AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  /  / Ilmainen suomenkielinen ohjelma

Kysely Suomi24:n ominaisuuksista

Vaikuta Suomi24:n tulevaisuuteen kertomalla minkälaisia ominaisuuksia Suomi24:ssä voisi olla.
Vastaa kyselyyn »

Ilmainen suomenkielinen ohjelma

9 Vastausta 605 Lukukertaa
Nyt kun AVG, Avira ja Avast puhuvat vain Lontoota niin tässä hyvä suomenkielinen ohjelma tilalle:

http://www.microsoft.com/security_essentials/default.aspx?mkt=fi-fi
Microsoft Security Essentials tarjoaa kotitietokoneellesi reaaliaikaisen suojauksen, joka tarjoaa suojan viruksilta, vakoiluohjelmilta ja muilta haitallisilta ohjelmistoilta.

Microsoft Security Essentials on Microsoftin ilmaiseksi* ladattavaksi tarjoama ohjelmisto, jonka asentaminen ja käyttäminen on helppoa. Ohjelmisto pidetään aina ajan tasalla, minkä ansiosta voit olla varma, että tietokoneesi on aina suojattuna uusimmilla tekniikoilla. Näet helposti, onko tietokoneesi turvassa — kun ohjelmisto näyttää tietokoneen tilan vihreänä, sinulla ei ole syytä huoleen. Näin helppoa se on.

Microsoft Security Essentials toimii automaattisesti ja tehokkaasti taustalla, minkä ansiosta voit käyttää Windows-tietokonetta haluamallasi tavalla — ilman keskeytyksiä tai pitkiä odotusaikoja.
Microsoftin mainospelletkö taas vauhdissa?

Täysin asiallinen viesti

Alkuperäinen viesti on täysin asiallinen nyt kun avastia ei saa enää suomenkielellä.
Ollut mulla alusta alkaen XP Home-koneella ja hyvin toimii.
Minä kokeilin essentialsia ja rossessorin tehot meni tappiin ja aimo-atk-annos keskusmuistia. Ei oikein pelittänyt XP: ssä, joten vaihdoin pois pois pois. Mikäköhän meni vikaan?

No mulla ainakin

on suomenkielinen!

Kokemuksia

Pieni ja askeettinen, ei rasita konetta lainkaan, äärimmilleen pelkistetty, ei sisällä mitään turhaa, tekee ainoastaan sen mitä pitääkin.
Pärjännyt hyvin maksullisten torjuntaohjelmien joukossa.

Huonoa:
Päivittyy kerran vuorokaudessa, jos haluaa välipäivityksiä niin joutuu klikkaamaan päivitä nappia.

Ihan hyvä ilmainen vaihtoehto ainakin niille jotka hakevat kevyttä vaihtoehtoa.
Löytyisikö apua kun kone ei avaa lnkkiä?? Jotain microsoftin virustorjuntaohjelmaa yritin ladata, niin väittää mulla olevan vanha xp, mutta ei aukaise myöskään sivua, josta voisi uudemman ladata. Apuva!
Avast 5 on suomenkielinen ja opaskin löytyy:
http://sammynsivut.com/2010/04/avast-5-asennus-ja-rekisterointi/
 /   /  /  /  / Ilmainen suomenkielinen ohjelma

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta