AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  / Asuntovälitys

Asuntovälitys

24 Vastausta 2 018 Lukukertaa
Moikka

Kerron nyt tässä oman tarinani kiinteistövälitys MÄKELÄSTÄ..

Elikkä olen katsellut pitkään halpaa ja remontoitavaa omakotitaloa, taikka tonttia.
Viime viikon torstaina soitin MÄKELÄLLE, joka kertoi ettei tontteja ole nyt jne jne.
Sitten hän sanoi, että heillä tulee myyntiin juurikin remontoitava omakotitalo Nokian
Haavistolta jos kiinnostaa. Noo kiinnostihan se ja lähdin sitä kattomaan saman tien.
Talo vaikutti edulliselta kuntoonsa nähden, jolloin soitin taas MÄKELÄLLE, että koska olisi
mahdollista päästä kattomaan sitä oikeen sisältä asti. Hän kertoi olevan kiireinen, eikä
millään kerkee ennen tiistaita. Kerroin asunnon varmaan menevän heti eli
nyt olis paras päästä kattomaan sitä ensimmäisenä, joka sopi hienosti mäkelälle. Tosin ei ennen tiistaita
ehdi millään. No maananti aamuna soitettuani MÄKELÄLLE siellä vastasi poika mäkelä ilmeisesti, joka kertoi JOUKON olevan sopinut tälle päivälle näytön talosta, jolloin sanoin että tämähän reilua peliä on!!
Kerroin talon menevän heti, jolloin sain vastauksen että vanha laho talo,ei mene, tervettuloa katsomaan huomenna.
Noo niinhän siinä kävi, että eka katsoja osti tietenki talon, joka oli kaverini kaveri sattumalta. Ja hauskintahan tässä on se että talo ei vielä ollut edes myynnissä kun kavin viime viikolla sitä kattomassa eka kertaa. Tänään kun soitin taas Joukolle, hän kertoi että kyllä täällä näitä aihioita on alkaen 120 tuhatta, mutta kun kso talo olisi maksanut vain 80 tuhatta 0,2ha tontilla. joka olisi ollut omiaan näin yhden ihmisen varoille. Voin sanoo, että nyt vituttaa ja reilusti. Kuinka noin epärehellistä asunnonvälittäjiä edes on!!!
ps..ASUNTOVÄLITYS MÄKELÄ on ihan perseestä, en osta enkä myy ikinä mitään hänen toimistonsa kautta!!

kiinteistömaailma

Onko niitä muutakin kuin huijareita näissä kiinteistövälittäjissä ,onko?

Halveksuttava vedättää asaikkaita ja millä summilla, autojobbarit on pyhäkouluporukkaa.

kaikkihan

Jos et ole vielä huomannut niin kaikki kiinteistövälittäjät ovat olevinaan asiakkaan asialla mutta toisella kädellä kieroillaan minkä ehditään. hommataan asuntoja itselle bulvaanien välityksellä hinta itse arvioiden ja kaikille tutuille parhaat kaupat tietysti. Se on niin likaista peliä kuin vain voi. ÄLÄ KOSKAAN LUOTA KIINTEISTÖVÄLITTÄJÄÄN!!! Ei MÄKELÄÄN eikä muihinkaan. Olen seurannut kyseistä toimintaa vuosia läheltä ja tämä on 100% varma asia. vanhojen autojen kauppa on pyhäkoulutoimintaa asuntovälityksen rinnalla.

Sama täällä

Huijareita löytyy LKV-porukasta. Ne tekee sen vaan laillisesti eikä jää kiinni. Se on laiha lohtu asiakkaalle. Menetä siinä joko rahasi tai hyvä kauppa, jos menee rahat, niin huonompi juttu.

perseestä

se nyt on ihan selvä että ei perseestä olevalta asuntovälittäjältä kannata mitään ostaa pistetään koko paska boikottiin,älkää käyttäkö perseestä olevan asuntovälittäjän palveluita ollenkaan ja sillä selvä.
Poiketkaa Nokian Kiinteistökeskukseen Ari Sirenin jutulle. Ei taatusti kuseteta ...
Taisi mennä mainostamisen puolelle
Katkeraa, niin katkeraa. Jospa se kaverin kaveri myis sen sulle, kun ootte niin kavereita.
Tiedän tän saman välittäjän kusettaneen muitakin, joten et ole ainoa.

paskamäkelä

missä päin nokiaa on kiinteistövälitys paska
kelä

taitaa kaikki olla jonkin sortin huijareita tuolla alalla.

Itse käytin lielahden kiintöismaailmaa rivitalo-osake kaupoissa ja on kyllä viimeine kerta kun siihen
"paska" puljuun astun jalallakaan. tuli noin 20 tuhannen euron tappio.. olisi pitänyt myydä itse ja olla kuuntelematta myyjää. jäkiviisaus paras viisaus :)
No sullehan kävi hauskasti.

Korruptiota ja kieroilua, sitähän se on koko touhu

Itse tiedän tapauksen jossa välittäjä sanoi että löytyy toinen kiinnostunut asiakas joka on tulossa katsomaan kohdetta. Faktatietoa on siitä että ei sitä toista asiakasta koskaan ollut, vaan hinta saatiin pysymään korkeammalla koska ostaja ei uskaltanut tehdä halvempaa tarjousta.

Niin kieroja ovat nämä välittäjät ja myyjät yleensäkkin että paskantavatkin spiraalia.
Miten kannattaa toimia, jos asunto joka kiinnostaa, on heidän välityksessä? En siis halua olla tekemisissä, enkä käydä heidän pitämällä näytöllä.
Otat aseen, laitat sen ohimollesi ja vedät liipasimesta :)
"Otat aseen."

Ai nämä Suomen aselait tarjoavat sellaisenkin mahdollisuuden. No mistä mä voisin "ottaa" aseen?
Itse käytin Lielahden Huoneistokeskusta, siellä tuntui olevan
paljon Nokialaisia välittäjiä töissä :)
Käytin 93 vuonna omakotitalon ostossa Mäkelää. Myyjät olivat TODELLA hankalia ja Mäkelä ei ottanut mihinkään kantaa eikä mitään vastuuta!! Sitä vietiin kuin litran mittaa!! Onneksi en enää asu (enkä koskaan tule asumaan) NOkialla, joten en tarvitse ainakaan heidän "palvelujaan"!
Heh heh, hyvä juttu, Mäkelä on aloittanut vuonna 1994.
Noh, "toimitusjohtaja" on ollut alalla jo vuodesta 1980 joten saattaa olla silti totta.
Serkku joskus aikoinaan myi rivarikämppänsä niin onkohan tämä sama tyyppi sitten joka yritti tulla sössiin kun myynti tapahtui ilman välittäjää mutta kaupanvahvistajan kautta tietenkin.
Kiitos tiedosta. Tartteepa kirtää kaukaa, kun tulee ajankohtaiseksi talon myynti.
Tein kauppaa kans Mäkelän kanssa vuosikymmen sitten. Olin ensimm ostaja-
ehdokas huoneistossa ja paikallisia, mutta myi mulle kertomatta mitään porilaiselle,
Ei siis ottanut mukaan hintakilpailuun. Oma napa oma napa.
Ei ele tarvinnut päivää sanoa.
olin ostamassa sijoituskämppää kyseiseltä kaverilta. sanoi, että liian hieno vuokrattavaksi. ei myynyt. hieno kauppias.
meillä meni aikoinaan kaksi omakotitalo kauppaa mönkään mäkelän venkoilun vuoksi... En suosittele kyseistä perheyritystä...
 /   /  /  / Asuntovälitys

Keskusteluhaku

Laaja haku