Hevoslaakson Talli

hurtti77

Tietääkö kukaan toimiiko Hevoslaakson talli Karkkilassa vielä? Nettisivuja ei ole päivitetty pitkään aikaan.

Kävin joskus tunneilla sielä ja oli tosi hyvä paikka.

37

4886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suokkityttö

      Toimiihan se ja aika aktiivisesti. Ihana talli, hevoset ja tietysti Raija.

    • rakastunut!!!

      Tosi ihana talli

    • ontsius

      fanitus: miksei ole sopivia? Olen muutaman irtotunnin tuolla käynyt ottamassa koulua ja länkkäriä ja olen tykännyt. Hepat olleet hiukka lämpöisiä (kisaravureita), mutta ymmärtääkseni rauhallisempiakin löytyy aloittelijoille. Käsissä nämäkin pysyivät ja osaavia hevosia olivat. Mitään huomauttamista en nähnyt; päinvastoin leppoisa ja mukava talli ja kivat hepat ihana ope.

    • että näin
    • minäsevaanolen

      Tosi hyvä paikka, jossa painotetaan turvallisuutta ja hevosten hyvinvointia. Ammattimaista ja monipuolista toimintaa muutenkin. Kaikki ratsastajat ovat varmasti täysin tervetulleita!

    • Enpidä... :(

      Minä en suosittelisi kenellekkään, hevoset ovat (jotkut) ihan mukavia mutta muuten hevosiin ei oikein voi luottaa... :( Opettaja on aivan ihana ihmisille ainakin, mutta hevoset taitavat jäädä kakkos sijalle... :/ Yksi hevonen siellä on aivan LIIAN laiha, ja sillä oli valtava haava muka loimesta tullut, sitä en tiedä pitääkö tämä paikkaansa mutta se oli varmasti todella kipeä...:(
      Toinen hevonen pukittaa ja potkii kun jalan saa jalustimelle.. Se puree ja potkii kun sille laittaa satulaa, harjaa tai kiristää satula vyötä lyhentää jalustimia, ei kiva! :((

      Minäkin olen kuullut eläinsuojeluista, ja siitä on ilmoitettukin...
      (Hevosia ei saa rääkätä!!!!!!!!!!!!):

      • hevoset eivät ole minun mielestä laihoja kun olen käynyt siellä joten nyt juma****** lopeta ton p****** puhu minen hevonen potkii koska silla on ollut huono lapsuus toisella tallilla joten Railla oli ottanut sen parempaan hoitoon.. toivon että lopetat ***** puhumisen ja nautit ratsastuksesta. HEI! lopeta oikeesti


      • Titta~Fani

        Se kyseisen hevosen entisessä kodissä on rääkätty sitä.Talli on Mailman paras.. Raija on ihana.. sillä on nykään nämä hevoset: Titta, Sapy bienga ja sen varsa Cicci , Minny Jekku, selviira , Anni , Wilma , Sami , Viktor, Elly ,Pekka,Iita , hoppis, Rony ,sally, Huuko.. JA JOS JOKU VITÄÄ ETTÄ SE ON HUONO TALLI NIIN OOT VÄÄRÄSSÄ!


      • talli1
        hyvatihmisethyvaihmi kirjoitti:

        hevoset eivät ole minun mielestä laihoja kun olen käynyt siellä joten nyt juma****** lopeta ton p****** puhu minen hevonen potkii koska silla on ollut huono lapsuus toisella tallilla joten Railla oli ottanut sen parempaan hoitoon.. toivon että lopetat ***** puhumisen ja nautit ratsastuksesta. HEI! lopeta oikeesti

        niin jus siellä ei ole ketään liian laiha hevonen joten lopeta toi puhuminnen kerro mulle ketä sa luuten liian laihaks


      • talli1
        talli1 kirjoitti:

        niin jus siellä ei ole ketään liian laiha hevonen joten lopeta toi puhuminnen kerro mulle ketä sa luuten liian laihaks

        siis mä vastasin tohon entiedä tyypiin se oikeestikin valehtelee joten entiedä voin haistaa paska ja maistaa sitä se marmaankin puhuu omaszta puolestaan koska se on varmaankin tehnyt sen haava ite sille hevosselle koskka loimestA EI VOI SAADA HAAVAA sei ei tiedä mitään hevosista


    • Mannnis

      Onko ajantasaista tietoa tästä tallista senioriratsastajan näkökulmasta?

    • kerran käynyt sennu

      Kävin reilu vuosi sitten ratsimassa tallila kerran, toista kertaa en mene.
      Karsinat/talli ei täytä sellaisenaan enää eläinsuojelusäädöksiä 2014 jälkeen. Hevoset ovat liian pienissä karsinoissa kokoonsa nähden, kyseinen suokki jolla silloin menin, oli noin 160 ja seisoi alle 7,5 neliön karsinassa, jossa oli noin 15 cm märkää turvetta, joka ei normaalilla lantatalikolla lähtenyt irti. Hevonen oli puolikylkiin virtsaisesa turpeessa.
      Hevonen oli myös lihaskunnoltaan huono, ja laihahko, eli ei sellaisessa kunnossa sopiva ratsastuskoulukäyttöön.

      Jokainen tehköön tallista omansalaisen mielikuvan.

    • hevoslaakso D:

      Sanotte että hevosia hoidetaan hyvin, mutta onko teillä lapsilla käsitystä,
      miten hevosia hoidetaan hyvin?
      Meillä oli siellä (nyt edesmennyt) poni, joka haettiin kyllä laihana.
      Ja tallitytöt ketoivat, että ei ollut ulos päästetty.

    • hevoslaakson talli<3

      Olen käynyt hevoslaakson tallilla ja käyn yhä. KAIKKI hevoset ulkoilevat tarpeeksi syövät ja juovat tarpeeksi niitä hoidetaan hyvin niillä ei ole mitää hätäää!!! paras talli 4ever! te ******puhujat voitte lopettaa jos teillä ei ole muuta tekemistä kun hyvien tallien moittimine eikä muuta elämää niin voitte lopettaa sen se on säälittävää... opetus on hyvää opettaja ihana hevoset ihania

    • kukkuuu

      Onko tallilla vielä iso rautias piirtopää tamma Nelli joka ei ollut raijan oma?

      • eppurakas

        ei ole


    • minä_vaan

      Nelli lähti jonnekkin muualle, mut en sit tiiä et lähtiks se vaan väliaikasesti...?

    • ....

      Ei Nelli tuu enään takas! onneks.... :)

      • aktiivikävijä

        Nelli on yksityisomistuksessa, oli ja on edelleen. Se kävi joillain tunneilla, mutta sen ravi oli todella haastava tavallisille tuntiratsastajille, joten monikaan ei sen vuoksi sitä tunneille halunnut. Ihana heppa, mutta nyt muualla ylläpidossa.


    • sennu on tyhmä

      lol kerran käynyt sennu miksi sulla on samoja kommenteja tällä foorumilla kuin yhdellä toisella... fail troll

    • suosittelija!

      Hei,oikeest onks teillä päässä vikaa...alkaa tympii nää p... kommentit. hevoset on tarpeeks isoissa karsinoissa saa tarpeeks ruokaa ja juomaa...boxit putsataan... hevosia liikutetaan sopivassa määrin . opettajat koulutettuja ,mukavia huolehtii hevosista,on myös todella mukavia ymmärrtäväisiä ratsastajia kohtaan. hevoset kivoja jollain hevosilla huono menneisyys ja sen vuoksi otettu parempaan talteen raijalle. Tunnit tasojen mukaan, este-koulu-länkkätunteja ja muita ihania kursseja järjestetään!Oma hevonen ollut kyseisellä tallilla hoidettiin , ruokittiin boxi putsattiin, vedet laitettiin, tarhattiin , hoidettiin haavat ja vammat jos tuli ei mitään valittamista...
      joten lopettakaa toi säälittävä jauhanta !
      suosittelen tallia♥

      • Anonyymi

        Se on paskin talli


    • Paras talli<3<3<3<3

      Hevoslaakson talli on mahtava paikka :)

    • VEERUSKAAAAA

      Voi vittu mitä paskaa täällä puhutaan se on paras talli ja kaikkia hevosia hoidetaan hyvin!

    • Nolliin

      On

    • hevoslaakson talli

      Käyn ite hevoslaakson tallilla se on ihan paras talli ikinä et turha valittaa jostai eläinten rääkkäyksestä

    • awa12

      Hevoslaakso on ihan paras<3 ihanat opet ja hepat<3

    • Anonyymi

      kuullu juttuu et talli on menny huonoon suuntaan. hevosetki kuulemma laihtuneet liikaa ja jotkut jopa äkäsia hevosia. ei kyllä ollut mitään hyvää kuultavaa

      • Anonyymi

        Nii eli nykyään siellä on eri hepat koska omistaja vaihtunu muutama vuos sitte. Kysyisin ny että miten talli toimii nykyään? Onko vielä yhtä hyvä vai onko muuttunut?


    • Anonyymi

      Yli kolme vuotta käynyt tallilla tyttöni kanssa, enkä lähtisi minnekään. Opettajat aivan ihania ja ammattitaitoisia, ratsastajien osaaminen huomioidaan hyvin tunnilla ja varmistetaan, että perustaidot kunnossa ennen uusiin asioihin siirtymistä - ei paineta kamalalla kiireellä eteenpäin, vaan aidosti opetetaan ja valmennetaan.
      Hepat tosi ihania, taitavia ja mukavia. Mukana toki on persoonia niinkuin kaikilla talleilla, mutta kiukkuisiksi tai häiriökäyttäytyviksi en sanoisi yhtäkään niistä edes leikilläni. Hevosista huolehditaan hyvin, ruokitaan säännöllisesti pitkin päivää ja huolehditaan, että aina vettä tarjolla. Karsinat siivotaan päivittäin ja puhtaita kuivikkeita lisätään aina kun tarvetta.
      Jos hevoset kipeänä tai loukkaantuneita, ei koskaan laiteta tunnille vaan jätetään mieluummin lepäämään ja varmistetaan, että ovat varmasti työskentelykunnossa.
      Tallilla hevosia, joilla on ollut rankka menneisyys ja jotka hoidettu tuolla kuntoon, kaikki kunnioitus tuosta työstä omistajille.
      Tuolla tehdään töitä hevosten KANSSA isolla sydämellä ja hevonen etusijalla, suosittelen lämpimästi kaikille, jotka etsivät lämminhenkistä hieman pienempää tallia!

    • Anonyymi

      On käyn siellä aktiivisesti tunneilla

    • Anonyymi

      Nii ihan sairaan mahtava talli mä oon ollu sunnuntaina ja silloin on Ulla mut viikol Raijja

    • Anonyymi

      Hevos laakso on ihan paska talli!

    • Anonyymi

      Itse kävin about nelisen vuotta ja en kyllä uudelleen mene. Pieni maneesi, painostavat opettajat lähettämässä joka toinen päivä kisakutsuja yms. Kerrankin kun ratsastin yhdellä ponilla niin huhhuh, heti kun karsinan oven sai auki niin poni hyökkäsi puremaan ranteeseen, puhumattakaan suitsien tai satulan laitosta. Toki nämä vain omia kokemuksiani mutta sain kyllä tarpeekseni.

    • Anonyymi

      itse suosittelen tosi paljon hevoslaakson tallia, ihania ihmisiä ja hevoset pääosin erittäin kilttejä, hevosista huomaa että niitä on hoidettu hyvin. lukuunottamatta muutamaa hevosta joista kukaan ei pidä ja niillä ei ole yhtään kiva ratsastaa. tallilla on myös inhottavia 12-14v tallityttöjä jotka kuvittelevat olevansa muita parempia ihmisiä ja hevoslaaksossa saatetaan myös vähän kehua oppilaita liikaa, sillä kaikki luulevat olevansa todella hyviä vaikka ovat vasta alkeistasoa. samoin myös tuntien tasot ovat vähän kyseenalaisia , koska edistynriden ryhmässä on ratsastajia, jotka jossain toisessa ratsastuskoulussa olisivat vielä alkeiskurssilla

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe