"säännöllisesti, joka aamu juon yhden actimelin. Enkä ole sairastanut flunssia enkä vatsatauteja. "
- terveenä olen pysynyt ilman kyseistä humpuukituotteita. Ei flunssaa eikä vatsatauteja, en edes flussa tai sikapiikkejä ole ottanut. Syön terveellisesti, ei siihen poppaskonsteja tarvita.
Kiitos käyttäjäkokemuksista.
Tuli sekä puolesta että vastaan...
Itseasiassa katsoin aiheesta dokumentin juuri.
Maanantaina katsoin Prisma Dokun, jossa kerrottiin maitohappobakteereista sellaista, että joitakin auttavat hyvin ja toisille vaikutus voi olla jopa päinvastainen.
Oli mielenkiintoinen juttu siitä, miten jotkut terveysvaikutteiset jogurttivalmisteet aikaansaavat sen joilakin ihmisillä, että elimistössä alkaa kehittyä myrkyllistä kreosolia (puunkylläste aine)...
Siis lopputulos maitohappobakteereista oli se, että toisia auttaa tosia ei. Ja vaikutus on joko hyvä tai jopa huono.
Itse
säännöllisesti, joka aamu juon yhden actimelin. Enkä ole sairastanut flunssia enkä vatsatauteja.En käytä
"säännöllisesti, joka aamu juon yhden actimelin. Enkä ole sairastanut flunssia enkä vatsatauteja. "- terveenä olen pysynyt ilman kyseistä humpuukituotteita. Ei flunssaa eikä vatsatauteja, en edes flussa tai sikapiikkejä ole ottanut. Syön terveellisesti, ei siihen poppaskonsteja tarvita.
Ilmankin pärjää
En kysynyt käyttäjäkokemuksia tuotteesta, jota et käytäMistä teitä neroilijoita aina löytyykään?
Itse käytin pari viikkoa.
Ei muuttanut mitään.Kiitos!
Kiitos käyttäjäkokemuksista.Tuli sekä puolesta että vastaan...
Itseasiassa katsoin aiheesta dokumentin juuri.
Maanantaina katsoin Prisma Dokun, jossa kerrottiin maitohappobakteereista sellaista, että joitakin auttavat hyvin ja toisille vaikutus voi olla jopa päinvastainen.
Oli mielenkiintoinen juttu siitä, miten jotkut terveysvaikutteiset jogurttivalmisteet aikaansaavat sen joilakin ihmisillä, että elimistössä alkaa kehittyä myrkyllistä kreosolia (puunkylläste aine)...
Siis lopputulos maitohappobakteereista oli se, että toisia auttaa tosia ei. Ja vaikutus on joko hyvä tai jopa huono.