Häkin koko

miettän

Minkä kokoinen metallihäkki sopii saksanpaimenkoiralle? Pituus, korkeus, leveys? Tarkoitus olisi hankkia kultsulle uusi häkki ja haluan myöhemmin saksanpaimenkoirallekkin sopivan häkin, eli suuri pitää siis olla. Mistä olette hankkineet, jos netistä niin linkki ja hinta-arviota..


Kiitos!

32

9146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sakemannin omistaja

      Meil on kevyt-näyttelyhäkki joka on kooltaan 122x82x98,joten suosittelen tuota koko luokkaa.Meil on sakemanninarttu (säkä 60cm)ja häkki on tarpeeksi iso: koira mahtuu seisomaan,istumaan,makaamaan ja vaihtamaan asentoja todella hyvin.Ton häkin ostimme Mustista ja Mirristä ja maksoi 99€ (lähtöhinta 110€,mutta koska meillä on M&M:n jäsenkortti(saa alennuksia mm:ssa ruuista),niin saatiin sillä alennusta)

      • miettän.

        Kysyisin vielä että mitä tarkoittaa kevyt-näyttelyhäkki? Paljonko tuo painaa? ;)


      • Sakemannin omistaja
        miettän. kirjoitti:

        Kysyisin vielä että mitä tarkoittaa kevyt-näyttelyhäkki? Paljonko tuo painaa? ;)

        Se on kankaasta valmistettu häkki. http://www.petenkoiratarvike.com/kangas_kevythäkit_cat_212020.html Tossa esim on niitä kangas/kevythäkkejä


      • 4+11
        Sakemannin omistaja kirjoitti:

        Se on kankaasta valmistettu häkki. http://www.petenkoiratarvike.com/kangas_kevythäkit_cat_212020.html Tossa esim on niitä kangas/kevythäkkejä

        Tuonlaista en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleni..??!!!! Soitanko eläinsuojeluun? Ossarisi selvitän 5 minuutissa.


      • _Enkeli85_
        4+11 kirjoitti:

        Tuonlaista en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleni..??!!!! Soitanko eläinsuojeluun? Ossarisi selvitän 5 minuutissa.

        4 1123.3.2010 16:44
        Tuonlaista en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleni..??!!!! Soitanko eläinsuojeluun? Ossarisi selvitän 5 minuutissa.

        HEI!!!! RIIPPUU MIHIN TARKOITUKSEEN KYSYJÄ SITÄ HÄKKIÄ TARVITSEE!!!! JOS KYSE ON ESIM: AUTOILUUN,NIIN KOIRAN SAA PITÄÄ SIINÄ MATKUSTAMISEN AJAN!!!! MUTTA JOS SE TULEE KOTIKÄYTTÖÖN,NIIN SILLOIN KOIRAA EI SAA SIINÄ PITÄÄ!!!! ITSE KYLÄL JOUDUN PITÄMÄÄN OMAN SAKSANPAIMENKOIRANI ISOSSA NÄYTTELY HÄKISSÄ,JOHON LIITTYY HENKILÖKOHTAISET SYYT!!!! JA KOIRAN KASVATTAJALTA ON LUPA SIIHEN!!! KOIRA ON VAIN SILLOIN HÄKISSÄ KUN ITSE EN OLE KOTONA!!!! MUTTA KUN OLEN KOTONA,NIIN KOIRA ON IRRALLAAN!!!! JA KENENKÄÄN ON IHAN TURHA ALKAA HETI UHKAILEMAAN JOLLAIN ELÄINSUOJELIJOILLA,KUN EI ASIASTA TIEDÄ HEVON PASKAAKAAN!!!! SIIS MIKSI JOKU ETSII KOIRALLE/KOIRILLE HÄKKIÄ TMS..!!!! EIKÖHÄN SE OLE JOKKAISEN OMA ASIA ONKO KOIRA HÄKISSÄ VAI EI!!!! ITSE EN KUITENKAAN OLE SILLÄ PUOLELLA,ETTÄ KOIRA SAA PITÄÄ HÄKISSÄ!!!! PÄIN VASTOIN!!!! MUTTA ITSELLÄNI ON SELLAINEN TILANNE,ETTÄ KOIRA ON PAKKO PITÄÄ HÄKISSÄ HENKILÖKOHTAISESTA SYYSTÄ!!!!


      • miettän
        _Enkeli85_ kirjoitti:

        4 1123.3.2010 16:44
        Tuonlaista en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleni..??!!!! Soitanko eläinsuojeluun? Ossarisi selvitän 5 minuutissa.

        HEI!!!! RIIPPUU MIHIN TARKOITUKSEEN KYSYJÄ SITÄ HÄKKIÄ TARVITSEE!!!! JOS KYSE ON ESIM: AUTOILUUN,NIIN KOIRAN SAA PITÄÄ SIINÄ MATKUSTAMISEN AJAN!!!! MUTTA JOS SE TULEE KOTIKÄYTTÖÖN,NIIN SILLOIN KOIRAA EI SAA SIINÄ PITÄÄ!!!! ITSE KYLÄL JOUDUN PITÄMÄÄN OMAN SAKSANPAIMENKOIRANI ISOSSA NÄYTTELY HÄKISSÄ,JOHON LIITTYY HENKILÖKOHTAISET SYYT!!!! JA KOIRAN KASVATTAJALTA ON LUPA SIIHEN!!! KOIRA ON VAIN SILLOIN HÄKISSÄ KUN ITSE EN OLE KOTONA!!!! MUTTA KUN OLEN KOTONA,NIIN KOIRA ON IRRALLAAN!!!! JA KENENKÄÄN ON IHAN TURHA ALKAA HETI UHKAILEMAAN JOLLAIN ELÄINSUOJELIJOILLA,KUN EI ASIASTA TIEDÄ HEVON PASKAAKAAN!!!! SIIS MIKSI JOKU ETSII KOIRALLE/KOIRILLE HÄKKIÄ TMS..!!!! EIKÖHÄN SE OLE JOKKAISEN OMA ASIA ONKO KOIRA HÄKISSÄ VAI EI!!!! ITSE EN KUITENKAAN OLE SILLÄ PUOLELLA,ETTÄ KOIRA SAA PITÄÄ HÄKISSÄ!!!! PÄIN VASTOIN!!!! MUTTA ITSELLÄNI ON SELLAINEN TILANNE,ETTÄ KOIRA ON PAKKO PITÄÄ HÄKISSÄ HENKILÖKOHTAISESTA SYYSTÄ!!!!

        siis kevythäkki :( Kyse oli nyt siis metallihäkistä

        ja tälle yhdelle provoilijalle, olen ostamassa erillistä häkkiä sekä autoon että näyttelyihin. Koira pääsisi häkkiin myös päivällä jos tahtoo.


      • .
        4+11 kirjoitti:

        Tuonlaista en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleni..??!!!! Soitanko eläinsuojeluun? Ossarisi selvitän 5 minuutissa.

        Sinunlaista ihmistä en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleni..??!!!!! Soitanko mielenterveys sairaalaan? Ossarisi on jo selvillä.


      • TYMPÄÄNTYNYT
        . kirjoitti:

        Sinunlaista ihmistä en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleni..??!!!!! Soitanko mielenterveys sairaalaan? Ossarisi on jo selvillä.

        5 12 .24.3.2010 18:27
        Sinunlaista ihmistä en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleni..??!!!!! Soitanko mielenterveys sairaalaan? Ossarisi on jo selvillä.

        OLE HYVÄ JA SOITA


      • KUUSKUUS
        TYMPÄÄNTYNYT kirjoitti:

        5 12 .24.3.2010 18:27
        Sinunlaista ihmistä en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleni..??!!!!! Soitanko mielenterveys sairaalaan? Ossarisi on jo selvillä.

        OLE HYVÄ JA SOITA

        SOITIN ÄSKEN 4 12, 5 12 JA SINUN PUOLESTASI. TULET VIELÄ KIITTÄMÄÄN MINUA.


      • 41+32
        TYMPÄÄNTYNYT kirjoitti:

        5 12 .24.3.2010 18:27
        Sinunlaista ihmistä en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleni..??!!!!! Soitanko mielenterveys sairaalaan? Ossarisi on jo selvillä.

        OLE HYVÄ JA SOITA

        SOITANKO VIELÄ 4 11, 3 10 JA 20 17:KIN PUOLESTA??? OVATKO KIIREELLISIÄ VAI LAITETAANKO JONOON?


      • Sakemannin omistaja
        4+11 kirjoitti:

        Tuonlaista en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleni..??!!!! Soitanko eläinsuojeluun? Ossarisi selvitän 5 minuutissa.

        Meil on siis ihan näyttelyitä varten ostettu kankaasta valmistettu näyttelyhäkki.Ja näyttelyissä SAA pitää koiraa häkissä.Soitin ite el.suojeluneuvojalle ja kysyin,et saako koiraa pitää näyttelyaikana häkissä ja hän vastasi että saa.Joten voit soittaa el.suojeluun,jos se sua yhtään helpottaa


      • Sakemannin omistaja
        miettän kirjoitti:

        siis kevythäkki :( Kyse oli nyt siis metallihäkistä

        ja tälle yhdelle provoilijalle, olen ostamassa erillistä häkkiä sekä autoon että näyttelyihin. Koira pääsisi häkkiin myös päivällä jos tahtoo.

        Omissa viesteissäni olen koko ajan puhunut kevytnäyttelyhäkistä (eli kankaasta valmistettu häkki),EN metallisesta!


      • Otaselvääennenkuinväität
        _Enkeli85_ kirjoitti:

        4 1123.3.2010 16:44
        Tuonlaista en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleni..??!!!! Soitanko eläinsuojeluun? Ossarisi selvitän 5 minuutissa.

        HEI!!!! RIIPPUU MIHIN TARKOITUKSEEN KYSYJÄ SITÄ HÄKKIÄ TARVITSEE!!!! JOS KYSE ON ESIM: AUTOILUUN,NIIN KOIRAN SAA PITÄÄ SIINÄ MATKUSTAMISEN AJAN!!!! MUTTA JOS SE TULEE KOTIKÄYTTÖÖN,NIIN SILLOIN KOIRAA EI SAA SIINÄ PITÄÄ!!!! ITSE KYLÄL JOUDUN PITÄMÄÄN OMAN SAKSANPAIMENKOIRANI ISOSSA NÄYTTELY HÄKISSÄ,JOHON LIITTYY HENKILÖKOHTAISET SYYT!!!! JA KOIRAN KASVATTAJALTA ON LUPA SIIHEN!!! KOIRA ON VAIN SILLOIN HÄKISSÄ KUN ITSE EN OLE KOTONA!!!! MUTTA KUN OLEN KOTONA,NIIN KOIRA ON IRRALLAAN!!!! JA KENENKÄÄN ON IHAN TURHA ALKAA HETI UHKAILEMAAN JOLLAIN ELÄINSUOJELIJOILLA,KUN EI ASIASTA TIEDÄ HEVON PASKAAKAAN!!!! SIIS MIKSI JOKU ETSII KOIRALLE/KOIRILLE HÄKKIÄ TMS..!!!! EIKÖHÄN SE OLE JOKKAISEN OMA ASIA ONKO KOIRA HÄKISSÄ VAI EI!!!! ITSE EN KUITENKAAN OLE SILLÄ PUOLELLA,ETTÄ KOIRA SAA PITÄÄ HÄKISSÄ!!!! PÄIN VASTOIN!!!! MUTTA ITSELLÄNI ON SELLAINEN TILANNE,ETTÄ KOIRA ON PAKKO PITÄÄ HÄKISSÄ HENKILÖKOHTAISESTA SYYSTÄ!!!!

        Henkilökohtaiset syyt ja kasvattajan lupa eivät oikeita koiran hävittämiseen! Laki on hyvin selvä tässä kohtaa, vain väliaikainen häkittäminen on sallittu.


    • love dog

      käyttöön häkki tulee? Toivottavasti siis keskustelette näyttelyhäkistä!!! Täällä kun on aiemmin keskusteltu myös siitä että jotkut pitää koiraa päivällä kotona häkissä ja sehän on eläinsuojelulaissa kielletty.
      Tosin en ymmärrä miksi koiran pitää näyttelyssäkään häkissä olla? Ennen ainakin kun kävin näyttelyissä,niin koira nukkui penkkien alla silloin kun ei oltu kehässä ja kun läksin kaffelle tai vessaan,pyysin kaveria pitään sen aikaa koiraa kiinni tai just vessan ulkopuolella silmällä.

      • _Enkeli85_

        ON SE HYVÄ KU IHMISET SOITTELEE TOISTEN PUOLESTA HOITOON AIKOJA OOTTEKS TE OTTANU HUOMIOON ETTÄ KETÄÄN EI VOI TOIMITTAA HOITOON TUOLLAISTEN PERUSTEELLA JA TUNTEMATTOMAT IHMISET EIVÄT SITÄ VOI EDES TEHDÄ JA TOISEKSI SE ON JOKKAISEN SAATANA OMA ASIA MIHIN SITÄ HÄKKIÄ KÄYTTÄÄ ITTE JOUDUN PITÄMÄÄN KOIRAANI HÄKISSÄ KOSKA SE SAA OVET AUKI JA TÄLLÖIN KARKAA VAIKKA SITÄ ON OPETETTU ETTÄ NIITÄ OVIA EI SAA AUKAISTA EN OTA SITÄ RISKIÄ ETTÄ KOIRANI ON KARANNUT KU MEEN KOTIA TAI ON TUHONNUT KOKO KÄMPÄN REMPPA KUNTOON MULLA KU EI OO VARAA MAKSAA KOKO KÄMPÄN REMPASTA EIKÄ VARAA MENETTÄÄ ARVOKASTA KOIRAA KOIRAA OLEN OPETTANUT OLEMAAN TUHOAMATTA PAIKKOJA MUTTA SE EI OLE SILLE MENNY JOSTAIN KUMMAN SYYSTÄ JAKELUUN VAIKKA MITÄ OLEN YRITTÄNY TEHDÄ KOIRALLA ON AINA POISSA OLLESSANI TEKEMISTÄ ON PURULUITA ON HERKKUPALOJA ON AKTIVOINTILELUJA ON VAIKKA JA MITÄ MUTTA SILTI SE TUHOAA PAIKKOJA MENETIN JUST 600€ SOHVAN KU KOIRAT PÄÄS REPIMÄÄN SEN JOUSIIN ASTI

        VOISKOS NÄÄ IRC-GALLERIALAISET TAULAPÄÄT JÄTTÄÄ TOISET IHMISET RAUHAAN JA OLLA PUUTTUMATTA HEIDÄN ASIOIHIN ON SE SAATANA KUMMA KU JOKA VITUN PAIKASSA PITTÄÄ AINA PUUTTUU TOISTEN ASIOIHIN MULLA ON 2 NARTTU KOIRAA JOTKA OVAT ERITTÄIN HYVÄSSÄ KUNNOSSA JA VOIVAT VALLANMAINIOSTI MULLA ON ISO NÄYTTELY HÄKKI JA PIDÄN KOIRAANI SIELLÄ JOS ON PAKKO KUKAAN MUA EI ESTÄ EI IRC-GALLERIALAISET TAULAPÄÄT EIKÄ POLIISIT EIKÄ EDES ELÄINSUOJELIJAT JOS KÄMPÄN MEINAA PITÄÄ PYSTYSSÄ NIIN MUITA VAIHTOEHTOJA EI OLE

        KOIRILLANI ON SIIS AINA KU EN OO KOTONA NIIN RAIKASTA VETTÄ TARJOLLA RUOKAA TARJOLLA PURULUITA TARJOLLA HERKKUPALOJA TARJOLLA VETONARUJA TARJOLLA AKTIVITEETTIPALLOJA TARJOLLA ELI KOIRILLANI ON SITÄ TEKEMISTÄ SIELLÄ VAIKKA EN OLEKKAAN KOTONA MUTTA VANHIN KOIRANI OSAA AVATA MM MAKUUHUONEEN OVEN JA ULKO-OVEN JOKA ON LUKOSSA SE ON KARANNUT MULTA 2 KERTAA JA LÖYTYNY HENGISSÄ EN TODELLAKAAN AIO OTTAA SITÄ RISKIÄ ETTÄ KOIRANI KARKAA JA LÖYTYY KUOLLEENA TAI JOKU TAULAPÄÄ ON OTTANU KOIRANI ITSELLENSÄ

        MUN PUOLESTA VOITTE SOITTAA MULLE NIITÄ HOITOAIKOJA IHAN SAATANAN RAUHASSA MUTTA KUKAAN MUA EI SINNE VOI VÄKISIN VIEDÄ OLEN 24W JA HENKISELTÄ IÄLTÄNI 24W OLEN PÄÄSTÄNI ERITTÄIN TERVE JOTEN MUN EI TARTTE MIHINKÄÄN HOITOON MENNÄ ELI EN OLE MENOSSA MIHINKÄÄN HOITOON KOSKA OLEN ERITTÄIN TERVE

        MUN PUOLESTA VOITTE SOITELLA POLIISILLE JA ELÄINSUOJELUUN NIIN VITUN PALJONKO TE SAATANA HALUATTE EVVK JA HEI KÄSKEKÄÄ NIITTEN SOITTAA MULLE TAI TULLA MUN OVEN TAAKSE NII USKON SITTEN TEIDÄN SINNE SOITTAVAN JA SAMALLA SAAN PAPERIT JOISSA TODETAAN KOIRIENI OLEVAN ERITTÄIN HYVÄSSÄ KUNNOSSA JNE

        EN VOI MUUTA SANOA KU ETTÄ TÄÄLLÄ ON LAPSELLISTA PORUKKAA PITTÄÄ KYTÄTÄ KU KÄYTÄN KOIRIANI LENKILLÄ JA MITEN HEIDÄN KANSSAAN KÄVELEN JA SITTEN PITÄÄ TÄNNEKIN TULLA MÄRISEMÄÄN ETTÄ NY SE TYYPPI TEKEE NIIN JA NIIN JA NÄIN JA NÄIN JA NUIN JA NUIN VOI HUOH KÄYTTÄYTYKÄÄ KUIN AIKUISET IHMISET EIKÄ KU JOTKUT VITUN 2W PENIKAT

        LOL

        PS: TEKÖ MAKSATTE SIT MUN HOITOMAKSUT? TULEE MELKO KALLIIKSI,NO EIPÄHÄN MEE AINAKAAN MUN PUSSISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • ******
        _Enkeli85_ kirjoitti:

        ON SE HYVÄ KU IHMISET SOITTELEE TOISTEN PUOLESTA HOITOON AIKOJA OOTTEKS TE OTTANU HUOMIOON ETTÄ KETÄÄN EI VOI TOIMITTAA HOITOON TUOLLAISTEN PERUSTEELLA JA TUNTEMATTOMAT IHMISET EIVÄT SITÄ VOI EDES TEHDÄ JA TOISEKSI SE ON JOKKAISEN SAATANA OMA ASIA MIHIN SITÄ HÄKKIÄ KÄYTTÄÄ ITTE JOUDUN PITÄMÄÄN KOIRAANI HÄKISSÄ KOSKA SE SAA OVET AUKI JA TÄLLÖIN KARKAA VAIKKA SITÄ ON OPETETTU ETTÄ NIITÄ OVIA EI SAA AUKAISTA EN OTA SITÄ RISKIÄ ETTÄ KOIRANI ON KARANNUT KU MEEN KOTIA TAI ON TUHONNUT KOKO KÄMPÄN REMPPA KUNTOON MULLA KU EI OO VARAA MAKSAA KOKO KÄMPÄN REMPASTA EIKÄ VARAA MENETTÄÄ ARVOKASTA KOIRAA KOIRAA OLEN OPETTANUT OLEMAAN TUHOAMATTA PAIKKOJA MUTTA SE EI OLE SILLE MENNY JOSTAIN KUMMAN SYYSTÄ JAKELUUN VAIKKA MITÄ OLEN YRITTÄNY TEHDÄ KOIRALLA ON AINA POISSA OLLESSANI TEKEMISTÄ ON PURULUITA ON HERKKUPALOJA ON AKTIVOINTILELUJA ON VAIKKA JA MITÄ MUTTA SILTI SE TUHOAA PAIKKOJA MENETIN JUST 600€ SOHVAN KU KOIRAT PÄÄS REPIMÄÄN SEN JOUSIIN ASTI

        VOISKOS NÄÄ IRC-GALLERIALAISET TAULAPÄÄT JÄTTÄÄ TOISET IHMISET RAUHAAN JA OLLA PUUTTUMATTA HEIDÄN ASIOIHIN ON SE SAATANA KUMMA KU JOKA VITUN PAIKASSA PITTÄÄ AINA PUUTTUU TOISTEN ASIOIHIN MULLA ON 2 NARTTU KOIRAA JOTKA OVAT ERITTÄIN HYVÄSSÄ KUNNOSSA JA VOIVAT VALLANMAINIOSTI MULLA ON ISO NÄYTTELY HÄKKI JA PIDÄN KOIRAANI SIELLÄ JOS ON PAKKO KUKAAN MUA EI ESTÄ EI IRC-GALLERIALAISET TAULAPÄÄT EIKÄ POLIISIT EIKÄ EDES ELÄINSUOJELIJAT JOS KÄMPÄN MEINAA PITÄÄ PYSTYSSÄ NIIN MUITA VAIHTOEHTOJA EI OLE

        KOIRILLANI ON SIIS AINA KU EN OO KOTONA NIIN RAIKASTA VETTÄ TARJOLLA RUOKAA TARJOLLA PURULUITA TARJOLLA HERKKUPALOJA TARJOLLA VETONARUJA TARJOLLA AKTIVITEETTIPALLOJA TARJOLLA ELI KOIRILLANI ON SITÄ TEKEMISTÄ SIELLÄ VAIKKA EN OLEKKAAN KOTONA MUTTA VANHIN KOIRANI OSAA AVATA MM MAKUUHUONEEN OVEN JA ULKO-OVEN JOKA ON LUKOSSA SE ON KARANNUT MULTA 2 KERTAA JA LÖYTYNY HENGISSÄ EN TODELLAKAAN AIO OTTAA SITÄ RISKIÄ ETTÄ KOIRANI KARKAA JA LÖYTYY KUOLLEENA TAI JOKU TAULAPÄÄ ON OTTANU KOIRANI ITSELLENSÄ

        MUN PUOLESTA VOITTE SOITTAA MULLE NIITÄ HOITOAIKOJA IHAN SAATANAN RAUHASSA MUTTA KUKAAN MUA EI SINNE VOI VÄKISIN VIEDÄ OLEN 24W JA HENKISELTÄ IÄLTÄNI 24W OLEN PÄÄSTÄNI ERITTÄIN TERVE JOTEN MUN EI TARTTE MIHINKÄÄN HOITOON MENNÄ ELI EN OLE MENOSSA MIHINKÄÄN HOITOON KOSKA OLEN ERITTÄIN TERVE

        MUN PUOLESTA VOITTE SOITELLA POLIISILLE JA ELÄINSUOJELUUN NIIN VITUN PALJONKO TE SAATANA HALUATTE EVVK JA HEI KÄSKEKÄÄ NIITTEN SOITTAA MULLE TAI TULLA MUN OVEN TAAKSE NII USKON SITTEN TEIDÄN SINNE SOITTAVAN JA SAMALLA SAAN PAPERIT JOISSA TODETAAN KOIRIENI OLEVAN ERITTÄIN HYVÄSSÄ KUNNOSSA JNE

        EN VOI MUUTA SANOA KU ETTÄ TÄÄLLÄ ON LAPSELLISTA PORUKKAA PITTÄÄ KYTÄTÄ KU KÄYTÄN KOIRIANI LENKILLÄ JA MITEN HEIDÄN KANSSAAN KÄVELEN JA SITTEN PITÄÄ TÄNNEKIN TULLA MÄRISEMÄÄN ETTÄ NY SE TYYPPI TEKEE NIIN JA NIIN JA NÄIN JA NÄIN JA NUIN JA NUIN VOI HUOH KÄYTTÄYTYKÄÄ KUIN AIKUISET IHMISET EIKÄ KU JOTKUT VITUN 2W PENIKAT

        LOL

        PS: TEKÖ MAKSATTE SIT MUN HOITOMAKSUT? TULEE MELKO KALLIIKSI,NO EIPÄHÄN MEE AINAKAAN MUN PUSSISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        herrantähden täällä taas tapahtuu??? Pitääkö aina hyökätä ensimmäisenä jos jonkun ehdotukset ei miellytä??? Eikös me koirillekin helvetti opeteta ettei vittuilla :-D


      • Sakemannin omistaja
        _Enkeli85_ kirjoitti:

        ON SE HYVÄ KU IHMISET SOITTELEE TOISTEN PUOLESTA HOITOON AIKOJA OOTTEKS TE OTTANU HUOMIOON ETTÄ KETÄÄN EI VOI TOIMITTAA HOITOON TUOLLAISTEN PERUSTEELLA JA TUNTEMATTOMAT IHMISET EIVÄT SITÄ VOI EDES TEHDÄ JA TOISEKSI SE ON JOKKAISEN SAATANA OMA ASIA MIHIN SITÄ HÄKKIÄ KÄYTTÄÄ ITTE JOUDUN PITÄMÄÄN KOIRAANI HÄKISSÄ KOSKA SE SAA OVET AUKI JA TÄLLÖIN KARKAA VAIKKA SITÄ ON OPETETTU ETTÄ NIITÄ OVIA EI SAA AUKAISTA EN OTA SITÄ RISKIÄ ETTÄ KOIRANI ON KARANNUT KU MEEN KOTIA TAI ON TUHONNUT KOKO KÄMPÄN REMPPA KUNTOON MULLA KU EI OO VARAA MAKSAA KOKO KÄMPÄN REMPASTA EIKÄ VARAA MENETTÄÄ ARVOKASTA KOIRAA KOIRAA OLEN OPETTANUT OLEMAAN TUHOAMATTA PAIKKOJA MUTTA SE EI OLE SILLE MENNY JOSTAIN KUMMAN SYYSTÄ JAKELUUN VAIKKA MITÄ OLEN YRITTÄNY TEHDÄ KOIRALLA ON AINA POISSA OLLESSANI TEKEMISTÄ ON PURULUITA ON HERKKUPALOJA ON AKTIVOINTILELUJA ON VAIKKA JA MITÄ MUTTA SILTI SE TUHOAA PAIKKOJA MENETIN JUST 600€ SOHVAN KU KOIRAT PÄÄS REPIMÄÄN SEN JOUSIIN ASTI

        VOISKOS NÄÄ IRC-GALLERIALAISET TAULAPÄÄT JÄTTÄÄ TOISET IHMISET RAUHAAN JA OLLA PUUTTUMATTA HEIDÄN ASIOIHIN ON SE SAATANA KUMMA KU JOKA VITUN PAIKASSA PITTÄÄ AINA PUUTTUU TOISTEN ASIOIHIN MULLA ON 2 NARTTU KOIRAA JOTKA OVAT ERITTÄIN HYVÄSSÄ KUNNOSSA JA VOIVAT VALLANMAINIOSTI MULLA ON ISO NÄYTTELY HÄKKI JA PIDÄN KOIRAANI SIELLÄ JOS ON PAKKO KUKAAN MUA EI ESTÄ EI IRC-GALLERIALAISET TAULAPÄÄT EIKÄ POLIISIT EIKÄ EDES ELÄINSUOJELIJAT JOS KÄMPÄN MEINAA PITÄÄ PYSTYSSÄ NIIN MUITA VAIHTOEHTOJA EI OLE

        KOIRILLANI ON SIIS AINA KU EN OO KOTONA NIIN RAIKASTA VETTÄ TARJOLLA RUOKAA TARJOLLA PURULUITA TARJOLLA HERKKUPALOJA TARJOLLA VETONARUJA TARJOLLA AKTIVITEETTIPALLOJA TARJOLLA ELI KOIRILLANI ON SITÄ TEKEMISTÄ SIELLÄ VAIKKA EN OLEKKAAN KOTONA MUTTA VANHIN KOIRANI OSAA AVATA MM MAKUUHUONEEN OVEN JA ULKO-OVEN JOKA ON LUKOSSA SE ON KARANNUT MULTA 2 KERTAA JA LÖYTYNY HENGISSÄ EN TODELLAKAAN AIO OTTAA SITÄ RISKIÄ ETTÄ KOIRANI KARKAA JA LÖYTYY KUOLLEENA TAI JOKU TAULAPÄÄ ON OTTANU KOIRANI ITSELLENSÄ

        MUN PUOLESTA VOITTE SOITTAA MULLE NIITÄ HOITOAIKOJA IHAN SAATANAN RAUHASSA MUTTA KUKAAN MUA EI SINNE VOI VÄKISIN VIEDÄ OLEN 24W JA HENKISELTÄ IÄLTÄNI 24W OLEN PÄÄSTÄNI ERITTÄIN TERVE JOTEN MUN EI TARTTE MIHINKÄÄN HOITOON MENNÄ ELI EN OLE MENOSSA MIHINKÄÄN HOITOON KOSKA OLEN ERITTÄIN TERVE

        MUN PUOLESTA VOITTE SOITELLA POLIISILLE JA ELÄINSUOJELUUN NIIN VITUN PALJONKO TE SAATANA HALUATTE EVVK JA HEI KÄSKEKÄÄ NIITTEN SOITTAA MULLE TAI TULLA MUN OVEN TAAKSE NII USKON SITTEN TEIDÄN SINNE SOITTAVAN JA SAMALLA SAAN PAPERIT JOISSA TODETAAN KOIRIENI OLEVAN ERITTÄIN HYVÄSSÄ KUNNOSSA JNE

        EN VOI MUUTA SANOA KU ETTÄ TÄÄLLÄ ON LAPSELLISTA PORUKKAA PITTÄÄ KYTÄTÄ KU KÄYTÄN KOIRIANI LENKILLÄ JA MITEN HEIDÄN KANSSAAN KÄVELEN JA SITTEN PITÄÄ TÄNNEKIN TULLA MÄRISEMÄÄN ETTÄ NY SE TYYPPI TEKEE NIIN JA NIIN JA NÄIN JA NÄIN JA NUIN JA NUIN VOI HUOH KÄYTTÄYTYKÄÄ KUIN AIKUISET IHMISET EIKÄ KU JOTKUT VITUN 2W PENIKAT

        LOL

        PS: TEKÖ MAKSATTE SIT MUN HOITOMAKSUT? TULEE MELKO KALLIIKSI,NO EIPÄHÄN MEE AINAKAAN MUN PUSSISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Itse asiassa koiraa EI saa pitää häkissä kotona!Olen ottanut asiasta selvää!Ja täällä on turha ruveta HUUTAAN JA KIROILEEN!


      • reettaaxx

        on parempi että koira saa olla häkissä, sillä se tarjoaa suojan ja rauhan näyttelyn tiimeksellä. Harvinaisissa roduissa ei ole niin tärkeää koiralle häkkiä laittaa, mutta mietippä esim. pk collieita jossa voi olla 98 collieta ennen sinua.. Itse pidän koirani aina häkissä näyttelyissä, näin ne jaksavat esiintyä kehässä.


      • _Enkeli85_
        Sakemannin omistaja kirjoitti:

        Itse asiassa koiraa EI saa pitää häkissä kotona!Olen ottanut asiasta selvää!Ja täällä on turha ruveta HUUTAAN JA KIROILEEN!

        Ensinnäki on SELLAISIA TILANTEITA JOLLOIN KOIRAA ON PAKKO PITÄÄ HÄKISSÄ!!!! Koirat EIVÄT ole kuitenkaan 24/7h häkissä,vaan sen aikaa ku EN itse ole kotona!!!! Vanhin koirani saa makuuhuoneen oven sekä ulko-ovet auki,vaikka ulko-ovi onkin lukossa. EN TODELLAKAAN OTA SITÄ RISKIÄ,ETTÄ KUN TULEN KOTIA,NIIN KOIRAT OVAT KARANNEET!!!! Vanhin koirani ON KARANNUT RIVITALOSSA ASUESSANI LUKOLLISESTA OVESTA ELI OVI ON OLLUT LUKOSSA HUOM ULKO-OVI!!!! EI OLLUT KIVAA ETSIÄ KOIRAA PITKIN KYLIÄ!!!! PELKÄSIN,ETTÄ KOIRANI ON KUOLLUT!!!! KUNNES SAIN TIETÄÄ,ETTÄ SE ONKIN NAAPURISSA!!!! ELI VANHINTA KOIRAANI ON PAKKO PITÄÄ HÄKISSÄ,JOS MEINAA PITÄÄ KOIRAN HENGISSÄ!!!! JA HYVIN ON NEITI SIELLÄ VIIHTYNYT!!!! NUOREMPAA KOIRAANI EN PIDÄ,VAIKKA LÄÄKÄRIT KÄSKIVÄTKIN SEN LEVÄHTÄÄ HÄKISSÄ 24/7h,KU SILLÄ ON NIVELTULEHDUS!!!! NUORIN KOIRANI SENTÄÄN PYSYY MAKUUHUONEESSA EIKÄ SAA LUKOSSA OLEVIA OVIA AUKI!!!! VOIT/VOITTE IHAN HYVIN SOITTAA ELÄINSUOJELUUN JA PYYTÄÄ NE PAIKALLE!!!! JOS JOKU TIETÄÄ OSOITTEENI!!!! ODOTAN NIITÄ INNOLLA!!!! OLEN KYLLÄ NIITÄ ODOTTANUT JO VUODESTA 2008,MUTTA EN SILTI OLE HEITÄ NÄHNYT!!!! JOTEN TUSKINPA NIITÄ TULEN NÄKEMÄÄNKÄÄN!!!! IHAN TURHA UHKAILLA TMS....


      • tällainen mielipide
        reettaaxx kirjoitti:

        on parempi että koira saa olla häkissä, sillä se tarjoaa suojan ja rauhan näyttelyn tiimeksellä. Harvinaisissa roduissa ei ole niin tärkeää koiralle häkkiä laittaa, mutta mietippä esim. pk collieita jossa voi olla 98 collieta ennen sinua.. Itse pidän koirani aina häkissä näyttelyissä, näin ne jaksavat esiintyä kehässä.

        Olipahan keskustelu... Kyse oli häkin koosta ja siitä, että sitä katsotaan pitemmällä tähtäimellä mahdollisesti toiselle rodullekin. Suosittelen sellaista kevytMETALLIhäkkiä, mahdollisimman iso, sillä nuo kangashäkit eivät välttämättä pitele ketään (=koulutus).
        Eläinsuojelulain mukaan omistajan on pidettävä eläintä niin, että sen turvallisuus ei missään vaiheessa pääse vaarantumaan eli toisinsanoen... jos pidän pentuni juuri tuollaisessa isossa metallihäkissä työpäiväni ajan, jotta se ei syö itselleen vaarallista aineistoa vapaana ollessaan kotona, niin olenko siis toiminut eläinsuojelulain vastaisesti?
        No ei tarvitse siihen vastata, tiedän jo, etten ole... kiihkoilijat keksivät ihan mitä tahansa ihan mistä tahansa ;O)
        Tsemppiä häkin hankintaan ))))))


      • saku ja seropi
        tällainen mielipide kirjoitti:

        Olipahan keskustelu... Kyse oli häkin koosta ja siitä, että sitä katsotaan pitemmällä tähtäimellä mahdollisesti toiselle rodullekin. Suosittelen sellaista kevytMETALLIhäkkiä, mahdollisimman iso, sillä nuo kangashäkit eivät välttämättä pitele ketään (=koulutus).
        Eläinsuojelulain mukaan omistajan on pidettävä eläintä niin, että sen turvallisuus ei missään vaiheessa pääse vaarantumaan eli toisinsanoen... jos pidän pentuni juuri tuollaisessa isossa metallihäkissä työpäiväni ajan, jotta se ei syö itselleen vaarallista aineistoa vapaana ollessaan kotona, niin olenko siis toiminut eläinsuojelulain vastaisesti?
        No ei tarvitse siihen vastata, tiedän jo, etten ole... kiihkoilijat keksivät ihan mitä tahansa ihan mistä tahansa ;O)
        Tsemppiä häkin hankintaan ))))))

        Olen soittanut eläinsuojeluun ja kysynyt sieltä tuosta häkkiin jättämisestä. He sanoivat että jos on (en muista nyt sen häkin mittaa) iso näyttely häkki niin koiran saa jättää sinne pariksi tunniksi jos käy esim asioilla. On kuulemma sellaisia häkkejä joihin saa jättää koiran väliaikaisesti.


      • täys ääliö
        _Enkeli85_ kirjoitti:

        Ensinnäki on SELLAISIA TILANTEITA JOLLOIN KOIRAA ON PAKKO PITÄÄ HÄKISSÄ!!!! Koirat EIVÄT ole kuitenkaan 24/7h häkissä,vaan sen aikaa ku EN itse ole kotona!!!! Vanhin koirani saa makuuhuoneen oven sekä ulko-ovet auki,vaikka ulko-ovi onkin lukossa. EN TODELLAKAAN OTA SITÄ RISKIÄ,ETTÄ KUN TULEN KOTIA,NIIN KOIRAT OVAT KARANNEET!!!! Vanhin koirani ON KARANNUT RIVITALOSSA ASUESSANI LUKOLLISESTA OVESTA ELI OVI ON OLLUT LUKOSSA HUOM ULKO-OVI!!!! EI OLLUT KIVAA ETSIÄ KOIRAA PITKIN KYLIÄ!!!! PELKÄSIN,ETTÄ KOIRANI ON KUOLLUT!!!! KUNNES SAIN TIETÄÄ,ETTÄ SE ONKIN NAAPURISSA!!!! ELI VANHINTA KOIRAANI ON PAKKO PITÄÄ HÄKISSÄ,JOS MEINAA PITÄÄ KOIRAN HENGISSÄ!!!! JA HYVIN ON NEITI SIELLÄ VIIHTYNYT!!!! NUOREMPAA KOIRAANI EN PIDÄ,VAIKKA LÄÄKÄRIT KÄSKIVÄTKIN SEN LEVÄHTÄÄ HÄKISSÄ 24/7h,KU SILLÄ ON NIVELTULEHDUS!!!! NUORIN KOIRANI SENTÄÄN PYSYY MAKUUHUONEESSA EIKÄ SAA LUKOSSA OLEVIA OVIA AUKI!!!! VOIT/VOITTE IHAN HYVIN SOITTAA ELÄINSUOJELUUN JA PYYTÄÄ NE PAIKALLE!!!! JOS JOKU TIETÄÄ OSOITTEENI!!!! ODOTAN NIITÄ INNOLLA!!!! OLEN KYLLÄ NIITÄ ODOTTANUT JO VUODESTA 2008,MUTTA EN SILTI OLE HEITÄ NÄHNYT!!!! JOTEN TUSKINPA NIITÄ TULEN NÄKEMÄÄNKÄÄN!!!! IHAN TURHA UHKAILLA TMS....

        pitäis ottaa koirat pois


      • osata kouluttaa
        tällainen mielipide kirjoitti:

        Olipahan keskustelu... Kyse oli häkin koosta ja siitä, että sitä katsotaan pitemmällä tähtäimellä mahdollisesti toiselle rodullekin. Suosittelen sellaista kevytMETALLIhäkkiä, mahdollisimman iso, sillä nuo kangashäkit eivät välttämättä pitele ketään (=koulutus).
        Eläinsuojelulain mukaan omistajan on pidettävä eläintä niin, että sen turvallisuus ei missään vaiheessa pääse vaarantumaan eli toisinsanoen... jos pidän pentuni juuri tuollaisessa isossa metallihäkissä työpäiväni ajan, jotta se ei syö itselleen vaarallista aineistoa vapaana ollessaan kotona, niin olenko siis toiminut eläinsuojelulain vastaisesti?
        No ei tarvitse siihen vastata, tiedän jo, etten ole... kiihkoilijat keksivät ihan mitä tahansa ihan mistä tahansa ;O)
        Tsemppiä häkin hankintaan ))))))

        laitetaan häkkiin, simppeliä ja niin helppoa, voi voi näitä "koiraihmisiä"


      • morohoro
        osata kouluttaa kirjoitti:

        laitetaan häkkiin, simppeliä ja niin helppoa, voi voi näitä "koiraihmisiä"

        se on joko laiskuutta tai sitten jos ei osata kouluttaa koiraa niin niitä ei pitäisi ottaa!!


      • Eräs vaan
        morohoro kirjoitti:

        se on joko laiskuutta tai sitten jos ei osata kouluttaa koiraa niin niitä ei pitäisi ottaa!!

        Voin vastata et meillä koirat on koulutettu niin että osaavat olla irti kotona,jos emme itse ole paikalla (tai vaikka olemmekin,niin koirat ovat AINA irti).Ei meidän koirat tuhoa asuntoa tms,joten ei kannata YLEISTÄÄ!Ja kuten olen jo aikaisemmin maininnut,niin me ollaan ostettu kankaasta valmistettu kevythäkki NÄYTTELYITÄ varten!Ei meillä koirat (tai edes toinen koirista)ole siellä häkissä aamulla,illalla tai edes yöllä.Ja kyllä,NÄYTTELYISSÄ SAA pitää koiraa häkissä!Sitä ei mikään laki,ei edes eläinsuojelulaki kiellä!Olen sen jo el.suojeluneuvojalta kysynyt ja hän vastasi että saa pitää.Et sitä varten ne näyttelyhäkit on tehty.Ja sil ei loppujen lopuksi ole merkitystä (jos siis on hommannu häkin NÄYTTELYITÄ varten) et onks se häkki valmistettu kevytmetallista vai kankaasta,sillä koiran saa sinne laittaa.Ja koiran saa laittaa myös häkkiin (tai pikkukoira kuljetusboksiin)jos koira vaatii siirtämistä tai kuljettamista.Saahan kissankin laittaa kuljetusboksiin (jos esim viet kissan el.lääkäriin)En sitten tiedä mitä varten aloittaja on häkin ostamassa,mutta puhun nyt siis ihan itsestäni ja meidän (mun ja mieheni) koirista


      • morohor
        Eräs vaan kirjoitti:

        Voin vastata et meillä koirat on koulutettu niin että osaavat olla irti kotona,jos emme itse ole paikalla (tai vaikka olemmekin,niin koirat ovat AINA irti).Ei meidän koirat tuhoa asuntoa tms,joten ei kannata YLEISTÄÄ!Ja kuten olen jo aikaisemmin maininnut,niin me ollaan ostettu kankaasta valmistettu kevythäkki NÄYTTELYITÄ varten!Ei meillä koirat (tai edes toinen koirista)ole siellä häkissä aamulla,illalla tai edes yöllä.Ja kyllä,NÄYTTELYISSÄ SAA pitää koiraa häkissä!Sitä ei mikään laki,ei edes eläinsuojelulaki kiellä!Olen sen jo el.suojeluneuvojalta kysynyt ja hän vastasi että saa pitää.Et sitä varten ne näyttelyhäkit on tehty.Ja sil ei loppujen lopuksi ole merkitystä (jos siis on hommannu häkin NÄYTTELYITÄ varten) et onks se häkki valmistettu kevytmetallista vai kankaasta,sillä koiran saa sinne laittaa.Ja koiran saa laittaa myös häkkiin (tai pikkukoira kuljetusboksiin)jos koira vaatii siirtämistä tai kuljettamista.Saahan kissankin laittaa kuljetusboksiin (jos esim viet kissan el.lääkäriin)En sitten tiedä mitä varten aloittaja on häkin ostamassa,mutta puhun nyt siis ihan itsestäni ja meidän (mun ja mieheni) koirista

        en nyt tarkoittanut sinua sillä... että voit niistää ne herneet ulos nokastasi...


      • Kärsivällisyyttä
        morohor kirjoitti:

        en nyt tarkoittanut sinua sillä... että voit niistää ne herneet ulos nokastasi...

        Itselläni on koira joka puri seiniin reijät ja tuhosi kaiken, eroahdistustaan, sanoi muuan kokenut eläinlääkäri. Otin koiralle kaverin(pentukoiran) tuhot jäivät "pentutasolle" Ja sinulle joka huudat täällä capsi päällä, kokeile aidata aluetta plus turvalukko. Itse aitaan koirille alueen niin etteivät pääse esim. olkkarin puolelle lainkaan. Siitä on ollut apua, pennulle ei jää mitään houkuttelevaa nenän eteen ja pikkuhiljaa ollaan pääsemässä jo pois aitaus menetelmästä (keittiö ja eteinen) Se ei ole kuin koulutuksesta kiinni. Pikku hiljaa alkaa treenaa haukkujen kans miten kotona ollaan yksin ( Esim. menet viemään roskat, tulet sisään ja jos koirat ovat olleet kiltisti, lyhyt ja ytimekäs kehu, ei muuta) Joillan on tuhovietti kovempi kuin muilla, nimimerkki: kokemusta on.. Siinä ei auta kuin reeni. ENKELI 85, kai sinulla häkin ovet auki ympärivuorokokauden ettei koirasi koe että se on "häpeämispaikka" ??

        Ja tätä en sanonut pahalla, ajattelin jospa tästä olisi sinulle jotain apua?


    • kfdjsgks

      Tosi hyvä keskustelu koirahäkeistä. Kiitos,

      • hohhoijaa.

        Meillä ei koskaan ole häkkejä tarvittu. Mulla on näyttis ja käyttis, jotka eivät koskaan ole tuhonneet kotona tai autossa yhtään mitään.

        Miksette osta tuhoojakäyttisten sijaan vaikka gerbiilejä, niitäkin voi remmilenkittää ja opettaa hyppimään esteiden yli sekä puremaan tarvittaessa.


    • seropisakemanni

      Sinulle miettän

      Mihin tarkoitukseen häkki tulee? Koiraa kun ei saa häkittää, jos ei ole näyttelystä kyse. Tässä hieman tietoa: http://www.kivateam.fi/hakityksesta

      Itselläni on ollut 2 häkkiä. Siis näyttely. Ensimmäisen häkin koko: 137 x 92,5 x 100,5 cm ja toisen häkin koko: m tai l (en nyt tarkkaan muista kumpi). Ja käyttötarkoitus: autossa matkustamiseen. molemmat siis matkustivat häkissä, kun hain koirat eli vanhempi koira matkusti häkissä, kun hain sen 7 viikkoisena Lammilta ja nuorimman, kun hain sen 8 viikkoisena Pornaisista.

      kun muutin. Asuin Nurmijärvellä ja muutin Ouluun, niin sen välin koirat olivat häkissä. Pääsivät tietenkin jaloittelemaan välillä.

      Sen jälkeen ei koirat ole olleet häkissä.

      • Pentu14

        Aloitin uuden keskustelun kun en huomannut että täällä oli tästä aiheesta jo olemassa. Kysyin suosituksia saksanpaimenkoiralle kevythäkistä. Koira on vasta pentu mutta haluaisin että mahtuu siihen aikuisenakin. Sellainen häkki jonka saa kokoon ja on helppo kuljettaa mukana. Ja ettei kukaan nyt provosoidu täällä niin häkki tulee koiralle nukkumapesäksi, tutuksi paikaksi joka seuraa veneeseen ja matkoille mukaan. Se tulee olemaan paikka johon voi vapaasti mennä ja myös poistua. Tuossa edellä koko 137 92,5 100,5 cm tuntuu aika isolta? Onko kellään ollut aikuiselle koiralle pienempää nukkumakäytössä?


    • Ei pahemminkokemusta

      Häkkejä on monen kokoisia,meillä taisi olla jotain 90x70x70cm
      mutta ei siihen aikuinenkoira mahdu reilusti,pentuajan häkkinä oli meillä.
      Metallihäkit saa näppärästi "salkkumalliksi" ei vie paljon tilaa.
      Häkin koko riippuu koiran koosta,iso uros (meillä) ei taida mahtua kuin tuollaiseen
      isoon häkkiin, jonka mitat sinullla tuossa on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe