14v poika

Poika 14v

Olen 14 vuotias poika ja olen huomannut tässä kehityessäni, että koen kiinnostusta samaan sukupuoleen.
Aina kun pitäisi mennä suihkuu liikkatunnin jälkeen alkaa minulla seisoa ja se menee sitten siinä. Yleensä istun aina pukkarin penkillä ja katson kun kaverit vaihtaa vaatteita ja joskus myös vertaan omaa kamuani heidän kaluihin. Pitäskö mun kertoa kavereilleni olevani homo vai ei?

33

5970

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erektio

      Minulla rupeaa myös sesomaan kun näen toisten nurten poikien kaluja jotka on usein puoli erektiossa saunassa tai suihkussa.Tuntuu että on pakko ruveta heti runkkaamaan,kehtaisko muiden nähden.

      • Mikä etei jos muutkin tekevät nin.


    • o.g.winde

      En nyt oikein tiedä, kannattaisiko kertoa. Eihän siinä mitään pahaa ole, mutta jutut leviävät nopeasti ja kaikki haukkuvat sinua homoksie, sehän ei ole kivaa, eihän?

    • 20v tyttö

      14v poika, on ihan normaalia, että koet kiinnostusta samaan sukupuoleen. Just sun iässä tulee kehitysvaihe, jolloin jokainen nuori on kiinnostunut samasta sukupuolesta. Tää ei kuitenkaa tarkoita, että olisit homo, vaan on yks kehitysvaihe muiden joukossa. Todennäköisesti se menee ohi, kehityt ja huomaat, että tytöt alkaa sittenki kiinnostaa. Oman kroppansa vertaaminen on myös täysin normaalia, sitä tekee jokainen nuori, jonka kropassa tapahtuu muutoksia. Nykyään ihmiset muutenkin vertaa paljon itseään toisiin. Älä huolehdi, anna kehityksen viedä omaa kulkuaan!

      • Anonyymi

        Juu näin minulla oli 14 vuotiaana, pojat kiinnostivat. Nyt olen 18 vuotias ja olen ollut jo muutaman kerran tytön kanssa. Se pojista kiihottuminen vaihe meni ohi siinä 16 vuotiaana. Jos kerrot että olet homo se saattaa pilata loppu elämäsi, kannattaa katsoa sinne 18 vuoteen asti ja jos kiinnostus poikiin on vielä niin sitten teet miten teet


    • bi boy

      Se on normaalia jos sulla seisoo ja vertaat muihin kaluihin.Onko sulla minkä kokoinen kalu,entä kavereilla?Mulla 14cm seisokissa,oon nähny suunnilleen samankokoisia kovana monella,joillakin kyllä varmaan 20cm.Jos oot kerta homo,voithan kertoo,mut mieti.Mulla seisoo kun nään nättejä poikia tai tyttöjä,en voi mitään eli oon bi.En oo saanu vielä seksiä.

      • 14v poika

        Olis kiva tulla tekee sun kaa jotai missä asut ja minlä ikänen oot?


      • bi boy
        14v poika kirjoitti:

        Olis kiva tulla tekee sun kaa jotai missä asut ja minlä ikänen oot?

        Tarkotatko minua et missä asun??Ootko sama 14v poika joka aloitti tämän keskustelun?


      • 14v Poika
        bi boy kirjoitti:

        Tarkotatko minua et missä asun??Ootko sama 14v poika joka aloitti tämän keskustelun?

        Juu sama olen :D


      • bi boy
        14v Poika kirjoitti:

        Juu sama olen :D

        Oon 17v keskisuomessa.Missä päin sä oot ja mikä kiinnostais???


      • hfghklölkjhjgf
        bi boy kirjoitti:

        Oon 17v keskisuomessa.Missä päin sä oot ja mikä kiinnostais???

        Kuulkahan nuoriherra.
        Mikäli olet käynyt peruskoulun läpi, tulisi sinun tietää, että kahlaat laittomilla vesillä.

        Kaikenlaisen sukupuolisen kanssakäymisen alaikärajana on 16 vuotta ja sitä alemmat ovat sakkopaikkoja.

        Ajattele aivoillasi!


      • Ei se niin kyllä ole
        hfghklölkjhjgf kirjoitti:

        Kuulkahan nuoriherra.
        Mikäli olet käynyt peruskoulun läpi, tulisi sinun tietää, että kahlaat laittomilla vesillä.

        Kaikenlaisen sukupuolisen kanssakäymisen alaikärajana on 16 vuotta ja sitä alemmat ovat sakkopaikkoja.

        Ajattele aivoillasi!

        Alle 16 vuotias saa harrastaa seksiä yli 16 vuotiaan kanssa jos he ovat yhtä kehittyneitä henkisesti ja haluavat sitä.


      • KUKA TIETÄÄ
        hfghklölkjhjgf kirjoitti:

        Kuulkahan nuoriherra.
        Mikäli olet käynyt peruskoulun läpi, tulisi sinun tietää, että kahlaat laittomilla vesillä.

        Kaikenlaisen sukupuolisen kanssakäymisen alaikärajana on 16 vuotta ja sitä alemmat ovat sakkopaikkoja.

        Ajattele aivoillasi!

        En ole lainoppinut, mutta minusta tuntuu, että kun kummatkin ovat alaikäisiä, niin lakia on vaikea noudattaa. En tiedä muuta rankaisua alaikäisten kohdalla tämän kaltaisessa jutussa kuin sosiaaliviranomaisten puuttuminen asiaan. Pitää myös huomioda, että kummatkin haluavat seksiä. TILANNE muuttuu heti jos 17 vuotias onkin jo täysi-ikäinen eli 18 v. MUTTA silti en suosittele kokeilua.


    • en suosittele kertomaan jos porukassa on ihmisiä jotka ei hyväksy homoja koska siit alkaa kiusaaminen ja haukkuminen ja se ei ole mukavaa :(

      • No ei varmaankaan.


    • epoh

      kannattaa kertoa jollekkin jotka on luotettaavii jotka ei kerro eteenpäin sitä

      • 13v

        Itsekkin olen homo


      • 13v kirjoitti:

        Itsekkin olen homo

        Ois kiva nähdä joskus.


    • no jos on sellanen tyyppi jolle voit kertoo mitä tahansa ja joka ei levitä ja ei välitä et ootko homo vai et nii sitten voit kertoo

    • A

      En suosittele, koska jotkut ihmiset eivät vain ymmärrä että se on normaalia jne.

    • wantmore

      Tulkaa kaikki homot kikkaamaan emppu69_69 olen 14v

    • lipsdick

      Olette ymmärtäneet

      V Ä Ä R I N.

      Alaikäiset saavat harrastaa seksiä omasta tahdostaan miten haluavat. Vain, jos TOINEN on > 18 ja toinen

      • Ihan pieleen

        Joo...Rikoslaki koskee 15v täyttänyttä.
        Eli,jos 16v ja 14v harrastaa seksiä,niin 16v syyllistyy rikokseen,sukupuolella ei ole merkitystä.
        Laissa on tosiaan toi kohta,jota vois sanoo kohtuulliseksi,eli toi henkisesti tai vähäinen ikäero.
        Sitten onkin eri juttu mitä oikeus päättäis just tollases asiassa,jossa olis 16v ja 14v.
        Uskoisin,että jos 16v olis poika,niin hänet luultavasti tuomittaisiin jonkin sortin yhdyskunta palvelukseen,tai jotain pientä kuitenkin.
        Jos se 16v olisikin tyttö,niin en usko,että sais mitään.

        Noin mä kuvittelisin,oikeus on sokea.


      • ihan pieleen
        Ihan pieleen kirjoitti:

        Joo...Rikoslaki koskee 15v täyttänyttä.
        Eli,jos 16v ja 14v harrastaa seksiä,niin 16v syyllistyy rikokseen,sukupuolella ei ole merkitystä.
        Laissa on tosiaan toi kohta,jota vois sanoo kohtuulliseksi,eli toi henkisesti tai vähäinen ikäero.
        Sitten onkin eri juttu mitä oikeus päättäis just tollases asiassa,jossa olis 16v ja 14v.
        Uskoisin,että jos 16v olis poika,niin hänet luultavasti tuomittaisiin jonkin sortin yhdyskunta palvelukseen,tai jotain pientä kuitenkin.
        Jos se 16v olisikin tyttö,niin en usko,että sais mitään.

        Noin mä kuvittelisin,oikeus on sokea.

        Niin ja suoja ikäraja 16v.
        16 vuotiaan kanssa voi sekstata niin paljon ,kun kumpaakin huvittaa,eli aikuinen saa olla seksi suhteessa 16v täyttäneen kanssa.

        Vielä vähän noista ikä jutuista,15v syyllistyy rikokseen,jos on seksi suhteessa nuoremman kanssa,jos taas on suhde 16 vuotiaaseen,niin silloin se 16v on rikollinen.

        Aika hullulta nää varmaan kuullostaa,mutta noin se vaan lain mukaan menee.

        No,onneks en oo itse noita lakeja säätänyt.;)


      • lipsdick
        ihan pieleen kirjoitti:

        Niin ja suoja ikäraja 16v.
        16 vuotiaan kanssa voi sekstata niin paljon ,kun kumpaakin huvittaa,eli aikuinen saa olla seksi suhteessa 16v täyttäneen kanssa.

        Vielä vähän noista ikä jutuista,15v syyllistyy rikokseen,jos on seksi suhteessa nuoremman kanssa,jos taas on suhde 16 vuotiaaseen,niin silloin se 16v on rikollinen.

        Aika hullulta nää varmaan kuullostaa,mutta noin se vaan lain mukaan menee.

        No,onneks en oo itse noita lakeja säätänyt.;)

        Juu et säätänyt etkä edes ymmärtänyt. Tossa aiemmin oli selkeesti ennen sun tekstiä selitetty asia oikein, mut eiku sun piti yrittää omaa tulkintaa.

        Alaikäisten keskinäiseen, vapaaehtoiseen seksiin laki ei ota kantaa, vaikka niin väitit. Rikos on kyseessä vasta, jos toinen on yli 18 ja toinen alle 16, mutta tähänkin on poikkeuksia.

        Jos toinen on toiselle opettaja, holhooja, lääkäri, vuokraisäntä, oikaisulaitoksen työntekijä tai muussa vastaavassa auktoriteettiasemassa oleva, on MOLEMPIEN osapuolten oltava vähintään 18-vuotiaita.


      • ihan peleen
        lipsdick kirjoitti:

        Juu et säätänyt etkä edes ymmärtänyt. Tossa aiemmin oli selkeesti ennen sun tekstiä selitetty asia oikein, mut eiku sun piti yrittää omaa tulkintaa.

        Alaikäisten keskinäiseen, vapaaehtoiseen seksiin laki ei ota kantaa, vaikka niin väitit. Rikos on kyseessä vasta, jos toinen on yli 18 ja toinen alle 16, mutta tähänkin on poikkeuksia.

        Jos toinen on toiselle opettaja, holhooja, lääkäri, vuokraisäntä, oikaisulaitoksen työntekijä tai muussa vastaavassa auktoriteettiasemassa oleva, on MOLEMPIEN osapuolten oltava vähintään 18-vuotiaita.

        Ei ihan,esim 15v ja 11v seksisuhde tuskin menisi vähäisen ikäeron kategoriaan.
        Kyllä 15v joutuisi oikeudessa vastaamaan.
        Kyllä se rikoslain tulkinnan mukaan menee ihan noin ,kun kerroin.

        Toki noi esimerkit,jotka tossa kerroin,menisivät varmasti vähäisen ikäeron piikkiin.
        Juuri tuon takia se vähäisen ikäeron ja kehityksen pykälä on tehty.

        Rikoslaki sanoo selkeästi,että alle 16v kanssa seksi on lapsen hyväksikäyttöä.
        Samoin rikoslaki koskee 15v täyttänyttä.

        Lain kirjaimen mukaan se menee juuri kuten kerroin,mutta sitten on toi poikkeus.

        Pitää muistaa,että rikoslaki koskee 15v täyttänyttä.
        Ja suoja ikäraja on 16v..

        Jos toinen on auktoriteettiasemassa,niin silloin voidaan 16 vuotiaan tai vanhemman kanssa harjoitettu seksi myös tulkita hyväsikäytöksi.Jopa yli 18 v kanssa harjoitettu seksi,kuuluu tähän ryhmään.Juuri kuten sanoit opettaja,lääkäri,holhooja ja niin edelleen.
        !6 vuotiaan kanssa saa täysikäinen eli yli18v harrastaa seksiä.

        Älä sekoita käsitteitä alaikäinen,alle 18v ja sitä,että rikoslaki koskee jo 15v täyttänyttä

        Ei tämä ole mitään tulkintaa,vaan suoraan rikoslain pykäliä.

        Samoin 17v ja 14 v suhde alkaa tosiaan olla jo siinä rajoilla.
        Laki,kun ei määrittele tarkasti tuota vähäistä ikäeroa.

        Kai se vielä menisi vähäisen ikäeron piikkiin,riippuu tietysti,jos toinen on ihan lapsi vielä ja toinen lähes aikuisen tasolla.

        Tutustu rikoslakiin.:)





        .


      • ihan pieleen
        ihan peleen kirjoitti:

        Ei ihan,esim 15v ja 11v seksisuhde tuskin menisi vähäisen ikäeron kategoriaan.
        Kyllä 15v joutuisi oikeudessa vastaamaan.
        Kyllä se rikoslain tulkinnan mukaan menee ihan noin ,kun kerroin.

        Toki noi esimerkit,jotka tossa kerroin,menisivät varmasti vähäisen ikäeron piikkiin.
        Juuri tuon takia se vähäisen ikäeron ja kehityksen pykälä on tehty.

        Rikoslaki sanoo selkeästi,että alle 16v kanssa seksi on lapsen hyväksikäyttöä.
        Samoin rikoslaki koskee 15v täyttänyttä.

        Lain kirjaimen mukaan se menee juuri kuten kerroin,mutta sitten on toi poikkeus.

        Pitää muistaa,että rikoslaki koskee 15v täyttänyttä.
        Ja suoja ikäraja on 16v..

        Jos toinen on auktoriteettiasemassa,niin silloin voidaan 16 vuotiaan tai vanhemman kanssa harjoitettu seksi myös tulkita hyväsikäytöksi.Jopa yli 18 v kanssa harjoitettu seksi,kuuluu tähän ryhmään.Juuri kuten sanoit opettaja,lääkäri,holhooja ja niin edelleen.
        !6 vuotiaan kanssa saa täysikäinen eli yli18v harrastaa seksiä.

        Älä sekoita käsitteitä alaikäinen,alle 18v ja sitä,että rikoslaki koskee jo 15v täyttänyttä

        Ei tämä ole mitään tulkintaa,vaan suoraan rikoslain pykäliä.

        Samoin 17v ja 14 v suhde alkaa tosiaan olla jo siinä rajoilla.
        Laki,kun ei määrittele tarkasti tuota vähäistä ikäeroa.

        Kai se vielä menisi vähäisen ikäeron piikkiin,riippuu tietysti,jos toinen on ihan lapsi vielä ja toinen lähes aikuisen tasolla.

        Tutustu rikoslakiin.:)





        .

        Sun jutun avaus"Alaikäiset saavat harrastaa seksiä omasta tahdostaan miten haluavat."
        Jos tarkoitit alaikäisillä alle 18 vuotiaita,väite ei todellakaan pidä paikkaansa.

        Juuri siksi,että rikoslaki koskee 15v täyttänyttä.
        Jos taas kyse alle 15 vuotiaista,niin silloin ei kukaan syyllisty rikokseen,eikä poliisi puutu asiaan,vaan se kuuluu lastensuojelu viranomaisille

        Viestiketjun alussa puhutaan 14v ja17v suhteesta,jos 14v olisi tyttö,niin suhde voisi mennä vähäisen ikäeron takia syyttämättä jättämiseksi.
        Tytöthän tunnetusti kehittyvät poikia nopeammin.

        Vaan,kun tässä puhutaan kahden pojan välisestä suhteesta,
        !4v ja 17v pojat voivat olla kehtykseltään hyvinkin kaukana toisistaan
        !4v pojalla saattaa murrosikä olla vasta alkamassa,17v poika voi jo täyttää miehen mitat.

        Kyllä tälläisessa jutussa 17v tuomittaisiin lapsen seksuaalisesta hyväksi käytöstä.

        Samoin esim. 15v pojan ja12v tytön suhteeseen suhtauduttaisiin aika negatiivisesti.
        Onhan 12 v vielä ala-asteella.kun15v käy jo yhdeksättä luokkaa,ei heitä varmasti seksuaalisesti tasa-arvoisina pidettäisi.

        Tuo ikäero ja henkinen kehitys on veteen piirretty viiva.Laki kun ei sitä mitenkään tarkemmin määrittele.
        Tämä taas antaa mielestäni liikaa harkinta valtaa syyttäjälle ja tuomareille.
        Eri käräjäoikeuksilla voi olla hyvinkin erilaiset kriteerit.

        Toisessa käräjäoikeudessa samankaltainen juttu voi johtaa tuomioon,kun taas muualla päädytään syyttämättä jättämiseen.
        Tämä taas asettaaa kansalaiset eriarvoiseen asemaan.

        Ei tämä kuitenkaan mitään kvanttifysiikkaa ole,omaa järkeä käyttäen ja kriittisesti arvioiden itsensä ja kummpaninsa fyysistä ja henkistä kehitystä kyllä selviää.

        En minä ole mikään tiukkapipo tai sosiaalitantta.
        Itsellänikin on ollut suhde 16vuotiaana 13 v ikäiseen poikaan,poika on toki aika kehittynyt,mutta kun täytin 17v ennen kun poika 14niin ajateltiin,että hänen on parasta hankki ikäistään seuraa.
        Vaikeatahan se ero tietysti oli ja ollaan me pari,kolme kertaa myöhemminkin oltu suhteessa.

        Lopuksi voin vaan kehottaa,että kun tilaisuus tulee saada pesää,niin kyllä sen kannattaa käyttää. ;)

        Hyvin harvoin näitä asioita oikeudessa käsitellään.
        Nuoret kun ei seksijutuistaan juurikaan vanhemmilleen kerro.
        Kiinni jäämisen riski on aika olematon.

        Lisäksi tuomiot nuorille on yleensä yhdyskuntapalvelua ja mahdollinen pieni rahallinen korvaus hyväksikäytetylle.


      • lipsdik
        lipsdick kirjoitti:

        Juu et säätänyt etkä edes ymmärtänyt. Tossa aiemmin oli selkeesti ennen sun tekstiä selitetty asia oikein, mut eiku sun piti yrittää omaa tulkintaa.

        Alaikäisten keskinäiseen, vapaaehtoiseen seksiin laki ei ota kantaa, vaikka niin väitit. Rikos on kyseessä vasta, jos toinen on yli 18 ja toinen alle 16, mutta tähänkin on poikkeuksia.

        Jos toinen on toiselle opettaja, holhooja, lääkäri, vuokraisäntä, oikaisulaitoksen työntekijä tai muussa vastaavassa auktoriteettiasemassa oleva, on MOLEMPIEN osapuolten oltava vähintään 18-vuotiaita.

        Olen kyllä tutustunut, niin teoriassa kuin käytännössäkin.


    • Ertzu14

      oon 14v poika.Oon rakastunut yhteen tosi äly mukavaan mieheen joka on kyl jo 45v,mutta on kuin iskä mulle.Ei juo viinaa eikä röökaa,sen kanssa tehää kaikkee kivaa,käydää leffoissa ,safkaamassa,ajellaan autolla,ja sen luona vietän suuremmaks osaks vapaa-aikaani.Oon rakastunu mieheen.miten sen hänelle kerron. Joka päivä häntä vain aattelen,ja pakko aina skolen jälkeen soittaa sille.

      • Voithan kertoa hänelle ilman varsinaista rakkaudentunnustustakin sen, miten tärkeä ihminen hän on sinulle.

        Ja jos tarkoitit sellaista parisuhderakkautta, niin odottaisin kyllä sen tunnustamista ainakin siihen saakka, kun olet täyttänyt 16. Se vaan saattaisi olla helpompaa niin.

        Kannattaa myös muistaa se tosiasia, että ikäeronne on mitä on. Kun sinä olet parikymppinen, niin hän on jo yli viisikymppinen. Voisi ehkä olla parempi teidän molempien kannalta, että pidät hänet juuri tuollaisena mukavana turvallisena läheisenä aikuisena, etkä koeta sotkea romantiikkaa välillenne. Se saattaa huonolla tuurilla romuttaa kaiken sen, mitä välillänne on ollut.


    • wfdg

      Ihan rauhassa anna tunteidesi tuntua olla ja elää. Ei niiden tuntemiseen tarvitse sen kummemmin reagoida,, parhaille ystäville voi toki kertoa kun itse on varma omasta valinnasta.

    • olbomow

      En ymmärrä minkälaisissa homopiireissä olette kasvaneet. Minä en ole eläissäni nähnyt seisovaa kalua luonnossa muuta kun itselläni ja vain yksin ollessani sitäkin, vaikka pinestä pitäen olen ollut miesten yhteissaunoissa ja armeijassakin.
      Nyt tuntuu että suurin osa miehistä allkaa olla homoja

    • kiinotunut

      toi.on.hiono.asia-ei-sun.kannata-ainakaa-kavelei-kertoo-elle.ole.saman.mieltä.oletko-kun-olet.yksin.ajatellu.tätä.kaveria.seksuaalise.oltko.tyydytänyt.itseesi.ja.ajatellu.se-on-ihan.ok.28.7.2017.olis.kivaa.jos.olis.tommonen.kaveri.kun.sinä.62v

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe