RIPSIENPIDENNYS HELSINKI

HATA 85

Osaako kukaan kertoa HYVÄÄ Ripsienpidennys laittajaa HELSINGISTÄ ( mieluiten keskusta alueelta ) ??

Hintatoive huollosta 30 - 40 € !!

ISO KIITOS JO ETUKÄTEEN VASTANNEILLE :)

37

8613

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kdlo

      Onnea etsintään, en usko että löydät noin tuohon hintaan hyvää. Voin suositella Vantaalta Tikkurilasta hintaan 60 e huolto. Itse teen myös silloin tällöin pidennyksiä mutta vain tuttaville kotonani ja pyydän siitä silti 50e.

      • HATA 85

        Kiitos kuitenkin :)

        Oma Vakkari tekee Hki keskustassa liikkeessä huoltohintoihin 30- 40 €
        Joten Edullisestikin löytää !
        :)


    • kiinnostunuttttt

      "Kiitos kuitenkin :)

      Oma Vakkari tekee Hki keskustassa liikkeessä huoltohintoihin 30- 40 €
      Joten Edullisestikin löytää !"

      voisitko jakaa tämän paikan nimen :) ?

    • Taikku1981

      Moi. Hairmaison Kannelmäessä on tosi hyvä eikä ole pahanhintainen. Käyn siellä aina. Se on ihan aseman lähellä.

    • hyväpaikka

      Studio Diamond Nail Aikatalossa. Huolto 35e.

    • Pia343

      Mä kävin viime viikolla Nailluxissa ja oon kyllä tosi tyytyväinen näihin ripsiin. Tosi huolellisesti tehty.
      Huolto alk 45eur.
      Tsekatkaa:
      www.naillux.fi

    • Kennedia

      Ripsienpidennykset edullisesti ja korkealla laadulla Mannerheimintie 29, Kennedia kauneushoitola:

      http://www.kennedia.fi/

    • kokl

      So Stylish, Lönnrotinkadulla! Huolto 45e. Todella ammattitaitoinen henkilö :)

    • nainen4

      NaisTouch P-Haagassa, huolto 40 €. Tyttö tekee ripsiä kotonaan. Kävin viime syksynä, olin tosi tyytyväinen. Nyt menossa taas uudelleen.

    • Birgit99

      Moi. Minä teen kotona Kontulas, Helsinki ripsienpidennyksiä. Laitamine 40 eur ja huolto 25 eur. Olen käsitellyt sen 1,2 vuotta.

      [email protected]

    • apuaa222

      Hei,

      Kävin muutama päivä sitten huoltamassa ripsiäni Elena Kravchenko KENNEDIA paikassa joka osottautui ihan kamalaksi paikaksi.

      Valitti koko ajan kuinka minä liikutin silmiäni kun hän nipisti. Huokaili ja sanoi "koko ajan sinä ai ai ai". Kai sitä sanoo ai jos sattuu....
      Tuli todella epämielyttävä olo kun nainen tiuski jatkuvasti.
      Muutenkin nainen koko ajan huokaili ja valitti kuinka minulle on vaikea tehdä ripsiä
      kun liimahöyryn takia alkoi silmääni kirvelee ja joutui kuivailla silmääni.
      Kannattaa välttää ainakin tuota paikkaa siis..

      Minulla on ollut kolme vuotta ripsienpidennykset kohta ja olen käynyt 9 eri paikassa huoltamassa ja ikinä en ole saanut näin törkeetä asiakaspalvelua. Mielummin maksan vähän enemmän että kohdellaan kuin ihmistä eikä eläintä.

    • banaanikärpänen

      Andora ProStyle sörnäisissä, sieltä olen itse ripsienpidennykseni hakenut ja lopputuloksesta aina näkynyt että ammattitaidolla tehdyt. Eli ei tuppoja vaan todella laitettu yksi ripsi yhteen kiinni jamyös pysynyt. huolto alkaen 55€ mutta sen arvoinen :)

    • Mipsutin

      Itse kävin laittamassa yrjönkadulla bon salonissa, ja todella tyytyväinen! Luonnolliset ja tuuheat ripset.. Edellisen hoitolan liima aiheutti yliherkkyyttä, mutta bon salonilla on käytössä herkän ihon liima josta ei tullut mitään oireita.
      Hinta ei ollut paha, 80e.

      Oon meinaan satasen ripsistäkin joskus maksanut, eikä ollut yhtä laadukkaasti tehty kuin tuolla.

    • sari841

      Jos haluat laadukasta työtä ja kestäviä ripsiä, suosittelen ehdottomasti L-Beauty kauneushoitolaa Snellmaninkadulla www.l-beauty.fi. Tekijällä vuosien kokemus, osaa hyvin suositella ja kertoa ripsistä. Käyn 4-5 viikon välillä ja maksan 60.- huollosta. Myös kaverini käy siellä, työnjälki aina luonnollinen ja hyvin laidettu. (Y)

      • pettynyt5

        Minulla ei ole hyvää sanottavaa tuosta liikkeestä, nainen ei tosiaan laittanut ripsiä hyvin... oli todella surkea näky!!! ja vaikka oli tarjous meneillään hän väitti että tarjous loppui juuri sinäpäivänä! nainen vastasi kesken kaiken puhelimeen ja puhui venäjää ja olen joskus sitä opiskellut joten ymmärsin hänen sanat, oli seuraavana päivänä lähdössä matkalle ja valitti rahapulaansa, hän kertoi että on juuri laittamassa ripsiä ja että lopettaa ennenaikasesti koska hänellä tapaaminen illemmalla, sanoi että ei nää suomalaiset ymmärrä ripsistä tai kauneuden huollosta mitään että ei asiaks huomaa että ei tehnyt kunnolla loppuun!!!!

        en kertonut että ymmärsin kaiken mitä hän sanoi mutta lopputuloksen nähtyäni valitin, hän sanoi että minulla liian vähän ripsiä siksi tuollainen tulos ei ole hänen syy, sitten sanoin hänelle että katoppa tarkkaan olet laittanut ripsen joka 5 tai kuudenteen ripseen vain hän hermostui ja väitti että niin se on tehtävä että kaikki tekee niin muuten silmä ei kestä!!!!! nainen sanoi että joudun maksamaan ja poistumaan heti tai hän soittaa jonkun paikalle.. sanoin hänelle venäjäksi että anna tulla.. kuulin mitä olit sanonut puhelimessa, nainen nolostui ja hermostuin enempi. heitin häntä 20e setelillä naamaan ja poistuin hän alkoi huutelemaan perään että 60euroa puuttuu ja kiroili jotain ... en suosittele, saattaa ehkä tehdä joillekkin hyvin mutta en luottaisi jatkuvaan hyvään palveluun naiseen enkä taitoon!!


      • apuaa1
        pettynyt5 kirjoitti:

        Minulla ei ole hyvää sanottavaa tuosta liikkeestä, nainen ei tosiaan laittanut ripsiä hyvin... oli todella surkea näky!!! ja vaikka oli tarjous meneillään hän väitti että tarjous loppui juuri sinäpäivänä! nainen vastasi kesken kaiken puhelimeen ja puhui venäjää ja olen joskus sitä opiskellut joten ymmärsin hänen sanat, oli seuraavana päivänä lähdössä matkalle ja valitti rahapulaansa, hän kertoi että on juuri laittamassa ripsiä ja että lopettaa ennenaikasesti koska hänellä tapaaminen illemmalla, sanoi että ei nää suomalaiset ymmärrä ripsistä tai kauneuden huollosta mitään että ei asiaks huomaa että ei tehnyt kunnolla loppuun!!!!

        en kertonut että ymmärsin kaiken mitä hän sanoi mutta lopputuloksen nähtyäni valitin, hän sanoi että minulla liian vähän ripsiä siksi tuollainen tulos ei ole hänen syy, sitten sanoin hänelle että katoppa tarkkaan olet laittanut ripsen joka 5 tai kuudenteen ripseen vain hän hermostui ja väitti että niin se on tehtävä että kaikki tekee niin muuten silmä ei kestä!!!!! nainen sanoi että joudun maksamaan ja poistumaan heti tai hän soittaa jonkun paikalle.. sanoin hänelle venäjäksi että anna tulla.. kuulin mitä olit sanonut puhelimessa, nainen nolostui ja hermostuin enempi. heitin häntä 20e setelillä naamaan ja poistuin hän alkoi huutelemaan perään että 60euroa puuttuu ja kiroili jotain ... en suosittele, saattaa ehkä tehdä joillekkin hyvin mutta en luottaisi jatkuvaan hyvään palveluun naiseen enkä taitoon!!

        Tämä on ilmeisesti jonkun kilpailijan tms viesti jos vastaus liittyy L-Beautyiin.
        Tekijä ei edes edes osaa venäjää!!
        Asiakaspalvelu ollut aina viimeisen päällä, ammattitoitosta puhumattakaan! Tekijä korkeakoulutettu kosmetologi ja on kyllä vaikea kuvitellä hänet edellä mainitussa roolissa:D Tiedän sen, koska olen käynyt hänellä vuosia. Siihen asti paras tekijä, joka oikeasti osaa kertoa myös kotihoito ohjeet ja suositella tuotteet.
        Uhuh tosi hassua lukea sellaisia utopioita tällä:D


      • mielenkiintoista112

        Korkeakoulutettu kosmetologi???


    • Annukka9

      Olen käynyt neljä-viisi kertaa nyt peräkkäin kauneushoitola KENNEDIASSA ja olen
      samaa mieltä asiakaspalvelun laadusta,mutta ripsien laittoon ja huoltoon olen tyytyväinen.Minulle hän on ainakin ihan satuttamatta ripset laittanut.Olen sen pari tuntia melkein nukuksissa enkä puhu mitään vaan maksan,saan kuitin ja lähden tyytyväisenä työnjälkeen.Saan hyvät ja kestävät ripset edullisesti joten kestän sen hetken. Jalkahoitoon en ollut tyytyväinen !!!

    • kävin

      Kävin kans L-Beautyssa ja tosi kauniin näköiset luonnolliset ripset tulit!
      Edellinen tekijä käytti liian paksuja kamalan näköisiä ripsiä, joten omat ripset eivät kestänyt.... Aion kyllä nyt jatkaa L-Beautyssa.

    • ripset1

      Erittäin ammattitaitoinen ripsien pidentäjä Kalevankadulla. Katso vaaleanpunaisia unelmia. Suosittelen !!

    • Tyytyväinen asiakas

      Luin tämän keskustelun juuri ennen kun olin lähdössä huoltamaan ripseni Elena Kravchenkolle Kennediaan. Hieman kauhulla odotin millainen huolto on tiedossa. Olin erittäin positiivisesti yllättynyt. Olen käynyt laittamassa muutamassa eri paikassa, mutta nämä rispset ovat ehdottomasti parhaat. Aioin itse käydä jatkossa huoltamassa ripset aina täällä. Ripsientekijä oli mieelstäni miellyttävä ja ystävällinen :)

    • ripsetkynnet

      Naillux! Tykkään käydä tällaisessa pienessä, mukavassa ja tunnelmallisessa kauneusstudiossa! Se on ehdottomasti enemmän sitä luksusta elämään!!!Suosittelen paikkaa!

    • roosa1

      Teen laadukkaita ja kauniitä ripsiä Pasilassa, uudet 50e, huolto 30-40 riippuen kunnosta! :) puh. 044 222 9393

    • aku2
    • Sirli

      Moi!
      Minä teen kotona Pasila, Helsinki ripsienpidennyksiä. Ripsipidennysten laittaminen maksaa 30 euroa ja huolto on 20 euroa. Sirli 0417081714

      • Jousimies

        Hei ! Kävin vuosi sitten Thaimaalaisessa paikassa laitattamassa ripset.Muuten kauniit ja hyvä työ,mutta liimasta tuli allergillinen reaktio.Vuosaaressa kokeilin myös ripsienpidennyksiä,ei tullut allergiaa(eri liima varmaankin),mutta lopputulos oli kamala.Joka toinen päivä piti käydä huoltamassa,ku ripset meni ns ristiin-rastiin koko ajan :D Minkälaista liimaa käytät ? Nyt tekisi mieli ottaa uudet ripset,jos vielä teet ripsienpidennyksiä ? :)


      • napsutin

        Moikka, teetkö vielä pidennyksiä?


    • helenahjo

      Minä käyn Kalliossa, TUKKUKAUNEUTTA nimisessä paikassa. Itse olen käynyt Rosella, nämä pysyvät minulla jopa 5-6 viikoa hyvänä ja on luonnollisen kauniit. Ajanvarauksenkin voi tehdä netissä www.tukkukauneutta.fi Kokeilemisen arvoinen!

    • kata21

      Voin myös yhtyä aiemman kirjoittajan kokemuksiin Kennediasta. Muutaman kerran kävin huoltamassa ripsiä ja jäi viimeiseksi kerraksi. Toisella kerralla liimasi ripset luomeen kiinni ja muutenkin oli huolimattomasti tehdyt.

    • leni1

      Minä käyn Fancyllä Lauttasaaressa, huolellista työtä ja tulee kauniit ripset ja siellä on ystävällinen palvelu. Huolto maksaa 50-60€, suosittelen! Kaverini käy myös ja hän suositteli aluksi minulle.

    • carmacita

      Sky Rider Make Up Bar, Etu-Töölössä. Todella hyvät ripset ja hinta kohdillaan! Muissa paikoissa en ole saanut yhtä pitkiä ja tuuheita kun etsin näyttäviä ripsiä. Luonnolisetkin pidennykset ovat hyvin tuuheat. Pidennykset kestivät 4-5 viikkoa hyvinä, mutta suosittelevat huoltoa kolmen viikon välein. Tekevät myös televisioon juontajille ripsiä ym.

    • Sirpa T.

      Mielestäni löytyy Ihan huippu tekijä Puotilasta – mielettömän huolellinen, vastuuntuntoinen ja ammattitaitoinen. Kannattaa tutustua (p.0440683790)
      Tällä hetkellä joku tarjouskin: klassiset ripsienpidennykset elo- ja syyskuun ajan 45 (norm. 55)

    • kissa5

      Itiksen Jalkahoito&Hieronta tiloissa: Kauppakartanonkatu 15D 00930 Helsinki
      puh: 044 9955 226

      • eikannata

        Se virolainen huijari ei osaa mitään!!! ÄLKÄÄ MENKÖ! Itse tein sen virheen ja kaduin todella paljon. Hän on muuten varmasti itse laittanut tuon kommentin mainostustarkoituksessa. Ei muuten ole edes kosmetologi. Hieroja on ammatiltaan.


    • Anni1111

      Moikka! Helsingissä Hairbeauty by ka. Suosittelen. tekee myös pikahuoltoja muistaakseni alk. 40e klassissa.
      Olen itse löytänyt paikan vasta hiljattain ja aijon tästä eteenpäin käydä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3067
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2922
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2105
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1952
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1761
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1502
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1247
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1198
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe