Gilera vai Derbi?

Mopoevo

Moi,

Kannattasko ostaa kumpi ensi mopoksi? Gilera vai Derbi? Kertokaa molemmista hyviä ja huonoja puolia, mutta älkää jaksako alkaa inisemään "KATO GOOGLESTA URPO" tai jotain tollasta.

24

3748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DebbiOchGille

      Eli gilera ja derbi on ihan sama asia, ainoa ero on katteet ja hinta. derbi on tietääkseni kalliimpi? Mut jos pappa betalar ni ostaisin derbin, koska se on sama asia mutta hienompi.

      • Derbbiiiiii

        Onkos noissa Derbeissä sitte suurempia sähkövikoja ku oon lukenu niistä jostain?


      • ilonemulkku
        Derbbiiiiii kirjoitti:

        Onkos noissa Derbeissä sitte suurempia sähkövikoja ku oon lukenu niistä jostain?

        jos pidät liittimet suojattuina ja kuivina niin tuskin siihe mittää tulee. tai ei mulla oo tullu vaiks on jo 6000 lasis.


      • agwgawg4245252
        Derbbiiiiii kirjoitti:

        Onkos noissa Derbeissä sitte suurempia sähkövikoja ku oon lukenu niistä jostain?

        siis derbissä ja gilerassa on sama moottori ja samat sähköt.


    • fghsdgdsgfd

      gilera ja derbi on sama mopo mutta eri katteet niinkun joku jo mainitsi, mutta derbi on hienompi ja mitään sähkövikoja ei ole olemassakaan... siis on mutta ei derbissä :)

      • Smttt

        Katso ulkonäköa ja hintaa.. Molemmat suht koht samoja ,tosin kalliimmat derbit hieman erillaisia. Itse pidän giltsuu parempana.


      • ihasama

        Jaa, melkein kaikilla kavereillani joilla on ollut derbi niin sähkövikoja on löytyny paljon.. Mutta sitten taas gilerassa en ole kuullut olevan sähkövikoja pahemmin... Itsekkin omistan gileran ja ei ole sähkövikoja paljoa ollut vaikka mittarissa 20000km.


      • Japdapsapfpa
        ihasama kirjoitti:

        Jaa, melkein kaikilla kavereillani joilla on ollut derbi niin sähkövikoja on löytyny paljon.. Mutta sitten taas gilerassa en ole kuullut olevan sähkövikoja pahemmin... Itsekkin omistan gileran ja ei ole sähkövikoja paljoa ollut vaikka mittarissa 20000km.

        No onko noissa Derbeiss jos niissä jotain sähkövikoja on nii onko ne suuriakin ja osaako itse korjata?
        Ja mitä tarkoitat tuolla "Ei ole sähkövikoja paljon ollut gilerassani"??


      • sfdgsdfgdfg
        ihasama kirjoitti:

        Jaa, melkein kaikilla kavereillani joilla on ollut derbi niin sähkövikoja on löytyny paljon.. Mutta sitten taas gilerassa en ole kuullut olevan sähkövikoja pahemmin... Itsekkin omistan gileran ja ei ole sähkövikoja paljoa ollut vaikka mittarissa 20000km.

        tiedättekö mitä sähkö vialla tarkoitetaan? ei se todellakaan ole sitä että joku vilkku menee paskaks tai jotain siihen tyyliin...


      • Husq
        sfdgsdfgdfg kirjoitti:

        tiedättekö mitä sähkö vialla tarkoitetaan? ei se todellakaan ole sitä että joku vilkku menee paskaks tai jotain siihen tyyliin...

        jos ne sähköviat pelottaa niin polkupyörä on hyvä. Ja gilerassa ja derbissä on samat sähköt HOXHOXHOXHOX


    • piku103

      Ite pidän Gileraa parempana ku siinä ei oo sitä CDI rajotinta ollenkaan. Ja derbejä on ihan saatanasti se on semmosta massatuotanto kamaa

      • kjmhnbfgvcdx

        No kyllä se gilerakin on sitä samaa derbi "massaa". Kaikki on samanlaista kuin derbissä paitsi katteet ja jotain pientä.


    • piku103

      no nnihän se on mutta on gileroja vähemmän ku derpejä

    • tobraedwqlöår

      ei mitään väliä kumman ottaa koska kyseessä on käytännössä sama mopo eri katteilla

    • gilera

      Ittelläni 19tkm gilerassa mittarissa hyvin toiminut! Mäntä kerran vaihdettu 10tkm kohdalla vaikka olisi kestänyt kyllä jonkin aikaaa. Kulkee 54 pelkällä suuttimen vaihdolla.

      • Voivitunderbi

        Kulkee mulla 55 ilman suuttimen vaihtoa ja ei siinä kyllä ole rajotettua cdi:tä tosin ku derbissä


    • gilera2

      itsellä kulkee gilera rcr 2009v vakiona 63km/h

    • gsjdjhj

      derbin sähköviat ilmenee jos olet mennyt sörkkinmään sähköjä ite muuten eijjole sähkö vikoja itse olen tmän huomannu

    • qwerty20

      Elikkä gileran ja derbin erot ovat vain katteet, putki, mittaristo sekä kuristukset. Gilerassa ei ole rajoitettu cdi-boxia joten jos virität etkä halua kuulla rajoittimen hakkausta, osta Gilera.

    • ASDFGHJ2

      derbi ja gilera on sama asia VAIN ERI KATTEET

      • 6+14

        gileroissa rajottamaton cdi vakiona. Miksi todeta asia mikä todettu jo miljoonaan kertaan aikaisemmin?


    • Tellmedd

      Meneeko nuo derbin katteet gileroihi

    • perse5555

      homo

    • Jyrk1

      Se kumpi miellyttää silmään. Ei kannata ostaa minkään cdin takia, kun senkin saa helposti vaihdettua uuteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4349
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      239
      2143
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1580
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1401
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      256
      1129
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1077
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      939
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    Aihe