Eli otsikon mukaan, mikä on kyseisen talon historia/mistä saanut nimensä?
Miljoonatalon historia?
5
1920
Vastaukset
- krapulander
Minun korviini on osunut sellainen tieto, että kyseinen talo (kaivokadulla, wsoy:tä vastapäätä) on ensimäinen talo, joka oli maksanut miljoona sen aikaista rahaa.
- Stints
Ja kuulemma Porvoon ensimmäinen kerrostalo..
Jos sattuu jostain löytämään niin kannattaa lukea kirja nimeltä Porvoon poikia. Siinä on paljon juttuja sodan jälkeisestä ajasta Porvoossa ja miljoonatalosta myös.. - Darrander
Miljoonatalo todellakin on olemassa.
Tänä päivänä sen omistavat Pötsi ja Tittis yhdessä. - titsipöttis
Eräisiin rakentajan käsiin jääneisiin "uudiskohteisiin" viitannet. Miljoonataloja nekin...
Tuon tarinan Porvoon ensimmäisestä miljoonatalosta olen minäkin kuullut, joten jotakin perää asiassa varmaan on. Olisiko sitten tuo Kaivokadun talo, sitä en muista. - Smif
Se on juuri tuo talo Wsoy-taloa vastapäätä, Teboilin yläpuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k994194Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k472999Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille3052650Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet622222- 721476
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761320- 951235
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911111- 751063
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?611010