Travellink pimittää rahoja

Pettynyt987

Tuhkapilven takia peruutetuista lennoista on kyse.

Tein heti reklamaation ja vaadin rahojani takaisin. Travellink vaan ilmoitti, että menee ainakin kuukausi, ennen kuin voivat palauttaa rahat... Eli olipa aika huono idea maksaa liput suoraan verkkopankista!

Älkää siis käyttäkö kyseisen firman palveluja; tämmöisessä tapauksessa voi jäädä iso summa rahaa kiinni heille pitkäksi aikaa. Eikä minulla ole varaa ostaa nyt uusia lippuja. :(

7

1700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erittäin pettynyt Tr

      Minä olen odottanut jo yli kuukauden rahojani takaisin, mutta ei vaan kuulu eikä näy. Oli muuten tasan viimeinen kerta kun asioin Travellinkin kanssa. Eikä olla muuten ainoita, jotka odottavat rahojaan vieläkin. En voi suositella ko.firmaa kenellekään.

      • Todella pettynyt

        Me emme myöskään ole saaneet rahojamme takaisin. Olen soittanut Travellinkille useita kertoja ja aina sama vastaus: rahojen palautuksessa menee jonkinaikaa. No kaksi kuukautta ollaan jo odoteltu enkä enää usko saavani rahoja takaisin.


    • taina.koivukoski

      olen ottanut yhteyttä travellinkiin:sähköpostilla,puhelimella ja tänään kävin ko. osoitteessa. Vanhan Porvooontien osoitteessa ei ole kuin huijariherroja joiden puheille ei edes pääse.Ihana vartija sanoi että päivittäin käy ihmisiä ei apua saa kukaan.Matka olisi ollut 16.4 alkaen eli just pahin vaihe.Rahoja ei saa pois muutako valittamalla kuluttajasuojalautakuntaan vai mikä se nykyään on?????Toivottavasti kaikki muutkin tekee valituksen.Ei koskaan enää ko.firmaa

      • matkaaja2014

        Ja sama peli tuntuu jatkuvan vielä vuonna 2014. Rahat on luvattu paluttaa, mutta eipä ole tullut. Matka peruuntui, kun Finnair peruutti lennon, joten mitenkäs matkakaan toteutuu ilman lentoa.


    • Odotellaan

      Multa laskutettiin lennot kahdesti. Iloisesti lupasivat palauttaa rahat ja yli kuukauteen ei oo näkyny rahoja eikä sieltä kukaan enää vastaa s-posteihinkaan..

    • Anonyymi

      Olen odottanut rahojani jo 6kk . Jouduin peruuttaa matkani, mutta maksoin peruutusturvan ja perutin seuraavana vuorokautena tilauksestani.En saa yhteyttä mihkää netissä oleva puh.no ei ole käytössä ja chat robotti kyselee samat asiat mikä ei etene mihkään.
      Varokaa Travellink ei ole rehellinen !

    • Anonyymi

      Olen odottanut rahojani tosi kauan ihan paskat
      palvelut
      En ikinä ostaheiltä mitään lippua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe