hejac-hairy paplari on mode

Täst se kaikki alkoi

Sehän alkoi siitä kun minulla on se hairy-ongelma. Niksi-Pirkasta sain vihjeen ja sittemmin siitä tuli minulle jopa nimi josta minut tunnetaan.

Ja näin se menee:

Epätoivoisena ja itkuisena kysyin ystävältäni neuvoa turhautuneena karvoihini että kun tuo esinahka jotenkin sitten jumiuttaa ne karvat sinne esinahan alle. Se välillä jopa sattuu kun ne kasseissa kiinni olevat karvat vetävät sitä terskaa kun peniksen asento vaikkapa persettä raapiessa vaihtuu. Hankala selittää. Sitten pitää kaivella myös munia (jos nyt satun sen pehkosta löytämään) ja vedellä niitä karvoja irti sieltä esinahan alta. Onko tämä normaalia vai onko minulla harvinainen ongelma? Mitä asialle pitäisi tehdä? Leikata karvoja lyhyemmiksi tai ajaa kokonaan pois? En haluaisi ajaa ainakaan kokonaan pois ja lyhentäminenkin tuottaisi kamalasti vaivaa. Voiko asialle edes tehdä juuri mitään sillä se on monesti todella häiritsevää.

Vähän huonosti on näitä kolmen pussin kalisonkeja ja itse olen ratkaisut asian papiljoteilla. Pieni kostutus ja papiljotit yöksi ja aamulla on nätit kiharat jotka ei pyri vääriin paikkoihin.

Niksi-Pirkassa oli muistaakseni vihje vessapaperirullan käytöstä ja luulisi jokunen sukkahousuideakin löytyvän mutta vessapaperirullilla tulee niin suuret kiharat että saattaisi vaatia samalla myös tyvikohotuksen vessapaperihylsä tosin on minulle sopiva mutta joillekin se voi olla vähän tiukka.

Olen myös ajatellut tehdä karvoista pieniä palmikoita. Silleesti ne pysyy järjestyksessä. Sormiin jää vain ikävä haju kun eihän ne karvat ihan puhtaana pysy kun on paskaa työnnettävä kuitenkin pehkon läpi. Kaikkea ei saa suun kautta ulos tulemaan. Heh. Huumoria oli tuo. :) Ei tässä ilman huumoria enää jaksaisikaan.

Tämä on minulle invalidisoiva vaiva johon on saatava korvaus ja kriisiapua. Työkyvyttömyyden aste on vähintään 40 prosenttia.

Aion mennä lääkäriin äkkiä ja hakemukset salamana liikkeellä. Kunnasta riippuen voi olla työkyvyttömyyseläke edessä. Eihän sitä voi edes kävellen ja liikkua kun heppi hirttyy perskarvoihin. No nyt minulla on pienet papalarit perskarvoissakin.
Jeps. Säännöllinen trimmaus auttaa. Sähköisellä parturointikoneella tulee nätin ja säännöllisen mittaista tulosta ja riski vehkeiden tärveltymiseen on minimaalista. Olen tarkistanut tämän peilillä kyykkyasennossa.

Klaniksi ajamista on minulle suositeltu mutta kaverini konsta ei sitä suosittele "pistelee ikävästi" sanoi hän. Konsta sanoi myös "se on mukava huomata kun karvapehkon alta paljastuu ihka oikea kikkeli jos siis varsi on niin lyhyt että karvat ylettyvät esinahan alle" outo komenntti konstalta?

Eräässä meidän poikien saunaillassa Seneca tutki persettäni ja samalla pyöritteli perskarvojani etusormensa ympärille siinä pyöritellessään hän tuumaili näin:

"Tähän on olemassa yksiselitteisen yksinkertainen konsti ja se on liima. Muutama ruokalusikallinen vedellä laimennettua erikeeperiä munakarvoihin ja sitten pariksi tunniksi sänkyyn lojumaan. Heppiä kannattaa pitää vaikka sormien välissä pystyssä että se ei liimaudu sotkun jatkoksi. Lopputuloksena on kovettuneet, kauniit kiharat jotka eivät takuulla jää esinahan väliin" ja hän lisäsi vielä siihen että "meillä on olohuoneessa hirsiseinät joissa on vanhat turpeet eristeenä hirsien välissä ja niille teimme tämmöisen käsittelyn ja hyvin toimii; eivät karise lattialle. Varmaan toimii nivusissa myös Sinulla paplari."

Ja siitä lähtien olen ollut paplari mutta nyt olen ryhtynyt hieman epätoivoiseksi ja vaihdoin tän nikkininkin jebalaksi ehkä turhaankin sillä nyt olen kuullut sen mitä olen pelännytkin, että ei tällainen jebala-paplari oikeastaan mikään mies ole ollenkaan !!!! Minulle nauretaan.

Terveisin paplari alias jebala

9

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sassiin.

Joo ei tuolla menolla hyvää synny. Mitä keskustelua se on, jos ei saa olla sitä mieltämiten asiat itse näkee kokee? Heti ollaan vaatimassa listaa näkemyksien tueksi. Tällä listallako sitten löydetään se absoluuttinen totuus esim. siitä valehteleeko NG vai onko se vain tahatonta muistamattomuutta. Naurettava tyyppi koko listamies Paplari ja sen paimentama lammaslauma kaarti. Mää, mää siellä ja mää, mää täällä.

• keskustelet:)?

Miksi sinä Hessu52 "keskustelet" itsesi kanssa?

Ensinnäkin sinulle on sanottu jo kymmeniä kertoja että minkään sortin luovaan kirjoittamiseen sinulla ei ole alkuunkaan lahjoja, ei mielikuvitusta eikä sanan säilää. Lukijakin tuntee myötähäpeää kun noita ala-arvoisia sepustuksiasi lukee.

Toisekseen tottakai sinun täytyy todistaa jos väität että Nils "valehtelee", muutoinhan nuo syyllistämiskiimasi hekuman hedelmät jäävät täysin tyhjänpäiväisiksi.

• huorawa
        keskustelet:)? kirjoitti:

Miksi sinä Hessu52 "keskustelet" itsesi kanssa?

Ensinnäkin sinulle on sanottu jo kymmeniä kertoja että minkään sortin luovaan kirjoittamiseen sinulla ei ole alkuunkaan lahjoja, ei mielikuvitusta eikä sanan säilää. Lukijakin tuntee myötähäpeää kun noita ala-arvoisia sepustuksiasi lukee.

Toisekseen tottakai sinun täytyy todistaa jos väität että Nils "valehtelee", muutoinhan nuo syyllistämiskiimasi hekuman hedelmät jäävät täysin tyhjänpäiväisiksi.

kuka sinne hejaciin on pakottanut kirjautumaan? painu takaisin sinne minfoon rypemään vai tuliko tylsää huorawan kanssa? jos et kestä kuumuutta pysy poissa keittiöstä!!! saatanan itkupilli!!!!

• niskasta kiinni!
        huorawa kirjoitti:

kuka sinne hejaciin on pakottanut kirjautumaan? painu takaisin sinne minfoon rypemään vai tuliko tylsää huorawan kanssa? jos et kestä kuumuutta pysy poissa keittiöstä!!! saatanan itkupilli!!!!

Sähän näytät olevan sekaisin koko ihmisparka. Rauhoitu!!! Ja laita asiat tärkeysjärjestykseen elämässäsi. Kamalaa tuollainen mieltä vailla oleva huutaminen. Tee asialle jotain! Lähde itsestäsi liikkeelle! Se oon ainakin hyvä alku, kohti parempaa elämälaatua.

• - Thin Lizzy -
        huorawa kirjoitti:

Turha huoritella. Awa vei poikia 100 - 0 ja raukat luikki karkuun häntä koipien välissä. Minfoon on turha tulla jauhamaan paskaa sieltä tulee lähtö hyvin nopeasti.

Eri nikeillä riekkuivat ja aina tuli kuonoon niin että tuntuu. Varmasti vituttaa. Nyt sen näkee että yhden tai kahden kirjoittajan käsialaa on ollut tuo vääristelijöiden "joukko". Paljastumisen pelossa ei nikeilläänkään uskalla enää tulla lähellekään Minfoa. Hejac -foorumi on oikea paikka heille.

Sama menohan tuo näkyy jatkuvan Hajeckissakin. Vääristelään ja valehdellaan ja en usko että Hessu52 tulee saamaan edelleenkään mitään vastauksia valehtelijoilta. Muuta en toivpo kuin sen että pysyvät tuolla minne kuuluvatkin.

• juorueukko
        - Thin Lizzy - kirjoitti:

Turha huoritella. Awa vei poikia 100 - 0 ja raukat luikki karkuun häntä koipien välissä. Minfoon on turha tulla jauhamaan paskaa sieltä tulee lähtö hyvin nopeasti.

Eri nikeillä riekkuivat ja aina tuli kuonoon niin että tuntuu. Varmasti vituttaa. Nyt sen näkee että yhden tai kahden kirjoittajan käsialaa on ollut tuo vääristelijöiden "joukko". Paljastumisen pelossa ei nikeilläänkään uskalla enää tulla lähellekään Minfoa. Hejac -foorumi on oikea paikka heille.

Sama menohan tuo näkyy jatkuvan Hajeckissakin. Vääristelään ja valehdellaan ja en usko että Hessu52 tulee saamaan edelleenkään mitään vastauksia valehtelijoilta. Muuta en toivpo kuin sen että pysyvät tuolla minne kuuluvatkin.

Rauhoitu toki awa ja lopeta tuo säälittävä itsesi kehuminen. Mitään oleellista et pysty keskusteluun tuomaan joten ole hiljaa!!

• :\
        juorueukko kirjoitti:

Rauhoitu toki awa ja lopeta tuo säälittävä itsesi kehuminen. Mitään oleellista et pysty keskusteluun tuomaan joten ole hiljaa!!

83

• wmt
        :\ kirjoitti:

83

mysteeri elää ikuisesti!

• ~~~~~~~~~~
        wmt kirjoitti:

mysteeri elää ikuisesti!

haluatteko te , että Bodom ratkeaa ja kaikki uhrit saavat oikeutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      110
      4330
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      77
      3146
    3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      315
      2901
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      62
      2372
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      77
      1582
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      77
      1398
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      98
      1362
    8. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      73
      1208
    9. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      81
      1197
    10. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1131
    Aihe