haluan vastauksen

sekoan kohta

tutustuin n. 4kk sitten baarissa ihanaan mieheen,hän oli todella hauska ja hän näytti minulle selvästi että oli ihastunu minuun,vietimme illan ja osan yötä baarissa,baarin suljettua joskus neljän tai kolmen aikoihin,menimme kumpikin kotiimme,vaihdoimme kumpikin numeroita,aamulla tekstailimme jotain,mies oli edelleen kiinnostunut ja halusi nähdä ym mut sit seur. iltana ei enää tullut viestiä vaikka kyselin ilta suunnitelmia,parin päivän päästä laitoin viestiä,kyselin kuulumisia,ei kuulunu mitään,parin viikon kuluttua mies soittaa yöllä neljän aikaan todella päissään niin ettei juttelusta tule mitään,tämä toistuu suunnilleen parin viikon välein,nyt ollaan sit tässä,juhannus viikonloppuna hän soitteli kolmena yönä peräkkäin neljän aikoihin,ensimmäisenä yönä vastasin ja oli taas niin päissään ettei juttelusta tullut mitään,hän sönkötti tykkäävänsä minusta ym. kahtena seuraavana yönä en enää vastannu,luulin jo melkein päässeeni hänestä yli mut tää juhannus toi hänet taas mieleeni,minä ihastuin häneen ja todella kovaa,ei tää muuten tuntuis näin pahalta,miksi hän ei koskaan päivällä vastaa viesteihin eikä puheluihin,hänen kaveriltaan olen kuullu että hänellä ei ole ketään naista,minä olen ainoa joka miehellä on ollut pariin vuoteen. tää tuntuu niin pahalta,pitäis vaan unohtaa mut se on niin vaikeeta,olisin niin halunnu että meistä olisi tullut jotain. olen kuunnellut paljon sitä kirsi ranto,soitellaan-biisiä,se sopii tähän tilanteeseen. Haluisin tehdä jotain mutta mitä,olen kysellyt viestillä mitä hän ajattelee,mutta hän ei vastaa.

94

8966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenutmyöstämän

      Et halua tätä kuulla, mutta lopeta toi juttu nyt ihan heti. Selvästi olet miehelle ns. hätävara. Ei hän sinua oikeasti halua, soittaa kun ei ole muita naisia löytänyt/ saanut kiinni/ se, jota oikeasti haluaa ei vastaa.

      • ujo ollut

        No ei ole tuosta varmaankaan kyse, vaan taustatiedoista päätelleen kyseessä on erittäin ujo/itseluottamuksen puutteesta kärsivä mies. Suosittelen alkuperäistä kirjoittajaa olemaan (sitkeänkin) aloitteellinen asiassa, mikäli kiinnostusta löytyy. Ties vaikka kuinka hyvä ihminen löytyy.


      • 10cc
        ujo ollut kirjoitti:

        No ei ole tuosta varmaankaan kyse, vaan taustatiedoista päätelleen kyseessä on erittäin ujo/itseluottamuksen puutteesta kärsivä mies. Suosittelen alkuperäistä kirjoittajaa olemaan (sitkeänkin) aloitteellinen asiassa, mikäli kiinnostusta löytyy. Ties vaikka kuinka hyvä ihminen löytyy.

        Luultavasti jompi kumpi ylläolevista on oikea vastaus. Oli kumpi tahansa, jos olisin nainen, antaisin mokoman olla vai tuntuuko lupaavalta puolisoehdokkaalta? Niinpä. Taitaa iloliemikin maistua turhan hyvin.


      • pää kiinni

        Ja sinä et halua kuulla tätä, että nyt kaikki saivat tietää että sinä et ole saanut koskaan keneltäkään ja olet siitä niin helvetin katkera että haluat muillekin toivoa pelkkää pahaa.


      • vbnvb
        ujo ollut kirjoitti:

        No ei ole tuosta varmaankaan kyse, vaan taustatiedoista päätelleen kyseessä on erittäin ujo/itseluottamuksen puutteesta kärsivä mies. Suosittelen alkuperäistä kirjoittajaa olemaan (sitkeänkin) aloitteellinen asiassa, mikäli kiinnostusta löytyy. Ties vaikka kuinka hyvä ihminen löytyy.

        Juuri näin. Tuosta aloituksesta näkee heti että millainen mies on kyseessä. Pelkästään ujo ja siitähän kertoi jo sekin ettei miehellä ole ollut kahteen vuoteen lainkaan muita naisia.

        Mies on ujo ja varmasti hyvä mies kun joutuu keräämään rohkeutta että saisi otettua yhteyttä. Se kertoo siitä että mies kunnioittaa naista hyvin korkealle, mutta tuo sen vähän töksähtelevällä ja alkeellisella tavalla ilmi.

        Mutta kun aloittelija on aloitteellinen ja sitkeä, niin kyllä se mies saa rohkeutensa takaisin ja aloittaja saa hänestä mahtavan miehen itselleen joka rakastaa!


      • pää kiinni
        10cc kirjoitti:

        Luultavasti jompi kumpi ylläolevista on oikea vastaus. Oli kumpi tahansa, jos olisin nainen, antaisin mokoman olla vai tuntuuko lupaavalta puolisoehdokkaalta? Niinpä. Taitaa iloliemikin maistua turhan hyvin.

        Et ole nainen, etkä ole mieskään. Olet vain yksinäinen katkera pelle joka ei ole saanut keneltäkään koskaan yhtään mitään ja siksi haluat muillekin huonoa oloa ja haluat muidenkin jättää ihmissuhteensa puolitiehen vailla mitään yritystä parantaa niitä.

        Sinä et ole viinaa koskaan edes maistanut, koska sinulla ei ole ollut ystäviä joiden kanssa juhlia. Menisit ulos ja eläisit, niin ehkä sitten voisi joku ottaa viestisi vakavasti.


      • peilisi...
        pää kiinni kirjoitti:

        Ja sinä et halua kuulla tätä, että nyt kaikki saivat tietää että sinä et ole saanut koskaan keneltäkään ja olet siitä niin helvetin katkera että haluat muillekin toivoa pelkkää pahaa.

        Kovasti katkera ja toivoo kaikille pelkkää pahaa.


      • Suorasuu mies.
        pää kiinni kirjoitti:

        Et ole nainen, etkä ole mieskään. Olet vain yksinäinen katkera pelle joka ei ole saanut keneltäkään koskaan yhtään mitään ja siksi haluat muillekin huonoa oloa ja haluat muidenkin jättää ihmissuhteensa puolitiehen vailla mitään yritystä parantaa niitä.

        Sinä et ole viinaa koskaan edes maistanut, koska sinulla ei ole ollut ystäviä joiden kanssa juhlia. Menisit ulos ja eläisit, niin ehkä sitten voisi joku ottaa viestisi vakavasti.

        tasapäiseen alkoholistiin. Selvinpäin mies ei pysty edes tekstiviestiä väsään, pystyy kommunikoimaan vain kännissä. Teidän jutusta ei tulisi yhtikäs mitään, sorry vaan. Se pojan puolikas on nysväke. Kun ei ole ollu 2 vuoteen ketään, eikö se jo kerro jotain?


      • Pää kiinni
        Suorasuu mies. kirjoitti:

        tasapäiseen alkoholistiin. Selvinpäin mies ei pysty edes tekstiviestiä väsään, pystyy kommunikoimaan vain kännissä. Teidän jutusta ei tulisi yhtikäs mitään, sorry vaan. Se pojan puolikas on nysväke. Kun ei ole ollu 2 vuoteen ketään, eikö se jo kerro jotain?

        Sinä olet neitsytpoikanen etkä mikään mies. Et pysty kommunikoimaan kuin netin välityksellä koska asut yksin ja olet katkera koulukiusattu ja syrjäytynyt luuseri, jolle sana alkoholi tarkoittaa alkoholismia, koska itse et osaa ottaa, eikä sinulla ole ystäviä joiden kanssa voisit pitää hauskaa.


      • Kitkuttelija
        ujo ollut kirjoitti:

        No ei ole tuosta varmaankaan kyse, vaan taustatiedoista päätelleen kyseessä on erittäin ujo/itseluottamuksen puutteesta kärsivä mies. Suosittelen alkuperäistä kirjoittajaa olemaan (sitkeänkin) aloitteellinen asiassa, mikäli kiinnostusta löytyy. Ties vaikka kuinka hyvä ihminen löytyy.

        Olen kokenut suht samanlaista käytöstä, tosin sain kyllä yhteydenottoja myös silloin kun heppu oli selvä mutta varsinkin suhteen alussa ne tulivat aina hirveässä humalatilassa.

        Minäkin ihastuin mutta muutaman vuoden yhdessäolon jälkeen totesin että vaikka heppu muuten oli hellyyttävä niin tuo itsetunnon puute aiheutti hänen käytöksessään sen kaltaisia asioita, joita en halunnut omaan elämääni. Hänen piti esim. korostaa omaa erinomaisuuttaan ja huomauttaa minulle pienimmistäkin asioita - eihän hän oikeasti mikään erinomainen ollut, se oli vain keino hämätä minua ja aluksi se meni jopa läpi!

        Jos käytös ei johdu huonosta itsetunnosta niin haluatko itsellesi oikeasti juopon miehen? Hän tulee luultavimmin hukuttamaan huonoa oloaan viinaan myös jatkossa.

        Koita heittää mokoma pois mielestäsi.


      • Noloa
        Pää kiinni kirjoitti:

        Sinä olet neitsytpoikanen etkä mikään mies. Et pysty kommunikoimaan kuin netin välityksellä koska asut yksin ja olet katkera koulukiusattu ja syrjäytynyt luuseri, jolle sana alkoholi tarkoittaa alkoholismia, koska itse et osaa ottaa, eikä sinulla ole ystäviä joiden kanssa voisit pitää hauskaa.

        No olipas töykeästi kirjoitettu.

        Sinullakin taitaa olla jokin ongelma kun hyökkäät tuolla tavoin toisen kirjoitusta vastaan, jonkinlaista kiusaamista lienet kokenut, kun tuohon tapaan reagoit.

        Vedä seuraavalla kerralla pari kertaa syvään henkeä - nämä kirjoitukset ei ole sen arvoisia että kannattaisia ottaa itselleen tuollaisia kierroksia.


      • Pää kiinni
        Kitkuttelija kirjoitti:

        Olen kokenut suht samanlaista käytöstä, tosin sain kyllä yhteydenottoja myös silloin kun heppu oli selvä mutta varsinkin suhteen alussa ne tulivat aina hirveässä humalatilassa.

        Minäkin ihastuin mutta muutaman vuoden yhdessäolon jälkeen totesin että vaikka heppu muuten oli hellyyttävä niin tuo itsetunnon puute aiheutti hänen käytöksessään sen kaltaisia asioita, joita en halunnut omaan elämääni. Hänen piti esim. korostaa omaa erinomaisuuttaan ja huomauttaa minulle pienimmistäkin asioita - eihän hän oikeasti mikään erinomainen ollut, se oli vain keino hämätä minua ja aluksi se meni jopa läpi!

        Jos käytös ei johdu huonosta itsetunnosta niin haluatko itsellesi oikeasti juopon miehen? Hän tulee luultavimmin hukuttamaan huonoa oloaan viinaan myös jatkossa.

        Koita heittää mokoma pois mielestäsi.

        Edeltävä viesti on samalta häiriköltä joka yrittää väkisin vakuutta aloittajaa ettei hän yrittäisi tutustua mieheen.

        Tekstistä käy selvästi ilmi hänen elämänsä kokemattomuus, koska kukaan joka on kokenut elämää, ei kirjoittaisi noin yksipuolisia yleistyksiä tuntemattomasta ihmisestä ja syyttäisi tuntematonta ihmistä juopoksi.

        Aloittaja, älä kuuntele näitä sairaita pellejä joiden tarkoitus on vain erottaa sinut mahdollisesta onnesta!


      • Pää kiinni
        Noloa kirjoitti:

        No olipas töykeästi kirjoitettu.

        Sinullakin taitaa olla jokin ongelma kun hyökkäät tuolla tavoin toisen kirjoitusta vastaan, jonkinlaista kiusaamista lienet kokenut, kun tuohon tapaan reagoit.

        Vedä seuraavalla kerralla pari kertaa syvään henkeä - nämä kirjoitukset ei ole sen arvoisia että kannattaisia ottaa itselleen tuollaisia kierroksia.

        Älä viitsi yrittää esittää ja vetää sädekehää päällesi. Sinä näitä aloittajaa ja aloittajan miestuttavaa solvaavia viestejä tänne olet lähetellyt koska olet niin katkera kun et itse ole saanut koskaan kokea minkäänlaista rakkautta ja olet kokenut pelkästään yksipuolista ihastusta jotakuta naista kohtaan joka ei sinusta välittänyt koskaan.


      • viinie_paul
        pää kiinni kirjoitti:

        Et ole nainen, etkä ole mieskään. Olet vain yksinäinen katkera pelle joka ei ole saanut keneltäkään koskaan yhtään mitään ja siksi haluat muillekin huonoa oloa ja haluat muidenkin jättää ihmissuhteensa puolitiehen vailla mitään yritystä parantaa niitä.

        Sinä et ole viinaa koskaan edes maistanut, koska sinulla ei ole ollut ystäviä joiden kanssa juhlia. Menisit ulos ja eläisit, niin ehkä sitten voisi joku ottaa viestisi vakavasti.

        Ku noit sun kommentteja lukee, ni tuntuu et oot ite katkera kusipää.
        Puhkoko isi sun ainoon kumipallon ku olit pieni, vai imuroiko äiti leegot???


      • Pää kiinni
        viinie_paul kirjoitti:

        Ku noit sun kommentteja lukee, ni tuntuu et oot ite katkera kusipää.
        Puhkoko isi sun ainoon kumipallon ku olit pieni, vai imuroiko äiti leegot???

        Älä itke pieni lapsi kun pilkkasi osui omaan nilkkaan.


      • viinie_paul
        Pää kiinni kirjoitti:

        Älä itke pieni lapsi kun pilkkasi osui omaan nilkkaan.

        Mikä pilkka? Totesin vaan et olet epäkypsä, katkera, todennäköisesti itsemurhalla kännissä uhkaileva apina, joka hakee henkistä tyydytystä mollaamalla ihmisiä verkon kautta kun et siihen muuten pysty.
        En meinaan usko, et yksikään ihminen kattelis tollasel asenteella olevaa kaveria kovin kauaa.
        Ja jos toi sun verbaalisuus on tota luokkaa, ni kandee ehkä lopettaa toikin, ja käydä juttelemas jonkun kivan sedän, tai tädin kans jossain mt-toimistossa....


      • pässikö
        Pää kiinni kirjoitti:

        Älä itke pieni lapsi kun pilkkasi osui omaan nilkkaan.

        rupesko ahistaa ku joku sanoo takas?


      • Pää kiinni
        pässikö kirjoitti:

        rupesko ahistaa ku joku sanoo takas?

        Kukahan sitä sanoi ekaksi takas? Sehän teitä alkoi itkettää kun sanani osuivat niin hyvin.


      • viinie_paul
        Pää kiinni kirjoitti:

        Kukahan sitä sanoi ekaksi takas? Sehän teitä alkoi itkettää kun sanani osuivat niin hyvin.

        Säälittävää... sanoin takas koska et näemmä osaa muuta tehdä kun haukkua ihmisiä.
        Olisko omassa itsetunnossa jotain vialla?


      • Pää kiinni
        viinie_paul kirjoitti:

        Säälittävää... sanoin takas koska et näemmä osaa muuta tehdä kun haukkua ihmisiä.
        Olisko omassa itsetunnossa jotain vialla?

        Älä itke pikkuinen. Minä en haukkunut ketään ensiksi.


      • viinie_paul
        Pää kiinni kirjoitti:

        Älä itke pikkuinen. Minä en haukkunut ketään ensiksi.

        Tää on sulta:

        Ja taas yksi kateellinen neitsytpoikanen toivoo muille pahaa kun ei itse koskaan saanut keneltäkään mitään.


      • Pää kiinni
        viinie_paul kirjoitti:

        Tää on sulta:

        Ja taas yksi kateellinen neitsytpoikanen toivoo muille pahaa kun ei itse koskaan saanut keneltäkään mitään.

        Kuule, kiitos viestistäsi. Todistit juuri kaikille muillekin lukijoille että olet kirjoittanut täällä useimmat viestit joissa olet haukkunut aloittajan uutta tuttavaa juopoksi ja vaikka miksi (huom, ennen minun viestiäni) ja toivonut että saisit vakuutettua aloittajan ettei aloittaja saisi kokea onnea ja rakkautta.

        Eikö ole munaa esiintyä samalla nimimerkillä vai kuvittelitko oikeasti että saisit jonkun vakuutettua että sinua olisi täällä useampia henkilöitä?


      • viinie_paul
        Pää kiinni kirjoitti:

        Kuule, kiitos viestistäsi. Todistit juuri kaikille muillekin lukijoille että olet kirjoittanut täällä useimmat viestit joissa olet haukkunut aloittajan uutta tuttavaa juopoksi ja vaikka miksi (huom, ennen minun viestiäni) ja toivonut että saisit vakuutettua aloittajan ettei aloittaja saisi kokea onnea ja rakkautta.

        Eikö ole munaa esiintyä samalla nimimerkillä vai kuvittelitko oikeasti että saisit jonkun vakuutettua että sinua olisi täällä useampia henkilöitä?

        muuten hyvä mut olit eka kelle kommentoin.


      • Pää kiinni
        viinie_paul kirjoitti:

        muuten hyvä mut olit eka kelle kommentoin.

        Niin tietysti


      • viinie_paul
        Pää kiinni kirjoitti:

        Niin tietysti

        no, mitähän nimimerkkejä oon käyttäny?


    • --------------------

      Välimerkkien jälkeen tyhjä väli ja hiukan kappalejakoa niin jaksaisi moisen sepustuksen lukea. Kirjoitustaidostasi päätellen löysit tasoisesi miehen.

      • jz.

        Täällä taas joku kusipää vahtii oikeinkirjoitusta, sopii olla lukematta jos ei kelpaa.


      • kukkaliini
        jz. kirjoitti:

        Täällä taas joku kusipää vahtii oikeinkirjoitusta, sopii olla lukematta jos ei kelpaa.

        Voi herran jeesus että joku jaksaa ttähän kirjotusasuun aina tarttua! Ketä kiinnostaa.

        Aloittajalle: Tosiaan vastaus voi olla jompikumpi noista mutta epäilen että olet vain hätävara. Jos hän sinut tosissaan haluaisi hän kyllä ottaisi yhteyttä.
        Karu totuus.


      • sldhgsjl
        kukkaliini kirjoitti:

        Voi herran jeesus että joku jaksaa ttähän kirjotusasuun aina tarttua! Ketä kiinnostaa.

        Aloittajalle: Tosiaan vastaus voi olla jompikumpi noista mutta epäilen että olet vain hätävara. Jos hän sinut tosissaan haluaisi hän kyllä ottaisi yhteyttä.
        Karu totuus.

        Voi helvetti tunnistin melkein itseni tuosta. En tajuu mikä siinä on mut kun on vetäny pullon koskenkorvaa naamariin niin rupee kiinnostamaan naiset liikaa. Selvinpäin taas viihdyn mieluusti yksin kun ei mua kiinnosta käydä jossain koiraa ulkoiluttamassa tai kattoo telkkaria sohvalla käsi kädessä niinkin mahtavaa ohjelmaa kuin huippumalli haussa jonku naisen kanssa. Mäkin kun olen tämmönen kaveri, joka sanoo asiat suoraan niin miten mun kanssa vois pärjätä? Enkä mäkään haluis loukata ketään mut minkäs teet kun on pullo kossua juotuna niin sitä ei oikein hiffaa juttuja niin hyvin.


    • Yualle

      1) Mies on alkoholin suurkäyttäjä. Haluatko sekaantua tällaiseen hemmoon, joka on kuin suoraan limanuljaskojen cavalcaadista?

      2) Se, että soittaa vain kännissä baarien sulkeuduttua / lähellä sulkemisaikaa indicoi suoraan sitä, että mies ei ole saanut baarista bimbbaa ja olet hänen viimeinen "oljenkortensa".

      Tältä pohjalta teet päätöksesi.

      • näin on näreet

        just näin. Ja se kolmas vaihtoehto on, että kaveria ei oikeesti parisuhteet pidemmän päälle kiinnosta, mutta kun juo pullon häpiäpoistoainetta niin vissiin alkaa kuitenkin vastapuolen värkki kiinnostaa...ja siihen se sitten jääkin.


      • pää kiinni
        näin on näreet kirjoitti:

        just näin. Ja se kolmas vaihtoehto on, että kaveria ei oikeesti parisuhteet pidemmän päälle kiinnosta, mutta kun juo pullon häpiäpoistoainetta niin vissiin alkaa kuitenkin vastapuolen värkki kiinnostaa...ja siihen se sitten jääkin.

        Ja siinä kaksi edeltävää ovat niin maan helvetin kateellisia, ettei voi ajatella muista täysin tuntemattomista ihmisistä kuin pelkkää pahaa.


    • vbnvb

      Tiedän omakohtaisesti mikä miestä vaivaa.

      Hän pitää sinua niin hyvänä ihmisenä ettei yksinkertaisesti uskalla ottaa selvinpäin yhteyttä. Hän on varmasti saanut kaikki viestisi, mutta ne vetää hänet heti puihin eikä hän uskalla soittaa tai vastata soittoon koska olet niin ihana että hän vain änkyttäisi ja mokailisi. Tai sitä hän pelkää.

      Yksi keino voittaa miehen ujous on tavata baarissa, mutta älä juota häntä ja yritä pitää siinä ettei hän ottaisi paljon. Ja jos hän ottaa pari ja on humalassa, niin älä tuomitse, vaan ymmärrä että hän käyttää sitä sillä kertaa lääkkeenä koska häntä hävettää myös se ettei ole kyennyt sinulle vastaamaan mitään. Baarista sitten menette jomman kumman luokse niin että vietätte koko yön kahdestaan ja lopulta nukutte, että seuraavana päivänä mies herää selvänä ja sinä olet paikalla myös selvänä. Tällöin hän näkee ettet olekaan selväpäisenä niin pelottava.

      Hän ei ole mikään juoppo, jos hän soittaa viikonloppuna räkä poskella vaikka voisi siltä vaikuttaa. Mies on sinun seurassasi sinun vuoksesi suurenluokan pelkuri, koska on niin jumalattoman ihastunut sinuun ettei kestä sitä jos mokaisi tai punastelisi.

      Tsemppiä molemmille! Koeta jaksaa miehen temppuilut, kyllä se vielä sinuun tottuu ja ihastus muuttuu rakkaudeksi ja rohkeudeksi.

      • Pysy kaukana

        Alkoholisti mikä alkoholisti ja muutenki poltsi sekaisin!


      • pää kiinni
        Pysy kaukana kirjoitti:

        Alkoholisti mikä alkoholisti ja muutenki poltsi sekaisin!

        Millä kokemuksella tuollainen yksinäinen ja syrjäytynyt neitsyt osaa väittää ketään alkoholistiksi?


    • kokemusta on

      Alkoholisti koko ukko. Unohda koko juttu!

      • pää kiinni

        Ja taas yksi kateellinen neitsytpoikanen toivoo muille pahaa kun ei itse koskaan saanut keneltäkään mitään.


    • NÄIN ON

      HIENO MIES. Hienompi kuin useimmat kommentoijista.

    • vähän samaa rotua

      eipä miehet ole kiinnostuneet naisista ,pillusta tai pälpästä muutoin kuin pikkupäissään ,että niin se vaan on ,mutta liika on aina liikaa.--selvin päin pidetään pää kiinni ja paiskitaan töitä ,--että silleeehän se kumminkin on.

      • vai muuten hölmö

        Naiskuvasi näyttäis olevan melkosen sairasta laatua.
        Oletko ajatellut että nainenkin on IHMINEN?
        Jos et, niin alahan ajatella sitä.


    • sdfgkjhgf

      Miksi kumpikin vaihtoi numeroita?

    • Noora X

      Olette siis kertomasi mukaan YHDEN KERRAN tavanneet baarissa ja sen jälkeen sinä tekstannu ja mies kännissä soitellu. Et voi mitenkään sanoa "hänen kaveriltaan olen kuullu että hänellä ei ole ketään naista,minä olen ainoa joka miehellä on ollut pariin vuoteen." Ei miehellä ole ollut sinua, eikä sinulla miestä.

      Tekstaa sille, että jos haluaa nähdä, niin vastaa nyt viestiin. Jos mitään ei kuulu, niin lopeta vastaamasta hänen kännisoitoilleen. Et sinä nyt kovin palavasti voi olla häneen rakastunut, sen YHDEN AINOAN baari-illan perusteella. Tai jos oikeasti olet, niin tarvit kyllä ystäviä tms. ihan muuta apua, kuin mitä tuolta mieheltä saat.

      • Pää kiinni

        Älä selitä. Haluaisit itse kokea samanlaisen onnen, mutta et uskalla ja sitten olet siitä niin katkera että toivot että aloittajakin jättäisi kesken eikä saisi ikinä ketään.


      • kaikkia sitä kuulee
        Pää kiinni kirjoitti:

        Älä selitä. Haluaisit itse kokea samanlaisen onnen, mutta et uskalla ja sitten olet siitä niin katkera että toivot että aloittajakin jättäisi kesken eikä saisi ikinä ketään.

        En minä ainakaan haluaisi itselleni sellaista "onnea", että mies ei vastaa viesteihin mutta soittelee mulle kännipäissään kun haluaa pillua.


      • pää kiinni2
        Pää kiinni kirjoitti:

        Älä selitä. Haluaisit itse kokea samanlaisen onnen, mutta et uskalla ja sitten olet siitä niin katkera että toivot että aloittajakin jättäisi kesken eikä saisi ikinä ketään.

        Mikä onni toi on että tapaat jonku baarissa, ja miksi joku olis kateellinen? Onko vammaislaitoksiin jo vedetty netti asikkaillekkin?


      • Noora X
        Pää kiinni kirjoitti:

        Älä selitä. Haluaisit itse kokea samanlaisen onnen, mutta et uskalla ja sitten olet siitä niin katkera että toivot että aloittajakin jättäisi kesken eikä saisi ikinä ketään.

        No nimenomaan! Haluaisin todellakin kokea samanlaisen onnen ja rakkauden ihanuuden. Yhden baari-illan jälkeen kundi soittelee kännissä loppuillasta... voi ziisus mitä te lapset pidätte rakkautena. Vaikka olisit tapaillu kundia kuukauden, tavannu sen äidin, tiskannu sen tiskit ja ottanu peiton alla poskeen... niin edes silloin on vielä turha puhua rakkaudesta.

        Mut joo... todellakin haluaisin siis kokea samanlaisen rakkauden ja onnen, mitä yhden baarireissun jälkeen aloittajalle on jäänyt. Vaikuttaa ehkä epäilemättä siltä vuosisadan rakkaustarinalta.


      • Pää kiinni
        kaikkia sitä kuulee kirjoitti:

        En minä ainakaan haluaisi itselleni sellaista "onnea", että mies ei vastaa viesteihin mutta soittelee mulle kännipäissään kun haluaa pillua.

        Eihän mies ole vongannut pillua. Lukisit sinäkin häirikkö aloittajan viestin!


      • Pää kiinni
        pää kiinni2 kirjoitti:

        Mikä onni toi on että tapaat jonku baarissa, ja miksi joku olis kateellinen? Onko vammaislaitoksiin jo vedetty netti asikkaillekkin?

        Niin, ethän sinä ymmärrä kun et ole koskaan kenenkään, puhumattakaan ihmisten, kanssa seurustellut!

        Olet katkera kun olet syrjitty, etkä halua sen vuoksi kenellekään muulle suoda minkäänlaista onnea.


      • Pää kiinni
        Noora X kirjoitti:

        No nimenomaan! Haluaisin todellakin kokea samanlaisen onnen ja rakkauden ihanuuden. Yhden baari-illan jälkeen kundi soittelee kännissä loppuillasta... voi ziisus mitä te lapset pidätte rakkautena. Vaikka olisit tapaillu kundia kuukauden, tavannu sen äidin, tiskannu sen tiskit ja ottanu peiton alla poskeen... niin edes silloin on vielä turha puhua rakkaudesta.

        Mut joo... todellakin haluaisin siis kokea samanlaisen rakkauden ja onnen, mitä yhden baarireissun jälkeen aloittajalle on jäänyt. Vaikuttaa ehkä epäilemättä siltä vuosisadan rakkaustarinalta.

        Kylläpä katkerana nyt yrität säilyttää kasvojasi ja puolustella ja vetää mukaan rakkauden määritelmän. Kasva teini aikuiseksi ja lopeta tuo naisen esittäminen koska et saa sillä sen enempää naista kuin olet saanut tähänkään asti.

        Opettelisit rakastamaan, etkä vain puhumaan kateellisena sitä vastaan. Ehkä sitten sinäkin saisit.


      • heippaheippa
        Pää kiinni kirjoitti:

        Niin, ethän sinä ymmärrä kun et ole koskaan kenenkään, puhumattakaan ihmisten, kanssa seurustellut!

        Olet katkera kun olet syrjitty, etkä halua sen vuoksi kenellekään muulle suoda minkäänlaista onnea.

        katkera ja syrjitty, enkä halua kenellekkään minkäänlaista onnea, mutta sinä et osaa kirjoittaa. Jätä se muille.

        Heippa!


      • Pää kiinni
        heippaheippa kirjoitti:

        katkera ja syrjitty, enkä halua kenellekkään minkäänlaista onnea, mutta sinä et osaa kirjoittaa. Jätä se muille.

        Heippa!

        M.O.T.


      • Pää kiinni kirjoitti:

        Kylläpä katkerana nyt yrität säilyttää kasvojasi ja puolustella ja vetää mukaan rakkauden määritelmän. Kasva teini aikuiseksi ja lopeta tuo naisen esittäminen koska et saa sillä sen enempää naista kuin olet saanut tähänkään asti.

        Opettelisit rakastamaan, etkä vain puhumaan kateellisena sitä vastaan. Ehkä sitten sinäkin saisit.

        Hyvä kirjoittaja Pää kiinni, mua alkaa ottaa nyt päähän lukea noita sun mollaamisia. Ja mitä tulee AP:n tekstiin niin mulla on melkein sama tilanne, tosin sillä erotuksella että mä kirjoittelen sen miehen kanssa ja se vastaa mulle jopa selvinpäin, lisäksi mä nään sitä vähän väliä.
        Mutta pointti tässä on se että uskoisin AP:n ongelman olevan vain ujo ja arka mies, joka tarvitsee viinaa jotta uskaltais ottaa yhteyttä AP:heen, kun ei sais muuten sanaa suustaa.


    • Matti Viikate

      Ei noissa kannata roikkua jos homma ei toimi, ja tuottaa vain tuskaa koko ajan. Pakko pistaa poikki, ettei pilaa molempien elamaa turhaan. http://mattiviikate.newsvine.com/

    • hellettä pukkaa

      Kun kerroit että hän aina kännissä soittaa tai ottaa yhteyttä sinuun, ei muuta tullut mieleen, kuin että juoppo hän on tai on tulossa juopoksi.

      Tai sitten luonne on vaan sellanen, että kännissä tykkää ja selvinpäin mielessä tökkii, kun ei osaa sanoa välittääkö vai ei.

      • jooojaa

        äijällä ollenkaan, kyllä pitää olla miehen puute jos tuollaiseen takertuu.
        Jos aloittaja tuntee olevansa selväjärkinen, niin heitä hitoon tuollaiset kuvatukset.
        Ymmärrätkö siltä puuttuvat oikeat käytöstavat, älä tahallasi hommaa riesaa itsellesi.


    • Mindus

      ikäinen mies on? Tulee kanssa mieleen, että jos on vaan ujo?

    • Uups45

      On kirja olemassa " DUMPA HONOM - Han vill faktiskt inte ha dig".....Kirja löytyy varmaan myös suomenkielisenä, kun minä nyt satuin olemaan r-kielinen. Kirjassa on oikeasti ajatuksia herättäviä juttuja. Minä en ainakaan suostuu siihen, että mies aina vaan kännissä soittaa, jotain itsetuntoa pitää olla:) Ja tiedoksi, yksi mies työkaveri osti kirjan minulle, kun minulla oli hankala suhde menossa.

      • Korni Kalle

        "Dumpa Honom", sehän se onkin se paras kirja lukea Cosmopolitanin jälkeen, löytyykös Dumpa Henne kanssa?, Satans jävla, jag skulle drickar nu och passar ut, skit satan.


    • samaa kokenut...

      Miehellä on ilmeisesti lapset joka toinen vk.loppu ja siksi soittaa vain 2vk välein. Ja ilmeisesti ei ole halunnutkaan muuta kuin seksiseuraa humalassa. Ravintolat menneet 3-4 aikaan kiinni ja jos sieltä ei ole saanut naista bongattua,niin olet ollut "varalla",jos sattumalta antaisit.
      Ilmeisesti haluaa edelleen olla sinkkuna tai kaipaa ex:änsä perään.

    • mmmerii-
      • inhosadistista

        Miten joku voi olla noin ällöttävä että tuhoaa muurahaispesän heittämällä siihen hinkillisiä vettä ja sitten nauttia muurahaisten hädästä.
        Kyllä on sairasta hommaa, mee tohtoriin.


    • Solisei

      "tää tuntuu niin pahalta,pitäis vaan unohtaa mut se on niin vaikeeta,olisin niin halunnu että meistä olisi tullut jotain. "

      Nimenomaan tästä on kysymys. Sinä olisit halunnut, että teistä olisi tullut jotain - toisin sanoen, että jonkun kanssa jostain olisi tullut jotain. Kuinka monta kertaa tätä ennen joku on osoittanut edes vähäistä kiinnostusta sinua kohtaan? Veikkaan, että ei monikaan pitkään aikaan ja siksi suuntasit kaiken kaipauksesi tähän ensimmäiseen kohteeseen. Unohda hänet. Olet rakastunut unelmaasi, et tähän kännissäsoittelijaan.

      • jatka elämää

        minullakin oli tälläinen baari-illan jälkeen soittelija,koskaan siitä ei tullut selvinpäin yhtään mitään hänen puoleltaan koko jutusta.Hän on nyt historiaa ja löysin oman kullan myöhemmin.Jotain hämminkiä tälläisessa tapauksessa on.Hänen täytyy itse selvitellä,miksei pysty normaaliin kontaktiin.Sanosin,että mene ja elä tätä elämää ja vaihda puhelinnumero,ellei muu auta,ei hän ole ainoa prinssi täällä teitä tallaamassa.


      • Pää kiinni

        Mutta kännisoittelija on ihastunut aloittajaan, sillä ei hän muutoin soittaisi hänelle voitettuaan vihdoinkin ujoutensa.

        Aloittaja, älä kuuntele näitä häiriköitä jotka haluavat vain kilpaa saada sinut pois onnesi luota ja yrittävät luoda korulauseita joissa mollaavat tuota ujoa ja herkkää miestä. Ole sinnikäs miehen kanssa, niin hän lopulta uskaltaa avautua ja rohkaistua ja saat hänestä hyvän miehen itsellesi.

        Nämä sydämensä särkeneet ovat vain kateellisia kun eivät itse saa keneltäkään minkäänlaista rakkautta ja sen vuoksi eivät halua sitä suoda muillekaan.


      • Pää kiinni
        jatka elämää kirjoitti:

        minullakin oli tälläinen baari-illan jälkeen soittelija,koskaan siitä ei tullut selvinpäin yhtään mitään hänen puoleltaan koko jutusta.Hän on nyt historiaa ja löysin oman kullan myöhemmin.Jotain hämminkiä tälläisessa tapauksessa on.Hänen täytyy itse selvitellä,miksei pysty normaaliin kontaktiin.Sanosin,että mene ja elä tätä elämää ja vaihda puhelinnumero,ellei muu auta,ei hän ole ainoa prinssi täällä teitä tallaamassa.

        Voi voi, oikein itsellesi vastasit kun yksinäisenä ja syrjittynä et muilta saa huomiota ja minultakin vain kritiikkiä. Yksinäisen satumaailmassa elät, satuja keksien, ja niin "yllättävästi" vaihdoit kirjoitustyyliä vaikka olit juuri hetkeä aikaisemmin kritisoinut etten itse osaa kirjoittaa. Eikä se ollut edes ainoa asia mikä sinut paljasti.

        Jos luulit jotakuta hämääväsi, niin luulit väärin.


      • kulaki
        Pää kiinni kirjoitti:

        Mutta kännisoittelija on ihastunut aloittajaan, sillä ei hän muutoin soittaisi hänelle voitettuaan vihdoinkin ujoutensa.

        Aloittaja, älä kuuntele näitä häiriköitä jotka haluavat vain kilpaa saada sinut pois onnesi luota ja yrittävät luoda korulauseita joissa mollaavat tuota ujoa ja herkkää miestä. Ole sinnikäs miehen kanssa, niin hän lopulta uskaltaa avautua ja rohkaistua ja saat hänestä hyvän miehen itsellesi.

        Nämä sydämensä särkeneet ovat vain kateellisia kun eivät itse saa keneltäkään minkäänlaista rakkautta ja sen vuoksi eivät halua sitä suoda muillekaan.

        -pää kiinni.- Taidat itse olla se kännissä soittelija! Ei ole kyllä miestä! Pitäisi laittaa "turkin hihaan "ja synnyttää uudelleen. On niin lapsellisia ja ihmisarvoa alentavia neuvoja k.o. kommentteihisi. Tuskin tiedät elämän sosiaalisesta rakenteesta mitään.-Mutta sekoan kohta,-kyselyyn sanoisin,että jätä tuollaiset hetken huumat siihen. Ei hyvältä vaikuta tulevaisuus hänen kanssaan, oli sitten alkoholisti, tai ei.


    • Igor Isokalu

      naamaan, ja jos ei kelpaa, saat varmuuden että jätkä on runkkari. Mitä tuohon muuta voi sanoa. Mitä turhaan haikailet tuollaisen perään, eihän se edes ole pannu sua.... mä voin hässiä puuttes pois, missä oot??

      • hgjhahjaha

        Alkuperäisen viestin kirjoittajalle:
        Itse seurustelen tällä hetkellä miehen kanssa, joka ei uskaltanut alussa ottaa yhteyttä kuin humalassa.
        Viesteihin hän ei vastannut eikä kuulunut mitään, joten aloin menettää toivoni, kuten sinäkin mutta sitten sainkin "vuosi sadan idean" ja soitin hänelle kännissä. Juttua riitti molemmin puolin mutta tuskinpa siitä kumpikaan mitään ihan oikeasti tajusi, saatika ymmärsi siinä kunnossa. Joka tapauksessa hän soitti sitten seuraavana päivänä hieman nolona ja siinä sitten muisteltiin edellis yön keskusteluamme, hymyssä suin ja sovimme treffit, jotka ovat jo jatkuneet yli puoli vuotta.

        Kaikella on kääntöpuolensa.......:)


      • Älä täältä
        hgjhahjaha kirjoitti:

        Alkuperäisen viestin kirjoittajalle:
        Itse seurustelen tällä hetkellä miehen kanssa, joka ei uskaltanut alussa ottaa yhteyttä kuin humalassa.
        Viesteihin hän ei vastannut eikä kuulunut mitään, joten aloin menettää toivoni, kuten sinäkin mutta sitten sainkin "vuosi sadan idean" ja soitin hänelle kännissä. Juttua riitti molemmin puolin mutta tuskinpa siitä kumpikaan mitään ihan oikeasti tajusi, saatika ymmärsi siinä kunnossa. Joka tapauksessa hän soitti sitten seuraavana päivänä hieman nolona ja siinä sitten muisteltiin edellis yön keskusteluamme, hymyssä suin ja sovimme treffit, jotka ovat jo jatkuneet yli puoli vuotta.

        Kaikella on kääntöpuolensa.......:)

        Vaikka täältä saisit tuhat ja yksi neuvoa: ainut tapa selvittää asiasi on kysyä mieheltä suoraan. Muuta keinoa ei ole.


      • Juupasenjuu
        Älä täältä kirjoitti:

        Vaikka täältä saisit tuhat ja yksi neuvoa: ainut tapa selvittää asiasi on kysyä mieheltä suoraan. Muuta keinoa ei ole.

        Voi jeesus sentään ! Näitä tän yhden kommentteja ku lukkee nii voi huhu !

        No ehkä tää poika on ujo ja sen takia ei uskalla ottaa yhteyttä.
        Tai sit ,, nii.
        pitää sua kakkos vaihtoehtona !

        Paha sanoa kuitenkaan ku ei tunne kumpaakaan.


    • nootgjtoj

      En usko mitenkään että mies olisi kiinnostunut sinusta, koska ei vastannut kerta viesteihisi. Hän pitää sinua varalla, että saa jostain suunnalta seksiä tarvittaessa. Ei kannata haikailla tuollaisen perään. Satutat vain itseäsi siinä. Miehiä on olemassa muitakin! Tuo jätkä vaikuttaa omituiselta tapaukselta. Taitaa olla mukava vaan sen aikaa kun saa pillua.

      • Pää kiinni

        Et lukenut aloittajan viestiä, mutta eihän se sinun tarkoituksesi ollutkaan. Tarkoituksesi oli ainoastaan pilata aloittajan mahdollisuudet löytää rakkaus itselleen.


      • gepghmrp
        Pää kiinni kirjoitti:

        Et lukenut aloittajan viestiä, mutta eihän se sinun tarkoituksesi ollutkaan. Tarkoituksesi oli ainoastaan pilata aloittajan mahdollisuudet löytää rakkaus itselleen.

        Hahah, vai että oikein rakkaus. Rakkaus joka ei vastaa viesteihin, rakkaus joka ottaa yhteyttä vaan humalassa. Eikös rakastavaiset pidä yhteyttä päivittäin? Ihan vaan tiedoksi, että oma poikaystäväni soittaa minulle useasti päivässä. Tuo tyyppi on hyväksikäyttäjä. Siipeensä saa tuollaisen kanssa.


      • Pää kiinni
        gepghmrp kirjoitti:

        Hahah, vai että oikein rakkaus. Rakkaus joka ei vastaa viesteihin, rakkaus joka ottaa yhteyttä vaan humalassa. Eikös rakastavaiset pidä yhteyttä päivittäin? Ihan vaan tiedoksi, että oma poikaystäväni soittaa minulle useasti päivässä. Tuo tyyppi on hyväksikäyttäjä. Siipeensä saa tuollaisen kanssa.

        Ethän sinä edes tunne koko ihmistä joten ennustuksellasi ja diagnoosillasi hänestä ei ole mitään merkitystä.

        Ja voitko selittää että miten käytetään hyväksi jos ainoastaan soitetaan toiselle? Pyytääkö hän rahaa tai seksiä? Aika heikko on ollut seksinpyytely kun aloittajakaan ei ole siitä maininnut sanallakaan!

        Muistutuksena sinulle:

        "näytti minulle selvästi että oli ihastunu minuun."
        "menimme kumpikin kotiimme,"
        "hän sönkötti tykkäävänsä minusta ym."
        "hänen kaveriltaan olen kuullu että hänellä ei ole ketään naista,minä olen ainoa joka miehellä on ollut pariin vuoteen."

        Joo'o, varsinainen pelimies todellakin, ei kahteen vuoteen naista. Taidat olla aika helppo jos tuollainen mies saa sinut antautumaan ja päädyt "hyväksikäytetyksi".


      • Ei tuu mitään
        gepghmrp kirjoitti:

        Hahah, vai että oikein rakkaus. Rakkaus joka ei vastaa viesteihin, rakkaus joka ottaa yhteyttä vaan humalassa. Eikös rakastavaiset pidä yhteyttä päivittäin? Ihan vaan tiedoksi, että oma poikaystäväni soittaa minulle useasti päivässä. Tuo tyyppi on hyväksikäyttäjä. Siipeensä saa tuollaisen kanssa.

        Ai se on nyt sun poikaystävä toi soittelija, joka häiritsee muiden työntekoa typerillä puheluilla.


    • mariko

      Näin isöäitinä sanoisin,että unohda koko juttu.
      Miehellä on ongelmia,etkä Sinä niitä pysty parantamaan.
      Älä alistu kynnysmatoksi.
      Meressä on paljon kaloja.

      • j

        Onhan tää nähty. Naiset haluu vaan sen rentun, vaikka ois kunnollisiakin tarjolla.


      • Pää kiinni
        j kirjoitti:

        Onhan tää nähty. Naiset haluu vaan sen rentun, vaikka ois kunnollisiakin tarjolla.

        Ei, vaan naiset haluaa estää kaikintavoin kaikilta muilta ihastumisen ja rakastumisen, koska ovat aivan sairaalloisen kateellisia jopa silloin jos he itse seurustelisivat. Tämä ketju todistaa sen erittäin selvästi kuinka kateellisia ja pahansuopia ihmiset ovat kun toinen on ihastunut ja toinen on liian ujo ettei uskalla tehdä kunnon aloitetta.


    • paljon nähnyt

      voi hyvänen aika , baarissa ukkomiehetkin muuttuu poikamiehiksi ja niin edelleen, miehet on semmosia , et isketään kuka on mukaan lähdössä, mut sit koittaakin arki. voihan olla et tälläkin miehellä on naisystävä, vaimo tai avovaimo.olen itse ollut baarissa aikanaan töissä 20 vuotta, ja nähnyt vaikka mitä. sillä olenkin sanonut että oma elämäni ei ainakaan ole tommosta, eikä ole ollut,ukot haluu vaihteluu elämään , ei muuta, routa porsaan kotiin ajaa, joten tutuppa ens kerralla paremmin, ukkoihin,,,,,

      • Pää kiinni

        Älä höpötä ja valehtele satusetä. Odotan mielenkiinnolla millaisen tarinan keksit taas huomenna "omakohtaiseksi kokemukseksi"?


    • tosi tyhmä akka

      ukkomies! ei se kerkee sun kaa olemaan, kun vaan panemaan ; ) tolloko oot

      • Jeps.

        Että, kannattee vielä yrittää eikä luovuttaa näin helpolla, mitä muut käskevät tekemään!
        Sillä itsellänikin on melkein samanlainen tilanne menossa!
        Mies ottaa yhteyttä näköjään aina pienissä sievissä, mutta ei siinä mtn. koska hän yleensä on muistannukkin kaikki asiat mitä on puhuttu. Yhteydenottojen välissä menee kans yleensä noin viikosta pariin. Ja ei siinäkään mitään mies nimittäin on ujo, eikä ole ollut vähään aikaan kenenkään kanssa!
        Rauhas ja hiljaa etenemme. Ei kannate sunkaan siis hoppuilla kovin!

        Siis, jotenpa otappa asioista selvää, sillä ainakin tämä mies on sanonnut itse ihan suoraan että mitä haluais, ja vastaus oli kiertelemällä, että suhteen...
        Ei kannate luovuttaa, just hyvä keino ois vaikka toi, että soita itekki sille päissään ja kato mitä tapahtuu ;D ei se oo ku elämää vain ja jos siit ei sit tule mitään, ni tiedätpä ainakin, että olet kaikkes yrittänyt, joten kaduttaakkaan ei vois sit enään :) ja voit jatkaa elämääs hyvillä mielin!


      • taunotauno
        Jeps. kirjoitti:

        Että, kannattee vielä yrittää eikä luovuttaa näin helpolla, mitä muut käskevät tekemään!
        Sillä itsellänikin on melkein samanlainen tilanne menossa!
        Mies ottaa yhteyttä näköjään aina pienissä sievissä, mutta ei siinä mtn. koska hän yleensä on muistannukkin kaikki asiat mitä on puhuttu. Yhteydenottojen välissä menee kans yleensä noin viikosta pariin. Ja ei siinäkään mitään mies nimittäin on ujo, eikä ole ollut vähään aikaan kenenkään kanssa!
        Rauhas ja hiljaa etenemme. Ei kannate sunkaan siis hoppuilla kovin!

        Siis, jotenpa otappa asioista selvää, sillä ainakin tämä mies on sanonnut itse ihan suoraan että mitä haluais, ja vastaus oli kiertelemällä, että suhteen...
        Ei kannate luovuttaa, just hyvä keino ois vaikka toi, että soita itekki sille päissään ja kato mitä tapahtuu ;D ei se oo ku elämää vain ja jos siit ei sit tule mitään, ni tiedätpä ainakin, että olet kaikkes yrittänyt, joten kaduttaakkaan ei vois sit enään :) ja voit jatkaa elämääs hyvillä mielin!

        En jaksanut lukea tekstiäsi, mutta jaa vaan äläkä pihtaa niin kyllä se siitä


      • Pää kiinni

        Oletko tyhmä?

        Neljä kuukautta jo mennyt eikä mies ole saanut kertaakaan pillua aloittajalta. Sellaista miestäkö sinä väität pelimieheksi, tai hyväksikäyttäjäksi niinkuin yksi pahansuopa noita täällä väläytti?

        Voisit jo lopettaa.


      • näin on
        Pää kiinni kirjoitti:

        Oletko tyhmä?

        Neljä kuukautta jo mennyt eikä mies ole saanut kertaakaan pillua aloittajalta. Sellaista miestäkö sinä väität pelimieheksi, tai hyväksikäyttäjäksi niinkuin yksi pahansuopa noita täällä väläytti?

        Voisit jo lopettaa.

        Kysynkin Sinulta Oletko Todella niin tyhmä "Pää kiinni" mitä kirjoituksistasi käy ilmi ?
        Luulen, että olet todella katkera ja laidan yli heitetty ihminen.

        Empä haluaisi Sinun kaltaista ihmistä tuttavakseni.


    • --jag..

      et oo ainut nainen kelle tollasta tapahtuu....sano suoraan sille miehelle että et haluu et vaa kännis soittaa ja pyydä soittaan selvinpäin, jos niin ei tapahdu ni anna olla, koska tulevaisuudes kärsisit siit kuiteski...ei sellasille kukaan mitään voi.....

    • dubs

      Minusta tuntuu, että mies on HOMO.

      • Jooseppi isomela

        pedofiili tumputtaja, esiintyy täällä pää kiinni alkuisella viestillä.


      • Jepjep!
        Jooseppi isomela kirjoitti:

        pedofiili tumputtaja, esiintyy täällä pää kiinni alkuisella viestillä.

        Mahtavat palkinnot, käykääpä kurkkaamassa: http://www.parhaatkilpailut.net


    • tellus84

      Unohda se tyyppi . Nii on paras. Itelläni samanlaisii kokeumuksii.. Soitteli ja halus nähdä vaan sillon ku oli humalassa. Olin se viiminen vaihtoehto baari-illan jälkeen. Onneks tajusin sen ja lopetin koko homman.

      • 5kghb

        ...oven taakse ja pimpotat ovikelloa, siitä se lähtee...
        Jos haluut jotain välillenne, niin mene ja ota!


    • "sain namusen"

      Ei pidä yleistää. Kukaan ei voi tietää mitä miehelle on tapahtunut. Naiset ovat tänä päivänä raakoja eli puhetta tulee ja joskus liikaakin. Anteeksi vain! Kuuntele jos mies soittaa tai pidä puhelin kiinni. Tuosta miehestä saattaa kuoriutua hyvin kiltti mies oikea namunen. Minulle kävi samoin ja mies on huomannut sinussa "helmen". Anna ajan kulua:) Ihmisillä on nykyään TUO lause valmiina: laita se vaihtoon. Sitä lausetta ei ole minun sanavarastossani ollenkaan:D (Tuon miehen ottaisi moni nainen nykyään mutta se on omansa valinnut).

      .

    • Hitsi sentään

      Ihastuit yhden illan aikana ja ensi kertaa tavatessa. Heti seuraavan päivänä jo viestejä.

      Eikä sinulle mikään kello kalkata tuosta miehen öisistä ja täysin humalaisista soitoista.
      Haluatko juopon miehen itsellesi, toki baarissahan tuo tapaaminen tapahtui, eli humalassa silloin, olitteko peräti molemmat.

      Humalaisten huuhaata koko juttu.
      Ei muuta kuin yhteen, mutta ensin lapsien tekoon putket poikki, juokaa vain yhdessä.

    • Edes vastaamaan!!!

      Ei kukaan ole niin ujo etteikö pystyisi vastaamaan viestiin, hei haloo!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe