Keep on Trucking

kuskiko?

Näköjään taas hakevat yhdistelmä kuskia. Eikö miehet pysy talossa? vai miksi ainakin kolmatta kertaa kevään aikana hakee kuskia. On vielä oudon erikoisia ilmoituksia.

7

1076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuskia haetaan???

      Näemmä yhessä lehessä haettiin kanssa kuskia. Kysynkin että miksi? Onko muka jotain ajoa jota ei ite kerkee ajaan niin haetaan jotain penaa sitte? Kun kuitenkin samaan taloon haettu kuskia kokoajan, viimeksi mm. 1989 ja nyt taas! Eikös se edellinen spede tykännytkään ajaa sillä sr260 sisulla vai oliko palkka niin surkee ettei mitään jäänyt käteen? Kysympä vaan???

    • kapitalistiriistäjä

      Eipä tuo ole ihmekään kun nykyajan hampit, turhapurot, lusmut ja veltot pyytävät YLI KYMPIN TUNTIPALKKOJA!!!!! Ei tällä menolla enään kauaa ajeta. Kaikki auton tuotot menevät näiden hampuusien ja niiden perheiden ylläpitoon. EI VETELE VELTTOPERSEET TÄMÄ HOMMA ENÄÄN!!!!

      Härskein tyyppi oli se joka puhelimessa töitä kyseli ja kyseli työvuorolistasta ja lomakierrosta sekä pekkasista!!! EI JU****UTA!!! EI ENNENKÄÄN MITÄÄ V*TUN LISTOJA SAATIKA P A L K A L L I S I A LOMIA OLLUT, PEKKASISTA NYT PUHUMATTAKAAN! Meinasin kysyä että pitääkö mun maksaa sulle vielä kaljarahaa viikonlopuksi mutta löin luurin kiinni!!

      • yx kuski vaan

        tuo internet yhteys. saisi tuo riistäjäkin parantua rauhassa kun ei voisi olla täällä mieltään pahoittamassa kalliden ja tyhmien kuskien kanssa.


      • Maksa mitä pitää

        Voi voi sun maailmaas sulla ei todellakaan ole varaa maksaa kuskeille.Tuleppa mulle töihin jotta suat vähän
        lisä ansioo.


      • työtön edelleen
        Maksa mitä pitää kirjoitti:

        Voi voi sun maailmaas sulla ei todellakaan ole varaa maksaa kuskeille.Tuleppa mulle töihin jotta suat vähän
        lisä ansioo.

        Ei taida nää vastaus viestit liittyä Keep on Trucking ky;een millään tavalla kun firma on perustettu vasta -07 ja autot on Volvoja.

        Eikä ainakaan työhaastattelussa ilmennyt ettei maksisi lisiä sun muita. Päinvastoin tuntu olevan erittäin tärkeää, että kaikki maksetaan mitä kuuluu. En tosin töihin päässy, kun ei ollut kokemusta koukkuajosta.


      • romumiäs
        työtön edelleen kirjoitti:

        Ei taida nää vastaus viestit liittyä Keep on Trucking ky;een millään tavalla kun firma on perustettu vasta -07 ja autot on Volvoja.

        Eikä ainakaan työhaastattelussa ilmennyt ettei maksisi lisiä sun muita. Päinvastoin tuntu olevan erittäin tärkeää, että kaikki maksetaan mitä kuuluu. En tosin töihin päässy, kun ei ollut kokemusta koukkuajosta.

        Itse ajelin ennen kusaria ja noita keepin autoja näin usein heinolassa. En itse menis mistään hinnasta ajamaan niillä romuilla hirveän värisiä vanhoja paskoja autot ja valitettavasti usein oli kuskitkin hätäileviä nuoria amispoikia.


    • Keep

      Velkasaneerauksessa.Jos ei kannata,niin ei sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe