Mitä tarkoittaa hymiö :3 ?

demittäjä cool

Tai siis miten tulkitsette sen jne. ? Oon miettiny että mitä se niinku tarkottaa, vaikka ite käytän sitä välillä ^^'

49

23935

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuulilukko

      Se ei oikein meinaa mitään. Se on semmonen neutraali koiran/kissan/muun eläimen naama. Jos se jotain symbolisoi niin varmaan tyytyväisyyttä eniten.

    • 33333333

      Niinku-lissu.fi

      • cupcakekiller

        mulle se tarkottaa melkein samaa asiaa ku :) mutta ihmisillä sille eri merkitykset :3


      • :3 Best

        Miks kaikki painaa dislike? :D Nauroin tälle ääneen :D


      • whodidwhatnow
        :3 Best kirjoitti:

        Miks kaikki painaa dislike? :D Nauroin tälle ääneen :D

        Sama!!! Plussaa tuli :3


    • cmbv

      pallit missä on pilkkuja!

    • ....

      Toi sellanen vähän söpistelevä hymy, joka ilmasee tyytyväisyyttä. Ei siinä varmaan sen kummempaa. Mut verrattuna tähän neutraaliin perus :) , siinä on just tollanen "olen onnellinen pikku kissimirri" -vivahde.

      • dasgsadzzzzz44

        Ottakaa faktat selville helvetin naasut. Hymiötä käyttää "furryt" eli henkilöt jotka pukeutuvat eläimiksi ja saavat siitä seksuaalista mielihyvää. Useimmiten myös tyydyttävät itseään ihmisille jotka ovat pukeutuneet eläimiksi.


      • _NoNe_
        dasgsadzzzzz44 kirjoitti:

        Ottakaa faktat selville helvetin naasut. Hymiötä käyttää "furryt" eli henkilöt jotka pukeutuvat eläimiksi ja saavat siitä seksuaalista mielihyvää. Useimmiten myös tyydyttävät itseään ihmisille jotka ovat pukeutuneet eläimiksi.

        Just, ja ihtekkö oot tuon keksinyt... Ota ihte faktoista selvää, ennen kun alat tollasia sanoon, se on "kissa ilme"... -__-


      • ASDASDAFA44444444442
        _NoNe_ kirjoitti:

        Just, ja ihtekkö oot tuon keksinyt... Ota ihte faktoista selvää, ennen kun alat tollasia sanoon, se on "kissa ilme"... -__-

        Menepä muille Internet palstoillesi ":3" hymiöittesi kanssa niin sinut poltetaan hengiltä ja leimataan furryksi.
        Eihän kyseinen hymiö alunperin tarkoittanut sitä, mutta furryt ottivat sen käyttöönsä joten ei sitä hymiötä kaikkialla kannata käyttää.


      • ebin9
        dasgsadzzzzz44 kirjoitti:

        Ottakaa faktat selville helvetin naasut. Hymiötä käyttää "furryt" eli henkilöt jotka pukeutuvat eläimiksi ja saavat siitä seksuaalista mielihyvää. Useimmiten myös tyydyttävät itseään ihmisille jotka ovat pukeutuneet eläimiksi.

        Eiii saatana D:D::D:::DDDDDDD


      • nallejenpersraiskasma
        _NoNe_ kirjoitti:

        Just, ja ihtekkö oot tuon keksinyt... Ota ihte faktoista selvää, ennen kun alat tollasia sanoon, se on "kissa ilme"... -__-

        Mun mielest toi oli aika hassu kommentti


    • Juuulliiaaa.

      Itse käytän merkkiä '' :3 '' esim kun en ole varma jostain asiasta.

      '' En oo varma pääsenks mää tivoliin :3 ''
      '' Mitä me sitte tehdään jos ei päästä? :3 ''

    • liianujokysymään

      LOL!! xD no mut mä oon myös ihmetelly mitä " :3 " tarkottaa ku mun poikakaveri ja sen sisko käyttää sitä tosi paljo nii en oo niilt uskaltanu suoraa kysyy :DD

    • iibasdsd

      :3 mielestäni ilkikurinen hymiö.
      Mielestäni kommenteilla "Olet tyhmä" ja "Olet tyhmä :3" on erittäin suuri ero, jälkimmäinen on lähinnä kiusoittelua eikä todellakaan tarkoita että olisit tyhmä.

      A: Et kai sä vaan menny tekemään sitä...
      B: :3

      ^Tuossa B siis ilmaisee tehneensä sen.

      Mutta herranjestas ovatko ihmiset tosiaan noin erimieltä tuosta hymiöstä?
      Pitää sitten vähentää sen käyttöä jos kerran ihmiset voivat päin mäntyä ymmärtää mitä tuolla hymiöllä yritän kertoa :3.

    • Jorpola

      osa 100% retard vastauksia

      • Matilda99

        Ite oot ihan tyhmä. Älä oo lapsellinen. Toi oli meinaan tosi törkeetä!!

        PS: Mitä muuten toi retard tarkottaa?? :3


      • Jopi99
        Matilda99 kirjoitti:

        Ite oot ihan tyhmä. Älä oo lapsellinen. Toi oli meinaan tosi törkeetä!!

        PS: Mitä muuten toi retard tarkottaa?? :3

        Retard eli vammanen


      • 1+17
        Jopi99 kirjoitti:

        Retard eli vammanen

        Retardi eli jälkeenjäänyt


      • Pomo

        Nii on


    • hahahahahahahahahaha

      sellanen söpö hymy :D mun kaveri väittää että se on pusuhymiö. tässä yhteydessä:
      ^3^ mun mielestä mutta ei näin :3
      että joo :D oli turha

    • :33

      Söpö hymy :33 mä käytän tätä aika usein jos juttelen jätkien kanssa :D

      • Kimmo

        Niin mäkin! :3


      • kapteeniaukasenrööris

        Rassattaisko rööriä joskus Kimmo? :3


    • Olen onnellinen kisu

      No ainaki mun mielest jos joku jätkä laittaa noin ni se selvästi aattelee vähä sillee et '' oot ihana ja saatanpa olla ihastunu suhun ihan vaa pikkasen :3 '' Meinaa vaa et yks jätkä joka on ihan selvästi kaikkien mielest kuses muhun ni käyttää mulle aika paljo tota ja

    • :3 cuteless

      Jos joku lähettää viestin että "Haluisin halata sua(:" niin voit vastata ":3".
      Itse ajattelen sen näin. juuri kuin alussa mainittiin että vähän söpöilevä ja ns. posket punoittaa, suloinen naama.

    • awrfawfaateg

      Sitä että RayWilliamJohnson on taas saamassa suosiotaan tyhmien keskuudessa.

    • awws :3

      Siis missä tynnyreissä ootte kasvanu :3 tää hymiö on aina ollu sellanen söps awwws hymiö :3 esim tekstiviesteissä:
      "sul on ihanat silmät :3" tai "oot niin ihana kun pidät musta huolta :3" tai "awws :3" tai "haluutko tulla meille söps :3"

      • söpöö! :3

        Niinpä! Mullekin se on semmonen söpöstelyhymiö, ja kaikille muille joiden oon nähny käyttävän sitä!


    • lolis

      @)-->--

      mitä tarkoittaa

    • ...

      ruusua

      jos joku sanoo että haluaisin panna sua anaaliin ni voit vastata :3

    • ...

      En voi olla ainoa, jolle siitä tulee mieleen Salvador Dali. En tosin keksi yhtään tilannetta, johon se sopisi.

    • pyllynaama:33

      SE ON PYWWY-NAAMA

    • kaapo

      Mitä tarkoittaa
      mmmmmhmmmmnn

    • 4556646

      huora

    • :33

      joo jätkät käyttää aina tätä hymiöö :3 ku ne puhuu mulle tai nii.. :D

    • Itsekin söpöliini:3

      Semmonen söpöliininaama :3

    • Kissa naamahan se siinä, yleensäkkin se tarkoittaa semmoista :3- muotoista söpöä suuta. x3- on myös hyvä se on vähän kuin xD mut :3- versio.

      • järkeäää

        EI KUKAAN NÄÄ?!? ":3" ON VIIKSIHYMIÖ VAAKASUUNTAAN KÄÄNNETTYNÄ!!! ÄLKÄÄ OLKO TYHMIÄ IHMISET!


    • Serverikone

      Se tarkoitta sitä että hymiötä käyttävä henkilö ei osaa ilmaista itseään millään oikeiden ihmisten kielellä. Älkää oikesati luulko että tollanen tooosi söpö kaksoispistekolmonen tekee kehenkään vähänkään järkeä omaavaan muunlaisen kuin säälittävän vaikutelman.

    • Yks.vaa

      Mitä tarkottaa
      8====3 ~ ~
      ?

      • Anonyymi

        Muna


    • Jokupörrö

      Tassua tarkoittaa :3 eläimen tassua

    • Anonyymi

      No vittu mursu se on

    • Anonyymi

      en ymmärrä miksi kaikki täällä laittaa että tämä :3 tarkoittaisi jotain eläimennaama sanoisin että se tarkoittaa pusunaamaa niin kuin tätä 😘

    • Anonyymi

      Se tarkottaa samaa kun 😙

    • Anonyymi

      Yhdessä elintarvikepaketissa oli saksihymiö. En tiedä mitä tehdä sille kun oli samalla sapluunalla ympäri koko paketin😂🤣😃
      https://youtu.be/VJpEN2YeQc4

    • Anonyymi

      Se tarkoittaa UwU

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      374
      3351
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      163
      1371
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1072
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      774
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      742
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe