Sanoisin paremminkin, että KÄÄNNYT SINNE PÄIN MISSÄ VOIT TEHDÄ OMAT HAVAINTOSI ITSESTÄSI. Aikaisemminhan jo näillä palstoilla on todettu, että scientologia on oman tekemisen kautta elämästä saatua havainnointia. Eli vaikka scientologia on uskonto ei se kehoita ketään uskomaan vaan tekemään. Silloin sinulla on mahdollisuus selvittää asioita itsestäsi.
Ei scientologiassa ole kysymys uskosta vaan uskonnosta joka tarjoaa käytännön välineitä selviytyä paremmin ja helpommin tästä taipaleesta täällä. Siinä samalla voit selvitellä paljon asioita jotka koskevat sinua itseäsi. Lyhykäisesti sanottuna tehdä ihmiselle itselleen mahdolliseksi todellinen itseluottamus ja kunnioitus itseä sekä kanssaihmisiä kohtaan.
Hyvä ystäväni!
varmaankin sinun kannattaa itse mennä ottamaan selvää mitä se scientologia on! Mikään tällainen palsta ei sitä tee!Tutki aihetta ja lue hieman kirjallisuuta ja mieti käykö se yksiin oman näkemyksesi kanssa! Näin voit muodostaa oman todellisuutesi asiasta!itse tein vuonna 83 näin! terv Auditoija
Ei tartte/kannata uskoa mihinkään mitä et itse pysty toteamaan todeksi. Näinhän se järkevästikkin ajateltuna menee. Näin se on tässäkin aiheessa. Hölmöhän se on joka pelkästään uskoo. Siitä ei tule elämässä yleensä kuin pettymyksiä.
Lyhykäisyydessään scientologia on käytäntöön sovellettua uskonnollista filosogiaa. Aihealueena ei sen enempää eikä vähempää kuin elämä ja sinä itse. Opiskele, selvitä, harjoittele, tee, ymmärrä, havaitse, huomaa ovat avainsanoja scientologiassa (huom! ÄLÄ USKO vaan tee omat havainnot itse miten asiat todellisuudessa ovat!).
kääntyä???
Sanoisin paremminkin, että KÄÄNNYT SINNE PÄIN MISSÄ VOIT TEHDÄ OMAT HAVAINTOSI ITSESTÄSI. Aikaisemminhan jo näillä palstoilla on todettu, että scientologia on oman tekemisen kautta elämästä saatua havainnointia. Eli vaikka scientologia on uskonto ei se kehoita ketään uskomaan vaan tekemään. Silloin sinulla on mahdollisuus selvittää asioita itsestäsi.usko
Ei scientologiassa ole kysymys uskosta vaan uskonnosta joka tarjoaa käytännön välineitä selviytyä paremmin ja helpommin tästä taipaleesta täällä. Siinä samalla voit selvitellä paljon asioita jotka koskevat sinua itseäsi. Lyhykäisesti sanottuna tehdä ihmiselle itselleen mahdolliseksi todellinen itseluottamus ja kunnioitus itseä sekä kanssaihmisiä kohtaan.kyllä
Scientologia on siis käytäntöön sovellettu uskonnollinen filosofia.(((lukemista)))
Tässä hyvä lukupaketti!http://www.uskontojenuhrientuki.fi/sciento.html
Sinä taas
No taasko sinä roikut täällä! Käytä nyt hyvä ihminen välillä hieman mielikuvitustakin näissä "taisteluissasi". Käy peli muuten tylsäksi. Voi voi...(((jep)))
Minä taas!!! d:-)Mistä arvasit??? <(:-?
eipä vaikeaa
Kerroppas lyhykäisesti mistä kenkäsi puristaa? Väärinkäsityksiä? Ymmärtämättömyyttä? Tiedonpuutetta? Vai kenties jotain muuta?(((Ei taas)))
What´s Your problem, dude?" ;=O ",lle
Nou problem! d;-DTerv, nimim, Tosihienoa...
sitä scientologia on
Hyvä ystäväni!varmaankin sinun kannattaa itse mennä ottamaan selvää mitä se scientologia on! Mikään tällainen palsta ei sitä tee!Tutki aihetta ja lue hieman kirjallisuuta ja mieti käykö se yksiin oman näkemyksesi kanssa! Näin voit muodostaa oman todellisuutesi asiasta!itse tein vuonna 83 näin! terv Auditoija
Älä usko, totea itse!
Ei tartte/kannata uskoa mihinkään mitä et itse pysty toteamaan todeksi. Näinhän se järkevästikkin ajateltuna menee. Näin se on tässäkin aiheessa. Hölmöhän se on joka pelkästään uskoo. Siitä ei tule elämässä yleensä kuin pettymyksiä.Sitä että
Lyhykäisyydessään scientologia on käytäntöön sovellettua uskonnollista filosogiaa. Aihealueena ei sen enempää eikä vähempää kuin elämä ja sinä itse. Opiskele, selvitä, harjoittele, tee, ymmärrä, havaitse, huomaa ovat avainsanoja scientologiassa (huom! ÄLÄ USKO vaan tee omat havainnot itse miten asiat todellisuudessa ovat!).mitä s on
Tuntuu selvältä sait puhuttua ympäri! terv elämän Löröhousuhän ei taida ymmärtää
Tarvitsetko tulkin?hupipi pöö pöö
se ei oo totta ja vain homot uskoo siihen