Yksiö Pohjois-Tallinnasta

Opiskelija, Tallinna

Mitä ovat Tallinnan yksiöiden tavalliset kuukausimaksut?

Olen opiskelija, joka aloittaa TTU:lla opiskelut ensi lukuvuonna.
Tarvitsen asunnon, jonka kuukausimaksut ovat matalat ja joka on rauhallisella paikalla.

Seuraava asunto vaikuttaa hyvältä, koska urheilukenttä, uimapaikka, satama ja Selver -kauppa vieressä.
Bussilla myös pääsee TTU:lle noin puolessa tunnissa.
http://www.city24.ee/kinnisvara/korter/457555

Asunto vaikuttaa liian halvalta, että se sisältäisi myös tontin.
Ilmoituksessa ei myös käy ilmi kuukautiset maksut, kuten jätemaksu, talonyhtiön investointimaksu, mahdollinen putkiremonttimaksu ja lämmityskustannukset.
Siinä ei myöskään kerrota, kuinka paljon asunnolla on lainaa.

Välittäjältä en vielä ole saanut vastausta.

6

824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • woa

      Põhja-Tallinn = a district with the highest crime rate in Tallinn.
      Sõle str. = one of the most criminal streets in entire Tallinn. :/

      I wouldn't like to live there.

      Does TTU not offer any accommodation? I'm sure you can find an apartment somewhere closer to the university, like Mustamäe, with the same rental price.

    • Poro.Tallinnasta
      • ASERTYGFDS

        Hei
        Itse opiskelen TTU:lla ja suurin osa suomalaisista opiskelijoista asustelee ihan ydinkeskustan tuntumassa tai D-terminaalin lähistöllä. Itse asun D-terminaalin lähellä ja todella rauhallista on. Jos haluaa siistin, uudehkon kaksion niin keskihinta on varmastikkin joku 300e--> Itse maksan 350e/kk jokakuiset kommunaalimkasut, jotka ovat kesäisin noin 60e---> ja talvisin voi helposti olla jopa 200e. Yksiäitä saa tietyst halvemmalla.
        Halvimpia kommunaalimaksuja ei kannata lähteä hakemaan vanhastakaupungista, siellä ne ovat kalleimpia koska rakennuksetkin on vanhempia. Muuten vanhassakaupungissa on kyllä todella hienoja asutoja.