AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / Lusikkatesti

Lusikkatesti

39 Vastausta 8 902 Lukukertaa
Monet ovat kysyneet, mikä se lusikkatesti on.

Lusikkatesti ei satu yhtään. Se tehdään sekä yläkoulussa että kutsunnoissa. Testattavista henkilöistä kiinnostunut lääkäri (yleensä lääkäritäti, mutta voi olla myös lääkärisetä) asettaa lusikan molempien kivesten alle.

Testin on tarkoitus selvittää testattavan kiveksien toimivuutta. Jos kivekset siirtyvät lusikan kylmyyden vaikutuksesta selvästi ylemmäs, niin kivekset toimivat normaalisti ja testattava päästetään pois testihuoneesta jatkamaan päiväänsä normaalisti. Mutta jos kivekset eivät siirry ylöspäin, niin testattava ei ole poika, vaan tyttö, jolle on kehittynyt jalkojen väliin pojan sukupuolielimiä muistuttava kasvain. Testattavasta luokasta löytyy tavallisesti kaksi tai kolme tällaista tapausta. Testissä paljastuneet tytöt kiidätetään oman maakunnan keskussairaalaan kasvaimenpoistoleikkaukseen.

hehheh

Lusikkatestiä ei ole olemassakaan, eikä sitä tehdä koulussa tai kutsunnoissa. Mistähän tää lusikkatestilegenda on edes alkanut? :D

Vastasinpa nyt tähänkin trolliin kun oli niin huvittava

Heh

LOL
LOL SÄOOT NIIN LOL!!! HÄPEÄ LOLLLLL! lololollo XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D
Itse asiassa, on. Meidän koulussakin on noita tehty.
MInullekkin on tehty lusikkatesti. Kivekseni paine muuttui lusikan lämmöstä niin että vasen kivekseni räjähti. En tykkää näytellä sukupuolielimiäni lääkärille, joten teippasin kivekseni kivespussiini kiinni.
Frendin koulus on tehty

Trollii

Ime luskaa GUUUUUUUU
Lusikkatesti on totta mutta sitä ei tehä joisaki kouluissa
Kuulosti ihan mahdolliselta siihen asti kun aloit puhua siitä että jos kivekset ei nouse niin on kyseessä tyttö jne.

lusikkatesti

Testi on aivan tosi, kaverini koulussa tehtiin kyseinen mutta tuosta tyttöjutusta ja kasvain-sairaala-jutusta en menis vannomaan...?

ampukohan totuus vähän trolliksi?
Hah.. Tosiaa XD
Mulle on tehty lusikka testi. Mun kivekset ei noussu, joten joudun leikkaukseen. Leikkaus epäonnistu, joten nyt mulla on selässä kaks pillua, yks poskessa ja yks nilkassa. Lisäks mulla kasvaa kivekset leuasta ja vasemmasta kainalosta.
Ja ÄIDIN KIELI on hallussa
Kuten myös. Tiesitkö, että virke tulee päättää lopetusmerkkiin?
Ei vittu repesin tolle!
On se hauskaa trollailla...
Santahaminassa II/09 testiin lusikkatesti. Ei siinä mitään tyttöväitteitä kyllä liittynyt kuten kaikki saattaa arvatakin, porukka vaan tykkää trollailla ja pelotella. Kivesten terveys siinä vain todetaan, lääkäri oli mielestäni asiallinen eikä testiin liittynyt mitään häpeän tunnetta.

Testillä on saatu hyvää terveyskartoitusta tehtyä ja peruskouluista jo aiemmin poistettu testi on tekemässä 9. luokan terveystarkastukseen. Ilmeisesti tänä keväänä se ei ole kaikissa kouluissa vielä, mutta syksyllä luultavimmin. MUTTA EI SE OLE NIIN ISO JUTTU ETTÄ PITÄISI PELÄTÄ!
tekemässä paluun 9. luokan terveystarkastukseen siis.
Jos lääkäri haluaa oikeasti testata kivesten nousua/laskua säätelevää järjestelmää niin se pyytää riisumaan housut ja yskäisemään, jolloin kivekset myös "pompahtavat". Tismalleen samasta refleksistä ja samoista lihaksista on kyse eikä potilaan henkilöön tarvitse koskea. Näin ei kuitenkaan tehdä rutiininomaisesti koska sille ei ole mitään tarvetta. Sitten jos joskus joudutaan esim. selvittämään lapsettomuuden syytä niin nämäkin asiat tutkitaan, mutta ei rutiininomaisesti kaikilta koska se olisi järjetöntä. Kyseessä on urbaani legenda. Lusikkatesti ei kuulu koulujen, armeijan tai työpaikkojen vakiotesteihin.
joo joo niin varmaan nyt pää kii ja treadi piiloon!
Mulla tehtiin mul ei noussu niin mun piti mennä leikkaukseen onnistui mutt kävi jotain. en voi tehdä lasta :)

Onneks oon homo :D
Tuo on totta. Tytöille tuo lusikka kyllä tungetaan emättimeen.
Tytöille EI tehdä lusikkatestiä koska mein luokan pojille tehtiin kaks vuotta sitten:)
Kevään tarkastukset alkavat pk-seudulla ja Etelä-Savossa maanantaina 16.1.2012. Koko Suomen kouluissa tarkastukset saadaan suoritettua 30.4.2012 mennessä.
Meillä tehtiin yläasteella sellanen testi, että koulun hoitsu laittoi liukkaria käteen ja hyväili terskaa. Jos kikkeli nousi pystyyn, kuulutettiin koko koululle että oppilas X on sekuaalirikollinen.
heh hyvä jatkakaa xd
terveydenhoitaja söi jäätelöä lusikalla
Ymmärtääkseni lusikkatestistä luovuttiin kouluissa ja varuskunnissa Martti Miettusen hätätilahallituksen tekemän poikkeuslain turvin, mutta siihen ollaan onneksi palaamassa, kun nykyinen hallitus kaatuu ja persut pääsee hallitukseen. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Vaikuttaako pressanvaalit tähän?
joo lusikka testiä ei tehdä enää näin arto nybergin vallan alla, se kiellettiin vedoten natsistisiin näkökulmiin, jonka mukaan kiveksiä ei saa kosketella pihtejä kevyemmillä välineillä
Eiks se lusikkatesti oo sellai et ensin se lusikka työnnetää anaalii ja sit se lääkäri kaivelee sillä lusikalla sieltä. Jos se löytää jotai epäilyttävää, ni testi on hylätty. Näin meillä intin lääkärintarkastuksessa.
Onkai nämä jottian koulu legendoja, mistä lie alkanut. Itelle sanottiin , että lusikka asetetaan kivesten alle ja tarkistetaan alkaako seisomaan.
Lusikkatestiä ei saa poistaa!
Laittakaa adressi ja aiheeks että lusikkatesti kaikkiin suomen kouluihin!

Voiko olla nostalgisempaa tutkimusta terveystarkastuksissa. Kaikkien ois saatava kokea sama ilo ja elämys.
Meillä lusikkatesti oli sellanen että lääkärisetä pisti meidät selälleen pöydälle ja imi kasseja. Ai että se tuntui jumalaiselta!
Testasin huvikseni tätä, vaikka peruskoulu on jo taakse jäänyttä. Erittäin kiihottavaa jo itsekin jääkylmällä lusikalla, kun palleja sorkkii. Voin kuvitella jos olis hyvännäköi terkkari tuon tehnyt, varma stondis.
Ajattele niitä jotka vielä joskus syö sillä lusikalla :D:
Kannatetaan
hahahahahahhahahahahahahhahahahahahhaahahhahahah :D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D oikeesti ::;,,,,,,,,DDDDD
 /   /  / Lusikkatesti

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku
Väylä

Kysy ja keskustele VÄYLÄllä

RIKU tiistaisin 17.00 - 19.00
Tietoa, neuvoa ja tukea rikosuhriasioissa.

Nuorten EXIT keskiviikkoisin 17.00 - 19.00
Tukea ja tietoa omista rajoista ja seksuaalisesta kaltoinkohtelusta.

RIKU EXIT-hanke
EXIT-hanke

Onko aikuinen yrittänyt ostaa sinulta tai kaveriltasi seksipalveluita?

Katso video

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta