Paras plastiikkakirurgi

Gallup.

Kuka on mielestäsi paras plastiikkakirurgi Suomessa? Mitä toimenpiteitä sinulle tehtiin vai oletko muodostanut mielipiteesi muiden ihmisten kertomien kokemusten pohjalta?

441

59405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakskakkonenklinik

      sai mun rinnoista kauniit implanttien avulla, joten pakko sanoa hänet.

      • lurppaluomi

        Stephan Dietz operoi yläluomeni ja tulos oli epäonnistunut. Nyt odotan ja mietin kuka voisi tehdä korjaukset.


      • ingrid s
        lurppaluomi kirjoitti:

        Stephan Dietz operoi yläluomeni ja tulos oli epäonnistunut. Nyt odotan ja mietin kuka voisi tehdä korjaukset.

        Älä myöskään mene Eeva Siitarille, ei osaa leikata silmäluomia.


      • Keijukainen
        ingrid s kirjoitti:

        Älä myöskään mene Eeva Siitarille, ei osaa leikata silmäluomia.

        Laatukirurgialla Katrin Krunvald teki tosi hyvät rinnat.


      • Kauniit luomet
        lurppaluomi kirjoitti:

        Stephan Dietz operoi yläluomeni ja tulos oli epäonnistunut. Nyt odotan ja mietin kuka voisi tehdä korjaukset.

        Minulla on samanlainen kokemus S. Dietzin tekemästä yläluomileikkauksesta, joka tehtiin monta vuotta vuotta sitten Siluetissa erittäin kovalla hinnalla. Olin korjauttamassa yäluomeni Tatu Tarkalla, ja nyt olen oikein tyytyväinen.


      • 2+1

        Kysyttiin parasta plastiikkakirurgia.
        Tissien laittajo ei osoita taitoa...


      • Expl

        Tiesitkö, että Heikki Kupi on Suomen Esteettisen Plastiikkakirurgian yhdistyksen puheenjohtaja. Yhdistykseen jäseneksi hyväksytään hyvämaineinen Suomessa koulutettu plastiikkakirurgian erikoislääkäri, jolla on riittävä kokemus esteettisestä kirurgiasta ja joka toimii Suomessa. Hän on tietysti myös kansainvälisen esteettisen kirurgian yhdistyksen, ISAPS:in jäsen. Jos johonkin voi luottaa niin tähän!


      • Anonyymi
        ingrid s kirjoitti:

        Älä myöskään mene Eeva Siitarille, ei osaa leikata silmäluomia.

        olen samaa mieltä kertoo kuinka upeat silmistä tulee .mutta tulos toinen


      • Anonyymi
        Keijukainen kirjoitti:

        Laatukirurgialla Katrin Krunvald teki tosi hyvät rinnat.

        Miksi ei menisin Eevalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen samaa mieltä kertoo kuinka upeat silmistä tulee .mutta tulos toinen

        jee


      • Anonyymi
        ingrid s kirjoitti:

        Älä myöskään mene Eeva Siitarille, ei osaa leikata silmäluomia.

        Onko Eeva Helsingissä


      • Anonyymi
        lurppaluomi kirjoitti:

        Stephan Dietz operoi yläluomeni ja tulos oli epäonnistunut. Nyt odotan ja mietin kuka voisi tehdä korjaukset.

        Suomalaiset ovat varovaisia ja konservatiivisia turvautuessaan plastiikkakirurgiaan. Mahdollinen leikkauksessa käyminen halutaan mieluusti pitää salassa, silloin kuin se on mennyt hyvin, plastiikkakirurgi, erikoislääkäri Stephan Diez kertoo.

        – Jos toimenpide puolestaan on mennyt huonosti, siitä kerrotaan kaikille keskustelupalstoilla.
        https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1448810


      • Anonyymi
        Kauniit luomet kirjoitti:

        Minulla on samanlainen kokemus S. Dietzin tekemästä yläluomileikkauksesta, joka tehtiin monta vuotta vuotta sitten Siluetissa erittäin kovalla hinnalla. Olin korjauttamassa yäluomeni Tatu Tarkalla, ja nyt olen oikein tyytyväinen.

        Kauneus leikkaus ei ole riskitön


      • Anonyymi
        Expl kirjoitti:

        Tiesitkö, että Heikki Kupi on Suomen Esteettisen Plastiikkakirurgian yhdistyksen puheenjohtaja. Yhdistykseen jäseneksi hyväksytään hyvämaineinen Suomessa koulutettu plastiikkakirurgian erikoislääkäri, jolla on riittävä kokemus esteettisestä kirurgiasta ja joka toimii Suomessa. Hän on tietysti myös kansainvälisen esteettisen kirurgian yhdistyksen, ISAPS:in jäsen. Jos johonkin voi luottaa niin tähän!

        mainos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen samaa mieltä kertoo kuinka upeat silmistä tulee .mutta tulos toinen

        Eikä osannut konsultoinnissa Siitari edes sanoa, mitä ja miten kannattaisi kasvojen ilmeen piristyksessä edetä.


      • Anonyymi
        Expl kirjoitti:

        Tiesitkö, että Heikki Kupi on Suomen Esteettisen Plastiikkakirurgian yhdistyksen puheenjohtaja. Yhdistykseen jäseneksi hyväksytään hyvämaineinen Suomessa koulutettu plastiikkakirurgian erikoislääkäri, jolla on riittävä kokemus esteettisestä kirurgiasta ja joka toimii Suomessa. Hän on tietysti myös kansainvälisen esteettisen kirurgian yhdistyksen, ISAPS:in jäsen. Jos johonkin voi luottaa niin tähän!

        Oma kokemus ei ainakaan puhu luottamuksen puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset ovat varovaisia ja konservatiivisia turvautuessaan plastiikkakirurgiaan. Mahdollinen leikkauksessa käyminen halutaan mieluusti pitää salassa, silloin kuin se on mennyt hyvin, plastiikkakirurgi, erikoislääkäri Stephan Diez kertoo.

        – Jos toimenpide puolestaan on mennyt huonosti, siitä kerrotaan kaikille keskustelupalstoilla.
        https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1448810

        Ottamatta kantaa kehenkään yksittäiseen kirurgiin niin aivan varmaa on se että jokaisen (hyvänkin)plastiikkakirurgin uralle sattuu aidosti epäonnistuneita leikkauksia ja varmasti myös tilanteita, joissa plastiikkakirurgi kokee päässensä hyvään lopputulokseen mutta asiakas on tyytymätön (odotti erilaista lopputulosta).

        Ja vaikka plastiikkakirurgi haluaisi korjata niin aina korjausleikkaus ei enää pelasta tilannetta.

        Tämän riskin jokainen valitettavasti ottaa kun esteettiseen kirurgiaan lähtee, vaikka olisi hyvämaineinen plast.kirurgi. Hyvällä kirurgilla riski on vain paljon pienempi mutta silti olemassa. Itse olen päätynyt tämän takia siihen että en halua leikkauttaa mitään kasvoissani, korkeintaan ottaa pistoshoitoja.


      • Anonyymi
        Kauniit luomet kirjoitti:

        Minulla on samanlainen kokemus S. Dietzin tekemästä yläluomileikkauksesta, joka tehtiin monta vuotta vuotta sitten Siluetissa erittäin kovalla hinnalla. Olin korjauttamassa yäluomeni Tatu Tarkalla, ja nyt olen oikein tyytyväinen.

        Suomalaiset ovat varovaisia ja konservatiivisia turvautuessaan plastiikkakirurgiaan. Mahdollinen leikkauksessa käyminen halutaan mieluusti pitää salassa, silloin kuin se on mennyt hyvin, plastiikkakirurgi, erikoislääkäri Stephan Diez kertoo.

        – Jos toimenpide puolestaan on mennyt huonosti, siitä kerrotaan kaikille keskustelupalstoilla.


      • Anonyymi
        Expl kirjoitti:

        Tiesitkö, että Heikki Kupi on Suomen Esteettisen Plastiikkakirurgian yhdistyksen puheenjohtaja. Yhdistykseen jäseneksi hyväksytään hyvämaineinen Suomessa koulutettu plastiikkakirurgian erikoislääkäri, jolla on riittävä kokemus esteettisestä kirurgiasta ja joka toimii Suomessa. Hän on tietysti myös kansainvälisen esteettisen kirurgian yhdistyksen, ISAPS:in jäsen. Jos johonkin voi luottaa niin tähän!

        Jos Kupin tulos ei onnistu, niin hän ei ota mitään vastuuta. Lisäksi häneen ei saa mitään yhteyttä, vain sairaanhoitajaan, joka ei ole ollenkaan asiakasystävällinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma kokemus ei ainakaan puhu luottamuksen puolesta.

        Juuri tämä! Jos on menossa Kupille, kannattaa jo etukäteen selvittää ja kysellä, että mitä jos tulee komplikaatioita tai tulos epäonnistuu, miten heillä siihen suhtaudutaan tai saako kirurgia kiinni puhelimitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Kupin tulos ei onnistu, niin hän ei ota mitään vastuuta. Lisäksi häneen ei saa mitään yhteyttä, vain sairaanhoitajaan, joka ei ole ollenkaan asiakasystävällinen.

        Kaikki samanlaisia niillä ei ole mitään vastuuta ,huonoja kokemuksia kahdestakin hoitopaikasta,rahat kyllä kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mainos

        Jep, Miksi tämä Expl mainostaa, kalastelee ja kommentoi näillä palstoilla? Eikös täällä ole ajatuksena jakaa aitoja kokemuksia?


      • Anonyymi
        Expl kirjoitti:

        Tiesitkö, että Heikki Kupi on Suomen Esteettisen Plastiikkakirurgian yhdistyksen puheenjohtaja. Yhdistykseen jäseneksi hyväksytään hyvämaineinen Suomessa koulutettu plastiikkakirurgian erikoislääkäri, jolla on riittävä kokemus esteettisestä kirurgiasta ja joka toimii Suomessa. Hän on tietysti myös kansainvälisen esteettisen kirurgian yhdistyksen, ISAPS:in jäsen. Jos johonkin voi luottaa niin tähän!

        Olen samaa mieltä, että Heikki Kupi osaa asiansa. Olen luomileikkauksesta toipuva ja erittäin kiitollinen uusista luomistani.


      • Anonyymi
        Expl kirjoitti:

        Tiesitkö, että Heikki Kupi on Suomen Esteettisen Plastiikkakirurgian yhdistyksen puheenjohtaja. Yhdistykseen jäseneksi hyväksytään hyvämaineinen Suomessa koulutettu plastiikkakirurgian erikoislääkäri, jolla on riittävä kokemus esteettisestä kirurgiasta ja joka toimii Suomessa. Hän on tietysti myös kansainvälisen esteettisen kirurgian yhdistyksen, ISAPS:in jäsen. Jos johonkin voi luottaa niin tähän!

        Todella huono plastikka kirurgi Heikki Kupila KC klinikka. Ja huono ihminen .pilasi minun ulkonako ja en yritti edes autta. Ja tunnen monet kenen ulkonako Heikki Kupila pilanut.Ei palauttanut edes raha. Vain nauroi. Nyt itseki etsin paras kirurgi. Luin komentit .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Kupin tulos ei onnistu, niin hän ei ota mitään vastuuta. Lisäksi häneen ei saa mitään yhteyttä, vain sairaanhoitajaan, joka ei ole ollenkaan asiakasystävällinen.

        Just noin minullr tzpzhtu. Heikki Kupila pilasi minun ulkonako.sitten kui tulin nayttama , tuli sairanhoitaja ja pysi lahtea ulos. Ei palzutetti rzha ei tarjotti apua. Huono kirurgi huono ihminen Heikki Kupila. Ihan monsteri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma kokemus ei ainakaan puhu luottamuksen puolesta.

        Jaksaisitko kirjoittaa
        Miksi?


      • Anonyymi
        lurppaluomi kirjoitti:

        Stephan Dietz operoi yläluomeni ja tulos oli epäonnistunut. Nyt odotan ja mietin kuka voisi tehdä korjaukset.

        Netin sääntöjen vastaista mainita ihmisten nimiä ja mainostaa .
        Mainostaminen on kielletty


      • Anonyymi
        ingrid s kirjoitti:

        Älä myöskään mene Eeva Siitarille, ei osaa leikata silmäluomia.

        Ei saa mainostaa näillä sivuilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottamatta kantaa kehenkään yksittäiseen kirurgiin niin aivan varmaa on se että jokaisen (hyvänkin)plastiikkakirurgin uralle sattuu aidosti epäonnistuneita leikkauksia ja varmasti myös tilanteita, joissa plastiikkakirurgi kokee päässensä hyvään lopputulokseen mutta asiakas on tyytymätön (odotti erilaista lopputulosta).

        Ja vaikka plastiikkakirurgi haluaisi korjata niin aina korjausleikkaus ei enää pelasta tilannetta.

        Tämän riskin jokainen valitettavasti ottaa kun esteettiseen kirurgiaan lähtee, vaikka olisi hyvämaineinen plast.kirurgi. Hyvällä kirurgilla riski on vain paljon pienempi mutta silti olemassa. Itse olen päätynyt tämän takia siihen että en halua leikkauttaa mitään kasvoissani, korkeintaan ottaa pistoshoitoja.

        Nämähän mainostaa täällä että plastiikka kirurgit sais töitä , mainos on kiellettyä ja ihmisten nimiä ei myöskään tartte mainita kuka mitäkin työtä tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset ovat varovaisia ja konservatiivisia turvautuessaan plastiikkakirurgiaan. Mahdollinen leikkauksessa käyminen halutaan mieluusti pitää salassa, silloin kuin se on mennyt hyvin, plastiikkakirurgi, erikoislääkäri Stephan Diez kertoo.

        – Jos toimenpide puolestaan on mennyt huonosti, siitä kerrotaan kaikille keskustelupalstoilla.
        https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1448810

        Tulokseen vaikuttaa niin monet asiat , ihmisen omat toiveet voivat joskus olla sellaisia mitä kukaan ei voisi suorittaa.
        Sitten millainen kudos ihmisellä on vaikuttaa myöskin . Minusta väärin että täällä mainitaan ihmisten nimiä ihan vapaasti ja haukutaan jotain joka ei olisi tehnyt mitenkään eri tavalla kun joku toinen.
        Kuten naisten rinta leikkaukset esim. Odotetut tulokset eivät ehkä täyttyneet eikä tullutkaan missä povea, ja silloin haetaan syntipukki lääkäristä !silti näyttää olevan niin että nämä ihmiset luulevat että se on heidän oikeutensa peloitella muita ihmisiä ja mainita vielä lääkärin nimikin asiassa.
        Jos ei ole epänormaaleja odotuksia niin se tapaa olla että sitä ollaan tyytyväisiä tulokseen .ei kellekään tähtisilmä saa jos ei siihen ole edellytyksiä edes .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottamatta kantaa kehenkään yksittäiseen kirurgiin niin aivan varmaa on se että jokaisen (hyvänkin)plastiikkakirurgin uralle sattuu aidosti epäonnistuneita leikkauksia ja varmasti myös tilanteita, joissa plastiikkakirurgi kokee päässensä hyvään lopputulokseen mutta asiakas on tyytymätön (odotti erilaista lopputulosta).

        Ja vaikka plastiikkakirurgi haluaisi korjata niin aina korjausleikkaus ei enää pelasta tilannetta.

        Tämän riskin jokainen valitettavasti ottaa kun esteettiseen kirurgiaan lähtee, vaikka olisi hyvämaineinen plast.kirurgi. Hyvällä kirurgilla riski on vain paljon pienempi mutta silti olemassa. Itse olen päätynyt tämän takia siihen että en halua leikkauttaa mitään kasvoissani, korkeintaan ottaa pistoshoitoja.

        Ja milloin on syy itse potilaasta joka jo edeltäkäsin on luomut jonkin epätodellisen kuvan millainen ulkonäön tulisi olla leikkauksen jälkeen ja sitten pettyy kun hänestä ei tullutkaan sitä kaunotarta mitä itse oli haaveillut.
        Pitää muistaa että oma vastuukin on oltava ja selitettävä tarkasti lääkärille, että lääkäri on perillä mitä asiakas oikein haaveilee, ja voisi edeltäkäsin sanoa ettei sellaista tulosta voi saada vaikka leikkelis miten tahansa.
        Sitten on niinkin että jokaisen kirurgin elämän aikana saattaa tulla epäonnistuminen kuten kaikissa muissakin asioissa ja työpaikoilla .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Kupin tulos ei onnistu, niin hän ei ota mitään vastuuta. Lisäksi häneen ei saa mitään yhteyttä, vain sairaanhoitajaan, joka ei ole ollenkaan asiakasystävällinen.

        Asiakas ystävällinen???
        Sekin on tulkitsemisista aiheentunut. Jos joku sanoo asialinjalla asioita niin se on informaatiota , jonka toinen tulkitsee epäystävällisyydeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netin sääntöjen vastaista mainita ihmisten nimiä ja mainostaa .
        Mainostaminen on kielletty

        Nämä eivät ehkä edes ole lukeneet netin sääntöjä , tälläiset on ilmoitettava ei ketään ihmistä saa mustamaalata , jos leikkaus ei ole mennyt hyvin niin siitä otetaan yhteys muihin tahoihin , netin kanssa ei asiat suju . Eikä kenestäkään tehdä mitään kaunotarta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mainos

        eihän se todista mitään jos on vaikka knka on puheenjohtaja. Olen katsonut tämän ryhmän lääkärit ja vain non 15-20 lääkäriä tässä ryhmässä, ei ole mikään tae onnistuneelle leikkaukselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä eivät ehkä edes ole lukeneet netin sääntöjä , tälläiset on ilmoitettava ei ketään ihmistä saa mustamaalata , jos leikkaus ei ole mennyt hyvin niin siitä otetaan yhteys muihin tahoihin , netin kanssa ei asiat suju . Eikä kenestäkään tehdä mitään kaunotarta.

        Btw, täällä näyttää olevan monia plastiikkakirurgeja puolustelevia kommentteja (erityisesti Dietzin ja Kupin kohdalla) jotka kirjoitettu samana pvänä muutaman minuutin sisään, hmm (?).

        Veikkaan että kirurgit aika paljon seuraavat heistä tapahtuvaa some-kirjoittelua, sillä markkinat Suomessa ovat pienet, ja negatiiviset/kriittiset kommentit vievät potentiaalisia asiakkaita muutenkin suhteellisen pienestä asiakaskunnasta. Epätodennäköistä että joku ihan random alkaisi kovasti sivusta seuraavana toisen kokemaa negatoimaan ja kirurgia puolustelemaan (ja vielä esim spesifein linkkauksin ko kirurgin haastatteluun). Käytetty sanastokin viittaa alan asiantuntijoihin ("kudoskin vaikuttaa lopputulokseen"). Kovasti potilaan epärealistisia odotuksia korostavia ja kirurgin vastuuta vähätteleviä tai kirurgeja ylistäviä kommentteja, varsinkin kun tällaiseen ketjuun eksyy lähinnä ihmisiä jotka etsivät tietoa toisten kokemuksista ja arvostavat rehellisiä mielipiteitä, vaikka negatiivisia, suuren päätöksen edessä. Ja sitten toisena ryhmänä tänne eksyy niitä kirurgeja. Niin kummatkohan niitä kirurgeja puolustelevia/ylistäviä ja potilaita vähätteleviä arvioita kirjoittelevat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Kupin tulos ei onnistu, niin hän ei ota mitään vastuuta. Lisäksi häneen ei saa mitään yhteyttä, vain sairaanhoitajaan, joka ei ole ollenkaan asiakasystävällinen.

        Tämä totta,siellä hänen todella töykeä vaimonsa joka sekaantuu kaikkeen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Kupin tulos ei onnistu, niin hän ei ota mitään vastuuta. Lisäksi häneen ei saa mitään yhteyttä, vain sairaanhoitajaan, joka ei ole ollenkaan asiakasystävällinen.

        Voi kun naiset eivät laittelisi näitä tekorintoja itselleen vaan hyväksyisivät itsensä sellaisina kun ovat. Niin moni on joutunut ottamaan pois ne pahojen sivuvaikutukseen vuoksi.

        Itse olen pienirintainen ja ei ole siitä ollut koskaan mitään haittaa elämässä. Ja nuorena ihan yhtä hyvä säkä mitä tuli poikiin kun näillä isorintaisillakin
        Minun anopilla oli isot rinnat ja selkävaivojen vuoksi tehtiin rintojen pienennys leikkaus, ja hän oli tyytyväinen tulokseen, niin että joskus on näinkin päin asiat.
        Joten en halveksimmitenkään mutta haluaisin että jokainen voisi olla tyytyväinen siihen mitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa mainostaa näillä sivuilla

        Ei niin eikä mainita lääkäreiden nimiä niin huonosta kun hyvässäkään hoidosta sillä kokemukset ovat aina yksilöllisiä ja lukija ei tiedä todellista syytä näiden tyytymättömien valituksiin, jos tietäisivät niin eivät uskoisi paskapuheisiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eihän se todista mitään jos on vaikka knka on puheenjohtaja. Olen katsonut tämän ryhmän lääkärit ja vain non 15-20 lääkäriä tässä ryhmässä, ei ole mikään tae onnistuneelle leikkaukselle

        Koskaan ei anneta 100% takuita leikkauksesta aillä nukutuksi sinänsä on jo riskitekijä . Mennään muka kovasti tårintija suurentelemalla ja mielessä kuv jostain Dolly Parttonista niin että ei kannata mennä minkään mielikuvituksellisten ajatusten kanssa leikkaukseen ja sitten haukkua kun tulos ei olekaan sitä mitä on odottanut.
        Ja kenenkään nimiä ei ole lupa mainita etenkin jos itsekkin on anonyyminä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Btw, täällä näyttää olevan monia plastiikkakirurgeja puolustelevia kommentteja (erityisesti Dietzin ja Kupin kohdalla) jotka kirjoitettu samana pvänä muutaman minuutin sisään, hmm (?).

        Veikkaan että kirurgit aika paljon seuraavat heistä tapahtuvaa some-kirjoittelua, sillä markkinat Suomessa ovat pienet, ja negatiiviset/kriittiset kommentit vievät potentiaalisia asiakkaita muutenkin suhteellisen pienestä asiakaskunnasta. Epätodennäköistä että joku ihan random alkaisi kovasti sivusta seuraavana toisen kokemaa negatoimaan ja kirurgia puolustelemaan (ja vielä esim spesifein linkkauksin ko kirurgin haastatteluun). Käytetty sanastokin viittaa alan asiantuntijoihin ("kudoskin vaikuttaa lopputulokseen"). Kovasti potilaan epärealistisia odotuksia korostavia ja kirurgin vastuuta vähätteleviä tai kirurgeja ylistäviä kommentteja, varsinkin kun tällaiseen ketjuun eksyy lähinnä ihmisiä jotka etsivät tietoa toisten kokemuksista ja arvostavat rehellisiä mielipiteitä, vaikka negatiivisia, suuren päätöksen edessä. Ja sitten toisena ryhmänä tänne eksyy niitä kirurgeja. Niin kummatkohan niitä kirurgeja puolustelevia/ylistäviä ja potilaita vähätteleviä arvioita kirjoittelevat?

        Ei tarvitse olla kirurgi jos ymmärtää sen että leikkaukset eivät aina tyydytä potilasta, ja sen että ihmisillä on erityyppinen kudokset ja vielä että odotukset eivät ole aina olleet realistisia . Jokainen joka on normaalintietoinen ymmärtää aina näiden valittelijoiden jutus, jotka useinkaan ei riipiåunlääkärin taidoista vaan suurista odotuksista jotka eivät ole täyttyneet. Ei ne leikkaukset ole mitään hokkuspokkus pokkaa hommia, ne tehdään sillä edellytyksellä mitä ihmisellä on, lääkäreillä on kriteerit niihin asioihin
        Ja en usko edes että kirurgit seuraavat mitenkään näitä palstoja , mutta sen tiedän että joku heidän tuttunsa on seurannut ja ilmoittanut asianomaiselle että häntä panetellaan netissä ja kyllä plastiikka kirurgeille töitä riittää ihan tarpeeksi, mutta ihmisten on ymmärrettävä että valitus laitetaan joko kirjallisena tai surullisena sille joka on leikkauksen tehnyt, eikä haukuta netissä ketään , se on jo Suomi24 säännöissäkin selitetty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä totta,siellä hänen todella töykeä vaimonsa joka sekaantuu kaikkeen...

        Kai et sitten ymmärtänyt asiaa mitä sinulle selitettiin, ota ja valita muualle asiassasi se kun haukut ketään netissä .


    • paikka!

      Asko Salmi sai silmistäni kauniit, joten nimeän hänet.

      Mutta tällainen galluppi parhaasta plastiikkakirurgista on täysin kestämätön. Yleensä leikkauksessa käydään kerran ja yhdellä potilaalla ei ole vertailupohjaa muista lääkäreistä. Hyväksi kehuttu lääkäri voi tehdä sutta seuraavalle potilaalle.

      • tuiketta silmiin

        taikoi kauniit silmät Jussi Rintamäki minulla oli tosi kauheat lurppaluomet


    • tisuliina35

      Itse kävin noin 4kk sitten Askon operoitavana. Minulle laitettiin kolmesta raskaudesta/imetyksestä virttyneisiin rintoihin silikoni-implantit ja ehdottomasti voin antaa ääneni Askolle. En ottaisi entisiä kärpäskätkiä mistään hinnasta takaisin. Tietenkään minulla ei ole muista kokemusta, mutta olen tässä tapauksessa Askoon erittäin tyytyväinen -peilikuvasta katsoo tänä pvnä omiin rintoihinsa tyytyväinen nainen:)

      • 14+11

        rintojenpienennys ja tyytyväinen olen


      • Anonyymi

        Täällä ei mainosteta ketään, etkö sitä ymmärrä siis ei hyvää eikä huonoa työtä nimien kera


    • Irweli

      Onnistunut Tram-leikkaus

      • Anonyymi

        Sinikka Suominen on paras


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinikka Suominen on paras

        Nyt teen kyllä ilmoituksen että mainostat täällä missä mainostaminen on kielletty kokonaan
        Sinulla ei ole lupa mainita kenenkään nimiä täällä , mainonta on kokonaan kielletty .


    • Dolce1975

      Sen kertoo jo se, että 30 % asiakkaista tulee korjauttamaan muiden jälkiä Nordströmille.

      • kallis ei parasta

        ja kuinka moni korjauttaa muualla hänen tekemiään toimenpiteitä, koska hänhän ei ole koskaan epäonnistunut? Puhun omasta ja muiden tuntemieni kokemuksesta, rahat meni ja ongelmat jäivät.Varmaan muillekin tekeville sattuu mutta todella myös tälle ja mihin hintaan!


      • Kenelle mennä
        kallis ei parasta kirjoitti:

        ja kuinka moni korjauttaa muualla hänen tekemiään toimenpiteitä, koska hänhän ei ole koskaan epäonnistunut? Puhun omasta ja muiden tuntemieni kokemuksesta, rahat meni ja ongelmat jäivät.Varmaan muillekin tekeville sattuu mutta todella myös tälle ja mihin hintaan!

        ..ja kerro kuka muu osaa. Kenelle mennä jos pieleen menee. Voi se sattua omalle kohdallesikin. Kenelle menisit?


      • Vihainen ja pettynyt
        Kenelle mennä kirjoitti:

        ..ja kerro kuka muu osaa. Kenelle mennä jos pieleen menee. Voi se sattua omalle kohdallesikin. Kenelle menisit?

        onko ehdotuksia!!!!!!!!!


      • Huhu

        Dolce 1975 taitaa olla
        Nordström itse.
        Minulla meni luottamus häneen täysin.
        Etiikasta ja moraalista ei ole tietoakaan.
        Raha ratkaisee.
        Liian vanha leikkaamaan. Eikä tunne uusimpia leikkaustekniikoita.
        Suosittelen eläkkeelle siirtmistä!


      • Anonyymi

        Norström on plastiikkairurgian professori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Norström on plastiikkairurgian professori

        Kävin Nordströmillä aikaa sitten nenäleikkauksessa ja on täysin epäonnistunut.Nyt kovasti mietin vanhoilla päivilläni vieläkö menisin jonnekkin korjaukseen.Rahat meni.Oli maanantai.Asia vaivaa mieltä edelleen.


      • Anonyymi
        kallis ei parasta kirjoitti:

        ja kuinka moni korjauttaa muualla hänen tekemiään toimenpiteitä, koska hänhän ei ole koskaan epäonnistunut? Puhun omasta ja muiden tuntemieni kokemuksesta, rahat meni ja ongelmat jäivät.Varmaan muillekin tekeville sattuu mutta todella myös tälle ja mihin hintaan!

        Sitä se tekee kun leikkelee itseään mitä sitten valittelee kun ei tulos ole sellainen kun odottaa, epäonniskåtuminenkin riippuu niin monesta asioista , siksipä niitä ei pitäisi setviä netissä


    • Kiittäen

      Hei,
      Asko Salmi on tehnyt AA- rinnoistani kauniit C kupin rinnat.
      Voin suositella, olen tyytyväinen lopputulokseen ja lisäksi sain Askolta ja koko henkilökunnalta Helsingissä hyvää ja asiantuntevaa palvelua.

      • Aira M

        Dietz... varmaan ihan ok, mutta kovin hätäinen toimissaan. Viime kesänä otin Botoxin otsaan, ~ok, paitsi kulmakarvat sojottivat hieman eri suuntiin :). Huulien täyttö meni huonommin kuin sairaanhoitaja Solveig X:ltä, joka asuu Tammisaaressa, hän teki huolellisen ja kauniin työn. Dietz jätti Restylane-palloja huuliin ja kun "mömmöt" muuten jo liukenivat elimistöön, patit jäivät vielä moneksi kuukaudeksi.

        Riippuu varmaan, mitä teettää. Leikkauksista minulla ei ole kokemusta.
        Nyt suunnittelen leikkausta, kasvojen kohotusta siis ja olen ajatellut ottaa Antti Ryynäsen, joka ottaa ainakin Eirassa vastaan.


      • Dietziin tyytyväinen
        Aira M kirjoitti:

        Dietz... varmaan ihan ok, mutta kovin hätäinen toimissaan. Viime kesänä otin Botoxin otsaan, ~ok, paitsi kulmakarvat sojottivat hieman eri suuntiin :). Huulien täyttö meni huonommin kuin sairaanhoitaja Solveig X:ltä, joka asuu Tammisaaressa, hän teki huolellisen ja kauniin työn. Dietz jätti Restylane-palloja huuliin ja kun "mömmöt" muuten jo liukenivat elimistöön, patit jäivät vielä moneksi kuukaudeksi.

        Riippuu varmaan, mitä teettää. Leikkauksista minulla ei ole kokemusta.
        Nyt suunnittelen leikkausta, kasvojen kohotusta siis ja olen ajatellut ottaa Antti Ryynäsen, joka ottaa ainakin Eirassa vastaan.

        Minulla on Dietzistä vain hyvää sanottavaa, myös Restylane ja Botox hoidoissa. Tietääkseni pitää kyseisistä hoidoista myös koulutuksia.


      • a75
        Dietziin tyytyväinen kirjoitti:

        Minulla on Dietzistä vain hyvää sanottavaa, myös Restylane ja Botox hoidoissa. Tietääkseni pitää kyseisistä hoidoista myös koulutuksia.

        Diezille luottavaisin mielin :) mut silti tietty jänskättää!!


      • botoxin laitosta
        Aira M kirjoitti:

        Dietz... varmaan ihan ok, mutta kovin hätäinen toimissaan. Viime kesänä otin Botoxin otsaan, ~ok, paitsi kulmakarvat sojottivat hieman eri suuntiin :). Huulien täyttö meni huonommin kuin sairaanhoitaja Solveig X:ltä, joka asuu Tammisaaressa, hän teki huolellisen ja kauniin työn. Dietz jätti Restylane-palloja huuliin ja kun "mömmöt" muuten jo liukenivat elimistöön, patit jäivät vielä moneksi kuukaudeksi.

        Riippuu varmaan, mitä teettää. Leikkauksista minulla ei ole kokemusta.
        Nyt suunnittelen leikkausta, kasvojen kohotusta siis ja olen ajatellut ottaa Antti Ryynäsen, joka ottaa ainakin Eirassa vastaan.

        eli kulmakarvakohotukset joita en edes pyytänyt vähän epäsymmetriset ja sibeliusryppyyn ei laittanut tarpeeksi ainetta, jäi ryppyiseksi. Kun kävin pyytämässä siihen kohtaan lisää, käytös muuttui vihamielikseksi ja antoi ymmärtää, ettei tarvi enää ikinä tulla hänen vastaanotolleen ("valitsen tarkkaan potilaani") ja uhkaili mm "naamasi jää liikkumattomaksi kun siihen pistetään näin tiheään". Tapahtui muutama vuosi siten Siluetissa ja eipä ole tarvinut sen jälkeen enää ko lääkärin palveluksia käyttää. Eli niin kauan kuin vain maksat tyytyväisenä, kaikki on ok, mutta jos olet jostain eri mieltä, sinut savustetaan ulos. Pelottava lähtökohta varsinkin isommille operaatioille.


      • Johannes K
        botoxin laitosta kirjoitti:

        eli kulmakarvakohotukset joita en edes pyytänyt vähän epäsymmetriset ja sibeliusryppyyn ei laittanut tarpeeksi ainetta, jäi ryppyiseksi. Kun kävin pyytämässä siihen kohtaan lisää, käytös muuttui vihamielikseksi ja antoi ymmärtää, ettei tarvi enää ikinä tulla hänen vastaanotolleen ("valitsen tarkkaan potilaani") ja uhkaili mm "naamasi jää liikkumattomaksi kun siihen pistetään näin tiheään". Tapahtui muutama vuosi siten Siluetissa ja eipä ole tarvinut sen jälkeen enää ko lääkärin palveluksia käyttää. Eli niin kauan kuin vain maksat tyytyväisenä, kaikki on ok, mutta jos olet jostain eri mieltä, sinut savustetaan ulos. Pelottava lähtökohta varsinkin isommille operaatioille.

        Myös minua kohtaan tämä kyseinen Dietz on käyttäytynyt vihamielisesti. Olin todella masentunut lähdettyäni hänen vastaanotoltaan. Kysymys oli leikkaushoidosta. Olisin tarvinnut jo sen verran monimutkaista "hoitoa", että ehkä hän epäili omaa onnistumistaan. Näin tulkitsin käyttäytymisen. Ehkä se oli sitä "potilaan valitsemista". Lopulta kuukausien kypsyttelyn jälkeen olisin ollut kuitenkin valmis vielä yrittämään hänen kanssaan. Seuraava vaihe oli se, että minut "savustettiin" ulos epätavallisen korkealla leikkauspalkkiolla (yli 10 000 euroa).
        Minä menin muualle ja sain lopulta mitä halusin ja todellakin paljon edullisemmin. Suomessa myös tämä toimenpide tehtiin.
        Jotenkin tuli niin epävarmuus esille tästä lääkäristä. Jäi vaikutelma, että helpot toimenpiteet kiinnostaa, ei niinkään haasteet eikä potilaan hyvinvointi.


      • eri mieltä
        botoxin laitosta kirjoitti:

        eli kulmakarvakohotukset joita en edes pyytänyt vähän epäsymmetriset ja sibeliusryppyyn ei laittanut tarpeeksi ainetta, jäi ryppyiseksi. Kun kävin pyytämässä siihen kohtaan lisää, käytös muuttui vihamielikseksi ja antoi ymmärtää, ettei tarvi enää ikinä tulla hänen vastaanotolleen ("valitsen tarkkaan potilaani") ja uhkaili mm "naamasi jää liikkumattomaksi kun siihen pistetään näin tiheään". Tapahtui muutama vuosi siten Siluetissa ja eipä ole tarvinut sen jälkeen enää ko lääkärin palveluksia käyttää. Eli niin kauan kuin vain maksat tyytyväisenä, kaikki on ok, mutta jos olet jostain eri mieltä, sinut savustetaan ulos. Pelottava lähtökohta varsinkin isommille operaatioille.

        Vastalause ´sama kokemus`Olen itse käynyt Dietzin vastaanotolla useita kertoja ja tyyli millä analysoit hänen tapaansa puhua ei ole häntä. Hän on aina sanonut, että ottaa voin yhteyttä häneen jos on jotain huomauttetavaa tai lopputulos ei tyydytä minua. Mielestäni hän on erittäin korrekti ja asiallinen lääkäri, johon olen voinut luottaa täysin. Aion olla tulevaisuudessa hänen potilaansa sillä hän on alansa tunteva lääkäri. Mielestäni hänet tuntien joidenkin viestit ovat todellista mustamaalaamista ammattitaitoista lääkäriä kohtaan.


      • 2twh
        eri mieltä kirjoitti:

        Vastalause ´sama kokemus`Olen itse käynyt Dietzin vastaanotolla useita kertoja ja tyyli millä analysoit hänen tapaansa puhua ei ole häntä. Hän on aina sanonut, että ottaa voin yhteyttä häneen jos on jotain huomauttetavaa tai lopputulos ei tyydytä minua. Mielestäni hän on erittäin korrekti ja asiallinen lääkäri, johon olen voinut luottaa täysin. Aion olla tulevaisuudessa hänen potilaansa sillä hän on alansa tunteva lääkäri. Mielestäni hänet tuntien joidenkin viestit ovat todellista mustamaalaamista ammattitaitoista lääkäriä kohtaan.

        Nämä kokemukset ovat aitoja, jokaiselle asiakkaalle omia ,subjektiivisia tuntemuksia. Jos lääkäri ei miellytä käytöksensä vuoksi, asian voi ja se pitääkin kertoa. Kiitos siitä.
        Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä.


      • my opinion
        2twh kirjoitti:

        Nämä kokemukset ovat aitoja, jokaiselle asiakkaalle omia ,subjektiivisia tuntemuksia. Jos lääkäri ei miellytä käytöksensä vuoksi, asian voi ja se pitääkin kertoa. Kiitos siitä.
        Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä.

        Esim. nimimerkillä "Johannes K" kirjoittanut henkilö kirjoitti erittäin asiallisesti oman mielipiteensä ko. lääkäristä.
        Tuskin monetkaan lääkäreiden vastaanotoilla asioivat potilaat sen syvällisemmin lääkäreitään tuntevat. Ja haluan sanoa nimimerkille "eri mieltä", että jos joku on kanssasi eri mieltä, niin siitä ei tarvitse kimpaantua.
        Olen täysin samaa mieltä nimimerkillä "2twh" kirjoittajan kanssa!


      • M_Arial
        eri mieltä kirjoitti:

        Vastalause ´sama kokemus`Olen itse käynyt Dietzin vastaanotolla useita kertoja ja tyyli millä analysoit hänen tapaansa puhua ei ole häntä. Hän on aina sanonut, että ottaa voin yhteyttä häneen jos on jotain huomauttetavaa tai lopputulos ei tyydytä minua. Mielestäni hän on erittäin korrekti ja asiallinen lääkäri, johon olen voinut luottaa täysin. Aion olla tulevaisuudessa hänen potilaansa sillä hän on alansa tunteva lääkäri. Mielestäni hänet tuntien joidenkin viestit ovat todellista mustamaalaamista ammattitaitoista lääkäriä kohtaan.

        Mehiläinen Töölö, epämiellyttävä, töykeä. Okei, olen > 50-vuotias, joten en kelpaa koristeeksi edes korjattuna, mutta tämä lääkäri oli oikeasti tyly ja puhui jotenkin halventavasti. Minulla oli teini-ikäinen lapsi matkassa mukana, ja hänkin ihmetteli lääkärin tapaa "palvella". Toimenpide ei ollut mistään halvemmasta päästä, ja kun oli naama "täytetty", hän sanoi, että takuu on sitten kaksi viikkoa ja kun restylane maksoi muistaakseni siinä jotakin (oliko 230/kpl) sen hinta nousisi, jos tulen teettämään korjauksia, sitten se annos maksaa 280 €.

        Ihmeteltiin vähän, ja minä ainakaan en enää mene hänelle. Jos pulitan käynnistä toista tonnia ja saan botoxin otsaan sekä kulmat töröttömään minne sattuu, se on liian kallista, mutta, eikä siinä vielä kaikki, sain myös pahan mielen, mutta en ymmärtänyt, miksi sen olisin "ansainnut"


      • Txxxx
        M_Arial kirjoitti:

        Mehiläinen Töölö, epämiellyttävä, töykeä. Okei, olen > 50-vuotias, joten en kelpaa koristeeksi edes korjattuna, mutta tämä lääkäri oli oikeasti tyly ja puhui jotenkin halventavasti. Minulla oli teini-ikäinen lapsi matkassa mukana, ja hänkin ihmetteli lääkärin tapaa "palvella". Toimenpide ei ollut mistään halvemmasta päästä, ja kun oli naama "täytetty", hän sanoi, että takuu on sitten kaksi viikkoa ja kun restylane maksoi muistaakseni siinä jotakin (oliko 230/kpl) sen hinta nousisi, jos tulen teettämään korjauksia, sitten se annos maksaa 280 €.

        Ihmeteltiin vähän, ja minä ainakaan en enää mene hänelle. Jos pulitan käynnistä toista tonnia ja saan botoxin otsaan sekä kulmat töröttömään minne sattuu, se on liian kallista, mutta, eikä siinä vielä kaikki, sain myös pahan mielen, mutta en ymmärtänyt, miksi sen olisin "ansainnut"

        Dietzin tekemää alakasvojenkohotusta on minulle kehuttu.
        Oma kokemukseni Dietzin vastaanotolta oli myös sen verran tyly, etten ehkä uskaltaisi mennä hänelle. Ei tule tunnetta että hän olisi kovin kiinnostunut keskittymään minun lekkaamiseeni. Olisiko niin että nuorehkot ja valmiiksi melko nätit naiset saavat sitä mukavaa kohtelua ja keski-ikäinen, hieman pyöreä tavis, sitä epäystävällisempää...


      • kanssasi 2twh
        2twh kirjoitti:

        Nämä kokemukset ovat aitoja, jokaiselle asiakkaalle omia ,subjektiivisia tuntemuksia. Jos lääkäri ei miellytä käytöksensä vuoksi, asian voi ja se pitääkin kertoa. Kiitos siitä.
        Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä.

        suomalainen pikemminkin häpeää ja nuolee haavansa hiljaisuudessa, jos hän saa huonoa kohtelua, joten nämä muutamat kriittiset palautteet ovat varmastikin vain jäävuoren huippu. Toki varmaan joka kirurgilla on myös tyytyväisiä asiakkaita, mutta se ei sulje pois mahdollisuutta, että tyytymättömiäkin voi olla pahimmillaan jopa yhtä paljon. Ulkonäkö on jokaiselle arka alue. Jos operaatio ei onnistu halutulla tavalla, ja lääkäri vielä antaa ymmärtää, että tämä johtuu asiakkaasta itsestään, se on kova paikka monelle ja kynnys valittaa on korkeampi kuin jonkun muun, "tarpeellisemman" toimenpiteen yhteydessä. Tämä ei kuitenkaan saisi milloinkaan olla syy saada huonoa asiakaspalvelua.

        Paras tapa saada tyytyväisiä asiakaspalautteita on paitsi hyvä työn jälki myös kohtelias, inhimillinen ja ystävällinen suhtautuminen jokaiseen asiakkaaseen ikään ja ulkonäköön katsomatta. Asiakas myös olettaa jotain takuuta toimenpiteen onnistumiselle, jos selkeästi on todettavissa, että lopputulos ei ole kohentunut. Kaikilla ei edes ole varaa useisiin uusintaleikkauksiin omalla kustannuksellaan. Aivan liian pitkään kirurgin valinta on ollut arpapeliä. Tällaiset keskustelupalstat, vaikka osa näistäkin mielipiteistä on lääkäreiden ja klinikoiden omaa mainosta, ovat kullanarvoisia vielä leikkauksia harkitseville ja hyvää kirurgia etsiville. Tästä on vielä pitkä matka erityisiin asiakastyytyväisyystietokantoihin, joissa voi antaa arvosanan leikkaavalle lääkärille. Toivottavasti sekin päivä vielä joskus koittaa.

        Jatketaan siis keskustelua ja raportoidaan hyvät mutta myös huonot kokemukset. Kuluttajina meillä on tähän täysi oikeus.


      • b bbb
        Txxxx kirjoitti:

        Dietzin tekemää alakasvojenkohotusta on minulle kehuttu.
        Oma kokemukseni Dietzin vastaanotolta oli myös sen verran tyly, etten ehkä uskaltaisi mennä hänelle. Ei tule tunnetta että hän olisi kovin kiinnostunut keskittymään minun lekkaamiseeni. Olisiko niin että nuorehkot ja valmiiksi melko nätit naiset saavat sitä mukavaa kohtelua ja keski-ikäinen, hieman pyöreä tavis, sitä epäystävällisempää...

        Niinhän sitä olettaa, että jokaisen lääkärin tulisi olla kiinnostunut juuri minusta - maksavasta asiakkaasta. Ja kun sitten kirurgi vähän nyrpistelee nenäänsä, että onko vaivan väärtti, niin tottakai siinä pahoittaa mielensä.
        Kyseisen Dietzin vastaanotolla en ole käynyt, mutta totesin saman ilmiön muualla. Parempi on käydä konsultaatiossa useammalla lääkärillä, jotta ei tarvitse murehtia myöhemmin sitä, että olisi ollut tyytyväisempi jonkin toisen leikkaamana.


      • 12Plus3
        kanssasi 2twh kirjoitti:

        suomalainen pikemminkin häpeää ja nuolee haavansa hiljaisuudessa, jos hän saa huonoa kohtelua, joten nämä muutamat kriittiset palautteet ovat varmastikin vain jäävuoren huippu. Toki varmaan joka kirurgilla on myös tyytyväisiä asiakkaita, mutta se ei sulje pois mahdollisuutta, että tyytymättömiäkin voi olla pahimmillaan jopa yhtä paljon. Ulkonäkö on jokaiselle arka alue. Jos operaatio ei onnistu halutulla tavalla, ja lääkäri vielä antaa ymmärtää, että tämä johtuu asiakkaasta itsestään, se on kova paikka monelle ja kynnys valittaa on korkeampi kuin jonkun muun, "tarpeellisemman" toimenpiteen yhteydessä. Tämä ei kuitenkaan saisi milloinkaan olla syy saada huonoa asiakaspalvelua.

        Paras tapa saada tyytyväisiä asiakaspalautteita on paitsi hyvä työn jälki myös kohtelias, inhimillinen ja ystävällinen suhtautuminen jokaiseen asiakkaaseen ikään ja ulkonäköön katsomatta. Asiakas myös olettaa jotain takuuta toimenpiteen onnistumiselle, jos selkeästi on todettavissa, että lopputulos ei ole kohentunut. Kaikilla ei edes ole varaa useisiin uusintaleikkauksiin omalla kustannuksellaan. Aivan liian pitkään kirurgin valinta on ollut arpapeliä. Tällaiset keskustelupalstat, vaikka osa näistäkin mielipiteistä on lääkäreiden ja klinikoiden omaa mainosta, ovat kullanarvoisia vielä leikkauksia harkitseville ja hyvää kirurgia etsiville. Tästä on vielä pitkä matka erityisiin asiakastyytyväisyystietokantoihin, joissa voi antaa arvosanan leikkaavalle lääkärille. Toivottavasti sekin päivä vielä joskus koittaa.

        Jatketaan siis keskustelua ja raportoidaan hyvät mutta myös huonot kokemukset. Kuluttajina meillä on tähän täysi oikeus.

        Samaa mieltä!


      • Samaamieltä6
        kanssasi 2twh kirjoitti:

        suomalainen pikemminkin häpeää ja nuolee haavansa hiljaisuudessa, jos hän saa huonoa kohtelua, joten nämä muutamat kriittiset palautteet ovat varmastikin vain jäävuoren huippu. Toki varmaan joka kirurgilla on myös tyytyväisiä asiakkaita, mutta se ei sulje pois mahdollisuutta, että tyytymättömiäkin voi olla pahimmillaan jopa yhtä paljon. Ulkonäkö on jokaiselle arka alue. Jos operaatio ei onnistu halutulla tavalla, ja lääkäri vielä antaa ymmärtää, että tämä johtuu asiakkaasta itsestään, se on kova paikka monelle ja kynnys valittaa on korkeampi kuin jonkun muun, "tarpeellisemman" toimenpiteen yhteydessä. Tämä ei kuitenkaan saisi milloinkaan olla syy saada huonoa asiakaspalvelua.

        Paras tapa saada tyytyväisiä asiakaspalautteita on paitsi hyvä työn jälki myös kohtelias, inhimillinen ja ystävällinen suhtautuminen jokaiseen asiakkaaseen ikään ja ulkonäköön katsomatta. Asiakas myös olettaa jotain takuuta toimenpiteen onnistumiselle, jos selkeästi on todettavissa, että lopputulos ei ole kohentunut. Kaikilla ei edes ole varaa useisiin uusintaleikkauksiin omalla kustannuksellaan. Aivan liian pitkään kirurgin valinta on ollut arpapeliä. Tällaiset keskustelupalstat, vaikka osa näistäkin mielipiteistä on lääkäreiden ja klinikoiden omaa mainosta, ovat kullanarvoisia vielä leikkauksia harkitseville ja hyvää kirurgia etsiville. Tästä on vielä pitkä matka erityisiin asiakastyytyväisyystietokantoihin, joissa voi antaa arvosanan leikkaavalle lääkärille. Toivottavasti sekin päivä vielä joskus koittaa.

        Jatketaan siis keskustelua ja raportoidaan hyvät mutta myös huonot kokemukset. Kuluttajina meillä on tähän täysi oikeus.

        Olen aivan samaa mieltä. Hyvin kirjoitettu.


      • Anonyymi
        Johannes K kirjoitti:

        Myös minua kohtaan tämä kyseinen Dietz on käyttäytynyt vihamielisesti. Olin todella masentunut lähdettyäni hänen vastaanotoltaan. Kysymys oli leikkaushoidosta. Olisin tarvinnut jo sen verran monimutkaista "hoitoa", että ehkä hän epäili omaa onnistumistaan. Näin tulkitsin käyttäytymisen. Ehkä se oli sitä "potilaan valitsemista". Lopulta kuukausien kypsyttelyn jälkeen olisin ollut kuitenkin valmis vielä yrittämään hänen kanssaan. Seuraava vaihe oli se, että minut "savustettiin" ulos epätavallisen korkealla leikkauspalkkiolla (yli 10 000 euroa).
        Minä menin muualle ja sain lopulta mitä halusin ja todellakin paljon edullisemmin. Suomessa myös tämä toimenpide tehtiin.
        Jotenkin tuli niin epävarmuus esille tästä lääkäristä. Jäi vaikutelma, että helpot toimenpiteet kiinnostaa, ei niinkään haasteet eikä potilaan hyvinvointi.

        Hei Johannes. Voisitko ystävällisesti ottaa yhteyttä? Olen samanlaisessa valintatilanteessa. Sähköposti lahdetij(at)gmail.com


      • Anonyymi
        eri mieltä kirjoitti:

        Vastalause ´sama kokemus`Olen itse käynyt Dietzin vastaanotolla useita kertoja ja tyyli millä analysoit hänen tapaansa puhua ei ole häntä. Hän on aina sanonut, että ottaa voin yhteyttä häneen jos on jotain huomauttetavaa tai lopputulos ei tyydytä minua. Mielestäni hän on erittäin korrekti ja asiallinen lääkäri, johon olen voinut luottaa täysin. Aion olla tulevaisuudessa hänen potilaansa sillä hän on alansa tunteva lääkäri. Mielestäni hänet tuntien joidenkin viestit ovat todellista mustamaalaamista ammattitaitoista lääkäriä kohtaan.

        Niin sanoi minullekin ja kun sovitusti menin näyttämään ( sanoi ennakkoon veloituksetta katsoo) srlailu kännykkäänsä ja sanou laitetaan seuraavaksi toisin ja sain 80e ladkun tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sanoi minullekin ja kun sovitusti menin näyttämään ( sanoi ennakkoon veloituksetta katsoo) srlailu kännykkäänsä ja sanou laitetaan seuraavaksi toisin ja sain 80e ladkun tästä.

        Pahoittelut kirjoitusvirheistä


      • Anonyymi
        Txxxx kirjoitti:

        Dietzin tekemää alakasvojenkohotusta on minulle kehuttu.
        Oma kokemukseni Dietzin vastaanotolta oli myös sen verran tyly, etten ehkä uskaltaisi mennä hänelle. Ei tule tunnetta että hän olisi kovin kiinnostunut keskittymään minun lekkaamiseeni. Olisiko niin että nuorehkot ja valmiiksi melko nätit naiset saavat sitä mukavaa kohtelua ja keski-ikäinen, hieman pyöreä tavis, sitä epäystävällisempää...

        Kävin Dietzillä yläluomiplastia leikkauksessa, johon olin erittäin tyytyväinen.
        Voin suositella muillekkin. Meillä on monenlaisia pyyntöjä ja ehdotuksia, muuta Dietzillä on aina tavoitteena luonnollinen lopputulos.


      • Anonyymi
        kanssasi 2twh kirjoitti:

        suomalainen pikemminkin häpeää ja nuolee haavansa hiljaisuudessa, jos hän saa huonoa kohtelua, joten nämä muutamat kriittiset palautteet ovat varmastikin vain jäävuoren huippu. Toki varmaan joka kirurgilla on myös tyytyväisiä asiakkaita, mutta se ei sulje pois mahdollisuutta, että tyytymättömiäkin voi olla pahimmillaan jopa yhtä paljon. Ulkonäkö on jokaiselle arka alue. Jos operaatio ei onnistu halutulla tavalla, ja lääkäri vielä antaa ymmärtää, että tämä johtuu asiakkaasta itsestään, se on kova paikka monelle ja kynnys valittaa on korkeampi kuin jonkun muun, "tarpeellisemman" toimenpiteen yhteydessä. Tämä ei kuitenkaan saisi milloinkaan olla syy saada huonoa asiakaspalvelua.

        Paras tapa saada tyytyväisiä asiakaspalautteita on paitsi hyvä työn jälki myös kohtelias, inhimillinen ja ystävällinen suhtautuminen jokaiseen asiakkaaseen ikään ja ulkonäköön katsomatta. Asiakas myös olettaa jotain takuuta toimenpiteen onnistumiselle, jos selkeästi on todettavissa, että lopputulos ei ole kohentunut. Kaikilla ei edes ole varaa useisiin uusintaleikkauksiin omalla kustannuksellaan. Aivan liian pitkään kirurgin valinta on ollut arpapeliä. Tällaiset keskustelupalstat, vaikka osa näistäkin mielipiteistä on lääkäreiden ja klinikoiden omaa mainosta, ovat kullanarvoisia vielä leikkauksia harkitseville ja hyvää kirurgia etsiville. Tästä on vielä pitkä matka erityisiin asiakastyytyväisyystietokantoihin, joissa voi antaa arvosanan leikkaavalle lääkärille. Toivottavasti sekin päivä vielä joskus koittaa.

        Jatketaan siis keskustelua ja raportoidaan hyvät mutta myös huonot kokemukset. Kuluttajina meillä on tähän täysi oikeus.

        Monta kertaa on syy myös asiakkaassa, ja kai sitä joka työssä kokee ettei kaikki ole tyytyväisiä tuloksiin. Minusta on niin väärin että haukutaan yleisesti jotain ihmistä netissä joka on ehkä tehyt kymmenen onnistunutta leikkausta ja yhdestoista ei varastaa tuloksia , niin valittelut tehdään oikeisiin paikkoihin, eikä valiteta netissä ja vielä nimien kanssa, se on nettisääntöjen vastaista . Siis ei mainosteta eikä haukuta


    • C++

      Dr Oyoa / Strandkliniken, A-> C , todella hyvät ja hyvänmuotoiset sekä erinomainen palvelu

      • sirpafani

        Asko-Seljavaara.Kouluttanut kaikki yllämainitut ja nykyisen suomalaisen osaavan plastiikkakirurgiaporukan. Maailmalla erittäin tunnettu ja kehittänyt paljon uutta plastiikkakirurgiaan omalla urallaan. Kova mimmi. Nyt eläkkeellä, mutta jatkaa uraa eduskunnassa.


      • Kokoomusko täällä ?
        sirpafani kirjoitti:

        Asko-Seljavaara.Kouluttanut kaikki yllämainitut ja nykyisen suomalaisen osaavan plastiikkakirurgiaporukan. Maailmalla erittäin tunnettu ja kehittänyt paljon uutta plastiikkakirurgiaan omalla urallaan. Kova mimmi. Nyt eläkkeellä, mutta jatkaa uraa eduskunnassa.

        Jos sirpafani aloittaisit sen vaalikampanjoinnin jossain muualla. Monet suomalaiset plastiikkakirurgit ovat saaneet koulutusta Suomen lisäksi ulkomailla. Asko-Seljavaara ei ole ainoa suomalainen professori vaan muistakin lääkiksistä niitä löytyy.


      • Anonyymi

        kokemukset ovat aitoja, jokaiselle asiakkaalle omia ,subjektiivisia tuntemuksia. Jos lääkäri ei miellytä käytöksensä vuoksi, asian voi ja se pitääkin kertoa. Kiitos siitä.
        Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä.


      • Anonyymi

    • onko paras...

      mutta hyvä eli Antti Ryynänen, olen erittäin tyytyväinen hänen laittamiin silikoneihin.

      • asia kiinnostaa

        onko kokemuksia Tatu Tarkan tekemistä yläluomileikkauksista,tai keskikasvon kohotuksista?


      • Kämeenlinnalainen
        asia kiinnostaa kirjoitti:

        onko kokemuksia Tatu Tarkan tekemistä yläluomileikkauksista,tai keskikasvon kohotuksista?

        kokemuksia Terhi Järvisen tekemistä yläluomi leikkauksista tai keskikasvonkohotus-tai muista leikkauksista?


      • annukka55
        asia kiinnostaa kirjoitti:

        onko kokemuksia Tatu Tarkan tekemistä yläluomileikkauksista,tai keskikasvon kohotuksista?

        Tatu Tarkan operoinnista, tekee hyvää ja tarkkaa työtä. Teki rasvansiirtoa, kohotusta sekä luomileikkaukset. Tulos luonnollinen ja siisti. Suosittelen.


      • Antti Ryynänen teki keskikasvojen kohotuksen minulle joitakin vuosia sitten Eirassa
        Tulos oli olematon. Rahaa, aikaa ja kärsimystä turhan tähden. Ja isot arvet korvien
        takana. Ei edes lähipiirini huomannut yhtään mitään !!!! Mainitsin tämän sitten hä-
        nelle, hän vaan nauroi. Käsityötähän se on, mutta ovat kyllä kohtuuttomia, asiakas
        on täysin avuton sitten odotustensa ja pettymystensä kanssa.

        Olisi vaikka sitten pistänyt Restylania kasvoihini ilman veloitusta Mutta eivät myönnä mitään.Minäkin olen jo iäkkäämpi henkilö, ( lue: vanha, ehkä liian vanha heille ) Plastiikkakirurgin kyllä tulisi omata hyvät psygologiset taidot ja olla kykenevä kommunikoimaan ja osoittamaan tahdikkuutta ja empatiaa. Kovin arasta asiastahan on kysymys.


      • Anonyymi
        nainen.1 kirjoitti:

        Antti Ryynänen teki keskikasvojen kohotuksen minulle joitakin vuosia sitten Eirassa
        Tulos oli olematon. Rahaa, aikaa ja kärsimystä turhan tähden. Ja isot arvet korvien
        takana. Ei edes lähipiirini huomannut yhtään mitään !!!! Mainitsin tämän sitten hä-
        nelle, hän vaan nauroi. Käsityötähän se on, mutta ovat kyllä kohtuuttomia, asiakas
        on täysin avuton sitten odotustensa ja pettymystensä kanssa.

        Olisi vaikka sitten pistänyt Restylania kasvoihini ilman veloitusta Mutta eivät myönnä mitään.Minäkin olen jo iäkkäämpi henkilö, ( lue: vanha, ehkä liian vanha heille ) Plastiikkakirurgin kyllä tulisi omata hyvät psygologiset taidot ja olla kykenevä kommunikoimaan ja osoittamaan tahdikkuutta ja empatiaa. Kovin arasta asiastahan on kysymys.

        Miten niin olematon, kerro liisää


    • virweli

      Molemmat rinnat on nyt korjattu. Oikea rinta 2 viikoa sitten. Ihmetyttää kuinka vähällä kivulla se on onnistunut. Uusi tuttavuus. Osaava ja tosi mukava lääkäri korjasi sen. Kaksiviikoa olen ollut sairaslomalla. Alkaa tuntua jo hyvältä. Tukivyötä vain on vielä pidettävä maaliskuun loppuun.

      • ei enää a75

        Stephan Diezillä kävin ja sain loistavaa palvelua. Muista ei ole kokemusta. Eilen leikattiin (rintojen suurennus) ja tarkoitus pian palata töihin :)


      • IzzieB
        ei enää a75 kirjoitti:

        Stephan Diezillä kävin ja sain loistavaa palvelua. Muista ei ole kokemusta. Eilen leikattiin (rintojen suurennus) ja tarkoitus pian palata töihin :)

        Heips! Minulla sama edessä samalla lääkärillä kuukauden päästä. Leikattiinko sinut Klinikka22:lla? Sinulla meni siis kaikki ilmeisesti hyvin. Jännittää kyllä tosi paljon, vaikka lääkäri oli mielestäni oikein miellyttävä ja hommansa asaavan oloinen. Minun olemattomista rinnoistani olisi tarkoitus saada C-kuppi aikaan. Ei jaksaisi odottaa enää vaikka leikkaus jännittääkin päivä päivältä enemmän.


      • ei enää a75
        IzzieB kirjoitti:

        Heips! Minulla sama edessä samalla lääkärillä kuukauden päästä. Leikattiinko sinut Klinikka22:lla? Sinulla meni siis kaikki ilmeisesti hyvin. Jännittää kyllä tosi paljon, vaikka lääkäri oli mielestäni oikein miellyttävä ja hommansa asaavan oloinen. Minun olemattomista rinnoistani olisi tarkoitus saada C-kuppi aikaan. Ei jaksaisi odottaa enää vaikka leikkaus jännittääkin päivä päivältä enemmän.

        Moikka,
        Minut leikattiin Mehiläisessä ja kaikki meni oikein hyvin ja olen hyvin toipunut. Lääkäri erittäin ystävällinen ja taitava ja kertoo kattavasti asioista. Samoin muukin henkilökunta.
        TODELLA hyvää palvelua - suosittelen!

        Onnea sinulle leikkaukseen :)


    • nenä-fani

      Jos paras plastiikkakirurgi täytyisi nimetä, tulisi samaan hengenvetoon määritellä, että millä erityisalueella hän on hyvä tai paras. Nenissä paras on ehdottomasti Kaarlo Ståhlberg.

      • pihkura sentään

        oisinpa uskonut muitten mielipiteitä.kävin nimittäin nenäleikkauksessa ja sain muutaman millin pienemmän nenän joka on kuin kopio entisestä.mulla on siis edelleen hivenen liian pitkä nenä joka on terävä kuin nokka.ainut huomattava muutos on että koko komeus on nostettu hiukka liian pystyksi.


      • gtthyh
        pihkura sentään kirjoitti:

        oisinpa uskonut muitten mielipiteitä.kävin nimittäin nenäleikkauksessa ja sain muutaman millin pienemmän nenän joka on kuin kopio entisestä.mulla on siis edelleen hivenen liian pitkä nenä joka on terävä kuin nokka.ainut huomattava muutos on että koko komeus on nostettu hiukka liian pystyksi.

        KEllään julkisella puolella leikkauksessa käyneillä kokemuksia? Taysin plastiikkakirurgit kiinnostaa;)


      • nokkapokka
        pihkura sentään kirjoitti:

        oisinpa uskonut muitten mielipiteitä.kävin nimittäin nenäleikkauksessa ja sain muutaman millin pienemmän nenän joka on kuin kopio entisestä.mulla on siis edelleen hivenen liian pitkä nenä joka on terävä kuin nokka.ainut huomattava muutos on että koko komeus on nostettu hiukka liian pystyksi.

        Olikohan tämä tiira siis shåhlberin leikattavana?? Itse olen harkinnut shåhlberia...


      • Anonyymi

        En voi suositella Kaarloa, jos on vaativampi nenäleikkaus esim. nenän vinous. Minun nenäni vielä vinompi leikkauksen jälkeen, eikä suostunut korjaamaan. Sanoi vain että, hyvä on ja katse pälyili. Huomasi itsekin epäonnistuneensa. Nyt sitten etsinnässä uusi kirurgi, mutta en vain tiedä kuka.?


    • kantaa ottava

      kaikissa leikkauksissa on omat riskinsä ja niitä sattuu joskus joillekin aivan kuin mikä tahansa paikka ihmiselta leikataan niin voi sattua mutta kumminkin se on harvinaista joksenkiin. kyllä lääkärit parhaansa tekevät eivätkä tahallaan virheita tee potilailleen. kyseinen lääkäri D on kumminkin varmasti pätevä lääkäri ja osaa hommansa.

      • geeli

        Mistä päättelet, että on pätevä ja osaa hommansa?


    • tyytyväinen12

      Mielestäni Jukka Kostiainen on erittäin hyvä kirurgi. Hän on tehnyt minulle muutaman leikkauksen ja olen erittäin tyytyväinen häneen. Hän on mies joka tietää mitä tehdä.Suosittelen suuresti häntä.

      • -Vihainen

        En suosittele ainakaan Nordströmiä. Hän on ylibuukannut itselleen liikaa potilaita, on aina myöhässä hermostunut ja tekee kiireellä jopa samaan aikaan puhelimeen puhuen. En olisi ikinä uskonut saavani näin maineikkaalta kirurgilta niin korkeaan hintaan sellaista palvelua! Olin tyytymätön lopputulokseen ja hän vain vähätteli, suorastaan valehteli ja sai minut tuntemaan itseni hulluksi...


      • törkeyden huippu
        -Vihainen kirjoitti:

        En suosittele ainakaan Nordströmiä. Hän on ylibuukannut itselleen liikaa potilaita, on aina myöhässä hermostunut ja tekee kiireellä jopa samaan aikaan puhelimeen puhuen. En olisi ikinä uskonut saavani näin maineikkaalta kirurgilta niin korkeaan hintaan sellaista palvelua! Olin tyytymätön lopputulokseen ja hän vain vähätteli, suorastaan valehteli ja sai minut tuntemaan itseni hulluksi...

        Norström on ihan hierveän röyhkeä ja töyke, johtunee hänen epävarmuudestaan itseään ja omia taitojaan kohtaan. Kävin rintaleikkauksessa, ja tulos oli ihan katasroofi. Ihan oikeasti. Penniäkään en saanut takaisin.

        Ehkä nää viestin plussien määrät kertoo jostakin. On myös kova uhitteleen lakimiehellään jne.


      • Kylmä totuus
        törkeyden huippu kirjoitti:

        Norström on ihan hierveän röyhkeä ja töyke, johtunee hänen epävarmuudestaan itseään ja omia taitojaan kohtaan. Kävin rintaleikkauksessa, ja tulos oli ihan katasroofi. Ihan oikeasti. Penniäkään en saanut takaisin.

        Ehkä nää viestin plussien määrät kertoo jostakin. On myös kova uhitteleen lakimiehellään jne.

        Tässä se nähdään, suomalaisen plastiikkakirurgin työ ei välttämättä ole maailman parasta. Eikä tällaisissa tapauksissa auta mitkään potilasvahinkolait vaikka niihin vedotaan kun haukutaan virolaisia lääkäreitä.


      • jdhsjsdgg
        Kylmä totuus kirjoitti:

        Tässä se nähdään, suomalaisen plastiikkakirurgin työ ei välttämättä ole maailman parasta. Eikä tällaisissa tapauksissa auta mitkään potilasvahinkolait vaikka niihin vedotaan kun haukutaan virolaisia lääkäreitä.

        2015 pilalla oon ja etsin itselle parasta kirurgia.


      • Anonyymi
        törkeyden huippu kirjoitti:

        Norström on ihan hierveän röyhkeä ja töyke, johtunee hänen epävarmuudestaan itseään ja omia taitojaan kohtaan. Kävin rintaleikkauksessa, ja tulos oli ihan katasroofi. Ihan oikeasti. Penniäkään en saanut takaisin.

        Ehkä nää viestin plussien määrät kertoo jostakin. On myös kova uhitteleen lakimiehellään jne.

        sauliuksen klinikalla:
        http://ocjulia.indiedays.com/2012/02/10/saulius-viksraitis-klinikka/
        http://ocjulia.indiedays.com/2011/03/22/no-ne-tissit/


      • Anonyymi
        Kylmä totuus kirjoitti:

        Tässä se nähdään, suomalaisen plastiikkakirurgin työ ei välttämättä ole maailman parasta. Eikä tällaisissa tapauksissa auta mitkään potilasvahinkolait vaikka niihin vedotaan kun haukutaan virolaisia lääkäreitä.

        Potilasvahinkokeskuksen kautta 75% jutuista päätyy siihen, että EI KORVAUKSIA! Korvauksen edellytys ei ole, että tulos on olematon tai muu esteettinen haitta. Luotamme ihan liikaa Suomessa plastiikkakirurgien vastuuseen ja oikeusturvaan. Tuvaa voi saada vain, jos pystyy osoittamaan saaneensa vamman. Suomessa oikeusturva on valitettavasti ihan olematon. Mikäli esim tuhansia euroja maksavasta toimenpiteestä ei tule mitään näkyvää jälkeä, ei mitään merkittävää muutosta tai tulos on jopa aiempaa huonompi, Potilasvahinkokeskus ei ota kantaa. Tällaisissa tapauksissa on vain kaksi tietä, joko plastiikkakirurgi kantaa vastuunsa ja kunnian työnsä jäljestä tai oikeuteen meno.


      • törkeyden huippu kirjoitti:

        Norström on ihan hierveän röyhkeä ja töyke, johtunee hänen epävarmuudestaan itseään ja omia taitojaan kohtaan. Kävin rintaleikkauksessa, ja tulos oli ihan katasroofi. Ihan oikeasti. Penniäkään en saanut takaisin.

        Ehkä nää viestin plussien määrät kertoo jostakin. On myös kova uhitteleen lakimiehellään jne.

        Nordström on vanha ukko jo
        Yleensä tuossa vaiheessa antavat tilaa nuoremmille vakaakäsisemmille.


    • Rasvaa, rasvaa

      Olisi korjattavaa vatsan kohdalla, rasvaimua lähinnä. Asun keskellä suomea, mieluusti menisin joko Jyväskylään tai Kuopioon rasvaimuun. Onko esim. hintatasossa eroja? Onko kellään kokemusta ko. paikkakuntien plastiikkakirurgeista?

      • Liena H.

        Jyväskylän keskussairaalassa rintani leikkasi Johanna Palve.Olen enemmän kuin tyytyväinen.Suosittelen.


    • Tristax

      Hei!

      Olisiko kenelläkään kokemusta Peter Lilius nimisestä plastiikkakirugista?
      Harkitsen yläluomileikkausta joko hänen tai Asko Salmen tekemänä, mutta kun toinen poistaisi rasvan ja toinen ei ja toinen poistaisi lihaskudosta ja toinen ei, niin olen ihan hämilläni.

      Rasvan poiston vuoksi silmäni painuisivat syvemmälle, eikä se näyttäisi hyvältä, sanoi toinen.

      Kiitos kaikista kokemuksista jommasta kummasta kirurgista! = )

      • mukaan!

        Minä taas en ollut kovin paljon kiinnittänyt huomiotani silmän sisänurkan rasvapatteihin. Ihmettelin vain että mistähän nuokin ovat kertyneet, mutta en edes ajatellut että ne olis syytä poistaa. Kun sitten Asko poisti rasvapatit yläluomileikkauksen yhteydessä, tajusin vasta että silmäni palasi entiseen malliinsa. Patit oli todellisuudessa melkoisen isot, niihin oli vain ehtinyt tottua vuosien mittaan. Lopputulos oli mielestäni hieno ja runsaan kolmen vuoden jälkeen silmät ovat edelleen hyvän näköiset.


      • Rypytön ja onnelinen

        Hän tesi minulle kaula ja alakasvojen kohotuksen. Olen ollut erittäin tyytyväinen hänen työhänsä. Jo ensimmäisellä kerralla kertoi ja piirsi hyvin tarkasti mitä tilee tapahtumaan. Vielä peilin edessä näytti mistä nahkaa tulee kiristämään. Sairaalassa olin yhden vrk:n jolloinseurasivat ettei vuotoja tule. Arvet on korvan edessä ja takaka sekä leuan alla, josta hän myös kiristi helttaa pois. Lopputulos on tosi hyvä ja luonnollinen. Itse ainakin olen häneen hyvin tyytyväinen.


      • Vakiasiakas
        Rypytön ja onnelinen kirjoitti:

        Hän tesi minulle kaula ja alakasvojen kohotuksen. Olen ollut erittäin tyytyväinen hänen työhänsä. Jo ensimmäisellä kerralla kertoi ja piirsi hyvin tarkasti mitä tilee tapahtumaan. Vielä peilin edessä näytti mistä nahkaa tulee kiristämään. Sairaalassa olin yhden vrk:n jolloinseurasivat ettei vuotoja tule. Arvet on korvan edessä ja takaka sekä leuan alla, josta hän myös kiristi helttaa pois. Lopputulos on tosi hyvä ja luonnollinen. Itse ainakin olen häneen hyvin tyytyväinen.

        Stephan on tehnyt minule yhtä jos toistakin toimenpidettä. Olen hiljalleen oppinut tuntemaan ihmistä lääkärintakin takana. Käviin juuri laitattamassa Botoxia ja täytteitä. Tulos on erinomainen. Mielestäni ujous on parhain kuvaus hänen luonteestaan. Onkohan teille tullut väärinkäsitys hänestä? Tiedän kyllä hänestä tämän tiukan ja ehdottoman puolen myös, mutta se on vai hyvä, ettei mene mukaan kaikkiin potilaiden hömpötyksiin. Olen kyllä joskus joutunut törmäämään tähän kiireeseen, joka hänellä joskus on, mutta se kuuluu lääkärin työnkuvaan. Stephan on joutunut ajamaan tuhatta ja sataa takiani sairaalaan aamuyöllä kun pyörryin leikkauksen jälkeen. Olin hiljalleen menettänyt verta ja menin huonoon kuntoon. Anestesialääkäri ei vaivautunut paikalle, mutta Stephan ajoi ylinopeutta minua "pelastamaan". toivuin sitten ihan hyvin, mutta olin pikkuhiljaa menettänyt tavallista enemmän verta. Silloin hän oli tiukka ja määräsi minut pysymään sängyssä kunnes annetaan luopa nousta. Ihana ja inhimillinen ihminen. Kuinkahan moni lääkäri ajaisi keskellä yötä hoitamaan pyörtynyttä potilasta? veikkaan ettei kovin moni.


      • Tissi-iita nenällä
        Vakiasiakas kirjoitti:

        Stephan on tehnyt minule yhtä jos toistakin toimenpidettä. Olen hiljalleen oppinut tuntemaan ihmistä lääkärintakin takana. Käviin juuri laitattamassa Botoxia ja täytteitä. Tulos on erinomainen. Mielestäni ujous on parhain kuvaus hänen luonteestaan. Onkohan teille tullut väärinkäsitys hänestä? Tiedän kyllä hänestä tämän tiukan ja ehdottoman puolen myös, mutta se on vai hyvä, ettei mene mukaan kaikkiin potilaiden hömpötyksiin. Olen kyllä joskus joutunut törmäämään tähän kiireeseen, joka hänellä joskus on, mutta se kuuluu lääkärin työnkuvaan. Stephan on joutunut ajamaan tuhatta ja sataa takiani sairaalaan aamuyöllä kun pyörryin leikkauksen jälkeen. Olin hiljalleen menettänyt verta ja menin huonoon kuntoon. Anestesialääkäri ei vaivautunut paikalle, mutta Stephan ajoi ylinopeutta minua "pelastamaan". toivuin sitten ihan hyvin, mutta olin pikkuhiljaa menettänyt tavallista enemmän verta. Silloin hän oli tiukka ja määräsi minut pysymään sängyssä kunnes annetaan luopa nousta. Ihana ja inhimillinen ihminen. Kuinkahan moni lääkäri ajaisi keskellä yötä hoitamaan pyörtynyttä potilasta? veikkaan ettei kovin moni.

        Kaarlo on ykkönen. Ehdottomat kädentaidot mitä tulee nenään. Keskittyy vain ja ainoastaan asiaan eli nenään. Omaa näkemystä löytyy, osaa tuoda sen myös tuoda esiin, toisaalta ei turhia löpise. Ymmärtää nenäpotilaiden päälle enemmän kuin kukaan. Kaarlo on tehnyt minulle ihanan nenän.


      • Lisää valaisevaa

        Eilen Studio55 lähetyksessä keskusteltiin kauneuskirurgiasta. Mielestäni oikein hyvä ja ajankohtainen ohjelma taas. Keskustelussa oli mukana kirurgian professori Tom Schröder. Antoi oikein luotettavan ja kiinnostavan keskustelun aiheen. Vaikutti henkilönä oikein luetettavalta ja etenkin lasertekniikkan omistautuneelta. Onko mielestänne plastiikkakirurgia sanana historiaa? Mistähän on ~plastiikka~ sana saanut alkunsa?


      • leikattu potilas
        Vakiasiakas kirjoitti:

        Stephan on tehnyt minule yhtä jos toistakin toimenpidettä. Olen hiljalleen oppinut tuntemaan ihmistä lääkärintakin takana. Käviin juuri laitattamassa Botoxia ja täytteitä. Tulos on erinomainen. Mielestäni ujous on parhain kuvaus hänen luonteestaan. Onkohan teille tullut väärinkäsitys hänestä? Tiedän kyllä hänestä tämän tiukan ja ehdottoman puolen myös, mutta se on vai hyvä, ettei mene mukaan kaikkiin potilaiden hömpötyksiin. Olen kyllä joskus joutunut törmäämään tähän kiireeseen, joka hänellä joskus on, mutta se kuuluu lääkärin työnkuvaan. Stephan on joutunut ajamaan tuhatta ja sataa takiani sairaalaan aamuyöllä kun pyörryin leikkauksen jälkeen. Olin hiljalleen menettänyt verta ja menin huonoon kuntoon. Anestesialääkäri ei vaivautunut paikalle, mutta Stephan ajoi ylinopeutta minua "pelastamaan". toivuin sitten ihan hyvin, mutta olin pikkuhiljaa menettänyt tavallista enemmän verta. Silloin hän oli tiukka ja määräsi minut pysymään sängyssä kunnes annetaan luopa nousta. Ihana ja inhimillinen ihminen. Kuinkahan moni lääkäri ajaisi keskellä yötä hoitamaan pyörtynyttä potilasta? veikkaan ettei kovin moni.

        kyllä yksityisen vaan on lähdettävä omaa potilasta kastomaan jos epäillään vuotoa..eihän niiden maine kestäisi töppäyksiä..niiden velvoite on tulla vaikka klo 4 aamyyöllä koska yksityisillä ei ole yöpäivyytystä kuten kunnallisessa sairaalassa on aina anestesilääkäri ja muiden erikoisalojen päivytstäjiä..maksuun kuuluu yöpyminen sairaalassa ja jos jotain häikkää niin tohtorin pitää vaivautua paikalle


      • puuuppp
        Lisää valaisevaa kirjoitti:

        Eilen Studio55 lähetyksessä keskusteltiin kauneuskirurgiasta. Mielestäni oikein hyvä ja ajankohtainen ohjelma taas. Keskustelussa oli mukana kirurgian professori Tom Schröder. Antoi oikein luotettavan ja kiinnostavan keskustelun aiheen. Vaikutti henkilönä oikein luetettavalta ja etenkin lasertekniikkan omistautuneelta. Onko mielestänne plastiikkakirurgia sanana historiaa? Mistähän on ~plastiikka~ sana saanut alkunsa?

        Se "plastiikka" sana on tullu kreikankielen sanasta "plastikos", joka tarkoittaa "muotoilua." :)


      • huono

        Asko Salmi tekee rumia arpia... Itse en menisi hänelle..


      • hyvin pettynyt

        Peter LILIUS teki minulle Facelift. raha ja aika meni turhan. Kaksoisleuka ei havinyt ja näytän ihan sama kun ennen leikausta. Mutta luonollinen, kun sanoi Petteri. Miksi minulle piti tehda arvet????????????


      • RF
        huono kirjoitti:

        Asko Salmi tekee rumia arpia... Itse en menisi hänelle..

        Mikä operaatio sinulle tehtiin? Harkitsen yläluomileikkausta Asko Salmen vastaanotolla


      • Nenähirviö
        Tissi-iita nenällä kirjoitti:

        Kaarlo on ykkönen. Ehdottomat kädentaidot mitä tulee nenään. Keskittyy vain ja ainoastaan asiaan eli nenään. Omaa näkemystä löytyy, osaa tuoda sen myös tuoda esiin, toisaalta ei turhia löpise. Ymmärtää nenäpotilaiden päälle enemmän kuin kukaan. Kaarlo on tehnyt minulle ihanan nenän.

        Vastaus tulee vähän myöhässä ;), mutta löysin nyt vasta nää jutut.
        Eipä Kaarlokaan pysty korjaamaan muiden mokia (T.Juvonen H.Lehtonen). Niinpä tässä elellään em:jen epäonnistuneen nenäleikkauksen korjausyrityksen kanssa. Lopputulos huomattavasti pahempi kuin alkuperäinen.


      • heinähattu
        RF kirjoitti:

        Mikä operaatio sinulle tehtiin? Harkitsen yläluomileikkausta Asko Salmen vastaanotolla

        Asko Salmi teki muutama vuosi sitten minulle yläluomi leikkauksen Vaasassa. Olen erittäin tyytyväinen.


      • joo, luonnollinen...
        hyvin pettynyt kirjoitti:

        Peter LILIUS teki minulle Facelift. raha ja aika meni turhan. Kaksoisleuka ei havinyt ja näytän ihan sama kun ennen leikausta. Mutta luonollinen, kun sanoi Petteri. Miksi minulle piti tehda arvet????????????

        Ainakaan ei tullut mitään tuulitunneli-vaikutelmaa, jos näytät faceliftin jälkeen samalta kuin ennen leikkausta. Itse kävin pari vuotta sitten Virossa kirurgilla, joka mainostaa, että hänen tekemänsä facelift on "luonnollinen", ei "tuulitunneli". Nyt kaksi vuotta leikkauksen jälkeen posket roikkuu.


      • HYVIN PETTYNYT
        joo, luonnollinen... kirjoitti:

        Ainakaan ei tullut mitään tuulitunneli-vaikutelmaa, jos näytät faceliftin jälkeen samalta kuin ennen leikkausta. Itse kävin pari vuotta sitten Virossa kirurgilla, joka mainostaa, että hänen tekemänsä facelift on "luonnollinen", ei "tuulitunneli". Nyt kaksi vuotta leikkauksen jälkeen posket roikkuu.

        EI KA VUOTTA MENNYT KUN POSKET JA KAKSOISLEUKA ROIKUU


      • Eidietzzzzz
        Vakiasiakas kirjoitti:

        Stephan on tehnyt minule yhtä jos toistakin toimenpidettä. Olen hiljalleen oppinut tuntemaan ihmistä lääkärintakin takana. Käviin juuri laitattamassa Botoxia ja täytteitä. Tulos on erinomainen. Mielestäni ujous on parhain kuvaus hänen luonteestaan. Onkohan teille tullut väärinkäsitys hänestä? Tiedän kyllä hänestä tämän tiukan ja ehdottoman puolen myös, mutta se on vai hyvä, ettei mene mukaan kaikkiin potilaiden hömpötyksiin. Olen kyllä joskus joutunut törmäämään tähän kiireeseen, joka hänellä joskus on, mutta se kuuluu lääkärin työnkuvaan. Stephan on joutunut ajamaan tuhatta ja sataa takiani sairaalaan aamuyöllä kun pyörryin leikkauksen jälkeen. Olin hiljalleen menettänyt verta ja menin huonoon kuntoon. Anestesialääkäri ei vaivautunut paikalle, mutta Stephan ajoi ylinopeutta minua "pelastamaan". toivuin sitten ihan hyvin, mutta olin pikkuhiljaa menettänyt tavallista enemmän verta. Silloin hän oli tiukka ja määräsi minut pysymään sängyssä kunnes annetaan luopa nousta. Ihana ja inhimillinen ihminen. Kuinkahan moni lääkäri ajaisi keskellä yötä hoitamaan pyörtynyttä potilasta? veikkaan ettei kovin moni.

        Ehkä hän tuli itsensä takia, voi näet mennä maine enemmänkin...ja jos olet hänen rahasamponsa, ei kait nyt kukaan lypsylehmänsä anna menehtyä. Hyvä kun pidät hänestä, minä en. Tosin en olekaan mikään ripustautuva läheisriippuvainen


      • Anonyymi
        hyvin pettynyt kirjoitti:

        Peter LILIUS teki minulle Facelift. raha ja aika meni turhan. Kaksoisleuka ei havinyt ja näytän ihan sama kun ennen leikausta. Mutta luonollinen, kun sanoi Petteri. Miksi minulle piti tehda arvet????????????

        Eikä arvet aina jäävät leikkauksesta


      • Anonyymi
        Nenähirviö kirjoitti:

        Vastaus tulee vähän myöhässä ;), mutta löysin nyt vasta nää jutut.
        Eipä Kaarlokaan pysty korjaamaan muiden mokia (T.Juvonen H.Lehtonen). Niinpä tässä elellään em:jen epäonnistuneen nenäleikkauksen korjausyrityksen kanssa. Lopputulos huomattavasti pahempi kuin alkuperäinen.

        H Lehtonen on kyllä surkein mitä on kohdannut toivottavasti ei vahingoita enää ketään.


    • jeojep

      Kaarlo Ståhlberg ehdottomasti nenissä. Teki mulle aivan todella kauniin nenän.

    • xx

      Rintaleikkauksissa ainakin! Mutta hän leikkaa Virossa, ei Suomessa..Mutta häne luo9kse pääse helposti leikkaukseen... :)))

      • Joululoma

        jauhaminen. Kuinka jaksat?

        Toivottavasti ihmiset tutustutte tarkemmin tähän palstaan, niin tiedätte mistä OIKEASTI on kysymys! Täällä on katkeruutta ilmassa....


      • Anonyymi

        Kyllä vain Viiroon


    • parhaat

      Jos rinnat, niin Jyri Kullamaa, jos nenä, niin Kaarlo Ståhlberg.

      • Anonyymi

        Hei sen Jyri Kuluman rinnat korjataan tällä Suomessa vaikka kuinka paljon-tumpelo,
        FinEst ovat hujaret


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sen Jyri Kuluman rinnat korjataan tällä Suomessa vaikka kuinka paljon-tumpelo,
        FinEst ovat hujaret

        Eikö suomalainen koulutus ole muka tehnyt Kullamaasta pätevää? Lisäksi hän on erikoistunut muuallakin.
        Edellä oleva viesti taisi olla kilpailijan kirjoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö suomalainen koulutus ole muka tehnyt Kullamaasta pätevää? Lisäksi hän on erikoistunut muuallakin.
        Edellä oleva viesti taisi olla kilpailijan kirjoitus.

        Samaa mietin, kilpailijan kirjoitus.


      • Anonyymi

        Salvatore Giordano hyvin tekee neniä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sen Jyri Kuluman rinnat korjataan tällä Suomessa vaikka kuinka paljon-tumpelo,
        FinEst ovat hujaret

        Samassa porukassa Tiina Jylhän kanssa--tääsä vastaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salvatore Giordano hyvin tekee neniä

        Näin on omakohataista kokemusta. Salvatore on ainoa, jolla on nenäleikkauksen erikoispätevyys Suomessa. Italiassa hän on jo tunnettu ja arvostetuimpia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö suomalainen koulutus ole muka tehnyt Kullamaasta pätevää? Lisäksi hän on erikoistunut muuallakin.
        Edellä oleva viesti taisi olla kilpailijan kirjoitus.

        Kulumalla ei ollut koulutusta Suomessa eikä erikoistunut Suomessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sen Jyri Kuluman rinnat korjataan tällä Suomessa vaikka kuinka paljon-tumpelo,
        FinEst ovat hujaret

        Joo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salvatore Giordano hyvin tekee neniä

        Aivan tumpelo ihme jos joku leikkaus onnistuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan tumpelo ihme jos joku leikkaus onnistuu

        Samaa mieltä kanssasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan tumpelo ihme jos joku leikkaus onnistuu

        Samaa mieltä kanssasi


    • Meeri

      Onko kokemusta kasvojen kohotuksesta,,, osaisiko joku kertoa kuka on
      siinä asiassa pätevä,, Olen suunnitellut hamsterinpussien poistoa jo vuoden
      ..silti jännittää

      • Roikkuposki

        Itse jännitin myös, mutta nyt se on tehty. Hamsteripussit lähtivät ja samalla ikää lähti kavereiden mukaan 10 vuotta! Lääkäri Tarja Juvonen ja aikaa leikkauksesta tasan viikko. Tässä vaiheessa kaikki hyvin. Ainakin näyttää hyvältä ja luonnolliselta. Lisäksi aivan ihana palvelu.Toisaalta tässä vaiheessa lopputulosta ei voi vielä täysin tietää, mutta antaapa ajan kulua. Nyt joka tapauksessa hyvä mieli.


      • vielä roikkuposki
        Roikkuposki kirjoitti:

        Itse jännitin myös, mutta nyt se on tehty. Hamsteripussit lähtivät ja samalla ikää lähti kavereiden mukaan 10 vuotta! Lääkäri Tarja Juvonen ja aikaa leikkauksesta tasan viikko. Tässä vaiheessa kaikki hyvin. Ainakin näyttää hyvältä ja luonnolliselta. Lisäksi aivan ihana palvelu.Toisaalta tässä vaiheessa lopputulosta ei voi vielä täysin tietää, mutta antaapa ajan kulua. Nyt joka tapauksessa hyvä mieli.

        Olen myös kiinnostunut kasvojenkohotuksesta. Tarja Juvonen on varmaan hyvä kirurgi. Hän siis yhä operoi kasvoja.

        Miltä tulos näyttää nyt muutaman kuukauden jälkeen? MIllainen leikkaus sinulle tehtiin?


    • 10+annan

      Täältä menee pisteet Eirassa työskentelevälle Antti Ryynäselle. Sain ihanat C-kupin rinnat A- ollessa lähtökohtana. Nännit on nyt hieman yläviistoon entisen hieman alaviiston sijaan. Myös nännit on jotenkin napakammat ja kosketusherkemmät aiempiin verrattuna. Vuosi leikkauksesta ja ovat täysin parantuneet.

    • Saija22

      Onko jollakin hyviä kokemuksia stephan dietzin antamista botox pistoksista? Sibelius, otsa, silmärypyt? Missä hän kouluttaa, kun kuulemma kouluttaa tällä saralla myös muita lääkäreitä. Kummallista jos ei itse osaa pistää jos kerran muita kouluttaa.

      • asiakas 100

        Moi, minulle Stefan Dietz operoi yläluomet 3 vuotta sitten. Tulos on todella kaunis.
        Hän on erittäin ammattitaitoinen-


      • Anonyymi

        Menin hänelle suupielten ryåppyjen vuoksi. Rypyt tallella ja huulet isot. Laittoi myös sibeliusryppyihin täytettä, mutta samanlaisina pysyivät.


    • 8520p

      kokemuksia Jussi Rintamäestä ja rintaleikkauksesta

      • ärtynytjakiireinen

        Nenäkonsultaatio Dietzillä.....en menisi leikkauskeen.Ei kuuntele kuin ensimmäisen lauseen...sitten alkaa HÄNEN selittelynsä ja pari hätäistä valokuvaa,jotka näin...out of focus ja pimeitä.. Kuulemieni suosistusten perusteella menen Stohlbergille ja katson olisiko hänellä enemmän mielenkiintoa paneutua asiaan.


      • ennen kuppi f

        itselle tehty rintojenpienennys ja huippu tulos


      • sexygirl

        Mä kävin Jussi Rintamäellä silarileikkauksessa 4-5 v sitten ja kaikki meni hyvin ja silareista tuli hyvät, ihan mukava ja asiantunteva lääkäri. Nyt olen miettinyt uutta leikkausta kun haluaisin vielä suurentaa lisää rintoja..parhaillaan pohdin juuri sitä menisinkö uudestaan Rintamäelle...hänellä kävi todella monet leikkauksessa juuri siihen aikaan kun minäkin ja sillä minäkin valitsin hänet leikkaamaan kun hänestä oli niin paljon positiivisia kommentteja silloin, onkohan tilanne vielä sama?


      • kaunotar...
        sexygirl kirjoitti:

        Mä kävin Jussi Rintamäellä silarileikkauksessa 4-5 v sitten ja kaikki meni hyvin ja silareista tuli hyvät, ihan mukava ja asiantunteva lääkäri. Nyt olen miettinyt uutta leikkausta kun haluaisin vielä suurentaa lisää rintoja..parhaillaan pohdin juuri sitä menisinkö uudestaan Rintamäelle...hänellä kävi todella monet leikkauksessa juuri siihen aikaan kun minäkin ja sillä minäkin valitsin hänet leikkaamaan kun hänestä oli niin paljon positiivisia kommentteja silloin, onkohan tilanne vielä sama?

        Itseltäni Rintamäki leikkasi silmäluomet ja loistava oli palvelu ja silmistä tuli kauniit


      • tisutyty
        sexygirl kirjoitti:

        Mä kävin Jussi Rintamäellä silarileikkauksessa 4-5 v sitten ja kaikki meni hyvin ja silareista tuli hyvät, ihan mukava ja asiantunteva lääkäri. Nyt olen miettinyt uutta leikkausta kun haluaisin vielä suurentaa lisää rintoja..parhaillaan pohdin juuri sitä menisinkö uudestaan Rintamäelle...hänellä kävi todella monet leikkauksessa juuri siihen aikaan kun minäkin ja sillä minäkin valitsin hänet leikkaamaan kun hänestä oli niin paljon positiivisia kommentteja silloin, onkohan tilanne vielä sama?

        Saako kysyä minkä vuoksi harkitset uudelleen menoa silikonileikkaukseen? isompi koko vai? itse olen käynyt kyseisellä lääkärillä ja täydelliset rinnat kokoa C, nyt mietin menoa samalle lääkärille suurennuttamaan vielä hieman...


      • Anonyymi
        kaunotar... kirjoitti:

        Itseltäni Rintamäki leikkasi silmäluomet ja loistava oli palvelu ja silmistä tuli kauniit

        Missä Jussi Rintamäki leikkaa ?


    • oikea osoite

      Jos haluaa silikonirinnat, sopiva osoite on Asko Salmi. Muut tissiasiat-> Hilkka Peltoniemi. Jos taas pulma nenä, ei luultavimmin pety Kaarlo Ståhlbergin käsissä.

      Mutta hyvä muistaa kolikon kääntöpuoli: mitä enemmän perehtyy johonkin asiaan, sen enemmän muut asiat tuppaavat jäämään lapsipuolen asemaan. Ts älä korjauta tissejä nenäkirurgilla äläkä nenää tissikirurgilla.

      • bhnjkldpöd

        Eikö nenäleikkaukset ole kaikkein vaikeimpia ja rintojen suurennuksia osaa tehdä vähän huonompikin kirurgi?

        Rintojen suurennus ei vaadi muuta kuin viillon tekemistä rintojen alle ja silikonin laittamista sisään. Luulisi olevan yksi helpoimmista leikkauksista. Nenä- ja silmäleikkaukset vaativat varmasti enemmän tarkkuutta, siis aitoja kädentaitoja.

        Plastiikkakirurgin täytyy olla näppärä käsistään. Kannattaa katsoa kirurgin käsiä ja jo käsialasta voi päätellä jotain tarkkuudesta. Lisäksi jos ei pääse kirurgin kanssa selvään keskusteluyhteyteen, kannattaa leikkaus unohtaa, koska ei kannata ostaa sikää säkissä.


      • Uuden ihanat tisut saanu

        Mun on pakko kommentoida tähän! Eli olin kolme päivää sitten rintojen suurennuksessa Kaarlolla. Olin lukenut palstoilta juurikin näitä kommentteja, että hän olisi hyvä vain nenissä. Kävin monessa paikassa konsultaatiossa eikä ketään muu kiinnittänyt huomiota rintojeni muotoon niinkuin hän. Kyselin asiaa vielä Peltoniemeltä (ja vaikka leikkaavatkin samoissa sairaaloissa) ja hän suositteli Kaarloa. Olin hyvin varma että hänelle leikkaukseen haluan. Leikkauksen jälkeen hoitajat kävivät jatkuvasti tarkistamassa tilannetta ja jokainen kehui aijemmin epäkehittyneitä rintojani yksiksi kauniimmista näkemistään. Voi olla tosin, että rintoihini tarvittiin enempi esteettistä silmää kuin monien muiden rintoihin! Kaarlo on todella rauhallinen eikä turhia puhele mutta vastaa jokaikiseen turhaankin kysymykseen huolella ja niin ettei asioissa jää epäselvyyksiä. Hän kävi leikkauksen jälkeen pariin kertaan tarkastamassa tilanteen ja myös aamulla ennen kotiin.lähtöä. Suosittelen siis häntä todella lämpimästi myös rintoihin varsinkin jos on epäsynmetriaa tai kehityshäiriöitä.. (:


    • Huono kirurgi

      Asko Salmi EI ole hyvä! Älä ainakaan hänelle mene. Kumman paljon saanut täällä noita positiivisia kommentteja?? Ihanko itse kalastelisi asiakkaita koska olen kuullut paljon negatiivista palautetta hänestä myös muilta ja itsekin kokenut ettei ole todellakaan hyvä!

      • utelen

        Huono kirurgille: mikäs meni vikaan?


    • Onko Ryynänen hyvä?

      Eiran Antti Ryynänen on saanut paljon positiivisa kommentteja. Onko hän oikeasti hyvä kirurgi vai onko vain mainosta? Ja millaisissa operaatioissa onnistunut tai epäonnistunut?

      • Leikattu

        13.3-17

        Antti Ryynänen ei taida enää leikata. Teki minulle alakasvojen kohotuksen Eirassa vuosia sitten. Tulos oli olematon. Rahat menivät hukkaan. Kun mainitsin tämän, hän
        vain nauroi. Kannattaa tarkkaan harkita näitä asioita. Asiakas on melko avuton valittaessaan tuloksesta. Kirurgit tietävät tämän. Täytyy olla realistinen ja ymmärtää itse, mitä ollaan tekemässä, eikä kehitellä turhia odotuksia. Kaikki kirurgit eivät selitä asioita ymmärrettävästi. Eivät osaa tai eivät halua.


    • Mihin valitetaan?

      Tietääkö joku, mihin voi valittaa huonosta kauneusleikkauksesta? Haluaisin saada asianmukaista valitukseni käsittelyä, korvausta tai ilmaista vikojen korjausta, koska leikkaus epäonnistui ja lääkäri kieltäytyi tunnustaa virhensa.
      Niin pitkään, kuin lääkärit eivät kantaa vastuutta huonotuloisista leikkauksista, kukaan ei saa hyvää palvelua!

      • Saara69

        Eeva Siitari Eirasta on ehdottomasti hyvä ja asiantunteva ja kantaa varmasti vastuun työstään.
        Mulle tehty iso vatsanahan poisto ja rasvaimu.


      • luulisin

        kuluttajavalituslautakunnalle?


      • Valitett. totuus

        Ilmaista korjausta ei saa ellei leikannut lääkäri itse suostu sellaiseen. Julkisella puolella korjauskin maksaa täyden hinnan (onneksi maksut on pienet).


      • Potilasvakuutus

        Voit tehdä valituksen potilasvakuutuskeskukselle. Niiden nettisivuilta löytyy ohjeet ja lomakkeet. Tarvitset valitukseen toisen plastiikkakirurgin lausunnon, joka puoltaa leikkausta sekä kuvat pieleen menneestä alueesta. Maksavat haittakorvausta sekä korjausleikkukset, jos katsotaan, että siihen oikeus. Itselleni maksettiin kolme korjausleikkausta sekä haittakorvaukset pieleen menneestä rasvaimusta.


    • Huono kirurgi 2

      Itsellä 2 kokemusta Asko Salmesta ja ei voi kun antaa varoituksen sanan tätä kautta kirurgiaan valitsevalle-hän ei todellakaan ole HYVÄ (ei ainakaan mitä tulee rintoihin ja silmäluomiin) Vaimo taitaa viettää aikaa tällä palstalla häntä kehuen ja lisää tuloja kalastellen...

      • jokajunaan

        Miksi menit toisen kerran jos et ollut tyytyväinen ensimmäisellä????? Taidat olla vähän hidas tajuamaan asioita.


      • Kerta käyty, kohta 2

        Mitä teit ekalla kerralla? Entä tokalla?


      • vanhaväinämö

        Vaimot palstalla.
        Tuo on niin totta, huomattu on.


      • Ritiratiraksu

        Itse olen käynyt Asko Salmella useammissa operaatioissa kuten esimerkiksi augmentaatiossa ja olen joka kerta ollut todella tyytyväinen. Ihollani on taipumusta muodostaa keloidiarpia, mutta Salmi on ommellut haavat niin taitavasti, että keloidia ei ole koskaan muodostunut. Itse tulen jatkossakin menemään hänen leikattavakseen, kun ilmenee tarvetta.


      • Arvet ja AS
        Ritiratiraksu kirjoitti:

        Itse olen käynyt Asko Salmella useammissa operaatioissa kuten esimerkiksi augmentaatiossa ja olen joka kerta ollut todella tyytyväinen. Ihollani on taipumusta muodostaa keloidiarpia, mutta Salmi on ommellut haavat niin taitavasti, että keloidia ei ole koskaan muodostunut. Itse tulen jatkossakin menemään hänen leikattavakseen, kun ilmenee tarvetta.

        Vaikea uskoa että AS osaisi tehdä hyvää jälkeä. Itse näin erään ystäväni jota kyseinen lääkäri oli leikannut ja arvet ovat kamalat ja lopputulos muutenkin todella oudon näköinen.


      • scarprob
        Arvet ja AS kirjoitti:

        Vaikea uskoa että AS osaisi tehdä hyvää jälkeä. Itse näin erään ystäväni jota kyseinen lääkäri oli leikannut ja arvet ovat kamalat ja lopputulos muutenkin todella oudon näköinen.

        A.S. Samaa ongelmaa kuin Troostilla, eli arvet näkyvämmät kuin parhailla.


      • Askollaollut
        Arvet ja AS kirjoitti:

        Vaikea uskoa että AS osaisi tehdä hyvää jälkeä. Itse näin erään ystäväni jota kyseinen lääkäri oli leikannut ja arvet ovat kamalat ja lopputulos muutenkin todella oudon näköinen.

        minulla ainakin tosi hyvät arvet. Hänellä käynyt. Eiköhän ihmisiä ja ihoja ole montaa sorttia, ja kenen tahansa kellä tahansa operaation arvet voi olla kamalan. Ja ain jää ARVET, mitä virheettömämpi iho niin pienikin suora arpi näkyy.


      • scarbreasts
        Askollaollut kirjoitti:

        minulla ainakin tosi hyvät arvet. Hänellä käynyt. Eiköhän ihmisiä ja ihoja ole montaa sorttia, ja kenen tahansa kellä tahansa operaation arvet voi olla kamalan. Ja ain jää ARVET, mitä virheettömämpi iho niin pienikin suora arpi näkyy.

        Jaan Troost leikkasi ensimmäisellä kerralla mun rinnat 2 vuotta sitten. Arvissa oli aluksi paksut ruvet ja niiden lähdettyä haava jäi leveäksi ja epätasaiseksi. Proteesi ei koskaan laskeutunut kunnolla. Myöhemmin selvisi täältä palstoilta, että hän ei ole plastiikkakirurgi vaan yleislääkäri. Tammikuussa kävin vaihtamassa proteesit toisen kirurgin luona ja nyt on arvet ihan eri luokkaa, vaikka leikkauksesta on vasta 4 kk.


      • Tunnen asian

        Satun tuntemaan vaimoni ja tuttavieni käyntien perusteella, että Asko salmi on hippukirurgi ja huippu myös ihmisenä.


      • Anonyymi
        jokajunaan kirjoitti:

        Miksi menit toisen kerran jos et ollut tyytyväinen ensimmäisellä????? Taidat olla vähän hidas tajuamaan asioita.

        :D Tossa ihan mies kommentoi todennäköisesti vaimon leikkauksia, joten aika turha kysymys. Ei tainnut näköjään miehen mielipiteellä olla paljon painoarvoa. (Tulee kommentti tosi paljon myöhemmin, mutta ei voinut olla kommentoimatta. :D)


    • palovamma

      Niin, minulla on Dietziztä työn suhteen pelkkää positiivista sanottavaa, mutta onneksi olin nukutettuna, koska en välttämättä olisi halunnut kuulla hänen kommenttejaan leikkauksen aikana, koska niin sosiaalisesti taitamaton hän on. Meinasin kävellä ulos kesken konsultaation!

      Noh kaikki ne lääkärit, jotka ei pärjää hereiläolevien ihmisten kanssa rupeavat joko nukutuslääkäreiksi, kirurgeiksi tai patologeiksi, mutta toisaalta työn laatuhan se merkitsee eikä se miten kivasti rupattelee.

      • lipoliisa

        "sosiaalisesti taitamaton",
        aivan nappiin sanottu.
        Minäkin olen ajatellut juuri samaa, jotenkin jäänyt tasolle, jollekin?
        Itsekin olin alun hankaluuksien jälkeen suht. tyytyväinen tulokseen .


      • Furkat Mansurow
        lipoliisa kirjoitti:

        "sosiaalisesti taitamaton",
        aivan nappiin sanottu.
        Minäkin olen ajatellut juuri samaa, jotenkin jäänyt tasolle, jollekin?
        Itsekin olin alun hankaluuksien jälkeen suht. tyytyväinen tulokseen .

        on kohtelias ja mukava, perusteellinen. Teki minulle rintojen pienennyksen ja kohotuksen. Hallitsee sekä ankkuri että tikkaritekniikan. Kaunis lopputulos, ei tullut mitään ongelmia.


      • Zena_______
        Furkat Mansurow kirjoitti:

        on kohtelias ja mukava, perusteellinen. Teki minulle rintojen pienennyksen ja kohotuksen. Hallitsee sekä ankkuri että tikkaritekniikan. Kaunis lopputulos, ei tullut mitään ongelmia.

        Olin hänen luonaan konsultaatiossa rintojen suurennukseen. Oli kyllä todella mukava ja mielestäni selitti kaikki asiat todella hyvin ja niin että ymmärrän :)
        Pieni paniikki ja jännitys sekoittivat vähän päätä niin silti jaksoi olla rauhallinen ja ymmärtäväinen :)


      • yKSI ARPI LIIKAA
        Furkat Mansurow kirjoitti:

        on kohtelias ja mukava, perusteellinen. Teki minulle rintojen pienennyksen ja kohotuksen. Hallitsee sekä ankkuri että tikkaritekniikan. Kaunis lopputulos, ei tullut mitään ongelmia.

        Furkat leikkasi mun yläluomet . Silmäkulmiin jäi näkyvät arvet. Toisen arven korjasi ja siitä tuli huomaamaton. Toista ei korjannut ja se on todella näkyvä. Mietin, että ottaisinko yhteyttä Terveystalon ylilääkäriin ja potilasasiamieheen ja hakisin korvauksia näkyvästä arveta(leveä). Eipä siinä mitään menettäisi. Hei ja toi toisen arven korjaus vei tasan 10-minuuttia aikaa, joten ihmettelen ettei samalla korjannut molempia arpia!!!!!!!!!!!!!!! Muuten olen tosi tyytyväinen yläluomileikkauksen tulokseen. ARPI KISMITTÄÄ.


    • Ankkurinap...tissi?

      Heikki Kupi/KC Clinic. Teki kohotuksen ja laittoi samalla implantit. Tuli nätti lopputulos, sopusuhtaiset, sopii kroppaani. Käytti radiofrekvenssikonetta, joten arvet tosi pienet! Rento ja mukava heppu :)

    • Ei enää kellekkään

      Heikki kupi teki mulle alakasvojen kohotuksen joka oli aluksi hyvä mutta sitten tapahtui jotain kuukausi leikkauksesta posket turposi ja nyt vähä yli vuoden kuluttua olen samassa pisteessä kuin ennen ei mitään huomaa ...taas hamsteripussit roikkuu ja kävin toisella lekurilla joka sanoi että ompa huonosti tehty olisi pitänyt kiristää paljon enemmän. Ja susanna kupin käytös epäasiallista...sinne ei enää kyllä halua ja mistä saa korvausta? ei mistään kun ei ees uskalla sanoa mitään että ei se nainen valita

      • nähty on

        tämän tyyppiset totuudet poistetaan aina yllättäen jonkun tietyn tahon vaatimuksesta palstalta..........
        Odotellaan.............
        Ikävää kyllä, totuus on kuitenkin aina totuus.


      • Anonyymi

        Sama juttu: Aino Rönnblad NEO-ssa suurentanut minun rinnat, kahden kk kuluttua rinnat ovat eri paria ja eri korkeudella, hänen mielestä kaikki on ok, en jaksa tehdä potilasvahinkoilmoitus, menen korjaamaan


      • Anonyymi

        Muuten sama kokemus Kupin pariskunnasta, minulla vain ei tullut tulosta laisinkaan. Tai no, muhkuroita ja kuoppia, mutta ei kohotusta. Rouvalta olen kyllä saanut kylmimmän vastaanoton ikinä. Vielä silloinkin, kun kaikki oli hyvin, hän oli erittäin kylmä, kiireinen ja ylimielinen. Kun ongelmia ilmaantui, niin käytös muuttui vielä kylmemmäksi ja ylimielisemmäksi. En missään tapauksessa suosittele. Nykyisellä tiedollani kierrän ko klinikan kaukaa!


    • kohotus.

      Tehtiinkö kuinka laaja avaus sinulle toimenpiteessä? Jos lankoilla tehty tehty pienestä avauksesta niin ei yleensä kestä kuin puoli vuotta tai vuoden ja mitä kohtaa lankoilla kohotettu?

      • @@@@@@@@@@

        Kuka tässä langoista on puhunut mitään!


    • 10tyytyväinen

      Jos olisit tarvinnutkin laajempaa kohotusta eli ei pienellä leikkauskella voi saada isoa vaikutusta. Lankakohotuksen vaikutus ei ole sama kun kasvojenkohotuksen.
      Minkälaajuisen ja hintaisen kohotuksen olit valinnut?

      Minulle Kupi on tehnyt vuosien varrella useampia pieniä toimenpiteitä ja ei koskaan ole ollut moitteen sijaa.

      • eroja on

        No ei ne ajatukset aina kohtaa ja odotukset voi olla erilaiset. Joskus valitaan nopeamman toipumisen tai muun syyn vuoksi pienempi toimenpide, jonka vaikutus ja kesto vähäisempi Ehdotettiinko alkuun isompaa toimenpidettä?


      • selittelyn makua
        eroja on kirjoitti:

        No ei ne ajatukset aina kohtaa ja odotukset voi olla erilaiset. Joskus valitaan nopeamman toipumisen tai muun syyn vuoksi pienempi toimenpide, jonka vaikutus ja kesto vähäisempi Ehdotettiinko alkuun isompaa toimenpidettä?

        Pienempi toimenpide? Mitä ,selittelyn makua sanoisin minä.
        Jos toimenpide ei onnistu, niin ei onnistu. Odotukset?, jos joku haluaa luopua hamstereista, niin silloin odotukset ja ajatukset pitäisi olla aika yhtenevät!


      • Anonyymi
        selittelyn makua kirjoitti:

        Pienempi toimenpide? Mitä ,selittelyn makua sanoisin minä.
        Jos toimenpide ei onnistu, niin ei onnistu. Odotukset?, jos joku haluaa luopua hamstereista, niin silloin odotukset ja ajatukset pitäisi olla aika yhtenevät!

        Tosiaan, jos tavoite on poistaa hamsteripussit, niin voiko tavoitteessa olla epäselvää? Näin on luvattu ja ilmeisesti sinullekin tehtiin iso kirurginen toimenpide, kuten minullekin. Siltikin, tulos on se, että rahat meni, mutta tilanne ei parantunut.


    • scge

      No en kyllä ekaks haluaisi kasvojen kohotusta vaikka se nyt tehokkain pussien poistaja sitten olisikin.

    • Vesa J

      Suosittelen Vesa Juutilainen Sairaala KL ja Ortolääkärit. Mukava mies... ja perehtyy asiaansa.

      • 10tissi

        Varmasti ei ole yhtä ainoaa hyvää, Suomessakaan :)
        Minä sain lähtökohdaltaan "ketunnenät AA kuppi"mahtavat C kupit Kupilta. Jos siis haet Pirkanmaan alueella hyvää tissitohtoria se on Kupi...


      • oh hoh
        10tissi kirjoitti:

        Varmasti ei ole yhtä ainoaa hyvää, Suomessakaan :)
        Minä sain lähtökohdaltaan "ketunnenät AA kuppi"mahtavat C kupit Kupilta. Jos siis haet Pirkanmaan alueella hyvää tissitohtoria se on Kupi...

        "Tissitohtori"
        Tuo on kyllä aika kyseenalainen arvonimi. Suomessa työskentelevät tissitohtorit ovat yllättävän usein täysin tunareita sitten kaikessa muissa, todella taitoa vaativissa toimenpiteissä.
        Täällä pääkaupinkiseudulla silikonien laittoon erikoistuneet eivät ole arvoasteikossa niitä ylimpiä.
        Kyseistä lääkäriä en tunne, mutta ainakin vierastaisin suuresti saada itse tuota kyseenalaista arvonimeä.


      • naisplastiikkakirurg
        oh hoh kirjoitti:

        "Tissitohtori"
        Tuo on kyllä aika kyseenalainen arvonimi. Suomessa työskentelevät tissitohtorit ovat yllättävän usein täysin tunareita sitten kaikessa muissa, todella taitoa vaativissa toimenpiteissä.
        Täällä pääkaupinkiseudulla silikonien laittoon erikoistuneet eivät ole arvoasteikossa niitä ylimpiä.
        Kyseistä lääkäriä en tunne, mutta ainakin vierastaisin suuresti saada itse tuota kyseenalaista arvonimeä.

        Rintatoimenpiteissä pääkaupunkiseudulla suosittelisin Minna Rautiota, nimi ei paljon näkynyt näillä palstoilla, mutta tekee hyvää työtä ja on nainen...


      • xyzfg
        oh hoh kirjoitti:

        "Tissitohtori"
        Tuo on kyllä aika kyseenalainen arvonimi. Suomessa työskentelevät tissitohtorit ovat yllättävän usein täysin tunareita sitten kaikessa muissa, todella taitoa vaativissa toimenpiteissä.
        Täällä pääkaupinkiseudulla silikonien laittoon erikoistuneet eivät ole arvoasteikossa niitä ylimpiä.
        Kyseistä lääkäriä en tunne, mutta ainakin vierastaisin suuresti saada itse tuota kyseenalaista arvonimeä.

        Kenet tunnet?


      • Anonyymi
        naisplastiikkakirurg kirjoitti:

        Rintatoimenpiteissä pääkaupunkiseudulla suosittelisin Minna Rautiota, nimi ei paljon näkynyt näillä palstoilla, mutta tekee hyvää työtä ja on nainen...

        Minna Rautio on todella hyvä. Leikkasi mun rinnat -95 on taitava ja myös ihminen


    • ei enää kellekkään

      minulle ei tehty mitään lankakohotusta vaan oikea alakasvojen leikkaus ...ja todella ei ole tulos sitä mitä pitäisi ,,,kadun todella...ja olisi siitä muutakin sanomista mutta ei uskalla tälläsellä yleisellä palstalla kertoa

    • silikonikuppi

      Tätä palstaa lukiessa kannattaa ottaa huomioon sekin, että asiakkaalla saattaa olla erilaiset odotukset lopputuloksesta.. Eli en usko, että kirurgi on huono.
      Ja sekin, että kirurgeilla on varmasti erilaiset kauneusihanteet. Siinä missä jonkun mielestä parempi kiristää naama sileäksi kuin Barbiella, jonkun toisen mielestä on parempi jättää "ikää vähän näkymään".

      • asiakaspalvelua

        Kirurgin on vaan syytä kertoa omista näkemyksistään potilaalle, eikä vasta leikkauksen jälkeen, jotta asiakas voi itse valita, minkälaisen muutoksen haluaa. Plastiikkakirurgin täytyy osata palvella asiakasta tai asiakkaat kaikkoavat.


    • happy happy..

      Omat pisteeni annan ehdottomasti Heikki Kupille. Toimenpiteeni lopputulos yliodotusten. Muutenkin rauhallinen ja asiantunteva., mukava lääkäri.

    • mlaa

      Voiks oikeastaan tehdä edes galluppia parhaasta plastiikkakirurgista, tuskin kukaan on niin monella käynyt, että sen perusteella pystyy sanomaan kuka on paras.
      Jos takana on yksi onnistunut toimenpide, niin voiko sen perusteella sanoa, että tämä oli se paras.
      Tosi vaikee ja mahdoton gallup-kysymys.

    • Valivalivalivalivali

      Hyvä. Samaa mieltä kun äskeisen. Ainahan kemiat kohtaa kuten ihan normaalissakin elämässä. Toisaalta omat odotukset voi olla epärealistiset. Kai lääkäritkin on ihmisiä kuten me asiakkaatkin ...Ja aina voi mennä toisen vastaanotolle jos ei ole tyytyväinen palveluun tai muuhun.

    • pirjo

      Ehdottomasti Peter Lilius! Olen tavannut hänet jo yli kaksikymmentä vuotta sitten.Olin hänen potilaana ja jäi kyllä niin hyvä kuva hänestä.Miten hän yksityiskohtaisesti selittää asiat ja miten hän oli sympaattinen alansa tunteva jo silloin.En vosi kuvitellakaan ketään muuta toimenpiteitä tekemään kuin Peterin! Muistan hänet vuosia alansa parhaana kirurgina.

      • haluan muutosta

        Haluaisin kuulla lisää. Mitä toimenpiteitä Lilius on sinulle tehnyt ja milloin? Olen miettimässä alakasvojen kohotusta ja Lilius tuntuu hyvältä vaihtoehdolta muutaman muun ohella.


      • Eval
        haluan muutosta kirjoitti:

        Haluaisin kuulla lisää. Mitä toimenpiteitä Lilius on sinulle tehnyt ja milloin? Olen miettimässä alakasvojen kohotusta ja Lilius tuntuu hyvältä vaihtoehdolta muutaman muun ohella.

        Tunnen Liliuksen erikoistuvana kollegana, olen seurannut useita hänen leikkauksia kasvojen alueella ja voin suositella häntä lämpimästi. Taitava käsistään on. Ainut kollega, jonka päästäisin leikkelemään omia kasvojani.


      • XDXo
        Eval kirjoitti:

        Tunnen Liliuksen erikoistuvana kollegana, olen seurannut useita hänen leikkauksia kasvojen alueella ja voin suositella häntä lämpimästi. Taitava käsistään on. Ainut kollega, jonka päästäisin leikkelemään omia kasvojani.

        En oikein usko kollega juttua. Ammattitaitoiset lääkärit ei täällä mainostele.


    • Uskokaa vaan

      Jyväskylässä leikkautin yläluomeni Asko Salmella ja tulos on erittäin hyvä.

    • Katuva

      Hyaluronihappohoitoja pidetään yhtenä riskittömimmistä ja "luonnollisimmista" tavoista kohentaa ulkonäköä. Kokemattoman käsissä - ja nyt en puhu kosmetologista vaan korkeasti koulutetusta lääkäristä tunnetussa suomalaisomistuksessa olevassa yksityisessä plastiikkakirurgiaan erikoistuneessa sairaalassa - tulos voi kuitenkin olla ihan jotain muuta kuin odotettu. Kannattaa muistaa, että potilas on käytännössä täysin lainsuojaton - ja lääkärit tietävät sen - jos lopputulos on huono, mutta ei suorastaan katastrofaalinen (viimeksimainitussa tapauksessa toki voi hakea korvauksia esim. potilasvakuutuksesta). Plastiikkakirurgit eivät voi Suomessa käytännössä saada harjoitusta julkisella puolella esim. hyaluronihappohoitoihin, joten harjoittelu tapahtuu hyväuskoisilla potilailla ja heidän kustannuksellaan. Varokaa "erikoistarjouksia", sillä ne voivat ohjata koekaniiniksi. Lääkärinetiikasta ei näy jälkeäkään näillä markkinoilla, raha ratkaisee. Jätän nimet mainitsematta, oma etiikkani näyttää olevan korkeampi kuin sen tahon, joka pilasi kasvoni hyaluronihappohoidossa.

      • samma

        Totta. Mitä enemmän omaa pistoskokemusta, sitä taitavampi pistäjä on. Oman käsitykseni mukaan plastiikkakirurgit eivät omaa pistoskokemusta, koska tekevät juuri kirurgisia hoitoja.

        Summa summarum, titteli ei kerro pistotaidoista mitään, vaan pistokokemuksen määrä (ja tietenkin esteettinen simä).


    • Täytteistä

      Nykyisin jos plastiikkikirurgi haluaa tehdä kokonaisvaltaisesti hoitoja omille asiakkailleen on vaan pakko tehdä myös injektiohoitoja. Injektioilla täydennetään kirurgisia toimenpiteitä. varmasti myös sairaanhoitaja voi kouluttautua hyväksi pitäjäksi. Suomen lainsäädäntö antaa mahdollisuuden ihan kenen tahansa tehdä näitä hoitoja ja siksi tulokset ovat varmasti tosi vaihtelevia. Jos löytää hyvän tekijän kannattaa käydä samalla eikä tosiaankaan vaihdella paikkaa ja pistettäviä aineita kokeilumielessä. Usein näin välttyy ongelmilta.

    • Valuposki

      Kertoisipa joku, kuka plastiikkakirurgi on osannut leikata kasvojenkohotusleikkauksen todella hyvin.

      Kai Lassila?

      Erkki Tarpila?

      Kuka?

      Kiitos!

    • Raijainen

      Onko kenelläkään kokemusta Tatu Tarkan leikkauksista?

      Millaista tulosta hän saa aikaan? Etsin vastuuntuntoista kirurgia, joka pyrkii mahdollisimman symmetriseen tulokseen.

      Entä jos tulos ei ole hyvä, suostuuko korjaamaan ilmaiseksi.

      Jag tackar!

      • ???

        Et kertonut minkälaiseen leikkaukseen kysyt mielipiteitä.


    • Tar5

      Tulos voi olla kirurgisesti hyvä mutta asiakkaan mielestä huono.
      Ei suostu varmaan ilmaiseksi korjailemaan. Eikä mahdollistakaan kun ei omista omaa sairaalaa. Sairaalat ottavat aina omansa vaikka lääkäri ei palkkiota ottaisikaan...

    • fani4

      ihmettelen miksi Anthony Pappia ei ole mainittu! Teki tosi kauniit rinnat ja vatsankorjauksen. Valitettavasti hän ei enää ota vastaan potilaita Suomessa kun on muuttanut Kanadaan jonkun sortin pomoksi

      • Anonyymi

        Kyllä hän on Kanadassa


    • Entinen tyttönen

      Minä toivoisin myös vastuuntuntoista ja tarkkaa kirurgia alakasvokohotuksen minulle tekemään.

      Olisi ihana, jos kertoisitte kuka olisi tosi hyvä. On ollut niin raskas elämä, että on jättänyt jälkensä - nyt sanon heti, ettei ole viinan tai tupakan kanssa mitään tekemistä, kun en ole niitä käytellyt, vaan sairaudet ovat repineet.

      Olisi ihana saada käännettyä kelloa taaksepäin noin ulkonäöllisesti, että saisi vähän menetettyä kymmeniä vuosia takaisin.

      Siis kuka?

    • anonyymi3

      Moikka! Onko kenelläkään tietoa Paula Mustosen käden jäljestä? Olen ensi maanantaina menossa julkiselle rintaleikkaukseen ja jännittää vähän millaista jälkeä on tulossa :)

    • mahtialli

      Kellään kokemusta allien poistosta? Siis sekä rasvaimusta, että nahan poistosta. Kuka kirurgi tehnyt näitä eniten?

    • tyytyväinen

      Ehdottomasti Hilkka Peltoniemi

    • TuulaT

      Facelift v.2009 ja edelleen erittäin hyvältä näyttää. Jari Hukki teki loistotyön! Suosittelen lämpimästi.

    • vain minä

      Täältä voit löytää hyvän lääkärin: www.abroadclinics.com

    • yeahsureee

      Onko kellään kokemuksia Jyri Kullamaasta..? olen harkinnut rintaleikkausta.

      • Suosittelen

        Minulla on. Lisäksi 2 hyvää ystävääni on käynyt hänellä. Lisäksi tiedän tuttavia, jotka ovat hänellä käyneet. Rehellisesti voin sanoa, että kukaan ei ole sanonut hänestä mitään negatiivista. Lopputulos on myös kaunis. Kullamaa on leikannut 7000 rinnat, eiköhän siinä jo kokemusta kerry.


    • PotilasAsiakas

      On kokemusta Liliuksen tekemästä yläluomileikkauksesta.

      En voi häntä suositella kuin osin. Eli jos sinulla on rasvaa silmien sisänurkissa, niin älä mene Liliukselle. Hän ei leikkaa sinne asti. Itselläni siis jäi sisänurkkiin rasvapallukat, vaikka pyysin nimenomaan, että ne poistettaisiin.

      Hän ei poistanut rasvaa ollenkaan, koska sitä oli hänen mukaansa niin vähän. Hän ei myöskään edes tehnyt viiltoa silmän sisänurkan lähellekään.

      Silmän ulkosyrjät osasi hienosti leikata. Valitettavasti toiseen luomeen laittoi monta tikkiä ja toiseen jatkuvan ompeleen. Se monen tikin luomen tikkien jäljet arpeutuivat rumasti ja toisen tosi hienosti. En vain ymmärrä, miksi ei voinut laittaa molempiin jatkuvaa ommelta vaikka lupasi ja vaikka sanoin, että kärsin arpikudoksen liikakasvusta.

      Mukava, osin taitava ja vähän jääräpäinen kirurgi, joka tekee minkä itse parhaaksi katsoo.

    • Oili 56

      Onko kenelläkään kokemusta Timo tai Matti Pakkasesta siluetista?
      Suunnittelen kesiksvojen kohotusta.

      • Harkitse tarkkaan!

        Sellaista tietoa täällä on näkynyt, että vanhempi Pakkanen lienee jo eläkkeellä, ja nuorempi on jokseenkin tumpelo. Hintataso paikassa on kuitenkin kova. Keskikasvojen kohotuksen tulin teettäneeksi 2010 - muualla kuin Siluetissa - ja kaduttaa että sen menin teettämään. Erinäisiä komplikaatioita tuli, eikä lopputulos ole paras mahdollinen. Sen kanssa nyt on vain sitten elettävä.


      • Oili 56
        Harkitse tarkkaan! kirjoitti:

        Sellaista tietoa täällä on näkynyt, että vanhempi Pakkanen lienee jo eläkkeellä, ja nuorempi on jokseenkin tumpelo. Hintataso paikassa on kuitenkin kova. Keskikasvojen kohotuksen tulin teettäneeksi 2010 - muualla kuin Siluetissa - ja kaduttaa että sen menin teettämään. Erinäisiä komplikaatioita tuli, eikä lopputulos ole paras mahdollinen. Sen kanssa nyt on vain sitten elettävä.

        Kiitos mielipiteestä koskien Siluettia ja Pakkasia. Ihmettelin miksi melkein pakosta tarjoavat kasvokohotuksen kanssa myös rasvan siirtoa naamaan? onko tämä välttämätöntä? vai onko tämä helppo tapa laskuttaa vielä melkein 4 000 e??
        Voiko joku selittää?
        ensi pe pitää päättää teenkö mitään kasvoille vai en


      • Harkitse tarkkaan!
        Oili 56 kirjoitti:

        Kiitos mielipiteestä koskien Siluettia ja Pakkasia. Ihmettelin miksi melkein pakosta tarjoavat kasvokohotuksen kanssa myös rasvan siirtoa naamaan? onko tämä välttämätöntä? vai onko tämä helppo tapa laskuttaa vielä melkein 4 000 e??
        Voiko joku selittää?
        ensi pe pitää päättää teenkö mitään kasvoille vai en

        Kyseessä on iso juttu ensinnäkin rahallisesti, ja toisekseen toimenpide on lopullinen ja peruuttamaton. Kuka on sanonut, että päätös pitää tehdä ensi perjantaina? Anna itsellesi aikaa. Jos olet vähänkään epävarma, älä mene! Tilaisuuksia kauneuskirurgisiin toimenpiteisiin tulee kyllä ensi vuonnakin.


      • Oili 56
        Harkitse tarkkaan! kirjoitti:

        Kyseessä on iso juttu ensinnäkin rahallisesti, ja toisekseen toimenpide on lopullinen ja peruuttamaton. Kuka on sanonut, että päätös pitää tehdä ensi perjantaina? Anna itsellesi aikaa. Jos olet vähänkään epävarma, älä mene! Tilaisuuksia kauneuskirurgisiin toimenpiteisiin tulee kyllä ensi vuonnakin.

        Kiitoksia vastauksista. En ole vielä pystynyt päättämään. Yhä epäröin onnistuuko leikkaus hyvin vai ei. Syy miksi puhuin perjantaista oli siinä, että olisi voinut järjestää helposti 4 viikkoa vapaata joulun ja uudenvuoden juhlien ympärillä...

        Lopullinen päätös etten tee mitään( ainakin toistaiseksi ) oli seurasta sairaalan papereista mitä olisi pitänyt allekirjoittaa-siinä luki, että "tämän leikkauksen jälkeen mahdollisesti tarvittavan korjausleikkauksen kustannukset veloitetaan erikseen" - tuli sellainen tunne, että lääkärillä on lupa epäonnistua... vai ymmärsinkö väärin??


      • rita 63

        Timo Pakkanen leikkasi roikkuvat yläluomeni todella huonosti ja toisesta otti liian vähän ja nyt luomeen tulee pallukka ja se hankaa silmää aivan kuin silmässä olisi roska. Olen asian vuoksi käynyt monen silmälääkärin tykönä ja käynytkaikki myynissä olevat silmätpat, tuloksetta. Nyt pitäis löytää varmasti PÄTEVÄ kirurgi joka korjaisi pakkasen töppäilyt kun hän ei luvannut korjata luomia ilman suurta rahatukoa. Tuli olo et kaikki oli SUURA RAHASTUSTA varsinkin kun en kuulu hesan kermaan.


      • Soili 55
        Oili 56 kirjoitti:

        Kiitoksia vastauksista. En ole vielä pystynyt päättämään. Yhä epäröin onnistuuko leikkaus hyvin vai ei. Syy miksi puhuin perjantaista oli siinä, että olisi voinut järjestää helposti 4 viikkoa vapaata joulun ja uudenvuoden juhlien ympärillä...

        Lopullinen päätös etten tee mitään( ainakin toistaiseksi ) oli seurasta sairaalan papereista mitä olisi pitänyt allekirjoittaa-siinä luki, että "tämän leikkauksen jälkeen mahdollisesti tarvittavan korjausleikkauksen kustannukset veloitetaan erikseen" - tuli sellainen tunne, että lääkärillä on lupa epäonnistua... vai ymmärsinkö väärin??

        Olen kuullut, että Pakkaset, etenkin tämä nuorempi ovat onnistuneet pilaamaan monen ihmisen kasvot. Korjauksistankin he kuulema veloittavat lähes alkuperäisiä summia, eikä korjaukset välttämättä onnistu ja taas ollaan potilaan kukkarolla omien epäonnistumisien takia. Mikäli he pyytävät manitsemaasi paperiin allekirjoitusta sekin kertoo, että epäonnistumisia on tullut useita - ei vaan yksi tai kaksi. Missä lääkärin vastuu?


      • rebekka2
        Soili 55 kirjoitti:

        Olen kuullut, että Pakkaset, etenkin tämä nuorempi ovat onnistuneet pilaamaan monen ihmisen kasvot. Korjauksistankin he kuulema veloittavat lähes alkuperäisiä summia, eikä korjaukset välttämättä onnistu ja taas ollaan potilaan kukkarolla omien epäonnistumisien takia. Mikäli he pyytävät manitsemaasi paperiin allekirjoitusta sekin kertoo, että epäonnistumisia on tullut useita - ei vaan yksi tai kaksi. Missä lääkärin vastuu?

        Olet kuullut aivan oikein. Molemmat ovat onnistuneet pilaamaan minun kasvoni. Korjaustoimenpide epäonnistui. Kertoivat tekevänsä korjauksen edulliseen hintaan. Se edullinen hinta oli paljon kalliimpi kuin kuin muiden plastiikkakirurgien veloittamat hinnat. Miksi päädyin tähän kalliimpaan tarjoukseen johtui sinisilmäisyydestä koska uskoin että kun heillä on tiedot aikaisemmasta toimenpiteestä heillä on paremmat mahdolllisuudet tehdä korjaava toimenpide. Näin ei kuitenkaan ollut.
        Tarjosivat uutta korjausta josta veloitetaan normaalit kasvojen kohotuksen toimenpidekustannukset.

        Olin kuullut Kai Lassilan tekevän erittäin onnistuneita toimenpiteitä kasvokirurgiassa joten käännyin hänen puoleen ja olen todella tyytyväinen lopputulokseen. Suosittelen lämpimästi Kai Lassilaa.


      • Kasvotontärkeät
        rebekka2 kirjoitti:

        Olet kuullut aivan oikein. Molemmat ovat onnistuneet pilaamaan minun kasvoni. Korjaustoimenpide epäonnistui. Kertoivat tekevänsä korjauksen edulliseen hintaan. Se edullinen hinta oli paljon kalliimpi kuin kuin muiden plastiikkakirurgien veloittamat hinnat. Miksi päädyin tähän kalliimpaan tarjoukseen johtui sinisilmäisyydestä koska uskoin että kun heillä on tiedot aikaisemmasta toimenpiteestä heillä on paremmat mahdolllisuudet tehdä korjaava toimenpide. Näin ei kuitenkaan ollut.
        Tarjosivat uutta korjausta josta veloitetaan normaalit kasvojen kohotuksen toimenpidekustannukset.

        Olin kuullut Kai Lassilan tekevän erittäin onnistuneita toimenpiteitä kasvokirurgiassa joten käännyin hänen puoleen ja olen todella tyytyväinen lopputulokseen. Suosittelen lämpimästi Kai Lassilaa.

        Minäkään en menisi Pakkaselle. Valitsisin Lassilan, Pihlamaan tai Ståhlbergin, kaikki tekevät huolellista ja hyvää jälkeä. Ja pyytäkää ihmeessä saada nähdä kuvia kirurgin tuloksista!


      • Anonyymi
        Soili 55 kirjoitti:

        Olen kuullut, että Pakkaset, etenkin tämä nuorempi ovat onnistuneet pilaamaan monen ihmisen kasvot. Korjauksistankin he kuulema veloittavat lähes alkuperäisiä summia, eikä korjaukset välttämättä onnistu ja taas ollaan potilaan kukkarolla omien epäonnistumisien takia. Mikäli he pyytävät manitsemaasi paperiin allekirjoitusta sekin kertoo, että epäonnistumisia on tullut useita - ei vaan yksi tai kaksi. Missä lääkärin vastuu?

        Siellä myös toinen plastiikkairurgi, nainen, tietääkö joku hänestä


      • Anonyymi
        rebekka2 kirjoitti:

        Olet kuullut aivan oikein. Molemmat ovat onnistuneet pilaamaan minun kasvoni. Korjaustoimenpide epäonnistui. Kertoivat tekevänsä korjauksen edulliseen hintaan. Se edullinen hinta oli paljon kalliimpi kuin kuin muiden plastiikkakirurgien veloittamat hinnat. Miksi päädyin tähän kalliimpaan tarjoukseen johtui sinisilmäisyydestä koska uskoin että kun heillä on tiedot aikaisemmasta toimenpiteestä heillä on paremmat mahdolllisuudet tehdä korjaava toimenpide. Näin ei kuitenkaan ollut.
        Tarjosivat uutta korjausta josta veloitetaan normaalit kasvojen kohotuksen toimenpidekustannukset.

        Olin kuullut Kai Lassilan tekevän erittäin onnistuneita toimenpiteitä kasvokirurgiassa joten käännyin hänen puoleen ja olen todella tyytyväinen lopputulokseen. Suosittelen lämpimästi Kai Lassilaa.

        Kuka se toinen plastiikkairurgi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä myös toinen plastiikkairurgi, nainen, tietääkö joku hänestä

        Onko googlaus vaikeaa? Nettisivulta löytyi heti tieto: Anna-Stiina Meriläinen ja löytyypä jopa CV.


      • Anonyymi
        Oili 56 kirjoitti:

        Kiitos mielipiteestä koskien Siluettia ja Pakkasia. Ihmettelin miksi melkein pakosta tarjoavat kasvokohotuksen kanssa myös rasvan siirtoa naamaan? onko tämä välttämätöntä? vai onko tämä helppo tapa laskuttaa vielä melkein 4 000 e??
        Voiko joku selittää?
        ensi pe pitää päättää teenkö mitään kasvoille vai en

        Oho, 4000 e liisää , mitä se kasvon kohotus maksannut sinulle kokonaan!


      • Anonyymi

        Se on sama missä kohtaa maksaa lisää, kun kirurgi töppää, korjaukseen on mentävä. Puhun nyt Pietilästä.


      • Anonyymi

        ei missään tapauksessa kannata mennä


    • tyytyväinen
    • Hilkka&kollegatkin

      Kaikkien suomalaiset lääkärien ja asemien palvelut ovat olleet tosi hyviä, olen jo tehnyt sitä sun tätä, siellä sun täällä. Yksittäiskokemuksia varmasti on, mutta yleensäö suomalaisten osaaminen on eri tasoa kuin ulkomaisten, kokemuksieni mukaan, vaikka maksavat enemmän. Mene suomalaiselle, jos haluat mahdollisimman vähän riskiä.

      Hilkka Peltoniemeä kehuivat myös kollegat, mm. mammografiassa, ennen operaatiotani. Olen yli 40v, Hilkka teki minulle rintojenkohotuksen (ei silikoneja, siis) ja hänen muotoilemansa rinnat ovat nyt upeammat kuin teinityttönä. Hilkka on myös ihana ihminen. Kiitos, Hilkka!

    • Yksi joukosta pois
    • nimimerkit1

      Silmäluomi on ongelmani ja Mehiläinen (Hki) on ainoa tuttu lääkäriasema, kantsiskohan siellä hoidattaa? Lisäksi on luomia joiden poistamista olen vaatinut opiskelijoiden terveydenhuollossa eikä ole suostuttu vaikka luomet kutiavat pahasti ja estävät auringossa olon.

    • Tatun asiakas

      Itselläni kokemusta Tatu Tarkasta. Facelift ja tosi luonnollinen tulos. Ei paljon mustelmia - pari pientä per poski.

      Suloinen kirurgi!

      Olen niin onnellinen, etten näytä enää niin vihaiselta kuin ennen leikkausta. Suupielet eivät siis muuttaneet asentoa, vaan ne hamsterinpussit poistuivat, ja ne juuri loivat sen tyytymättömän ja vihaisen ilmeen.

      Nyt näytän itseltäni. :)

      • Roikkuposki

        He Tatun asiakas i! Olisin kiinnostunut Tatusta ja faceliftista. Paljonko maksoi ja missä leikkautit kasvosi? Kauanko toipuminen kesti?


    • Pohtiva5

      Ketkä kirurgit leikkaavat myös puudutuksessa?
      Onko tietoa, käytetäänkö KC-clinicillä (Heikki Kupi) proteesien antibioottihuuhtelua ennen asentamista?

      • ruttu7

        Puudutus on tae rumista rinnoista- aiheuttaa epäsymmetriaa ja laihemmilla ryppyisyyttä. Kupi on keskinkertainen kirurgi.


      • Kysy
        ruttu7 kirjoitti:

        Puudutus on tae rumista rinnoista- aiheuttaa epäsymmetriaa ja laihemmilla ryppyisyyttä. Kupi on keskinkertainen kirurgi.

        Täältä et juuri saa oikeaa tietoa. Soita ja kysy ko. paikasta. Sama koskee muitakin firmoja eli kannattaa kysyä niistä suoraan miten tekevät ja kuka tekee jne...


      • eitarvikysyä
        Kysy kirjoitti:

        Täältä et juuri saa oikeaa tietoa. Soita ja kysy ko. paikasta. Sama koskee muitakin firmoja eli kannattaa kysyä niistä suoraan miten tekevät ja kuka tekee jne...

        Kupi kertoo kysymättä. Mene silikonitinfoon, siellä se päivystää. Omistaa sivun ja jälki on sen näköistä.


    • ikäloppu

      Jukka Kostiainen (Mehiläinen) on osaava ja hieno lääkäri, myös jälki oli alkujärkytyksen jälkeen onnistunut.

      Parhaan tuloksen saat kun soittat johonkin ennalta miettimääsi ajanvaraukseen, myös lääkäreiden historiaa voi miettiä esimerkiksi koulutus ja aika jolloin lääkäri on tätä työtä tehnyt ja miettiä siten kuka ja mikä olisi omalla kohdalla hyvä ja luotettava.

      Riskit ovat aina olemassa, mutta sen varalta on olemassa puolen vuoden ns vakuusaika, jolloin korjaavat ilmeisesti ilman uusia kuluja, jos joku on mennyt ihan pieleen.

      Vaikka asia olisi miten pieni tahansa niin kyllä se huomataan joten ihan salassa näitä ei voi kyllä tehdä, niin no ehkä ne rinnat, jotka saavat kyllä roikkua ihan mielin määrin:)

    • hoikka vatsa

      Virossa on erittäin hyviä lääkäreitä. Itse olen käynyt The Health Clinic nimisessä paikassa. Lääkäri oli Rein Adamson.
      Minulle tehtiin vatsan muotoilu, olen todella tyytyväinen tulokseen.

    • epäluuloinen

      Olen kuullut, että silmäluomileikkaus olisi Dietzin erikoisuus. Itse en ole käynyt hänellä muuta kuin konsultaatiossa ko. operaation suhteen. Foorumikommenttien perusteella arvelluttaa. Kertokaa nyt silmäluomileikkaus kokemuksia Dietzillä.

    • ei kuuntele

      Tylyys on Dietzin erikoisuus

    • hei vaan

      Meeri,Turussa on suomen paras palstikkakirurgi,Mehiläinen.Olen ollut hänen potilaansa 3kertaa tulos todella hyvä.Pitäis mennä uudestaan mutta tuo raha tilanne ei nyt ole paras mahdollinen.Häntä suosittelen kyllä ehdottomasti.

    • Meeri kuka

      Meeri who?

    • Edna

      Olen menossa kasvojenkohotukseen onko kellaan kokemusta Jyri Hukista, Antti Koskesta tai Tatu Tarkasta?

      • dadu

        Noista valitsisin Tatu Tarkan. Varsinkaan Hukin taidot eivät vakuuta


      • Marjukka48

        Jyri Hukki teki kasvojenkohotukseni ja tulos oli aivan Loistava!


      • Anonyymi
        dadu kirjoitti:

        Noista valitsisin Tatu Tarkan. Varsinkaan Hukin taidot eivät vakuuta

        Sisu
        Missään nimessä EI pieniin eikä suuriin leikkauksiin Antti Koskea, tyly ja itseensä täynnä oleva poropeukalo. Suuttuu jos menee valittamaan huonosti tehdystä työstä. Minulla pilasi vuosia sitten alaluomileikkauksen.


    • Jane May

      Olen vanhempi naishenkilo ja suunnittelen kasvojenkohotusleikkausta.
      Kukakohan olisi hyva kirurgi johon voi luottaa mies vai nainen?
      Kiitokset vastauksestanne.

    • Done40

      Hei! Kävin Hilkka Peltoniemellä n 5 v sitten yläluomileikkauksessa ja 4 vuotta sitten rintojen kohotuksessa ja botox-pistoksilla- Todella miellyttävä ja asiaansa vihkiytynyt lääkäri. Tunsin, että olen hyvissä käsissä. Sitten laihduin 15 kg ja rinnat roikkuivat uudestaan, samoin vatsaan jäi löysä nahkapussi, minulla on on 3 lasta.., koska rahasta oli tiukkaa menin Jyri Kullamaalle laittamaan silikonit ja kohottamaan vatsan. Sain samaan hintaan kylkien rasvaimun. Matka, leikkaus ym oli rankka kokemus, mutta hän oli huolehtiva, hyvä kirurgi. Olen tyytyväinen. Sitten pitäisi kasvot kohottaa, tekisi mieli kysyä Jyri Kullamaalta..
      Itse arvioin lopputulosta ja on aika sama jos kirurgi on vähän yrmy.. Usein ne on. Nämä kaksi ovat kyllä olleet myös kivoja ihmisiä.

    • Anne

      Hei,
      Onko kenelläkään kokemusta Ilmar Amjärv'n tekemistä leikkauksista? Lähinnä haluaisin kuulla rintojen pienennyksistä?

    • luomet

      Yläluomileikkaus nyt on aika rutiinijuttu luulisi kenen vaan vähänkin huolellisen lääkärin taitavan menetelmästä riippumatta..alaluomet vähän eri juttu...hintaero kyllä kummastuttaa sikäli? Itse ajattelin mennä A Salmelle ensi viikolla tosin nämä kirjoitukset saavat kyllä epävarmaksi...hinta on kyllä viron luokkaa tuttavani kävi joskus tällä merlellä ja luomista tuli ihan hyvät.

      • Parempiakin valintoj

        Asko Salmi on mokannut monet luomet. Liian löysiä tai toispuoleisia tuloksia.


    • Huippukirurgi

      Laatukirurgian Jan Troost

      • lukutaito

        Aloittaja kysyi kirurgeista Suomessa


    • plastiikkakirurgille

      Olisi hyvä jos edes pysyttäisiin plastiikkakirurgeissa, kun haetaan muutosta, Minua henkilökohtaisesti kauhistuttaa tuo suuntaus, että hakeudutaan epämääräisille "esteettinen asiantuntija" peruslääkäreille.
      Silloin on aina vielä suurempi riski. Ei ainoastaan lopputuloksen onnistumisesta, vaan lisäksi erilaisista lääketieteellisistä, hermo- ym. vaurioista.

      • omat tittelit

        Kauhistu keskenäsi. Mene sitten vaikka "kauneudenhoidon korkeasti oppineiden ammattiyhteisöön" ...buahhahahahaaa, siinä saat yliannostuksen epämääräisyyttä kerralla


      • asiallisuutta kiitos
        omat tittelit kirjoitti:

        Kauhistu keskenäsi. Mene sitten vaikka "kauneudenhoidon korkeasti oppineiden ammattiyhteisöön" ...buahhahahahaaa, siinä saat yliannostuksen epämääräisyyttä kerralla

        Hyvä "omat tittelit".
        Olipa sinulla siinä taas hyvä kannanotto edelliseen asialliseen kirjoitukseen. Täysin käsittämätöntä. Sohaistiinko siinä pahastikin sinun pesääsi ??Missä vika että tämän palstan taso vaan laskee ja laskee. Miksi ei pysyttäis vaan asiassa. Suosittelisin kaikille pakollista kirjautumista.


    • Operoitukolmekertaa

      Suosittelen Tatu Tarkkaa.

    • Bulldog

      Hei te kokeneet rouvat!
      Facelift sekä ala- ja keskikasvojen kohotus. Kenelle uskaltaa mennä?Suositelkaa reilusti, jos olette tyytyväisiä.

      • BenitaM

        Suosittelen Lääkäriklinikka Esteticia Heikki Penttilää. Yläluomileikkaus laserilla ja miniface on tehty . leikkauksesta 3 kk, ja tulokset näkyvissä! En voisi olla tyytyväisempi.


      • Kaksi kovaa
        BenitaM kirjoitti:

        Suosittelen Lääkäriklinikka Esteticia Heikki Penttilää. Yläluomileikkaus laserilla ja miniface on tehty . leikkauksesta 3 kk, ja tulokset näkyvissä! En voisi olla tyytyväisempi.

        Suomessa suosittelisin rintaleikkauksissa Dietzia. Hän tosin käyttää vain anatomisia implantteja ja en tiedä onko se esim. imettäneelle roikkurinnalle paras vaihtoehto.
        Viroon jos haluaa mennä, ehdottomasti Kullamaa. Kokenut ja miellyttävä kirurgi.


      • ei viroon
        Kaksi kovaa kirjoitti:

        Suomessa suosittelisin rintaleikkauksissa Dietzia. Hän tosin käyttää vain anatomisia implantteja ja en tiedä onko se esim. imettäneelle roikkurinnalle paras vaihtoehto.
        Viroon jos haluaa mennä, ehdottomasti Kullamaa. Kokenut ja miellyttävä kirurgi.

        Dietz ja Penttilä ovat yhtä hyviä ja kokeneita suomalaisia kirurgeja. Penttilän tekemät rinnat ovat hyvin luonnolisia kuten Dietzillakin. Penttilän hintataso on huomattavasti edullisempi eikä enään Viroon tarvitse enää mennä!!


      • pysytään aiheessa
        ei viroon kirjoitti:

        Dietz ja Penttilä ovat yhtä hyviä ja kokeneita suomalaisia kirurgeja. Penttilän tekemät rinnat ovat hyvin luonnolisia kuten Dietzillakin. Penttilän hintataso on huomattavasti edullisempi eikä enään Viroon tarvitse enää mennä!!

        Ketjun aihe koski kirurgin taitoja eikä sitä kuka tekee halvimmalla (huonoimmat implantit puudutus)


      • ????
        pysytään aiheessa kirjoitti:

        Ketjun aihe koski kirurgin taitoja eikä sitä kuka tekee halvimmalla (huonoimmat implantit puudutus)

        onko Natrelle huonot implantit?


    • monen asian summa

      Joku voi oikeasti päättää valita myös virolaisen kirugin hänen kokemuksensa ja cv:n perusteella. Jos vertaa esim. Penttilän, Kullamaan ja Dietzin kokemusta, on Kullamaalla kokemusta kaikista eniten.
      Penttilä on taas keskittynyt paljon opiskeluun, kirjoittanut mm. väitöskirjan. Joillakin vaikuttaa myös kirurgin sosiaaliset taidot ja se miten hän kuuntelee asiakasta ja keskittyy häneen.
      Itselläni ratkaisi kokemus, jota Kullamaalla on eniten. Ei niinkään hinta.

      • Nainen

        Teoreettinen opiskelu ei haittaa yhtään, silloin voi ehkä oppia jotakin. Penttilä ja Dietz ovat kuitenkin plastiikkakirurgian erikoislääkäreitä jo 15 vuotta, Kullamaa on kuitenkin vaan kirurgi? Kullamaalta löytynyt joskus ihan muuta kuin luvannut ja ainakin rintojen surennuksessa samat mallit käytössä jo vuosia 350 pyöreä lihaksen päällä? Päädyin Pentilälle kuin sain vaihtoehtoja mm anatominen Natrelle 510 290 cc joka nosti rintani mukavasti ja nyt A kosta siirtänyt C . Mielellään puududtus kuin nukutus ,vähemmän riskejä. Sain esilääkityksen ja kipulääkettä. Koko operaatio kesti vain 1,5 h , oikeassa rinnassa kipua, ja puudutetta lisättiin. Ystäväni tuli hakemaan minut noin tunnin kuluttua operaation päättymisestä, kävelimme kotiin , matkaa minulla noin 1 km, ei kivuja, eikä pahoinvointia, vasta seuraavana päivänä oli kipuja, varsinkin oikea rinta on ollut kokoajan kivuliaampi, koska olen oikeakätinen. Minun implanttini on laitettu puoliksi lihaksen alle. Voin todellakin suositella Lääkäriklinikka Esteticiä, ja Penttilää! Harkitsin myös dr Dietziä, mutta hinta ratkaisi.


      • faktat ensin kuntoon
        Nainen kirjoitti:

        Teoreettinen opiskelu ei haittaa yhtään, silloin voi ehkä oppia jotakin. Penttilä ja Dietz ovat kuitenkin plastiikkakirurgian erikoislääkäreitä jo 15 vuotta, Kullamaa on kuitenkin vaan kirurgi? Kullamaalta löytynyt joskus ihan muuta kuin luvannut ja ainakin rintojen surennuksessa samat mallit käytössä jo vuosia 350 pyöreä lihaksen päällä? Päädyin Pentilälle kuin sain vaihtoehtoja mm anatominen Natrelle 510 290 cc joka nosti rintani mukavasti ja nyt A kosta siirtänyt C . Mielellään puududtus kuin nukutus ,vähemmän riskejä. Sain esilääkityksen ja kipulääkettä. Koko operaatio kesti vain 1,5 h , oikeassa rinnassa kipua, ja puudutetta lisättiin. Ystäväni tuli hakemaan minut noin tunnin kuluttua operaation päättymisestä, kävelimme kotiin , matkaa minulla noin 1 km, ei kivuja, eikä pahoinvointia, vasta seuraavana päivänä oli kipuja, varsinkin oikea rinta on ollut kokoajan kivuliaampi, koska olen oikeakätinen. Minun implanttini on laitettu puoliksi lihaksen alle. Voin todellakin suositella Lääkäriklinikka Esteticiä, ja Penttilää! Harkitsin myös dr Dietziä, mutta hinta ratkaisi.

        Kullamaa on plastiikkakirurgi, ollut sitä kauemmin kuin Penttilä tai Dietz. Kaikilla klinikoilla on anatomiset käytössä. Jos et tiedä edes perusasioita, niin älä levitä tietämättömyyttäsi totena.


      • Nainen
        faktat ensin kuntoon kirjoitti:

        Kullamaa on plastiikkakirurgi, ollut sitä kauemmin kuin Penttilä tai Dietz. Kaikilla klinikoilla on anatomiset käytössä. Jos et tiedä edes perusasioita, niin älä levitä tietämättömyyttäsi totena.

        Siis perusasia on se, että olen tyytyväinen :-D


    • hyvä bisnes

      Puudutukseen on yksi ainoa syy: Hinta alas ja potilas nopeasti ulos. Komplikaatiot voi sitten kivasti hoidella kotonaan omatoimisesti. Riski niihin on suurin 24h sisällä leikkauksesta. Puudutus turvottaa kudoksia epätasaisesti ja epäsymmetrisyyden riski kasvaa. Hyvä markkinointikikka ja kyllähän sitä lujalla kädellä buffataankin. Joillain kirurgeilla liikeidea tuntuu jopa perustuvan puudutuksen alentamaan hintaan. Kirurgin oma kate leikkauksesta pysyy kuitenkin samana. Nerokasta kun kaikki riskit ottaa potilas.

    • Kommentteja

      Kiitos nimim. Nainen hyvistä kommenteista. Paljon samaa mieltä. Viron koulutukseen en ota kantaa ja ap kysyikin nimenomaan toiminnasta Suomessa, joten ei kommentoida ulkomaita tässä yhteydessä.

      Mutta suomalaisesta koulutuksesta niin hyvä tietenkin on olla lääkäri ja sitten kouluttautua kirurgiksi ja vielä edelleen plastiikkakirurgiksi. Ja tuskin tuo väitöskirja mikään huono meriitti, päinvastoin osaa varmasti suhtautua kriittisesti tutkimukseen ja on myös kiinnostunut asioista. Plastiikkakirurgia taitaa olla jatkuvaa koulutusta.

      Ja mitä tulee puudutukseen yms., niin puudutuksessa tehty toimenpide vaatii jo enemmän kokemusta ja osaamista sekä malttia kirurgilta. Ja modernissa nukutuksessa hyödynnetään puudutustekniikoita, mikä helpottaa nukutusta ja toipumista.

      Vaikka tänä päivänä päästäänkin toimenpiteiden jälkeen nopeasti kotiin, niin hyvä yhteys klinikalle tärkeää kaikissa tilanteissa, myös myöhemmin toimenpiteiden jälkeen, on tärkeää.

      • kommentteja myös

        " puudutuksessa tehty toimenpide vaatii jo enemmän kokemusta ja osaamista sekä malttia kirurgilta"

        Tuokin jo kertoo että ainoa syy puudutuksen markkinoimiseen on saada hinta alas ja enemmän asiakkaita. Pidentynyt operaatioaika lisää kontaminaation riskiä.

        Paras yhteys kilinikalle leikkauksen jälkeen on maata klinikan sängyssä soittokellon päässä avusta.


      • Nainen
        kommentteja myös kirjoitti:

        " puudutuksessa tehty toimenpide vaatii jo enemmän kokemusta ja osaamista sekä malttia kirurgilta"

        Tuokin jo kertoo että ainoa syy puudutuksen markkinoimiseen on saada hinta alas ja enemmän asiakkaita. Pidentynyt operaatioaika lisää kontaminaation riskiä.

        Paras yhteys kilinikalle leikkauksen jälkeen on maata klinikan sängyssä soittokellon päässä avusta.

        Kyllä minulle on tarjottu myös nukutustakin, mutta itse päädyin paikkallispuudutukseen koska minun äidille ja ystävälle on tehty myös kesällä . Tulokset olivat loistavia . Me käytiin jo kevällä Virossa useissa paikkoissa konsultaatioissa , myös Kullamaalla. Oikeasti ymmärsin että hän on vaan kirurgi, toki hänen todistuksia ei meille erikseen näytetty. Päädyimme jäämään Suomeen myös juuri puudutuksen ja turvallisuuden takia. Että meillä on yhteys klinikalle vaikkapa viikon päästä leikkauksesta.


      • Lisäys edelliseen
        Nainen kirjoitti:

        Kyllä minulle on tarjottu myös nukutustakin, mutta itse päädyin paikkallispuudutukseen koska minun äidille ja ystävälle on tehty myös kesällä . Tulokset olivat loistavia . Me käytiin jo kevällä Virossa useissa paikkoissa konsultaatioissa , myös Kullamaalla. Oikeasti ymmärsin että hän on vaan kirurgi, toki hänen todistuksia ei meille erikseen näytetty. Päädyimme jäämään Suomeen myös juuri puudutuksen ja turvallisuuden takia. Että meillä on yhteys klinikalle vaikkapa viikon päästä leikkauksesta.

        Selkeästi sanottu Nainen. Ja tuolle edelliselle jos haluaa halvimman tavan toimia niin se on implantin laitto nopeasti nukutuksessa, ei kulu aikaa. Tai sitten tehdään vähän huolellisemmin eikä tule jälkiongelmia tai vuotoa joka lisää tulehdusriskiä yms. Ja tuo kontaminaatiojuttu on ihan puppua kun toimenpiteet tehdään leikkaussalissa (toivottavasti). Ja kyllä on ihan nykypäivää että tälläisistä toimenpiteistä mennään samana päivänä kotiin, mutta tuo hyvä yhteys klinikalle viikonkin kuluttua on tosi tärkeä, niinkuin edellä sanottiin.


      • nukkumatti työkseen
        Lisäys edelliseen kirjoitti:

        Selkeästi sanottu Nainen. Ja tuolle edelliselle jos haluaa halvimman tavan toimia niin se on implantin laitto nopeasti nukutuksessa, ei kulu aikaa. Tai sitten tehdään vähän huolellisemmin eikä tule jälkiongelmia tai vuotoa joka lisää tulehdusriskiä yms. Ja tuo kontaminaatiojuttu on ihan puppua kun toimenpiteet tehdään leikkaussalissa (toivottavasti). Ja kyllä on ihan nykypäivää että tälläisistä toimenpiteistä mennään samana päivänä kotiin, mutta tuo hyvä yhteys klinikalle viikonkin kuluttua on tosi tärkeä, niinkuin edellä sanottiin.

        Kontaminaatiojuttu on kaukana pupusta. Nähtävästi et ymmärrä mikä ero on kokeneella kirurgilla joka ei ronki leikkausaluetta loputtomiin. Ylimääräinen ajankäyttö ei kerro huolellisuudesta vaan kokemattomuudesta. Mitä kauemmin haava on auki, sitä suuremmaksi kasvaa riski. Se että asiakas passitetaan samana päivänä kotiin on valitettavasti nykypäivää. Se että esim. sisäisen verenvuodon riski on juuri tällöin suurimmillaan ei näytä tuntuvan missään koska hintaa puudutuksella laskeva kirurgi vähättelee riskiä. Ajatelkaa omaa parastanne ja ottakaa järki käteen.


      • Nukkumatille
        nukkumatti työkseen kirjoitti:

        Kontaminaatiojuttu on kaukana pupusta. Nähtävästi et ymmärrä mikä ero on kokeneella kirurgilla joka ei ronki leikkausaluetta loputtomiin. Ylimääräinen ajankäyttö ei kerro huolellisuudesta vaan kokemattomuudesta. Mitä kauemmin haava on auki, sitä suuremmaksi kasvaa riski. Se että asiakas passitetaan samana päivänä kotiin on valitettavasti nykypäivää. Se että esim. sisäisen verenvuodon riski on juuri tällöin suurimmillaan ei näytä tuntuvan missään koska hintaa puudutuksella laskeva kirurgi vähättelee riskiä. Ajatelkaa omaa parastanne ja ottakaa järki käteen.

        Ei taidettu puhua mitään puudutuksesta. Tarkennetaan että nukutuksessa nopeasti on edullisempaa kuin pidempään tehty. Huolellisuus ja osaaminen a ja o toimenpiteissä, ei nopeus. Tosin nukutuksen pitkittyessä nukutukseen liittyvät riskin lisääntyvät, joskin nykyisin hyvin ennakoituna pitkiinkin nukutuksiin liittyy vain vähän ongelmia.


      • hekksjsh
        Nukkumatille kirjoitti:

        Ei taidettu puhua mitään puudutuksesta. Tarkennetaan että nukutuksessa nopeasti on edullisempaa kuin pidempään tehty. Huolellisuus ja osaaminen a ja o toimenpiteissä, ei nopeus. Tosin nukutuksen pitkittyessä nukutukseen liittyvät riskin lisääntyvät, joskin nykyisin hyvin ennakoituna pitkiinkin nukutuksiin liittyy vain vähän ongelmia.

        Jokainen kirurgi tekee huolellisesti. Toisilla siihen menee kauemmin aikaa toisilla ei. Riippuu kokemuksesta. Puudutus laskee hintaa jota potilaalle tarjotaan joten puudutus on keino hintakilpailla kun kirurgin katteesta ei haluta karsia


    • monen asian summa

      Tarkoitin nimeomaan sitä, että kirurgeja on erilaisia ja päinvastoin kuin ehkä viestini antoi ymmärtää, arvostan nimenomaan Penttilän tapauksessa hänen intoaan kirjoittaa väitöskirja, se kertoo alalle omistautumisesta. Uskon, että jokainen näistä kolmesta on oikein pätevä. Oleellista viestissäni olikin se, että jokainen valitsee kirurgin niin eri näkökulmien perusteella. Siksi on hyvä mielestäni tavata mahdollisimman monta kirurgia ennen leikkausta.

      Suomessa uskoisin Dietzin olevan ehkä augmentaatioissa pätevin, tosin hänellä on käsittääkseni oma tietty tyylinsä josta harvoin poikkeaa. Hänellä on kuitenkin augmentaatioissa hyvä esteettinen silmä ja erittäin luonnollisen kauneuden taju. Uskon kuitenkin Penttilän olevan myös varsin pätevä, sillä hän on leikannut paljon asiakkaita Ruotsissa jossa ollaan aika vaativia ja valitetaan, mikäli aihetta on.

      Omassa tapauksessani vain halusin kirurgin, jolla on pisin kokemus alalta, sekä takanaan 7000 augmentaatiota. Ja kyllä, Kullamaa on plastiikkakirurgi :)

    • kipupainajainen

      Hullua tehdä rintaleikkaukset paikallispuudutuksessa!!! Ei onnistu ilman kovia kipuja

      • vaihtoehtoja

        Blogeissa lukee kyllä ihan toisin :) . Hyvä että on vaihtoehtoja. Ja nukutuskin ihan turvallinen juttu ja melko pian pääsen sen jälkeen myös kotiin...


      • en tosiaan tajua
        vaihtoehtoja kirjoitti:

        Blogeissa lukee kyllä ihan toisin :) . Hyvä että on vaihtoehtoja. Ja nukutuskin ihan turvallinen juttu ja melko pian pääsen sen jälkeen myös kotiin...

        Ihme himo päästä pian kotiin. Se on turvallisempaa olla tarkkailussa.


      • Anonyymi

        Esteticissä kuulemma tehdään. Potilaat vaan pöllyissä rallattelee. Ja kivaa on.


    • liiva

      Ei ainakaan Stephan Dietz.
      Pienestä toimenpiteestä tuli iso, pysyvä haitta. Ammattitaitoisen plastiikkakirurgin pitäisi kyetä lukemaan tuoteselosteesta haittavaikutusmahdollisuudet ja kertoa ne potilaalle, eikä väittää, että ihan turvallista on.

      • Moi,

        Minkä toimenpiteen Dietz sinulle teki ja mikä epäonnistui? Tarkenna hiukan.


      • Joonatan1

        "Ei ainakaan Stephan Dietz." Pysyvä haitta tuli minullekin, olen joutunut hänen jälkijään korjauttamaan muilla plastiikkakirurgeilla. Hän teki minulle kasvojen kohotuksen jonka lopputulos oli aivan jotain muuta kuin mitä hänen kanssa oli sovittu.
        Niin ystäväni, kuin SD:n kollega ja työkaveri sanoivat lopputuloksesta, "kun kuvia ennen ja jälkeen toimenpiteen vertaa, tilanne ennen toimenpidettä on parempi kuin toimenpiteen jälkeen."

        Suosittelen Kai Lassilaa, on ammattitaitoinen ja rauhallinen kaveri joka paneutuu potilaaseen ja hänen ongelmaansa. Tekee sen minkä lupaa.


    • Hyvän tahto

      Hei, kun lukee esim englanninkielisiä sivuja kauneuskirurgiasta niin siellä suurin osa on keskustelua asianmukaisesti. Täällä haukutaan ja pompitaan asiasta toiseen eikä saa luotettavaa ja rakentavaa keskustelua asioista. Olisi kiva jos löytyisi sivu, johon voisi kirjoittaa kokemuksia näistä asioista. Esim kuinka palauiduitte toimenpiteestä, positiiviset lopputulokset tarkemmin ja ehkä leikkauksen jälkeiset tunnetilat. Ylipäätänsä niin että huonot kokemuksetkin voi jakaa niin ettei ola melkein hyökkämässä lääkärin kimppuun ja hyvät. Jaetaan tieto yhdessä ja trollit pois.

      • mainos/oksennuspalst

        Tämä onkin suoli24 palsta. Mennyt pilalle jo aikoja sitten.


      • WatAngkor

        Samaa mieltä, olisi hyvä käyttää tätä kanavaa nimenomaan kokemusten jakamiseen. Tässä ehkä alkuperäinen aihe oli niin lavea, että sen alle mahtuu kaikennäköistä. Mutta - negatiivista palautetta saa ja tulee antaa, koska sekin on tietoa.

        Itse olisin välttänyt pysyvät vauriot kasvoissa, jos käytössäni olisi olleet oikeat ja riittävät tiedot. Tätä palstaa lukiessani huomasin, että monella muulla oli saman plastiikkakirurgin toimenpiteistä huonoja kokemuksia.

        Olisinpa perehtynyt muiden kokemuksiin huolellisesti ENNEN toimenpidettä, vaikka niistä osan joutuukin suodattamaan jonnekin iltsikkaosastolle.


    • pliizz

      Osaako kukaan suositella jotain muuta kun Dietziä injektio hoidoissa?

    • Petetty potilas

      Lääkärini Peter Lilius joka tuhosi kasvoni huolimattomuudella ja välinpitämättömyydellä, meni tekemään korjausleikkauksen (2 kertaa)tavalla josta oli sovittu että EI tehdä koska seuraukset olisivat tuhoisat. En saanut tietoa leikkaustavasta juuri ennen operaatiota vaikka pyysin, leikkauksen jälkeen hän suostui kertomaan mitä tehtiin, aloin itkemään sillä tiesin että hän oli tuhonnut kasvoni. 6kk myöhemmin pyysin lähetettä Jyri Hukille, Lilius soitti tälle kaverilleen ja haukkui minut puhelimessa niin että kun saavuin Hyksiin Hukin vastaanotolle, kerroin että tarvin nopeasti apua sillä kaikki oli irtoamassa mitä Lilius teki. Hukki nauroi ja sanoi että miksi kiusaat Liliusta?? Sanoin että en kiusaa, tarvin apua ennenkuin on liian myöhäistä. Hukki sanoi, ei kukaan sinua auta, eikä mitään ole väärin tehty! Nyt sinun pitää lähteä täältä ULOS, MINULLA ON MUITA POTILAITA ODOTTAMASSA! En saanut apua ja pahin mahdollinen tapahtui, kasvoni tuhoutuivat täydellisesti n.6kk siitä. Sain sitten toiselta kirurgilta apua, mutta se tuli liian myöhään ja nyt joka päivä vain pahentaa tilaani. En käy enää missään, en tapaa enää ystäviäni, en ole enää työkykyinen. Tämä ei ole trolli,provo, tai mikään muukaan, tämä on valitettavasti kaikki mitä minulla on enää jäljellä elämästä :( Olkaa hyvät ihmiset varovaisia siitä kenen luona teette ja mitä, itse hain apua oikeaan vaivaan(ei kauneusleikkaus), jonka huolimaton lääkäri(Lilius) toheloi moneen kertaan. Nyt ei ole enää mitään jäljellä.

      • Kysyisin

        Mikä operaatio sinulle on tehty?


      • Jatkoa vielä edelliseen
        Kysyisin kirjoitti:

        Mikä operaatio sinulle on tehty?

        Viestiini. Kerro myös mikä epäonnistui?


    • nhsbs

      Lääkärit on porukassa ihmisellä ei ole mitään arvoa.

      • Julle1

        Suomessa plastiikkakirurgien piiri on pieni. Ammattitaito ei ole kovin hyvä, edes pitkään alalla työskenneillä. Näin olen ymmärtänyt kun olen "siskojen" kanssa keskustellut. Hinnat ovat korkeat, joten potilasmäärä jää vähäiseksi eikä kokemusta kartu. Julkkiskirurgit, jotka esiintyvät usein naistenlehdissä ja iltapäivälehdissä alanasiantuntijoina osaavat sujuvasti kertoa yleisluonteisesti plastiikkakirurgiasta. Kun samat henkilöt tekevät toimenpiteitä virheitä tapahtuu ja paljon, kuten olemme tällä palstalla voineet todeta. Tottakai he puolustavat toisiaan - inhimillistä, mutta ei suotavaa.

        Olin itse kasvojen kohotuksessa Laser Tilkassa. Toimenpiteen teki Kai Lassila. Todella asiansa osaava kirurgi. Suosittelen! Ei yhtään mustelmaa, viikon kuluttua - kun ompeleet poistettiin - olin edustuskunnossa. Shoppailin kaupungilla ja parin viikon kuluttua olin etelän auringossa. Eikä minulla ollut mitään tarvetta piilotella itseäni aurinkolasien tai jonkun muun vastaavan taakse.


      • TyytyväinenTarkkaan

        Jahas, sinä Z-arpi taas täälläkin ...Hohhoijaa..


    • mvhfh

      Tukholmassa on Akademikliniken Euroopan suurin yksityinen klinkka,siellä ollaan plastiikkakirurgiassa aivan eri tasolla kuin Suomessa.Tätä samaa ketjua on Ruotsissa ainakin Malmössä myös Lontoossa.Hinnat ei ole sen korkeampia kuin Suomessa.

      • uusi suunta

        Käyttävätkö suomalaiset Akademiklinikenia minkä verran? Olisi kiva kuulla kokemuksia.


    • ----ll

      Televisiossa näytettiin leikkauksia vaikuttivat päteviltä plastiikkakirurgeilta.
      Ohjelma tuli neloselta.Voi olla että ne voi katsoa netistä vieläkin.

    • eksoi

      Heippa, onko kukaan käynyt rasvansiirrossa Tiia Pihlamaalla?

      • Kertokaapas

        Kokemuksia hyvistä plastiikkakirurgeista? Onko kokemuksia Minna Rautio, Jorma Rautio, Peter Lilius, Johan Löfgren, Katariina Kilpivaara jne? Erityisesti, jotka hyviä arpikorjauksissa ja arpiasiossa. Tatu Tarkan jälkiä pitäis mennä korjaamaan. Olen kärsinyt 3 vuotta ja nyt riittää. Toivon, että joku hyvä plastiikkakirurgi pystyy siistimään nämä suuret, paksut ja kiristävän tiukat arvet leuastani. Oulun ja Helsingin alueilta mielellään, koska sijaitsevat pääradan varrella, jonne junalla suoraan helppo mennä ja monesti tullut näissä paikoissa käytyä ja ovat jotenkin tuttuja. Tampereelle en enää mene. Vai olisiko siellä ketään hyvää? Tatu Tarkkaa ei tarvi nimetä, sillä hänen tekemiä jälkiä lähden muualle korjauttamaan.


      • Poispois
        Kertokaapas kirjoitti:

        Kokemuksia hyvistä plastiikkakirurgeista? Onko kokemuksia Minna Rautio, Jorma Rautio, Peter Lilius, Johan Löfgren, Katariina Kilpivaara jne? Erityisesti, jotka hyviä arpikorjauksissa ja arpiasiossa. Tatu Tarkan jälkiä pitäis mennä korjaamaan. Olen kärsinyt 3 vuotta ja nyt riittää. Toivon, että joku hyvä plastiikkakirurgi pystyy siistimään nämä suuret, paksut ja kiristävän tiukat arvet leuastani. Oulun ja Helsingin alueilta mielellään, koska sijaitsevat pääradan varrella, jonne junalla suoraan helppo mennä ja monesti tullut näissä paikoissa käytyä ja ovat jotenkin tuttuja. Tampereelle en enää mene. Vai olisiko siellä ketään hyvää? Tatu Tarkkaa ei tarvi nimetä, sillä hänen tekemiä jälkiä lähden muualle korjauttamaan.

        Hei, kerrotko jos kuulet kokemuksia tai mihin päädyt..? Itsekin olen menossa arpikorjaukseen, ja todella ymmällään kenelle kannattaisi mennä.


    • Osataan muuallakin

      Paras kaikista Mart Eller ja vielä todella empaattinen asiakaspalvelija! Surkein Nordström, ylpeä riikinkukko, jonka ohi on aika ajanut. Pitäisi ymmärtää lopettaa...
      Seinäjoella toimii myös sekä julkisella että yksityisellä puolella Minna Ristiniemi, joka on laadun lisäksi miellyttävä henkilönä, osasi keskustella rauhoittavasti ja vakuuttavasti teini-ikäisen lapseni kanssa kun joutui onnettomuuden jälkeen plastiikkakirurgin pakeille. Näistä kolmesta on siis omakohtaisia kokemuksia.

    • 20+18

      Tässä Amerikassa joitakin nimekkäitä....

      Issa Eshima,.
      Darrick E. Antell
      Sherrell J. Aston
      Garth Fisher
      David B. Rosenberg
      Guyuron
      S Baker
      Kulick
      Yaremchuck
      Stuzin
      Hidalgo
      Neil A Gordon
      Rohrich
      Conell
      Matarasso

      Nuo plastiikkakirurgit ovat useat tehneet tuhansia leikkauksia. Taitavan plastikkakirurgin käsissä potilaalle ei jää näkyviä arpia... en ole nähnyt vielä yhtään suomalaisen plastiikkakirurgin leikkauksen jälkeisiä kuvia, joissa on lähikuvat leikkausarvista. Mistähän se johtuu? Miksi niitä piilotellaan?

      • kohokkaaksi

        Mistä löysit nämä kirurgit?


      • nettinti

        netistä


    • Neosta

      Oliko jollain kokemuksia sairaala Neossa (Turku) tehdyistä rinnan suurennusleikkauksista? Tai Furakat Mansurowin tekemistä leikkauksista? Hän on aloittanut Neossa 2014, mutta tehnyt aiemmin leikkauksia muuallakin.

      • Anonyymi

        On kyllä kokemusta. ensin siellä pilasi toinen lääkäri yläluomileikkauksen ja Mansurowin piti korjata se, piti odottaa puoli vuotta että voidaan korjata. Ei sitten suostunutkaan tekemään yläluomien korjausta ja olihan se edeliseltä tumpelolta jo mennyt pieleen kun ei edes rasvatyriä ollut poistettu. Suostutteli riskeistä kertomatta toiseen leikkaukseen, valehteli ihan suoraan teki otsan kohotuksen ja leikkasi luomet. Tulikin ohimoille 20 cm pitkät ja tosi leveät viillot. Hiukset lähteneet ohimoilta jo kokonaan. Tämä todettiin potilasvahingoksi mutta mikään ei tuo hiuksiani takaisin kun hiussiirrekkään ohimoille ei auta. Eli tuhosi mun elämän täysin. Nämä molemmat tunarit oli poistettu koko neosta puolen vuoden jälkeen eli kehoitettiin lähtemään siitähän klinikat ei kerro, teksteissä lukee vaan lopettanut. Nythän Mansurow tunaroi omassa firmassaan ja tämä toinen julkisella puolella tyksissä. Neon uusi plastiikkakirurgi kirjoitti lausunnon mikä meni potilasvakuutuskeskukseen ja siten todettiin että tähystykselliseksi otsankohotukseksi on aivan pieleen mennyt ja ei olisi edes tarvittu kun korjaava luomileikkaus. Käski vielä minun kiertää Mansurowin kaukaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä kokemusta. ensin siellä pilasi toinen lääkäri yläluomileikkauksen ja Mansurowin piti korjata se, piti odottaa puoli vuotta että voidaan korjata. Ei sitten suostunutkaan tekemään yläluomien korjausta ja olihan se edeliseltä tumpelolta jo mennyt pieleen kun ei edes rasvatyriä ollut poistettu. Suostutteli riskeistä kertomatta toiseen leikkaukseen, valehteli ihan suoraan teki otsan kohotuksen ja leikkasi luomet. Tulikin ohimoille 20 cm pitkät ja tosi leveät viillot. Hiukset lähteneet ohimoilta jo kokonaan. Tämä todettiin potilasvahingoksi mutta mikään ei tuo hiuksiani takaisin kun hiussiirrekkään ohimoille ei auta. Eli tuhosi mun elämän täysin. Nämä molemmat tunarit oli poistettu koko neosta puolen vuoden jälkeen eli kehoitettiin lähtemään siitähän klinikat ei kerro, teksteissä lukee vaan lopettanut. Nythän Mansurow tunaroi omassa firmassaan ja tämä toinen julkisella puolella tyksissä. Neon uusi plastiikkakirurgi kirjoitti lausunnon mikä meni potilasvakuutuskeskukseen ja siten todettiin että tähystykselliseksi otsankohotukseksi on aivan pieleen mennyt ja ei olisi edes tarvittu kun korjaava luomileikkaus. Käski vielä minun kiertää Mansurowin kaukaa

        anteeksi tuli virhe siis 10 cm pitkät haavat ohimoille


    • Nainen 52

      Onko kenelläkään kokemuksia Katja Puumasen yläluomi leikkauksista?

    • en jaksaisi

      Rahat meni hukkaan ja PALJON PAHAA MIELTÄ. En suosittele, jollei ongelma ole todella suuri. Jos valitset lääkäriä niin kannattaa ottaa nuori, jolla on modernit näkemykset kauneudesta. Nyt eksyin tänne lukemaan tätä ketjua, kun etsin lääkäriä tekemään korjausleikkauksen huippukirurgin jäljiltä. Jokainen päivä tämän epäonnistuneen tuloksen kanssa raastaa itsetuntoani ja henkisiä voimavaroja kuihduttaen myös kaikki muut voimani.

      • Ojkutdf

        Mikä toimenpide sinulle tehtiin ja miten se epäonnistui? Laita kirurgin etukirjaimet.


    • pienennetty

      Suosittelen lämpimästi Vesa Juutilaistasta. Todellinen ammattilainen, varmasti Suomen parhaita.

      • pienennetty

        *Juutilaista


    • AiNo66

      Entäs kokemuksia Erkki Suomisesta? Turussa Neossa. Taisi olla ennen Mehiläisessä.

      • Anonyymi

        Oli hänestä lehtijuttu epäonnistunut nenäleikkauksesta


    • Helmi751

      Plastiikkakirurgeilla on melkein kaikilla selkeät erikoistumisalueensa ja asioita joita osaavat paremmin tai huonommin. Sama kirurgi voi olla alansa huippu rintojen kanssa mutta täysin kokematon esim. nenäleikkausten suhteen. Valitkaa siis kirurgi jolla on erikoisosaamista juuri siitä toimenpiteestä mikä teitä kiinnostaa. Asiallinen kirurgi myös kertoo rehellisesti mitä osaa ja mitä ei. Suomessa nenäleikkauksessa luottaisin K.Ståhlbergiin, rasvasiirroissa H. Peltoniemeen, implanttien laitossa A. Salmi on hyvä jne.

    • MMMHHI

      Parempi, kun ei mene kenellekkään. Säästyy rahat ja luonnollinen oma kauneus ja hyvinvointi. Kasvojumppaa kannattaa tehdä säännöllisesti. Se tuo nuorekkuutta ja ryhtiä kasvoille. Kaiken lisäksi se on ilmaista, kivutonta ja turvallistakin vielä. Sillä päästään parempiin tuloksiin, kun turhamaisilla leikkauksilla ja täyteaineilla.

      • buldogginaama

        Mitä jos ei ole luonnolisen kaunis, jos onkin luonnollisen ruma? Kaikki ihmiset eivät ole kauniita. Itse en kuulu siihen luonnollisten kauniiden joukkoon. Minulla kasvot "roikkuvat" vaikka en tupakoi. Olen ikäistäni 10v vanhemman näköinen ja se jurppii.
        Kyllä olen ajatellut käydä kasvojen kohotuksessa, ts kasvojen alaosan kohotuksessa. Rypyt saa olla.
        t 50v bulldogginaama


    • 00000000

      Olen sitä mieltä, että neniä ja silmäluomia ei pidä mennä leikkaamaan. Nenässä on tärkeää, että happi kulkee. Silmät ovat myös herkkää aluetta, että luomet liikkuvat oikein. Rintaleikkaukset kauhistuttavat myös. Yäk. Kaiken lisäksi, näistä jäävät näkyvät arvet. Silloin ymmärrän, jos leikkauksia tehdään terveydellisistä syistä. Esim. Jos näkökenttää luomet painavat ja heikentävät näköä, tai rintasyöpäpotilas, joka on rintansa menettänyt.

    • PSKoo

      Ei ainakaan Kai Lassila.

      • korjausleikkaus

        ei ainakaan virolainen m.m


      • estetic

        Kiireinen ja stresaantunut.


      • Kurttunen

        Mitä Kai Lassila leikkasi? Itse kävin Terveystalolla hänen vastaanotolla, yläluomileikkauksesta. Nyt odotellaan aikaa toukokuulle.


    • paholaisia

      eikä jukka kostiaiselle. tampereen alueen kirurgit suurin osa hanurista.

    • ForsbergMarjut

      ArtiaClinic http://www.artiaclinic.ee/fi/ on Virossa, mutta voin satojen muiden tavoin suositella lämpimästi. Todella asiantunteva henkilökunta, huippukirurgit ja erittäin hyvä ja realistinen lähestymistapa jo heti ensimmäisessä konsultaatiossa. Todella turvallinen ja hyvä fiilis ollut alusta asti heidän kanssaan.

      • Anonyymi

        En suosittele Artiaclinic vanhammille naisille. Epämääräisiä lupauksia eikä mikään toteudu.


    • Silarit2016
    • mikänimi

      Turussa on kuulema huippu kirurgi, mutten muista yhtään lääkärikeskusta enkä muuta kuin että nimi on ehkä venäläiseltä kalskahtava. Soiko kellään kello? :)

      • Anonyymi

        Kyllähälytyskellot soi tiedän lääkärin törttöilyt


    • kokkerpsanieli

      Kyllä botoksista ja restylenista yms. revitään rahaa. 5- minuutin työ, mutta ne mokattiin täydellisesti. - Sibeliusten häviäminen kestää kuulemma, en usko - aikaa kulunut 2-viikkoa jo huomenna ja menen näyttämään.

      Otsaan laitettiin botoksia ja nyt roikkuu luomet ulkosyrjästä pahiten ja silmät ovat kuin puolikuut. Lääkärin ehdottama Sibelius -poisto, mutta ei milliäkään poistunut. Piti laittaa huulien täyte, mutta laittoi vain ylähuulen kapselin, sanoi toisella kertaa, vaikka olin tilannut. Lopputulos epäsymmetrinen. Ainetta jäi, joka ei ollut botoksia, eikä restyleniä. kysyi mihin laitetaan ja sanoin, toisen puolen nenän uurteeseen, joka oli heillä epäonnistunut. Laittoi sen pystysuuntaan ja vekki senkun syveni, edellisena kertana pokittain ja tulos oli hyvä. Olen aivan väsähtäneen ja pahantuulisen näköinen, aivan kuin kasvohalvauksen saanut kokkesrpanieli.
      Valitin ja lääkäri oli erittäin epäkohtelias sanoi, että sinulla on löysä iho jne, että tuloksia pitää odottaa - Saattaa olla, mutta ryppyjä ei ole, paitsi sibeliukset - Eikös sinne mennä juuri siksi?
      - Menen huomenna näyttämään, joten en kerro paikan nimeä....vielä. Hesan keskustassa on ja suomalainen.

    • turvallinen.kauneus

      Suomessa on paljon taitavia kirurgeja. Mikäli kirurgi tekisi virheen, hän ei voisi enää jatkaa työssään ja hänestä todennäköisesti löytyisi googlettamalla pahaa tietoa. Lisäksi Suomessa leikattu potilas on enemmän turvassa kuin ulkomailla leikattu. Jos jokin menee pieleen, potilas on oikeutettu korvauksiin ja ilmaiseen korjausleikkaukseen.

      Kannattaa konsultaatiossa kysyä kirurgin tietoja (koulutukset, työhistoriat, kuvia leikkausjäljistä jne).

      • Nox14

        Mitä ihmettä? Ei todellakaan ole oikeutettu ilmaiseen leikkaukseen tai korvauksiin. Korjausleikkauksesta voi saada alennusta, mutta sairaalakulut pitää nyt ainakin maksaa. Yksityissairaalassa nämä ovat jo 2000-3000 euroa.

        Korvausta ei todellakaan saa, ellei tapahtunut hoitovirhe ole vakava (esim amputoitu väärä jalka). 70% korvaushakemuksista hylätään.

        Myös infektioriski on korkea, ja Suomessa tehdään etenkin vaativia kosmeettisia leikkauksia niin vähän, ei tarvittavaa kokemusta kerry.

        Ainoa syy tehdä leikkaus Suomessa on se, jos ei osaa englantia.


      • Anonyymi

        Mitä skeidaa... näin ei todella ole. Kirurgi jatkaa työssään kuin ei mitään ja mitään korvauksia et saa mistään.


    • Matzu

      Onko kokemuksia Furkat mandurowista ja turun klinikasta? Olen harkinnut sit ä paikkaa implanttien vaihtoon.

    • Anonyymi

      Stephan Dietz operoi ainakin minun terveyteni ja loppuelämäni tuhoon. VAROKAA SITÄ HUIJARIA!!!

      • Anonyymi

        Jos heität tuollaisen syytteen pitää kertoa mitä sinulle tehtiin ja mikä meni pieleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos heität tuollaisen syytteen pitää kertoa mitä sinulle tehtiin ja mikä meni pieleen?

        Tänne ei voi laittaa kuvat valitettavasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne ei voi laittaa kuvat valitettavasti

        Kuvat voi laittaa muualle ja tänne sitten linkki noihin kuviin (ja toivoa ettei viestiä poisteta heti linkin vuoksi).


    • Anonyymi

      Pjotor Sikorski on paras!!

      • Anonyymi

        Ei ole edes kirurgi, saati plastiikkakirurgi


      • Anonyymi

        PETR SIKORSKIJ - ei ole plastiikkakirurgi, ei edes minkälaisen alan erikoislääkäri, Suomeksi sanottuna vain terveyskeskuslääkäri
        Sama toinen Plastic Surgery Center -KARL JOHAN SVEDJEHOLM ---ei edes kirurgi, ei edes minkälaisen alan erikoislääkäri, Suomeksi sanottuna vain terveyskeskuslääkäri


      • Anonyymi

        Mutta hän on paras


    • Anonyymi

      Jouni Pietilää kannattaa varoa. Rumat ja erittäin näkyvät arvet ovat hänen erikoisalaa. Ja pitää niitä vielä kauniina ja täysin onnistuneena lopputuloksena. Voiko setä olla enempää ulalla.. tekniikat kivikaudelta.

    • Anonyymi

      Jouni Pietilä, saa Valviralta täydet pisteet.

    • Anonyymi

      Plastic Surgeryn Heidi Lilja epäonnistui kasvojen rasvan siirrossa;rasva ei tarttunut ja menetin operaatiossa suuren summan rahaa,jota ei saa takaisin. Kuluttajansuoja ei ilmeisesti koske plastiikkakirurgiaa,jotta rahoilleen saisi vastinetta tai hyvitystä .

      • Anonyymi

        Kyseinen henkilö ei taida olla plastiikkakirurgi...


      • Anonyymi

        Suomessa kauneusleikkaukset ovat niin kalliita,että kyllä rahat takaisin takuu täytyisi olla. Itse olin mukamas niin helpossa ja nopeassa operaatiossa ja lopputulos oli mitä oli :(
        Tästä lähin teetän leikkaukset lahden takana ,ottakaa kantaa !!!!!


      • Anonyymi

        Plastic Surgeryn Heidi Lilja - ei ole edes plastiikkairurgi, eiko Suomen Plastiikkakirurgiyhdistyksen jäsen--osako edes esteetistä kirurgia. Plastic surgery centr-ei tarkoitta että sielä hyvät plastiikakirugit-- tumpelot ne sielä ovat


      • Anonyymi

        Myös yleislääkäriksi erikoistutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös yleislääkäriksi erikoistutaan.

        Nämä tk-lääkärit joista on puhuttu ei ole erikoistuneet Edes yleislääketieteeseen.


      • Anonyymi

        Mutta olisit varmaan tyytyväinen jos sen olisi tehnyt joku muu kuin Aino? Miksi Ainon tekemiset ärsyttää?


      • Anonyymi

        Tuo "epäonnistuminen" ei riitu lääkäristä, tulos on sama kenen tahansa tekemänä. Rasvansiirto epäonnistuu hyvin usein. Vain harvoin siirretty rasva pysyy ja silloinkin vain pieni osa siirretystä rasvasta jää.


      • Anonyymi

        Sinulle ei kerrottu, että rasvansiirto ei yleensä tartu ensimmäisellä kerralla, pitää tehdä ehkä kolmekin kertaa, että jotain rasvaa jää. Tämä rasvansiirto on nykyään kaineuskirurgien rahatahko. Se pitäisi kertoa suoraan asiakkaalle, että tarvitaan useampi siirto.


    • Anonyymi

      Varmaan on kaikilla onnistumisia ja epäonnistumisia.

      • Anonyymi

        Kellään kokemusta huulten arpien korjausleikkauksista? Timo Halosen tekeminä?


    • Anonyymi

      Sinikka Suominen

      • Anonyymi

        Perustele, miksi Sinikka Suominen. Minkälaisen toimenpiteen hän teki sinulle? Kasvojen alueella vai vartalolla? Tuttu lääkäri myös minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele, miksi Sinikka Suominen. Minkälaisen toimenpiteen hän teki sinulle? Kasvojen alueella vai vartalolla? Tuttu lääkäri myös minulle.

        Hienot rinnat


    • Anonyymi

      Suomessa ei kukaan.

    • Anonyymi

      Yksityiset plastiikkakirurgit ovat parhaimpia

      • Anonyymi

        Moni julkisella puolella työskentelevä plastiikkakirurgi pitää myös yksityisvastaanottoa ja leikkaa yksityisklinikoilla.

        Ammattitaito vaihtelee runsaasti myös yksityispuolella.


    • Anonyymi

      Sinikka Suominen

    • Anonyymi

      Plastiikkakirurgian professori Salvatore Giordano, 103 plastiikkakirurgian julkaisua, kaikien eniteen Suomessa !

    • Anonyymi

      Salvatore Giordano

      • Anonyymi

        Hän on nykyään myös professori Turun Yliopistolla.


    • Anonyymi

      Heikki Kupi. Suosittelen.

    • Anonyymi

      Onko kenellä kokemusta Tarja Niemisesta

      • Anonyymi

        Turussa


    • Anonyymi

      Laittomat toimenpiteet ja luvattomat täyteaineet
      POLIISITUTKINTA KÄYNNISSÄ! Cityklinikka
      Helsingin Sanomat 20.9.2020: https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000006640462.html

      "Asiantuntijan lausunnon mukaan Sikorski on tehnyt kirurgisia toimenpiteitä, joihin hänen ammattitaitonsa ei riitä.

      Koska Sikorskilla ei ole kirurgin tai plastiikkakirurgin koulutusta, leikkaustekniikoiden osaaminen on asiantuntijan lausunnon mukaan yksipuolista eikä työn taso ole aina korkeaa ja tasalaatuista.

      Lausunnon mukaan myös Cityklinikan sairaanhoitajat ovat tehneet toimenpiteitä, joihin heidän koulutuksensa ei riitä.

      Potilaiden diagnoosit ja leikkauspäätökset on usein tehty sairaanhoitajan vastaanotolla ja Sikorskille lähetettyjen valokuvien peusteella. Lääkäri ei siis läheskään aina ole tavannut potilasta ennen toimenpidepäivää.

      Cityklinikkaa epäillään luvattomasta terveydenhuollon ammattitoimen harjoittamisesta.

      Epäiltynä on toimitusjohtaja Piotr Sikorski ja mahdollisesti myös muita yrityksen johtohenkilöitä.

      Yllätystarkastuksen Cityklinikalle tekivät lääninlääkäri, juristi sekä ulkopuolisena asiantuntijana ollut plastiikkakirurgi. "
      Lue lisää https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005811632.html

      Kotisivut on siivottu mutta googlella löytyy klinikan mommy makeover jota tehty ilman sairaala lupaa. Plastiikka tehnyt ilman lupaa siis
      Laittomat toimenpiteet/leikkaukset ja luvattomat täyteaineet ja Botox

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vanha juttu, onko tuota firmaa edes olemassa enää.


    • Anonyymi

      ”Jos hoitava lääkärisi on plastiikkakirurgi, joka tekee päätyönsä yksityissairaalassa
      ja on kansainvälisen esteettisen kirurgian yhdistyksen (ISAPS) jäsen sekä Suomen esteettisen kirurgian yhdistyksen jäsen, voit olla turvallisin mielin. Se ei tietysti riitä. On
      hyvä, jos lisäksi voit hyväksyä hänen työskentelyetiikkansa ja arvostaa hänen ulkonäkökäsityksiään”

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Clinic estetic, Jouni Pietilä, kannattaa varoa. En tiedä ainuttakaan joka olisi tyytyväinen hänen käden jälkeensä. Luvatkin rajoitettuina TAAS, olleet jo aiemminkin moneen kertaan. Luvat olleet jopa kokonaan poiskin. Mistähän tämä kertoo? Valvira ei heppoisesti lupia vie tai rajoita.

    • Anonyymi

      Helsingistä ei löydy ainuttakaan osaavaa plastiikkakirurgia.

    • Anonyymi

      Finnest on Tiina Jylhän mukaan. Ihana porukka!!!! Suomalainen plastiikkairurgi on syylistetään Finnest-ssa veropetoksesta: https://yle.fi/uutiset/3-11187108
      Poliisi epäilee plastiikkakirurgin jättäneen melkein miljoonan euron verot maksamatta
      Suomalaiset plastiikkairurgit korjavat Finnest-in komplikaatiot Suomen valtion rahoilla--suomalaisialla ei ole minkalaista lakisuoja Virossa--suomalaiset ovat "turisteja" Virossa . Ihana Finnest Tiina Jylhä !!!!!!!

    • Itselläni kokemusta Salvatore Giordanosta. Hän teki minulle nenän ja tosi luonnollinen tulos.

      • Anonyymi

        Olisi kiva kuulla lisää kokemuksestasi! :) harkitsen nenäleikkausta ulkomailla, mutta kotimaiset vaihtoehdot kiinnostavat myös.


    • Anonyymi

      Ehdottomasti Kai Saariniemi. Hänellä on hyvin silmää siihen mikä on sopusuhtaista ja kaunista asiakkaan kasvoille ja vartalolle. Kehittää/kouluttaa ammattitaitoaan jatkuvasti. On aidosti kiinnostunut asiakkaan toiveista, lisäksi kertoo kuitenkin myös oman mielipiteensä mikä olisi parasta. On kyse sitten leikkauksesta, täyteaineista tai laitehoidoista niin suosittelen häntä.

      • Anonyymi

        Minulla on Saariniemestä erilainen kokemus, valitettavasti. Kannattaa tarkkaan varmistaa, mihin toimenpiteeseen on menossa. Tiedän että hänkin jakaa ammattitaitonsa osalta mielipiteitä siinä, missä muutkin alalla työskentelevät. Toki moraalisesti kyseenalaiset Saariniemeä koskevat julkisuudessa olleet tapahtumat ovat myös hieman arveluttavia. Mutta business is business..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on Saariniemestä erilainen kokemus, valitettavasti. Kannattaa tarkkaan varmistaa, mihin toimenpiteeseen on menossa. Tiedän että hänkin jakaa ammattitaitonsa osalta mielipiteitä siinä, missä muutkin alalla työskentelevät. Toki moraalisesti kyseenalaiset Saariniemeä koskevat julkisuudessa olleet tapahtumat ovat myös hieman arveluttavia. Mutta business is business..

        Minullakin erilainen kokemus. En ymmärää noita ylistyksiä.
        Epäonnistunut lopputulos. Teki juuri niin miten ei pitänyt tehdä.
        Olen hyvin pettynyt lopputulokseen, jota on aika mahdoton korjata.


      • Anonyymi

        Mikä vitsi koko kirurgi. Päivittää ammattitaitoaan ja silmää sopusuhtaisuudelle😂


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suomalaiset plastiikkakirurgit ovat parhaat kaikissa

    • Anonyymi

      En suosittele Salvatore Giordanoa. Yläluomileikkaus tehtiin ja en ollut lainkaan tyytyväinen

      • Anonyymi

        Olin juuri Terveystalossa luomileikkaustoimenpiteessä, kirurgi oli Salvatore Giordano ja tulos oli erinomainen. Voin epäröimättä todeta, että se oli elämäni paras kokemus missään toimenpiteessä koskaan. Minua kuunneltiin, koin hoitajan kohtelun erityisen lämpimänä, aitona ja huolehtivana. Salvatore oli mielestäni asiantunteva ja aito. Kaiken kaikkiaan koin olevani tärkeä, yhteys kirurgiin toimenpiteen jälkeen saa minulta vielä erityiskiitoksen. Oli hienoa kokea välittävää huolenpitoa, joka ei loppunut toimenpiteeseen.


    • Anonyymi

      Nimi ei kerro mitään. Huippunimi pilasi vatsani täysin. Jäi hirveät ulonemat sivuille joka johtuu kuulemma lantiosta. Ei! Kyllä ihon pitää olla tasainen. Kaikki kauhistelleet! Kyllä tämän vatsan nähneet osaavat varoa tätä paikkaa

    • Anonyymi

      Expl miksi et spammat, tiedämme että olet Stadin expplastiikkairurgi

    • Anonyymi

      Paras minilift; Mansurow ja tyttäreni rintakohotus; Asko Salmi , olemme tosi tyytyväisiä!

      • Anonyymi

        Kumpiko teki mansurowilla minilifitin?


    • Anonyymi

      Hyvät ihmiset, muistakaa, että hän, joka tekee silikonirintoja, ei ole ykkösehdokas nenäleikkaukseen. Kaarlo Ståhlberg on kuulemma hyvä nenissä. Kävin hänellä joku vuosi sitten kyselemässä alakasvojen kohotusta mutta kävi ilmi, että hän ei niitä tee/ osaa. Seuraavaksi kävin Hilkka Peltoniemellä. Kävi ilmi, että hän on tissispesialisti. Hän suositteli Kai Lassilaa. Lassilaa suositteli myös eräs naislääkäri, jolle Lassila oli tehnyt kaulan kohotuksen. Noin viiden vuoden tutkiskelun ja harkinnan jälkeen hakeuduin Lassilalle face liftiin ja kaikki meni hyvin. Eli ottakaa selvää ja harkitkaa ennen kuin hakeuduttu mihin hyvänsä kirurgiseen toimenpiteeseen.

    • Anonyymi

      Stephan Dietz on loistava, todella onnistuneet yläluomet👍. Eeva Siitaria en suosittele, rumat arvet jäi ja muutenkin oli epäystävällinen nainen.

      • Anonyymi

        Siis kävitkö molemmilla luomileikkauksessa? Vai eri leikkaukset?


    • Anonyymi

      Ketkä on hyviä vatsankiristyksiä tekemään?

      • Anonyymi

        Stephan Dietzin tekemään kiristysleikkaukseen olen erittäin tyytyväinen.


      • Anonyymi

        Olen ollut Asko Salmella ja tyytyväinen.


    • Anonyymi

      Yhdestä vain kokemusta. Jussi Rintamäki laittanut minulle 17 v. sitten rintaproteesit ja tänä vuonna poistatin hänellä samaiset proteesit. Todella mukava lääkäri. Leikkausten lopputuloksiinkin olen ollut tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Furkat mansurow teki vaimon titsit. Käsittämättömän huonoa työtä. Pilasi ainoat joita elämässäni on.

      • Anonyymi

        Hän luulee osaavansa kaiken mutta suurin osa leikkauksista menee karmivasti pieleen. Kokemusta on ja kaikki jälkikäsittely on vaikeaa. Korjaukseen kannattaa mennä toiselle kirurgille kun siellä on korjausleikkauskin mennyt vielä pahemmin pieleen


    • Anonyymi

      Yläluomet ovat uhkaavasti ruvenneet roikkumaan. Kukahan olisi hyvä kirurgi näihin luomiin? Tiia Pihlajamaa?

    • Anonyymi

      Kaikkista pahis Heikki Kupila. Oikea huono. Ja inhottava ulkonako.

    • Anonyymi

      Onko kenelläkään kokemusta Minna Raution yläluomileikkauksesta?

    • Anonyymi

      En suosittele Dietziä - erittäin huolimattomasti tehty yläluomileikkaus, näkyvät pitkät arvet jäi sekä lommot siihen päälle. Ja vielä sen jälkeen kun vielä vannotin että silmävakoon viillot ainoastaan, kun tiesin että muuten jää arvet. Olen raivoa ja surua täynnä, kolme kirurgia jo ihmetellyt miksi viillot poikkeavat noin paljon omasta luomivaosta, valittelevat ja sanovat ettei paljoa ole tehtävissä.

    • Anonyymi

      Korjasi virossa leikatut rinnat, joista kuolemanvakaa tulehdus ja sen jälkeen 6kk tyhijjn kaivettujen rintojen jälkeen 6kk treenit jotka vuoti märkää, síitä eteenpäin 3 korkausleikkaista, ensin kiinteät proteesit, sen jälkeen ihon kiristys.

    • Anonyymi

      Peter Lilius Paras Suomalainen Alan Ammattilainen Ikinä, ihmisenä myös aivan ihana.

    • Anonyymi

      Timo Halonen Mehiläinen ja Plastic surgery center!

    • Anonyymi

      Timo Halonen!

    • Anonyymi

      Timo Halonen, Mehiläinen!

    • Timo Halonen Mehiläinen!

    • Timo Halonen, Mehiläinen! Leikannut vuosia, muttei vielä ikäloppu. Ehkä 50.

    • Anonyymi

      Antti Ryynänen .

    • Anonyymi

      Varmaa käsialaa.Huippu.

    • Anonyymi

      Maija Kolehmainen, mutta ei taida enää pitää yksityisvastaanottoa missään.

    Ketjusta on poistettu 157 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe