Derma Seta

Nocka

Heip, onko kukaan kokeillut Tvins-postimyynnin Derma Seta -ihokarvojen poistosysteemiä? Olin jo näpytellyt tilauksen, viime hetkellä jänistin ja ajattelin ensin kysyä kokemuksia muilta. Itse laitteesta sekä Tvinsin luotettavuudesta yrityksenä. Mottona, jos se kuullostaa liian hyvältä ollakseen totta, se useimmiten on.

Suolainen satanen menisi siihen, mutta mikäli systeemi todella toimii, ei se ole kohtuutonta.

17

2468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nocka

      Tuolla alempana onkin pitkä ketju aiheesta, menen tutustumaan sinne, sori...

      • Silmään vedetty

        Minneköhän se keskustelu hävinnyt? Kopioin tähän malliksi yhden keskustelun viesteistä, eikä tämä ollut ainoa jossa laitteesta ei tykätty

        1. Lienee laitonta harhaanjohtamista
        Ei tee mitä luvataan! Karvanpoistoon mainostettiin eikä sillä saa yhtään karvaa pois. Esim. käsivarressa minulla on vaaleita ihan pehmeitä karvoja, eivätkä nekään lähde, puhumattakaan kovemmista karvoista tai vasta-ajetusta sängestä. En olisi sitten turhempaa turhaketta voinut löytää. Ja olen tarkistanut, kaiken olin tehnyt ohjeiden mukaan, lievästi karhea musta tarra kiinnitetään pyörivään päähän, ja sillä sitten olis mukas tarkoitus saada karvoja lähtemään. Naurettava ajatuskin koettaa nyt santapaperin tapaisella ajella karvat. Ihon se vaan hioo pahan näköiseksi, eli siis todella hyödyllinen ja vielä kovaääninen laite. Töpseli seinässä, joten ei voi huonoista pattereista olla kiinni. Mainoksesta ei vain selvästi nähnyt tekniikkaa, pitäähän tuote itse nähdä omin silmin jotta voi arvoida voiko se toimia.Että pitääkin armottoman pitkiä mainospätkiä tällaisesta pyörittää, joissa näyttelijät teeskentelevät ajavansa tuuheat rintakarvat pois, eikös se ole laitonta mainostaa tuolla lailla tällaista tuotetta, olisi kiva nähdä kuinka livenä saavat tuuheat rintakarvat ajettua kuluttaja-asiamiehen edessä. Mutta kukapa kilteistä höynäytettävistä jaksaisi asiasta alkaa metakkaa nostamaan

        Toinen asia, karhulasku tuli postissa, vaikka eka lasku maksettu yhtä päivää ennen eräpäivää, melkein maksoin epähuomiossa kahdesti mokomalle huijarifirmalle. Lienikö tama juuri tarkoitus, että ihmiset maksavat vahingossa laskun kahdesti kun karhu lähetetään aiheetta, olen lukenut että näitä on sattunut muillekin Tvinsin asiakkaille.

        En tiedä miten olette päässeet näistä eroon, paketissani luki kyllä että avattua tuotetta ei saa palauttaa. Kai sitä nyt pitää saada kokeilla yks päivä että tietää toimiiko vai ei.


      • onnellisenystävä
        Silmään vedetty kirjoitti:

        Minneköhän se keskustelu hävinnyt? Kopioin tähän malliksi yhden keskustelun viesteistä, eikä tämä ollut ainoa jossa laitteesta ei tykätty

        1. Lienee laitonta harhaanjohtamista
        Ei tee mitä luvataan! Karvanpoistoon mainostettiin eikä sillä saa yhtään karvaa pois. Esim. käsivarressa minulla on vaaleita ihan pehmeitä karvoja, eivätkä nekään lähde, puhumattakaan kovemmista karvoista tai vasta-ajetusta sängestä. En olisi sitten turhempaa turhaketta voinut löytää. Ja olen tarkistanut, kaiken olin tehnyt ohjeiden mukaan, lievästi karhea musta tarra kiinnitetään pyörivään päähän, ja sillä sitten olis mukas tarkoitus saada karvoja lähtemään. Naurettava ajatuskin koettaa nyt santapaperin tapaisella ajella karvat. Ihon se vaan hioo pahan näköiseksi, eli siis todella hyödyllinen ja vielä kovaääninen laite. Töpseli seinässä, joten ei voi huonoista pattereista olla kiinni. Mainoksesta ei vain selvästi nähnyt tekniikkaa, pitäähän tuote itse nähdä omin silmin jotta voi arvoida voiko se toimia.Että pitääkin armottoman pitkiä mainospätkiä tällaisesta pyörittää, joissa näyttelijät teeskentelevät ajavansa tuuheat rintakarvat pois, eikös se ole laitonta mainostaa tuolla lailla tällaista tuotetta, olisi kiva nähdä kuinka livenä saavat tuuheat rintakarvat ajettua kuluttaja-asiamiehen edessä. Mutta kukapa kilteistä höynäytettävistä jaksaisi asiasta alkaa metakkaa nostamaan

        Toinen asia, karhulasku tuli postissa, vaikka eka lasku maksettu yhtä päivää ennen eräpäivää, melkein maksoin epähuomiossa kahdesti mokomalle huijarifirmalle. Lienikö tama juuri tarkoitus, että ihmiset maksavat vahingossa laskun kahdesti kun karhu lähetetään aiheetta, olen lukenut että näitä on sattunut muillekin Tvinsin asiakkaille.

        En tiedä miten olette päässeet näistä eroon, paketissani luki kyllä että avattua tuotetta ei saa palauttaa. Kai sitä nyt pitää saada kokeilla yks päivä että tietää toimiiko vai ei.

        kaverini osti tuon derma setan ihan lähi anttilasta ja hyvä on !! suositellaan lämpimästi


      • oikealla...

        keskusteluosiolla? Ei kai dieetti vaikuta karvankasvuun ja niiden poistoon.


      • clamppa
        oikealla... kirjoitti:

        keskusteluosiolla? Ei kai dieetti vaikuta karvankasvuun ja niiden poistoon.

        tosiaan se oli tarkoitettu toiseen keskusteluun. Tästä Derma Setasta piti kysyä:

        kerrotko vähän tarkemmin kuinka toimi, tuliko ekalla ajokerralla sileää. Jos tuli, minkälaisista karvoista on kyse, kun kokeiltiin tässä muijan kaa, ja todettiin ettei pehmeät hennot vaaleat karvat lähde minnekään, iho vain kuivuu ja vaalenee, eikä lähde myöskään hiljan ajettu sänki käsivarresta. Se parta ja se pitempi bikinikarvahommeli ei toiminut kyllä myöskään, vaikka ihan standardi tummaa keskivahvaa karvoitusta on sekä naamassa että muualla.


    • ostaisi...

      tuon laitteen karvanpoistoon. Ainakin Tvinsin sivuilla karvanpoisto on vain oheistoiminto ja laitetta esitellään noin pääpiirteittäin tutkiessa muuhun kauneudenhoitoon. Hintakin on ilmeisesti laskenut koska nyt hinta näyttäisi olevan n. 60 €. Mutta tuolla hinnalla saa myös laadukkaita epilaattoreita joilla karva todellakin lähtee. Mutta jos haluaa hankkia Derma Setan vaikkapa ihon kuorintaan tai kovettuneiden kantapäiden hiontaan (tätä ei saisi tehdä!), asia on eri.

      • syvästi turhaantunut

        Siksi että siinä kirotussa tvinsssin mainoksessa TV:ssä näytettiin kuinka tuuheat miehen rintakarvat lähtivät noin vaan. Jos Tvins nyt on lopettanut tuotteen karvanpoistotarkoituksiin markkinoinnin, niin se on eri asia se. Se vasta olikin vedätystä, että tällä karvat lähtisivät paremmin kuin 5 vuotta vanhalla partahöylällä. Ei iki kuuna päivänä. Miten tällaista onkaan voinut koskaan saada myydä karvanpoistotarkoitusksiin??


    • vine1

      Tuo Tvinsihän on muutenkin ihan huijarifirma. Olen jo aikoja sitten todennut että vaikka tuote vaikuttais kuinka hyvältä niin jos se on tvinsin markkinoima niin en varmasti tilaa. Siellä on muutenkin ihan säädyttömän huono ja asiaton asiakaspalvelu. joka kerta kun olen sieltä jotain tilannut, niin on jotain mennyt pieleen. Ei todellakaan kannata tilata, saman, tai ainakin vastaavan tuotteen saa usein anttilasta.

      • Ei saa yleistää

        Olen tilannut harvoin Tvinsistä, mutta minulla ainakin on ollut asiakaspalvelu hyvää vaikkakin olen hoitanut tilauksia vain sähköisesti. Kaikki saamani tuotteet ovat olleet laadukkaita ja hyviä, joku kaupanpäälinen on voinut olla turha ja jäädä käyttämättä. Maksuaikaakin on ollut niin paljon että epäilin jo että unohtivat laskuttaa, mutta tapauksessani lasku tuli vasta kun mahdollisuus tuotteen palautukseen oli päättynyt.

        Ei siis voi yleistää että kaikki tuotteet olisi huonoja. Olen tilannut Tvinsistä vain sellaisia itselleni tarpeellisia tuotteita joita ei ole saatavilla muualta. Muuten kyllä teen ostokseni vaikkapa juuri Anttilasta.


      • muute
        Ei saa yleistää kirjoitti:

        Olen tilannut harvoin Tvinsistä, mutta minulla ainakin on ollut asiakaspalvelu hyvää vaikkakin olen hoitanut tilauksia vain sähköisesti. Kaikki saamani tuotteet ovat olleet laadukkaita ja hyviä, joku kaupanpäälinen on voinut olla turha ja jäädä käyttämättä. Maksuaikaakin on ollut niin paljon että epäilin jo että unohtivat laskuttaa, mutta tapauksessani lasku tuli vasta kun mahdollisuus tuotteen palautukseen oli päättynyt.

        Ei siis voi yleistää että kaikki tuotteet olisi huonoja. Olen tilannut Tvinsistä vain sellaisia itselleni tarpeellisia tuotteita joita ei ole saatavilla muualta. Muuten kyllä teen ostokseni vaikkapa juuri Anttilasta.

        Nimimerkki "ei saa yleistää". Huomasin kaksi epäkohtaa kirjoituksessasi. Tvins lähettää laskun heti tuotteen mukana, eikä niin kuin sinä sanoit. Näin ollen tuotteen toimituksen myöhästyminen ei vaikuta laskun eräpäivään, joka on yllättävän lähellä ja osamaksun korko iso. Millä vuosituhannella olet asioinut Tvinsin kanssa vai oletko markkinoinnissa töissä?

        Toiseksi puhuit kaupanpäällisistä. Yhdessäkään tuotteessa en ole saanut muuta kuin törkyhintaisia tarjouksia "kaupan päällisistä" enkä siis mitään todellista kaupan päälle tulevaa. Asiaan ei tunnu vaikuttavan, jos soittaa samana päivänä kuin mainos lupaa saat kaupan päälle


      • Ei saa yleistää
        muute kirjoitti:

        Nimimerkki "ei saa yleistää". Huomasin kaksi epäkohtaa kirjoituksessasi. Tvins lähettää laskun heti tuotteen mukana, eikä niin kuin sinä sanoit. Näin ollen tuotteen toimituksen myöhästyminen ei vaikuta laskun eräpäivään, joka on yllättävän lähellä ja osamaksun korko iso. Millä vuosituhannella olet asioinut Tvinsin kanssa vai oletko markkinoinnissa töissä?

        Toiseksi puhuit kaupanpäällisistä. Yhdessäkään tuotteessa en ole saanut muuta kuin törkyhintaisia tarjouksia "kaupan päällisistä" enkä siis mitään todellista kaupan päälle tulevaa. Asiaan ei tunnu vaikuttavan, jos soittaa samana päivänä kuin mainos lupaa saat kaupan päälle

        En ole ostanut Tvinsistä pariin-kolmeen vuoteen mitään, joten ehkäpä toimintatapa on muuttunut tai on erilainen eri tuotteille. Viimeksi ostin vaatetavaraa, muotoilevan alusasun ja sain kaksi eri väristä tuotetta yhden hinnalla (hinta oli samaa luokkaa kuin tavarataloissa, mutta en löytänyt täsmälleen samanlaista). Kaupan päälle tuli vyötärönkiristäjä, joka on jäänyt kokeilun jälkeen kaapin perälle. Lasku tuli todellakin varsin myöhään ja ihmettelin mikä kirje minulle tulee Saksasta.

        Tilatessa netistä kaikenlaisia tarjouksia tyrkytettiin, mutta ne oli helppo ohittaa. Myös jälkikäteen on tullut sähöpostitarjouksia.

        Tälle toiselle kysyjälle vastaan että tuo ostamani alusasu (nykyajan korsetti) on todellakin ollut hyvä tuote ja aina silloin tällöin käytössä juhlissa kun kroppa pitää näyttää sutjakalta.


      • vähän toista mieltä
        Ei saa yleistää kirjoitti:

        En ole ostanut Tvinsistä pariin-kolmeen vuoteen mitään, joten ehkäpä toimintatapa on muuttunut tai on erilainen eri tuotteille. Viimeksi ostin vaatetavaraa, muotoilevan alusasun ja sain kaksi eri väristä tuotetta yhden hinnalla (hinta oli samaa luokkaa kuin tavarataloissa, mutta en löytänyt täsmälleen samanlaista). Kaupan päälle tuli vyötärönkiristäjä, joka on jäänyt kokeilun jälkeen kaapin perälle. Lasku tuli todellakin varsin myöhään ja ihmettelin mikä kirje minulle tulee Saksasta.

        Tilatessa netistä kaikenlaisia tarjouksia tyrkytettiin, mutta ne oli helppo ohittaa. Myös jälkikäteen on tullut sähöpostitarjouksia.

        Tälle toiselle kysyjälle vastaan että tuo ostamani alusasu (nykyajan korsetti) on todellakin ollut hyvä tuote ja aina silloin tällöin käytössä juhlissa kun kroppa pitää näyttää sutjakalta.

        no kai sieltä sellaisen kilpailukykyisen mutta rankasti ylihinnoitellun mahankiristyspuvun saa, tosin en tuota kyllä itse postimyynnistä tilaisi, kun toimitusajat ja mahdolliset pakkausvirheet kestävät selvittää. Ajattelepa paljonko 20min mainoksien pyörittäminen monta kertaa päivässä maksaa Tvinsille. Eli tuotteet tehdään halvalla ja paskasti, ja sitten peritään ylihinnoittelemalla mainoskulut pilipalituotteista. Muista Tvinsin tuotteista en menisi lainkaan takuuseen. Ihme ettei ole hajonnut vielä mokoma, luultavasti rievun tekokustannukset on alle 1 euron


      • Ei saa yleistää
        vähän toista mieltä kirjoitti:

        no kai sieltä sellaisen kilpailukykyisen mutta rankasti ylihinnoitellun mahankiristyspuvun saa, tosin en tuota kyllä itse postimyynnistä tilaisi, kun toimitusajat ja mahdolliset pakkausvirheet kestävät selvittää. Ajattelepa paljonko 20min mainoksien pyörittäminen monta kertaa päivässä maksaa Tvinsille. Eli tuotteet tehdään halvalla ja paskasti, ja sitten peritään ylihinnoittelemalla mainoskulut pilipalituotteista. Muista Tvinsin tuotteista en menisi lainkaan takuuseen. Ihme ettei ole hajonnut vielä mokoma, luultavasti rievun tekokustannukset on alle 1 euron

        Tietenkin, katetta on otettava että saa nuo televisiomainokset maksettua. Mutta aina vaan enemmän ihmiset ostavat kaikenlaista postimyynnistä ja netin kautta, jopa halvemmalla kuin lähitavaratalosta. Mielestäni tuo ostamani alusasu oli juuri sopivan hintainen kun summalla sai kaksi samanlaista (ihonvärisen ja mustan) ja molempia on tullut käytettyä tarpeen mukaan. Hinnaksi jäi kappaleelta sama kuin suomalaisen valmistajan suunnilleen vastaavan mutta käyttöominaisuuksiltaan huonomman tuotteen (ostin ensin sellaisen ja petyin). Siksi ostin tuon asun Tvinsistä koska en ollut löytänyt vastaava tuotetta mistään muualta, enkä ole nähnyt jälkeenkään. Teräsluutettua mittatilauskorsettiani en halua käyttää kovin usein ja silloin tämä alusasu on juuri paikallaan.

        Kyllähän Tvinsillä kuten monella muullakin nettikauppiaalla on suurin osa humpuukitavaraa josta saadaan se paras kate kun saadaan ihmiset innostumaan ostoksille. Silloin siinä siivellä kannattaa myydä jotain parempilaatuistakin pienemmällä katteella. Oman alusasuni luen tuohon laadukkaampaan joukkoon, se on todellakin hyvin tehty ja on kestänyt käyttöäni mainiosti. Joskus olen "hurahtanut" messumyynnissä keittiötarvikkeeseen jota kutsutaan ammattilaisten suussa mandoliiniksi. Kuitenkin samanlainen laite on ahkerassa käytössä ammattilaiskeittiössä jossa työskentelen ajoittain. Täytyy siis pitää pää kylmänä ja ostaa vain sellaista joka on tarpeen vaikka telkkarissa mainostettaisiin kuinka kaikenlaista rihkamaa kaupan päälle ja kaksi yhden hinnalla tms.


      • argumentor
        Ei saa yleistää kirjoitti:

        Tietenkin, katetta on otettava että saa nuo televisiomainokset maksettua. Mutta aina vaan enemmän ihmiset ostavat kaikenlaista postimyynnistä ja netin kautta, jopa halvemmalla kuin lähitavaratalosta. Mielestäni tuo ostamani alusasu oli juuri sopivan hintainen kun summalla sai kaksi samanlaista (ihonvärisen ja mustan) ja molempia on tullut käytettyä tarpeen mukaan. Hinnaksi jäi kappaleelta sama kuin suomalaisen valmistajan suunnilleen vastaavan mutta käyttöominaisuuksiltaan huonomman tuotteen (ostin ensin sellaisen ja petyin). Siksi ostin tuon asun Tvinsistä koska en ollut löytänyt vastaava tuotetta mistään muualta, enkä ole nähnyt jälkeenkään. Teräsluutettua mittatilauskorsettiani en halua käyttää kovin usein ja silloin tämä alusasu on juuri paikallaan.

        Kyllähän Tvinsillä kuten monella muullakin nettikauppiaalla on suurin osa humpuukitavaraa josta saadaan se paras kate kun saadaan ihmiset innostumaan ostoksille. Silloin siinä siivellä kannattaa myydä jotain parempilaatuistakin pienemmällä katteella. Oman alusasuni luen tuohon laadukkaampaan joukkoon, se on todellakin hyvin tehty ja on kestänyt käyttöäni mainiosti. Joskus olen "hurahtanut" messumyynnissä keittiötarvikkeeseen jota kutsutaan ammattilaisten suussa mandoliiniksi. Kuitenkin samanlainen laite on ahkerassa käytössä ammattilaiskeittiössä jossa työskentelen ajoittain. Täytyy siis pitää pää kylmänä ja ostaa vain sellaista joka on tarpeen vaikka telkkarissa mainostettaisiin kuinka kaikenlaista rihkamaa kaupan päälle ja kaksi yhden hinnalla tms.

        Olen yhtä mieltä tästä, muistutan kuitenkin, että postimyynnissä ja Tvinssissä on se ikävä asia, että tuotteiden postitusta saa odotella aika hemmetin pitkään, kun niitä ei Suomesta lähetetä. Esimerkiksi joululahja ei saapunut jouluksi vaikka toisin luvattiin. Myös pakkausvirheitä sattuu ja sitä voi sitten vain arvailla montako kuukautta kestää vaihtaa tuote oikeaan. Sinä aikana pitää kuitenkin maksaa tuotteesta (osamaksua tai koko summa), vaikka ei ole edes saanut oikean kokoista tai edes samannimistä tuotetta. Muuten kauppa pitää perua, vaikka tavaran haluaisikin, jos ei halua maksaa ennen kuin saa oikean tuotteen.


    • vähän toista mieltä

      Minua on Tvins vetänyt linssiin monen monta kertaa järjettömästi ylimarkkinoiduilla tuotteilla (joilla ei tee muuta kuin heittää vesilintua) ja myöhästymismaksukirjeillä, vaikka sitten huomasinkin myöhemmin, että karhulasku oli aiheeton. Kerropa mikä tuote Tvinsillä on hyvä?

    • Eipätoimi

      Minulla on tuo laite, ja voin sanoa että ei poista karvan karvaa, olen saanut laitteesta jopa palovamman kun liian innokkaasti koitin poistaa, tuloksetta. Kadun syvästi tätä ostosta. Ainoa hyvä puoli on lisänä kun ostin jalkaraspin, se on toiminut, mutta toisin sekin halkesi jo :(

    • f435f35

      Karvoja sillä ei saa pois, ei tuuheaa, ei harvaa, ei lyhyttä, ei pitkää.

      Kaikkeen muuhun se kyllä käy...

      Ja kannattaa huomioida se että johdon päässä pyörii paljon innokkaammin kuin akun kanssa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe