Sitä vaan tässä 8v pojan äitinä ihmettelen että,miten voisin hillitä mun hellittely/lellittely viettiäni... Olen aina niin kovasti syöttämässä suklaata ja karkkia..ym. mun poitsulle,mut huomaan et hän lihoo...olen kuiteski sen verti höveli et en osaa olla hemmottelematta poikaani...ku tosiaan huomaan et poitsuni pitää makeasta ym. niin itsestäni tuntuu et hän jää jostain paitsi ilman herkkuja...useasti saa hänelle ostaa esim.sadevaatteet tai tms.kosteussuojapuvun ku ei entinen mahdu enää päälle...rakastan poitsuani,mut miten voisin lopettaa ton ylenpalttisen lellimisen...??
pulleapoika
3
189
Vastaukset
- leluröykkiö
Lopetat sen. Lapsesi rakastaa sinua ihan yhtä paljon ilman makean antamistakin. Olet oppinut tavan omasta lapsuudestasi.
Laita makearaha vaikka leluun. Lelu on terveellisempi hemmottelukeino.- ...
lapsesi varmaan tykkää myös muunlaisesta hemmottelusta..menkää leikkipuistoon, leffaan tai jotain muuta yhteistä kivaa..
karkkipäivä vaikka lauantaina.
kyllä lapsesi ajan myötä ymmärtää että hänen itsensä parhaaksi on tuon herkuttelun lopettaminen.
itse olin lapsena ylipainioinen sen takia kun ei ollut terveellistä ruokaa saatavilla. äiti oli töissä ja itse sitten paistelin nakkeja ja ranskiksia kun oli niin helppoa.
äitini siis yh.
pientä katkeruutta tunnen kuitenkin siitä, että itse en voinut vaikuttaa mitenkään omaan ruokaani ja sen takia lihoin.
myöhemmin lapsesi varmasti kiittää sinua siitä, jos ajoissa ymmärrät tuon makean syöttämisen lopettaa.
rajat on rakkautta.
- sokerit pois
tietoa lasten lihavuuden seurauksista ja paina syvälle takaraivoosi, että teet omalle rakkaalle lapsellesi suuren karhunpalveluksen lihottamalla hänet muka rakkaudesta, muka hemmottelusta. Pahoinpitelyähän tuo on. Lapsi oppii nopeasti kun tajoat karkkien ja makeiden välipalojen sijaan hedelmää, porkkanaa, marjaa. Hauskoja hetkiä liikkumisen parissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1154392Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783190- 1001453
- 861316
- 92858
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639