Maanantai 13.2.2012
Nimipäivät: Sulo, Sulho ja Algot
Tekstikoko:
  loading...
liity jäseneksi!

/   /  /  / Haukkumasana?
13 Vastausta 525 Lukukertaa

Haukkumasana?

Miten teitä oikein pitäisi puhutella? Vanhempi homokaverini sanoi, että hän on nimenomaan hinttari. Ei HOMO, koska se on mitäänsanomaton termi, eikä varsinkaan GAY, koska se on niin muodikas ja typerä. Onko siinä haukkumasanan maussa jotakin ankaran vastarinnan sävyä?

Kysymys etenkin 40+ homostelijoille! Kuinka haluaisitte itseänne puhuteltavan näin kaverillisissa yhteyksissä? Mikä olisi se suosituin "haukkumasana"? Hintti? hinttari?

Korjaus "meitä"

Loogisesti olet itsekin homo, kun täällä roikut, ja tänne postailet. Eli siitä vaan keksimään itsellesi haukkumasanaa ;) - taidat kuulua niihin masokistisiin homoihin (?)
En oo vielä 40 plus, mut eiköhän enemmän merkitse se miten sen sanoo, kuin mitä sanoo...

kummin vain

"Kysymys etenkin 40+ homostelijoille! Kuinka haluaisitte itseänne puhuteltavan näin kaverillisissa yhteyksissä?"
- mulle käy ja myös itse käytän kumpaakin; hintti ja homo, eikä tietenkään tule mieleenikään, että ne olisivat "haukkumasanoja" Ja jos joku ulkopuolinen käyttää minusta mitään nimityksiä, niin ne valuvat kuin "vesi hanhen selästä" korkeintaan, tilanteesta riippuen voin vastata, että "anteeksi, en muista että oltais oltu silleen, missä ja milloin se tapahtui" se saa kyllä sanojan hiljaiseksi.
olen 43-vuotias homo
Miks sun pitäis kutsua ketään homoksi?? eihän heteroistakaan sanota että hetero tuu tänne!!!
Tavallaan vaikka tuota homoksi sanomista tarkoiteta loukkauksena ja vaikka homo onkin niin jos ihmistä kutsutaan seksuaalisuuden suuntautumisen mukaan nii eihän se ainakaan minusta ole mukavaa. Tuskin kukaan haluaa että häntä kutsutaan homo, hintti, hinttari jne. nimillä koska varsinkin ihmisille jotka ovat kuulemassa se ei kuulosta ihan siltä mitä sillä oikeasti tarkoitetaan.
Miksi ketään pitäisi kutsua sokeaksi, kun ei sanota, että "näkevä, tule tänne!"

Eihän teitä

Muuksi voi kutsuakkaan! : )
Siis jos on homo, niin on homo. En tajua miten se voi olla haukkumasana. Minä siis tästä lähtien alan huutelemaan vitun HETERO! ;)

Homo mikä homo

Vaikka voissa paistais!

häiskänläiskä

Yks häiskänläiskä ei ainakaan voi olla hetoro. Epäilisin hänen olevan vähintään hutero, ellei peräti kateellinen tuhero. Huteron jos paistaa voissa, niin siitä voi tulla vaikka voimari.

Leikkimieliset kutsumanimet jokainen kyllä erottaa. Ja jos joku tosimielessä pilkkaa jotakin henkilöä, niin se aina lopulta sattuu omaan nilkkaan. Usko vaan huviksesi, että ajankuluessa ajatukset muuttuvat ja omatunto tulee esiin, vaikka sitä tällä hetkellä et omistaisikaan.

mielipuoli* kissan perää nuoli

Mielipuoli* ei ainakaan voi olla homo.Epäilisin olevan vähintäänkin hintti, ellei peräti talitintti, hintintintti.Tosimieliset kutsumanimet kyllä tajutaan.

Pahin Solvaus

Homolle on :

"KAAPPIHETERO"

samaa mieltä!

Tosta oon samaa mieltä. Mua on joskus epäilty/haukuttu kaappi heteroksi, VAIKKA olen täysi homo. Pidän sitä loukkaavana jos joku epäilee tai luulee mua heteroksi.
 /   /  /  / Haukkumasana?

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua