AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / vatsalihakset esiin

vatsalihakset esiin

8 Vastausta 556 Lukukertaa
Olen 20-vuotias mies. Miten saisin vatsalihakset nopeasti näkyviin? Olen hoikka, mutten kovinkaan lihaksikas...
Jos ei ylimääräistä läskiä ole edessä niin sitten on kasvatettava lihaksia kunnes ne tulee esiin.
Joka ilta vatsoja 4x10 sarjat riittävällä vastuksella jotta tämä toteutuu.
Normi vattoja on turha hinkata sitä 100 joka ilta kun saman asian ajaa paremmin lisäämällä vastusta ja tekemällä 10 toistoa.
tee vaikka maanantaina istumaannousu 4x10 ja vinoille vattoille asma 4x10.
Sitten tiistaina uudestaan ja keskiviikkona lepo. Torstai/ perjantai taas treeniä ja viikonloppu lepoa.
Nin yksinkertaistettuna. Toki tuo aiheuttaa pitkässä juoksussa sen että selkääkin pitäisi treenata jotta vatsat ei ala vetämään miestä etukenoon mutta tuskinpa niin kovaan kuntoon vatsoja saat joten tuolla tavalla.

Paidan

helmaa nostat.

Salille.

Jos vaan mahdollista kannattaa alkaa käymään salilla. Siellä voi hyvin lisätä vastuksia, tehdä vatsalihasten kanssa selkälihaksia (tärkeää). Lisäksi siellä voi tehdä sivuvatsalihaksia, joita suosittelen.
kihihii, "sivustavatsalihaksia" :))) anteeksi, mutta en voinut olla hirnumatta. Toi on kyllä ihan hyvä sana, todella kuvaava mutta mä olen tähän asti kuullut puhuttavat kylkilihaksista...?

Heh heh

kylkilihakset :) Lisätään keittoon vielä suorat vatsalihakset, vinot vatsalihakset ja syvät vatsalihakset.

Epäkäslihas/olkalihas

En ole koskaan kuullutkaan sanaa kylkilihas.

Joo

no eipä tuolla nimityksellä kovin suurta merkitystä ole, jos sanoo kylkilihakset niin kyllä useimmat ihmiset tajuaa että mistä puhutaan tai ainakin ite tajuan, en sitte tiiä teistä kommentoijista.

sali

Kaveri kävi puoli vuotta salilla ja siinä ajassa sai kyllä komiat vattalihakset että saa varmaan kesällä rannalla kilpailla naisista.
 /   /  / vatsalihakset esiin

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta