Vyöhyketerapiaa vauvalle

Niiksuneiti

Missä Järvenpäässä saa vauvalle vyöhyketerapiaa?

17

1480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masupipi
    • Älä käytä uskomushoi

      Toivottavasti ei mistään. Hieronta kosketuksena toki rauhoittaa. Mutta vyöhyketerapia kuuluu uskomushoitoihin. Sillä ei ole todettu tieteellisissä tutkimuksissa mitään vaikutuksia.

      • Apua sain

        Kuule, vyöhyketerapia on yli 5000 vuotta vanha juttu, jota on käytetty ihmisen hoitamiseen, eikä tieteellisistä tutkimuksista ollut vielä sillon tietoakaan. Omasta kokemuksesta voin kertoa, etten pelkästään uskomalla saanut ongelmiini helpotusta, vaan siinä oli vyöhyketerapialla suuri osuus, joka ei pois sulje sitä, että itse pitää olla aktiivinen oman hyvinvoinnin ylläpidosta. Käy kokeilemassa ja kuuntele miten kehosi reagoi.


      • 18 + 15
        Apua sain kirjoitti:

        Kuule, vyöhyketerapia on yli 5000 vuotta vanha juttu, jota on käytetty ihmisen hoitamiseen, eikä tieteellisistä tutkimuksista ollut vielä sillon tietoakaan. Omasta kokemuksesta voin kertoa, etten pelkästään uskomalla saanut ongelmiini helpotusta, vaan siinä oli vyöhyketerapialla suuri osuus, joka ei pois sulje sitä, että itse pitää olla aktiivinen oman hyvinvoinnin ylläpidosta. Käy kokeilemassa ja kuuntele miten kehosi reagoi.

        "Kuule, vyöhyketerapia on yli 5000 vuotta vanha juttu, jota on käytetty ihmisen hoitamiseen, eikä tieteellisistä tutkimuksista ollut vielä sillon tietoakaan."

        Huuhaa mikä huuhaa!

        Ei hoito saa mitään ekstra auktoriteettia siitä että sitä on ollut tarjolla vaikka kuinka monta tuhatta vuotta.

        Kun ei ole mitään näyttöä siitä, että noita "vyöhykkeitä" olisi olemassa, niin voi turvallisesti väittää tuota "hoitoa" huuhaaksi!

        Itse kannan mielummin rahani sellaiselle, joka antaa ihan kunnon hierontaa.


    • vauva tuskin "uskoo" yhteen hoitoon enemmän kuin toiseen. Toivottavasti koliikkivauvalle löytyi apua!
      onko kenelläkään kokemusta Hoitola Petuniasta? Sekin tarjoaa vyöhyketerapiaa.

      • jenni,

        Minulla ei ole kokemusta vauvan vyöhyketerapiasta, mutta itse olen siellä käynyt. Suosittelen!


      • Anonyymi
        jenni, kirjoitti:

        Minulla ei ole kokemusta vauvan vyöhyketerapiasta, mutta itse olen siellä käynyt. Suosittelen!

        Vaikkei mitään vyöhykkeitä ole edes löydetty...

        No, itseään saa tietenkin höynäyttää, jos ei muuhun pysty.


    • Äiti ja vauva -11

      Me on saatu vyöhyketerapiasta apua pahaan koliikkiin, jo muutama hoitokerta auttoi ja elämä rauhoittui suuresti! Vyöhyketerapeutti kertoi että joku hermo on vauvoilla usein jumissa ja aiheuttaa paljon vaivoja ja se saadaan vyöhyketerapialla helposti vapautettua ja näin kivut poistuu. Itse käytiin Tuusulassa (Vaunukangas) tosi hyvällä terapeutilla, vastaanotto on hänellä kotona ja erikoistunut ymmärtääkseni juuri vauvojen ja lasten hoitoon. Suosittelen ehdottomasti vyöhyketerapiaa!

      • 11 + 12

        "...joku hermo on vauvoilla usein jumissa...

        Voi pyhä sylvi mitä potaskaa tuo sun 'terapeutti' sönkkää!

        Tuo on niitten normisanasotkua johon sitten pahaa-aavistamaton alan 'amatööri' haksahtaa.

        Koliikilla on kyllä taipumus loppua ihan itsestäänkin.
        Nyt kun sinun vauvasi kohdalla koliikki loppui, niin tulkitsit että jess, hoito auttoi, vaikka vaiva olisi loppunut ilman minkäänlaista 'hoitoa'.

        Sikäli ymmärrän sinua kun kokeilit - vanhemina olemme todella heikoilla kun muksuillamme on jotain kipua. Mutta silti pitäisi jaksaa paneutua noihin 'hoitoja' tarjoavien juttuihin hieman syvällisemmin.


      • Anonyymi
        11 + 12 kirjoitti:

        "...joku hermo on vauvoilla usein jumissa...

        Voi pyhä sylvi mitä potaskaa tuo sun 'terapeutti' sönkkää!

        Tuo on niitten normisanasotkua johon sitten pahaa-aavistamaton alan 'amatööri' haksahtaa.

        Koliikilla on kyllä taipumus loppua ihan itsestäänkin.
        Nyt kun sinun vauvasi kohdalla koliikki loppui, niin tulkitsit että jess, hoito auttoi, vaikka vaiva olisi loppunut ilman minkäänlaista 'hoitoa'.

        Sikäli ymmärrän sinua kun kokeilit - vanhemina olemme todella heikoilla kun muksuillamme on jotain kipua. Mutta silti pitäisi jaksaa paneutua noihin 'hoitoja' tarjoavien juttuihin hieman syvällisemmin.

        Jos itsellä ei ole kokemusta, onko pakko kommentoida?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos itsellä ei ole kokemusta, onko pakko kommentoida?

        Kun nyt sattuu olemaan terveysalasta tietoa - ja jopa kykyä löytää pätevää tietoa netistä!


    • auttaa

      Me on kans käyty Tuusulassa Vaunukankaalla, oli tosi mukava hoitaja ja apua saatiin mahavaivoihin ja kovaan pulautteluun. Vauvalle tehtiin 4 hoitoa, ekalla kerralla hoitaja tuli kotiin mikä oli aika kätevää kun itse oli niin väsynyt. Saatiin myös hyvät ohjeet miten voidaan itse hieroa ja hoitaa vauvaa kotona. Suosittelen kyllä vauvoille vyöhyketerapiaa.

      • järvenpäässä

        Www.kehohuoltamo.fi


      • 18 + 15
        järvenpäässä kirjoitti:

        Www.kehohuoltamo.fi

        Melkoisia mainospläjäytyksiä;-))


    • Petra_82

      Tuusulan vyöhyketerapeuttia suosittelen lämpimästi minäkin. Löysin hänet tämän ketjun perusteella ja oltiin todella tyytyväisiä. Yhteystiedot löytyy muuten: elonaskel.fi

      • 11 + 12

        Ihan normihumpuukia siellä tarjoavat!

        Jos ei parempaa ymmärrä niin sinne vaan! Kyllä rahasi sinne kelpaavat.


      • Anonyymi
        11 + 12 kirjoitti:

        Ihan normihumpuukia siellä tarjoavat!

        Jos ei parempaa ymmärrä niin sinne vaan! Kyllä rahasi sinne kelpaavat.

        Hierotuksi tuleminen on rentoutavaa, kyllä!

        Mutta eihän noita 'vyöhykkeitä' kukaan ole kyennyt esittämään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe