Myydään iPhone 3G S (16GB)

Myydään iPhone

Myynnissä olisi iPhone 3G S (16GB). Takuuta on jäljellä.
Pistä tarjous sähköpostiin [email protected]

20

5222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satanen tai 2

      4G kolkuttaa ovella ja kolmosia saa pilkkahinnalla. Jenkeissä näyttää käytettyjen hinnat alkavan satasesta..
      Et varmaankaan myy satasella ?
      [email protected]

      • Hipheiheieh

        Kalliiks tullee jos lähet jenkeistä asti hakemaan


      • hippulatvinkumaaan
        Hipheiheieh kirjoitti:

        Kalliiks tullee jos lähet jenkeistä asti hakemaan

        no ei niinkään..
        posti kulkee 8$ hintaa sieltä tänne kotiovelle.

        Tosin suomenkieltä ei niissä ole! jos on myynisäolevassakaan?


    • GladOS

      Maksaisin korkeintaan 50€ lapsille leikkikaluksi.

      • hahahahahaaaaa

        Jep jep


    • DelMonte
    • ...iP4...
      • tiedoksi vaan

        Ei se ole hullu joka pyytää vaan joka maksaa. 3g 16gb jos on siisti ja hyvä lukitsematon takuuta voimassa, sopiva hinta 200-250€. 32gb saa hyvästä 300€. Naarmuisia takuun ulkopuolella olevia unblockattuja saa 150€ alkaen. Jenkeistä jos tilaat niin muista että yli 40€ arvoisesta tavarasta maksat tullin ja rahdin tavaran arvon mukaan. Siitä vaan tilailemaan ;)


      • .
        tiedoksi vaan kirjoitti:

        Ei se ole hullu joka pyytää vaan joka maksaa. 3g 16gb jos on siisti ja hyvä lukitsematon takuuta voimassa, sopiva hinta 200-250€. 32gb saa hyvästä 300€. Naarmuisia takuun ulkopuolella olevia unblockattuja saa 150€ alkaen. Jenkeistä jos tilaat niin muista että yli 40€ arvoisesta tavarasta maksat tullin ja rahdin tavaran arvon mukaan. Siitä vaan tilailemaan ;)

        "3g 16gb jos on siisti ja hyvä lukitsematon takuuta voimassa, sopiva hinta 200-250€. 32gb saa hyvästä 300€."

        Nimimerkille tiedoksi vaan ilmoitan, tiedoksi vaan, ettei 3G mallia ole 32 Gigaisena. 3G mallit olivat 8 ja 16 Gigaisia. 3Gs malleja saikin jo 32 Gigaisena. Joten enpä nyt tiedä, mistähän kummasta loihdit 3G 32 gigaiselle tuon hinnan 300€, kun moisia malleja ei edes ole...? ;) 3Gs 32 gigaisen hinta on kuin onkin n. 400€...


      • hiiihihiihhii
        tiedoksi vaan kirjoitti:

        Ei se ole hullu joka pyytää vaan joka maksaa. 3g 16gb jos on siisti ja hyvä lukitsematon takuuta voimassa, sopiva hinta 200-250€. 32gb saa hyvästä 300€. Naarmuisia takuun ulkopuolella olevia unblockattuja saa 150€ alkaen. Jenkeistä jos tilaat niin muista että yli 40€ arvoisesta tavarasta maksat tullin ja rahdin tavaran arvon mukaan. Siitä vaan tilailemaan ;)

        Paskat mene! tulleja.
        vain murtosasta niistä!
        ja laiteen hinta voi sopia lähettäjän kanssa alle tullirajan..


    • W*TTHFW

      PASKAAA

    • freeipodtouh

      http://apple.freebiejeebies.co.uk/537940 tuolta sais ilmasia ipodtoucheja iphoneja ipadeja ja muuta apple kamaa ei oo vaikee saada ja se lähetetään sun kotiovelle ilman toimituskuluja ja täysin ilmaista. =)

      • täh?

        Toimiiko toi oikeasti?


      • never never never
        täh? kirjoitti:

        Toimiiko toi oikeasti?

        totta munassa


    • kiinnostunu iphone

      onko tää iphone jo myyty?

    • Aldona

      Moi oon 13vuotiasd tytto helsingista ja ei oo paljon rahaa mut kun halusin niin paljon ton iphonen eli voitko laittaa ite jonkun tarjouksen ja mietyin sit onko mulla siihen varaa, kiitos ♥

      • ...............

        kannattaa odotella, että 4s:t tulee kauppoihin. silloin saa noita vanhoja halvemmalla.


    • myydään iphone 3G

      Myynnissä APPLE IPHONE 3G 16GB, (valkoinen takakansi).
      Edullisesti, 110euroa.
      Myyn, koska kosketusnäyttö-puhelin on liian monimutkainen minulle.

      Itselläni tämä puhelin on ollut vähässä käytössä viimeiset 3kk, mutta
      ALUNPERIN ostettu viime kesänä. Ikää siis alle vuosi.

      Toiminut moitteettoman hyvin saunalahden sim-kortilla, mutta myyntiä ajatellen
      nollasin juuri kaikki tiedot/asetukset ja puhelin meni vissiin sim-lukitukseen TAI se pitää asentaa itunesin kautta uudelleen(???). Ohjeita ei mukana. En osaa asentaa, sillä en tekniikasta paljoakaan ymmärrä.
      Tästä siis hyvä kännykkä esim jailbreikkaajalle.
      Netissä on myös ohjeita (mahdollisen) lukituksen poistoon ja esim huutonetissä joku tekee ko. toimenpiteitä kännyköille.

      Puhelin on muuten hyväkuntoinen, mutta tarkemmin katsoessa huomaa peruskäytöstä tulleita pieniä pintanaarmuja (ei häiritseviä) sekä takakannen alaosassa on pieni särö noin 2cm (peittyy esim jos ostaa irrallisen takakuoren). Naarmut eivät haittaa puhelimen käyttöä/toimintoja.

      Puhelimen mukaan tulee käytännöllinen 3-in-1 laturi (USB & auton tupakan sytytin & pistorasia).

      Nouto Tampereelta tai ostaja maksaa postikulut (8€).
      Voin toimittaa myös postiennakolla.

      Laita viestiä: [email protected]

      • kiinnostunu03

        Moi, onko kyseinen puhelin vielä myytävänä ?


    • ostan1

      ostan heti jos vielä oot myymässä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe