FLIKKI (takaperin puolivoltti)

cat-mej

En opi koskaa varmaa koskaa flikkii!tuun aina päälleni tai hartioilleni alas kun koitan trampoliinilla.Oon nyt harjotellu sitä pari kuukautta.

AUTTAKAA!!!
mitä teen väärin?;((

77

13154

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Become.MasterIf

      Kuules ihan tosi siinä ei auta pelkkä trampalla hyppiminen..
      Sinun pitää olla kevyt (saat tehtyä sen tuhatkertyaa helpommin)
      Sinulla pitää olla NOTKEA!!!!
      Ja puol volttiin tarvitset vahvat kädet!
      Tarvitset erityisesti myös vahvat jalat!

      (Jalkoja voi parantaa juoksemalla, hyppimällänarua, pyöräilemällä.)
      Olet harjoitellut ahkerasti mutta tämä ei tarkoita sitä että sinun kaikki harjoittelusi olisi ollut turhaa!
      Päinvastoin se juuri helpottaa tuota.
      Jos tämä ei ala toimia niin ilmoita.

      • cat-mejjjjjjj

        Oon melko kevyt ja notkea.Pääsen molemmilla jaloilla helposti spagaatit yms...
        Auttaako se jos otan paljon alkupomppuja???Ja hyppään sit


      • Become.MasterIf
        cat-mejjjjjjj kirjoitti:

        Oon melko kevyt ja notkea.Pääsen molemmilla jaloilla helposti spagaatit yms...
        Auttaako se jos otan paljon alkupomppuja???Ja hyppään sit

        Todellakin jos olet notkea ja spagaatin pystyt helposti tekemään.
        Tämä on vähän hankalempi tilanne, kun minusta flikki olisi hyvä harjoitella niin että seisaaltaan kaatuu silleen takaaksepäin (ei eteenpäin) ja laittaa kädet maahan ja tulee sellaiseen asentoon miksi sitä nyt sanoisi että on käsien ja jalkojen varassa siinä pystyssä.. Sitten siitä yrittää nousta niinkuin käsilleen ja siitä ylös.


      • fruaugue
        cat-mejjjjjjj kirjoitti:

        Oon melko kevyt ja notkea.Pääsen molemmilla jaloilla helposti spagaatit yms...
        Auttaako se jos otan paljon alkupomppuja???Ja hyppään sit

        Ekaksikin:)
        Kuinka sinä yrität tehdä flikkiä?
        muistathan katsoa silmilläsi ja kääntää päätäsi siihen suuntaan mihin menet.. aivan kuten backflipin tekemisessä.(takaperin voltti)

        Trampallahan tämä on vielä helpompaa:) (itse opettelin nurmikolla kun patjoihin jne ei ollut ylimääräistä.)

        lähdet "heittämään" takaperin puolivolttia, niin lähde vetämään takaraivoasi selkäänkohden ja nostat kädet mukana ottamaan vastaan alastulossa.

        helppoa olisi esim harjoitella niin että menet seisomaan ja kallistat päätäsi taaksepäin.. näet minkälaista se meno siellä tulee olemaan.. vähän kääntelet ja sitten pikkuhiljaa lähet kokeilemaan flikkiä..


      • Itse osaan Flikin!!
        Become.MasterIf kirjoitti:

        Todellakin jos olet notkea ja spagaatin pystyt helposti tekemään.
        Tämä on vähän hankalempi tilanne, kun minusta flikki olisi hyvä harjoitella niin että seisaaltaan kaatuu silleen takaaksepäin (ei eteenpäin) ja laittaa kädet maahan ja tulee sellaiseen asentoon miksi sitä nyt sanoisi että on käsien ja jalkojen varassa siinä pystyssä.. Sitten siitä yrittää nousta niinkuin käsilleen ja siitä ylös.

        Et varmasti itse osaa kunnollista flikiä noilla neuvoilla!! Katso youtube.com ja hakusanalla " vellusta" niin siinä näet ns. täydellisen flikin! Huippuunsa hiottu tekniikka!


      • Osaan myöskin voltin
        fruaugue kirjoitti:

        Ekaksikin:)
        Kuinka sinä yrität tehdä flikkiä?
        muistathan katsoa silmilläsi ja kääntää päätäsi siihen suuntaan mihin menet.. aivan kuten backflipin tekemisessä.(takaperin voltti)

        Trampallahan tämä on vielä helpompaa:) (itse opettelin nurmikolla kun patjoihin jne ei ollut ylimääräistä.)

        lähdet "heittämään" takaperin puolivolttia, niin lähde vetämään takaraivoasi selkäänkohden ja nostat kädet mukana ottamaan vastaan alastulossa.

        helppoa olisi esim harjoitella niin että menet seisomaan ja kallistat päätäsi taaksepäin.. näet minkälaista se meno siellä tulee olemaan.. vähän kääntelet ja sitten pikkuhiljaa lähet kokeilemaan flikkiä..

        Backflippiä siis takaperinvoltti tehdessä ei katsota taake päin missään vaiheessa, vaan eteen päin! idijootti!! Näin se menee ylöspäin, eikä taaksepäin.


      • flikki

        Moi.Lueskelin näitä teidän muiden keskusteluja ja neuvoja,aion sanoa nyt miten opin flikin itse.
        Osasin valmiiksi ennen flikin harjoittelua jo siltakaadon,eli liikkeen josta lähdet seisovasta asennosta taaksepäin kädet edellä maahan. Suosittelen opettelemaan ensin takaperinvoltin,koska flikki on paljon helpompi oivaltaa jos osaa valmiiksi jo takaperinvoltin.
        Itse olin harjoitellut takaperinvolttia jo 2 viikkoa,kun yht'äkkiä oivalsi miten se tehdään.Seuraavaksi oli helppo vain laittaa kädet takaperinvoltissa maahan,joka oli todella helppoa,kun takaperinvoltin osasi.Tosin en uskalla tehdä flikkiä vielä maalla,koska rohkeutta puuttuu.
        Tuon äskeisen version voi katsoa myös niin,että jos osaat etuperinvoltin,sinun ei tarvitse laittaa muuta kuin kädet maahan ja osaisit Walkowerin.
        Toivottavasti oli edes pientä apua! ;)


      • Anonyymi

        Ei siinä tartte olla kevyt mun kaveri se on vähän pyöreempi ja se saa tehtyy helposti flikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä tartte olla kevyt mun kaveri se on vähän pyöreempi ja se saa tehtyy helposti flikin

        Kyllä siinä pitää olla kevyt. Mutta vahva ja notkea. Mikään iso lihaskimppu jolla on massaa ihan luonnostaan ei pysty siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siinä pitää olla kevyt. Mutta vahva ja notkea. Mikään iso lihaskimppu jolla on massaa ihan luonnostaan ei pysty siihen.

        Ei tartte. Etsi youtubesta videoita jos tahdot todisteita.


      • Anonyymi

        No niin ensinnäkin se että jos oot kevyempi se ei auto melkeen mitään. Tunnen paljon ihmisiä jotka on vähän isompia mutta kyllä ne heittää ihan helposti flikin maalla. Notkeus ei myöskään auta. Ei siinä selän venyvyyttäkään tarvita, koska flikin pitäis olla mahdollisimman pitkä.
        T:cheerleader


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin ensinnäkin se että jos oot kevyempi se ei auto melkeen mitään. Tunnen paljon ihmisiä jotka on vähän isompia mutta kyllä ne heittää ihan helposti flikin maalla. Notkeus ei myöskään auta. Ei siinä selän venyvyyttäkään tarvita, koska flikin pitäis olla mahdollisimman pitkä.
        T:cheerleader

        Totta. Ei siinä tarvii taipua mihinkään siltakaatoihin. Jos osaa takaperin kärrynpyörät ja arabialaiset, sekä macacot niin se flikki on vaan päästä kiinni.


      • Anonyymi

        Onks 27kg kevyt sun mielestä?


      • Anonyymi
        cat-mejjjjjjj kirjoitti:

        Oon melko kevyt ja notkea.Pääsen molemmilla jaloilla helposti spagaatit yms...
        Auttaako se jos otan paljon alkupomppuja???Ja hyppään sit

        Eii! Flikin voi osata jos ei oo kevyt tai on lihaskimppu. Ihan helposti jos sen opettelee hyvin. Flikkiin tarvii paljon voimaa esim käsistä ja jaloista. Te jotka yritätte tehä flikkiä nii teetehän sinne sen hartiatyönnön eli työnnätte ns käsillä vauhtia sillon ku ne osuu maahan. Monesti tyypit tekee hartiatyönnön käsiä koukistamalla. Ja sillon se ei oo mikään hartiatyöntö. Hartiatyönnössä kädet ei koukistu vaan sun hartiat tekee sen työnnön. T:maassa flikin osaava tyttö.


      • Anonyymi

        Ei siinä tarvii olla kevyt mä oon 110 kilonen ja saan tehtyy flikin maassa ihan helposti.


      • Anonyymi
        cat-mejjjjjjj kirjoitti:

        Oon melko kevyt ja notkea.Pääsen molemmilla jaloilla helposti spagaatit yms...
        Auttaako se jos otan paljon alkupomppuja???Ja hyppään sit

        Auttakaa! mä haluun oppia arabi bäkkärin seisaalleen mun en uskalla ja osaan sen aiträkillä mut oon osannu sen permannolla kyykylteen. Haluun sen taidon takas!


    • flikki mestari(ko) ?

      harjoittele sitten esim. jonkun avulla eli että joku pitää sinua selästä ja sinä teet sellaisen flikin kun osaat mutta muista kädet I: Kun se sujuu kunnolla niin voit esim harjoitella taas kunnolla yksin .... kyllä se siitä, kyllä sinä opit

    • flikkeri

      Flikkiin ei todellakaan tarvitse korkeata hyppyä. Enemmän selän taivutusta. Pois sieltä trampalta ja kaverin kanssa treenaamaan tuettuna! Mee jonnekin voimisteluryhmään, toi on ihan perusjuttuja siellä!

      Flikki menee about seuraavasti:

      1. seisot kädet suoraan eteenpäin
      2. istut alas, niinkuin pöntölle ja alat kaatumaan taaksepäin
      3. ponnistus, selkä kaarelle ja kädet suoraksi samantien
      4. käsillä ollessa työntö hartoista lähtien ja vatsalihaksilla vedetään täysillä jalat alle

      Ja arabialaiset kannattaa treenata kunnolla! Siinä lähtö kärrynpyörästä, mutta käsityö ja ländäys lähelle samaa kuin flikissäkin.

      • oikkupaa

        mää mielummin hyppään korkean niin ehtii tehdä sen ennen kun tulee niskoilteen


      • DD

        HYVÄ NEUVO OOT HYVÄ NEUVOO :)


      • oikkupaa
        DD kirjoitti:

        HYVÄ NEUVO OOT HYVÄ NEUVOO :)

        oliko toi haukkumista :(


    • 0000000

      mä oon 10 ja haluasin oppia flikin mutta en osaa sit koska kuaan ei neuvo mutta olen varmaan koulunnut kaikki nettisivut ja voimistelu videot mutta en silti opi flikkiä koska pelkään että tuun niskoilleen

      • DD

        NII NO EN TIIÄ


      • Anonyymi

        Mulla on sama ongelma.


    • oikkupaa

      määkin oon 10 enkä osaa edes volttia jaloilteen osaan vaan kyykylteen jose en sitä os niin tuskinpa flikkiä osaan kun määkin pelkään tulla niskoilteen kun tulin jo joskus kun yritin kävellä käsillä

      • Flikinharjotus

        Siis kannattaa hankkii rohkeutta ja vaikka vanhempi auttamaan!! Ite oon 14 ja en veny melkein minnekkään... mutta opin flikin nopeasti kun uskalsin vain koettaa siis avun kanssa ja nyt osaan sen jo ilman apua


      • Kaisluliini

        Mä osaan flikin trampalla mutta haluaisin osata maalla mutta pelkään että kädet vääntyy jotenkin.


      • Anonyymi

        Tiedän tämä on vanha keskustelu, mutta itse en ainakaan osaa vieläkään volttia pystyyn. Osaan silti bäkkärin ja flikin.


    • DD

      NO ENHÄMÄÄKÄÄ OSAA TAKAPERIN PUOLIVOLTTII NI ET OO AINOO EN OO EES IKINÄ KOITTANU :)

      • DD

        MÄ OSAAN ETUPERI VOLTIN JOSKUS TAKAPERI VOLTIN MUT JOSTAI SYYST EN OSAA TAKAPERIN PUOLIVOLTTII


    • Vosiko olla....

      En tiedä onko tästä nyt mitään apua, mutta oletko varma että uskallat lähteä flikkiin tarpeeksi rohkeasti? Siinä pitää tosiiaan olla menossa yli, eikä jänistää viime hetkellä. Itsekkään en osaa maassa tehdä, mutta trampoliinilla menee ihan tuosta vaan, vaikken mitään voimistelua ole harjoitellu :/

    • lisäys

      Ai niin! Ja käsiä PITÄÄ seurata flikin aikana! Mutta vasta sitten kun ponnistusvaiheess kädet ovat ohittaneet pään.

    • korkki trampalla

      miten vois oppia korkin trampalla (saattaa olla uskaltamisesta kiinni) kannattaisko esim. jonku kaverin patja sillävälin alle ku oon sitä pyörimässä

      • Anonyymi

        Hyppäät takaperinvolttiin mutta teet kierrettä olkapään kautta. Helppoa kun viittii vaan yrittää. Se pitää vaan pyörittää tosi nopeesti.


    • Cheerleader!

      Nämä kaikki vinkit ovat kyllä olleet aika sekavia. Ensinnäkin, trampoliinilla flikkiä harjoitellessa liikerata yleensä vioittuu, ja sen jälkeen maassa flikin teko vaikeutuu huomattavasti. Itse harrastan cheerleadingia ja akrobaattisiin taitoihin kuuluu flikin osaaminen. Silloin aikoinani harjoittelin flikkiä jopa vuoden tai kaksi, ja nyt osaan sen yksin. Viisi flikkiä putkeen on ennätykseni.

      Mutta siis. Olisi hyvä olla kaksi avustajaa molemmilla puolilla sinua, näin alkuun. He pitävät toisella kädellä kiinni selästäsi ja toisella reidestäsi, ja näin heittävät sinut 'ympäri'. Kun flikki alkaa sujua paremmin, voidaan avustajat vähentää siihen yhteen. On tärkeää, että ponnistat kovaa taakse päin, seuraat katseellasi käsiäsi. Reisitä pitää ponnistaa kovasti ja kädet pitää 'lukossa'. Aluksi kannattaa harjoitella pehmeällä patjalla, jos mahdollista. Sitten voi siirtyä joko ohuempaan patjaan, (permantomattoon) tai vaikkapa nurmikolle.

      Mutta trampoliinilla harjoittelusta ei yleensä ole muuta kuin haittaa, ellet sitten ponnista paaaaaaljon taaksepäin flikin aikana. Suosittelen kuitenkin harjoittelemaan flikkiä patjalla, tai aloittamalla vaikka cheerleadingin tai telivoimistelun!

    • Huono selittäjä

      Ensinnäkin eiflikkiäylöspäin tehdä, vaanponnistetaan taakseppäin,toki vähän ylös,muttei mitenkään tähdätäsiihen ettäsaataisiin paljon korkeutta. Koitan nyt selittää, miten flikin kuuluisi mennä, en välttämättä osaa...
      Ekana seisotkädet ihan siinä kylkien vieressäja ku siltä tuntuu, niin alat ns. istuma asentoon mennä, niin ettet kuitenkaan eteenpäin yhtään nojaa. Kuvittele eteesvaikka näkymätön seina josauttaa. Siitä sitten ponnistat taaksepäin ja sopivan ajan koittaessa kädet maahan ja vatsalihaksilla ihan täysillä jalat alles.
      Pyydät jotain, mielellään flikin osaavia henkilöitä auttamaan, ettei se flikki mene välttämättä niin nopeesti, jos tuntuu ettei uskalla tai jotain muuta heti sitä kovalla vauhdilla tehdä.
      Flikki ponnistuksia kannattaisi johonkin paksuille patjoille harjoitella, niin olisi sitten itse flikissä helpompaa

      Oonpas huono selittämään :DD SE menee nimittäin itellä silleen etten mitään ajattele, teen vaan niin vähän vaikeaa tästä sängystä käsin alkaa miettimään että hetkinen mites ne mun ranteet taas olikaan... No mutta toivottavasti edes vähäsen auttoi!

    • ??

      Meidän paikka kunnalla ei oo ees opettajaa koitin kerran flikkiä lattialla niin eikun vaan niskoilteen (oli yksin kotona.) anut voimistelun tapanen on jokun hitsin jumppa koulu!!
      En myöskäään ymmärrä oon lukenut ihan kaikki ohjeet terkasti mutta en osaa enkä uskalla :)

    • Cheeppari1

      Joo hei ehkei kannata tehä flikkiä kylmiltee sinä "??" niin kuin viestistäsi ymmärsin. Ite oon harjotellu kauan ja nyt sitte se tulos että patjalla täydellisesti sit vaa kovempii alustoihin, kilpacheerleadingia harrastan ja pitäisi jo osata (: oon tosi notkee selästä jne. eikä oo menny se johtuu myös aika paljon ranteista ja muutenki käsistä ne pettää helposti.

    • Cheeppari

      Ensinnäkin flikkiä ei saa harjoitella trampoliinnilla! Harrastan itse cheerleaderia, ja osaan itse flikin yksin. Flikkiä kannattaa harjoitella kahden kaverin avustuksella ja sitten kun se menee sen verran hyvin että voisit kokeilla yksin niin kannataa kokeilla ensin niin että kaverisi ei pidä voimalla mutta varmistaa että varmasti pääset ympäri. Flikki on paljon helpompi avustuksella. Sitten kun siirtyy siihen vaiheeseen että kukaan ei niin sanotusti koske sinuun flikkiä tehdessäsi, se tuntuu yllättävän raskaalta. Mutta sitten kun kokeilet ensikertaa yksin pyydä silti joku kaveri katsomaan että ei tapahdu mitään, sillä sellaisellakin joka osaa flikin, voi käydä pahastikkin. Itse olen juuri noin viikko sitten saanut kipsin kädesäni pois. Mursin käteni tehdessäni flikkiä ja olin silloin harkoissa. Valmentajani ovat suomen mestareita mutta silti onnistuin murtamaan käteni melkein poikki asti. Joten aina kannattaa olla joku katsomassa kun teet flikkiä ensimmäisiä kertoja.

    • Cheeppari
    • Cheerleaderi tääki..

      Joo, on kyl yks tärkee asia mitä en ite nois kommenteis huomannu (voi olla et on sanottu mut oon vaa ollu jotenki epähuomios tms..) mut siis hartia työntö ! jos ei oo hartija työntöö nii ei se flikki tuu ylös. mainittii kyl se et arabialainen ois hyvä osaa, mut yks tärkee syy se et arabis käytetää kans hartiatyöntöö.

    • Cheer jee!

      Vahvoilla avuilla ja ponnistuksella se vielä menee! ;)

    • Cheerleader :3

      Joo, toi cheerleading on kyll semmonen laji, missä ihan varmasti oppii, itekki opin tosi nopeesti flikin, parissa harkoissa :) tai toisena vaihtoehtona ois kans nää, telinevoimistelu ja akrobatia :)

    • CHEERios murot :3

      Sitte on toinenki homma jos susta tuntuu et se käsien viskaaminen taakse on liian vaikeeta nii voit pitää käsiä koko flikin aikana ylhäällä mut hyppäät jaloilla vaan korkeemmalle :) (ps. Tää onnistuu vaan trampalla mut toisaalta maalla saattaa hieman väärentää lähtökuvioo tai sitten parantaa :))

    • lovetan98
    • näinkö2

      onko hyvä harjoitella flikkiä vinoon ja sitten yrittä suoristaa sitä

    • tazzu1

      miten voi harjotella flikkiä arabiflikkiä niin ettei niskat mene voisiteko antaa vinkkejä

      • Anonyymi

        Mä saan arabiflikin maassa ja oon 110 kilonen. Ei siinä tarvii olla mikään kevyt ja hintelä.


    • lumianne

      ää oon ite täsä tilantees en uskal tehä sitä ku mä yritän mua sattuu tosi paljo ranteisii

      • Anonyymi

        Luulin jo että olen ainoa ketä sattuu ranteisiin…


    • Enosaamitään

      Mäki oon harjotellu flikkii varmaan 2 kuukautta mut jos hyppään käsille niin sitte jalat ei mee siitä ympäri vaikka kuinka työntäisin hartioilla ka vaikka mitä. Ja muista pitää ranteet tiukkaoina ja kyynerpäät "lukossa" eli ihan tikkusuorina ja jäykköinä niin kyllä se siitä! :-)

    • eehehee

      Minä itse opin bäkin ennen kuin flikin. Opin bäkin kavereiden avulla niin, että minä seisoin trampoliinilla ja kaverit seisoivat minun molemmilla puolilla ne ottivat minun selästä ja jalkojen takapuolelta suurinpiirtein polven kohdalta kiinni. Minun kaverit laskivat kolmeen ja silloin minun piti ponnistaa. Kaverini samaanaikaan työntää minun jaloista, jotta saisin sen ympäri. Ekallakerralla kumminkin lensin selälleen, mutta toisellakerralla sain sen ympäri. Minun kaverit auttoivat minua jokakerta vähemmän. Sitten sain sen jossai vaiheessa ilman apua. Sitten harjoittelin flikin ottamalla kädet vastaan. Nyt osaan itse bäkin ja flikin:)

    • Inkah

      Oon 13 ja haluun oppii flikin mut en uskalla tehä sitä.voitteko auttaa ?

      • Anonyymi

        Sama ongelma en vaan uskalla vaikka oon yrittänyt monta kertaa mutta nyt se ei vaan meeeee:((((


    • Jokune

      Ite oon oppinut et oon ensin opetellut selkäbäkin ja backoverin ja sit oon ottanu tosi pienen pompun mut sillee et jalat ei ollu yhessä sitte aloin yhdistää niitä

    • Anonyymi

      joku sano et pitää olla kevyt vittu minä painan 50kg ja haluan oppia mutten uskalla

      • Anonyymi

        Sillä ei ole väliä kuinka painava on. Flikissä ei tarvitse olla notkea eikä kevyt. Tiedän yhden ihmisen joka painaa yli 70kg ja osaa flikin. Jos pelottaa kannattaa kysyä tukea vanhemmilta tai kavereilta. Tai jos osaat kärrynpyörä voit tehdä kärrynpyörän taaksepäin ja alkaa sitten pikkuhiljaa suorittamaan sitä. Minä en ole yhtään notkea,ketterä enkä ole hirveen kevytkään ja osaan flikin melkeen jo maalla.


    • Anonyymi

      mä kyllä pääsen takaperinvoltin ja monia muitakin temppuja. flikkiä en viitti kun mul hajoo varmaan selkä. ja kaikki ihmiset ei taivu flikkiin. puolivoltti multa kyllä menee. siis iha trampalla.

    • Anonyymi

      kaikki ihmiset ei taivu flikkiin. vaikka olis kuinka ketterä.

    • Anonyymi

      ÄLÄ harjottele ilman asiantuntevaa apua. Flikki voi epäonnistuessa olla vaarallinen, jos tulee niskoilleen.

    • Anonyymi

      Ja myös bäkki. ÄLÄ harjoittele ilman asiantuntevaa apua. Myös bäkki voi epäonnistuessa olla vaarallinen, jos tulee niskoilleen.

    • Anonyymi

      mul menee trampalla takaperinvoltti mutta en uskalla vetää flikkiä vaikka kaveri on pakottanu yrittämään, pelottaa että selkä ja kädet vääntyy jotenkin.

    • Anonyymi

      Kannattaa harjoitella sillettii, että alkaa tekemään siltakaatoa, mutta pomppaakin jaloilla ennen, kun kädet osuvat maahan ja sitten siitä vaan koitat vaan kokoajan aikaisemmin ja aikasemmin ja sitten osaatkin sen jo. Pitää uskaltaa vaan katsoa sinne minne on menossa eikä jättää katsetta, että flikki ja bäkki on todella semmoinen, että jos vaan uskaltaa niin kyllä se siitä menee.

    • Anonyymi

      Oon ite tehny avustuksella flikin monta kertaa. En kyllä osaa ite ❤️

    • Anonyymi

      Hei oon kans yrittänyt aina opetella flikkii mut en oo onnistunu ajattelin vaan että lisää treeniä niin kyllä se siitä lähtee notkeutta ja luottamusta tarvitaan vain itselleen paljon. Jos et luota itseesi niin sitte sitte tulee kyl vähän vaikeampi homma. Mut jos luotat itteäs niin kyllä se siitä jonain päivänä lähtee.

    • Anonyymi

      No voi jumalauta näitä netin paskapuheita. Mä osaan nykyään flikin maassa. Vaikka aluks en uskaltanu ees trampalla koska pelotti että selkä ja kädet vääntyy jotenkin. Puolivolttikin menee maassa. Aluks se meni vaan trampalla. Nyt noi kaikki menee myös sellaisella tosi huonolla airtrackilla. Käsivoltitkin menee maassa ja huonolla airtrackilla. Muuten mä en harrastais mitään urheilua jos ei olis varaa eikä paikkoja missä harrastaa. Pelaisin vaan päivät pitkät.

    • Anonyymi

      Jos osaa takaperin kärrynpyöriä ja arabialaisia. Sekä macacoja. Se flikki on vaan päästä kiinni että uskaltaa heittää sen. Tärkeintä on se että sitä ei lähe perumaan sillon kun on väärinpäin. Ei siihen tarvii mitään siltakaatoja. Mä tiiän paljon ihmisiä jotka ei taivu mihinkään siltakaatoihin ja heittää flikin maassa.

    • Anonyymi

      Ole varovainen, moni on taittanut niskansa. Eikö veteen harjoittelu onnistu?

    • Anonyymi

      No mulla on ihan sama juttu voitteko auttaa.

    • Anonyymi

      Sama Mäkään en ikinä opi

    • Anonyymi

      Jos haluaa oppia flikin trampalla siihen on monia toimivia kikkoja. Yksi hyvä tapa on tehdä arabialainen taaksepäin ja siitä sitten suoristaa sitä. Voi myös tehdä siltakaadosta taaksepäin ympäri. Joku voi myös tukea sinua selästä. En kuitenkaan pyytäisi kaveria,koska siinä tarvitsee olla vahva.kannattaa pyytää jotain vanhempaa tai isosiskoa tai veljeä. Kun haluaa oppia sen maalla kannattaa oppia siltakaadosta ympäri. Se ei ole kyllä pakollista, mutta se on turvallisinta. Maalla kannattaa myös pyytää apua. Jos silloista ei saa kannattaa kokeilla flikkiä, jossain todella pehmeässä. Ensin kumminkin kannattaa opetella trampalla koska sitten liikerata on sinulle tuttu. Toivottavasti oli jotain apua.☺️ (Joo tiiän oon huono selittää)

    • Anonyymi

      Oon harjoitellut nyt jotain viikon ja silti menee vaan silleen että hyppään ja tuun selälleen alas! +opin vuosi sitten flikin mut lensin niskoilteen ku harjoittelin sen jälkeen en oo tehny flikkiä! Oon niin huono kaikessa! 🤨☹️




      Kertokaa miten tehdä flikki!

    • Anonyymi

      Ensinnäkin jos haluaa oppia flikin, olisi hyvä osata siltakaato. Flikkiä voi harjoitela niin että jos osaat siltakaadon niin menee siltakaatoon puenellä vauhdilla. Sitten kun se tuntuu helpolta, nikn sitten voi aina nostaa tasoaan eli aina vain vauhdikaammin. Ja lopulta ei huomaakaan kun on vahingossa vetänyt täydellisen flikin. Mä itse sain flikin näin, mutta en voi tietenkään luvata että kaikki saisivat. Mutta suosin tätä tekniikkaa👍🏻 MUISTAKAA OTTAA VAUHTIA MUKAAN!!!!

    • Anonyymi

      No siis hakkaa oikeesti nii kauan et osaat pyyä vaik kaverii auttaa

    • Anonyymi

      Oikeesti antakaa pliis vinkkejä maalla flikin oppimiseen!! En millään opi/uskalla mikä teit autto pääseen pelosta??

    • Anonyymi

      mulla ei uskallusta puuttunut kun ekan kerran trampalla flikkiä yritin ja sittenhän siinä kävi niin että toinen käsi petti ja menin hassusti niskoilleen enkä pystynyt liikuttamaan päätä n. 3 päivään, että olkaa varovaisia :) siihen tarvitsee vahvat kädet sekä jalat. itse opin flikin trampalla niin, että aluksi oli avustaja selässä ja reidessä, siitä flikkiin ja kun alkoi sujua avustusta vähennettiin kunnes sain sen yksin. kun flikki menee trampalla, voi siirtyä air trackiin ja siitä permannolle kun on tarpeeksi uskallusta.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe