busbar (viimeinen toivoko)

paniiikkii äääliö786

Mulla paha paniikkihäiriö ollut jo 10 vuotta, kaikki ssri.t ja snri.t kahlannut läpi ja nytten mulla olisi mielessä tuo buspar. Ajattelin josko siitä saisi avun tähän jatkuvaan ahdistukseen rauhottavia kun ei määrätä ja ilman lääkitystä EN voi olla (kokeiltu on) ja monia kertoja
Jos kellään kokemusta kiitos kertokaa

6

657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köpöl

ja kallis lääke. Ei auttanut mitään. Psykiatri sanoi sen olevan tehoton pahaan paniikkiin.

• en tahdo tyrkyttää

Ei ole kokemusta, mutta tahdon rohkaista sinua rukoilemaan Jeesusta

• tämäkin toimii

Mulla on anafranil lääkkeenä ollut jo 20v. Se on vanhanajan masennuslääke ja tarkoitettu juuri paniikkioireisiin, jännittämiseen, yleiseen ahdistukseen ja masennukseen. Googletapa tuon lääkkeen tiedot... : )

• Ilmanlääkkeitäterve

kuvattu ja tehty kunnon tutkimukset ja kaikki lääketieteelliset laboratoriokokeet otettu?

Paniikkihäiriötä ei voi olla, jos aivosi ovat ihan kunnossa ja olet muuten terve ihminen. Paniikkihäiriö on myöskin monen lääkkeen haittavaikutus. Jos sinulla on käytössäsi joitakin lääkkeitä vaivaan kuin vaivaan, niin tarkista haittavaikutukset ko. lääkkeillä. Mitä haittoja käyttämissäsi lääkkeissä on? Ja onko lääkeiden vaihdon aikana sinulla pidetty tarpeeksi pitkä tauko lääkkeiden välillä ennen uuden lääkkeen aoittamista eli noin kuukausi tai kaksi kuukautta, jotta veresi on ollut vapaa kaikista kemioista.???? Lääke poistuu elimistöstä hitaasti. Jotta veri on aivan puhdasta niin siihen menee tosiaan useita viikkoja.

Elimistö tottuu helposti lääkkeisiin ja vasta noin puoli vuotta ilman lääkkeitä kertoo sinulle, miten elimistösi alkaa tottumaan ilman lääkkeitä. Aivojen, maksan ja muiden sisäelinten tydellinen puhdistus kemioista vie useita kuukausia. Näiden kuukausien aikana sinun elimistösi pikkuhiljaa muuttuu toimimaan ihan oikealla tavalla, jolloin myöskin paniikkioireet häviävät. Kokeileppa pitkällä aikavälillä lääkkeiden lopettamista, mutta hyvin hitaasti. Usko siihen että pystyt. Niin olen minäkin pystynyt, vaikka koko prosessiin meni aikaa peräti puoli vuotta. Tottumiseen ilman lääkkeitä minulla meni peräti kokonainen vuosi. Tarvitaan se aika.

• Busbar tai Aksilon. Hikoiluttaa ainakin hitosti. Tuolla aikaisemmin keskusteluissa kerroin yhdestä linkistä. Siinä kerrottiin busbaria käytettävän muiden lääkkeiden tehostamiseen.

• sh

todettu suht tehottomaksi, tosin se voi olla ok buustaamassa jtkn toista lääkettä.
        Anafranil on vanha trisyklinen masennuslääke.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      55
      3935
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      54
      1932
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1406
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1270
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      199
      1237
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1081
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1059
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      886
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      55
      884
    10. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      64
      829
    Aihe