Markku Ahdeojan jutut riittää jo tälle palstalle

TT

Eiköhön Markku Ahdeojan jutut ja avautumiset Salon poliisista jo riitä tälle palstalle. Ketään ei Markku oikeasti kiinnosta noi sun jutut kun niitä tulee kymmenittäin. Yksi viesti alussa saattoi kiinnostaa, mutta kukaan ei oikeasti jaksa lukea niitä.

Tee palvelus tämän palstan seuraajille ja itsellesi ja lopeta tuo kirjoittelu. Jos ahdistaa, hakeudu hoitoon.

Sääliä ja myötätuntoa pahan olosi kanssa toivottaa,
TT

10

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä sitten????

Alkuun sekomaken tekstit oli hauskoja harhaisuudessaan, mutta ei niitä enää jaksa edes lukea. Mutta luuletkos sekomakelle menevän perille vaikka jokainen tällä palstalla kävijä kirjoittaisi pyynnön sekolle lopettaa tuo houriminen??? Sekomake on sen verran sairas ja harhainen että luulee tämänkin kirjoituksen olevan Salon poliisin käsialaa ja jatkaa hourimistaan. Mutta eihän meillä ole pakko ottaa kantaa sen sekoiluun niin eiköhän tuo lopeta kohta....

• Reere

Syvä pyyntö kaikille palstan lukijoille, älkää kommentoiko hänen tekstejään.

• samaa mieltä....
        Reere kirjoitti:

Mä en ainakaan vastaa sen sekopään teksteihin ihan vaan siinä toivossa että se juntti lopettas sen paskanjauhannan josta ei ees varmasti tajua mitään. Sille sekolle ois paikallaan ihan oma sekopäiden palsta johon se vois kirjotella harhojaan niin vois joskus vierailla silläkin palstalla nauramassa premin, tunturipöllön ja sekomaken juttuja.

• MArkku Ahdeoja
        samaa mieltä.... kirjoitti:

Mä en ainakaan vastaa sen sekopään teksteihin ihan vaan siinä toivossa että se juntti lopettas sen paskanjauhannan josta ei ees varmasti tajua mitään. Sille sekolle ois paikallaan ihan oma sekopäiden palsta johon se vois kirjotella harhojaan niin vois joskus vierailla silläkin palstalla nauramassa premin, tunturipöllön ja sekomaken juttuja.

Voi kun te jaksatte minua kehua. Olen suorastaan otettu näin suuresta ystävällisyydestä minua kohtaan.

Mutta katsokaas kuinka paljon minun kirjoituksiani luetaan.
        Joten niissä täytyy olla sitä jotain

Alla blogi sivuni

http://markkuahdeoja.blogit.fi/

• ole tilaa makenkin
        Reere kirjoitti:

kirjoituksille ja kenenkään ei niitä ole pakko vapaa-aikanaan lukea? Eikä ne maken teksteit ole läheskään asiattomimmasta päästä. Hihihii ja muut jutut on pelkkää sontaa eikä niistä ole kellekään muulle kuin mielenvikaiselle kirjoittajalle ja hänen kaltaisilleen hupia.

• MArkku Ahdeoja
        ole tilaa makenkin kirjoitti:

kirjoituksille ja kenenkään ei niitä ole pakko vapaa-aikanaan lukea? Eikä ne maken teksteit ole läheskään asiattomimmasta päästä. Hihihii ja muut jutut on pelkkää sontaa eikä niistä ole kellekään muulle kuin mielenvikaiselle kirjoittajalle ja hänen kaltaisilleen hupia.

nekin jotka inhoavat minua eivät voi olla lukematta :)

Tänään tuli yksi mielenkiintoinen puhelinsoitto. Yksi lukijoista oli jo asiat tiedottanut asianoomistajille, joten viestini menevät perille koko ajan.

Kyllä minun vastsutajani pitävät palstaa silmällä koko ajan ja pyrkivät hiljentämään minut keinolla millä hyvänsä.

blogistani väsätäään parhaillaan kuumeisesti rikosilmoituksia. Vastustaja pelkää julkisuutta ja nyt hän sitä saa.

• uskokaan keinoihisi,
        MArkku Ahdeoja kirjoitti:

nekin jotka inhoavat minua eivät voi olla lukematta :)

Tänään tuli yksi mielenkiintoinen puhelinsoitto. Yksi lukijoista oli jo asiat tiedottanut asianoomistajille, joten viestini menevät perille koko ajan.

Kyllä minun vastsutajani pitävät palstaa silmällä koko ajan ja pyrkivät hiljentämään minut keinolla millä hyvänsä.

blogistani väsätäään parhaillaan kuumeisesti rikosilmoituksia. Vastustaja pelkää julkisuutta ja nyt hän sitä saa.

enkä välttämättä usko tavoitteittesi toteutumiseen, niin en silti ole sananvapauttasi rajoittamassa. Tiedän, että suomessa on viranomaismielivaltaa ja juttusi on täysin mahdollinen, mutta silti en jaksa enää lukea juttujasi. Minulle se vaan ei ole mikään ongelma, koska luen näitä täysin vapaehtoisesti ja tiedän, että kirjoituksesi voi jättää lukemattakin. Kirjoituksesi ovet ihan asialliseti signeerattuja, joten kenellekään "täysjärkiselle" ei pitäisi niistä tulla ongelmia.

Joten jatka vaan valitsemallasi linjalla, jos itse siihen uskot.

• Markku Ahdeoja

Jos juttuni eivät ole mielenkiintoisia, niin niihin ei tarvitse kommentoida saatikka lukea.

Miksi sinua sitten häiritsee kirjoittamiseni.

Siksi, että se koskettaa sinua. Olet poliisi, jota harmittaa kirjoittamiseni.
      Olet jonkun poliisin sukulainen.

Ei kukaan pakota sinua lukemaan kirjoituksiani, mutta teet sen kuitenkin, joten kyse on sinun omasta valinnasta.
      Lisäksi kommentoit tekstiä ja saat minulta vastauksen. Sitähän sinä halusit tällä keskustelulla. Minä ärsytän sinua siksi niin kovasti koska joku jutissani koskettaa sinua henkilökohtaisesti.

Jos kirjoituksillani ei olisi merkitystä, niin silloin et lukisi.

Olen huomannut miten minuun ensin todellakin suhtaudutaan epäuskoisesti ja asiaa pidetään hauskana.
      Kun huomataan, että puhun asiaa ja todellakin yritän tosissani saada kiinni väärin tekeviä poliiseja, niin silloin saan uhkauksia, koska olen niin lähellä ratkaisua.

Julkisuus on ihan vain väline. Suomessa kun on perinteisesti salattu ja kun asian julkaisee, niin on pakko tehdä jotain.

Niin se homma toimii ja siten myös minä toimin. Julkisuus suojelee minua.

• koeta ymmärtää...

vastaan sun sekosuoltoon tämän kerran... sun kirjoitukses ei ärsytä tai häiritse tai muutenkaan vaikuta mitenkään mun elämään, mutta sun mielenterveyden tila näkyy kovin selvästi noista teksteistä ja olen huolissani siitä kun tulee se hetki että pimahdat ja joku sivullinen saa kärsiä. Vaikka susta ei olekaan fyysisesti vastusta aikuiselle miehelle, niin koskaan ei voi tietää kun pimahduksen hetkellä oletkin paikassa jossa sattuu olemaan naisia ja lapsia tai muuten puolustuskyvyttömiä. En luota yhtään siihen etteikö se tule tapahtumaan jonain päivänä. Etkö oikeasti tajua että sun tulee ehdottomasti ottaa yhteyttä ammattiauttajaan? Tämä ei ole mikään sun mollaus tai poliisin kirjoitus vaan ihan pelkästään huolestuneen kansalaisen kannanotto mielenterveystyön alasajoon. Käy mielenterveystoimistossa ja takaan että siitä on sullekin iso hyöty.

• Markku Ahdeoja
        koeta ymmärtää... kirjoitti:

vastaan sun sekosuoltoon tämän kerran... sun kirjoitukses ei ärsytä tai häiritse tai muutenkaan vaikuta mitenkään mun elämään, mutta sun mielenterveyden tila näkyy kovin selvästi noista teksteistä ja olen huolissani siitä kun tulee se hetki että pimahdat ja joku sivullinen saa kärsiä. Vaikka susta ei olekaan fyysisesti vastusta aikuiselle miehelle, niin koskaan ei voi tietää kun pimahduksen hetkellä oletkin paikassa jossa sattuu olemaan naisia ja lapsia tai muuten puolustuskyvyttömiä. En luota yhtään siihen etteikö se tule tapahtumaan jonain päivänä. Etkö oikeasti tajua että sun tulee ehdottomasti ottaa yhteyttä ammattiauttajaan? Tämä ei ole mikään sun mollaus tai poliisin kirjoitus vaan ihan pelkästään huolestuneen kansalaisen kannanotto mielenterveystyön alasajoon. Käy mielenterveystoimistossa ja takaan että siitä on sullekin iso hyöty.

No mutta kuule sinä kun tunnut tietävän asioista niin voisitko ihan kasvotusten kertoa minulle.

Ehkä sitten saatan ymmärtää mitä sinä tarkoitat koeta ymmärtää

Ehkä olet se nainen joka huijasi sisareltaan mökin Pohjan kunnasta.

Muistanko oikein?

Googleat nimeni markkuahdeoja ja sieltä sellainen kuin blogi.

Katsotaan löytyykö sinun nimesi sieltä.

Olisiko HArmalan vuokrakuitissa ?

Laitetaan sekin sinne luettavaksi eli osio kuitteja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      114
      4388
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      78
      3190
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      99
      1444
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      86
      1316
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      92
      858
    6. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      696
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      693
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      677
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      653
    10. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      43
      639
    Aihe