Hoito/vuokrahevosia!

anni.kara

Meillä on seitsemän hevosen talli, jossa asustaa 4 omaa ja 2 yksityistä. Itse olen 15-vuotias ja 164cm pitkä, joten olen kasvanut liian isoksi kahdelle ihanaakin ihanammille russponeilleni. Emme kuitenkaan halua myydä niitä, joten otamme niille hoitajat/vuokraajat. Kummatkin ovat pieniä, mutta pippurisia tammoja ja kaiken lisäksi sisaruksia! Safiiri on 123cm, eirittäin suloinen pakkaus. Rubiini on taas sitten hitusen kookkaampi 129cm, mutta yhtä suloinen. Ne erottaa vain koostaan ja väristään. Kummatkin ovat ruunikoita, mutta Rubiini on hieman (mutta kuitenkin huomattavasti) vaaleampi . Molemmat tarvitsevat kokeneet ja päättäiväiset hoitajat. Niin kuin sitä sanotaan, itsepäinen poni tarvitsee itsepäisen ratsastajan! Kumpikaan ei potki, eikä pure ja kummatkin ovat todella pirteitä yksilöjä! Molemmat menevät perusasiat pohkeenväistöt, taivutukset ja laukanvaihdot. Safiiri menee yksittäisenä 90m ja ratana 70cm ja Rubiini 1m 90cm. Olivat siis minulla kisaponeina, kun olin lyhyempi ja nuorempi. Monissa kisoissa niillä sijoutuin ja yleensä tuli se sinivalkoinenruusuke. On niillä isompaakin hypätty, mutta näillä viime vuosina ollaan pysytty metrin tällä puolella tai tasan metrissä. Niitä on nyt liikutellut paripikkulikkaa, mutta haluaisin niille taitavammat ratsastajat ja hoitajat, jotka osaisivat käyttää ponien koulutustasot hyödyksi. Safiiri on 13-vuotias ja Rubiini 12-vuotias, joten niillä voi myös kisailla .

Eli jos olet hoito/vuokrahevosta vailla, niin täällä olisi. Mitään rahaa tähän ei nyt liity. Hoitaja/vuokraaja hoitaa ponia ja saa palkaksi ratsastaa sillä mielensä mukaan. :) Kiinnostuneet ottavat vain rohkeasti yhteyttä vastaamalla tähän, niin minä vastaan.

Anni

37

3363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sazuu

      Missäs päin ponit ovat? Mukavalta kuullostaa, voisin hyvin tulla jos on lähellä!

    • Rovaniemellä asuva

      Hei olen etsinyt hoitopollea jo ainakin 3kk missäs päin ponit ovat minä asun rovaniemellä ja olen 11 vuotias jos asutte rovaniemellä tai jossain lähellä voin tulla hoitamaan niitä polleja olen 131 ja puoli senttiä pitkä joten olen todella lyhyt ja olen sellvinnyt isommistakin hevosistakin joten jos asut lähellä tulen hoitajaksi mieluusti ;D

    • täysin100%heppahullu

      Olen kiinostunut! Ota yhteyttä puhelimella niin kerron missä asun ja taidoistani :D Jos vielä vuokraajaa/hoitajaa tarvitsee :D

      puh:0404118471

      [email protected] (tietty voi sähkärii pistää)

      • marisa.

        Niin minä olisin vapaa hoitamaan toisen ponin tai ottamaan hoito poniksi olen 9v. tyttö ja 2v. kokenut ratsastaja ja osaan putsata kaviot ja harjata... ja niitä kaikkea ni sitte vaa mulle vastausta :)


      • marisa:)
        marisa. kirjoitti:

        Niin minä olisin vapaa hoitamaan toisen ponin tai ottamaan hoito poniksi olen 9v. tyttö ja 2v. kokenut ratsastaja ja osaan putsata kaviot ja harjata... ja niitä kaikkea ni sitte vaa mulle vastausta :)

        niii mun num on 0505146459 siis olisin kiinnostunu ponin hoidosta


      • HALUUN HOITO PONIN
        marisa:) kirjoitti:

        niii mun num on 0505146459 siis olisin kiinnostunu ponin hoidosta

        ¨sähkö posti



        [email protected]


    • Vuokraponi etsinnäss

      Olisin kiinnostunut poneista. Asun Helsingissä, olen 13 vuotta ja ratsastanut 4,5 vuotta. Hypännyt 75cm ratana ja HeB tasoa. Jos kiinnosti puhelin numeroni on 0400 531 726 .

      • kaveritoveriakakka

        Ponit asuu helsingin lähettyvillä ja minun kaveri alkoi kuukausi sitten hoitamaan Rubiinia. On kuulemma todella kiva talli, hyvä ilmapiiri. Ponien omistaja tosi kiva, ystävällinen, niin kuin hänen vanhempansakin. Yksärien omistajat myös toki mukavia. Aivan mahtavat maastot, talli tilat, kenttä, maneesi jne. Itekki olen käyny pari kertaa siellä kaverin matkassa, mutta en voinu alkaa hoitamaan Safiiria, kun asutaan aika kaukana, sekä minulla on jo kolme hoitohevosta. Ratsastin Safiirilla ja sanon kyllä, että mailman onnellisin tyttö, kuka saa vuokrata/hoitaa niin ihanaa ponia!


    • henna100

      Hei ! Minun nimeni on Henna olen 10-vuotias olen ratsastanut 2 ja puol vuotta ja
      Minä olen pitkään etsinyt hevosia joita voisin hoitaa ja muuten missä asutte olisin katsokaas voinut tulla
      Hoitamaan hevosianne

    • fannnijjau

      Heei! Vieläkö vapaana? Pistäisitkö s-postia mulle!! Oon 13v Tyttö Rovaniemeltä ja ratsastanut 6vuotta HeC-HeB tasoinen sekä hypänny ratana 80-90cm ja yksittäisenä 110cm. Oon ettinyt nyt puolivuotta hevosta ja russit on jotain niin ihana (: Olis kiva jos pistäisit s.postia!
      Fanni

      [email protected]

      • fannnijjau

        Ainiin, kisoissa olen käynyt niin esteissä kuin koulussa. Sekä olen hoitanut paljon hevosia, niin ravureista ratsuihin. Viimevuonna mulla oli ylläpidossa ex-ravuri jonka koulutin kaverini kanssa! Pippuriset/jääräpäiset ponit eivät ole ongelma. Päättäväisyyttä löytyy kun sitä tarvitaan (:


    • Eltzu

      Missä päin :) ? Kiinnostusta on ja paljon !

    • Eltzu

      Mun puh 0503000673 ota yhteyttä ! :)

    • Moi! Missä päin nää asuu?(: Itse asun Haukiputaalla, jos ponit ovat jossain Oulun lähettyvillä, niin olisin todellakin kiinnostunut! Olen 11-vuotias tyttö. Osaan He C:n asiat, ja omistan maalaisjärjen ja rutkasti rehellisyyttä! Kokemusta on aiemmista vuokraponista, mutta kisaamisesta vain seura-tasolla. Jos kiinnostuit, niin mun sähköposti on [email protected]
      :):)

    • horse_fantasy

      hei. Olsin kiinostunut jos on lähellä Järvenpäätä. Eli olen 13v tyttö harrastanut ratsastusta 2,5v säännöllisesti. Olen tosi luotettava,kaiken sään kestävä ja maalaisjärjen omaava. Lisää tietoja sähkärillä tai puhelimella. sähk. [email protected]
      puh. 0451287727 terv. Satu Halme

    • Tea Turpeinen

      Olisin vailla hoitohevosta. Olen 12v tyttö. Ratsastanut 4vuotta. Missä tallinne sijaitsee? Olen n.140cm pitkä.

    • katherine

      Ihmiset hyvät, opetelkaapa katsomaan noita päivämääriä, koska viesti on lähetetty.

      Eiköhän mahdollinen vuokraaja ole 3 vuodessa löytynyt...

    • Heppahukllu
    • Sir91

      Olen 22v Espoolainen.
      Etsisin siis Espoon puolelta vuokra hevosta.
      Itsellä kokemusta ei oo paljoakaan,mutta todellakin kova halu oppia
      uusia
      asioita ja olen todellakin kiinnostunut hoitamaan,ratsastamaan
      vuokrista.

      Joskus aikoinaan ratsastin 1vuoden ja nyt taas olen palautunut
      ratsastuksen
      pariin.
      Olen ehtiny käymään jo alkeiskurssit ja nykyään käyn 1x viikossa
      ratsastamassa.
      1v aikana ehdin käymään myös leirillä joka kesti 1vko. Siellä opeteltiin
      kaikkea ja esteitäkin hypättiin.

      Pysytysin hyvin kyllä koko viikon aikana tulemaan tallille hoitaa ellei
      tule muuta. Yleensä siis käyn su ratsastamassa.
      Ja ma-pe olen töissä,mutta töitten jälkeen ei ole yleensä mitään.

      Pääsen bussilla tulemaan ja välillä autolla. Omistan kyllä ajokortin
      mutten
      autoa.
      Ja voi olla että saan välillä ehkä autoa jostain lainattua.



      Pääseekö

      bussilla kuinka lähelle? Vuokra hinta? Itse pystyisin maksaa 10-20€x.
      Saako siis vuokrahevosella ratsastaa kuinka paljon pv ja kuinka usein voi tulla ridaa?
      Ja saako itsenäisesti ratsastaa maastossa,maneesissa,kentällä? Peritäänkö maksua jos osallistuu tunnille?
      Kuinka lähelle pääsisi julkisilla.

      Asun Lippajärvellä niin täältä pääsee aika hyvin kylläkin mihin vain.


      Ja olen 155cm pitkä. Pystyn myös isojakin hevosia käsittelemään
      kuiten myös
      pieniäkin :-)


      Etsisin siis rauhallista ja mukavaa hevosta jolla voisin ratsastaa
      viikolla
      ihan milloin vain. Ja etenki on helppo ratsastaa eteen.
      Saa olla kyllä haastetta hevosessa. Tykkään haasteista :-)
      Ja tulevaisuudessa haluisin ehkä vielä kokeilla kisaamista :-)


      Ja haluisin ehkä myös opetella hevosenkanssa esteitä. Menin silloin
      vuosia sitten. Kuten kerroin viestissä. Mutta aina tipuin...eli ohjeistusta sen

      kanssa.


      Ja tykkään tosi paljon haasteista!

      Toivottavasti olisitte kiinnostunut ja ottaisitte yhteyttä :)

    • Sirju

      Olen 22v Espoolainen.
      Etsisin siis Espoon puolelta vuokra hevosta.
      Itsellä kokemusta ei oo paljoakaan,mutta todellakin kova halu oppia
      uusia
      asioita ja olen todellakin kiinnostunut hoitamaan,ratsastamaan
      vuokrista.

      Joskus aikoinaan ratsastin 1vuoden ja nyt taas olen palautunut
      ratsastuksen
      pariin.
      Olen ehtiny käymään jo alkeiskurssit ja nykyään käyn 1x viikossa
      ratsastamassa.
      1v aikana ehdin käymään myös leirillä joka kesti 1vko. Siellä opeteltiin
      kaikkea ja esteitäkin hypättiin.

      Pysytysin hyvin kyllä koko viikon aikana tulemaan tallille hoitaa ellei
      tule muuta. Yleensä siis käyn su ratsastamassa.
      Ja ma-pe olen töissä,mutta töitten jälkeen ei ole yleensä mitään.

      Pääsen bussilla tulemaan ja välillä autolla. Omistan kyllä ajokortin
      mutten
      autoa.
      Ja voi olla että saan välillä ehkä autoa jostain lainattua.

      Pääseekö

      bussilla kuinka lähelle? Vuokra hinta? Itse pystyisin maksaa 10-20€x.
      Saako siis vuokrahevosella ratsastaa kuinka paljon pv ja kuinka usein voi tulla ridaa?
      Ja saako itsenäisesti ratsastaa maastossa,maneesissa,kentällä? Peritäänkö maksua jos osallistuu tunnille?
      Kuinka lähelle pääsisi julkisilla.

      Ja olen 155cm pitkä. Pystyn myös isojakin hevosia käsittelemään
      kuten myös pieniäkin :-)

      Etsisin siis rauhallista ja mukavaa hevosta jolla voisin ratsastaa
      viikolla
      ihan milloin vain. Ja etenki on helppo ratsastaa eteen.
      Saa olla kyllä haastetta hevosessa. Tykkään haasteista :-)
      Ja tulevaisuudessa haluisin ehkä vielä kokeilla kisaamista :-)

      Ja haluisin ehkä myös opetella hevosenkanssa esteitä. Menin silloin
      vuosia sitten. Kuten kerroin viestissä. Mutta aina tipuin...eli ohjeistusta sen

      kanssa.

      Ja tykkään tosi paljon haasteista!

      Toivottavasti olisitte kiinnostunut ja ottaisitte yhteyttä :)

    • vikeltäjä

      Onko mennyt ja onko tampereen lähellä? oon hypänny noin 50-60cm ja osaan koulussa ihan perusasioita. Olen 148cm pitkä, 12-13v ja jukuripäiset ponit eivät ole ongelma! [email protected]

    • Venla13

      Vielkö ovat ponit vapaana?? Olisin kiinnostunut hoitamaan sisoni kanssa niitä jos olisi. Laita vaikka sähköpostia jos kehtaat. Missäpin ponit edes asustaa??

    • Vuokraponia haluava

      Hei. Olisin kiinnostunut ponista. Olisiko mahdollista kuljettaa poni toiselle tallille että voisin käydä hoitamassa ja ratsastamassa sitä?

    • hessu11

      Hei, tosi mukavaa olen 10v tyttö ja asun vantaalla jos paikka on lähellä niin tulen jos sopii kysyin äidiltä ja äidille tämä on ok kun me haluaisimme vuokrata hevosen minulle mutta samalla haluan ihanasti hoitaa haluan opetella hoitamaan hevosia ja rakastan hevosia yli kaiken:) Ja olen aloittelija mutta tunne yhden naisen hän auttaa minua ratsastamaan olen oppinut ratsastamaan mutta en hyvin mutta niin hyvin että voisin otta työn:) minulle voit lähettää sähköposti viestin nimellä:[email protected] ja toivon lämpimästi ottavasi yhteyttä:) toivon vastausta vaikka mitäpä on tapahtunut :) että siis tiedän.ja olisin hyvin kiitollinen jos saisin tämän tämä olis unelmani täyttymys:)

      • hessu11

        Ja siis jos paikka on lähellä :)


    • minttu5

      Hei! Olen 12v tyttö ja olisin kiinnostunut hoitaja, mutta missä päin asut? Tähän on nyt mennyt 4 vuotta, mutta itse asun Nastolassa. Jos tämä on liian myöhäistä, vastaathan silti? Olen ratsastanut 5 vuotta säännöllisesti ja hyppään juuri tuota 100-120cm. Voisin osallistua valmennuksiin ja tietenkin en vaan ratsastaisi vaan myös hoitaisin ja tekisin talli töitä.

    • OLLAAN KIINNOSTUNEIT

      Moi olen ettinyt kamun kanssa vuokriksia molemmat ovat HeC-HeB tasoisia ja minä olen ratsastanut 8v ja kaverini 4v olen hyvpännyt 80cm rataa ja kaverini myös asumme stadissa minun sähkö posti on [email protected]

    • ---

      katsokaapa tuon ilmoituksen jättämisen päivämäärä... Ehkä ei tähän kannattaisi enää vastailla.

    • Saaahukka

      Mistä päin kyseiset ponit on? Olisin kiinnostunut. Mun numero on 0400890396

    • Rovanimeltä

      Etsin vuokrahevosta kaverini kanssa. Olemme 13-vuotiaita ja ratsastuskokemusta kuutisen vuotta. Perusasiat hallinnassa. :)

    • Lauraaaaw

      Uskoisin että on löytynyt 6 vuoden aikana niille jo hoitajat/vuokraajat

    • KIRKKONUMMIXX

      Voi herranjumala ku ihmiset ei osaa lukea! Sanottu ilmoituksessa ja kommemteissakin että ponit asuvat KIRKKONUMMELLA! Kirkkonummi on helsingin lähellä ETELÄ-SUOMESSA ei vittuakaan missään rovaniemen lähelläkään,sitä google mapsiakinvoisi käyttää.

    • 1hm1nen

      onko mennyt jo? ajattelin vaan koska kaverini etsiskelee vuokra ponia.

      hän on 12.vuotias 156cm hän osaa tehdä kaikki tarpeet ja osaa olla hevoselle tiukka.

      ilmoittathan jos olisi vielä mahdollisuus sähköpostiin


      [email protected]

    • Heppahulluolenminä

      Juu olisin todellakin kiinnostunut ilmotus on kyllä aika vanha mutta osaan olla tiukka hevoselle ja osaan perus hevosen hoito jutut ym mutta niin

      Ota yhteyttä!
      nro:0404176447

    • Joku12

      Missä päin ponit asuvat?
      Olen 12.v tyttö oulusta. Minulla on aikamoinen ratsastus tausta. Haluaisin kovasti vuokrata poneja ota vain yhteyttä jos kuulostan mukavalta😊

    • Hepat

      Moi! Olen 12 vuotiasta tyttö Haukiputaalta ja etsin hoitohevosta. Käyn avustaja vuorossa joka maanantai Alarmi stablesilla. Olen tosi innokas Ja rakastan tallitöitä Ja muutenkin tallia. Hevosen läsnäolo tekee minut aina iloiseksi. Toivon että sisin hoito hevosen❤️

    • Anonyymi

      Olisin kiinnostunut!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe