Markku Räsänen

uskon tytär

Missä olet nykyisin? Olisi kiva tietää miten sinulla menee
.Muistathan Trelleborgin.

31

2772

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeako?

      ajattelin tiedustella mistähän päin tämä Markku mahtaa olla? se varmaankin kaventaisi kummasti tätä hakua.

      • uskon tytär

        Pohjois suomesta, Kajaanista tai sen ympäristöstä, vuonna 1970 Trelleborgissa vähän aikaa.


      • uskon tytär
        uskon tytär kirjoitti:

        Pohjois suomesta, Kajaanista tai sen ympäristöstä, vuonna 1970 Trelleborgissa vähän aikaa.

        Luulisi jonkun tietävän missä hän on


    • Vänster och höger

      Hei, Laila!

      Olipa mukava paukku! Muistan tietenkin Trelleborgin. Muistan kauneimpana sinut; ajeltiin Impalalla, kärleksiä ongittiin. Hoidin pikku Hössänää, joka läpi seinän lentelee. Kauniita lauluja laulettiin. Onnellista aikaa, olihan. Muutin koulun jälkeen Helsinkiin. Olen yhä lentoasemalla samassa työssä. Koti on Tuusulassa.

      Etsin sinua kauan sitten Tågsjötorpista. Pikku Fiiulla ajeltiin lähellä Östersundomia. Pyörähdin katsomassa, en enää muista milloin, Vähäkyrössä, ei sinua näkynyt. Ystävää ei unohda. Sun kanssas hiekka hehkui, aallot lauloi vain.

      • uskon tytär

        No saisiko puhelin numeron tai E-mail osoitteen totta kai haluan kuulla miten sinulla on elämä mennyt ja sinä saat kuulla miten minulla.


      • uskontytär
        uskon tytär kirjoitti:

        No saisiko puhelin numeron tai E-mail osoitteen totta kai haluan kuulla miten sinulla on elämä mennyt ja sinä saat kuulla miten minulla.

        Kyllä minä olen katsonut tälle sivulle sata kertaa ja odotan vastaustasi, Hössänä muuten täyttää 41 vuotta 25 päivä niin että aika kuluu. Nyt odotan vaan että vastaat on niin ihanaa että vihdoin löysin parhaimman ystäväni ja arvaa miten olen etsinyt näinä vuosina.


      • uskontytär
        uskontytär kirjoitti:

        Kyllä minä olen katsonut tälle sivulle sata kertaa ja odotan vastaustasi, Hössänä muuten täyttää 41 vuotta 25 päivä niin että aika kuluu. Nyt odotan vaan että vastaat on niin ihanaa että vihdoin löysin parhaimman ystäväni ja arvaa miten olen etsinyt näinä vuosina.

        No niin olen taas katsellut että jos olisit antanut elon merkkejä. Minä niin odotan että saan kertoa sinulle yhteisistä tuttavista sillä paljon on tapahtunut ja samalla haluaisin myös kysellä sinulta niistä tuttavista joita tunsimme silloin. Se on tärkeää minulle joten ystäväni anna kuulua itsestäsi. Laila


      • minä vain
        uskon tytär kirjoitti:

        No saisiko puhelin numeron tai E-mail osoitteen totta kai haluan kuulla miten sinulla on elämä mennyt ja sinä saat kuulla miten minulla.

        Muutin T- torpista 1978 joten ei ihme jos et löytänyt. Saat kuulla enenmmän sitten. LK


      • runotyttö 48

        Vihdoin sinä ja ei mkään provo.
        Ihan niin kuin kirjoitat niin tiedän että se olet sinä. Kiva löytää sinut, ja olen kyllä utelias kuulemaan miten sinulla nämä vuodet ovat menneet ja luulen että sinäkin saatat kuunnella miten minulla.
        Annella on aina vaan nalle tallella, jonka ostit hänelle yksivuotis lahjaksi. Ja sitten on yksi toinen joka on sinulle vähän velkaakin niin että olisiko aika maksaa????
        Minä olen sukuloimassa joten en ole ehtinyt datalle pariin viikkoon mutta kesälomakin loppuu aina ja työt alkaa niin että, olisi kivaa kuulla sinusta ja mahdollisesta perheestäsi. tiedät kuka


      • uskon tytär

        Jag väntar samtal, du har mitt nummer, jag fins på SKYPE åxo.


      • ystäväsi no .1
        uskon tytär kirjoitti:

        Jag väntar samtal, du har mitt nummer, jag fins på SKYPE åxo.

        nyt olen tullut lomilta ja vielä kotona muutamia päiviä ennenkö työt alkaa. joten sait kai puhelin numeroni lähetin sen sinulle texti viestinä. ystävällisin terveisin LK


      • lklklklklklklklklklk
        ystäväsi no .1 kirjoitti:

        nyt olen tullut lomilta ja vielä kotona muutamia päiviä ennenkö työt alkaa. joten sait kai puhelin numeroni lähetin sen sinulle texti viestinä. ystävällisin terveisin LK

        no niin ystäväni niin paljon on kertomista ja on ollut kovia vuosia. Sinä et halua kuunnella, kai tiesit että jäin leskeksi 78 ja olen pärjännyt ilman kenenkään apua ja saanut lapset isoiksi. Ja aina ajatellut että joskus vielä parannetaan maailmaa ja ollaan ystäviä. Haluan olla ystävä myös puolisosi kanssa. Nyt en jaksa enenpää. Jos et halua ottaa thteyttä niin en voi sille mitään. Hauskaa viikon loppua sinulle nja perheellesi.


      • eestiläismies
        uskon tytär kirjoitti:

        Jag väntar samtal, du har mitt nummer, jag fins på SKYPE åxo.

        ma ootan ka, teil on minu number, mul on ka skype


      • ooooooooooo
        eestiläismies kirjoitti:

        ma ootan ka, teil on minu number, mul on ka skype

        älä swotke mitään mikäon minulle pyhää sillä sinun kirjoituksesi ei passaa tänne . käsitätkö että tämä ei ole mitään leikkiä vaan ihan täysin totta ja rehellistäjoten pyydän älä sekaannu.


      • yö lintu
        eestiläismies kirjoitti:

        ma ootan ka, teil on minu number, mul on ka skype

        olitpa kuka hyvänsä niin toivon ettäet pilaa jotain joka on minulle kallisarvoista, mutta toisaalata jos olet asiaan kuuluva niin olet hyväksytty,muuten on vähän naurettavaa jos joku vieras sekaantuu asioihin místäei tiedä mitään ja et voi edes arvata miten tärkeä tämä asia on minulle.mutta jos olet HÄNEN läheinen niin tietysti olet mukana. Sillä olen ennakkoluuloton ja kiltti ihminen mutta en kärsi mitään leikin laskioita silloin kun etsin ystävääni,se pitää olla rehellistä ja minun ystäväni on hyväksytty sellaisena kun on ja mikään ei muuta ajatustani


      • ?+
        yö lintu kirjoitti:

        olitpa kuka hyvänsä niin toivon ettäet pilaa jotain joka on minulle kallisarvoista, mutta toisaalata jos olet asiaan kuuluva niin olet hyväksytty,muuten on vähän naurettavaa jos joku vieras sekaantuu asioihin místäei tiedä mitään ja et voi edes arvata miten tärkeä tämä asia on minulle.mutta jos olet HÄNEN läheinen niin tietysti olet mukana. Sillä olen ennakkoluuloton ja kiltti ihminen mutta en kärsi mitään leikin laskioita silloin kun etsin ystävääni,se pitää olla rehellistä ja minun ystäväni on hyväksytty sellaisena kun on ja mikään ei muuta ajatustani

        ?


      • jag är ledsenj
        ?+ kirjoitti:

        ?

        men förstår inte varför det är så svårt, jag ville beretta så mycket och sen vill du inte helt blötsligt


      • ?
        jag är ledsenj kirjoitti:

        men förstår inte varför det är så svårt, jag ville beretta så mycket och sen vill du inte helt blötsligt

        ?


      • impala 63

        ota yhteyttä haluaisin puhua sinun kanssasi.


      • T Y T Ä R
        impala 63 kirjoitti:

        ota yhteyttä haluaisin puhua sinun kanssasi.

        ovat arvoitus eikö niin ja varsinkin jos joku toinen sanelee ehdot että et ota yhteyttä muuten minä jne. Löytääkseen ystävänsä on paras keino mennä työpaikalle ja kysyä suoraan mikä on.


      • .
        T Y T Ä R kirjoitti:

        ovat arvoitus eikö niin ja varsinkin jos joku toinen sanelee ehdot että et ota yhteyttä muuten minä jne. Löytääkseen ystävänsä on paras keino mennä työpaikalle ja kysyä suoraan mikä on.

        .


      • a
        . kirjoitti:

        .

        ebb


      • l.... k.......i

        facebok


      • Öinen tuuli valvoo
        runotyttö 48 kirjoitti:

        Vihdoin sinä ja ei mkään provo.
        Ihan niin kuin kirjoitat niin tiedän että se olet sinä. Kiva löytää sinut, ja olen kyllä utelias kuulemaan miten sinulla nämä vuodet ovat menneet ja luulen että sinäkin saatat kuunnella miten minulla.
        Annella on aina vaan nalle tallella, jonka ostit hänelle yksivuotis lahjaksi. Ja sitten on yksi toinen joka on sinulle vähän velkaakin niin että olisiko aika maksaa????
        Minä olen sukuloimassa joten en ole ehtinyt datalle pariin viikkoon mutta kesälomakin loppuu aina ja työt alkaa niin että, olisi kivaa kuulla sinusta ja mahdollisesta perheestäsi. tiedät kuka

        Laila ystäväni!

        Kiitos joulukortista, herätit minun horroksesta!

        En tiennyt sinun noin kiihkeästi minua etsivän. Ihan sattumalta kesäkuussa vilkaisin omalla nimellä googlettamalla, millaisia kaimoja minulla on. Avasin etsintäkuulutuksesi ja pikku hiljaa ymmärsin itseni olevan hukassa. Vastasin sanoilla, joista minut tunnistat, sanoilla joilla me mukeloina hupsuteltiin.

        Pakokauhu iski minuun viestini jälkeen. En rohjennut käydä katsomassa, olitko huomannut vastaustani. Ujo ja muutenkin arka aina olen ollut. Vanha, vaatimaton, mutta soma kännykkäni on aina kiinni. Akku on niin loppu että jos puhelin soi, hän rääkäisee ja virta on poikki. Kannan aina mukanani työpuhelinta. Uskomattomia selityksiä, mietit ehkä; silti totta.

        Sain tänään joulukortin kirjekuoressa. Tuttu käsiala, aavistin oikein keneltä on. Posti sai aikoinaan kiikuttaa monta kaunista ajatusta Trelleborgista Ouluun ja Oulusta Tågsjötorpiin. Usein muistelen, kuinka Annen kanssa syötiin ruotsalaisesta puskasta vadelmia. Pikku Hössänä, hoidin tyttöä mielelläni.

        Laitoin virtaa vanhaan kännykkään ja niin viestisi löysi oikean.

        En ihan vielä uskalla soittaa. Anna meiliosoite tekstiviestinä, niin kirjoitan, kunhan sydämeni vähän rauhoittuu. Meillä riittää kertomuksia neljänkymmenen vuoden hukassa olon ajalta.

        Taas aallot karkeloi, kuu hehkui niin. Yö kukkain tuoksut toi kun suudeltiin.


    • yhteydenpitoon

      Facebok,Skype,kännykkä, postikin kulkee,e-posti on ystävyyden työkalu.

      • kiitos sä xzaö

        ei anna tulosta, tyhjää joka päivä


      • Nimikin on
        kiitos sä xzaö kirjoitti:

        ei anna tulosta, tyhjää joka päivä

        kai on hyvä syy olla pää pensaassa. Ja ystävän aliarviointi, hänkin on vaan ihminen.


      • Kopioi viimeiseksi
        Nimikin on kirjoitti:

        kai on hyvä syy olla pää pensaassa. Ja ystävän aliarviointi, hänkin on vaan ihminen.

        Laila ystäväni!

        Kiitos joulukortista, herätit minun horroksesta!

        En tiennyt sinun noin kiihkeästi minua etsivän. Ihan sattumalta kesäkuussa vilkaisin omalla nimellä googlettamalla, millaisia kaimoja minulla on. Avasin etsintäkuulutuksesi ja pikku hiljaa ymmärsin itseni olevan hukassa. Vastasin sanoilla, joista minut tunnistat, sanoilla joilla me mukeloina hupsuteltiin.

        Pakokauhu iski minuun viestini jälkeen. En rohjennut käydä katsomassa, olitko huomannut vastaustani. Ujo ja muutenkin arka aina olen ollut. Vanha, vaatimaton, mutta soma kännykkäni on aina kiinni. Akku on niin loppu että jos puhelin soi, hän rääkäisee ja virta on poikki. Kannan aina mukanani työpuhelinta. Uskomattomia selityksiä, mietit ehkä; silti totta.

        Sain tänään joulukortin kirjekuoressa. Tuttu käsiala, aavistin oikein keneltä on. Posti sai aikoinaan kiikuttaa monta kaunista ajatusta Trelleborgista Ouluun ja Oulusta Tågsjötorpiin. Usein muistelen, kuinka Annen kanssa syötiin ruotsalaisesta puskasta vadelmia. Pikku Hössänä, hoidin tyttöä mielelläni.

        Laitoin virtaa vanhaan kännykkään ja niin viestisi löysi oikean.

        En ihan vielä uskalla soittaa. Anna meiliosoite tekstiviestinä, niin kirjoitan, kunhan sydämeni vähän rauhoittuu. Meillä riittää kertomuksia neljänkymmenen vuoden hukassa olon ajalta.

        Taas aallot karkeloi, kuu hehkui niin. Yö kukkain tuoksut toi kun suudeltiin.


      • 4801
        Kopioi viimeiseksi kirjoitti:

        Laila ystäväni!

        Kiitos joulukortista, herätit minun horroksesta!

        En tiennyt sinun noin kiihkeästi minua etsivän. Ihan sattumalta kesäkuussa vilkaisin omalla nimellä googlettamalla, millaisia kaimoja minulla on. Avasin etsintäkuulutuksesi ja pikku hiljaa ymmärsin itseni olevan hukassa. Vastasin sanoilla, joista minut tunnistat, sanoilla joilla me mukeloina hupsuteltiin.

        Pakokauhu iski minuun viestini jälkeen. En rohjennut käydä katsomassa, olitko huomannut vastaustani. Ujo ja muutenkin arka aina olen ollut. Vanha, vaatimaton, mutta soma kännykkäni on aina kiinni. Akku on niin loppu että jos puhelin soi, hän rääkäisee ja virta on poikki. Kannan aina mukanani työpuhelinta. Uskomattomia selityksiä, mietit ehkä; silti totta.

        Sain tänään joulukortin kirjekuoressa. Tuttu käsiala, aavistin oikein keneltä on. Posti sai aikoinaan kiikuttaa monta kaunista ajatusta Trelleborgista Ouluun ja Oulusta Tågsjötorpiin. Usein muistelen, kuinka Annen kanssa syötiin ruotsalaisesta puskasta vadelmia. Pikku Hössänä, hoidin tyttöä mielelläni.

        Laitoin virtaa vanhaan kännykkään ja niin viestisi löysi oikean.

        En ihan vielä uskalla soittaa. Anna meiliosoite tekstiviestinä, niin kirjoitan, kunhan sydämeni vähän rauhoittuu. Meillä riittää kertomuksia neljänkymmenen vuoden hukassa olon ajalta.

        Taas aallot karkeloi, kuu hehkui niin. Yö kukkain tuoksut toi kun suudeltiin.

        laitoin sinulle mail E-posti osoitteeni nyt vaan en tiedä onko minulla oikea numero.
        Muuten on Facebok myös , sen voit löytää nimelläni. Olen niin iloinen kun löysit.

        Oikeassa, paljon on puhuttavaa asioita vuosien varrelta. Anna kuulua itsestäsi
        pian sillä odottavan aika tulee aina pitkäksi. (osta uusi kännykkä hahhaaa)


      • LiMakkemu
        4801 kirjoitti:

        laitoin sinulle mail E-posti osoitteeni nyt vaan en tiedä onko minulla oikea numero.
        Muuten on Facebok myös , sen voit löytää nimelläni. Olen niin iloinen kun löysit.

        Oikeassa, paljon on puhuttavaa asioita vuosien varrelta. Anna kuulua itsestäsi
        pian sillä odottavan aika tulee aina pitkäksi. (osta uusi kännykkä hahhaaa)

        Tämä kännykkä on huono. Pitää olla nopea.. Muuten ei viesti lähde.


      • <3 ystävä
        LiMakkemu kirjoitti:

        Tämä kännykkä on huono. Pitää olla nopea.. Muuten ei viesti lähde.

        E-posti osoitteeni on etunimeni ja viisi ensinmäistä kirjainta sukunimestäni @hotmail.com
        Joten nyt pitäisi tulla perille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe