Chatroulette on jo tuttu juttu mutta entäs suomen vastine http://www.chattiruletti.fi/. Voiko Suomessa tällanen toimia kysyn vaan?
Chattiruletti!
6
1516
Vastaukset
- pyörälläpäästään
Siis ollaanko tuossa sätissä kameran ja puheen kanssa sättäilemässä ventovieraiden ihmisten kanssa... vai mikä on idis?
Kertokaa, jotka olette käyttäneet vastaavanlaista sättiä, toimiiko, vai näytetäänkö siellä pelkästään paljasta pintaa?????
Siis joku seksisätti????- kjhbfhglf
Joo on tosi hyvä ruletti joku yks pienimunanen jannu vetää kokoajan käteensä. Vitun oaska ruletti sori vaa
- Heimo Vesa
kjhbfhglf kirjoitti:
Joo on tosi hyvä ruletti joku yks pienimunanen jannu vetää kokoajan käteensä. Vitun oaska ruletti sori vaa
Mä juttelin jonkun mimmin kaa pitkät tovit ja kyl se toimii.
Ei kyl kans noi käteenvetäjät kiinnosta.
Taitaapi olla viellä kokeilu asteella?
- mies xzxzx
chatroulettessa tuntuu hakevan seuraa toisista naisista
lesboja siis täynnä
jos laitat camin päälle niin klikkaavat
next
jos taas et klikkaavat next
en tiiä tosta chattiruletista
että miten siellä homma toimii..
mutta olettaisin että sama
on meininki sielläkin.. - bi_setä72v
Moikka
- bi72v
Moikka
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k924070Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k252856Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2222098Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552063- 721446
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57945- 68914