Sattuuko seksi paljon?

pelokas tyttö

Sattuuks seksi ? Oon tyttö ja mua vähän pelottaa jos seksi sattuu. Se on kyl varmaan henkilöstä kiinni, et sattuuko vai ei.

Mut jos sattuu niin miltä se tuntuu? Ja jos immenkalvo ei oo vie puhjennu tai venyny tai jtk. Niin miltä se sit tuntuu kun immenkalvo puhkee seksin aikana. Siitähän saattaa tulla vähäsen verta, mut sattuukse paljon?

En tie miks mua pelottaa kauheesti se sattuminen, vaikka mulla on murtunu ranne ja nilkasta menny nivelsiteet ja kaiken laisia urheilu vammoja tullu, ne kyl on vähän sattunu, mut seksi ei varmaankaan tunnu yhtä paljoa.

No mut sattuuks seksi pojilla? Ois kauheeta jos poikaystävää sattuis kauheesti ja ittellä ei yhtään :(

kiitos niille jotka viitsi vastata

57

8036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      ...ihan henkilöstä että miten paljon se sattuu. Toisilla sattuu hirveästi kun toisilla taas ei satu.
      Ja pojilla on ihan helvetin helppoa. Pojilla ei seksissä satu muu kuin se jos omistaa pienen peniksen.

      • dgdgg

        Jos seksin alussa on ihan rentona ei välttämättä satu ollenkaan, mutta jos jännität niin varmasti sattuu.
        Ja voi sattua myös pojilla..


    • asdgfrghg

      se sattuu niin vitusti, ainakin eka kerta ja toinenkin tekee kipeetä. en suosittele seksin harrastamista.

      • sdfhjk

        oot näköjään paljon seksiä harrastellut.


      • olivia rantanen

        ootko ite harrastanut tai harrastat?


    • Drazir

      Että asia jännittää sinua. Se on melko tavallista enne ekaa kertaa, mutta ei se tunnu niin pahalle kun muistut olla ihan rentona seksin aikana. Immenkalvon ratkeaminen sattuu enemmän kuin itse nussiminen.

    • sxdfg

      Tyttöystävälläni repesi immenkalvo ekalla kerralla, ja niitten kipujen takia hän ei voinut oikein nauttia seksistä silloin. Mutta toinen kerta oli kuulema ihana, ei sattunut enää yhtään, ainakaan hänen sanojensa mukaan :)

      • mira lahti

        ootko poika vai tyttö? onko sulla jo tyttö tai poika ystävää? ja missä päin suomee asut


      • Anonyymi
        mira lahti kirjoitti:

        ootko poika vai tyttö? onko sulla jo tyttö tai poika ystävää? ja missä päin suomee asut

        Mitä hemmettiä,SEKSI SATTUU IHAN VITUSTI


    • mirka lahti

      niin sattuukose vai ei?

      • Siitä on kuule jokaisen otettava itse selko.


      • Sattuu ja järki mene

        Se sattuu ihan kamalasti ja ei kannata kokeilla... hirveät kivut!!!


      • juupajuueläjuksaa
        Sattuu ja järki mene kirjoitti:

        Se sattuu ihan kamalasti ja ei kannata kokeilla... hirveät kivut!!!

        mist tiiät


    • 4232342

      Ensimmäinen kerta itselläni sattui niin kovasti, että pyysin mietä lopettamaan. Valitettavasti tämä oli niin kännissä ja jatkoi vaan - hetken päästä kipu laantui ja muuttui nautinnoksi..

    • jamppatuomine

      Käyttää hieromasauvaa ja sitä survoo sinne yksikseen,ni eiks se immenkalvo sitte puhkea,ni ei tarvi odottaa,että se seksisä sattus;)
      Pojilla ei seksi satu vaan tuntuu taivaalliselta:)

    • joohh

      oon 13v tyttö ja poikaystäväni on 15 .minä ja mun poikaystävä harrastettin seksiä viimeks n. viikko sitten... kyllä se aluks sattuu, mutta jos on muistanut esileikin ja paikat on kosteina niin eise niin paljon sitten satu. mua vaa ällöttää esileikeissä miks poijan pitää tunkee se molo suuhun...tuntuu välillä että tukehtisi.

      • jnklbu8975

        No sano sille, että ei tunnu hyvältä.


      • häh

        Siis mitä ootko vadt 13 ja harrastat aeksii ite oon kyl vadt 11 ja seurustelen vähön mut seksiin en kyl ikinä ryhdy


    • Auto-Arska

      Kyllä se sattuu pojillakin jos muija käy kuivana! Ikäviä hankaumia tulee. Vähä niinku autossakin, öljyn puute ei tee männälle hyvää.

    • venyyvenyy

      Tyhmät. Immenkalvo ei ikinä puhkea, se vaan venyy!!!!

      • rffrjfrj

        Immenkalvo voi puhjeta jos se on venymätön ja mies/poika survoo kaluansa liian nopeasti sisään.


    • Ei muuten veny!

      Immenkalvo voi repeytyä ja venyä rikki ensimmäisessä yhdynnässä, mutta se voi myös repeytyä itsetyydytyksen, tamponin, kuukautiskupin käytön, urheilun tai onnettomuuden seurauksena

      Ei se siis pelkästeen veny.

    • ootte vittui

      päläpäl vitun vammaset käytte tälläsil sivuil pöhköt.................

      • Anonyymi

        miks ite oot sit tääk


    • gräyr;;)

      jos immenkalvo ei oo vielä revenny ni sattuu vähn mut ei tod paljon ! ja kyllä se muuten tuntuu ihan v***n hyvältä (: mut kuivaan pilluun kyllä sattuu jos rupee poika työntään että hyvät esileikit ni ei kyllä se vaa hyväää on ;) ja kuivaanki jos ruppee työntää ni ei siinä ku pari työntöö ni iha märkänä yleeensä on ni voin sanoo et jos saattuu ni lääkärin puheille vaaaa !

      • joku0 wara

        auta mua himoon seksii oon tehny kyl niiku kynäl tunkenu sinne reikii välil ja hieronu kynäl pilluu jos haluutte kattoo pakotus seksii kirjottakaa googleen seksi pakotus´ta mutta kun teet tätä mitä mä oon tehny kato seksi pakotus ´videoit ja oon 9v auttakaa himoon seksii


    • jktyubcndrtgbvfghr

      Poikaakin sattuu jos ei tarpeeksi kosteaa ja liukasta....

    • Ruokailutavoista

      Hei,

      nyt on annettava hieman kielteistä palautetta niin joidenkin lukiolaisten kuin yläkoululaistenkin ruokailukäytöksestä to 13.10. Osa lukion vuoron loppupuolella ruokailleista opiskelijoista ja opettajista jäi ilman sämpylää ainakin kahdesta syystä:

      1. osa yläkoulun oppilaista rohmusi itselleen kaksi sämpylää eikä esimerkiksi ottanut lainkaan keittoa.
      2. osa lukiolaisista otti tarjottimelleen sämpylän, muttei syönyt sitä, vaan heitti sen kokonaisena biojätteiden joukkoon.

      Ei näin voi menetellä. Ruokailuhetki on kaikille tärkeä yhteinen tapahtuma, jossa on osattava ottaa huomioon kaikki muutkin ruokailijat. Ruokaa on syytä ottaa lautaselleen se määrä, minkä oikeasti syö. Ei ole oikein, että rohmujen takia muut kärsivät. Keittolankin määrärahoja ja resursseja ajatellen tällainen käytös on typerää.

      Toni Uusimäki, rehtori

    • joku

      kiinnostuksen kivivyöry......

    • eitsyt-14

      Ite kokeilin tyttökamun kaa,et miltä tuntuu ku poika panee vähä tarvikkeita ja askartelua ihan kiva kokemus ja ratkes tää sunki kysymys turvallisesti.

    • jhreopew

      alku työnnöt sattu vähäsen, menetin neitsyyteni sinä päivänä kun täytin 16 :
      mutta se olis varmaa sattunu enemmän jos en olissi sormittanut ikinä.

    • joku

      Oon yks tyttö 9 w ja himoon seksii mitä teen oon tehny kynällä sillei et niinku hieron kynällä pilluu ja se tuntuu taivaalliselta ekana se tuntuu ihan tavallliselta mut kun on hieronu kauan tulee ihana tunnne auttakaa himoon seksii ja oon 9 v:(

    • joku Wara

      eikä oo poikkistakaa

    • kauko_

      Sattuminen on merkki ja varoitus jumalalta, jotta lopettaisin riettaan ja turmiollisen harrastuksesi. Parempi jättää irstas seksi harrastamatta ja keskittyä iankaikkisuuden miettimiseen. Pysy vaan poissa baareista ja tanssisaleista äläkä turmele itseäsi moraalittomuuksilla, rukoile ja ylistä Herraa niin pelastut.

      • Saatanan_lapsi

        Jeesus paskaa


    • moiiiiiiiiii

      kiihotun vaa jos hieron klitorista onks se normaalia ku ei kiihotu jos sormittaa

    • what hel

      ??

    • kokenut 48 v

      Jos haluat hyvää seksiä niin harrasta sitä jonkun kivan aikuisen miehen kanssa. Esim 40-50 vuotiaat on tosi taitavia eivätkä laukea heti kuten nuoret pojat. Osaavat pitkät esileikit jolloin sinä olet hyvin märkä ja liukas. Liukuvoidettakin voi käyttää.

      • lapsetvarokaa

        Pedofiili liikenteessä


    • sorapillu

      Ihan oikeesti nyt skarpatkaa teitä vielä joku päivä vitusti hävettää kun ootte neitsyytenne menny menettämään vielä siinä iässä ku suurin osa nuorista ei ees seurustele....kelatkaa nyt ku ootte vanhempia ja kaikilla teiän kavereilla on vasta eessä kaikki seksiin tutustuminen ja muu , ja oih, te ootte menny menettämää sen 13v.... Nii ja sitte on nää jammusedät täällä jotka runkkaa teiän vastauksille täällä ... Pliis!!!

    • 18v tyttö

      oon 18v tyttö ja harrastin ekaa kertaa seksiä eilen.sattui hirveästi koska mun poikkis vähä oli raju ja hirveen kovasti se kyllä.niin...

    • Sara n

      EI se satu ! Kaverin pitää olla hellä ja ajatella Sinua !! Ei mikään pist0,pisto,favistus hemmo....vaan rakastaja !!!!!

    • no ei seksi paljoa satu se tuottaa vaan mieli hyvää ja rentoa oloa koko keholle

    • paskajamppa_69

      itse naisena tiedän, ja muutenkin kokemuksesta, että sattuu aivan HELVETISTI! älkää nussiko, mutta minulla on toinen juttu mitä suosittelen.
      mieheni työnsi norsun vittuuni, se vain katosi ja kuului slurps vain :p
      sitten hän haki saatanan ja työnsi sen vittuuni, liekit sammui koska olin niin kuivapimppainen ja hiekkaakin sinne meni norsun mukana pari kiloa :P
      no, tänään löysin vitustani ayers rockin, jumalauta että oli kivuliasta saada se ulos, lopulta sainkin sen ulos ja vitustani valui verta, laitoin klitan päähän laastarin jotta verenvuoto loppuisi. sitten hain veljeni ja nuolin hänen pimppaa. se tuntui hyvältä koska se oli täynnä soraa, nielaise vibraattori ja tunne se perseessäsi sen jälkeen kun paskot, aah

    • avuton 1235788543

      Voiko seksi sattua myös toisella ja kolmannella kerralla? Sillä minulla sattui ja se oli aivan kamalaa en erityisemminen nauti yhdynnästä? Onko tämä normaalia ja jos ei mitä minun pitäisi tehdä.

    • hjelpa mej

      Voitteko auttaa.?!!

    • Kyllähän se naista sattuu jos on kuiva pillu

    • Sattu niin

      vietävästi,kun ensimmäisen kerran harrastettiin poikakaverin kansaa seksiä,sillä oli vielä niin pitkä ja paksu siitin.

    • voiei :(

      sattuu ihan helvetisti tuut kuolemaan siihen kipuun

    • Teki kipeää

      Harrastettiin ensimmäisen kerran seksiä poikakaverin kanssa pimeässä enkä nähnyt minkä kokoinen hänen elin oli.Sattu niin vietävästi vaikka poikakaveri työnti siitintä sisään vähitellen,meinasin pyörtyä.Siitin oli todella iso ja paksu.

    • jokerih

      Sattuukohan lapsen teko seksi

    • wefaerfwer

      EI, jos harrastaa sitä aviomiehen kans papin aamenen jälkeen. Muuten voi sattua

    • Anonyymi

      Ei satu!🥵itse harrastan seksiä ja tuntuu hyvältä!

      • Anonyymi

        Ekalla kerralla pojan kannattaa, pitkän ja perusteellisen esileikin jälkeen, vain hitaasti ja varovasti työntää siittimensä tytön pilluun ja antaa sen olla siellä pitkän aikaa liikkumatta. Silloin tytön vagina tottuu siihen ja venyy sopivasti. Myös immenkalvolla on aikaa venyä ilman kipua. Tiedän tämän, koska tein juuri näin tyttökaverini kanssa ekalla kerralla. Hän kehui minua, kun osasin yhtyä aiheuttamatta kipua.

        Esileikkinä paras tässä mielessä on tytön pillun perusteellinen kiihottaminen sekä sormin että kielellä. Tämä on mielestäni ehdoton edellytys hyvälle ja molempia tyydyttävälle yhdynnälle.


    • Anonyymi

      olin 18, kun menetin poikuuteni eräälle mimmille, joka on nykyisin mun tyttöystävä. meidän eka kerta onnistui loppujen lopuksi aika hyvin. katottiin mimmin kaa yhtä sarjaa ja siinä sit ruvettiin yhtäkkii vaan jostain syystä pussailee ja koskettelee. tää mimmi istu mun syliin. no tietysti mulla rupes siinä stondaa hiukan, kun hän riisu ittees mun edessä. siit siirryttiin pikku hiljaa sängyl, misä otettiin vaatteita pois ja vähä juteltiin et mitä jos koitettas. no mitäs siinä sitten, vedin kortsun mun kyrvän pääl ja aloin työntää mun munaa pilluun. tuntu omasta mielestä ihan taivaalliselle työntää ekaa kertaa oma kyrpä jonkun pilluun. ei sattunu yhtään. kerettiin siinä lykkii muutamia kertoja. laukesin aika nopeesti ja mikä tunne. tää tyttö halusi että päästän lastit sen mahalle ja tehtiin niin. ei kyllä kaduta kumpikaan, ihana ilta.

    • Anonyymi

      Mietin nyt vain ku itseäni seksi vähän jopa pelottaa nii sattuukose ny iha helvetisti vai ei ollenkaan esim auttaako joku mikä estäis sitä kipua

    • Anonyymi

      Pillu

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe