mönkijän vakuutus

Dinli

Heps. Tuli hommattua tommonen Dinlin 450 tieliikennemönkijän niin ajattelin kysästä että missä vakuutusyhtiössä ois halvimmat vakuutukset? ja paljonko ne on ollu teillä?

8

3292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dinli

      Kai nyt jollaki muullakin on tieliikennemönkijä??

      • huihai500

        saat selville kun kysyt.ne kun riippuu siitä kuka kysyy ja mistä.mulla on pohjolassa ja hintaa on liikennevakuutuksessa 130 euroo.


      • ...
        huihai500 kirjoitti:

        saat selville kun kysyt.ne kun riippuu siitä kuka kysyy ja mistä.mulla on pohjolassa ja hintaa on liikennevakuutuksessa 130 euroo.

        on varmaan maastolikkenne kömpijä tai traktori mallinen !!! Tieliikenne mönkijät(L7e) katso moottoripyörä vakuutuksesta
        ps. maastomalli vakuutus nousi 128€:sta 140€:n


      • huihai500
        ... kirjoitti:

        on varmaan maastolikkenne kömpijä tai traktori mallinen !!! Tieliikenne mönkijät(L7e) katso moottoripyörä vakuutuksesta
        ps. maastomalli vakuutus nousi 128€:sta 140€:n

        on ihan tieliikenne mallia toi mun linhai.mutta kuten jo aikaisemmin kirjoitin niin,hinta riippuu siitä kuka kysyy ja mistä.minulle ei tullut mieleenkään kysyä muualta kun pohjolasta koska tiesin että sieltä saan halvimmalla vakuutukset,muija kun sattuu olemaan siellä töissä.
        se on toi vakuutusala vähän samanlaista kun pankkitoiminta,henkilökunta edut on kohtuu hyvät.tosin vakuutusyhtiön henkilökunta ei saa korotonta lainaa niin kun pankin porukka.


    • Vakuutukset

      Kyselin viime syksynaä muutamista yhtiöistä ja If oli jotai 380 , pohjolassa 250 ja lähivakuutuksessa missä nyt on vakuutettu noin 183 egua hinnat ovat noin eikä ihan eurolleen , kannatta soitella eri yhtiöihin.
      Jos löydät halvemman niin laittele näkymään tänne, voisi kiinnostaa toisiakin.

      • L7e

        Tuntuu tällä hetkellä olevan lähivakuutuksessa halvin hinta, 173€.


    • Kilpailuttaa

      If 355 ja keskittämisalennus yht. 301 €

      • kai543

        Mulla IF,vakuutus linhai 300 liikenne malli.54€ vuosi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe