Elisa Viihde - Kannattaako?

Mitenon???

Ostin tänään Elisa Viihde paketin mutta vielä en ole noita alkanut asentamaan. Täällä keskustelupalstalla ei ole kovin suuresti kehuttu tätä pakettia. Nyt nettini toimii nopeasti ja on aina toiminut ei ole ikinä ollut minkäänlaista häikkää. Ja kun tossahan tulee toi laajakaista mukanaan niin pitäis vaihtaa ja menee hommat vaikeemmaks, että kannattaako ees alkaa asentamaan tota?
Onko koko paketissa mitään positiivista?


Kiitos.

128

31645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petetty taas kerran

      Meille tuli viihdepaketti jä lähti mekein saman tien pois. Siis suositus älä edes ala asentamaan.
      meillä syyt lopettamiseen:

      Netti tökki kokoajan, välillä ei päässyt ollenkaan nettiin
      televisiossa huonompi kuva kuin Thompsonin digiboxilla
      Valehtelivat myydessä, että Canal kortti käy siihen(meillä sopimusta vielä 6kk jäljellä) ei käy pitää ostaa uudelleen . Eli maksaa tuplaahinta.

      Siispä edelleen ei mitään hyvää.

      • Petetty taas kerran

        siis piti olla Plus Tv kortti canal teevee lisällä


      • hulabaloo4646

        Elisa shopit myyjä onnistui harhauttamaan minua jättämällä kertomatta siitä, että sopimus on määräaikainen. Illan aikana perehdyin asiaan pareemmin ja kävin seuraavana päivänä peruuttamassa toisessa liikkeessä, josta ohjattiin puhelinpalveluun, joka väitti tehneensä peruutuksen. Oma.elisassa se kuitenkin näkyy ja tilausvahvistuskin tuli kirjeitse. Modemeita ei onneksi sentään ole tullut enkä niitä postista noutaisikaan. Nyt vain kirjattuna kirjeenä reklamaatio tilausvahvistukseen.

        Puhelinpalvelu näyttää onnistuneen nopeudennostossa 10M/1M:aan. Saunalahdelta sen olisi ehkä saanut halvemmalla, mutta sielläkin vaaditaan sitoutumista vanhenevaan teknologiaan.


      • Älä mene halpaan!

        Onnekseni en sotkeutunut Elisan Viihdepakettiin.
        Useat tuttuni peruivat sopimuksen jo heti alussa ja ne onnettomat jotka sen ottivat, ovat katuneet katkerasti kiroillen.


      • PetoksenUhri
        hulabaloo4646 kirjoitti:

        Elisa shopit myyjä onnistui harhauttamaan minua jättämällä kertomatta siitä, että sopimus on määräaikainen. Illan aikana perehdyin asiaan pareemmin ja kävin seuraavana päivänä peruuttamassa toisessa liikkeessä, josta ohjattiin puhelinpalveluun, joka väitti tehneensä peruutuksen. Oma.elisassa se kuitenkin näkyy ja tilausvahvistuskin tuli kirjeitse. Modemeita ei onneksi sentään ole tullut enkä niitä postista noutaisikaan. Nyt vain kirjattuna kirjeenä reklamaatio tilausvahvistukseen.

        Puhelinpalvelu näyttää onnistuneen nopeudennostossa 10M/1M:aan. Saunalahdelta sen olisi ehkä saanut halvemmalla, mutta sielläkin vaaditaan sitoutumista vanhenevaan teknologiaan.

        Minua huijattiin sikäli, että puhelinmyyjä soitti syksyllä ja kertoi, että Anvian laajakaistaliittymiä ollaan vaihtamassa nyt Elisa Viihde -liittymiksi. Ei maininnut sanaakaan siitä, että tuon laajakaistaliittymän olisi saanut myös ilman Elisa Viihdettä, jolloin hintakin olisi ollut vain puolet siitä, mitä Elisa Viihteen kanssa!


    • elisako??♥

      Minulle kytkettiin tänään Elisan Viihde. Kaikki pelaa ainakin toistaiseksi hyvin. Osasin asentaa myös langattoman netin. Elisan nettisivuilla hyvät ohjeet. Langaton netti toiminut monta tuntia, ei katkoja. Tallensin digiboksiin kokeeksi TV ohjelmia. Nekin tuntuvat toimivan hyvin. Ainakin vielä. Verkkopalvelimelle voi tallentaa kaikkia peruskanavia yhtäaikaa ja tilaahan on valtavasti. Toimitus tuli sovittuna päivänä. Viihdepaketissa tuli kaikki tarpeelliset johdot ja piuhat, mukana selkeät kuvalliset ohjeet liitännöistä. Elisan nettisivuilta myös paljon lisäohjeita jos tarvis.
      Nyt ensimmäisenä päivänä olen tyytyväinen. Asun Helsingissä.

      • elisako??♥

        TV:n kuvan laatu on erinomainen. Yksi suuri miinus digiboksille. Voimassa oleva Plustv-kortti ei käy uuteen digiboksiin. Maksukanavia pitää katsoo nyt vanhalta boksilta. Myös maksukanvia ei voi tallentaa!!


      • näinkävi

        kaikki toimi loistavasti kolme viikkoa. nytkin toimii nettiyhteys, vaan ei näy tv eikä digiboxi. mutta lasku tuli


      • Anonyymi
        elisako??♥ kirjoitti:

        TV:n kuvan laatu on erinomainen. Yksi suuri miinus digiboksille. Voimassa oleva Plustv-kortti ei käy uuteen digiboksiin. Maksukanavia pitää katsoo nyt vanhalta boksilta. Myös maksukanvia ei voi tallentaa!!

        "Myös maksukanvia ei voi tallentaa!!"

        Väärin, voi niitä tallentaa mutta ei verkkoon. Tallenna ne maksukanavien ohjelmat omalle tietokoneelle videokaapparia käyttäen, tai sit dvd-tallentimelle.


    • miumiu10

      ei todellakaan kannata..olen kuullut monelta että kaikki lähtee alamäkeen kun viihdepaketin ovat kytkeneet.. mulla myös tästä omakohtaista kokemusta.
      Meillä ollut Elisa vuosia ja on toiminut suht hyvin mutta kun tuo Viihde-paketti hommattiin ja lupasivat nostaa nopeutta 100mb/s niin ongelmat alkoivat.
      Ensin olin tehnyt sopimuksen 10 megasesta liittymästä ja ihmettelin aina miten liittymä oli niin hidas välillä ja kun Elisalle asiasta tuhat kertaa soitin he aina vakuuttivat että kaikki on ok..Sitten nostin 30 megaan ja vieläkin tuntui hitaalta, joskus jopa hitaammalta kuin 10 meganen. Sitten selvisikin että Elisalta olivat antaneet väärän modeemin ja silloisella ei ollut mahdollisuuksia alunperinkään kuin 5 megaan asti. Hitto. Mutta tottakai sitä kuluttaja luottaa kun operaattorin asiakaspalvelijat toistelevat kuukausia että kaikki on kuten pitääkin. No, sitten saivat suostuteltua tuohon Viihde-pakettiin. Tuli uusi modeemi ja kaikki "herkut". Samasta päivästä lähtien alkoi myös järkyttävät ongelmat. Netti alkoi pätkimään ja parin päivän pätkimisen jälkeen alkoi heittämään ulos netistä ja tuli ilmoituksia " sivua ei voi avata ym.." ja 100 megaa vai? Speedtestin mukaan nopeus on hetkellisesti hyvässä lykyssä 50, 60, 70, 80 megaa..pari kertaa jopa noussut yli sadan. mutta sitten taas vähän ajan kuluttua voipi olla jo taas alle yhden megan..sahaa siis tuo koko ajan laidasta laitaan--
      Elisalle on joka päivä soiteltu ja lupaavat kiirehtiä lukuisia häiriöilmoituksia mutta eivät osaa sanoa milloin koko paska toimii ja ovat muutenkin todella ylimielisen kuuloisia puhelimessa..puhumattakaan luvattoman pitkistä jonotusajoista asiakaspalveluun ja tekniseen tukeen.. "jonotusaikanne on alle kolme minuuttia! ja langan päässä saa kuunnella aliarvoista jonotusvollotusta jopa 35 min..
      Nyt on viikko odoteltu kohta eikä kukaan tiedä elisan päässä mitään..ei tiedetä mitä tehdään ja milloin ja miksi. tämä tuntuu niin asiakkaan kusetukselta ja aliarvioimiselta että kohta lähtee liittymä vaihtoon..
      Kun asiakas kysyy ystävällisesti asioita ja mahdollista korvausta/hyvitystä niin huonotuulinen asiakaspalvelija alkaa suorastaan syyttämään että ilmoitettu häiriö liittymässä on todennäköisesti kuluttajan omaa syytä tai taloyhtiön syytä tms..ja toinen henkilö seuraavana päivänä sanoo toista..mutta olen tullut siihen tulokseen että kertoohan nuo ylipitkät jonotusajat jo jotain siitä että muillakin on samoja ongelmia liittymän kanssa..on tainnut elisa haukata pikkuisen liian ison palan noiden liittymä nopeuksien kanssa eikä pysty nyt toteuttamaan lupauksiaan vaan siellä paniikissa yritetään ostaa aikaa lisää eikä annetan asiakkaalle mitään konkreettista tietoa tai asiallista käyttäytymistä..
      miksi juuri tuon viihde-paketin ostamisen jälkeen alkoi kaikki kusta??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Mitenon???

        Kiitoksia vastauksista. Taidan palauttaa paketin kun noin huono se näköjään on ollut. Kysynkin vielä, että onko Elisa Viihteessä ollut edes mitään positiivista niillä joilla se on toiminut?


      • 3+13=16
        Mitenon??? kirjoitti:

        Kiitoksia vastauksista. Taidan palauttaa paketin kun noin huono se näköjään on ollut. Kysynkin vielä, että onko Elisa Viihteessä ollut edes mitään positiivista niillä joilla se on toiminut?

        Minulla on toiminut koht hyvin. Nyt olympialaisten aikaan kuva hieman pätki katsoessani Eurosport HD:tä, muuten kuvanlaatu ollut erinomainen. Tallentaminen on myös onnistunut hyvin. Luvattua 24 megan nettiyhteyttä en ole saanut. Nopeus jää n. 10 megaan. Netti on langattomana pelannut hyvin.
        Kokeile ihmeessä. Eikös tuossa Elisa-Viihteessä ole 24 kk sopimus, voisitko vielä purkaa sopimuksen?
        Jos pelaat paljon, netin nopeus ei ehkä riitä, jos TV on samaan aikaan päällä. Olen ollut tyytyväinen.
        Miinusta: maksukanavia ei voi nauhoittaa, MaksuTv-kortit eivät käy digiboksiin. Kaukosäädin voisi olla hieman tukevampaa tekoa.
        Tällä palstalla ei yleensä tule mitään positiivista palautetta mistään, aina haukutaan operaattoria, jos koneet ei toimi kotona.


      • Penanen
        Mitenon??? kirjoitti:

        Kiitoksia vastauksista. Taidan palauttaa paketin kun noin huono se näköjään on ollut. Kysynkin vielä, että onko Elisa Viihteessä ollut edes mitään positiivista niillä joilla se on toiminut?

        Mielestäni Elisa Viihde -palvelun hankinta oli hyvä hankinta. Nopeus on mitattuna aivan riittävän hyvä eli Suomessa olevaan palvelimeen mitattuna jatkuvasti n. 13 Mbps / 800 Kbps. Käytän Wlania. Digiboksin kytkin datasähköllä huoneen toisessa laidassa olevaan Elisan laajakaistamodeemiin ja telkkarin kuva on moitteeton ja hyvä. HD-lähetykset näkyvät HD Ready -telkkarissani todella luonnollisen tuntuisina ja terävinä. Tallennusta olen kokeillut tietokoneella, kaukosäätimellä ja kännykällä. Kaikki toimivat hyvin. Osan vuotta Espanjassa asuvana olen laittanut tallennukseen kaikki ohjelmat, joiden nimessä on *espanja* merkkijono. Toimii!
        Asennus oli todella helppo ja käyttö vielä helpompaa. Suosittelen.


      • Pecko
        Penanen kirjoitti:

        Mielestäni Elisa Viihde -palvelun hankinta oli hyvä hankinta. Nopeus on mitattuna aivan riittävän hyvä eli Suomessa olevaan palvelimeen mitattuna jatkuvasti n. 13 Mbps / 800 Kbps. Käytän Wlania. Digiboksin kytkin datasähköllä huoneen toisessa laidassa olevaan Elisan laajakaistamodeemiin ja telkkarin kuva on moitteeton ja hyvä. HD-lähetykset näkyvät HD Ready -telkkarissani todella luonnollisen tuntuisina ja terävinä. Tallennusta olen kokeillut tietokoneella, kaukosäätimellä ja kännykällä. Kaikki toimivat hyvin. Osan vuotta Espanjassa asuvana olen laittanut tallennukseen kaikki ohjelmat, joiden nimessä on *espanja* merkkijono. Toimii!
        Asennus oli todella helppo ja käyttö vielä helpompaa. Suosittelen.

        Olen pari viikkoa ollut Elisa Viihteen tyytyväinen käyttäjä. Asennus oli helppo ja kaikki toimii internet-yhteyttä myöten. Tallennustilaa palvelimella riittää ja käyttöliittymät ovat pienen totuttelun jälkeen aivan riittävän toimivia. Sanoi irti Canal Digitalin ja PlusTV:n kortit, koska Viihteeltä voi vuokrata esim. kuukaudeksi sopivan paketin, josta näkee vaikka Eurosporttia ja muita sopivana ajankohtana. Digiboksiinhan ei salauskortit käy, mutta näinollen ei tarvitakkaan. Uutena palveluna Yle.areenan ohjelmat katseltavana, mutta ei tosin tallennettavana. Tallennuksista aina maristaan, mutta kenelläköhän ne kaikki tallennukset tulee ylipäänsä koskaan edes katsottua? Niille kun tulee tarpeeksi ikää niin eiköhän meistä jokainen vaan poistele niitä sieltä vanhimmasta päästä...?
        Omasta puolestani suosittelen Elisan Viihdepakettia.


      • Ei niin viihtynyt
        Pecko kirjoitti:

        Olen pari viikkoa ollut Elisa Viihteen tyytyväinen käyttäjä. Asennus oli helppo ja kaikki toimii internet-yhteyttä myöten. Tallennustilaa palvelimella riittää ja käyttöliittymät ovat pienen totuttelun jälkeen aivan riittävän toimivia. Sanoi irti Canal Digitalin ja PlusTV:n kortit, koska Viihteeltä voi vuokrata esim. kuukaudeksi sopivan paketin, josta näkee vaikka Eurosporttia ja muita sopivana ajankohtana. Digiboksiinhan ei salauskortit käy, mutta näinollen ei tarvitakkaan. Uutena palveluna Yle.areenan ohjelmat katseltavana, mutta ei tosin tallennettavana. Tallennuksista aina maristaan, mutta kenelläköhän ne kaikki tallennukset tulee ylipäänsä koskaan edes katsottua? Niille kun tulee tarpeeksi ikää niin eiköhän meistä jokainen vaan poistele niitä sieltä vanhimmasta päästä...?
        Omasta puolestani suosittelen Elisan Viihdepakettia.

        Ei ole hyvä. Nettiin jos menee tulee TV-kuvaan katkoksia ja jos ei menekään pätkii kuva 20 sekan välein erityisesti HD-kanavilla.

        Digiboksi on mennyt nyt kahdessa päivässä kolme kertaa totaalijumiin, eli jää valikot auki ja mitään ei tapahdu ennekuin katkaisee boksista virrat.

        vaihdoin jo häiriösuojattuun kaapelinjakajaan jota tekninen tuki ehdotti, mutta ei auttanut muuta kuin tuomaan lisää kustannuksia.

        Omassa viihedepaketissani tulee olemaan suurinta viihdettä se kun vien sen pois.


      • T
        Ei niin viihtynyt kirjoitti:

        Ei ole hyvä. Nettiin jos menee tulee TV-kuvaan katkoksia ja jos ei menekään pätkii kuva 20 sekan välein erityisesti HD-kanavilla.

        Digiboksi on mennyt nyt kahdessa päivässä kolme kertaa totaalijumiin, eli jää valikot auki ja mitään ei tapahdu ennekuin katkaisee boksista virrat.

        vaihdoin jo häiriösuojattuun kaapelinjakajaan jota tekninen tuki ehdotti, mutta ei auttanut muuta kuin tuomaan lisää kustannuksia.

        Omassa viihedepaketissani tulee olemaan suurinta viihdettä se kun vien sen pois.

        Itse en myöskään suosittele kyseistä systeemiä kenellekkään...

        Ensinnäkin tämä hurja 24 meganen netti on meillä reilusti alle 10 megaa, jos katsoo jotain tallennettua niin joko netti pätkii tai ohjelma pätkii, videovuokraamon leffat pätkii välillä todella pahasti tästä paskasta yhteydestä johtuen, pari kertaa ollut koko nettiyhteys poikki reilun vuorokauden, bokseista saa olla repimässä piuhoja irti vähän väliä koska koko paska jumittuu niin pahasti ettei muu auta.
        Asiakas palveluun soitettu ettei tuo netin nopeus nyt ihan vastaa sitä mitä meille on myyty niin siellä todettiin vaan ettei meille saa kuin max 11 megasen yhteyden (Helsingissä asutaan). Eivät sitten viittineet myymälässä tällaista tarkistaa.

        Omasta mielestäni Elisa on laittanut todella surkean ja keskeneräisen paketin myyntiin jota ei todellakaan pitäisi testata maksavilla asiakkailla.


      • ex-asiakas
        T kirjoitti:

        Itse en myöskään suosittele kyseistä systeemiä kenellekkään...

        Ensinnäkin tämä hurja 24 meganen netti on meillä reilusti alle 10 megaa, jos katsoo jotain tallennettua niin joko netti pätkii tai ohjelma pätkii, videovuokraamon leffat pätkii välillä todella pahasti tästä paskasta yhteydestä johtuen, pari kertaa ollut koko nettiyhteys poikki reilun vuorokauden, bokseista saa olla repimässä piuhoja irti vähän väliä koska koko paska jumittuu niin pahasti ettei muu auta.
        Asiakas palveluun soitettu ettei tuo netin nopeus nyt ihan vastaa sitä mitä meille on myyty niin siellä todettiin vaan ettei meille saa kuin max 11 megasen yhteyden (Helsingissä asutaan). Eivät sitten viittineet myymälässä tällaista tarkistaa.

        Omasta mielestäni Elisa on laittanut todella surkean ja keskeneräisen paketin myyntiin jota ei todellakaan pitäisi testata maksavilla asiakkailla.

        Tein tuon sopparin viime vuoden lokakuussa ja joulukuunhun mennessä oli tehty 3 digiboxin laitevaihtoa. Jostain syystä tuo Elisan boxi ei toimi minulla, syynä kuulemma on tietysti minun televisiossani tai sitten loisteputkivalaisimessa. (jota ei minulta löydy). Kumma kyllä aikaisemmin käyttämäni digiboxit ovat toimineet ilman häiriöitä....
        Ostin sitten tallentavan digiboxin jouluna ja Elisan boxi on lojunut kaapissa siitä asti. Nyt sain purettua sopimuksen - onneksi!
        Tuntuu, että ovat pistäneet tuon palvelun tuotantoon ilman kunnollista testausta. Ikävää se on asiakkaana ollut kun joutuu jonottelemaan tekniseen tukeen eikä sitä ratkaisua ole löytynyt kuitenkaan. Hyvä palvelu varmaan jos se toimii! Minulla ei toiminut :(


      • 9+5
        3+13=16 kirjoitti:

        Minulla on toiminut koht hyvin. Nyt olympialaisten aikaan kuva hieman pätki katsoessani Eurosport HD:tä, muuten kuvanlaatu ollut erinomainen. Tallentaminen on myös onnistunut hyvin. Luvattua 24 megan nettiyhteyttä en ole saanut. Nopeus jää n. 10 megaan. Netti on langattomana pelannut hyvin.
        Kokeile ihmeessä. Eikös tuossa Elisa-Viihteessä ole 24 kk sopimus, voisitko vielä purkaa sopimuksen?
        Jos pelaat paljon, netin nopeus ei ehkä riitä, jos TV on samaan aikaan päällä. Olen ollut tyytyväinen.
        Miinusta: maksukanavia ei voi nauhoittaa, MaksuTv-kortit eivät käy digiboksiin. Kaukosäädin voisi olla hieman tukevampaa tekoa.
        Tällä palstalla ei yleensä tule mitään positiivista palautetta mistään, aina haukutaan operaattoria, jos koneet ei toimi kotona.

        Viihde ollut käytössä puoli vuotta ja toiminut mainiosti. Tallentavaa digiboksia ei tarvitse hankkia kun ohjelmat voi pitää Elisan serverillä. Netti toimii 15-25 M nopeudella Helsingissä. Bonuksena vielä tänä kesäna ilmaiset F1-lähetykset Katsomosta. Digiboksi osaa skaalata kuvakoon paremmin kuin oma taulutv:ni.


      • aefeaf
        T kirjoitti:

        Itse en myöskään suosittele kyseistä systeemiä kenellekkään...

        Ensinnäkin tämä hurja 24 meganen netti on meillä reilusti alle 10 megaa, jos katsoo jotain tallennettua niin joko netti pätkii tai ohjelma pätkii, videovuokraamon leffat pätkii välillä todella pahasti tästä paskasta yhteydestä johtuen, pari kertaa ollut koko nettiyhteys poikki reilun vuorokauden, bokseista saa olla repimässä piuhoja irti vähän väliä koska koko paska jumittuu niin pahasti ettei muu auta.
        Asiakas palveluun soitettu ettei tuo netin nopeus nyt ihan vastaa sitä mitä meille on myyty niin siellä todettiin vaan ettei meille saa kuin max 11 megasen yhteyden (Helsingissä asutaan). Eivät sitten viittineet myymälässä tällaista tarkistaa.

        Omasta mielestäni Elisa on laittanut todella surkean ja keskeneräisen paketin myyntiin jota ei todellakaan pitäisi testata maksavilla asiakkailla.

        T:n viestiin vastaten. Lopullinen nopeus riippuu täysin missä päin asut ja se 24 megan teoreettinen nopeus on yleensä vain maksimi eli yleensä jää alle 15 megan nopeuteen. Tämän takia tallennetut ohjelmat jotka lähetetään netin kautta voivat pätkiä jos käytät koneen nettiä samaan aikaan. Eli perus internet jutut on ihan hyvä tietää ennenkuin alkaa kirjoittelemaan suutuspäissään.


      • voi pask
        aefeaf kirjoitti:

        T:n viestiin vastaten. Lopullinen nopeus riippuu täysin missä päin asut ja se 24 megan teoreettinen nopeus on yleensä vain maksimi eli yleensä jää alle 15 megan nopeuteen. Tämän takia tallennetut ohjelmat jotka lähetetään netin kautta voivat pätkiä jos käytät koneen nettiä samaan aikaan. Eli perus internet jutut on ihan hyvä tietää ennenkuin alkaa kirjoittelemaan suutuspäissään.

        Se ei toimi suoraan edes tietokoneelta, Vaikka ei olisi muita laitteita päällä. Elokuvat ja tallenteet tulevat pätkissä. Johtuu kuulema kapasiteettivajeesta ainakin täällä Nokialla.
        Näin ilmoittivat minulle elisalta, pyrkivät korjaamaan mahdollisimman pian, saas nähdä.


      • Anonyymi
        Mitenon??? kirjoitti:

        Kiitoksia vastauksista. Taidan palauttaa paketin kun noin huono se näköjään on ollut. Kysynkin vielä, että onko Elisa Viihteessä ollut edes mitään positiivista niillä joilla se on toiminut?

        Mulla Elisa Viihde on toiminut paremmin kuin osasin uneksiakaan, netti toimii, myös digiboksi toimii hyvin kunhan se on langallisesti kytketty modeemiin. Netti on 100 Mbps nopeudeltaan joten riittää mun käyttöön ja myös digiboksille. Mulla myös maksukanavat toimii ja tallennan niitä ohjelmia tietsikalle videokaapparin avulla, joskus myös dvd-tallentimelle eli siis tallentavalle dvd-soittimelle.


      • Anonyymi
        Mitenon??? kirjoitti:

        Kiitoksia vastauksista. Taidan palauttaa paketin kun noin huono se näköjään on ollut. Kysynkin vielä, että onko Elisa Viihteessä ollut edes mitään positiivista niillä joilla se on toiminut?

        valitettavasti ei oikein ole Hyvää sanomista Elisan netistä


      • Anonyymi
        Pecko kirjoitti:

        Olen pari viikkoa ollut Elisa Viihteen tyytyväinen käyttäjä. Asennus oli helppo ja kaikki toimii internet-yhteyttä myöten. Tallennustilaa palvelimella riittää ja käyttöliittymät ovat pienen totuttelun jälkeen aivan riittävän toimivia. Sanoi irti Canal Digitalin ja PlusTV:n kortit, koska Viihteeltä voi vuokrata esim. kuukaudeksi sopivan paketin, josta näkee vaikka Eurosporttia ja muita sopivana ajankohtana. Digiboksiinhan ei salauskortit käy, mutta näinollen ei tarvitakkaan. Uutena palveluna Yle.areenan ohjelmat katseltavana, mutta ei tosin tallennettavana. Tallennuksista aina maristaan, mutta kenelläköhän ne kaikki tallennukset tulee ylipäänsä koskaan edes katsottua? Niille kun tulee tarpeeksi ikää niin eiköhän meistä jokainen vaan poistele niitä sieltä vanhimmasta päästä...?
        Omasta puolestani suosittelen Elisan Viihdepakettia.

        Sen lauluja laulaa kuka laulajalle maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla Elisa Viihde on toiminut paremmin kuin osasin uneksiakaan, netti toimii, myös digiboksi toimii hyvin kunhan se on langallisesti kytketty modeemiin. Netti on 100 Mbps nopeudeltaan joten riittää mun käyttöön ja myös digiboksille. Mulla myös maksukanavat toimii ja tallennan niitä ohjelmia tietsikalle videokaapparin avulla, joskus myös dvd-tallentimelle eli siis tallentavalle dvd-soittimelle.

        Ikävää kun tänne kirjoittelee, Elisan oma väki. Ei muuta tällä kertaa.


    • Meillekin tuli elisaviihde loota 09 lopulla ja eikös heti menny poistmaan sen et sai 36 tunti kattooo eilisiä ohjelmi. No sama meno jatkunut ku yritti vuokrata leffaa ja ei toimi ilman nykimissii. Joku on kait haastanu ne rosikseeki: http://sakumatto.fi/?p=330

      Mut onks joku tiätone tuleeks niilt joku sitä 36 tuntii vastaava juttu ku oon kuulu huhuu siit!

      • piti olla halpa

        Tilasin netin kautta Elisa viihteen heinäkuun alussa hintaan 39,90 hyvin on toiminut ja tyytyväinen olen ollut mutta nyt kahden kuukauden jälkeen laskussa oli canal ( 12kk määräaika) joka maksaa 30 ja risat kk päälle tuon 39,90.
        En kyllä tilatessani huomannut mainintaa mistään canal vuodeksi pakkotilauksesta enkä nyt oikeen tiedä miten asian jälkikäteen voi selvittää, lopputulos kuitenkin on että nyt pitääkin maksaa noin 70 €/kk.
        Hyvä paketti kyllä toi canal total mutta viellä en ole ensijärkytyksestä edes toipunut kun niin yllättäen tuli, en edes katsonut näkyykö noita kanavia ennen laskun tuloa.
        Harkitsen nyt kuluttajasuoja virastoon soittamista ja väkivallan käyttöä Elisan työntekijöitä kohtaan.


      • liukonlampi
        piti olla halpa kirjoitti:

        Tilasin netin kautta Elisa viihteen heinäkuun alussa hintaan 39,90 hyvin on toiminut ja tyytyväinen olen ollut mutta nyt kahden kuukauden jälkeen laskussa oli canal ( 12kk määräaika) joka maksaa 30 ja risat kk päälle tuon 39,90.
        En kyllä tilatessani huomannut mainintaa mistään canal vuodeksi pakkotilauksesta enkä nyt oikeen tiedä miten asian jälkikäteen voi selvittää, lopputulos kuitenkin on että nyt pitääkin maksaa noin 70 €/kk.
        Hyvä paketti kyllä toi canal total mutta viellä en ole ensijärkytyksestä edes toipunut kun niin yllättäen tuli, en edes katsonut näkyykö noita kanavia ennen laskun tuloa.
        Harkitsen nyt kuluttajasuoja virastoon soittamista ja väkivallan käyttöä Elisan työntekijöitä kohtaan.

        markkinoinnissa. Ostimme 24 megaa, mutta ei tähän osoitteeseen ole kuin 6 megaa mahdollista. Ostin Mersun, mutta ajellaan Ladalla;(


    • Siperia opettaa

      Koko Elisa viihde on ollut kaikenkaikkiaan pettymys, koska
      - vain kotimaisia peruskanavia voi tallentaa, ei muita eikä yhtäkään maksukanavaa !!!
      - alkuaikoina sai jälkikäteen katsella perusohjelmia 2 viikon ajan - poistettiin vaikka tuli tuhansiua valituksia
      - videovuokraamon filmit ovat 3.luokan vanhoja paskoja joita ei viitsi katsoa edes pientä maksua vastaan
      - vain pehmoporno aikuisviihdettä ei hard corea eikä muuta mukavaa
      - surkea kauko, jossa ei teksti-TV alasivuja
      - laajakaistaongelmat viikonloppuina

      Netti on pelannut keskimäärin noin puolella teholla luvatusta - silloin kuin Elisan verkko on pystyssä !

      Kyllä kannattaa ostaa oma HD-digiboksi, silloin pystyy tallentamaan mitä kanavia tahansa ! Ja sitten erillinen esim Welhon laajakaista nettihommiin.

    • Elisabet VII

      Tuli tehtyä tuo 2 v:n sopimus koska halusin uudemman modeemin ja hyvän tietoturvan ja lähestyvän muuton takia. Nyt vähän kaduttaa ja mietin että en haluakaan TV:tä nettihuoneeseeni, vaan olohuoneeseen, vanhakin digiboxi on hyvä. En kaipaa oikeastaan tallennuksia, ei ole aikaa sellaiseen, käytän paljon nettiä työkseni ja muutenkin. Halusin hyvän virusturvan joka pitäisi tulla mukana. Voiko tämän Elisa Viihdepaketin käyttää siten, että jättää TV-kytkennän kokonaan pois. Onko jollain kokemusta tästä, neuvoja kaivataan. Kiitos.

      • giuyig

        Unohda koko juttu. Aivan viraton viritys. Pelkkää päänvaivaa ja tyhjästä maksamista.


    • Pettynyt Viihteeseen

      Paskempaa saa etsiä, ja asiakaspalvelu on aivan perseestä! Suosittelen lämpimästi siirtymästä Soneraan. Elisa yrittää aina myydä "hyvää konseptia" "vinkuintian" purkkaviritelmillä ja silloin kokonaisuus ei vaan toimi...

    • Hulabaloo4567890+

      Nojoo... Ihan hyvin toiminut ainakin ittellä, ei pienintäkään ongelmaa...

      Noista nopeuksista.. kuinka vanhoilla koneilla mennään? Jos verkkokorttisi on paska, et sä sillä saa maksimi tehoa netistä revittyä irti.. Ei ole vika aina ELISASSA vaikka täys paska yleensä onkin!

      Esim koitin ikivanhalla läppärilläni wlan / piuhalla.. sain 24:Sta 15/ 17.. kun taas uudella koneella 22/23 :) Jopa yhden vajaa APUA.

      • duplauuno

        24megan liittymästä ei ikänä tule 23megaa tavaraa, maximissaan 20!


      • joooopppssss---
        duplauuno kirjoitti:

        24megan liittymästä ei ikänä tule 23megaa tavaraa, maximissaan 20!

        .

        "MYöskään 24 megan liittymästä ei tule edes teoriassakaan laboratorio-olosuhteissa 24 megaa vaan jotakin 23 megaa ja sen alle"

        .


    • kuraa

      Heti kun ostettiin toi paketti ni lupasivat kertoa kun tulevat, koska meillä oli HomePNA systeemi eikä ADSL. Kerroin tästä puhelimitse ja samalla sanoin että tuun itte sen kattomaan. Lupasivat tulla 2vk kuluessa.
      Tulivathan he. 2vk myöhässä. Mulle ei ilmoitettu tulosta, eivätkä tehneet mitään HomePNA liitännälle. Soitin sinne ja sanoin että siellä on edelleen se HomePNA liitäntä ja että mulla ei oo oikeuksia tehdä sille mitään. Pyysin taas heitä ilmoittamaan mulle kun tulevat katsomaan. No he tulivat sitten viikon päästä eivätkä tietenkään ilmoittaneet mitään, saivat kuitenkin homman suoritettua.

      Nyt on ollu jonku kuukauden käytössä. Aluksi voin sanoa että hyi helvetti ku on muuten iha vitun paska digiboxi. Koko ajan saatana tilttailee eikä suostu nauhottamaan ohjelmia kun vaan parina päivänä kuukaudessa. Sen lisäksi leffavuokraamossa uusin elokuva ehkä joltain 1800 luvulta. Netti toimi hyvin kolmisen viikkoa. Mutta ei enää neljännellä vaikka mikään ei ole muuttunut missään tietokoneessa (meillä 3 konetta). Kestänyt nyt viikon. Tais olla viime yönä joku päivitys nettiverkossa. Jos saavat korjattua netin tässä parin päivän sisään niin pidän koko setin koska netin takia tän pää-asiassa ostin..

    • viihdeonpandaa:DD

      perseelleen menee, nauhotteiden kattominen boksilta vie muute 80% kaistasta.

      ei toivoakaan nettiyhteydelle samaan aikaan

    • Viihteentarpeessa

      Meillä paketti toimii melko hyvin. Toisinaan nettiin ei pääse,mutta tätä tapahtuu erittäin harvoin! Tallenuksia helppo katsoa ja tilaa on paljon. Boxi toimii hyvin. Minä suosittelisin. Emme ole vaihtamassa kun sopimuksen määräaika päättyy.

    • joojoo

      kyl mul ainakin jos leffaa lataa ni tulee elisaviihteen netil 9,8megaa sekunnis ja leffan lataukses kestää alle minuutti, hyvin toimii

    • etnäin

      on positiivista,ei ole enää sulla vapaa-ajan ongelmia.Illat menee rattoisasti töpseleitä repiessä ja käynnistellessä vehkeitä uudestaan ja uudestaan mutta maksa arvot voipi hiukkasen nousta kun siemailet samalla asennus olutta.Toinen positiivinen asia on se että kun oikein kiroilet noita toimimattomia vehkeitä saat olla olohuoneessa aivan yksin,meillä ainakin kaikki katosi mystisesti koiraa myöten yläkertaan joka jumalan kerta kun vehkeet renas.Mutta nyt perhe onni kukoistaa ja koirakin istuu vieressä rapsuteltava kun heitettiin em.vehkeet mäelle.

    • pettynyt33

      Netti pelaajalle täysi katastrofi. viiveet kasvoi 20ms -->40ms, siis lähimpään pisteeseen, ja ulkomaille myös. taidan tehdä reklamaation ja laittaa laitteet takasin elisalle. ja kaksi kertaa soitettu sinne kun netti on ollut poikki, ja perään laittoivat 80€ laskun.

      • sunnuntai

        ms ... tuo on pientä ... TotoTV ElisaViihteen kautta katsottuna 40 s:n viiveellä!! No, eipä ehdi hävitä niin paljoa ...


    • SoneraBestEver

      Hankkikaa Sonera! Se on toimiva!

      • höpönlöpö

        Ihan tasan samanlainen kusettaja. Luvatut ja sovitut palvelut toimivat vain murto-osalls asiakkaista. Kaikki myyvät uutuuksia täysin keskeneräisinä, koska alalla ei ole oikeata kilpailua Suomenniemellä.


    • osittain tyytyväinen

      Minulla pelaa ihan ok. Moitittavaakin on.
      - Maksullisiin kanaviin ei saa minkäänlaista ohjelmatietoa, ei edes ohjelman nimeä, jos haluaa vilkaista mitä muualla on menossa, pitää olla jokin muu tietolähde. Selatessa näkyy vain mikä kanava. Peruskanavien ohjelmatiedot näkyy.
      - Ei ole painiketta, jolla saisi palattua takaisin edelliselle kanavalle. Useinhan seurataan paria kanavaa. Käydään toisella vilkaisemassa mikä on esim. pelitilanne ja palataan varsinaiselle kanavalle, jota katsotaan.

      Taitaa viihde olla elinkaarensa loppupuolella, niin paljon tuntuu olevan tyytymättömiä.

    • huohhhhhhhhh

      Elisan palvelut on teoriassa "huippuluokkaa". On kaikkee kivaa kanavaa värii äxönii suomen nopeinta sitä sun tätä... mutta käytännössä Elisalla tökkii pahasti. On tökkinyt aina. Joillain asiakkailla on käynyt tuuri kun hommat on toiminu siedettävän hyvin. Monilla muilla taas ei toimi toimii ei toimi toimii ja vitutuskäyrä nousee. Kun näin pitkään on hommat mättäny niin eihän se muusta kerro kuin siitä että Elisaa ei kiinnosta. Paitsi tehomyynti. Mulla on oman historiani aikana ollut kaikilta palveluntarjoajilta jotain... puhelinta, puhelinliittymää, nettiliittymää... ja ihan käsittämätöntä, että aina kun palveluntarjoajaksi tulee Elisa niin ongelmat alkaa. Oikeesti en muista onko koskaan Elisan kanssa asiat toiminu kunnolla.

      Päätös ottaa Elisa viihde oli mullekin virhe. Meillä on langattomasti yhteydessä lasten läppärit sekä johdolla yksi pöytäkone. Jos yksikin kone ottaa yhteyden nettiin niin alkaa kanavilla pätkiminen. Ja samoin kuuluu lapsilta valitusta kun netti pätkii. Ja se tv-kuva on jotain käsittämätöntä. Pysähtelee, tärisee, pikselöityy. Mikään settaus ei ole asiaa korjannut. Kun Elisaa ei näköjään kiinnosta. Paitsi tehomyynti. Meillekin luvattiin nopeuden nousua huimasti, mutta miten kävi. Monien soittojen ja reklamaation jälkeen Elisa selvitti, että meidän taloon ei tule sen nopeammin liikenne sisään. Esim. Soneran asiakkaana kun oli, niin jo ennen tilauksen lukkoonlyöntiä sanottiin, esim että "sinun ei kannata ottaa tuota liittymää, koska maksiminopeus siihen osoitteeseen on x megaa". Elisa vain myy, myy ja myy ja sitten aletaan selvittämään miksi ei toimi.

      Vuosikausia tätä samaa yhdellä ja toisella Elisan asiakkaalla. Kyllä tämä kertoo karua tarinaa siitä, että kehitystyö on minimaalista, eikä asiakasta kunnioiteta.

    • Virheellinen mainos

      Taloyhtiössämme on taloyhtiön laajakaista Soneran kuidun kautta. Elisa ei vieläkään usko, että on hävinnyt kisan ja lähettää muutamia TV-Viihteen mainoskirjeitä vuosittain. Viimeisin kirje oli täyttä k*setusta, sillä siinä väitettiin, että Elisalla on kuituyhteys taloomme ja siten on saatavilla 50M huippunopea yhteys.

      Soitin asiakaspalveluun, ja siellä sanottiin vain, että niin heidän järjestelmänsä kertoo. He eivät voi korjata tietoa taloyhtiömme kohdalle eikä lopettaa mainosten postitusta. Pitäis soittaa heille johonkin toiseen (maksulliseen?) numeroon ja tietenkin olisi jonotettava taas uudestaan puolisen tuntia. En viitsi rekisteröityä johonkin nettipalveluun vain siksi, että Elisa voisi korjata virheensä. Operaattoreilla ei nykyään ole enää sähköpostiosoitteita, joiden kautta saisi tavallinen tallaaja laitettua tyhmiä kysymyksiään palveluista..

      Olen käynyt ohimennen paikallisessa Elisan myymälässä, mutta en ole edes ottanut jonotusnumeroa, sillä kuka jaksaa tämän mitättömän asian takia jonottaa puolta tuntia. Antaa Elisan postitella noita virheellisiä mainoksiaan. Taloyhtiössämme oli muutamilla TV-Viihde, mutta he vaihtoivat operaattoria heti kun oli mahdollista. Elisan keskukseen on liian pitkä matka, jotta kupariyhteys toimisi ja sen on Elisakin tunnustanut. Se ei kuitenkaan vaikuta virheelliseen mainontaan, mutta näin saadaan ainakin Postille lisää työtä;)

    • ugh555

      3 päivää ollut eikä mitään valittamista. Ihmettelen näitä eräiden juttuja???

    • 34andStillFunky

      Kyllähän toi Ellun viihde on tosi paska palvelu jos on vaan muita vastaavia käyttänyt.

    • Ehdottomasti EI .
      Ks Elisalta Mega Joululahja.

      • Jatkasaaressa

        Olen tullut täysin höynätetyksi, minulle myytiin Elisan viihdepaketti ja 100 mekaa.
        Talossa missä asun on kiinteä verkko 10 mekaa, olen maksanut Elisalle n. 3 kk 100 mekasta jota en koskaan ole saanut olen käynyt Elisan myymälässä useasti selvittämässä asiaa jonkan jälkeen taasen tulin höynäytetyksi ja minulle myytiin langaton Zyxel ja taas yritettiin toimisiko ei toiminut taas selviteltiin soiteltiin käytiin Elisassa. Kohta selvisi että yhteys oli asennettu naapuriin. Korjattiin ei onnistunut taasen soitettiin kalliiseen Elisan palvelunumeroon jossa olisi puhuttu vaikka vuorokauden ympäri jos minulla olisi haluja ollut maksamaan, puhelun aikana selvisi ettei Elisassa ole mitää vikaa vaan meissä. Sanottiin että Elisasta voidaan lähettää asentaja korjaamaan ongelmat, mutta se maksaa.En ymmärrä että lisämaksan ja saan kuntoon sen mistä jo olet maksanut moneen kertaan.
        En ostaisi mitään Elisasta, nyt joudun Elisan kanssa tekemisiin taloyhtiön sopimuksen vuoksi. Kalliiksi on tullut ja paljon on aikaa kulunut. enkä vieläkään ole saanut sitä mistä maksan.


    • elisaviihde on paska

      toimii 2 viikkoa kuin unelma....
      sen jälkeen ei lataa mitöön sivuja eikä vikapalvelusta vastata
      =vitunmoista kusetusta
      älköö vittu vaan ostako!
      latasi tätkin sivua 5min...

    • Elisaviihdepaskapalvelu

      Älkää ihmiset todellakaan ostako Elisa Viihdettä jos käytätte paljon tietokonetta, tablettia yms.

      Elisa Viihteessä on todella paljon ongelmia netin ja tallenteiden kanssa, esim jos olet avaamassa nettiä saatta heittää sinut ulos netistä.

      Elisa on luvannut 100/10 netti yhteyden ja itsellä 10.4 download ja upload on 0.60 joka jää aika paljon luvatusta nopeudesta joten suoraan sanottuna Elisa Viihde on aivan PASKA! EI kannata ostaa

      • Hei, tutkisin asiaasi mielelläni tarkemmin. Tulisitko Elisan Palstalle, niin voisimme tutkia asiaa lähemmin?

        -Anna-Kaisa / palstatiimi
        http://elisa.fi/palsta


    • Timo03

      Noudimme Elisa Viihdepaketin Postista noin tunti sitten. Nyt Elisa viihdepaketti on jo toiminut hetken aikaa ja hyvin toimii. meillä on 8 mb netti, ja toimii sillä hyvin. Hienosti näkyisi yli 100 kanavaa. Tosin meille valittiin toi viihdepaketti 30 kanavaa Mix 16 6 kanavaa. Lapset on aivan innoissaan. asennin sen langattoman netin kautta koska puhelinpistoke nettiyhteydelle oli 5 metrin päässä. Mutta hyvin toimiii langatonkin yhteys.

      • Todella_pettynyt

        Ovatko lapset vieläkin onnellisia? Omasta kokemuksesta voin sanoa, että Elisa viihde on syvältä...... netti toimii kohtuu hyvin, mutta pelkästään tuo, ettei maksullisia kanavia voi tallentaa... kaduttaa vieläkin että vaihdoin Elisaan ja erityisesti se, että siinä pitää roikkua KAKSI vuotta!!!!!


    • Jaretsu_

      Olen miettinyt mihin iptv-palveluun vaihdan Maxivisionista. Hyvä kun tuli luettua näitä ihmisten kirjoituksia Elisa Viihteestä. Kiitos kun kerroitte kokemuksista., niin tietää varoa. Varmasti jätän Elisan ottamatta ja mietin muita vaihtoehtoja.

      • joka_tapauksessa

        .

        "Joka tapauksessa tärkeintä on ettei usko mitään näitä jorinoita täällä jotka ei ole elisaviihdettä nähneetkään"

        .


    • asdfghjksdfsdfdsfsd

      Ihan vitun uskomatonta paskaa. Vittu ostatte sen niin tuun henkilökohtaisesti vääntämään teiltä niskat nurin. Digiboxi piti samantien heittää helvettiin, koska netti ei toimi vittu mihinkään suuntaan jos se on seinässä kiinni. Ja niin hmm... netti ei muuten vieläkään toimi paskan vertaa.

      • Hei,

        Ongelmatilanteissa apua olisi saatavilla Palstalta. :) Jos sinulla on ongelmia Viihteen kanssa, niin siihen voi löytyä jo valmis ketju Palstalta tai voit itse aloittaa uuden. Voit myös tietenkin lähestyä ylläpitäjiä yksityisviestillä. Minulle voi sisäänkirjauduttuaan laittaa yksityisviestiä täältä: elisa.to/palsta_mits


        Janika/ Palstatiimi
        http://palsta.elisa.fi


    • LuottamusKärsi

      No niin, tulipa hankittua Elisa viihde ja kaapelimodeemi.. 100 megaa. (93 Mb speed test).

      Elisan kaapelimodeemi on hyvä, eikä siitä moitteen sijaa.

      Elisa Viihteen digiboksi on hanurista ensinnäkin jo yhdestä tärkeästä syystä. Kaukosäätimen sektori on käsittömättömän pieni, eli tarkoittaa käytännössä sitä, että digiboksiin pitää osoittaa lähes kohtisuoraan, että voi vaihtaa kanavaa.

      Jo pelkästään tämän takia purin viritelmät ja siirsin digiboksin johtoineen kaapin perukoille. Eli eipä tule tilattua mitään maksukanaviakaan tämän kautta, tai leffoja tai mitään muutakaan viihdettä.

      Toiseksi, huomasin, että jotkut kanavat näkyvät hieman heikommin, mitä ilman Elisan digiboksia. Ylen HD kanavat ja nelosen HD näkyi yhtä hyvin kuin ennenkin, mutta joissain muissa kanavissa oli havaittavissa väreissä jonkinlaista haaleutta.. Ei nyt merkittävä asia, mutta..

      Itselleni Elisan Viihteessä ollut kuin ehkä yksi kiinnostava lisäkanava. Plus johtosekamelska lisääntyi entisestään, ei kiva.

      Ja sitten vähän aiheen sivusta.

      Kun ostatte Elisa Viihde -paketin, niin teille soitetaan parin kolmen päivän päästä ja tarjotaan "mega tarjousta", tabletin ostamiseksi 4G -yhteydellä. Tämä on ihan hyvä tietää, sillä myyjä on suht topakka asiansa kanssa.

      Ennen Elisa Viihdettä hankin Elisalta 10 megan yhteyden, johon antoivat ilmaiseksi 4G simin, kahden vuoden määräajalla. Kerroin, että en tarvitse moista, mutta sanoivat, että laita se vaikka laatikkoon, ei maksa mitään.

      Noh, laatikossa se olikin käyttömättömänä ja kun tilasin Elisa Viihteen, niin myyjä lupasi, että tuon edellisen yhteyden kylkiäisenä ilmaiseksi annetun 4G yhteyden määräaikaisuus voidaan purkaa. Eli kun liittymätyyppi vaihtui, niin 4G olisi muuttunut maksulliseksi, joten..

      ...soitin asiakaspalveluun, heti seuraavana päivänä ja kerroin, että en tarvitse tuota ilmaiseksi annettua 4G -yhteyttä, joten sen saa lopettaa. En ikinä laittanut sitä mihinkään laitteeseen, se oli minulle täysin turha.

      Elisalta tuli kuitenkin tästä lopetetusta 4G yhteydestä n. 13 euron lasku viimeisen adsl -nettilaskun yhteydessä.

      Maksoin laskun, koska en jaksanut kitistä tuon summan takia, mutta kusetuksen maku jäi suuhun. Tämä oli suurin syy siihen, miksi en hankkinut puhelinmyyjältä mitään tabletti 4G yhteyttä "spesiaalihintaan". En luota heidän lupauksiin enää täysin.

      Röyhkeydestä sakotetaan, ihan vaan tiedoksi teille sinne Elisaan.

      • LuottamusKärsi

        Tarkennetaan nyt sen verran, että tuo ylimääräinen 4G lasku oli 11,90. Ja sitten se Elisa Viihteen digiboksin kaukosäädin on tooooodella surkea. Siis sen lisäksi, että sillä pitää kohdistaa lähes kohtisuoraan boksiin.


      • kaukkari---
        LuottamusKärsi kirjoitti:

        Tarkennetaan nyt sen verran, että tuo ylimääräinen 4G lasku oli 11,90. Ja sitten se Elisa Viihteen digiboksin kaukosäädin on tooooodella surkea. Siis sen lisäksi, että sillä pitää kohdistaa lähes kohtisuoraan boksiin.

        Ei kai kukaan tätä käytäkään sillä alkuperäisellä kaukkarilla itellä on Lidlin opeteltava kaukkari ei lainkaan niin tarkka säädöstä


      • YksiKahdenHinnalla
        kaukkari--- kirjoitti:

        Ei kai kukaan tätä käytäkään sillä alkuperäisellä kaukkarilla itellä on Lidlin opeteltava kaukkari ei lainkaan niin tarkka säädöstä

        Meinaat siis, että asiakas kävisi ostamassa tuosta noin vaan uuden kaukosäätimen omaan piikkiin sen takia, että Elisa on pihtaillut omien tuotteidensa laadun kanssa.

        Kuinka moni ostaa auton ja kun se ei toimikaan, niin menee kiltisti toiseen autokauppaan ja ostaa uuden, toimivan vehkeen ensimmäisen tilalle. Ja ihan omaan piikkiin.


    • PienelläPräntillä

      Elisa Viihteen sopimuksesta, pienellä präntillä:

      "Asiakkaalla ei kuitenkaan ole Elisa Viihde -palvelun digitaalisen sisältöjen osalta peruutusoikeutta, kun sisältöpalvelun toimittaminen on asiakkaan tilauksen johdosta aloitettu. Digitaalisia sisältöjä ovat esimerkiksi Elisa Viihteestä vuokrattavat elokuvat."

      Ei mikään ihme, että siellä viihdepaketissa on yksi ilmainen "leffalippu" ja popcorni-pakkaus ja vieläpä sähköpostiin tulee muistutus, että muistithan käyttää ilmaisen leffalipun hyödyksi.

      Kun katsotto yhdenkin leffan Elisa Viihteen kautta, palvelun irtisanominen on mahdotonta.

      • Hei PienelläPräntillä,

        Tämä sopimusehto tarkoittaa siis sitä, että esimerkiksi vuokraamosta tilattua elokuvaa ei voi perua. Se maksetaan ja toimitetaan heti, joten etämyynnin 14 vuorokauden palautusoikeutta ei siksi ole.

        Vuokraamon tunnukset voi kyllä irtisanoa Elisa Viihteen yhteydessä, mutta nehän eivät maksa mitään. Elokuvista veloitetaan vain, jos niitä käytetään. Toivottavasti tämä selkeyttää asiaa.


        Tiia-Maria/ Palstatiimi
        http://palsta.elisa.fi


    • minenkesta

      Minulle kävi Elisalta asentaja eilen asentamassa Elisa viihteen. Sain sen asentajan ilmaiseksi. Aluksi tuntui kivalta, mutta television toiminnot ja kanavahaut on todella hitaita, myös tv:n käynnistys ja kahta kapulaa pitää käyttää. Perun heti huomenna koko tilauksen. Netti näyttää nopealta, käytännössä en huomaa mitään eroa entiseen 10 megan nopeuteen. Paitsi että nyt netti tökkii ja lakkaa toimimasta useita kertoja päivässä. CMore-korttia ei voi myöskään käyttää.

    • VoinSuositella

      Itsellä noin 1kk käyttökokemuksella ei ole kun hyvää sanottavaa Elisa viihde palvelusta. Verrattuna Soneran tarjoamaan vastaavaan palveluun on Elisan paketti kaikinpuolin parempi.

      Näppärämpi digiboxi
      Nopeampi kanavanvaihto
      Paremmin toimiva kaukosäädin
      Enemmän eri palveluita
      Palvelun käyttö ei vaadi operaattorin omaa (romu) reititin/modeemia

      Soneralla taasen hyvää on vakaa ja nopea internetyhteys, muuta ei sitten olekaan.

    • Keittää

      Minulla on ollut tuo p***a nyt muutaman vuoden. DNA:ta ei silloin saanut ja Soneraa en ota vaikka maksettais. Koko ajan on ollut ongelmia. Alussa piti modeemi buutata monta kertaa viikossa. Sitten modeemi vaihtui ja nyt pitää enää telkkariboksi buutata muutaman kerran viikossa ottamalla virtapiuha irti.

      Ns. Mac-numero on niin jumalattoman pienellä, ettei sitä näe edes lasien kanssa, kun sitä puhelimessa kysytään. Pidäppä sitten puhelinta toisessa korvassa ja modeemia toisessa kourassa ja kyykistele lattialla, kun piuhat on liian lyhyet.

      Modeemin buuttaus onnistuu ainoastaan jollain tikulla tai neulalla. Etsippäs nyt semmoista sitten, kun pitäisi saada homma toimimaan.

      Ylen tekstitykset ei näy, ei näy nelonen, eikä 5.

      Kun lopetat katselemisen jostain ohjelmasta, niin painettuasi poistumisnappia, saatat poistua koko hakemistosta.

      Hakemiston teko onnistuu vain tietokoneella netin kautta.

      Jos tulee ongelmia, niin joudut soittamaan maksulliseen numeroon ja sielläkään ei saa vastausta ja sitten käsketään soittaa erityismaksulliseen numeroon, eikä ole mitään takeita, että sielläkään osataan neuvoa.

      Olen pikapuoliin menossa hankkimaan ihan oikean digiboksin, sen jälkeen tallennan itselleni kaikki ne ohjelmat (omaan talteen), jotka on Elisan palvelimella. (Onnistuu, mutta olen luvannut yhdelle kaverille, etten kerro, että miten).

      Sen jälkeen menen uudelleen kysymään nettiliittymää DNA:lta ja vien Elisa viihteen takaisin.

      Soitin juuri yhdelle kaverille, joka on vaikea vammainen, eikä ymmärrä tekniikasta, eikä tietokoneista ym yhtään mitään. Arvaan, että kaveri on kusetettu asiakkaaksi. Yritän mennä v*****lemaan asentajalle samoihin aikoihin, kun hän tulee.

      Pari vuotta sitten valitin moneen otteeseen Elisalle, kun netti ei toiminut. Puhelinasentaja meni alas kaapille ja ilmoitti, että asennuksessa on tehty moka:
      "Piuhat on asennettu kylmäjuotoksella".

      Tässä oli vain osa ongelmista.

      Ja jos laskun maksu viivästyy yhdenkin päivän, niin seuraavassa laskussa on heti lisäystä.

      Arvatkaa, keittääkö, kun kuulen Elisa viihde?

    • 2322

      Meillä ollut Elisa Viihde noin kolme vuotta. Ilman isompia ongelmia pärjätty, digiboksi tiltannut harvakseltaan ehkä kerran pari kuussa ja modeemi pitää buutata pari kertaa viikossa. Kokonaisuutena ollaan ihan tyytyväisiä.

      Ainoa harmituksen aihe on digiboksin vaihdon mielivaltaisuus. Virallisesti vaihto uusimpaan digiboksiin maksaa miltei satasen, mutta tämän voi tietysti kiertää irtisanomalla palvelun 2 v määräaikaisjakson jälkeen ja tilaamalla sen uudestaan. Kaveri on soittanut asiakaspalveluun ja maininnut tästä epäkohdasta ja saanut jo kahdesti vaihdettua digiboksin ilmaiseksi ilman irtisanomista (tosin uudella määräaikaisjaksolla). Eikä ole läheskään ainut jolla tuo toiminut. Ärsyttää periaatteesta, että hinta on ns. kilteille vanhoille asiakkaille korkeampi kuin uusille asiakkaille taikka niille vanhoille jotka älyävät erikseen vaatia. Mutta täytynee sitten itse irtisanoa kun ei huvita heittäytyä hankalaksi asiakkaaksi muttei myöskään maksaa palvelusta (digiboksin päivitys uudempaan) josta muidenkaan ei tarvitse maksaa.

    • Kusetuksenmaku

      Oli lievä pieni pakko ottaa, kun muuta taloon ei saanut. Netti ja TV tökki todella pahasti ja asiakaspalvelun ylimielinen käytös pahensi asiaa. Niin modeemin kuin digiboksin sai buutata monta kertaa päivässä. Lopulta modeemi vaihtui ja sen buuttaaminen väheni satunnaisiin kertoihin. Nykyisin digiboksia saa buutata pariin otteeseen viikossa, eli virta pois ja hetken odotus ja piuha takaisin paikoilleen.
      Tekstitys suorana onnistuu vain joskus. Vain, jos ohjelma on tallennettu Elisan muistiin, niin tekstitys voi toimia.
      Elisan muisti ei toimi sitten juuri ollenkaan. Jos olen lopettanut ohjelman katselun johonkin kohtaan, niin joskus se muistaa paikan, mihin olen jäänyt. Usein ei.
      Hyvin usein systeemi ei ymmärrä, että jos painan ohjelmaa katsellessa "takaisin"-painiketta, niin sen pitäisi jäädä seuraavaan valikkoon. P*skat. Eipä aina muista. Yritäpä sitten jossain vaiheessa ihmetellä, että olet juuri katsellut ohjelmaa puoli vuotta sitten ja nyt se ei muista, että ohjelmasta on poistuttu jo välillä.
      Juuri äsken muuttui kuva aivan mustavalkoiseksi ja ei kun buuttaamaan. Nyt taas toimii.
      Mitään hyvää? Iso tallennuskapasiteetti, johon siihenkään en luota.

      Nyt yksi kaveri on kusetettu hankkimaan se ja nyt haluaa minun tulevan näyttämään, että miten se toimii.

    • joke62

      Kun tunnutte tietävän tosta viihteestä... Vanha isäni kävi hommaamassa sellasen.. ja sanoin käy perumassa!! Ei voi kuulemma perua, määräaikainen sopimus ei voi perua... Onko näin?

    • Erehdyin

      Täyttä kusetusta. Boxinkautta ei näy edes kaikki perus kanavat. Ja ne mitkä näkyy niinpätkii ihan älyttömästi. Eli mm tallentaminenon ihan turha ominaisuus pätkimisentakia... Rahan haaskausta.

      • jälkikäteen

        Pystyykö Elisa Viihteen boxilla katsomaan kaikki ilmaiset kanavat 2 viikkoa jälkeenpäin samoin kuin Watsonilla?


    • vanhahuora

      Ihan turhaa paskaa. Ja turha lukee Elisan omia kätyrijuttuja tuolta välistä

    • Eonvanhahuora

      Tää Elisa pitäs haastsaa johonkin valtakunnanoikeuteen noista puolipakolla tehdyistä täysin turhista viihde-sopimuksista

    • liikamaksaja

      Voiko joku kertoa mistä saa vain yli 50 Mbps putken nettiin ilman Elisan paskalisukkeita?

    • Elisaviihdeonpaskinnetti

      Täyttä paskaahan tämä on ei pyöritä mitään tietokonepelejä

    • Mittatäynnä

      Elisan puolelta en ole saanut muuta kuin kuraa, huijattu ja kiusattu häikäilemättömästi - viihteen laajakaista ei toimi useaan otteeseen, jokaisesta yhteydenotosta joutuu maksamaan. Kaiken huippu oli kun yhtäkkiä Internet katkesi yli vuorokauden ajaksi, tuolloin välttämätön tarve lähettää erittäin tärkeä työhakemus, asiakaspalvelussa ei voitu auttaa, käskettiin soittamaan omaguru palveluun jossa kokeiltiin sitä sun tätä, lopputuloksena sama tilanne, ei Internetiä. Jäi työpaikka saamatta, ja lisäksi vitutusta lisäämään lähetettiin lähes 150€ lasku! SIIS SIITÄ HYVÄSTÄ ETTÄ YRITÄN SAADA INTERNETIÄ TOIMIMAAN - SITÄ INTERNETIÄ JOSTA MAKSAN JOKA KUUKAUSI 40€.

      Ei jää asia tähän, sen voin luvata. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää, kahden verroin!

    • Hartsaukko

      En usko että kannattaa. Väittävät, että toimii mutta enpä ole huomannut. Pätkii ja tulee muita häiriöitä. Elisa sportissa on ihan amatöörikuvaa ja amatööriselostajat, jotka on aina käytännössä jommalla kummalla puolella eikä ohjelmassa ole mainittu etukäteen kumman jengin lähetys on. Ilmeisesti kotijoukkueen fanit selostaa, näin ainakin keskimäärin.

    • Olen ollut erittäin tyytyväinen. Usein tulee katsottavia ohjelmia päällekkäin, joten tallennan ja katselen kun on sopiva aika. Viihde on ollut käytössä n. viisi vuotta.

      Sain juuri uuden modemin. Saas nähdä miten onnistuu asentaminen. Ennen laajakaistamodeemista meni "pitkä" johto viihdemodeemiin nyt olen hieman ymmälläni kun sitä johtoa ei enää ole.

    • En ollutkaan niin tyhmä kuin luulin. Asennus onnistui hyvin 71 v. naiselta, ensin Wi-Fi aiheutti ongelmia.

    • tosipettynytoon

      Tein vuosi sitten sopimuksen elisan kanssa.100 MEGAN kaapelinetti. KAAPELIBOXI JA ELISA VIIHDE KAUPAN PÄÄLLE.NYT KUN VUOSI ON MENNYT niin elisa ilmoitti että viihteen sport kanavat eivät enää sisälly hintaan.Tämä sportkanavat oli juuriokin se miksi palvelun otin.Toki sekin selvisi että vain 4 kanavaa 8 näkyi viihteestä.Loput 4 olisi pitänyt maksaa.Sopimusaika oli24 kuukautta.Tämähän on ilmiselvä sopimusrike elisan taholta.Nyt lähtee vaihtoon elisan 4g liittymä.seuraavaksi elisan 100 megan netti.Toki vajaan vuoden vielä joutuu kärvistelemään.En suosittele elisaa.Vaihtakaa pois.Laskutuksessakin sekoillaan.Elisalta jää saamatta minun laskultani kuukaudessa yhteensä 49.90 euroa.Tack och adjöö.

    • HUIJAUSTA

      Elisa pakettia kyl tarjotaan ja kehutaan kaupassa aivan ylettömästi,mut ei kerrota tarpeeksi selvästi asiakkaalle esim. maksullisesta C moresta ,mistä näkyy nyt just hiihdot,annetaan asiakkaan ymmärtää et kaikki on ilmaista.Aikamoista huijausta
      koko Elisa.........

    • Oouuoo

      Elisa nyhtää vain rahasi. Olet niille maksava asiakas. Et muuta. Siihen kaupanteko perustuu.

      • ylihinnotettuukurraaa

        Näin on.

        Katso tietokoneella/älypuhelimellä Netlix, HBO Nordic, Youtube, Twitch, Yle Areena, Katsomo ja käytä netistä etsimiseen googlea/hakukoneita. Löytää vaikka mitä. Asenna selaimeen ublock origin, mainostenestolisäosa.


    • epäselvä.kanavapaketti

      Otin tuon 100m, maksimissaan, hetken käväisee jopa 28Mbps:ssä, en vaan tiedä mitä teen tällä, elisa viihde voimassa 2020 19.90, 24kk sopimus tuo elisa aitio missä jotain sisältöäkin, eli maksaako tuo että näen hd;nä, poislukien nelosen ja livin(näkyvät ainoastaan tallentaen) tv-kanavat 19.90..aika kallista..mutta tarvin kuitenkin hd;nä kun antennitalous.

    • Nuutijou

      Hei kaikki minulla on Eliisa viihde.toiminut hyvin ja netti toimii hyvin.ei mitään valittamista myös tallennus toimii hyvin .maksulliset kanavat näkyy hyvin. Olut jo vuoden käytössä.kyllä suosittelen kaikille.

      • Anonyymi

        Taas Elisan porukkaa palstalla, kaikki toimii hyvin!


    • tekoik_painostus

      omasta mielestäni tuo palvelu on arvoton.

      Syy: operaattorit ja tekijänoikeusjärjestöt ovat keskenään sopineet tallennusten maksimisäilytysajasta (ja siitä, että joitain ohjelmia ei voi tallentaa lainkaan).

      Miksi maksaa palvelusta, joka on tahallaan rampautettu (tekijänoikeusjärjestöjen painostuksen takia).

      Tämä on muuten asia, joka todistaa, että Suomessa EI ole demokratiaa, vaan näennäisdemokratia.

      Jos olisi aito demokratia, niin tekijänoikeusjärjestöjen valta olisi hyvin rajoitettu.
      Nyt sensijaan tekijänoikeusjärjestöillä on lähes rajaton valta (ja koko ajan ovat vaatimassa lisää).

    • Anonyymi

      Itsellä oli elisa viihde vuosina 2013-2015, ja ongelmia oli ihan liikaa. Kuva pätki ja motu hyytyi usein. Toivottavasti tilanne on nyt parantunut. Eikä tuolloin ollut mulle muuta katsottavaa kun eurosport1.

    • Anonyymi

      Olen Elisa viihteen tilannut jatkuvana jo vuosia. Nyt huomasin että olen ilmeisesti epähuomiossa samalla kun olen soittanut vikakorjaamoon, hyväksynyt 24 kk:n määräaikaisen sopimuksen, jo kuukausia sitten! Sitä ei suostuta Elisalla palauttamaan takaisin normaaliksi. Hirveetä kusettamista. Nyt loppui Elisan asiakkuus tältä ihmiseltä. Tarjonta on lisäksi NIIN huonoa nykyään, dokumenttia ja lastenohjelmaa...en suosittele missään tapauksessa Elisa Viihdettä.

    • Anonyymi

      Oletteko te muut huomanneet, että kun viihde premium tuli myyntiin, niin tavallisen viihteen käyttöjärjestelmä on hidastunut aivan valtavasti? Meillä ainakin on hidastunut, suorastaan ärsyttävän hitaaksi. Ja kyse ei nyt ole laajakaistan hitaudesta tms. vaan tuon käyttöliittymän. Tulee ihan mieleen, että Elisa käyttää rakastamani Applen kikkaa, eli hidastaa vanhempien tuotteiden toimintaa, jotta sitä kautta saa myyntiä uudelle tuotteelle lisää. Sanon minä, jotta...🤬😡

    • Anonyymi

      Mulla alkaa pikkuhiljaa kärsivällisyys Elisan kanssa loppua kun muuton jälkeen toimi viihde ja netti ihan hyvin noin kuukauden ajan mutta nyt ei ole toiminut 7-päivään netti ollenkaan! Omaelisassa lukee että siinä on joku päivitys mutta mikä päivitys kestää näin montaa päivää? Olen odottanut niiden soittoa sieltä jostain tuestakin nyt jo monta päivää eikä mitään kuulu. Tyhmänä menin vaihtamaan myös puhelinliittymän niille siis toivossa että tulisi halvemmaksi mutta nyt puhelimen kun netti toimii miten huvittaa. Eli en suosittele elisaa missään kohtaa!

      • Anonyymi

        Elisa kyllä toimii kunhan asiakkaat ymmärtäisi käyttää sen tuotteita ja palveluita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elisa kyllä toimii kunhan asiakkaat ymmärtäisi käyttää sen tuotteita ja palveluita...

        Toivottavasti asiakkaat myös ymmärtää uusia niitä verkkolaitteita ei kymmenen vuotta vanhoilla enää pelitä mikään muutenkaan..


    • Anonyymi

      Älä missään nimessä osta Elisan/Saunalahden nettipalveluita itsellesi riesaksi.
      Tällä hetkellä Windows 10:n Tehtävienhallinnan suorituskyky ilmoittaa 100Mb/s liitymäni nopeudeksi 1,5Mb/s, ja selaimeni ilmoittama reaalitodellinen latausnopeus on vain 83,6 kt/s.
      Olen ladannut jo tällä hetkellä 713Mt tiedostoa klo 13.23 lähtien ja ko. tiedostoa on latautunut 554Mb klo. 14.26 mennessä.
      Älkää v-tussa ostako mitään Elisalta/Saunalahdelta. Ja Hesan konttori vielä kaupan päälle v-tuilee laskutussekoiluillaan. Hesan päässä on ilmeisesti "vauhtia suonissa", vai mikä mahtaa olla "syynä" sekoiluille.

      • Anonyymi

        Tein selaimella nettinopeustestin ja Ping-aika oli uskomattomat 2903ms. Siis Ping-signaaliin kului lähes 3 v-tun sekunttia...Ei v-ttu Saunalahti teidän netti-PA:nne!!!
        Testi loppuikin siihen Ping-mittaamisen jälkeen ja Download ja Upload nopeudet jäivät nettinopeutta mittaavalta sivultolta tekemättä.
        Nettinopeutta mittasin https://www.speedtest.net/ -sivulla.
        Elisa/Saunalahti on ilmeisesti tuhoamassa itse itseään teknisesti huonolla "laadullaan".

        t.
        "Asiakas, joka ennen tulevaa viikonloppua ryhtyy Telian asiakkaaksi, sillä tämä Elisan/Saunalahden PA riitti minulle"


      • Anonyymi

        Aivan normaalia jos kyse on 4G yhteydestä.. Ei ole operaattorista kiinni tällöin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan normaalia jos kyse on 4G yhteydestä.. Ei ole operaattorista kiinni tällöin.

        Ja jos kiinteä niin yleensä viat johtuu asiakkaan laitteista kuten modeemista tai itse talon jakamosta.


    • Anonyymi

      minulle koitui Elisa Viihteestä harmia. ei toiminut ja joudun 2 vuotta makaamaan 20€ vaikka myyjä lupasi että voin lopettaa milloin vain? ja netti ei toiminut ja meillä on nykyään kuitu liittymä ja kappas vain ei mitään ongelmia kuten oli Elisan netti yhteyden kanssa

      • Anonyymi

        Kyllä sen voi lopettaa milloin vain..


    • Anonyymi

      Näiden kirjoituksien perusteella en ota käyttöön taloyhtiön 25 M nettiä , joka tuli juuri Elisalta, vaikka on ilmainen (kaapelimodeemin joutuu ostamaan itse).

      • Anonyymi

        Kannattaa ottaa. Toimii erinomaisesti..


    • Anonyymi

      Onnea vaan, teksti-Tv! Ikävä kyllä Elisa sössi myös sen, ja nyt ei langattoman yhteyden pakon sanelemana ottanut näekään enää sitä :(. Tai juu, taas pitäisi konttailla selkävaivaisen telkan takana asentelemassa johtoja. Ja sitten kanavahaku, ja toivoa sormet ristissä, että jospa se toimisi. Ei kiitos! Konttaaminen taskulamppu hampaissa riittää tälle muorille. Osaan minäkin kaikkea asennella, JOS ohjeet ovat selkeät. Reitittimessä ei ollut kunnon ohjeita ollenkaan. Toisin kuin Elisa Viihteen Premium-lootassa. Ohjeista sai heti selvää vanhakin mummu! Odotan vaan, että tämä määräaikaisuusaika kuluu ja saan heivata koko viihteen ja Elisan. Telia teki kyllä ihan samasta paketista paljon halvemman tarjouksen. Mutta kun en voi vaihtaa vielä. Ja epoilen, että Viihde tai mikä se Telian vastaava on, saa jo olla. Kun on tällä vaivaisella eläkkeellä muutakin maksettavaa.

    • Anonyymi

      Ei kannata ottaa Elisa Viihdettä missään tapauksessa. Jatkavat määräaikaistilausta ilman lupaasi, vaikka olet peruuttanut koko tilauksen. Minulle laitettiin kaksi päällekkäistä tilausta. Meni kolme kuukautta saada asia selvitettyä ja peruutettua tilaus. En enää tilaa mitään Elisalta.

    • Anonyymi

      Ei kannata, jatkavat tilausta vaikka olet jo peruuttanut jatkotilauksesi. Huijareita ja rahanahneita. Kaikki pitää käydä kirjallisesti ja suullisesti läpi ja silti sana ei mene perille, kuin rautakangesta vääntämällä. ÄLÄ OSTA ELISA VIIHDETTÄ!!!!!

    • Anonyymi

      Elisaviihteen leffatarjonta on todella surkeata, lähes kaikki leffat alle 6 pisteen imdb:ssä.

      • Anonyymi

        Todellakin ala-arvoista shaibaa Elisalla, olen ollut asiakas yli kymmeniä vuosia ja kyllä on viimevuodet huijattu olo


    • Anonyymi

      Kyllä se hyvä on mutta nyt nousi hinta 24,90e/ kk. Ennen oli 19.90. Hyvä tallentaa yms ja lisäksi tuli mtv,n ohjelma..Mutta mullaki on puh Samsung Galaxy Ultra 5G 22 ja siihen puhelin liittymänmaksut kk 32e koska huonoa ei taas kannata tämmöiseen puhelimeen laittaa..Lisäksi Freebom lisä ja 6,90 elisaturvat päälle..Jo meni puhelin asentaminenkin maksulliseksi asiakkaille niin vitut kannata viedä vähässä tingassa. Mulle asensi Helsingin päässä uuteen puhelimeen niin 30 e..huh. kiitoksena asiakkuudesta ja meillä perheessä on näitä nettiliittymiä, niin pitäisi tulla vastaankin.
      Hyvä Elisaviihde on mutta..

      • Anonyymi

        Aivan turhaan makselet moisia hintoja.. Halvemmallakin saa jopa parempaa


    • Anonyymi

      Kuka ehtii noita katsella, kun ilmaisia on pilvin pimein. Tallentaa voi ulkoiselle kovalevylle sen, mitä ei ehtinyt katsoa. Ulkoiset kovalevyt ovat halpoja.

    • Anonyymi

      Otin elisa viihde premiumin hintaan 19,99 €, koska siten sai 150 megasen kaapelilaajakaistan hintaan 15 € kahdeksi vuodeksi. Mitään tarvettahan tuolle viihde premiumille ei ole, koska mitkään netflixit ja edes viaplayt eivät sitä tietenkään vaadi ja miksi ylipäätään käyttäisin niitä jonkin digiboksin kautta? Ainoa syy miksi joku voisi sitä tarvita vaikuttaakin olevan tallentava digiboksi, mikä on varmaan aika harvinaista nykyään ja silläkin voi tallentaa ilmeisesti vain kanavia, jotka ovat muutoinkin ilmaisia.

      • Anonyymi

        Ja niitä ilmaisia kanaviakin voi tallentaa telkkariin liitetylle ulkoiselle kovolle, jos on moiseen tarvetta, niin mitäpä sillä boksilla tekee edes sen vuoksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niitä ilmaisia kanaviakin voi tallentaa telkkariin liitetylle ulkoiselle kovolle, jos on moiseen tarvetta, niin mitäpä sillä boksilla tekee edes sen vuoksi?

        Ja vain sille levylle. Niitä ei voi sieltä siirtää esimerkiksi koneelle


    • Anonyymi

      Elisan viihdepakettin sopimus päättyi 1,11,2015 eli 7vuotta sitten ja nyt alkoi maksut näkyä laskuissa uudelleen, en saanut netinkautta sopimusta irti muuten kuin soittamalla ja kovan kiroilun kanssa. älkää ottako elisan viihde palveluja. saa niitä muualtakin.

    • Anonyymi

      Ei kannata hankkia edes vuonna 2023.

      Laitteet ja ohjelmat ovat hitaampia kuin perus tv tänä päivänä.

      Samat suoratoistopalvelut saa melkein missä tv:ssä vain nykyään eikä tarvitse 2 kaukosäätimellä kikkailla.

      Lisäksi joudut olemaan naimisissa Elisa viihteen kanssa sen 2-3 vuotta etkä voi irtisanoa sitä edes muuton alta.

      Silkkaa rahastusta.

      Vuosia sitten viihteellä oli isoja ongelmia minkä takia hankkiuduin siitä eroon. Nyt kun annoin uuden mahdollisuuden(ainoa tapa saada 300 meganen netti asuntooni) niin ei ollut paljon muuttunut.

      En edes käytä viihdettä sillä oman TV:n sovellukset paremmat ja nopeammat.

    • Anonyymi

      Aikalailla on Viihteestä tullut turhake, josta maksaa turhaan. Peruin reilut kolme vuotta sitten oman tilaukseni, kun TV:n appseilla ja PC:llä saa kaiken mahdollisen tv-ruudulle. Aika nopeasti Viihdeboksi jäi vähemmälle käytölle ja lopulta Viihteestä tuli tarpeeton kuluerä. Minulla ei ole ollut edes normi tv-antennikaapelia yhdistettynä enää pitkään aikaan, kun kaikki tarvittava tulee kaapelinetin kautta.

    • Jos sinull on älytelevisio, et tarvitse Elisaviihteen kotiboksia. Voit tilata Elisa viihde mini-paketin jonka hinta on 9,90€

      Tämä paljastui minulle kun olin lopettamassa 2v määräaikaistilausta.

      • Anonyymi

        Yhtä hyvin voi ostaa HD Cromecastin hintaan 40€ tai 4K version alle satasella. Sillä näkee myös Areenat MTV3:t ja Nenoset. Maksamalla kaikki muut kk-maksulliset kanavat.
        On niitä muitakin mediatikkuja, mutta kalliimpia. Minulle riitti perus HDpalikka.
        Elisa viihde oli kaksi vuotta, ja täysin turhaksi havaittu. Ilmaiseksi et näe yhtään enempää kuin millä tahansa mediatikulla, Kaikki muu maksaa vielä Viihteen perustilausken päälle.


    • Anonyymi

      Älkää hyvän tähden menkö ottamaan Elisa viihde digiboksia. Iäkkäälle sukulaiselle oli Elisasta tuo tuputettu, kun ei ole älynnyt mihin on suostunut, ja maksaa nyt turhasta määräaikaista sopimusta, jota ei saa irtisanottua. Ei katso kuin tavallisia televisiokanavia ja joskus YleAreenaa, eli ei tee mitään jollain Elisa viihde Viaplaylla, ei tiennyt sellaista ostaneensa eikä tiedä mikä se edes on. Kuvanlaatu on myös surkea Elisa boksin kautta ja lähetys pätkii, tavallinen tv taas näkyy ongelmitta, joten Elisa boksi on hänellä käyttämättömänä.

      Jos on älytelevisio, Areenat, Youtubet yms. näkee suoraan sen kautta, siihen ei tätä huijaus-boksia tarvita. Ohjelmien tallennuskin tarvittaessa onnistuu, kun ostaa muutamalla kympillä televisioon liitettävän muistitikun. Ei tarvitse maksaa 40 e/kk turhasta.

      Todella epäeettistä toimintaa, että Elisa tuputtaa noita agressiivisesti ikäihmisille, jotka eivät ymmärrä mihin suostuvat. Toivottavasti kuluttajaviranomainen puuttuu tähän ikäihmisten huijaamiseen. Ottakaa hyvät ihmiset puhelinmarkkinointikielto iäkkäille sukulaisillenne, sen saa soittamalla Suomen asiakkuusmarkkinointiliiton puhelinnumeroon ja on voimassa 3 vuotta kerrallaan.

    • Anonyymi

      Miten voi olla edes olemassa tällaista palvelua kuin Elisa Viihde Premium? Enkö vaan tajua, vai eikö sillä tosiaan saa muuta kuin "alustan", jonka avulla voi vuokrata tai ostaa katseltavaa?!

      Eläkkeellä olevalle äitilleni, joka ei ymmärrä nettijuttuja, myytiin paketti reilu vuosi sitten, luultavasti "lapsenlapsille on sitten katseltavaa" -kortilla. Äiti luuli saavansa sillä rahalla Netflixin, josta oli meiltä lapsilta kuullut ihan hyvää (mulla Netflix maksaa 9,90,- puhelimen netillä). Hänellä oli jo Elisan laajakaista läppärissään, sekä Elisa Huoleton -puhelinliittymä rajattomalla netillä, ja nettiä tuo käyttää lähinnä mailien lukemiseen ja pieneen surffailuun. Uutta laskua tuli 19,90 + 15 = 35,- ja 2v määräaikaisella. Uskomatonta. Äippä ei vuodenkaan jälkeen osaa edes laittaa laitteita päälle, enkä itsekään tajua, mistä niitä ilmaisia leffoja ja sarjoja - muita kuin muutenkin ilmaista Areenaa ym. - löytyy!

      Valaiskaa mua edes, mitä hyötyä tuosta on kenellekään? Pelkän nettiyhteydenkö takia sitä otetaan, vai pysyykö tuote valikoimissa lähinnä vanhusten huijaamisen ansiosta?

      • Anonyymi

        Tästä iäkkäiden kusettamista on ollut kokemusta jo 2000-luvun alusta kun tuli Nokia 6310 puhelun. Myytiin 24kk osamaksulla 10€ kk puhelun.

        Myyjä ei ollut Elisa eikä asialla enää ole mitään merkitystä, koska niin puhelin kuin ko. ihmistä ei ole enää olemassa. Kun ne ongelmat sen puhelimen kanssa alkoi, niin puhuin operaattorin kanssa, ja he tunnutstuvat tietävänsä asian. Nyttemmin lakia on muutettu niin että liittymät ja puhelimet on erillään. Operaattorin edustaja sanoi suoraa, että asiasta oli puhuttu työryhmässä ja heidän pitäisi tietää kelle soittavat. Periaatteessa noi maksukanavatkin saa muulla tapaa pelkällä älytelkkarilla. Kännykän kautta niitä ei kannata alkaa jakamaan kuin kännykällä katsottavkai.

        Aloitus on vanha. Minulla on ollut Elisa Viihde nyt aika tarkkaan 10v. Kolmas boksi menossa, eikä operaattorista johtuvaa häiriötä ole. Miinus sille, että kaapelireititin on sama kuin 2013 toimitettu. Uudelpi olisi kiva! boksi vaihtuu jos muuttaa uuteen osoitteeseen. Tekniikka on muuttunut kymmenessä vuodessa aika paljon. tammikuun alussa on alkanut tämä nykyinen sopimus 24kk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä iäkkäiden kusettamista on ollut kokemusta jo 2000-luvun alusta kun tuli Nokia 6310 puhelun. Myytiin 24kk osamaksulla 10€ kk puhelun.

        Myyjä ei ollut Elisa eikä asialla enää ole mitään merkitystä, koska niin puhelin kuin ko. ihmistä ei ole enää olemassa. Kun ne ongelmat sen puhelimen kanssa alkoi, niin puhuin operaattorin kanssa, ja he tunnutstuvat tietävänsä asian. Nyttemmin lakia on muutettu niin että liittymät ja puhelimet on erillään. Operaattorin edustaja sanoi suoraa, että asiasta oli puhuttu työryhmässä ja heidän pitäisi tietää kelle soittavat. Periaatteessa noi maksukanavatkin saa muulla tapaa pelkällä älytelkkarilla. Kännykän kautta niitä ei kannata alkaa jakamaan kuin kännykällä katsottavkai.

        Aloitus on vanha. Minulla on ollut Elisa Viihde nyt aika tarkkaan 10v. Kolmas boksi menossa, eikä operaattorista johtuvaa häiriötä ole. Miinus sille, että kaapelireititin on sama kuin 2013 toimitettu. Uudelpi olisi kiva! boksi vaihtuu jos muuttaa uuteen osoitteeseen. Tekniikka on muuttunut kymmenessä vuodessa aika paljon. tammikuun alussa on alkanut tämä nykyinen sopimus 24kk.

        Lisäys omaan kommenttiini tuosta kysymyksestä, että KANNATTAAKO!

        Kukaan ei saa tehdä toiselle mitään ostopäätöstä. Kannattaa on jokaisen oma päätös. Jos perse kestää 35€kk seuaavat 24kk, niin siitä vaan! Se on ihan jokaisen oma asia ja muut ei siihen voi sanoa mitään! Se ero Elisan ja kahden muun välissä on, että tallenteet säilyy 24kk muiden 3kk sijaan!

        Tiedän että on varakkaita joilla on myös kahden operaattorin jutut kun käyttöä on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys omaan kommenttiini tuosta kysymyksestä, että KANNATTAAKO!

        Kukaan ei saa tehdä toiselle mitään ostopäätöstä. Kannattaa on jokaisen oma päätös. Jos perse kestää 35€kk seuaavat 24kk, niin siitä vaan! Se on ihan jokaisen oma asia ja muut ei siihen voi sanoa mitään! Se ero Elisan ja kahden muun välissä on, että tallenteet säilyy 24kk muiden 3kk sijaan!

        Tiedän että on varakkaita joilla on myös kahden operaattorin jutut kun käyttöä on!

        No itse just myyjä höynäytti mut jatkamaan ElisaViihdettä 24,99€/kk , olin menossa lopettamaan sen muuttaessani toisaalle. Ja onnistui, naismyyjä vielä. Toki tilauksen saa perua milloin vain.
        Lisäksi höynäytti mut vuokraamaan modeemin, sen pienimmän S koon, joka sopii alle 40 neliöisiin asuntoihin ja tarjoaa wi- fi älylaitteisiin kuten kännykkään ja tablettiin kun mobiiliverkon kuluvuus, toimivuus on asunnossa täysin onneton. Niin wi- fi : llä nettiyhteuskin yhteys ainakin toimii .
        Tuon laitteen nopeus , mikä se on, en tiedä, joka tapauksessa myyjä väitti että on ehdottomasti nopeampi kuin 50 megaa ?


    • Anonyymi

      Otin Elisa Viihteen pari vuotta sitten ja meni raha hukkaan. Kuvan laatu huono ja vaatii hyvän netti yhteyden. Olin ostanut aikaisemmin Mi Box S laitteen. Pääsin Elisaviihteen paskasta eroon ja otin MiBoxin käyttöön. Rupes nyt v.....ttaan. yli 400 hukkaan. Mi Box S 69€ kertapieraisulla ja siinä kaikki. Kuvan laatu hyvä ja ei ole herkkä netin signaalihäiriöille. Sisältö runsas.
      Jos on käytössä muun operaattorin nettiyhteys, kaikki kanavat eivät näy. Pitää olla Elisan yhteys. TÖRKEÄÄ. Ja korvausta et saa, koska 2 v sopimus.

      • Anonyymi

        Jos nyt saat Elisa Viihteestä tarjouksen 32,99 X 24 kk määräaikainen, niin 400€ ei riitä.

        Se on yhteensä 792€

        se on noussut nyt hieman Elisan kaapelissa veloitetaan satasen netistä 8€ ja viihteestä loput


      • Anonyymi

        Mikä on MiBOX S laite? Siis onko se tämä modeemi boksi jota on useampaa eri kokoa eri talouksiin. Pikku yksiöistä omakotitaloihin asti, tarjoaa wi- fi yhteyden vai mistä on kyse?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe