Sunnuntai 12.2.2012
Nimipäivät: Elma ja Elmi
Tekstikoko:
  loading...
liity jäseneksi!
 /   /  /  / Matkaseuraa 2010 syksyllä - WH
26 Vastausta 1 476 Lukukertaa

Matkaseuraa 2010 syksyllä - WH

Moi,

Olen 25 vuotias ja syksyllä lähdössä WH-viisumilla Ausseja kohti. Kaipailisin matkaseuraa alkumatkalle nyt ainakin, olisiko kukaa lähdössä samoihin aikoihin? Ilmoitelkaa itsestänne, itsellä ajankohta ei vielä ole ihan varma, mahdollisesti lokakuussa tms. :) Etenkin pitkälle lennolle ja ensimmäisiksi päiviksi, miksei muutenki!

Moikka,

minä oon kanssa lähössä syksyllä ausseja kohti!!! Olin siellä viime keväänä ja se on niin huippu paikka, et pakko päästä takas :) Mä ajattelin kans lähtä WH-viisumilla jotain töitä tekemään. Mä oon 23 .v tyttönen ja ihan yksin oon matkaan lähdössä, olis ihan kiva saada kyl seuraa.

moi!

Olen katsellut vähän lentoja syyskuun ensimmäiseksi päiväksi koska näyttää olevan juuri sinä päivänä paljon halvempaa kuin muina päivinä(?). Varmaan riippuu minnepäin Ausseja olet menossa että onko mahdollista saada samoilta lennoilta paikkaa. Minulla on kohde Etelä-Austraaliassa, Adelaidessa. Lentoni näyttäisi menevän akseliin Hki-Lontoo-Hong Kong-Adelaide.
no mä olen menossa aluksi ainakin Sydneyyn ja saattaa olla etten vielä syyskuussa pääse lähtemään, joten ei varmaan samoilla lennoilla päästä matkaan. Onks sulla minkälaiset suunnitelmat sit kierrellä aussilassa? :)
Eli aloittaja täällä :) Ajankohta olisi varmistunut nyt mitä luultavimmin lokakuun puolen välin paikkeille. Enää en etsi kamalan aktiivisesti matkaseuraa, kun olen totutellut ajatukseen reissuun lähdöstä yksin, mutta toisaalta olisi se seurakin kivaa alkumatkalle ainaki, jos samalle suunnalle ollaan yhtä aikaa menossa! Aloitan Sydneystä, siitä eteenpäin en vielä ole suunnitellut asioita. Itärannikkoa pitkin! Mites sinä Andrei86, oliko millaisia suunnitelmia?

Niin muuten, jos ei ekasta viestistä käyny ilmi, olen tyttö :)

Lentoja olen jo katsellu, otan alkuun vain menolennot. Tekis mieli jo pian ostella lippuja, sitten ainaki varmistuis lähtöpäivä jne. Useimmat lokakuun puolenvälin lennot on olleet n. 700 euroa, ehkä hieman yli. Tekis mieli odottaa, jos vaikka sais vielä pikkasen halvemmalla... Mut ne kun voi yllättäen hypätä toiseenki suuntaan, niin ei tiedä. Mitä vähemmän vaihtoja, sen parempi olis... Esim Air Chinan lennot olis lokakuun alkuun joku 700 euroa, siinä olis vaihto vain Pekingissä. Samat vois olla sit 15. päivän paikkeilla kans! :)

mistä noin halvat lennot?

Hei,

Olen lähdössä australiaan vuoden vaihteessa ja olen löytänyt ainoastaan noin 1000 lentolippuja, mistä sinä olet siis lentojasi katsellut?
Lähinnä etsiskelin vertaa.fi:n kautta tai ihan suoraan ebookersilta tai Kilroylta. Riippuu kyllä aika paljon ajankohdasta, olisiko tuo vuodenvaihde sitten hieman ruuhkaisempi ja siksi myös kalliimpi. Päivällä on tosi paljon merkitystä, kannattaa katsoa vaikka seuraava päivä kun hinnat silloin voi olla ihan erit.

Ausseihin syksyllä 2010

Moikka!

Olen 24-vuotias tyttö ja suunnitelmissa olis ens syksynä lähteä Australiaa kiertämään, tosin en osaa sanoa vielä reissaisinko turistina vai working holiday-viisumilla. olis mukava jakaa matkasuunnitelmia muidenkin sinne lähtiöiden kanssa.

viestiä saa laittaa osoitteeseen
pienipikkumyy@yahoo.com

T. laura
Moi!

Ite lähdössä kanssa Ausseihin, mutta jo kesällä.

Pallontallaajissa on aika paljon lähtijöitä myös, kannattaa tsekata seuraava ketju: http://www.pallontallaajat.net/pt2/keskustelu/index.php?topic=20445.0

ausseihin!

heips!

mä oon kans lähös aussiehin syksyl, lokuun puolivälist oon lentoja katellu.
Perthistä parin tunnin ajomatka alaspäin Bunburyyn oon menos tavallaa
au pairiksi, mutta perhe ei oikeastaan tarvitse apua lastenhoidossa, joten suosittelivat
että voisin matkustella ympäriinsä itsekseni jos haluan. No totta kai!
Ainoo vaa että ei oo oikee matkaseuraa.. Olis kiva et olis joku kenen kaa
pääsis lähtee jonneki edes vähäks aikaa, siel reissus varmaa saa enemmän kavereit sit kyl kans. :)
Ja aika pienel budjetil oon lähdös. Niin ja turisti viisumil. Ja lentoi en oo viel varannu.

Viestii saa laitella katja.t@windowslive.com
Moro ! Oon 28v mies ja oon lähdös naispuolisen ystäväni (26v) kanssa vuodeks Australiaan WH-reissulle, lähtöpäivää ei olla vielä lyöty lukkoon mut tod. näk. tos lokakuun alussa.
Heippa! Täällä parikymppinen pariskunta lähdössä 1.9 vuodeksi WH-viisumilla. Lennot menee Hki-Geneve-Abu Dhabi-Sydney. Otettiin menopaluut ja kahdelle liput maksoi yhteensä2070,70€, ebookersin kautta.
Tarkoitus olis varata sydneystä 10 päiväksi hostelli ja tehdä kaikki tärkeät asiat sinä aikana(pankkitilit, veronumerot, puhelinliittymät,yms.) Sitten vähä katsellaa et mitäs siitä eteenpäin..:)
Nyt pitäs jokin kiva hostelli löytää..
Onko teillä tarkoituksena töitä tehdä vai ihan vaan kierrellä? Utelisin täällä että paljos on matkakassassa? Me ollaan säästetty ja alkaa olemaa sen 16000e. Et eiköhää sil jonkii aikaa pärjää..:) Tarkotus olis kyl töitäkin tehdä et mahdollisesti vois sitä jatkoviisumia jossakin vaiheessa hakea..

parikymppiset täälläkin.

Aivan sama suunnitelma kuin parikymppisillä. Meilläkin on lähtö 1.9.2010 ja sama reitti.
Rahaa ei ole vielä ainakaan samaa vertaa säästös lähelläkään.

20jätkä

Moro!

Itse olen lähdössä lokakuussa 2010 wh-viisumilla austraaliaan ja näillä näkymin yksin, mutta jos kiinnostaa keskustella esim spostilla...

Oma matkakassa jää jonnekkin 4000€ paikkeille ja tavoitteena olisi lähteä kaivoksille töihin(40-60ASD/h!!!) ja jatkaa sitten rannikolle ja surffaamaan. Talven tullen sitten hiihtopummiksi. Tarkoituksena tutustua uusiin ihmisiin, nauttia elämästä ja ottaa todella chillisti;)

sposti: puhis(miukumauku)newschoolers(piste)com

Howdy!

Kanssa suuntana Australia WH-viisumin turvin tänä syksynä. Lentoja olen ehtinyt vasta vertailla, mutta tarkoituksena olisi lähteä elokuun lopussa/syyskuussa reissuun. Soolona mennään, ainakin toistaiseks, mutta matkaseurasta ei ole tietenkään ole alkutaipaleelle haittaa! Todennäköisesti matkani alkaa Sydneystä, riippuen tietysti siitä minne edullisimmat lennot saa. Tähän mennessä edullisin menopaluu, Hki-Syd (syys2010-touko2011), jonka olen löytänyt on hieman reilut 1000€ E-bookersilta. Onko muilla kenties edullisempia lentoja tiedossa?

Viestitellä saa: hurrikaani-89@hotmail.com

Ausseihin

Heippa,

Onko teillä kauan kestänyt viisumin haku? Olen itse lähdössä lokakuussa ja en vielä ole hakemusta tehnyt. Onko kellään kokemusta esim. Kilroysta, kannattaako heidän apuaan käyttää käytännön asioiden järjestämisessä? Lentoliput ajattelin heidän kauttaan ainakin hankkia.

Jos matkaseura kiinnostaa niin ei muuta kuin viestiä tännekkin päin! Olen 24-vuotias tyttö :)
Terve! Viisumin haku voi sujua nopeastikin. Itse täyttelin hakemuksen netissä iltapäivällä ja illalla oli jo tieto viisumin myöntämisestä tullut sähköpostiin. Ei siinä missään tapauksessa montaa päivää pitäisi mennä.

Kilroyn kautta saa hyvin apuja. Itsekin olin sinne päin yhteyksissä, kun lentolippuja metsästin. Halvemmat kuitenkin löytyivät E-bookersilta, 1033€. Mutta Kilroyn, niinkuin kaikkien muidenkin palveluja kannattaa käyttää vain sopivissa rajoissa, koska jos samaan pakettiin ruvetaan tunkemaan hostelli/hotelli systteemejä, autonvuokrauksia yms. voi hintaa tulla paljonkin. Halvemmalla voi päästä, jos ottaa Kilroyn kautta vaan lentoliput ja hoitelee itse sitten hostellit ja kyyditykset periltä. Hintoja kannattaa kuitenkin aina vertailla.

Hellou!

Kävin kyselemässä Killroylla Aussejen lennoista sekä viisumeista niin hinnat olivat melko huimia. Euron kuvat vilisivät silmissä, kun tuli mainintaa viisumejen hinnoista tai kaiken maailman start-paketeista.

Lennot Killroylta ovat sillon järkevät, jos lähtöön on aikaa, mutta meilläkin lähtöön oli sillon noin 3kk niin lipuilla oli hintaan. Kotiin päästyään ja yksin vänkslättyä alkoi löytyä paljon halvempia lentolippuja, kun mitä Killroyn heppu saneli. Ja viisumikaan maksanut lähellekkään niin paljoa mitä oltiin toimistossa sanottu. Joten omatoimisesti säästää eniten, mutta esim Killroyn kautta homma on tietty helpompaa ja yksinkertaisempaa.

Hauskoja reissui kaikille!

KIMPPAKÄMPPÄLÄISIÄ

Hei

Lähden tyttöystäväni ja kaverini kanssa Ausseihin, Syndney:iin 27.8. ja lennetään Lontoon ja Hong Kongin kautta. Saavumme Sydney:iin 30.8. ja meillä on varattuna hostelli jo neljälle yölle. Kaverimme saapuu Sydney:iin 3.9 ja hän lentää kyseistä Hki-Geneve-Abu Dhabi-Sydney-reittiä. Mahdollisesti siis samalla lennolla on tulossa useampi Suomalainen kohti Down Underia :)

Kysymys kuuluu; olisiko kukaan innostunut kimppakämppäämisestä Sydneyssä ainakin viikon ajan 3.9-10.9 välisenä aikana (mahdollisuus vuokrata ihan kokonaisia taloja ja tulee halvemmaksi kuin hostellien dormi-majoitus).

Olemme suunnitelleet olevamme Sydneyssä sen ajan, että saamme hoidettua käytännön asiat ja tietysti etsitään myös töitä. Sen jälkeen mieli on avoin ja suunnat vielä avoimempia.. jos jotakuta kiinnostaisi tämmönen yhteismajoittuminen niin sähköpostia voi laittaa os. maussi2010@gmail.com

..ikää meillä matkalaisilla on 24- ja 28-vuotta.

Australiaan!

Hei!
Olen 23-vuotias tyttö ja olen kans miettinyt Australiaan lähtöä syksyllä/talvella. Minulle sopiva ajankohta voisi olla lokakuu/marraskuu. Kavereilla ei ole mahdollisuutta lähteä mukaan, mutta mielelläni ottaisin seuraa matkalle. Ajattelin kiertää Australiaa mutta myös tehdä vähän töitä. =)
Eli ottakaa yhteyttä jos on samanlaisia ajatuksia!

aus!

Heei vieläkö etit matkaseuraaa? :) Itsekin oisin loka-marraskuussa lähössä yksin ja aika pienellä budjetilla, niin mietin että pitäisköhän se sit ottaa se WH-viisumi.. Oon siis itse 19-vuotias tyttö. Emailaa toki jos vielä matkaseuraa hakusessa ! jasmine.farling@hotmail.com

Ruuhkaa!!

Terve vaan kaikki tänne Ausseihin tulijat!

Ite olen täällä 3 kk jo ehtinyt olemaan ja "east coast" olis niinkun tehtynä ja tällä hetkellä ensimmäinen viikko töitä takana Sydneyssä. ELI! Jos ja kun jengiä saapuu tänne Sydneyhyn niin mielelläni treffaan tässä keskustassa vaikkapa parin kaljan merkeissä tai muuten vaan..eli tässä yhteystietoo...

tmaltsu@hotmail.com
+61451617189

terveisin Timppa

PS: Rohkeesti tänne vaan kaikki suomalaiset meitä on muutenkin liian vähän täällä! Saksalaisia sensijaan on joka kolmas :(

austraaalia!

Moikka! Mä olen kanssa lähdössä jossain lokakuun lopulla tai sitten ihan marraskuun alussa! Tuli aika äkkiä tää lähtöpäätös, mut siis heti kun nyt saa kaikki WH-viisumit sun muut lähetettyä :) Oon 19v tyttö ja tosi kiva ois saada vähän seuraa ainakin alun jännityspaniikkiin!
Hey!
Olen lähdössä ausseihin 19.lokakuuta aluksi tosin neljän päivän pysähdys Hong Kongissa.. eli Sydneyssä olen 25. päivä. Olen 20vuotias tyttö ja yksin lähdössä Kilroyn kautta! Jos vielä matkaseuraa hakusessa meiliä voi laittaa jenna.rindell@luukku.com

Ausseihin myöskin!

Moro!
Olen 24-vuotias likka ja oon kans suunnitellu lähtöä Ausseihin tässä alkutalvesta tai nii nopeesti ku pääsen ja saan asiat hoitoon täällä. Tarkotuksena kans lomailla ja tehä töitä samalla. Oon kans lähös yksiksee. Seura tekis hyvää matkalle =)
Ota yhteyttä jos kiinnostaa matkaseura vielä!
kakemato@hotmail.com

Tsau

Olen 25-vuotias ja lähden 27.11. WH-matkalle. Matkakassaa ei ole vielä paljoa mutta onhan tässä aikaa kerätä. Matkaseuraa ois ihan kiva saada kun en oo tehny tämmösiä matkoja ennen. Ajattelin jossain välissä kävästä Japanissa. Onkohan ketään lähössä samoihin aikoihin? Ilmotelkaa jos ootte akarvinen@gmail.com

Viikon päästä reissuun!

Eli tosiaan lento Ausseihin (Melbourneen) lähtee 2.10 lauantai aamulla :) vaihto Lontoon Heatrowlla. Melbournessa tuttuja vastassa, mutta yksin matkustan ja se vähän pelottaakin, varsinkin tuo vaihto. Reissannut olen kyllä paljon, mutta en noin pitkälle, enkä yksin. Olis niin hyvä tuuri jos joku suomalainen (vaikka teistä joku nyt syksyllä lähtevä) sattuis viereen lentokoneessa, ettei tarvitsis omia ajatuksia kolmeakymmentä tuntia kuunnella :S
See you!
-19v tyttö
 /   /  /  / Matkaseuraa 2010 syksyllä - WH

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua