepi, niin ei ne metsätkään ihan tuossa heti ulkosalla ole..

      • Rentoutaja.

        --Se voi olla, että metsämaastossa käppäilyllä ennen saunaa rentouttaisi varmemmin--

        No ihan taastusti tuo auttaa enemmän ja siihen päälle kokovartalohieronta niin johan alkaa rentoutumaan.


    • nettipullakeijo

      ^ aiemmiha tos sanoin, ettei kaikilla oo iha semmosii mahollisuuksii :S Onko taas luetunymmärtämises vaikeuksii..

      Jos ois sauna, kylpisin vaikka päivittäin. Varsinki jos puu sellainen, ei tarviis sitä sähköö miettii. Sit ku jos vielä yksin asusteleepi, niin ei oo ketään kuka hierois, enkä iha maksullisille taia kuitenkaa.

      Pitää siis kattoo, ostaako. Tosiaan itä aiemmin sitä Rennoksia nappailin, niin muutama tais jotenkin ehkä vaikuttaa. Tuskin noita voi mitenkään "yliannoksellisesti" ottaa. Luontaistuotetta ku on..

      Pääsiäisen odotuksia !

    • MeriJaSara

      Minä ostin tänään ja nappasin yhden pillerin. Ajattelin ettei tämä tehoa, mutta 3h siitä kun olin ottanut sen tuli hitonmoinen ajatus, jota harvoin mulle tulee. "Taidanpa alkaa tekeen läksyjä."

      Riippuu tietenkin ihan ihmisestä. Mutta yllätyin kun jaksoin ehdä läksyjä. Auttaa myös masennukseen, olen iloinen nyt tehdessäni läksyjä. :)
      Byee. Meen jatkaan niiden tekemistä. Taitanee loppua kesken. :,D

    • Hyvinvointineuvoja

      Olen saanut itse avun jännittämiseen ja stressiin LR Health&Beautyn patentoidusta luonnontuotteesta Mind Masterista joka laskee stressitasoa ja nostaa energiatasoa. Voin suositella, kokemusten innoittamana tarjoan ratkaisua muillekkin!

      Katso lisää http://www.hyvinvoinnintekijat.fi

    • Kokeilu

      Mulla auttoi. Opiskellessa ennen näyttöjen esittelyä ja loppunäyttöä ennen otin aina. Lumevaikutusta? Rentoutti ja pystyin keskittymään esityksiin. Eli teki tehtävänsä, oli sitten lumetta tai todellista vaikutusta.

    • TosiOnpi

      Mulla 1 miedompi tabu rentouttaa hiukan, mut jos ottaa 2 niin tuleekin rauhaton olo ja kylmä hiki nousee pintaan!

    • Käyttökokemus

      Varmaan yksilökohtaista, riippuen eri henkilökohtaisista tekijöistä ja mahd. muiden lääkeaineiden käytöstä(harvoin/usein/samanaikaisesti). Itselläni auttaa keskittymiseen, ajatus kulkee paremmin, 2 miedompaa riittää. Käytän vain harvoin, kun tuntuu että stressi puskee liikaa päälle. Olkoon sitten vaikka lumevaikutusta. :)

    • Anonyymi

      Ei voi suositella kun vie yöunet.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1254
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1082
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      867
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      751
    Aihe