AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

 /   /  /  / ENIA OY

ENIA OY

44 Vastausta 10 215 Lukukertaa
Kännykkäliittymistä olisi kyse. Ettei vaan olisi Dial media/Doneto -vaihtanut (taas) nimeä. Kyseessä on Elisan kännykkäliittymät.

nimi vaihtuu

Samaa paskaa eri nimellä höystettynä
"Elisa Oyj:n tytäryritykset Doneto Oy ja Dial Media Oy yhdistyivät huhtikuussa yli 900 henkilöä työllistäväksi yhtiöksi. Syntyi Enia Oy. Enia markkinoi Saunalahden liittymiä sekä Elisan elämyksellisiä ja monipuolisia palveluja suomalaisille kuluttajille. Sillä on toimipisteitä 19 kaupungissa ympäri Suomen."
huijausta koko homma, en suosittele todellakaan! jos jonkun voin tällä kommentilla siltä kidutukselta estää, olen onnistunut! mieti 1000 kertaa ennenkuin haet, sillä kun haet joudut työhaastatteluun, kuten kaikki jotka sinne ovat hakeneet, työhakemuksessa saa siis lukee mitä tahansa ei ne niitä lue. -.-
Mäkin olen hakenu Enialle vaikka kuinka monta kertaa, mitään ei kuulu.
Koko vitun hakemuksen laitoin täyteen kaikkea itsestäni.
Kerroin missä olen ollu töissä, mitä opiskellut ja miten innoissani olisin saadessani edes JOTAIN työtä.
Ikäkään ei (kuulemma) ole este.
Rekryn jo nostin "seinälle" mut se ripitti takaisin ja otin vinkistä vaarin ja laitoin uuden hakemuksen. (2x) Rekry loppuu 7.4 eli taas ootat jaootat.
Iätön&ajaton, ehkä sulla oli vain paska hakemus.
Mitä jos soittasit reippaasti toimistopäällikölle. Varmasti kutsuu heti haastatteluun.
Niin, joudut työhaastatteluun? Sinähän varsinainen Suomen suurlupaus työmarkkinoilla olet, jos et ole valmis sosiaaliseen kanssakäymiseen haastattelun muodossa. Ja eiköhän ne työhakemuksetkin lueta, mutta luultavasti tälläisestä(kin) työstä pystytään sinun kaltaiseisi, sosiaaliseen työympäristöön sopimattomat akanat erottelemaan aikaisessa vaiheessa.

Ei kuitenkaan hätää sinä, "enia_perseestä"; kai niitä jonkinlaisia töitä voi saada ilman työhaastatteluakin!
No "joutuisikin" työhaastatteluun, mutta kun ne Enialla ei ota minkäänlaista yhteyttä tännepäin.(sähköpostit katson säännöllisesti).
Onko se haastattelu yksilö- vai ryhmähaastattelu? Mietin vain, kun useissa puhelimmyyntipaikoissa pitävät ryhmähaastatteluja, jotta ne testaavat paineensietoa ja sosiaalisia kykyjä.
yhdyn muutamaan edelliseen. en todellakaan suosittele Enia Oy:n alaisena olemista kellekkään.. itellä kokemusta vain vajaa 2kk koko hommasta ja kaikki kusee. palkaa ei oo maksettu oikein.. 200e liian vähän. palaa käämi aivan kokonaan. vihasia puheluita sinne päin tiedossa. tätä ei enää jaksa. ETTÄ MIETTIKÄÄ NYT KAHDESTI ENNEN KU MEETTE SINNE TÖIHIN. ois pitäny kuunnella muita ja olla menemättä...
Mun toimeentulo ei ole kiinni palkasta, työ on mulle elämänsisältöä tuova asia, eikä nuo jutut Eniasta peloita mua yhtään.
then go for it you dumb fuck.
Aivan, sitä sinä ett osaa.
Vastaus sinulle "Järki käteen kiitos"
Tarkoitan tällä "joutumisella" sitä, että tämä työpaikka on kamala, paska, huono, että sinne ei "päästä" koska kuka sinne oikeasti haluais? (päästä = positiivinen, joutua = negatiivinen) koska se on paskaa hommaa ja täyttä kusetusta. Ja kuka sanoi että en ole valmis työhaastatteluun tai muuten epäkypsä töihin? kyllä olen nykyisinkin töissä tämän enian jälkeen, kävin yhdessä työhaastattelussa ja pääsin heti töihin isoon menestyvään yritykseen. lapsellista arvostella ihmistä jos ei tunne, repesin :D ja eikö tämä keskustelu koskenut eniaa?

Ei kuitenkaan hätää sinä, "järki käteen kiitos", etköhän sinäkin joskus opi äidinkiletäsi ja ajattelemaan lausekokonaisuutta hieman laajemmin, etkä pelkästään nussimaan sitä pilkkua :) Ja sulle mä suosittelen eniaa! :)
Enia duunina toimii niille ketkä haluaa ja osaa myydä. Meidän toimistossa parhaat tienaa kuukaudessa sen n. 3000e. Ja palkka on tullut aina ajallaan ja oikein, ainakin omalla kohdalla. Tossa hommassa pitää olla sitä reilua rahan ahneutta, ja ennen kaikkea... Asennetta. Hommahan pelaa. Valittajat valittakoon ja cloussaajat cloussaa ja tienaa ;)
Moroo kaikille. Lähes kaikki osaa pelata jalkapalloa, mutta kaikista vaan ei tule ammattilaisia. Myyntityössä varmaan jokainen osaa esitellä tuotteen jota myy, mutta kaikki ei saa sitä kauppaa lyötyä lukkoon. Monet ammatikseen myyvät henkilöt pitävät puhelinmyyntiä vaikeimpana tapana myydä ja sen takia nostan hattua kaikille niille jotka jaksavat päivästä toiseen soitella ihmisille, jotka ovat joko kiireisiä tai eivät ole kiinnostuneita,toki niitäkin tulee vastaan, jotka oikeesti haluavat säästää puhelinlaskuissa. Mielestäni Enia on hyvä työpaikka nuorille, opiskelijoille
ja varttuneemmillekin, kannattaa kokeilla, niin itsekin tein ja Enian palveluksessa olen ollut jo yli 2 vuotta eikä ole tarvetta vaihtaa. Mukavaa syksyä kaikille ja nautitaan elämästä.
Eikös se niin mene että ne jotka eivät puhelinmyynnissä ole pärjänneet, miettii jatkossa että "puhelinmyynti on paskaa" yms.
Itessää työ vaatii hermoja että jaksaa työtä

Eniasta sen verran että tosiaa, työpaikkana hyvä, omassa toimistossa ainakii oli loistavat työkaverit, siellä joustetaa.

T: Ex-Enialainen n.2500€/kk ;)
jaaha, miten käy enialle jos liittymien myynti puhelimen välityksellä kielletään ensi keväänä?
totta on että puhelinmarkkinointi on siitä hankalimmasta päästä. itse olen enialla ollut aikaisemmin sen vajaan puolen vuoden ajan, yli 2 kauppaa tunnissa, 3h päiviä tein ja 11 kauppaa parhaimmillaan tuli päivässä tehtyä. 15h viikossa ja palkkaa n 2000euroa. itse sovelsin myyntipuheen itselleni sopivaksi. olisikohan koko aikana tullut 2 negatiivista palautetta, sekin oli asiakkaan puolelta jäänyt kertomatta että määräaikaiset käytössä muulla operaattorilla. soittivat takaisin ja homma selvitettiin. muut puhelut mitkä on sitten tullut ovat olleet positiivisia, ja suuressa osassa ovat ihmiset halunneet samat liittymät muillekkin perheenjäsenille. se on ihan omasta asenteesta kiinni miten saa myytyä. jos tyrkyttämällä tyrkytetään niin en minäkään mitään tilaa/osta. asiakkaan näkökulmasta se on lähdettävä. puhelutkin saattaa kestää sen reilu 15min kun selitetään mitkä asiat ihan oikeasti paranevat, ja jos on jotain miinuspuolia niin selvitetään sillain että asiakas jää plussalle. järki käteen myyjät ja kuluttajat, myöskin puhelinmarkkinointia vastustavat. ensi kuussa takaisin tornion enialle, huippu tiimi ja työilmapiiri.
ja niin, siis nyt armeijan käyneenä täysipäiväiseksi työntekijäksi sinne.
Palkasta ja muustakin.
Kerrot, että kuinka hyvää liksaa olet saanut.
Olisi hyvä nähdä liksanauhasi. Tai A4 paperisi liksasta.
Olen ollut Enialla töissä parisen vuotta ja liksani ei koskaan ole ollut yli 2000 euroa / kk, vaikka päivittäin tein kauppoja noin 8-15 kpl / päivässä.
Olin 5 päivänä viikossa eli täydet tunnit.
Ja kiinniveto oli noin 70 prossaa eli kaupat kotiutuivat.
Onhan selvää, että toimiston päälliköt eivät laita kaikkia kauppoja vaan "unohtavat" laittaa tunteja mitä kuuluisi. Liksasi menee tston pääliköiden taskuun.
Milläs näitä tarkistat.
Jos liksasta otetaan pois niin silloin pitäisi kertoa, mutta kun ei puhuta mitään.
Tästä syystä liksa jää heikommaksi ja jos valitat niin joudut mustalle listalle ja kärsit ja joudut puhutteluun ja saat kirjallisen varoituksen heti pienestäkin asiasta.
Todella ala-arvoista kohtelua työntekijöitä kohtaan.
Eiköhän ihminen kärsi työnteossa ja motivoimisessa tehdä töitä on heikko.
Toimistonpäälliköt ovat itse niin huonoja ja kostavat heikkoutensa työntekijöille ja yrittävät nostattaa päällikköyttään.
Suositan Enian johdolle, että päälliköt ehdottomasti vaihtoon ja kiertoon.
Tarjotaan työpaikka tston päälliköille, että Päälliköt itse soitteleen ja uudet päälliköt toimistoille.
Tston päälliköksi pääsee henkilö, joka jaksaa litkiä kaljaa eniten ja aamulla jatkaa töissä ja kehuu kuinka kova rapula on. Näikö mennään tämän pv Enialla?
Tämäkö on pelastus toimistoille ja yrityksen tulokselle.
Jos Enian johto ei tätä ymmärrä niin silloin on mietittävä, että onko Enian johto itse ajantasalla toimistoista.
Aluepäällikötkin tarkasteluun.
Tämä on Enian johdon otettava vakavasti ja ryhdyttävä toimenpiteisiin heti.
Enian tulos on tippunut varmasti paljon viimeisten kuukausien aikana ja jotain on nyt tehtävä ja tässä on esimerkkiä toimenpiteiksi.
Enian johto ei ilmeisesti näytä olevan tietoinen mitä toimistoissa todellisuudessa tapahtuu.
Esim. ottakaa jokainen työntekijä haastatteluun tai työntekijät voisivat lähettää nimettömänä kirjeen johdolle mitä mieltä rehellisesti ovat toimstoista.
Työntekijät, jotka kehuvat ovat tston päälliköiden suosiotta ja kaljakavereita.
Tässä kerrotut asiat ovat todellisia elämästä.
Olen lukenut kirjoituksia Eniasta ja kirjoitukset ovat todellisia ihmisiltä ja heidän tunteistaan Eniaa kohtaan ja etenkin tston päälliköiden käytöksistä.
En ohittaisi kirjoituksia ihan vähänpätöisinä hölynpölönä.
Toimenpiteitä johdolta ja kunnioitusta työntekijöitä kohtaan, sillä työntekijät tekevät sen tuloksen Enialle.
Tston päälliköt ovat tsemppareita, eivätkä mollaajia, kuten nyt.
Entisenä työntekijänä voin antaa hieman syvemmän kuvan Enia Oy: n toimintaan. Toimii Saunalahden ja Elisan jälleenmyyjänä, Elisan omistuksessa, mutta pidetään tarkoituksellisesti erossa muusta Elisasta. Joku voisi kuvitella, että nimeähän on helppo vaihtaa, jos maine menee. Glorium -> Dial Media/Doneto -> Enia -> XXX. Joku voisi jopa kuvitella, että ongelmat olisivat suoraa seurausta siitä, että firmaa johtavat ammattitaidottomat henkilöt.

http://www.enia.fi/enia/johtoryhma/

En ala johtoryhmää erittelemään nimiltä, mutta mitä ylemmäksi mennään sitä oudompaa toiminta on. Johtoryhmä työskentelee omassa yksinäisyydessään eri puolella suomea, mutta joku voisi ajatella että kaikista siellä löytyy sama vika: Kukaan ei ole kenttätyön ystävä. Markkinat muuttuvat jatkuvasti, ja myyjien on mukauduttava muutoksiin. Sitten ihmetellään, miksi kauppa ei nyt kuljekaan. Joku voisi kuvitella johtoryhmän olevan vanhoihin kaavoihin kangistuneena täysin ulapalla muuttuneesta toiminnasta tai muutokset tehdään vasta kun on liian myöhäistä. Käskyjä tulee Elisalta ja niitä pitää noudattaa toimistoilla, mutta kuitenkin joku voisi kuvitella, että luodaan sellaiset työolosuhteet, jotka tukevat huijaamista, huonoa työilmapiiriä, työuupumusta ja konflikteja. Voisi myös kuvitella sen, että osa johtoryhmäläisistä on ainoastaan nimenä ryhmässä, toimintaa ei ole näkynyt tai kuulunut vuosiin.

Joku voisi kuvitella, että toimistoja pyörittävät baareissa kaverisuhteilla valitut toimistopäälliköt, jotka pystyvät juomaan aluemyyntipäällikkönsä pöydän alle. Taas voitaisiin kuvitella, että tämähän on juuri se syy miksi perheettömät amp: t valitsevat alueidensa tp: t. Joku taas voisi kuvitella, että baareissa tehdään toimistojen tärkeimmät päätökset ja ne tehdään hetken mielijohteesta. Joku voisi kuvitella, että toimistoja pyöritetään huutamalla, ja vaatimalla agressiivisesti kovempia ja kovempia tuloksia päivästä päivään.

Ajatellaanpa hetki markkinoita. Suomessa on arviolta 2 500 000 kotitaloutta. Näille kotitaloukselle on mahdollisuus myydä internet- yhteys. 95% sopimuksista on määräaikaisia 18kk-24kk. Asiakkaan ei kannata ottaa toista nettiä, jos hänellä määräaikainen sopimus voimassa. Ajatellaan nyt vaikka, että arviolta 1/10 vastatuista puheluista ovat määräajattomia netin omistajia, loput 9/10 määräajallisia. Väliin mahtuu 90 puhelua, jotka eivät vastaa, ovat varattuja, kiireisiä, eivät kiinnostu, luottotieto- ongelmaisia, alaikäisiä, liian vanhoja, toinen hoitaa netin jne. Päivän aikana hyvä myyjä soittaa n. 250 puhelua. Tästä puhelumäärästä aiempien kaavojen mukaisesti 2,5 puhelua johtaa pidemmälle ja todennäköisesti nekin vielä haluavat miettiä asiaa. Mikä on tuntitehokkuuteen sidotun myyjän ainoa keino tehdä vaadittua tulosta? Joku voisi kuvitella, että se on sanomattakin selvää -> KUSETTAMINEN. Joku voisi myös kuvitella, että toinen vaihtoehto on sinnitellä koeaika ja saada potkut perusteella "ei myyntitaitoja".

Joku voisi kuvitella, että tulos tai ulos on Enian teema, mutta pakkomyyntiähän ei tietenkään harrasteta. Joku voisi kuvitella, että tehdään tilauksia tarjousten nimissä, myydään palautustikkuja, ja uusia nroita väärin perustein. Joku voisi kuvitella, että kaikki tämä aiheutuu tehokkuuspainotteisesta palkkausmallista. Mitä enemmän kauppaa/ tunti -> tuntitehokkuus, sitä kovemmat bonukset/ kauppa. Joku voisi kuvitella, että tämä johtaa väkisinkin siihen, että sääntöjä pyritään venyttämään ja toimintaa korostamaan myynnin harmaalla alueella.

Joku voisi kuvitella, että tämä on peräisin vanhoista yksityisomisteisista firmoista, joita sama kokoonpano pyöritti. Tällöin he eivät olleet tilivelvollisia Elisalle, koska Elisa ei silloin firmaa omistanut. Enia ei ollut enia, vaan jotain aivan muuta. Joku voisi kuvitella, että tällöin firmalle tärkeintä oli tulos ja ketään ei kiinnostanut laatu.

Nykyään Elisa on omistaja, mutta joku voisi kuvitella että firman kulttuuri on täysin sama kuin ennen muutosta Eniaksi. Samat henkilöthän firmaa pyörittävät. Joku voisi kuvitella myös sen, että laadunvalvonta on vain kulissi, joka ei pysty millään valvomaan 900: n myyjänsä kauppoja.

Joku voisi kuvitella saavana tämän firman toimivaksi, mutta silloin pitäisi tehdä täysi muutos nykyiseen organisaatiorakenteeseen, vaihtaa johtoryhmä ja päälliköt täysin elisalaiseen johtoryhmään ja elisalaisiin päälliköihin. Joku voisi odottaa, tajuaako Elisan pää reagoida ennen kuin maine on menetetty.

-Palveluasiantuntija
No sinä olisit voinut olla se JOKU joka kertoo kehitysidean siitä miten hommaa tulisi tehdä. Muiden toiminnan kritisiointiin pystyy apinakin. Kehitysehdotuksia jotka parantavat tulosta esittääkseen täytyy osata ajatella kannattavan liiketoiminnan kannalta ja sen kautta miten ihmiset toimivat. Vaatii jo vähän kompetenssia. Kaltaisiasi muiden työn ja taidon vähättelijöitä vaille kehitysideoita mahtuu 18 tusinaan.

Muuten, (palvelu)asiantuntijuus ei tule tittelistä vaan taidosta ja niiden hyödyntämisestä parhaan tuloksen saamiseksi ;-)
Nimimerkille: Joku voisi luulla.
Puhut asiaa.
Olet erittäin tietoinen asioista.
Jokainen sana on kirjoituksessasi totta.
Toimiston päälliköt parhaiden kavereiden kanssa kaljalla ja suositaan.
Muut kärsivät ja ihmettelevät. Ja firman tulos eritoten.
Olet oikeassa, että päälliköt vaihtoon ja uudet kaverit hommiin.
Enian toimistoilla on päälliköt ja kaverit liian hyviä kavereita ja tulos kärsii.
Enian Oy:n tulos tästä kärsii ja syytetään tekijöitä, kun syy on edellä kerrotussa.
Eiköhän tässä ole se hyväveliverkosto just pahimmasta päästä.
Toivottavasti Elisan / Enian johto tämän tajuaa ajoissa. Ei hyvältä näytä.
Jos yrityksen parasta ajatellaan.
Asioista perillä olevana kirjoitan.
Kuulkaas nyt:

Elisa on julkinen osakeyhtiö. Sen AINOA tehtävä on tehdä voittoa ja rahaa omistajilleen.

Ei ketään kiinnosta jonkun yksittäisen ääliön naputus huonosta palvelusta, varsinkin jos naputuksen selvittämisen kustannuksella hävitään myyntiä muualta.
Ei ketään kiinnosta . . .

Juttusi alkoi.
Mitähän mahdoit tarkoittaa kirjoituksellasi?
Ei selvinnyt juristillekaan.

Kyllä kiinnostaa, tarvitko esimerkkiä yhtiöistä ja tuloksista?
Asiakaspalvelijat eivät voi tai pysty pakottamaan sopimukseen. Silloin kun vastaa soiton alussa kieltäytyvästi, niin silloin voi lopettaa puhelun.

Puhelu soittoja tulee harvoin peräkkäin, ja jos häiritsevät niin on olemassa palvelu joka ei maksa kuin muutaman euron vuodessa.

https://www.telemarkkinointikielto.fi/
Eiköhän tuolla Elisan tytäryhtiönä ole varaa velvoitteensa hoitaa. Ei iso kuitenkaan välttämättä ole paras.
Enian myyjä oli todella hyökkäävä,kaikenlisäksi puhui täyttä sontaa ettei edellisen operaattorin määräaikaista sopimusta olisi tarvinnu maksaa loppuun,no jätän sim kortin noutamatta.Saunalahden asiakaspalveluun tolkuttoman pitkä jonotusaika.No vaikutus on nyt sellainen ettei ikinä asiakkaaksi saunalahdelle eikä elisalle.
Enia, lopetatteko nyt sen soittelun minulle.

Nyt kun juuri äsken jo seitsemäs enialainen soitti samasta aiheesta, ja koska asiaa koskevaan yhteydenottooni toimitusjohtajalle (kopioitu alle) ei ole vastattu, lähestyn julkisella foorumilla enialaisia: olkaa hyvä ja lopettakaa minulle soittelu. Todettakoon, että puhelinliittymäni omistaa työnantaja, enkä voi siten asettaa suoramarkkinointikieltoa.

----- Forwarded message from ----

From:
Date: Tue May 15 13:59:29 EEST 2012
To: @enia.fi
Subject: Yhteydenottonne marras-toukokuussa

Arvoisa toimitusjohtaja ,

Eri myyntihenkilönne ovat nyt kuudetta kertaa soittaneet minulle saman asian tiimoilta eli ehdottaneet Elisan laajakaistapaketin vaihtamista "viihdepakettiin".

Viimeisin yhteydenotto oli tänään klo 12:48 numerosta 050-5005xxx ja edellinen numerosta 045-2513xxx 19.4. klo 15:37. Neljä tätä edeltänyttä ovat olleet eri numeroista noin kerran kuukaudessa tätä ennen.

Ensiksi pyytäisin Teiltä saman kuin kolmelta viimeiseltä myyjältänne - joudun ilmeisesti eskaloimaan toimitusjohtajalle asti - että poistatte minut soitettavien asiakkaiden listoilta (osoitteeni on ) tässä ja myös muissa asioissa. Ilmoittanette kun näin on tapahtunut. Kiitos tästä.

Toiseksi kiinnittäisin huomionne web-sivuillanne esitettyyn liiketoiminnan mottoon "Eettisyyttä, rehellisyyttä, laatua" ja esittäisin käsitykseni siitä:

- Eettisyyttä ei edustane se, että tuputatte kuudetta kertaa peräkkäin viihdepakettia asiakkaalle, joka ei sellaista tarvitse ja joka ei hyödy kustannussäästöstä laajakaistan ollessa työsuhde-etu.

- Rehellisyyttä ei edustane se, että myyjänne esittäytyvät Elisan työntekijöinä (olen tietoinen Enian omistusrakenteesta, mutta asiakassuhteeni on Elisa Oyj:n kanssa).

- Laatua ei edustane se, että myyjillänne ei ole käsitystä, onko asiakkaalle jo samasta asiasta otettu yhteyttä - tämä osoittaa alkeellisenkin CRM:n puuttumisen. Myyjä 045-2513xxx jopa sanoi, ettei se, että häntä pyysin poistamaan minut soittolistalta, lainkaan takaa, etteikö joku soittaisi.

Terveisin
Asiakaspalvelijat eivät voi tai pysty pakottamaan sopimukseen. Silloin kun vastaa soiton alussa kieltäytyvästi, niin silloin voi lopettaa puhelun.

Puhelu soittoja tulee harvoin peräkkäin, ja jos häiritsevät niin on olemassa palvelu joka ei maksa kuin muutaman euron vuodessa.

https://www.telemarkkinointikielto.fi/
Aina saa kieltäytyä, monet palvelun tarjoajat ovat olleet kohteliaita nuoria neitejä tai herroja.
Olen itse saanut edullisen paketin Saunalahdelta ja olen tyytyväinen asiakas.
Asiakaspalvelijat eivät voi tai pysty pakottamaan sopimukseen. Silloin kun vastaa soiton alussa kieltäytyvästi, niin silloin voi lopettaa puhelun.

Puhelu soittoja tulee harvoin peräkkäin, ja jos häiritsevät niin on olemassa palvelu joka ei maksa kuin muutaman euron vuodessa.

https://www.telemarkkinointikielto.fi/
Mulle soitettiin tänään Enialta, tosin en vastannut, kun en numeroa tunnistanut. Minulla kun sattuu olemaan salainen numero niin kovasti ihmettelen kyseistä soittoa. Numeroani ei pitäisi mistään saada. Vai onko kyse siitä, että olen saunalahden asiakas ja numeroni olisi sitä kautta päätynyt kyseiselle firmalle?! Jos näin on, täytyy varmaan vaihtaa operaattoria. Minulla kun on oikeasti hyvä syy salaiseen numeroon.
Vaihdettavan operaattorin puhelinmyyjät soittelee sinulle sitten jatkossa, helpompaa vain laittaa markkinointikielto SL: n sivuilta.
Enia on Saunalahden ja Elisan tuotteiden jälleenmyyjä (100% Elisan omistuksessa).
Ja todennäköisesti Saunalahden matkapuhelinliittymäsi sisältää luvan operaattorisi harjoittamaan suoramarkkinointiin mm. puhelimitse ja näin ollen Enialla on lupa soittaa sinulle Saunalahden ja Elisan palveluiden tiimoilta, eikä puhelinnumeroasi jaeta ulkopuolisille.

Jos noin paljon ärsyttää nämä puhelinsoitot, suosittelen sinua tutustumaan mm. oma.saunalahti -palveluun jossa voit liittymätyyppisi vaihtaa sellaiseen joka ei tätä markkinointilupaa sisällä. Tällä hetkellä mm. Saunalahti Kelpo on tälläinen liittymätyyppi
Onhan se saatanan rankkaa jos joutuu puhumaan sanasen tai parin toisen ihmisen kanssa. Ja on kyllä ihailtavaa miten paljon te jotkut jaksatte käyttää energiaa ajatellen että kukahan sieltä soittaa, voi ei myy varmaan jotain ja ihan pakolla laittaa sen minulle jos vastaan sille nyt. Iiiik! Laitan kyllä numeron muistiin että älä vastaa.
Hehh heh voi vittu
Mulle soitettiin äsken Enian numerosta. En vastannut. Tarkistin Fonectasta, kuka soitti. Tuo numeron muistiin laittaminen on hyvä neuvo, mutta minkäs teet kun soitetaan aina eri numerosta. Puhelimen muisti on äkkiä täynnä, kun ne kaikki laittaa muistiin.
"minkäs teet kun soitetaan aina eri numerosta"

jos vaikka hankkisit elämän. pienet on murheet ihmisillä jotka puhelinmyynnin noin raskaasti ottavat. voi mitää velliperseiden vikinää. ei mulla ole mitään ongelmaa ollut ikinä. pääsen nopeasti eroon myös kohteliaasti eikä turhia tilauksia tule. taitaa olla uusavuttomuuden huipentuma nämä puhelinmyyjätraumat
Puhelinmarkkinoinnin voi ja pitää pystyä kieltämään pysyvästi suoraan markkinointifirmalta. Jos ei onnistu, rikko firma lakia. Joutilaat täällä v***ilee jotta pitää olla aikaa vaihataa pari sanaa.. Ei pidä, on työtehtäviä joissa puhelin on välttämätön, mutta työn kuva on sellainen ettei se saa turhien kakkaa syöttävien markkinaheebojen toimesta häiriitntyä. Nämä telemarkkinoinnin kieltävät yhdistykset jne on kaksipiippuinen juttu, joka tapauksessa ne jakavat numerosi kakille puhelinmarkkinointifirmoille ja yleensä seuraus tuonne rekisteröitymisestä on päinvastainen kuin se mitä annetaan ymmärtää.

Markkinointikielto näiden ns. kieltofirmojen kautta on määräaikainen aina, ja seurauksena on sitten se, että puhelin pärisee4 aina akun loppumiseen saakka, kun kieltoaika on ummessa.

Eli suora kirjattu kirje soittelijafirman johtajalle, jolloin siitä jää todiste itselle, ja seuraavan kerran kun puhelin soi, tekemään rikosilmoitusta ja vaatimaan vahingonkorvauksia. Muuten tämä romaanike3rjälöäistyyliäkin pahempi mafia ei taltu kuin sanktioilla.
Meneekö se tosiaan näin helposti? Koko ajan häiriköivät
Ootte te jumalauta ihmiset tyhmiä. Tämän siitä saa kun asuu maalla ja lisääntyy siskojensa kans.
 /   /  /  / ENIA OY

Asiantuntijat

  • SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku



Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta