TOTUUS VAPAAMUURAREISTA

A.P.Kosonen

Se mitä on Vapaamuurariudesta puhuttu ja mitä se pitää sisällään on ollut joiltakin piilossa. Valotetaan vähän asiaa vapaamuurareista.

Tutustuin reilut 20vuotta sitten hyvään ystävääni, joka on ollut luotettava ystäväni ja jonka ystäviin kuului eri ammattikunnan edustajia. Mukana oli joitakin vapaamuurariystäviä myös. Pitkään ollut vapaamuurari kertoi asioita luottoystävälleni, joka järkyttyi pahemman kerran, vaikka oli joitakin epälytyksiä ollut asioiden olemassaolosta. Sen minkä ystäväni kertoi minulle kuulleensa vapaamuurareista, tuli täysin suoraan ja mitään empimättä. Sana vapaamuurarius tulee kiteytyneeksi sanana siitä että tehdään mitä huvittaa toisen suojeluksessa. Vapaamuurarit ovat mukana monessa Suomalaisesssa elinkeinotoiminnassa aina Suomen Yrittäjiin asti, eri virkamiestehtävissä, hallituksessa, kansanedustajina, kunnallisessa virkamiestehtävissä ja toimissa. Ystäväni kertoi että vapaamuurarit ovat aina olleet samat toimijat hintakartellien ja korruption taustalla. Saman vahvisti eräs yrittäjä, joka irtautui vapaamuurareista vuosia sitten että Suomessa oikeuslaitoksen tuomareita toimii vapaamuurareita vielä tänä päivänäkin jossa päätöksiä sovitaan etukäteen vapaamuurarien tapaan. Vapaamuuraririkolliset ovat oikeusjärjestelmän suosiossa ja suojassa eivätkä saa minkäänlaisia tuomioita laittomista toimistaan. Koko vapaamuurarius on salaliittokuvioita täynnä, joka on ulottanut lonkeronsa syvälle Suomen hallitukseen asti. Toimia joita vapaamuurarit harjoittavat on täysin moraalitonta enkä hyväksy missään nimessä heidän toimintaansa. Itse pidin sitä tietoa yllättävänä kun sain kuulla vapaamuurareissa olevan henkilön olevan tekemisissä huumeiden ja jopa prostituution kanssa. Monella vapaamuurarilla on alkoholiongelmia jonka olen myös kuullut. Tämä ja moni muu saa ihmiset varmasti tajuamaan että mikä Suomen yhteiskunnassa mättään. Se on osaksi vapaamuurarius koska lonkerot ovat syvällä.

Vapaamuurarit harjoittavat:

- korruptiota
- rahanpesua
- kestitsemistä
- lahjontaa ( tuomarit, varatuomarit ja asianajajat, pankit ym. )
- suosiminen ( virat eri hallintoportaassa )
- hintakartellit
- hallituksessa
- lukemattomissa kunnallisissa toimielimissä ( rehtorit, opettajat, kunnan politiikot ym. ym. )
- omien ja yhteisten vapaamuurareiden etujen ajaminen
- sekä muu epärehellinen toiminta

82

3796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jalkoihin jäänyt

      Ja kun katsoo jäsenluetteloiden ammattinimikkeitä, niin kyllä hirvittää. Ja säännöt ja moraalisesti oikeudenmukaisesti (muka) eläminen koskee kyllä vaan heitä ja heidän läheisiään. Kaikki muut ovat ns. vapaata riistaa.

      • pakosalla

        listaan lisään lääkärit ja naisten tuhoaminen...olen yksi heistä...(TERVEYDENHUOLTO)...ei ole sitä miltä se näyttäää.....yhä sairaampien vallankäyttäjien maa tämä on


    • Inkkulilaa

      Tämä ilmiö on todella iso,kun ajattelee koko maailmaa. On paljon sellaista mitä meille ei kerrota. Siis tavallisille ihmisille.

      • viisas...

        ja syy on se, että te ette kuitenkaan ymmärtäisi sitä kaikkea. Miksi vaivata pikku päätä, jos on tyhmä?


    • Miksi vouhoat hörhöhuijareiden huuhaapaskapalstalla asiasta? Miksi et kertää todistusaineistoasi ja näytä sitä (ota kopiot kaikesta) poliisille tai sitten medialle itselleen?

      Noitavainomenetelmät eivät todista.

      • Vai niin!!!

        Mitä itse vouhaat täällä,jos tämä on niin "hörhöhuijari" palsta pelkästään? Miksi sitten vaivaudut tänne edes katsomaan? Eihän täällä ole sulle mitään sellaista asiaa,jos kaikki on vaan pelkkää huuhaata sulle.


      • f fkv fdmv

        Lukkijurpo taitaa olla rappareita...


      • AitoSkepo
        f fkv fdmv kirjoitti:

        Lukkijurpo taitaa olla rappareita...

        Ja tuollako sinä kumoat LJ:n argumentin?
        Kysyn vaan.


      • hehhehehehh
        f fkv fdmv kirjoitti:

        Lukkijurpo taitaa olla rappareita...

        Lukkijurpo toimii suihinottohuorana vapaamuurareiden salaisissa menoissa. Pakkohan hänen on puolustaa palkkansa maksajia. =D


      • hehhehehehh kirjoitti:

        Lukkijurpo toimii suihinottohuorana vapaamuurareiden salaisissa menoissa. Pakkohan hänen on puolustaa palkkansa maksajia. =D

        Et pysty ehdottamaan moista skenaariota jos et TIEDÄ ASIAA ITSE! Paljonko kännisten ukkojen bukkake-sessiot tuottavat sinulle?


      • hahahahah
        Lukkijurpo kirjoitti:

        Et pysty ehdottamaan moista skenaariota jos et TIEDÄ ASIAA ITSE! Paljonko kännisten ukkojen bukkake-sessiot tuottavat sinulle?

        sinähän sen hinnaston tiedät


      • ½Erkki
        Lukkijurpo kirjoitti:

        Et pysty ehdottamaan moista skenaariota jos et TIEDÄ ASIAA ITSE! Paljonko kännisten ukkojen bukkake-sessiot tuottavat sinulle?

        Selvästi ainakin suuttui,kun vapaamuurareista tuli juttua tuo LJ. Miksi notkua täällä tosiaan,jos tää kaikki on vaan hörhöilyä ja edes kommentoida. Haukkua huvikseen vai tarkoituksella........Hmmmmm..........???


      • ½Erkki kirjoitti:

        Selvästi ainakin suuttui,kun vapaamuurareista tuli juttua tuo LJ. Miksi notkua täällä tosiaan,jos tää kaikki on vaan hörhöilyä ja edes kommentoida. Haukkua huvikseen vai tarkoituksella........Hmmmmm..........???

        Ettekö te hörhöt keksi mitään uutta? Lattea ja tylsä totuus Vapaamuurareista on kerrottu lukuisia kertoja (näennäisokkultistinen sosiaalinen klubi), mutta teille paskaa syöville hörhöhuorille se ei kelpaa. Oletteko kateellisia siitä että tajusin heti ottaa korvaukset rahana enkä ole tyhmä huuhaahuijareiden fanaatikko kuten te.


      • hahahahah kirjoitti:

        sinähän sen hinnaston tiedät

        En voi tietää. Siksi kysyn sellaiselta joka on juuri kertonut tietävänsä.


      • Jurpoukki
        Lukkijurpo kirjoitti:

        Ettekö te hörhöt keksi mitään uutta? Lattea ja tylsä totuus Vapaamuurareista on kerrottu lukuisia kertoja (näennäisokkultistinen sosiaalinen klubi), mutta teille paskaa syöville hörhöhuorille se ei kelpaa. Oletteko kateellisia siitä että tajusin heti ottaa korvaukset rahana enkä ole tyhmä huuhaahuijareiden fanaatikko kuten te.

        No hyvä tietää kuka sulle maksaa ja mitä palvot ilmeisesti.Kiitos tiedosta.Ainahan joku verkkoa kutoo.Kerro sä sitten jotain uutta,kun olet asian ytimessä.


      • 7+6

        Vittu muuten vedit koko palstan parhaimmat pohjat tyhmyydessäsi. Jumalauta mikä spede olet.
        Voi hyvää päivää näitä palstasekoilojoita. Nappuloita kaikki kun ei ymmärrä mitä kirjoitetaan. Miksi menisin kertomaan poliisille ja medialle itselleen jotka ovat itse vapaamuurareita. ..Sano miksi?
        Heittosi on sama kun sanoisit äidillesi joka päivä että olet hänen oikea, oma poikansa?

        Toiseksi tarvitseeko kaikkea todistaa kun haet listan netistä ja rupeat selvittämään nimiyhteyksiä. Jos et vielä tiennyt vapaamuurareista kaikkea niin nyt tiedät ainakin osan. Yllätyt miten varmasti korruptoitunut Suomi todellisuudessa on. Niin yllätyi itsekin ja lisää tulen yllättymään.

        Jotku asiat sitten ovat yksinkertaisia mutta jotkut taas eivät!


      • paennut

        edes poliisi, eikä media....eivät siis uskalla... turvattomia todella ollaan, ei sitä moni tajua..


      • efefewedvcf
        paennut kirjoitti:

        edes poliisi, eikä media....eivät siis uskalla... turvattomia todella ollaan, ei sitä moni tajua..

        vapaamurariliitto vähän niinkuin Mafian, Kluluxklanin ja Woodoon sekoitus. Siitä syyntyy varmastikin melkoinen sekameteli. Saisko lisävaloa.


    • Illuminoitu

      Hyvä että otit asian esille.

      Jos tuo menisi ihmisten jakeluun, niin meillä olisi vallankumous aika pian.

      Tässä on muuten vapaamuurareiden suomenkieliset nettisivut.
      http://www.vapaamuurarit.fi/

      Riikka Söyring blogissa juttu vapaamuurareista.
      http://riikkasoyring.blogit.uusisuomi.fi/2010/06/15/kirkolliset-vapaamuurarit-suomessa/

      Elämään-lehden verkkosivuille lisää.
      http://www.sro.fi/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=104&Itemid=550

      "Pappien määrä vapaamuurariliikkeessä kasvanut"

      "Juhani Julinille ovi vapaamuurariloosiin avautui liike-elämän kautta."

      "Saaristokadun temppeliin oli tuotu rituaalia varten vapaamuurarien symbolit, harppi ja suorakulma. Alttarilla oli myös avattu Raamattu, tosin vain yhtenä kalusteena muun rekvisiitan joukossa. Vapaamuurarivalan Julin vannoi polvistuneena alttarin äärellä käsi Raamatulla:

      ”Kurkkuni leikattakoon poikki, kieleni reväistäköön irti juuria myöten ja haudattakoon meren hiekkaan matalan veden merkin kohtaan, jossa vesi nousee ja laskee kahdesti 24 tunnissa, jos ikinä tieten tai tahtoen loukkaan tätä juhlallista valaani tai velvollisuuttani oppipojaksi otettuna vapaamuurarina. Jumala minua auttakoon ja pitäköön minut järkkymättömänä sen täyttämisessä.”

      Valan vakuudeksi kokelas antoi suudelman Pyhän Raamatun kanteen.

      – Vähän ilkeää se teki, Julin muistaa."

    • mafioosi

      Voin kerrankin tämän asian yhteydessä sanoa: IHANAA... on se että joku ymmärtää mistä on kysymys....listaan lisään vielä naisten alistamisen ja tuhoaminen (pelkään pahoin että näin kävi Auerillekin) ...olen yksi heistä.....olen hoitaja ja lääkärit pitävät tätä juonitteluvaltaa terveydenhuollossa....me naiset kutsumme sitä Suomen mafioosiksi...julkisella puolella esim. opettajit ja rehtorit saavat tuen kunnanjohtajilta ja muilta virkamiehiltä...minua pelottaa ajatus siitä miten yhä sairaampien ihmisten vallassa on tämä mätä yhteiskunta...
      on ollut raskasta elää kun kukaan ei tahdo uskoa, mutta kun tiedän että edes joku tietää mistä on kysymys, auttaa jaksamaan...

    • valoisayö

      Hienoa, että tästä keskustellaan...tätä vaapaamuurariutta harrastetaan paljon julkisella sektorilla...siellä naisvaltasilla aloilla on miellyttäjä naiset ( käytän heistä sanaa tämän päivän kurtisaanit). On kuntia joissa annetaan tuki esim. jollekin naisesimielle, työntekijät valitaan tarkkaan esim. hoitoalalle niin, niin, niin, kyllä, kyllä, kyllä, aivan, aivan jne ilman omaa tahtoa olevat. On kunta, jossa ei ole alle 35 vuotiaita vanhustyössä, niinpä 10 v. kuluttua on kunta ongelmien edessä. Ne naiset jotka mielyttää näitä rappareita ovat heikkoja itsetunnoltaan ja toimivat itsekkäästi ajattelematta tulevaisuutta. Olen jatat maasa oleva hoitaja ja huolestuttaa tämä kaikkialle lonkeronsa vienyt vapaamuurarius. Se näkyy kaikkialla mm. meidän käyttämä tietojärjestelmästä ei löydy heidän nimiään vaikka tietojen tulisi siirtyä automaattisesti väestörekisteristä.

      • Illuminoitu

        Enemmän pitäisi olla mölyä näistä vapaamuurareista, mutta eihän media mitään niistä kirjoittele kun taitaa vapaamuurarit omistaa senkin.

        Itselleni oli ihan uutta tuo, että meillä on vapaamuurari pappejakin. Ja jotkut vielä hakevat kirkosta sitä hengellistä ravintoa, jotta jaksavat painaa oravanpyörässä ja palvella näitä vapaamuurareita.


      • kyttääjä #5

        Ilmoitin viestisi ylläpidolle.


      • granmom
        Illuminoitu kirjoitti:

        Enemmän pitäisi olla mölyä näistä vapaamuurareista, mutta eihän media mitään niistä kirjoittele kun taitaa vapaamuurarit omistaa senkin.

        Itselleni oli ihan uutta tuo, että meillä on vapaamuurari pappejakin. Ja jotkut vielä hakevat kirkosta sitä hengellistä ravintoa, jotta jaksavat painaa oravanpyörässä ja palvella näitä vapaamuurareita.

        Näin juhannusyönä teen vetoomuksen. Olen vapaamuurareitten tuhoma nainen. Se tarkoittaa sitä että otetaan ihmisoikeudet. Tapahtui KYS:ssä tossa -80-90 luvun vaihteessa. Työkaverini oli Kuopion yliopiston sosiaaliprofessorin vaimo ja hän kiukutteli ettei halunnut työskennellä eronneen kanssa. (olin eronnut perheväkivallan vuoksi) Mukaan lähti ex-työkaveri, nykyinen hallinnon ylilääkäri . Olin kuvitellut työpaikkaani turvalliseksi. Minusta siis alkoi tässä valtakunnassa yksinhuoltajien syrjintä. Katkottiin työsuhteet, ei hoidettu vakavasti sairaana, mustamaalattiin, valehdeltiin, kirjoitettiin vääriä lausntoja jne. Yleensä siihen kuuluu kunnissa jo tutuksi tullut juonittelu. Koen suurata vastuuta, koska olin väärässä paikassa väärään aikaan. Lisäksi olin ollut liian nätti. (kuulin siitä myöhemmin) Juha-Tapion "kelpaat kelle vaan" on minusta tehty. Näin toimii rapparit. Olen hakenut apua eduskunnan oikeusapumieheltä, Kuopiosssa lakimiehiltä ja poliisilta, ja vaikka mistä, mistään et saa apua. Aluksi asiaani hoiti naispoliisi kunnes minulle ilmoitettiin miespoliisin jatkavan, en ole koskaan saanut vastausta.
        Lääninlääkärit valvoo...nyt meidän johtaja on läänistä tullut.... valvonta siis jatkuu..PYYDÄN APUA....pelastakaa tämä maailma ! Pentti Linklola sanoi yli 10 v. sitten tullaan aikaan jolloin puolet on terapeutteja ja puolet niiden potilaita. Elämme tätä aikaa myös työterveyshuolloissa. Voi olla että tämäkin viesti poistetaan, siksi kirjoitan nyt yöllä.


      • kyttääjä #5
        kyttääjä #5 kirjoitti:

        Ilmoitin viestisi ylläpidolle.

        Puustisen linkittämällä sivustollaan on linkki "Internetin kattavimpaan listana poikarakkaudessivustoista".

        Puustisen viesti on syytä poistaa ja antaa tyypille pysyvät bännit.


      • Illuminoitu
        granmom kirjoitti:

        Näin juhannusyönä teen vetoomuksen. Olen vapaamuurareitten tuhoma nainen. Se tarkoittaa sitä että otetaan ihmisoikeudet. Tapahtui KYS:ssä tossa -80-90 luvun vaihteessa. Työkaverini oli Kuopion yliopiston sosiaaliprofessorin vaimo ja hän kiukutteli ettei halunnut työskennellä eronneen kanssa. (olin eronnut perheväkivallan vuoksi) Mukaan lähti ex-työkaveri, nykyinen hallinnon ylilääkäri . Olin kuvitellut työpaikkaani turvalliseksi. Minusta siis alkoi tässä valtakunnassa yksinhuoltajien syrjintä. Katkottiin työsuhteet, ei hoidettu vakavasti sairaana, mustamaalattiin, valehdeltiin, kirjoitettiin vääriä lausntoja jne. Yleensä siihen kuuluu kunnissa jo tutuksi tullut juonittelu. Koen suurata vastuuta, koska olin väärässä paikassa väärään aikaan. Lisäksi olin ollut liian nätti. (kuulin siitä myöhemmin) Juha-Tapion "kelpaat kelle vaan" on minusta tehty. Näin toimii rapparit. Olen hakenut apua eduskunnan oikeusapumieheltä, Kuopiosssa lakimiehiltä ja poliisilta, ja vaikka mistä, mistään et saa apua. Aluksi asiaani hoiti naispoliisi kunnes minulle ilmoitettiin miespoliisin jatkavan, en ole koskaan saanut vastausta.
        Lääninlääkärit valvoo...nyt meidän johtaja on läänistä tullut.... valvonta siis jatkuu..PYYDÄN APUA....pelastakaa tämä maailma ! Pentti Linklola sanoi yli 10 v. sitten tullaan aikaan jolloin puolet on terapeutteja ja puolet niiden potilaita. Elämme tätä aikaa myös työterveyshuolloissa. Voi olla että tämäkin viesti poistetaan, siksi kirjoitan nyt yöllä.

        Ei tätä maailmaa saa pelastettua muut kun havahtuneet ihmiset johon vaaditaan se että ihmiset yhdistyvät ja kieltäytyvät palvelemasta tätä täysin läpeensä mätää korruptoitunutta pyramidihuijaus järjestelmää. Mutta vähän epäilen että me ihmiset mitään mahdetaan, koska me ollaan hölmöjä, meidät on aivopesty ja me ollaan välinpitämättömiä, ja vain harvat osaavat kyseenalaistaa meidän järjestelmän. Suurinosa ihmisistä pidetään unessa kaikenmaailman hölynpölyviihteen avulla. Koko meidän kapitalisminen järjestelmä on eliitin organisoima järjestelmä ja rahan virtaaminen on ehdoton edellytys tämän kapitalismisen järjestelmän ylläpidolle. Koko tämä eliitin organisoima kapitalismi romahtaisi jos ihmiset lakkaisivat palvelemasta näitä vapaamuurari eliittejä. Sitten jos ihminen alkaa ajattelmaan ja kyseenalaistamaan asioita niin hänet saatetaan johtaa harhaan salaliittosotkuilla jotta ihmisten olisi vaikeampaa järjestäytyä, ihmiset eivät tiedä mihin tahoon luottaa, hyvääkin ajava liike muuttuu ihmisen pelokkaassa mielessä pahaksi, koska sitä johtaakin eliitti, joka haluaa meidät orjuuttaa ja siten herännyt ihminen alkaakin puolustamaan nykyistä eliitin organisoimaa pyramidihuijaus järjestelmää.

        Mitään ufojakaan ei tule meitä auttamaan, tai jeesuksia, ihmisten täytyy ottaa itse vastuu elämästään. Kuka edes haluaisi auttaa lampaita? koska pelokkaat lampaat eivät kuitenkaan ottaisi itse vastuuta avun jälkeen, vaan olisi hetken päästä jälleen samassa tilanteessa. Kriittiseen ajatteluun kykeneviä valveutuneita kansalaisia olisi paljon mielekkäämpi auttaa, mutta eihän sellaiset ihmiset edes tarvitsisi apua.


      • valoisayö
        Illuminoitu kirjoitti:

        Ei tätä maailmaa saa pelastettua muut kun havahtuneet ihmiset johon vaaditaan se että ihmiset yhdistyvät ja kieltäytyvät palvelemasta tätä täysin läpeensä mätää korruptoitunutta pyramidihuijaus järjestelmää. Mutta vähän epäilen että me ihmiset mitään mahdetaan, koska me ollaan hölmöjä, meidät on aivopesty ja me ollaan välinpitämättömiä, ja vain harvat osaavat kyseenalaistaa meidän järjestelmän. Suurinosa ihmisistä pidetään unessa kaikenmaailman hölynpölyviihteen avulla. Koko meidän kapitalisminen järjestelmä on eliitin organisoima järjestelmä ja rahan virtaaminen on ehdoton edellytys tämän kapitalismisen järjestelmän ylläpidolle. Koko tämä eliitin organisoima kapitalismi romahtaisi jos ihmiset lakkaisivat palvelemasta näitä vapaamuurari eliittejä. Sitten jos ihminen alkaa ajattelmaan ja kyseenalaistamaan asioita niin hänet saatetaan johtaa harhaan salaliittosotkuilla jotta ihmisten olisi vaikeampaa järjestäytyä, ihmiset eivät tiedä mihin tahoon luottaa, hyvääkin ajava liike muuttuu ihmisen pelokkaassa mielessä pahaksi, koska sitä johtaakin eliitti, joka haluaa meidät orjuuttaa ja siten herännyt ihminen alkaakin puolustamaan nykyistä eliitin organisoimaa pyramidihuijaus järjestelmää.

        Mitään ufojakaan ei tule meitä auttamaan, tai jeesuksia, ihmisten täytyy ottaa itse vastuu elämästään. Kuka edes haluaisi auttaa lampaita? koska pelokkaat lampaat eivät kuitenkaan ottaisi itse vastuuta avun jälkeen, vaan olisi hetken päästä jälleen samassa tilanteessa. Kriittiseen ajatteluun kykeneviä valveutuneita kansalaisia olisi paljon mielekkäämpi auttaa, mutta eihän sellaiset ihmiset edes tarvitsisi apua.

        niin, me työssä olevat ihmiset elämme yhä itsekkäämpien, ahneiden, röyhkeämpien ja omaa etua tavottellevien yhteisöissä, myös siellä mihin yleisesti luotetaan ja missä oletaan moraalin ja toisten kunnioituksen vielä olevan jäljellä....liian moni sulkee silmäsä ja meiltä vaaditaan hyvin ristiriitaista käytöstä, pitää hymyillä ja olla iloisia. Ollaan mietitty - mihin tämä johtaa...psykolgisesti ihminen jää kylmäksi ajaessaan vain omaa etuaan...ihminen on ihminen vain yhteydessä toisiin....kun kirjoitin yöllä, sain viestin ylläpitäjältä, nimimerkiltä kyttääjä jossa annettiin ymmärtää, miten iso veli valvoo.....tällä hetkellä ei voi luottaa täysin kuin omaan perheeseen....onnettomia on ne joilla ei sitä ole..


      • jumalauta1918981

        "jos joku keskustelee yleisellä tasolla lapsista" Luki sivulla.

        Miksi vitussa sinun täytyisi saada keskustella "yleisellä" tasolla lapsista sitten?

        Mikä vitun fetissi siihen asiaan on että täytyy raivota sivustollaan tuolla tavalla?

        Aikalaiset epäilykset herää kun ollaan noin vauhkona lapsista.

        Toivon tosiaan että tuo pelle bannataan 4ever.


      • treasure-in-little-grove
        jumalauta1918981 kirjoitti:

        "jos joku keskustelee yleisellä tasolla lapsista" Luki sivulla.

        Miksi vitussa sinun täytyisi saada keskustella "yleisellä" tasolla lapsista sitten?

        Mikä vitun fetissi siihen asiaan on että täytyy raivota sivustollaan tuolla tavalla?

        Aikalaiset epäilykset herää kun ollaan noin vauhkona lapsista.

        Toivon tosiaan että tuo pelle bannataan 4ever.

        Miksi sitten popula tekee BIOLOGISELLA TAVALLA LAPSIA ITSELLEEN? Mikä FETISSI siihen oikein liittyy? Mikseivät kaikki voi olla vain YKSINÄISIÄ SINKKUJA koko ikänsä, ilman puolisoita ja lapsia? Kävelkää kaupungilla ja tsiikatkaa vastaantulevia lastenvaunuja työntäviä nuoria parikymppisiä tytöntylleröitä, jotka pilkkanaurua hörsköttäen tirskuvat kaikille vastaantuleville yli kolmikymppisille miehille täysin estoitta, ja avoimesti osoittavat heihin pilkkaansa ja halveksuntaansa sekä ulvovat ja mylvivät lastenvaunujen vierellä kipitteleville ystävättärilleen: "HIHHIIHIIIIHIIIII, KYL VAAN TOISET EI SITTEN MITENKÄÄN PÄÄSE LUUSERIUDESTAAN EROON, KATO NY TOTAKIN TOOOOSI VANHAA PULTSARIÄIJÄÄ!", vaikka vastaantulija olisi kolmikymppinen mies, joka tietoisesti on valinnut erakkomunkin elämäntavan eikä käytä lainkaan alkoholia eikä syö lainkaan lihaa eikä käytä huumeita. Tällaista tauotonta pilkkakonserttia saa kaupungilla liikkuessaan kuunnella myös viisikymppisiltä prouwilta, jotka tienaavat satojatuhansia euroja kuukaudessa bisnesoptioistaan tekemättä yhtään mitään.

        Sitten myös valtavirtamedia syöttää vuorokaudet, viikot ja vuodet ympäriinsä joka tuutista, että "vain silloin mies voi olla onnellinen, jos hän etsii ja löytää itselleen NAISEN JA MENEE SEN KANSSA NAIMISIIN JA SAA LAPSIA!" Tällainen on kuitenkin TÄYTTÄ VALEHTELUA. Salaseurat soluttavat kouluttamiaan bitch-narttuja baareihin iskemän miehiä VOIDAKSEEN TEHDÄ MIEHIÄ ONNETTOMIKSI! Bitch-nartut houkuttelevat miehet sänkyyn kanssaan tekemään biologisia lapsia, ja niiden tultua maailmaan OTTAVAT AVIOERON, ja huoltajuuskiistoissa oikeudet määräävät kersat AINA naisen huoltajuuteen ja miehen maksamaan itsensä kipeäksi elatusmaksuja. NIIN ETTÄ MIKÄ IHMEEN FETISSI VALTAVIRTAMEDIALLA ON HOUKUTELLA MIEHIÄ KAIKKEEN TUOHON HELVETINRUMBAAN, kysyn minä.

        Kun näette kaupungilla "onnellisen näköisiä aviopareja" ja lastenvaunuja työnteleviä henkilöitä, niin muistakaa, että ne ovat VAIN IHMISKOPIOROBOTTIEN LUOMAA HARHAA, koska todellisuudessa mitään oikeita aviopareja eikä lastenvaunuja työnteleviä oikeita ihmisiä eikä oikeita lapsia ei Suomessa näe MISSÄÄN, koska ne kaikki ovat pelkkiä örkkirobotteja, ja koska Suomi on vain pelkkä litteä Kopioplaneetta avaruudessa. Koko valtavirtamedia on myös pelkkää robottien luomaa harhaa.

        Minun "raivoamiseni" näistä asioista on kuitenkin herrasmiesmäistä, koska olen monta kertaa sanonut, että te muutamat harvat oikeat ihmiset (joita Suomessa on tarkemmin sanottuna vain 5 kpl ja minä, yhteensä 6, jotka emme pääse kohtaamaan toisiamme live-elämässä, sillä örkkihelvettirobotit estävät sen), älkää tulko provosoiduksi ihmiskopiorobottien tai valtavirtamedian käyttäytymisestä sillä tavoin, että alkaisitte käyttää väkivaltaa niitä vastaan. VETÄYTYKÄÄ POIS kaikista tilanteista, joissa alkaa tulla provokaatioita. Lakatkaa seuraamasta tämän Kopioplaneetan houkutuksia alkoholiin, partneriseksiin, lihansyöntiin ja huumeisiin. Minä olen viettänyt aikakausia erakkona juuri siksi, ettei minun tarvitse katsella eikä kuunnella tämän Kopioplaneetan sairasta menoa.

        Niin että PELKKÄ LAPSISTA KESKUSTELEMINEN ja LASTEN KATSELEMINEN INTERNETISSÄ on kuulkaa E-H-K-Ä täysin eri asia kuin tehdä biologisia lapsia örkkibitchnartturobottien kanssa ja osallistua siihen helvetinrumbaan, joka kaikkeen tuohon touhuun täällä Kopioplaneetalla liittyy. VAIKKA SE "LÖYTÄMÄNNE NAINEN" OLISI MIELESTÄNNE KUINKA UPEA JA VIEHÄTTÄVÄ TAHANSA, NIIN ÄLKÄÄ USKOKO, TAI MUUTEN TE LANKEATTE SEN NAISEN PAULOIHIN JA TEETTE ASIOITA, JOITA ON SITTEN ENÄÄ MYÖHÄISTÄ PERUA! Älkää sitten tulko jälkeenpäin minua syyttämään, ettenkö olisi etukäteen varoittanut tämän Kopioplaneetan ansoista ja sen örkkirobottien juonitteluista saada ihmiset lankeamaan saastaisiin juttuihinsa.

        On kuitenkin lohdutukseksi sanottava, että KAIKKI UUSUSKONNOLLENI VILPITTÖMÄT SEURAAJAT, JOTKA NOUDATTAVAT KÄYTÄNNÖSSÄ ELÄMÄNOHJEITA LUOPUA ALKOHOLISTA, PARTNERISEKSISTÄ, LIHANSYÖNNISTÄ A HUUMEISTA, SAAVUTTAVAT ALKUPERÄISEN MAAPALLON PARATIISIN, Siellä kuitenkin on sitten niitä Peter Pan -leffoista tuttuja Kadonneita Poikia, jotka eivät koskaan vanhene. Tällainen on Silver-Kristuksen Toisen Tulemuksen ja Nooan Tulvan Kirkon Paratiisi, mutta jos se ei kelpaa, niin seuratkoot erakkomunkit sitten jotakin muuta uskontoa, jonka paratiisiplaneetalla ei niitä alaikäisiä Kadonneita Poikia ole.


      • treasure-in-little-grove
        treasure-in-little-grove kirjoitti:

        Miksi sitten popula tekee BIOLOGISELLA TAVALLA LAPSIA ITSELLEEN? Mikä FETISSI siihen oikein liittyy? Mikseivät kaikki voi olla vain YKSINÄISIÄ SINKKUJA koko ikänsä, ilman puolisoita ja lapsia? Kävelkää kaupungilla ja tsiikatkaa vastaantulevia lastenvaunuja työntäviä nuoria parikymppisiä tytöntylleröitä, jotka pilkkanaurua hörsköttäen tirskuvat kaikille vastaantuleville yli kolmikymppisille miehille täysin estoitta, ja avoimesti osoittavat heihin pilkkaansa ja halveksuntaansa sekä ulvovat ja mylvivät lastenvaunujen vierellä kipitteleville ystävättärilleen: "HIHHIIHIIIIHIIIII, KYL VAAN TOISET EI SITTEN MITENKÄÄN PÄÄSE LUUSERIUDESTAAN EROON, KATO NY TOTAKIN TOOOOSI VANHAA PULTSARIÄIJÄÄ!", vaikka vastaantulija olisi kolmikymppinen mies, joka tietoisesti on valinnut erakkomunkin elämäntavan eikä käytä lainkaan alkoholia eikä syö lainkaan lihaa eikä käytä huumeita. Tällaista tauotonta pilkkakonserttia saa kaupungilla liikkuessaan kuunnella myös viisikymppisiltä prouwilta, jotka tienaavat satojatuhansia euroja kuukaudessa bisnesoptioistaan tekemättä yhtään mitään.

        Sitten myös valtavirtamedia syöttää vuorokaudet, viikot ja vuodet ympäriinsä joka tuutista, että "vain silloin mies voi olla onnellinen, jos hän etsii ja löytää itselleen NAISEN JA MENEE SEN KANSSA NAIMISIIN JA SAA LAPSIA!" Tällainen on kuitenkin TÄYTTÄ VALEHTELUA. Salaseurat soluttavat kouluttamiaan bitch-narttuja baareihin iskemän miehiä VOIDAKSEEN TEHDÄ MIEHIÄ ONNETTOMIKSI! Bitch-nartut houkuttelevat miehet sänkyyn kanssaan tekemään biologisia lapsia, ja niiden tultua maailmaan OTTAVAT AVIOERON, ja huoltajuuskiistoissa oikeudet määräävät kersat AINA naisen huoltajuuteen ja miehen maksamaan itsensä kipeäksi elatusmaksuja. NIIN ETTÄ MIKÄ IHMEEN FETISSI VALTAVIRTAMEDIALLA ON HOUKUTELLA MIEHIÄ KAIKKEEN TUOHON HELVETINRUMBAAN, kysyn minä.

        Kun näette kaupungilla "onnellisen näköisiä aviopareja" ja lastenvaunuja työnteleviä henkilöitä, niin muistakaa, että ne ovat VAIN IHMISKOPIOROBOTTIEN LUOMAA HARHAA, koska todellisuudessa mitään oikeita aviopareja eikä lastenvaunuja työnteleviä oikeita ihmisiä eikä oikeita lapsia ei Suomessa näe MISSÄÄN, koska ne kaikki ovat pelkkiä örkkirobotteja, ja koska Suomi on vain pelkkä litteä Kopioplaneetta avaruudessa. Koko valtavirtamedia on myös pelkkää robottien luomaa harhaa.

        Minun "raivoamiseni" näistä asioista on kuitenkin herrasmiesmäistä, koska olen monta kertaa sanonut, että te muutamat harvat oikeat ihmiset (joita Suomessa on tarkemmin sanottuna vain 5 kpl ja minä, yhteensä 6, jotka emme pääse kohtaamaan toisiamme live-elämässä, sillä örkkihelvettirobotit estävät sen), älkää tulko provosoiduksi ihmiskopiorobottien tai valtavirtamedian käyttäytymisestä sillä tavoin, että alkaisitte käyttää väkivaltaa niitä vastaan. VETÄYTYKÄÄ POIS kaikista tilanteista, joissa alkaa tulla provokaatioita. Lakatkaa seuraamasta tämän Kopioplaneetan houkutuksia alkoholiin, partneriseksiin, lihansyöntiin ja huumeisiin. Minä olen viettänyt aikakausia erakkona juuri siksi, ettei minun tarvitse katsella eikä kuunnella tämän Kopioplaneetan sairasta menoa.

        Niin että PELKKÄ LAPSISTA KESKUSTELEMINEN ja LASTEN KATSELEMINEN INTERNETISSÄ on kuulkaa E-H-K-Ä täysin eri asia kuin tehdä biologisia lapsia örkkibitchnartturobottien kanssa ja osallistua siihen helvetinrumbaan, joka kaikkeen tuohon touhuun täällä Kopioplaneetalla liittyy. VAIKKA SE "LÖYTÄMÄNNE NAINEN" OLISI MIELESTÄNNE KUINKA UPEA JA VIEHÄTTÄVÄ TAHANSA, NIIN ÄLKÄÄ USKOKO, TAI MUUTEN TE LANKEATTE SEN NAISEN PAULOIHIN JA TEETTE ASIOITA, JOITA ON SITTEN ENÄÄ MYÖHÄISTÄ PERUA! Älkää sitten tulko jälkeenpäin minua syyttämään, ettenkö olisi etukäteen varoittanut tämän Kopioplaneetan ansoista ja sen örkkirobottien juonitteluista saada ihmiset lankeamaan saastaisiin juttuihinsa.

        On kuitenkin lohdutukseksi sanottava, että KAIKKI UUSUSKONNOLLENI VILPITTÖMÄT SEURAAJAT, JOTKA NOUDATTAVAT KÄYTÄNNÖSSÄ ELÄMÄNOHJEITA LUOPUA ALKOHOLISTA, PARTNERISEKSISTÄ, LIHANSYÖNNISTÄ A HUUMEISTA, SAAVUTTAVAT ALKUPERÄISEN MAAPALLON PARATIISIN, Siellä kuitenkin on sitten niitä Peter Pan -leffoista tuttuja Kadonneita Poikia, jotka eivät koskaan vanhene. Tällainen on Silver-Kristuksen Toisen Tulemuksen ja Nooan Tulvan Kirkon Paratiisi, mutta jos se ei kelpaa, niin seuratkoot erakkomunkit sitten jotakin muuta uskontoa, jonka paratiisiplaneetalla ei niitä alaikäisiä Kadonneita Poikia ole.

        Jos se nyt sitten joitakin lohduttaa, niin lisäsin tuon pitkän vastaustekstini sinne osiosivulleni nimeltä "Talking about Kids is Criminal". Onhan se hyvä, että saan kentältä palautetta, niin voin täydentää sanomani ymmärrettävyyttä web-sivustoilani ja tällä salaliittoteoria-palstalla.


      • kyllästynyt,
        treasure-in-little-grove kirjoitti:

        Jos se nyt sitten joitakin lohduttaa, niin lisäsin tuon pitkän vastaustekstini sinne osiosivulleni nimeltä "Talking about Kids is Criminal". Onhan se hyvä, että saan kentältä palautetta, niin voin täydentää sanomani ymmärrettävyyttä web-sivustoilani ja tällä salaliittoteoria-palstalla.

        Painu skitso helvettiin pedarijuttuinesi!


      • kyllästynyt,
        kyllästynyt, kirjoitti:

        Painu skitso helvettiin pedarijuttuinesi!

        Puustinen väittää joutuneensa sukulaistensa juonittelun kohteeksi. Suku osti Puustiselle menolipun Tahitin lomalle mutta kun paluun aika tuli, ei rahaa enää tullutkaan ja Puustinen jäi Brasiliaan jumiin murhaajien ja huorien armoille.

        http://jurassictahiti.webs.com/brazilianletters.htm

        Puustisen tuntien koko juttu on pelkkää paskapuhetta mutta silti ihan hauska. Jos Puustinen olisi minun sukulaiseni, voisin tosiaan tarjota menomatkan vaikka Mogadishuun tai muuhun turvalliseen kohteeseen;)


      • treasure-in-little-grove
        kyllästynyt, kirjoitti:

        Painu skitso helvettiin pedarijuttuinesi!

        Oleskelen tietyistä syistä tällä hetkellä Suomessa, joka jo on ikuinen helvetti. Samoin oleskelevat Suomi-helvetissä kaikki nuo minua vainoavat raivokkaat mukijoitsijajoukkiot, jotka kirjoittelevat tälle palstalle, ja se on heidän ainoa "elämänsä", jota minä en saisi heidän mukaansa "häiritä" jutuillani. Uskomattoman hirvittävä PELKO estää heitä vapautumasta aggressioistaan ja lähtemään esim. Eteläisen Tyynen Valtameren Paratiisisaarille, vaikka he saisivat minulta siihen ilmaiset lentoliput ja myös ilmaista käyttörahaa siellä vuosikausien elämistä varten, koska he ovat vihaholisteja, kuten alkoholistit. He saavat vihantunteesta ja itseään siihen lietsomisesta ainoan elinenergiansa, tai ainakin he niin uskottelevat itselleen ja muille. He vaistoavat, että he saattaisivat tosiaankin vapautua Paratiisisaarilla aggressioistaan ja joukkotuhonta-ajatuksistaan, ja se ei käy ollenkaan laatuun heille. Mihinköhän väkivaltasalaseuraan tuokin minua tällä palstalla vainoava ja minua uhkaileva olento kuuluu. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

        Minä saan näistä minuun kohdistetuista uhkailuviesteistä ideoita kirjoittaa vaikka loputtomasti pitkiä vastausviestejä, jotka ryöstän eli kopioin tältä palstalta ja laitan omille web-sivustoilleni kannattajieni ja seuraajieni luettavaksi, todisteeksi, että Suomi-helvetti on täynnä pelkkiä örkkihelvettirobotteja, vaikka ne örkitkään eivät sitä itse aina välttämättä edes tajua, vaan kuvittelevat olevansa ihmisiä.

        Huomatkaa, että nuo minua vainoavat örkit eivät koskaan esiinny täällä omalla nimellään, vaan ampuvat puskista solvaus- ja uhkailupaskaa päälleni, vaikka en itse ole koskaan tehnyt noille örkeille henkilökohtaisesti mitään. Tavallisesti jos joku varastaa jonkun tyttö- tai poikaystävän, tai omaisuuden, tai vie työpaikan tai asunnon, niin silloin henkilökohtainen kostaminen on edes jotenkin rationaalisesti "ymmärrettävää", vaikkakaan ei hyväksyttävää. Vain mieleltään vaikeasti sairaat hyökkäävät tuntemattomien vastaantulijoiden tai kenen tahansa tuntemattoman kimppuun umpimähkäisesti, kuten minun kimppuuni on käyty, koska örkit ja heitä palvovat salaseuralaiset ovat aina mieleltään vaikeasti sairaita, ja ne kieltäytyvät kaikesta avusta. Siksi en sääli niitä lainkaan, vaan annan niiden mädäntyä omaan paskaansa. Heidän kanssaan ei voi älyllisesti keskustella mistään, koska heillä ei ole siihen kapasiteettia. Sama kuin koettaisi kärpäselle opettaa tekstiä lehdestä, jonka päälle se paskoo.

        Olen siis oikeassa kaikissa väitteissäni, että Suomi on ikuinen helvetti, joka on täynnä örkkihelvettirobotteja. Vaikka olen lähes 10 vuoden ajan mainostanut uususkontoani netissä ja kertonut kontaktitietojani, niin EN OLE KOKO AIKANA SAANUT YHTÄKÄÄN POSITIIVISTA YHTEYDENOTTOA, vaan kaikki viestit ovat olleet pelkkää kiroilua, uhkailua, pilkkaa ja herjaa.

        Vain tämä väliaikainen huono taloudellinen tilanteeni estää minua muuttamasta takaisin Tahitille, mutta heti kun saan riittävän summan rahaa, minä häivyn täältä ikuisesta helvetistä.


      • 8
        treasure-in-little-grove kirjoitti:

        Oleskelen tietyistä syistä tällä hetkellä Suomessa, joka jo on ikuinen helvetti. Samoin oleskelevat Suomi-helvetissä kaikki nuo minua vainoavat raivokkaat mukijoitsijajoukkiot, jotka kirjoittelevat tälle palstalle, ja se on heidän ainoa "elämänsä", jota minä en saisi heidän mukaansa "häiritä" jutuillani. Uskomattoman hirvittävä PELKO estää heitä vapautumasta aggressioistaan ja lähtemään esim. Eteläisen Tyynen Valtameren Paratiisisaarille, vaikka he saisivat minulta siihen ilmaiset lentoliput ja myös ilmaista käyttörahaa siellä vuosikausien elämistä varten, koska he ovat vihaholisteja, kuten alkoholistit. He saavat vihantunteesta ja itseään siihen lietsomisesta ainoan elinenergiansa, tai ainakin he niin uskottelevat itselleen ja muille. He vaistoavat, että he saattaisivat tosiaankin vapautua Paratiisisaarilla aggressioistaan ja joukkotuhonta-ajatuksistaan, ja se ei käy ollenkaan laatuun heille. Mihinköhän väkivaltasalaseuraan tuokin minua tällä palstalla vainoava ja minua uhkaileva olento kuuluu. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

        Minä saan näistä minuun kohdistetuista uhkailuviesteistä ideoita kirjoittaa vaikka loputtomasti pitkiä vastausviestejä, jotka ryöstän eli kopioin tältä palstalta ja laitan omille web-sivustoilleni kannattajieni ja seuraajieni luettavaksi, todisteeksi, että Suomi-helvetti on täynnä pelkkiä örkkihelvettirobotteja, vaikka ne örkitkään eivät sitä itse aina välttämättä edes tajua, vaan kuvittelevat olevansa ihmisiä.

        Huomatkaa, että nuo minua vainoavat örkit eivät koskaan esiinny täällä omalla nimellään, vaan ampuvat puskista solvaus- ja uhkailupaskaa päälleni, vaikka en itse ole koskaan tehnyt noille örkeille henkilökohtaisesti mitään. Tavallisesti jos joku varastaa jonkun tyttö- tai poikaystävän, tai omaisuuden, tai vie työpaikan tai asunnon, niin silloin henkilökohtainen kostaminen on edes jotenkin rationaalisesti "ymmärrettävää", vaikkakaan ei hyväksyttävää. Vain mieleltään vaikeasti sairaat hyökkäävät tuntemattomien vastaantulijoiden tai kenen tahansa tuntemattoman kimppuun umpimähkäisesti, kuten minun kimppuuni on käyty, koska örkit ja heitä palvovat salaseuralaiset ovat aina mieleltään vaikeasti sairaita, ja ne kieltäytyvät kaikesta avusta. Siksi en sääli niitä lainkaan, vaan annan niiden mädäntyä omaan paskaansa. Heidän kanssaan ei voi älyllisesti keskustella mistään, koska heillä ei ole siihen kapasiteettia. Sama kuin koettaisi kärpäselle opettaa tekstiä lehdestä, jonka päälle se paskoo.

        Olen siis oikeassa kaikissa väitteissäni, että Suomi on ikuinen helvetti, joka on täynnä örkkihelvettirobotteja. Vaikka olen lähes 10 vuoden ajan mainostanut uususkontoani netissä ja kertonut kontaktitietojani, niin EN OLE KOKO AIKANA SAANUT YHTÄKÄÄN POSITIIVISTA YHTEYDENOTTOA, vaan kaikki viestit ovat olleet pelkkää kiroilua, uhkailua, pilkkaa ja herjaa.

        Vain tämä väliaikainen huono taloudellinen tilanteeni estää minua muuttamasta takaisin Tahitille, mutta heti kun saan riittävän summan rahaa, minä häivyn täältä ikuisesta helvetistä.

        Et tietenkään saa mitään kehuja koska KAIKKI TIETÄVÄT sinusta totuuden. Oley valehteleva pedofiilipaska. Sellainen torakka jota vihataan erityisen paljon. Kun sinut paiskataan häkkiin toivo heti pääseväsi eristykseen. Muuten et pitkään ole ehjä. Vankilassakin sattuu olemaan isiä ja veljiä.

        Muuta Brasiliaan. Ilha de Queimada Grande on loistavan asumaton paratiisisaari täynnä mitä kauneimpia eläimiä ja kasveja.


      • sixtyniner
        treasure-in-little-grove kirjoitti:

        Oleskelen tietyistä syistä tällä hetkellä Suomessa, joka jo on ikuinen helvetti. Samoin oleskelevat Suomi-helvetissä kaikki nuo minua vainoavat raivokkaat mukijoitsijajoukkiot, jotka kirjoittelevat tälle palstalle, ja se on heidän ainoa "elämänsä", jota minä en saisi heidän mukaansa "häiritä" jutuillani. Uskomattoman hirvittävä PELKO estää heitä vapautumasta aggressioistaan ja lähtemään esim. Eteläisen Tyynen Valtameren Paratiisisaarille, vaikka he saisivat minulta siihen ilmaiset lentoliput ja myös ilmaista käyttörahaa siellä vuosikausien elämistä varten, koska he ovat vihaholisteja, kuten alkoholistit. He saavat vihantunteesta ja itseään siihen lietsomisesta ainoan elinenergiansa, tai ainakin he niin uskottelevat itselleen ja muille. He vaistoavat, että he saattaisivat tosiaankin vapautua Paratiisisaarilla aggressioistaan ja joukkotuhonta-ajatuksistaan, ja se ei käy ollenkaan laatuun heille. Mihinköhän väkivaltasalaseuraan tuokin minua tällä palstalla vainoava ja minua uhkaileva olento kuuluu. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

        Minä saan näistä minuun kohdistetuista uhkailuviesteistä ideoita kirjoittaa vaikka loputtomasti pitkiä vastausviestejä, jotka ryöstän eli kopioin tältä palstalta ja laitan omille web-sivustoilleni kannattajieni ja seuraajieni luettavaksi, todisteeksi, että Suomi-helvetti on täynnä pelkkiä örkkihelvettirobotteja, vaikka ne örkitkään eivät sitä itse aina välttämättä edes tajua, vaan kuvittelevat olevansa ihmisiä.

        Huomatkaa, että nuo minua vainoavat örkit eivät koskaan esiinny täällä omalla nimellään, vaan ampuvat puskista solvaus- ja uhkailupaskaa päälleni, vaikka en itse ole koskaan tehnyt noille örkeille henkilökohtaisesti mitään. Tavallisesti jos joku varastaa jonkun tyttö- tai poikaystävän, tai omaisuuden, tai vie työpaikan tai asunnon, niin silloin henkilökohtainen kostaminen on edes jotenkin rationaalisesti "ymmärrettävää", vaikkakaan ei hyväksyttävää. Vain mieleltään vaikeasti sairaat hyökkäävät tuntemattomien vastaantulijoiden tai kenen tahansa tuntemattoman kimppuun umpimähkäisesti, kuten minun kimppuuni on käyty, koska örkit ja heitä palvovat salaseuralaiset ovat aina mieleltään vaikeasti sairaita, ja ne kieltäytyvät kaikesta avusta. Siksi en sääli niitä lainkaan, vaan annan niiden mädäntyä omaan paskaansa. Heidän kanssaan ei voi älyllisesti keskustella mistään, koska heillä ei ole siihen kapasiteettia. Sama kuin koettaisi kärpäselle opettaa tekstiä lehdestä, jonka päälle se paskoo.

        Olen siis oikeassa kaikissa väitteissäni, että Suomi on ikuinen helvetti, joka on täynnä örkkihelvettirobotteja. Vaikka olen lähes 10 vuoden ajan mainostanut uususkontoani netissä ja kertonut kontaktitietojani, niin EN OLE KOKO AIKANA SAANUT YHTÄKÄÄN POSITIIVISTA YHTEYDENOTTOA, vaan kaikki viestit ovat olleet pelkkää kiroilua, uhkailua, pilkkaa ja herjaa.

        Vain tämä väliaikainen huono taloudellinen tilanteeni estää minua muuttamasta takaisin Tahitille, mutta heti kun saan riittävän summan rahaa, minä häivyn täältä ikuisesta helvetistä.

        Miksi olet eläkkeellä?


      • treasure-in-little-grove
        8 kirjoitti:

        Et tietenkään saa mitään kehuja koska KAIKKI TIETÄVÄT sinusta totuuden. Oley valehteleva pedofiilipaska. Sellainen torakka jota vihataan erityisen paljon. Kun sinut paiskataan häkkiin toivo heti pääseväsi eristykseen. Muuten et pitkään ole ehjä. Vankilassakin sattuu olemaan isiä ja veljiä.

        Muuta Brasiliaan. Ilha de Queimada Grande on loistavan asumaton paratiisisaari täynnä mitä kauneimpia eläimiä ja kasveja.

        Vankilatuomioni alussa vuonna 2004 pyysin päästä yksinäiseen eristysselliin lusimaan koko tuomioni. Laki velvoittaa vanginvartijoita järjestämään vangin yksinäisselliin koko tuomion ajaksi, mikäli vanki sitä vaatii turvallisuussyistä. Lisäksi olen siviilissä asunut suurimman osan elämästäni yksin. Olen myös meditoinut perunakuopan kaltaisissa olosuhteissa kuukausi- ja vuositolkulla yhtäjaksoisesti seitsemänkin tuntia päivässä, joten eristäytyminen maailmasta ei tuota minulle vaikeuksia.

        Ihmisellä on kuitenkin myös velvollisuuksia maailmaa kohtaan, joten totaalinen eristyminen ei ole hyväksi. Kylläpähän asia on niin, että kaikkien aikakausien ja uskontojen mystikot, askeetit ja erakkomunkit ovat viettäneet pitkiä ajanjaksoja eristyneessä meditaatiossa luostareissa, autiomaissa, luolissa ja kaukaisten korpien erämaakämpissä ihan vain sitä varten, että he saavuttaisivat paratiisin. Intiaaneilla paratiisi on Autuaammat Metsästysmaat, buddhalaisilla Puhtaat Maat, hinduilla korkeatasoiset planeetat, kristityillä Taivasten Valtakunta jne. Kukaan oikeanlainen meditoija ei siis pyri kohdunkaltaiseen olotilaan, sillä jos sellaiseen pyritään, niin seurauksena on sitten kohtuun joutuminen uudelleen ja jälleensyntyminen, ja nimenomaan jälleensyntymien pakottavasta kiertokulustahan meditaatiolla pyritään vapautumaan. Meditaatio auttaa itsensähillinnässä ja elämänhallinnassa. Oikeanlainen meditaatio on sellaista, että pyrkii saavuttamaan oman paratiisinsa PAIKKANA, eikä vain sisäisenä mielentilana. Jotkut haluavat saavuttaa paratiisipaikan jo tässä elämässä. Tämä on kannatettava idea, ja olen itse löytänyt sellaisen eteläiseltä Tyyneltä Valtamereltä, mutta koska sinne matkustaminen on kallista, niin herää kysymys, miksei paratiisipaikkaa voisi saavuttaa siinä maassa, jossa asuu? Silloin jokainen köyhäkin voisi löytää paratiisinsa sieltä, missä hän elää. No, on avattava asumassaan paikassa henkinen tähtiportti paratiisiin, eikä se vaadi miljoonien dollarien avaruusrakettien väsäämistä.

        Olen itse päätynyt sellaiseen ideaan, että paratiisi ei muodostu ainoastaan upeasta kasvillisuudesta ja eläimistöstä, vaan paratiisin kaikkein paras aarre on siellä asuvat fantastiset ihmiset. Perustamassani uususkonnossa paratiisi on Alkuperäinen Maapallo, jossa asuu Peter Pan -tarinan Kadonneet Pojat, joita on siellä kymmeniä miljoonia. MINÄ MUUTEN ITSE OLEN TAVANNUT OIKEAN PETER PANIN VIRON TARTOSSA VUONNA 1999, ja hän on yksi Silver-Kristuksen opetuslapsista, nimeltään Filippos. Peter Pan -tarinan kirjoittaja on skotlantilainen kirjailija Sir James Matthew Barrie, kirjailijanimeltään J. M. Barrie (1860 – 1937). Peter Pan -tarinaahan pidetään yleisesti vain satuna, mutta useat sadut perustuvat todellisuuteen.

        Suomen perustuslaki takaa uskonnonvapauden, niin että saan uskoa haluamallani tavalla. Uususkontoni ja sen levittäminen web-sivustoillani ei vahingoita ketään.


      • sympatiaa...
        granmom kirjoitti:

        Näin juhannusyönä teen vetoomuksen. Olen vapaamuurareitten tuhoma nainen. Se tarkoittaa sitä että otetaan ihmisoikeudet. Tapahtui KYS:ssä tossa -80-90 luvun vaihteessa. Työkaverini oli Kuopion yliopiston sosiaaliprofessorin vaimo ja hän kiukutteli ettei halunnut työskennellä eronneen kanssa. (olin eronnut perheväkivallan vuoksi) Mukaan lähti ex-työkaveri, nykyinen hallinnon ylilääkäri . Olin kuvitellut työpaikkaani turvalliseksi. Minusta siis alkoi tässä valtakunnassa yksinhuoltajien syrjintä. Katkottiin työsuhteet, ei hoidettu vakavasti sairaana, mustamaalattiin, valehdeltiin, kirjoitettiin vääriä lausntoja jne. Yleensä siihen kuuluu kunnissa jo tutuksi tullut juonittelu. Koen suurata vastuuta, koska olin väärässä paikassa väärään aikaan. Lisäksi olin ollut liian nätti. (kuulin siitä myöhemmin) Juha-Tapion "kelpaat kelle vaan" on minusta tehty. Näin toimii rapparit. Olen hakenut apua eduskunnan oikeusapumieheltä, Kuopiosssa lakimiehiltä ja poliisilta, ja vaikka mistä, mistään et saa apua. Aluksi asiaani hoiti naispoliisi kunnes minulle ilmoitettiin miespoliisin jatkavan, en ole koskaan saanut vastausta.
        Lääninlääkärit valvoo...nyt meidän johtaja on läänistä tullut.... valvonta siis jatkuu..PYYDÄN APUA....pelastakaa tämä maailma ! Pentti Linklola sanoi yli 10 v. sitten tullaan aikaan jolloin puolet on terapeutteja ja puolet niiden potilaita. Elämme tätä aikaa myös työterveyshuolloissa. Voi olla että tämäkin viesti poistetaan, siksi kirjoitan nyt yöllä.

        Niin, tuolta se varmasti skitsofreenikosta itsestään tuntuu. Todella paskamainen tauti. Sinä voisit puhua tästä seuraavala kerralla lääkärillesi (käythän toki säännöllisissä kontrolleissa?!). Ahdistustasi voi lievittää se, että et kiusaisi itseäsi tällaisilla palstoilla.


      • valoisayö
        sympatiaa... kirjoitti:

        Niin, tuolta se varmasti skitsofreenikosta itsestään tuntuu. Todella paskamainen tauti. Sinä voisit puhua tästä seuraavala kerralla lääkärillesi (käythän toki säännöllisissä kontrolleissa?!). Ahdistustasi voi lievittää se, että et kiusaisi itseäsi tällaisilla palstoilla.

        niin..ei minulla ole tautia...eikä kontrollikäyntejä...kuuntele Juha-Tapion "kelpaat kelle vaan" niin toivon mukaan se avaa hieman asiaa..


      • Raippaa roistolle
        kyttääjä #5 kirjoitti:

        Ilmoitin viestisi ylläpidolle.

        minäpä kyttäsin kyttääjää.Pappeja on vapaamuurareina,ja heidän nimiäänkin on ollut netissä joidenkin.Entiset vapaamuurarit myös asiasta ovat viestineet


      • Kadotettu maa
        treasure-in-little-grove kirjoitti:

        Miksi sitten popula tekee BIOLOGISELLA TAVALLA LAPSIA ITSELLEEN? Mikä FETISSI siihen oikein liittyy? Mikseivät kaikki voi olla vain YKSINÄISIÄ SINKKUJA koko ikänsä, ilman puolisoita ja lapsia? Kävelkää kaupungilla ja tsiikatkaa vastaantulevia lastenvaunuja työntäviä nuoria parikymppisiä tytöntylleröitä, jotka pilkkanaurua hörsköttäen tirskuvat kaikille vastaantuleville yli kolmikymppisille miehille täysin estoitta, ja avoimesti osoittavat heihin pilkkaansa ja halveksuntaansa sekä ulvovat ja mylvivät lastenvaunujen vierellä kipitteleville ystävättärilleen: "HIHHIIHIIIIHIIIII, KYL VAAN TOISET EI SITTEN MITENKÄÄN PÄÄSE LUUSERIUDESTAAN EROON, KATO NY TOTAKIN TOOOOSI VANHAA PULTSARIÄIJÄÄ!", vaikka vastaantulija olisi kolmikymppinen mies, joka tietoisesti on valinnut erakkomunkin elämäntavan eikä käytä lainkaan alkoholia eikä syö lainkaan lihaa eikä käytä huumeita. Tällaista tauotonta pilkkakonserttia saa kaupungilla liikkuessaan kuunnella myös viisikymppisiltä prouwilta, jotka tienaavat satojatuhansia euroja kuukaudessa bisnesoptioistaan tekemättä yhtään mitään.

        Sitten myös valtavirtamedia syöttää vuorokaudet, viikot ja vuodet ympäriinsä joka tuutista, että "vain silloin mies voi olla onnellinen, jos hän etsii ja löytää itselleen NAISEN JA MENEE SEN KANSSA NAIMISIIN JA SAA LAPSIA!" Tällainen on kuitenkin TÄYTTÄ VALEHTELUA. Salaseurat soluttavat kouluttamiaan bitch-narttuja baareihin iskemän miehiä VOIDAKSEEN TEHDÄ MIEHIÄ ONNETTOMIKSI! Bitch-nartut houkuttelevat miehet sänkyyn kanssaan tekemään biologisia lapsia, ja niiden tultua maailmaan OTTAVAT AVIOERON, ja huoltajuuskiistoissa oikeudet määräävät kersat AINA naisen huoltajuuteen ja miehen maksamaan itsensä kipeäksi elatusmaksuja. NIIN ETTÄ MIKÄ IHMEEN FETISSI VALTAVIRTAMEDIALLA ON HOUKUTELLA MIEHIÄ KAIKKEEN TUOHON HELVETINRUMBAAN, kysyn minä.

        Kun näette kaupungilla "onnellisen näköisiä aviopareja" ja lastenvaunuja työnteleviä henkilöitä, niin muistakaa, että ne ovat VAIN IHMISKOPIOROBOTTIEN LUOMAA HARHAA, koska todellisuudessa mitään oikeita aviopareja eikä lastenvaunuja työnteleviä oikeita ihmisiä eikä oikeita lapsia ei Suomessa näe MISSÄÄN, koska ne kaikki ovat pelkkiä örkkirobotteja, ja koska Suomi on vain pelkkä litteä Kopioplaneetta avaruudessa. Koko valtavirtamedia on myös pelkkää robottien luomaa harhaa.

        Minun "raivoamiseni" näistä asioista on kuitenkin herrasmiesmäistä, koska olen monta kertaa sanonut, että te muutamat harvat oikeat ihmiset (joita Suomessa on tarkemmin sanottuna vain 5 kpl ja minä, yhteensä 6, jotka emme pääse kohtaamaan toisiamme live-elämässä, sillä örkkihelvettirobotit estävät sen), älkää tulko provosoiduksi ihmiskopiorobottien tai valtavirtamedian käyttäytymisestä sillä tavoin, että alkaisitte käyttää väkivaltaa niitä vastaan. VETÄYTYKÄÄ POIS kaikista tilanteista, joissa alkaa tulla provokaatioita. Lakatkaa seuraamasta tämän Kopioplaneetan houkutuksia alkoholiin, partneriseksiin, lihansyöntiin ja huumeisiin. Minä olen viettänyt aikakausia erakkona juuri siksi, ettei minun tarvitse katsella eikä kuunnella tämän Kopioplaneetan sairasta menoa.

        Niin että PELKKÄ LAPSISTA KESKUSTELEMINEN ja LASTEN KATSELEMINEN INTERNETISSÄ on kuulkaa E-H-K-Ä täysin eri asia kuin tehdä biologisia lapsia örkkibitchnartturobottien kanssa ja osallistua siihen helvetinrumbaan, joka kaikkeen tuohon touhuun täällä Kopioplaneetalla liittyy. VAIKKA SE "LÖYTÄMÄNNE NAINEN" OLISI MIELESTÄNNE KUINKA UPEA JA VIEHÄTTÄVÄ TAHANSA, NIIN ÄLKÄÄ USKOKO, TAI MUUTEN TE LANKEATTE SEN NAISEN PAULOIHIN JA TEETTE ASIOITA, JOITA ON SITTEN ENÄÄ MYÖHÄISTÄ PERUA! Älkää sitten tulko jälkeenpäin minua syyttämään, ettenkö olisi etukäteen varoittanut tämän Kopioplaneetan ansoista ja sen örkkirobottien juonitteluista saada ihmiset lankeamaan saastaisiin juttuihinsa.

        On kuitenkin lohdutukseksi sanottava, että KAIKKI UUSUSKONNOLLENI VILPITTÖMÄT SEURAAJAT, JOTKA NOUDATTAVAT KÄYTÄNNÖSSÄ ELÄMÄNOHJEITA LUOPUA ALKOHOLISTA, PARTNERISEKSISTÄ, LIHANSYÖNNISTÄ A HUUMEISTA, SAAVUTTAVAT ALKUPERÄISEN MAAPALLON PARATIISIN, Siellä kuitenkin on sitten niitä Peter Pan -leffoista tuttuja Kadonneita Poikia, jotka eivät koskaan vanhene. Tällainen on Silver-Kristuksen Toisen Tulemuksen ja Nooan Tulvan Kirkon Paratiisi, mutta jos se ei kelpaa, niin seuratkoot erakkomunkit sitten jotakin muuta uskontoa, jonka paratiisiplaneetalla ei niitä alaikäisiä Kadonneita Poikia ole.

        Eihän tuo ole niinkään uususkontoa vaan viisasta neuvoa joka löytyy raamatunkin sivuilta.Viestittäköön valtamedia mitä tahansa roskaa,kunhan varotte sitä uskomasta.Ei mielipiteiden muokkaaminen ole uusi asia,se on nerokasta manipulointia.Vai mitä ajattelette köyhästä mummosta joka äänesti kokoomusta,ja uskoi valheet,taitaa uskoa vieläkin,vaikka nykyään ei kykene edes lääkkeitään maksamaan,eikä niitä muutkaan maksa.Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis,ja vapaamuurareilla on hauskaa.


      • Tyyris tyllerö
        kyllästynyt, kirjoitti:

        Puustinen väittää joutuneensa sukulaistensa juonittelun kohteeksi. Suku osti Puustiselle menolipun Tahitin lomalle mutta kun paluun aika tuli, ei rahaa enää tullutkaan ja Puustinen jäi Brasiliaan jumiin murhaajien ja huorien armoille.

        http://jurassictahiti.webs.com/brazilianletters.htm

        Puustisen tuntien koko juttu on pelkkää paskapuhetta mutta silti ihan hauska. Jos Puustinen olisi minun sukulaiseni, voisin tosiaan tarjota menomatkan vaikka Mogadishuun tai muuhun turvalliseen kohteeseen;)

        Vaikka niin olisikin,voisit olla vähän kohteliaampi.Se että näen sinussa kyllästynyt niin valtavasti vihaa,saa huolestumaan.Luovu vihastasi,jo aivan itsesi takia.Viha on kuluttava voima joka vie tuhoon ihmisen itsensä,sekä monia joihin se kohdistuu.Etkö näe miten paljon vihaa on vapaamuurareissa,ja miten hallituksessamme on vihaa,ja jumalattomuutta.


    • lässynlässyn

      voi helvetti,että joku jáksaa jauhaa täysin paskaa, sun jutuills ei ole päätä ei häntää

      • Illuminoitu

      • ja kumminkin

      • väärään
        ja kumminkin kirjoitti:

        nuo vmuurarien vihaajatkin kyynel silmässä kuuntelee Finlandia Hymniä ja kiittää taivaan isää Sibeliuksesta.

        kohtaan viestiketjua kommentoin. Vapaamuurarit on minulle täysin ok.


      • Totta niinpä
        ja kumminkin kirjoitti:

        nuo vmuurarien vihaajatkin kyynel silmässä kuuntelee Finlandia Hymniä ja kiittää taivaan isää Sibeliuksesta.

        Perusvastaus apinalta joka vihaa muita ja itseään niin paljon että ei voi hyväksyä totuutta. Osa vapaamuurareista ovat varmasti osa eliitin suunnitelmaa toteuttaa NWO välittämättä mistään seurauksista.


    • Mari-anne-

      Hyvä keskustelu kaikenkaikkiaan, luulin jotta pohdin näitä vain itsekseni.

      Toiseen vastaukseen pakosalla: Ei meidän terveydenhuolto parannakaan vaan siirtää ja pahentaa lääkkeillä sairauksia lisäähän niitä tulee kun vieras aine elimistössä laukaisee uusia, sillä psyykkeen ongelmistahan suuri osa sairauksista on peräisin. Mielenterveysongelmat alkaa olla huipussaan. Paljon työikäisiä on sen takia sairaseläkkeellä ja varmaan vielä suurempi osa taistelee burnouttia vastaan uupuneena. Ja silti todellinen parannus olisi helppo ja yksinkertainen asia, mutta rahan ahneus on niin läpikuultavaa sielä kuin monissa muissakin instansseissa.

      • Hiram Abiff

        Ovat Vapaamuurauriuden kulmakivet. eivät mitkään
        "salaliittohankkeet". Pyrkiminen hyvään suuressa Logoksessa ihminen
        on toteuttava kaikissa elämänaloissaan parannuksen.


      • Illuminoitu
        Hiram Abiff kirjoitti:

        Ovat Vapaamuurauriuden kulmakivet. eivät mitkään
        "salaliittohankkeet". Pyrkiminen hyvään suuressa Logoksessa ihminen
        on toteuttava kaikissa elämänaloissaan parannuksen.

        Eihän vapaamuuraruudessa ole paljon muusta kyse kun oman tittelin hankkimisesta, vallan tavoittelemisesta ja omaisuuden haalimisesta. Vapaamuurariliikkeen valta kasvaa kun jäsenet saavat talouselämän ja yhteiskunnan valtapaikkoja haltuunsa ja valtahan turmelee ihmisen. Heidän mielestään ihminen joka ei ole edennyt elämässään ja ole hankkinut isoa omaisuutta on ns. huono ihminen, luuseri joka ei osaa ottaa vastuuta elämästään. He ovat niin täynnä omaa egoaan, että eivät ymmärrä muunlaista elämää.

        Ego on kuin virtaan muodostunut pato, joka julistaa, että ”tämä on minun, tämän minä omistan.” Ihminen ei kuitenkaan omista edes kehoaan, joka on vain käyttöväline lihallisen elämän mahdollistamiseksi ja joka käytön jälkeen palautuu maahan ja vaihtaa muotoaan. Omistusasenne tuottaa aina kärsimyksen alkuhuuman jälkeen – kohdistui se mihin tahansa – kehoon, omaisuuteen, maahan, aviopuolisoon, lapsiin.

        Ego pyrkii kasaamaan ja kokoamaan lisää, koska se tietää olevansa vain illuusio. Se kuvittelee, että rakentamalla itsestään mahdollisimman suuren ja mahtavan, se voi ehkä siten huijata kuolemaa ja jatkaa vain kasvuaan. Jatkuvan talouskasvun varaan rakentuva talousjärjestelmämme on heijastus tästä harhaluulosta. Tien päässä ei kuitenkaan siinnä onni ja autuus, vaan lisääntyvä kärsimys ja lopulta väistämätön romahdus. Näin on juuri parhaillaan käymässä taloudelle ja sen rakentaneelle egolle.

        Egon vallasta irtautuminen:

        Kaikkein suurimman palveluksen ihmiskunnalle voi tehdä luopumalla egon ylivallasta. Kaikki egosta lähtien tapahtuva aktivismi tai muu uudistustyö pohjautuu vanhaan tietoisuuteen. Vanha tietoisuus, joka loi ongelmat, on kykenemätön ratkaisemaan ne. Se luo vain uusia ongelmia vanhojen tilalle. Yhteiskunta on kollektiivinen heijastus egosta. Kun ego muuttuu, muuttuu yhteiskunta.

        Kantsii lukea koko stroori. Egon valtakausi:
        http://yhdenlaki.wordpress.com/2009/03/01/egon-valtakausi/


      • Mari-anne-
        Illuminoitu kirjoitti:

        Eihän vapaamuuraruudessa ole paljon muusta kyse kun oman tittelin hankkimisesta, vallan tavoittelemisesta ja omaisuuden haalimisesta. Vapaamuurariliikkeen valta kasvaa kun jäsenet saavat talouselämän ja yhteiskunnan valtapaikkoja haltuunsa ja valtahan turmelee ihmisen. Heidän mielestään ihminen joka ei ole edennyt elämässään ja ole hankkinut isoa omaisuutta on ns. huono ihminen, luuseri joka ei osaa ottaa vastuuta elämästään. He ovat niin täynnä omaa egoaan, että eivät ymmärrä muunlaista elämää.

        Ego on kuin virtaan muodostunut pato, joka julistaa, että ”tämä on minun, tämän minä omistan.” Ihminen ei kuitenkaan omista edes kehoaan, joka on vain käyttöväline lihallisen elämän mahdollistamiseksi ja joka käytön jälkeen palautuu maahan ja vaihtaa muotoaan. Omistusasenne tuottaa aina kärsimyksen alkuhuuman jälkeen – kohdistui se mihin tahansa – kehoon, omaisuuteen, maahan, aviopuolisoon, lapsiin.

        Ego pyrkii kasaamaan ja kokoamaan lisää, koska se tietää olevansa vain illuusio. Se kuvittelee, että rakentamalla itsestään mahdollisimman suuren ja mahtavan, se voi ehkä siten huijata kuolemaa ja jatkaa vain kasvuaan. Jatkuvan talouskasvun varaan rakentuva talousjärjestelmämme on heijastus tästä harhaluulosta. Tien päässä ei kuitenkaan siinnä onni ja autuus, vaan lisääntyvä kärsimys ja lopulta väistämätön romahdus. Näin on juuri parhaillaan käymässä taloudelle ja sen rakentaneelle egolle.

        Egon vallasta irtautuminen:

        Kaikkein suurimman palveluksen ihmiskunnalle voi tehdä luopumalla egon ylivallasta. Kaikki egosta lähtien tapahtuva aktivismi tai muu uudistustyö pohjautuu vanhaan tietoisuuteen. Vanha tietoisuus, joka loi ongelmat, on kykenemätön ratkaisemaan ne. Se luo vain uusia ongelmia vanhojen tilalle. Yhteiskunta on kollektiivinen heijastus egosta. Kun ego muuttuu, muuttuu yhteiskunta.

        Kantsii lukea koko stroori. Egon valtakausi:
        http://yhdenlaki.wordpress.com/2009/03/01/egon-valtakausi/

        Totta, todellinen hyvyys on egotonta ilman titteleitä, ilman fanfaareja, ei etsi kiitosta teoistaan materiassa vaan saa palkintonsa ikäänkuin luonto vastapalvelee ja antaa yhä parempia mahdollisuuksia toteuttaa hyvää. Se on kuin peili, millainen itse olet sellaista kohtelua saat itsellesikin. Ja kun on tasapainossa, niin asiat vain sujuvat ihtelleen, ei niitä tarvihe järjestellä ja kuluttaa siihen energiaa, niin vain on. Ja silloin toteuttaa myös korkeampaa tarkoitustaan.

        No en minä vapaamuurareista tiiä mitä ovat ja mihin lokeroon kuuluvat, mutta kyllä se selviää jos tärkeä tieto on. Asiat kyllä suttaantuvat jos niin on tarkoitus.

        Huolissani olen vain noista sairauksista joita ei paranneta vaan siirretään. Ja minkämoista harhaa se silloin on. Onko tarkoitus jotta 2012 suurimmalla osalla porukkaa iskee mielenterveysongelmat päälle hoitamattomuuttaan kun energiataso nousee. Joitain ihmisiähän on jo niillä nimikkeillä luokiteltu sairaiksi, sanoilla joita he eivät itse käsitä lykätty lääkitys ja manipuloitu sairaiksi. Mutta se porukka joka luulee olevansa terveitä ja sieltä tippuu, miten heistä sitten huolehditaan samat diagnoosit, vai,olet hullu ota lääke?


      • Illuminoitu
        Mari-anne- kirjoitti:

        Totta, todellinen hyvyys on egotonta ilman titteleitä, ilman fanfaareja, ei etsi kiitosta teoistaan materiassa vaan saa palkintonsa ikäänkuin luonto vastapalvelee ja antaa yhä parempia mahdollisuuksia toteuttaa hyvää. Se on kuin peili, millainen itse olet sellaista kohtelua saat itsellesikin. Ja kun on tasapainossa, niin asiat vain sujuvat ihtelleen, ei niitä tarvihe järjestellä ja kuluttaa siihen energiaa, niin vain on. Ja silloin toteuttaa myös korkeampaa tarkoitustaan.

        No en minä vapaamuurareista tiiä mitä ovat ja mihin lokeroon kuuluvat, mutta kyllä se selviää jos tärkeä tieto on. Asiat kyllä suttaantuvat jos niin on tarkoitus.

        Huolissani olen vain noista sairauksista joita ei paranneta vaan siirretään. Ja minkämoista harhaa se silloin on. Onko tarkoitus jotta 2012 suurimmalla osalla porukkaa iskee mielenterveysongelmat päälle hoitamattomuuttaan kun energiataso nousee. Joitain ihmisiähän on jo niillä nimikkeillä luokiteltu sairaiksi, sanoilla joita he eivät itse käsitä lykätty lääkitys ja manipuloitu sairaiksi. Mutta se porukka joka luulee olevansa terveitä ja sieltä tippuu, miten heistä sitten huolehditaan samat diagnoosit, vai,olet hullu ota lääke?

        Juuri niin.

        "No en minä vapaamuurareista tiiä mitä ovat ja mihin lokeroon kuuluvat, mutta kyllä se selviää jos tärkeä tieto on. Asiat kyllä suttaantuvat jos niin on tarkoitus."

        No joo, onhan se kyllä totta että monethan meistä on täysin egon vallassa, vaikka sitä statusta ja mammonaa ei olisikaan. Ei kai niitä vapaamuurareita kannata sen enempää pistää lokeroon.

        Joku on sanonut että meillä ihmisillä on mielensairaus, ollaan mielisairaita kaikki, täysin hulluja ja ainut miksi ihmisiä ei ole laitettu hullujen huoneeseen johtuu ihan vain siitä että meitä hulluja on niin paljon.


      • NaurettaviaItsensäEd
        Illuminoitu kirjoitti:

        Juuri niin.

        "No en minä vapaamuurareista tiiä mitä ovat ja mihin lokeroon kuuluvat, mutta kyllä se selviää jos tärkeä tieto on. Asiat kyllä suttaantuvat jos niin on tarkoitus."

        No joo, onhan se kyllä totta että monethan meistä on täysin egon vallassa, vaikka sitä statusta ja mammonaa ei olisikaan. Ei kai niitä vapaamuurareita kannata sen enempää pistää lokeroon.

        Joku on sanonut että meillä ihmisillä on mielensairaus, ollaan mielisairaita kaikki, täysin hulluja ja ainut miksi ihmisiä ei ole laitettu hullujen huoneeseen johtuu ihan vain siitä että meitä hulluja on niin paljon.

        kuinkahan paljon ilemenee näitä muurareita esim liike-elämässä? Itse olen työskennnellyt..sanotaanko siellä sun täällä ja nähnyt..sitä sun tätä ja tietoisesti vaitio- olovelvloisena. Tapahtumat ja sanotut sanat sinänsä ok, mutta mitä liike-elämän edustajat poliitikot, muut julkisuuden hlöt puhuvatkaan keskenään..näitä ns mahtisetiä- ja tätejä nähnyt vuosien saatossa ja osa NIIN kylmiä ja kovia, ettei voi juur muuta johtopäätöstä
        vetää kuin että "pienet (sisä-)piirit pyörivät..

        piireissä pyörinyt ja leikin likaiseksi todennut jo aikojen alussa


      • Lampaita oomme kaikk
        NaurettaviaItsensäEd kirjoitti:

        kuinkahan paljon ilemenee näitä muurareita esim liike-elämässä? Itse olen työskennnellyt..sanotaanko siellä sun täällä ja nähnyt..sitä sun tätä ja tietoisesti vaitio- olovelvloisena. Tapahtumat ja sanotut sanat sinänsä ok, mutta mitä liike-elämän edustajat poliitikot, muut julkisuuden hlöt puhuvatkaan keskenään..näitä ns mahtisetiä- ja tätejä nähnyt vuosien saatossa ja osa NIIN kylmiä ja kovia, ettei voi juur muuta johtopäätöstä
        vetää kuin että "pienet (sisä-)piirit pyörivät..

        piireissä pyörinyt ja leikin likaiseksi todennut jo aikojen alussa

        Ja niitä kylmiä ja kovia mahtisetiä- ja tätejä me palvellaan.


      • Mari-anne-
        Illuminoitu kirjoitti:

        Juuri niin.

        "No en minä vapaamuurareista tiiä mitä ovat ja mihin lokeroon kuuluvat, mutta kyllä se selviää jos tärkeä tieto on. Asiat kyllä suttaantuvat jos niin on tarkoitus."

        No joo, onhan se kyllä totta että monethan meistä on täysin egon vallassa, vaikka sitä statusta ja mammonaa ei olisikaan. Ei kai niitä vapaamuurareita kannata sen enempää pistää lokeroon.

        Joku on sanonut että meillä ihmisillä on mielensairaus, ollaan mielisairaita kaikki, täysin hulluja ja ainut miksi ihmisiä ei ole laitettu hullujen huoneeseen johtuu ihan vain siitä että meitä hulluja on niin paljon.

        Siitä hiukan oon huolissani, että sittenkö räjähtää ne vahvat energiat päälle, niin sitten yliluonnollisissa harhoissaan eläneet, eli en nyt ossoo nimitellä, mutta ne jotka ovat yhteiskunnan manipuloimat lampaat taisi joku mainita. Niin minkälainen härdelli täällä sitten on päällänsä. Alkavatko sotimaan keskenänsä, kun ovat kaikenikänsä olleet jotain muuta mitä eivät olekkaan ja lappujen silmiltä putoaminen onkin raskasta. Ensin varmaan etsitään syyllistä kiihkeästi muualta kuin itsestä se nimittäin on egolliselle helpoin tie olla harhassa.

        tapahtuuko sitä jo nyt tosin huomaamattomammin, luullaan jotta toiset ajattelevat "samoilla omilla aivoilla" eikä huomata harhaa, että toinen ei niin tee ja jotta se on yhteistyöstä tosi kaukana. Tosin erinlaiset asioista ilmaisutavat ja eri termistöjen käyttö sotkee myös.

        Heh tämä maapallo taitaa siis olla suuri hullujenhuone ja kaikkein hulluimmat ovat vain halunneet löytää joitakin joita nimittää itseänsä hullummaksi vain siksi koska ovat erinlaisia. Ja on vain yksi ainoa työkalu osoittaa kuka on se hulluista hulluin: alistaminen. Josta sitten lähtee niitä sivuhaaroja eri nimityksineen. Alistettu ihminen on kadottanut itseluottamuksensa, ei siis ole ja häpeää itseänsä.

        No vaikeampi sitten nimitellä niitä sivuhaaroja, yksi voisi olla yhteiskuntarakenne joka lokeroi yksityisyyden, joku kutsuu sitä narsismiksi, mutta suurin osa ei ole edes hajulla sen sanan merkityksestä, sillä luotaa vain oman egonsa kanssa muotisanaansa ja siinä samassa toimii itse narsistina eli tuomarina.
        Addiktiot eli riippuvuudet esim materian, alkoholin tai tupakan yms. Ne sotkevat ihmistä itseään eniten näkemästä jotta ei nekään ole sitä mitä hän tarvitsee. Yksi voisi olla skeptisyydellä toisen mitätöiminen.

        Todellinen ihminen pohjalla on kuitenkin kovin yksinkertainen, tilpehöörit hänestä tekevät monimutkaisen itselleenkin ymmärtää ja varsinkin juuri hänelle, sillä tärkeintä on terve itseluottamus ja vasta sen jälkeen muu.

        Eli kai se on niin jotta terve ihminen tajuaa kätkeä onnensa, kun sanotaan näin: Kel onni on, se onnen kätkeköön. Hulluilta kateellisilta.

        Tulipas taas ja joo monet teidän käyttämänne sanat ovat mulle tuntemattomia kuten se illuminaatit tai jotain... piti lukea se yksi ketju jossa joku siitä kyseli, mutta hävitin sen, olisikos poistettu. Kesällä kun siirtää seuraavaan päivään monta asiaa, harmi.


      • Illuminoitu
        Mari-anne- kirjoitti:

        Siitä hiukan oon huolissani, että sittenkö räjähtää ne vahvat energiat päälle, niin sitten yliluonnollisissa harhoissaan eläneet, eli en nyt ossoo nimitellä, mutta ne jotka ovat yhteiskunnan manipuloimat lampaat taisi joku mainita. Niin minkälainen härdelli täällä sitten on päällänsä. Alkavatko sotimaan keskenänsä, kun ovat kaikenikänsä olleet jotain muuta mitä eivät olekkaan ja lappujen silmiltä putoaminen onkin raskasta. Ensin varmaan etsitään syyllistä kiihkeästi muualta kuin itsestä se nimittäin on egolliselle helpoin tie olla harhassa.

        tapahtuuko sitä jo nyt tosin huomaamattomammin, luullaan jotta toiset ajattelevat "samoilla omilla aivoilla" eikä huomata harhaa, että toinen ei niin tee ja jotta se on yhteistyöstä tosi kaukana. Tosin erinlaiset asioista ilmaisutavat ja eri termistöjen käyttö sotkee myös.

        Heh tämä maapallo taitaa siis olla suuri hullujenhuone ja kaikkein hulluimmat ovat vain halunneet löytää joitakin joita nimittää itseänsä hullummaksi vain siksi koska ovat erinlaisia. Ja on vain yksi ainoa työkalu osoittaa kuka on se hulluista hulluin: alistaminen. Josta sitten lähtee niitä sivuhaaroja eri nimityksineen. Alistettu ihminen on kadottanut itseluottamuksensa, ei siis ole ja häpeää itseänsä.

        No vaikeampi sitten nimitellä niitä sivuhaaroja, yksi voisi olla yhteiskuntarakenne joka lokeroi yksityisyyden, joku kutsuu sitä narsismiksi, mutta suurin osa ei ole edes hajulla sen sanan merkityksestä, sillä luotaa vain oman egonsa kanssa muotisanaansa ja siinä samassa toimii itse narsistina eli tuomarina.
        Addiktiot eli riippuvuudet esim materian, alkoholin tai tupakan yms. Ne sotkevat ihmistä itseään eniten näkemästä jotta ei nekään ole sitä mitä hän tarvitsee. Yksi voisi olla skeptisyydellä toisen mitätöiminen.

        Todellinen ihminen pohjalla on kuitenkin kovin yksinkertainen, tilpehöörit hänestä tekevät monimutkaisen itselleenkin ymmärtää ja varsinkin juuri hänelle, sillä tärkeintä on terve itseluottamus ja vasta sen jälkeen muu.

        Eli kai se on niin jotta terve ihminen tajuaa kätkeä onnensa, kun sanotaan näin: Kel onni on, se onnen kätkeköön. Hulluilta kateellisilta.

        Tulipas taas ja joo monet teidän käyttämänne sanat ovat mulle tuntemattomia kuten se illuminaatit tai jotain... piti lukea se yksi ketju jossa joku siitä kyseli, mutta hävitin sen, olisikos poistettu. Kesällä kun siirtää seuraavaan päivään monta asiaa, harmi.

        Nämä videot antavat aika hyvän kuvan The Movementista ja Illuminatista.

        The Movement
        http://www.youtube.com/user/tetraktys36#p/u/4/03tZOqo1GW0

        The Illuminati Breaks its Silence
        http://www.youtube.com/user/MrDidjDude#p/a/u/0/wre0Y9Sdyh0

        Heroes
        http://www.youtube.com/user/theslash007#p/a/u/1/_0j2frdl8o8

        Ladies wake up
        http://www.youtube.com/user/incubus1209

        Retail Therapy = Zombie Nation.wmv
        http://www.youtube.com/user/catshez#p/a/u/1/WrolCwrBdo4

        Illuminatit siis tavoittelevat vallankumousta, ei mitään sen kummempaa.


      • Illuminoitu
        Mari-anne- kirjoitti:

        Siitä hiukan oon huolissani, että sittenkö räjähtää ne vahvat energiat päälle, niin sitten yliluonnollisissa harhoissaan eläneet, eli en nyt ossoo nimitellä, mutta ne jotka ovat yhteiskunnan manipuloimat lampaat taisi joku mainita. Niin minkälainen härdelli täällä sitten on päällänsä. Alkavatko sotimaan keskenänsä, kun ovat kaikenikänsä olleet jotain muuta mitä eivät olekkaan ja lappujen silmiltä putoaminen onkin raskasta. Ensin varmaan etsitään syyllistä kiihkeästi muualta kuin itsestä se nimittäin on egolliselle helpoin tie olla harhassa.

        tapahtuuko sitä jo nyt tosin huomaamattomammin, luullaan jotta toiset ajattelevat "samoilla omilla aivoilla" eikä huomata harhaa, että toinen ei niin tee ja jotta se on yhteistyöstä tosi kaukana. Tosin erinlaiset asioista ilmaisutavat ja eri termistöjen käyttö sotkee myös.

        Heh tämä maapallo taitaa siis olla suuri hullujenhuone ja kaikkein hulluimmat ovat vain halunneet löytää joitakin joita nimittää itseänsä hullummaksi vain siksi koska ovat erinlaisia. Ja on vain yksi ainoa työkalu osoittaa kuka on se hulluista hulluin: alistaminen. Josta sitten lähtee niitä sivuhaaroja eri nimityksineen. Alistettu ihminen on kadottanut itseluottamuksensa, ei siis ole ja häpeää itseänsä.

        No vaikeampi sitten nimitellä niitä sivuhaaroja, yksi voisi olla yhteiskuntarakenne joka lokeroi yksityisyyden, joku kutsuu sitä narsismiksi, mutta suurin osa ei ole edes hajulla sen sanan merkityksestä, sillä luotaa vain oman egonsa kanssa muotisanaansa ja siinä samassa toimii itse narsistina eli tuomarina.
        Addiktiot eli riippuvuudet esim materian, alkoholin tai tupakan yms. Ne sotkevat ihmistä itseään eniten näkemästä jotta ei nekään ole sitä mitä hän tarvitsee. Yksi voisi olla skeptisyydellä toisen mitätöiminen.

        Todellinen ihminen pohjalla on kuitenkin kovin yksinkertainen, tilpehöörit hänestä tekevät monimutkaisen itselleenkin ymmärtää ja varsinkin juuri hänelle, sillä tärkeintä on terve itseluottamus ja vasta sen jälkeen muu.

        Eli kai se on niin jotta terve ihminen tajuaa kätkeä onnensa, kun sanotaan näin: Kel onni on, se onnen kätkeköön. Hulluilta kateellisilta.

        Tulipas taas ja joo monet teidän käyttämänne sanat ovat mulle tuntemattomia kuten se illuminaatit tai jotain... piti lukea se yksi ketju jossa joku siitä kyseli, mutta hävitin sen, olisikos poistettu. Kesällä kun siirtää seuraavaan päivään monta asiaa, harmi.

        Tuossa on tuo yksi sivu mikä kantsii kahlata lävitte.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9150030


      • etaoin.shdrlu

      • Illuminoitu
        Mari-anne- kirjoitti:

        Siitä hiukan oon huolissani, että sittenkö räjähtää ne vahvat energiat päälle, niin sitten yliluonnollisissa harhoissaan eläneet, eli en nyt ossoo nimitellä, mutta ne jotka ovat yhteiskunnan manipuloimat lampaat taisi joku mainita. Niin minkälainen härdelli täällä sitten on päällänsä. Alkavatko sotimaan keskenänsä, kun ovat kaikenikänsä olleet jotain muuta mitä eivät olekkaan ja lappujen silmiltä putoaminen onkin raskasta. Ensin varmaan etsitään syyllistä kiihkeästi muualta kuin itsestä se nimittäin on egolliselle helpoin tie olla harhassa.

        tapahtuuko sitä jo nyt tosin huomaamattomammin, luullaan jotta toiset ajattelevat "samoilla omilla aivoilla" eikä huomata harhaa, että toinen ei niin tee ja jotta se on yhteistyöstä tosi kaukana. Tosin erinlaiset asioista ilmaisutavat ja eri termistöjen käyttö sotkee myös.

        Heh tämä maapallo taitaa siis olla suuri hullujenhuone ja kaikkein hulluimmat ovat vain halunneet löytää joitakin joita nimittää itseänsä hullummaksi vain siksi koska ovat erinlaisia. Ja on vain yksi ainoa työkalu osoittaa kuka on se hulluista hulluin: alistaminen. Josta sitten lähtee niitä sivuhaaroja eri nimityksineen. Alistettu ihminen on kadottanut itseluottamuksensa, ei siis ole ja häpeää itseänsä.

        No vaikeampi sitten nimitellä niitä sivuhaaroja, yksi voisi olla yhteiskuntarakenne joka lokeroi yksityisyyden, joku kutsuu sitä narsismiksi, mutta suurin osa ei ole edes hajulla sen sanan merkityksestä, sillä luotaa vain oman egonsa kanssa muotisanaansa ja siinä samassa toimii itse narsistina eli tuomarina.
        Addiktiot eli riippuvuudet esim materian, alkoholin tai tupakan yms. Ne sotkevat ihmistä itseään eniten näkemästä jotta ei nekään ole sitä mitä hän tarvitsee. Yksi voisi olla skeptisyydellä toisen mitätöiminen.

        Todellinen ihminen pohjalla on kuitenkin kovin yksinkertainen, tilpehöörit hänestä tekevät monimutkaisen itselleenkin ymmärtää ja varsinkin juuri hänelle, sillä tärkeintä on terve itseluottamus ja vasta sen jälkeen muu.

        Eli kai se on niin jotta terve ihminen tajuaa kätkeä onnensa, kun sanotaan näin: Kel onni on, se onnen kätkeköön. Hulluilta kateellisilta.

        Tulipas taas ja joo monet teidän käyttämänne sanat ovat mulle tuntemattomia kuten se illuminaatit tai jotain... piti lukea se yksi ketju jossa joku siitä kyseli, mutta hävitin sen, olisikos poistettu. Kesällä kun siirtää seuraavaan päivään monta asiaa, harmi.

        Tässä Illuminatin sivulla on kaikki kerrottu.

        http://www.armageddonconspiracy.co.uk


      • Mari-anne-
        Illuminoitu kirjoitti:

        Tuossa on tuo yksi sivu mikä kantsii kahlata lävitte.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9150030

        Okei, englanninkielen taitoni ei ole paras lajini ja olen oppinut jotta en tartu toisten keskeneräisiin mielipiteisiin tai kirjoitelmiinkaan. Useinhan sitä ajattelee esim että sanomalehti olisi sellainen fakta juttu tai jokin tietty kirja, mutta niin nekin vaan ovat kirjoittajiensa tuotoksia. Joista pitää napata vain ajatuksia ja tehdä itse ne "omat kokoelmat".

        Mutta joo kuvista kuitenkin selkis se perusajatelma. Itseasiassa en ole aiemmin ehkä tarttunut tältä kantilta rahan valtaan ihmisessä tai olen hetkittäin ei tämä uusi ajatelma ole. Mutta ne luottokortit ja muut silppuamiset kyllä herätti taas muistamaan yhden ihmiskunnan suurimmista pedoista. Oman rahankäytön. Eli itsestä on kiinni haluaako sitä ja tätä ja velkaantua siten jotta on se velkataakka selässä säkin lailla lillumassa kuten siinä kuvassa. Vai löytäiskö sitä itselleen niitä onnentuojia muulla tasolla kun materia. Eli sitä lähinnä haen, jotta onni ei ole materiaa, se ei ole mitään kallista tai paljoa mitä ajamme suustamme alas. Onni on jotain mitä ei voi koskettaa ja se pysähtyy luoksemme vain niinä hetkinä kun uskallamme unohtaa ahneutemme ja itsekkyytemme jonkin asian suhteen.

        Ja toisaalta kun lopettaa sen rahan palvomisen ja huomaa jotta antamalla vaikka sitä enemmän tarvitsevalle tai sen tai jonkin muun kautta huolenpitoa, voi se tuottaa suurempaa iloa kun jotta haalisi kaiken vain itselle.

        Ja totta myös tuo poliisi juttu, sitäkin olen käännellyt ja väännellyt, tosin voisi sanoa jotta hekin ovat niitä robotteja jotka tekevät vain säädetyt tehtävät kuten monet muutkin työntekijät. Omassakin työssä usein mieleeni tulee jotta onko järjen käyttö sallittua, työnantajan mielestä tai sen äänitorvien mielestä ei ole, mutta asiakkaat kuitenkin ovat tyytyväisiä maalaisjärjen käyttämisestä enemmänkuin jos olisin tehnyt jotain maalaisjärkeä käyttämättä, sillä se avaa kanavia eteenpäin ymmärryksessä. Ja niinkinpäin on ollut usein jotta asiakkaat itse ovat tarjonneet uusia tapoja toteuttaa sitä maalaisjärkeä.Ja samalla avautuu uudenlaisia ovia jokaiselle. Tulee tunne jotta akkunat kirkastuvat ja näköala aina vain paranee :)

        Ootko pohtinut sitä poliisijuttua vaikka näinpäin: Oikeudenuhrit. Pistetään tähän nyt jotta minä uskon jotta Anneli Auer on syytön häneen kohdistuviin syytteisiin, eli syytön kunnes toisin todistetaan, pitäisi olla vähintäänkin perusoikeus. Silti hän on 9kk istunut vankilassa, häneltä on estetty lastensa kanssa yhdessäolo jota kautta myös lapsille tulee mahdollisia psyykkisiä ongelmia. Mutta mitä hänelle on tehty, erinlaisia tyyppejä on pistänyt hänet selkä seinään vasten ja alistanut jos jonkinmoisille kuvitelmilleen ja teorioilleen eli harhoilleen. En tiedä oliko pahimmasta päästä se poliisi joka päätti tekeytyä poikaystäväksi tutkintansa edistämiseksi, minkälaisen rikoksen hän on tehnyt? Kuka tahansa ihminen vaikeina aikoina kaipaa tukea ja jos sitä tarjotaan rikollisella tavalla, ajattele jos he ovat harrastaneet seksiä, mieti niitä inhontunteita joita nainen nyt käy asian tiimoilta, kykeneekö ikinä enää luottamaan mieheen? Entä miltä tuntuisi naisesta jonka miehen olisi joku itselle tietämätön juuri tappanut ja joka kantaa vielä kaiken kukkuraksi normaalia kestämätöntä surua. No sitten on asia erikseen he joita joissain maissa tapetaan "asiantuntija tuomioiden perusteella syyttöminä" joistain rikoksista. Jokatapauksessa on suurempi tuomioistuin ja se on ihmisen oma mieli joka on joko helvetti tai paratiisi. Ja kyllä myös se surun hyväksikäyttäjä poliisi kantaa tekosensa sielä jos niin on tehnyt. Omat ajatukseni kun eivät perustu asiantiimoilta muuhunkuin omiin päätelmiin medioinnista ja asianomaisilla on omat mielensä. Kieltämättä suhteeni mediaan päiväpäivältä hiipuu kun en koe siinä oikein enää mieltä vaan monimutkaista egojen manipulointia.


      • Mari-anne-
        Illuminoitu kirjoitti:

        Tuossa on tuo yksi sivu mikä kantsii kahlata lävitte.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9150030

        Joo se Markon juttu, oon katsellut niitä filmejä hiukan. Onhan se ollut aika hurja juttu kun toinen olisi elämänsä antanut asiansa eteen. Aihe oli kyllä sydäntäni lähellä, eli luonnonsuojelu vastaan rahanahneus. Ja ne pullovedet taitaa kuitenkin olla aika suuri huijaus, ovat kyllä terveellisiä, mutta sitten kun ovat lilluneet pitkään muovipullossa, niin? (mehän osataan hakea itsekin vettä lähteeltä janoomme vai osataanko?) Alunperinhän ihminen teki sopimuksen luonnon kanssa jotta ottaa vain senverran kun tarvitsee. Nyt se touhu on karannut aikoja sitten käsistä. Ja ihminen hukkuu siihen ahnehtimaansa materiaan ja ei sen seassa löydä sitä tärkeimpää joka on näkymättömissä eli rakkaus kaikkea elävää kohtaan ja sitä kautta huolenpitoa. Luonnonvoimat eivät löydy alistamalla luontoa toimimaan kuten itse haluaisi tai pomo määrää. Sillä luonto on arvaamaton, jonka on luonut luojavoima jonka jäseniä kaikki olemme. Joten kykenemme luonnolliseen yhteyteen halutessamme niin. Helppoa kuin heinänteko :)

        Huomenissa lähden kesälomareissulle kuuntelemaan hyviä luentoja, kuinkas muutenkaan juuri samasta aiheesta. Eli tosirakkaudesta luontoon ja sen hyvinvointiin. Sitten menen hetkeksi sellaiseen paikkaan jota ihminen ei vielä ole liiallisuudella tuhonnut, eli tekniikkaa ei ole juuri lainkaan. jos haluaa talon lämmittää pitää ensin mennä puusavottaan tai jos haluaa syödä, niin pitää peltoa raivata ja kalastamaan mennä, ruokakauppoja ei ole ja se juomavesi haetaan yhteislähteeltä vain sen verran kun tarvitaan, nam ;)


      • Illuminoitu
        Mari-anne- kirjoitti:

        Joo se Markon juttu, oon katsellut niitä filmejä hiukan. Onhan se ollut aika hurja juttu kun toinen olisi elämänsä antanut asiansa eteen. Aihe oli kyllä sydäntäni lähellä, eli luonnonsuojelu vastaan rahanahneus. Ja ne pullovedet taitaa kuitenkin olla aika suuri huijaus, ovat kyllä terveellisiä, mutta sitten kun ovat lilluneet pitkään muovipullossa, niin? (mehän osataan hakea itsekin vettä lähteeltä janoomme vai osataanko?) Alunperinhän ihminen teki sopimuksen luonnon kanssa jotta ottaa vain senverran kun tarvitsee. Nyt se touhu on karannut aikoja sitten käsistä. Ja ihminen hukkuu siihen ahnehtimaansa materiaan ja ei sen seassa löydä sitä tärkeimpää joka on näkymättömissä eli rakkaus kaikkea elävää kohtaan ja sitä kautta huolenpitoa. Luonnonvoimat eivät löydy alistamalla luontoa toimimaan kuten itse haluaisi tai pomo määrää. Sillä luonto on arvaamaton, jonka on luonut luojavoima jonka jäseniä kaikki olemme. Joten kykenemme luonnolliseen yhteyteen halutessamme niin. Helppoa kuin heinänteko :)

        Huomenissa lähden kesälomareissulle kuuntelemaan hyviä luentoja, kuinkas muutenkaan juuri samasta aiheesta. Eli tosirakkaudesta luontoon ja sen hyvinvointiin. Sitten menen hetkeksi sellaiseen paikkaan jota ihminen ei vielä ole liiallisuudella tuhonnut, eli tekniikkaa ei ole juuri lainkaan. jos haluaa talon lämmittää pitää ensin mennä puusavottaan tai jos haluaa syödä, niin pitää peltoa raivata ja kalastamaan mennä, ruokakauppoja ei ole ja se juomavesi haetaan yhteislähteeltä vain sen verran kun tarvitaan, nam ;)

        "Alunperinhän ihminen teki sopimuksen luonnon kanssa jotta ottaa vain senverran kun tarvitsee. Nyt se touhu on karannut aikoja sitten käsistä. Ja ihminen hukkuu siihen ahnehtimaansa materiaan ja ei sen seassa löydä sitä tärkeimpää joka on näkymättömissä eli rakkaus kaikkea elävää kohtaan ja sitä kautta huolenpitoa."

        Näinhän se on.

        Ihmiset ovat ihan liian totisia ja kiireisiä tänä päivänä.

        Nauru tarttuu metrossa :)
        http://www.youtube.com/watch?v=jedd2FiZTqM


      • Mari-anne-
        Illuminoitu kirjoitti:

        "Alunperinhän ihminen teki sopimuksen luonnon kanssa jotta ottaa vain senverran kun tarvitsee. Nyt se touhu on karannut aikoja sitten käsistä. Ja ihminen hukkuu siihen ahnehtimaansa materiaan ja ei sen seassa löydä sitä tärkeimpää joka on näkymättömissä eli rakkaus kaikkea elävää kohtaan ja sitä kautta huolenpitoa."

        Näinhän se on.

        Ihmiset ovat ihan liian totisia ja kiireisiä tänä päivänä.

        Nauru tarttuu metrossa :)
        http://www.youtube.com/watch?v=jedd2FiZTqM

        Aivan ihana pätkä, nyt pitää lähteä viimehetken ostoksille ja pakkaamaan matkatavarat ja kopsaamaan kartta oikein paperille kun ei ole tulostinta. Mahtava reissu tulossa. Hyrisen jo innosta.


      • Illuminoitu
        Mari-anne- kirjoitti:

        Aivan ihana pätkä, nyt pitää lähteä viimehetken ostoksille ja pakkaamaan matkatavarat ja kopsaamaan kartta oikein paperille kun ei ole tulostinta. Mahtava reissu tulossa. Hyrisen jo innosta.

        Ei muutakun hyvää matkaa.


      • Voi tätä menoa
        Illuminoitu kirjoitti:

        Tässä Illuminatin sivulla on kaikki kerrottu.

        http://www.armageddonconspiracy.co.uk

        Vapaa muurarit on varakkaita ja niillä on korkea status ja erityis suojia ?? mikä vittu näistä tekee toisiaan parempia?? ei mikään! Kaikki on yhtä ja saman arvosia ;) ajetaan vaa rikkaiden asioita ja köyhät orjat kyykkyyn! Siis wtf!!! näin tää maailma nykyään näköjään toimii?? koko aja keksitään uusia lakeja ja veroja... ja ketähän nää lait ja verot hyödyttää?? rikkaita tietenki! maailmas nähään nälkää mut kumma kyllä nää nälkää näkevät hymyilee leveesti :D ja me länkkärit masennutaan turhista ja märistään vaikka "hätää ei ole" rikkaat ihmiset on niitä kaikista masentuneimpia maapallolla.... jos vauraus olis alusta asti jaettu kaikkien kesken niin kenelläkään ei olis raha huolia ja kaikilla olis ruokaa ja vettä! mut ihmiset on niin ahneita et mikään ei riitä!


      • gjzxgfj
        Voi tätä menoa kirjoitti:

        Vapaa muurarit on varakkaita ja niillä on korkea status ja erityis suojia ?? mikä vittu näistä tekee toisiaan parempia?? ei mikään! Kaikki on yhtä ja saman arvosia ;) ajetaan vaa rikkaiden asioita ja köyhät orjat kyykkyyn! Siis wtf!!! näin tää maailma nykyään näköjään toimii?? koko aja keksitään uusia lakeja ja veroja... ja ketähän nää lait ja verot hyödyttää?? rikkaita tietenki! maailmas nähään nälkää mut kumma kyllä nää nälkää näkevät hymyilee leveesti :D ja me länkkärit masennutaan turhista ja märistään vaikka "hätää ei ole" rikkaat ihmiset on niitä kaikista masentuneimpia maapallolla.... jos vauraus olis alusta asti jaettu kaikkien kesken niin kenelläkään ei olis raha huolia ja kaikilla olis ruokaa ja vettä! mut ihmiset on niin ahneita et mikään ei riitä!

        totta. länkkärit on hemmoteltuja. ei meidän tarvi paljoa tehdä hommia että saadaan perustarpeet elämiseen kaikki muu extra.

        vapaamuurarit on taas joukko idealisteja jotka yrittävät saada kaiken eliitin omaan kontrolliin. alkaen toimitusjohtajista, poliitikoista, lääkäreistä, uutistoimittajista, rehtoreista, papeista ja kaikista jotka kuuluu "ylempi arvoisiin virkoihin". sen kautta on helppo ohjata kaikkia ihmisiä kun ihmiset luottaa heihin. esim. ylhäältä tulee käsky uutistoimittajalle: " selitäs tätä ja tätä telkkarissa". niin kansa uskoo. siellä on miljoonia kuuntelijoita, jotka uskovat kaiken mitä massamedia sanoo. sama toimii lääkäri piireissä kun myrkytetään ihmisen rokotteilla ja masennuslääkkeillä. sama pätee papeilla jotka toitottavast loputtomista synneistä. sama pätee TJ:tä joka vaatii työntekijää huijaamaa asiakasta ostamaan tuotteita, jotka hajoavat 3 vuoden sisällä automaattisesti. lista jatkuu loputtomiin.


      • Illuminoitu
        gjzxgfj kirjoitti:

        totta. länkkärit on hemmoteltuja. ei meidän tarvi paljoa tehdä hommia että saadaan perustarpeet elämiseen kaikki muu extra.

        vapaamuurarit on taas joukko idealisteja jotka yrittävät saada kaiken eliitin omaan kontrolliin. alkaen toimitusjohtajista, poliitikoista, lääkäreistä, uutistoimittajista, rehtoreista, papeista ja kaikista jotka kuuluu "ylempi arvoisiin virkoihin". sen kautta on helppo ohjata kaikkia ihmisiä kun ihmiset luottaa heihin. esim. ylhäältä tulee käsky uutistoimittajalle: " selitäs tätä ja tätä telkkarissa". niin kansa uskoo. siellä on miljoonia kuuntelijoita, jotka uskovat kaiken mitä massamedia sanoo. sama toimii lääkäri piireissä kun myrkytetään ihmisen rokotteilla ja masennuslääkkeillä. sama pätee papeilla jotka toitottavast loputtomista synneistä. sama pätee TJ:tä joka vaatii työntekijää huijaamaa asiakasta ostamaan tuotteita, jotka hajoavat 3 vuoden sisällä automaattisesti. lista jatkuu loputtomiin.

        "siellä on miljoonia kuuntelijoita, jotka uskovat kaiken mitä massamedia sanoo."

        Kuuntelijoiden määrä pienenee jatkuvasti.

        "TJ:tä joka vaatii työntekijää huijaamaa asiakasta ostamaan tuotteita, jotka hajoavat 3 vuoden sisällä automaattisesti."

        Tuon takia meidän pitäisi boikotoida näitä tuotteita.


    • Rappari724
    • pentamatriarkka

      Puhuvatko fuusiosta ?

    • omat koirat puree

      Sopu ei kyllä anna sijaa tässä ketjussa. Ei ole ihme, jos NWO on niskan päällä! Mutta niinhän se onkin, että köyhät tappelee keskenään. Rikkaat vetää yhtäköyttä.

      Kuuluu suunnitelmaan, jonka te itse toteutatte!

    • enlight1

      Hakoteillä olette kaikki "salaliittojuttuihin" uskojat :) Vapaamuurarit ei ole kansan orjuuttamiseen tai muuhun kauheuksiin pyrkivä järjestö. Ei ole uskonto, eikä ole politiikkaa missään muodossa.
      Ihmisten spekulaatiota syntyy aina asioista joihin heillä ei ole helppoa pääsyä tutkimaan asiaa liittymättä itse järjestöön tai sensellaisiin mitä he eivät missään nimessä tee koska pelkäävät joutuvansa mukaan kamaluuksiin mitä näissä piireissä tapahtuu.

      Osana vapaamuuraireihin uskotuista "satanismi, saatananpalvonta, Luciferin odotus yms" jauhanta on median ja tietämättömien ihmisten kehittämää spekulaatiota, mikä yllätys yllätys johtuu taas itseäni toistaen tietämättömyydestä seuraa kohtaan. Media tekee rahaa tuollaisilla jutuilla. Etenkin jutuilla mitkä aiheuttavat joukkohysteriaa, eli kannattaa katsoa ennemminkin sitä mediaa pahana ja orjuuttavana järjestönä ;)

      Jos joku vartavasten liittyy vapaamuurareihin löytääkseen totuutta näihin väitteisiin tulee pettymään karvaasti. On totta kuitenkin, että vapaamuurarien "portaat" eli asteikon 3 ensimmäistä porrasta ja niiden opit kumotaan täysin heti sen jälkeen kun on noustu niiden yläpuolelle.
      Tämän tarkoitus on vain ja ainoastaan osoittaa jäsenen oikea mielenkiinto järjestön saloihin ja oppeihin. 1-3 porrasta ovat toisinsanoen "unta" joidenka opit ovat helposti kyseenalaistettavissa. Oikea mielenkiinto ja itsensä tutkiminen alkaa vasta ylemmillä askelmilla, joissa voit todellakin perehtyä...itseesi.
      Se siitä, järjestö pyrkii opettamaan jäsentä itsestään.

      • 666. aste

        Ei kai siinä mitään, jos naapurin insinööri-Esko tai juristi-Janne käy kaapuleikeissä poikien kesken toisinaan.

        Kyse on siitä, keitä on suuren maailman Korkeimpien Neuvostojen johdossa, kuka johtaa ja määrää, minkälaista porukkaa sinne "jalostuu", minkälaisia verkostoja luodaan.

        Kirjoitat ensimmäisestä kolmesta asteesta: "niiden opit kumotaan täysin heti sen jälkeen kun on noustu niiden yläpuolelle" - aivan. Ja mitä opetetaan maailmanlaajuisille Suur-Päätarkastajille? Kuka opettaa? Kumotaanko myös silloin kaikki siihen asti opittu? Ovatko he (omasta mielestään) yli-ihmisiä? Mitä he vallallaan tekevät? Tiedätkö varmuudella, että joukossa ei ole satanismia?


    • Pedon omat

      G=GOYIM, kunnianarvoisat pyramidin rakentajat. Harhaanjohdetut muurarit.

    • tiilinen onkivapa

      En kyllä löydä mitään kovinkaan kummallista muurarilooshien salaisesta aineistosta, en parhaalla tahdollakaan ja sitä on ollut, pidin järjestöä ennen perehtymistä aika salamyhkäisenä ja korruptioon ja jopa murhiin taipuvaisena. Nyt on pakko myöntää että ihan julkinetistä löytyy Googlen etusivulta paljon hämärämpiä ja hävyttömämpiä kuppikuntia.

      Muutama mafialooshikin taitaa maailmanlaajuiseen järjestöön mahtua, tai niin on ainakin historian saatossa ollut. Silti on aika kaukaa haettua nähdä mörköjä jossain opettajien ja ufouskovaisten hörhöilyseurassa. Paljolti ääri-isänmaallistahan se täkäläisittäin on, vievät seppeleitä lahtareiden haudoille. Toisenlaisissa yhteiskunnissa taas kommarimielistä meininkiä. Näitä ei pitäisi siis yleistää.

    • voihemmetin16

      Rappareissa on vain se kumma juttu etteivät näyttäisi tietävän että ovat samassa junassa joutumassa kielekkeeltä alas. Siionin viisaiden pöytäkirjassa todetaan että rapparit tullaan tsekkaamaan ja vähääkään epäpätevät (jotka ei usko ihan kaikkea) tullaan heittämään pois. Tyypit on siis järjestössä joka tulee tuhoamaan omansakin. Ja julistavat ettei ne sitä voi omilleen tehdä. Yhtä tyhmiä kun amerikkalaiset sotilaat....

    • heiskanen

      jyrki katainen ja paavo lipponen ovat myös vapaamuureita

    • jokupöö100

      täällä selvästi valveutuneita kollektiivisesta unesta heränneitä ihmisii osa ainakin hyvä niin jepp vapaamuurarit ei todellakaan ole mikää viaton ja pienivaltainen isojen herrojen vaikutusvaltaisimpien sukujen salaseura kaikkea muuta kuin viaton tossa ois aika hyvä klippi näihin asioihin liittyen https://www.youtube.com/watch?v=MLWfIRngZ1Y ja tollanen sivu http://lampuri.fi/presidentteja.htm

    • Sivustaseuraaja

      Kiinnostaa tämä aihe. Kykeneekö joku muurari kertomaan tarkemmin mistä on kyse? Miksi porukka lähtee mukaan tällaiseen? Mielenkiinnosta? Mikä tässä kaikessa on tavoitteena? Itsensä löytäminen vai hyvät ihmissuhteet?

      • KannattaaKuunnella

    • Anonyymi

      Luziferuksen harhaanjohtamia. Lenin oli vapaamuurari, kuuluen amerikan loosiin. Nyt perintö ja jäljet hyvin nähtävillä, koko venäjä on selvittämättömässä kriisissä ja johtaja täysi antikristuksen seuraaja. Herra Jeesus Kristus Jumalan Poika auta meitä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1666
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1305
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1210
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1166
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1158
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1055
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1051
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      967
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      962
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      844
    Aihe