vatsalihakset esiin

mies20vuotiasniin

Olen 20-vuotias mies. Miten saisin vatsalihakset nopeasti näkyviin? Olen hoikka, mutten kovinkaan lihaksikas...

8

600

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makejjjjjjj

      Jos ei ylimääräistä läskiä ole edessä niin sitten on kasvatettava lihaksia kunnes ne tulee esiin.
      Joka ilta vatsoja 4x10 sarjat riittävällä vastuksella jotta tämä toteutuu.
      Normi vattoja on turha hinkata sitä 100 joka ilta kun saman asian ajaa paremmin lisäämällä vastusta ja tekemällä 10 toistoa.
      tee vaikka maanantaina istumaannousu 4x10 ja vinoille vattoille asma 4x10.
      Sitten tiistaina uudestaan ja keskiviikkona lepo. Torstai/ perjantai taas treeniä ja viikonloppu lepoa.
      Nin yksinkertaistettuna. Toki tuo aiheuttaa pitkässä juoksussa sen että selkääkin pitäisi treenata jotta vatsat ei ala vetämään miestä etukenoon mutta tuskinpa niin kovaan kuntoon vatsoja saat joten tuolla tavalla.

    • seraava kusimus

      helmaa nostat.

    • Salin alittanut

      Jos vaan mahdollista kannattaa alkaa käymään salilla. Siellä voi hyvin lisätä vastuksia, tehdä vatsalihasten kanssa selkälihaksia (tärkeää). Lisäksi siellä voi tehdä sivuvatsalihaksia, joita suosittelen.

      • tavistallaaja

        kihihii, "sivustavatsalihaksia" :))) anteeksi, mutta en voinut olla hirnumatta. Toi on kyllä ihan hyvä sana, todella kuvaava mutta mä olen tähän asti kuullut puhuttavat kylkilihaksista...?


      • Vai oikein
        tavistallaaja kirjoitti:

        kihihii, "sivustavatsalihaksia" :))) anteeksi, mutta en voinut olla hirnumatta. Toi on kyllä ihan hyvä sana, todella kuvaava mutta mä olen tähän asti kuullut puhuttavat kylkilihaksista...?

        kylkilihakset :) Lisätään keittoon vielä suorat vatsalihakset, vinot vatsalihakset ja syvät vatsalihakset.


      • sivustanauraja
        tavistallaaja kirjoitti:

        kihihii, "sivustavatsalihaksia" :))) anteeksi, mutta en voinut olla hirnumatta. Toi on kyllä ihan hyvä sana, todella kuvaava mutta mä olen tähän asti kuullut puhuttavat kylkilihaksista...?

        En ole koskaan kuullutkaan sanaa kylkilihas.


      • Zukem
        sivustanauraja kirjoitti:

        En ole koskaan kuullutkaan sanaa kylkilihas.

        no eipä tuolla nimityksellä kovin suurta merkitystä ole, jos sanoo kylkilihakset niin kyllä useimmat ihmiset tajuaa että mistä puhutaan tai ainakin ite tajuan, en sitte tiiä teistä kommentoijista.


    • normimies

      Kaveri kävi puoli vuotta salilla ja siinä ajassa sai kyllä komiat vattalihakset että saa varmaan kesällä rannalla kilpailla naisista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe