Syrjiminen

94man

Tere.

Tuntuu niinkuin koko paikkakunta syrjisi tai välttelisi minua.

Osa saattaa jauhaa ehkä p*sk** minusta.

Miten tälläinen tilanne voi enään korjatua nimittäin se tuntuu mahdottomalta.

Tuntuu että uusien ihmisten myötä syrjijät saavat uudetkin kasvot minua vastaan.

T: Poika_94

4

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et ole ainoa

      Ei taida olla niinkään harvinaista tässä maassa. Se paikkakunta on sitten jotenkin sairas, sinne on kertynyt tietyntyyppistä porukkaa. Ignooraa ne täysin ja tunnusta oma arvosi, joka ei ole piiruakaan toisia alempana. Voi olla, ettei jatku niin kalseana, kun kasvat vahvaksi aikuiseksi. Ehkä päätät silloin muuttaa mukavampaan ympäristöön, joten se siitä. Löytyisikö sieltä sellaista harrastusporukkaa, jossa olis edes enemmistönä fiksuja osanottajia eikä näitä samoja, outoja? Ei kannata kadehtia niiden elämää, se on varmasti melkoisen pinnallista ja jännitteistä, kun sama piiri pieni pyörii.

    • eipä tääläkään

      asiat paremmin ole. Varmaan yli puolet tältä paikkakunnalta on jotain random weirdoja jotka ajattelee ja kertoo minusta ties mitä kamaluuksia. Siksi vältän mahdollisimman paljon talosta poistumista. Asuisinpa jossain paremmalla paikkakunnalla, jossain missä olisi ystävällisempiä ja siviistyneempiä ihmisiä.

    • enjaksa

      koen täs vähän samanlaista... ihminen jota luulin ystäväkseni sanoi ettei todellakaan ole kaverini ja on puhunut p*skaa minusta ihmisten kanssa joita myös pidin kavereinani... nyt he kaikki vihaavat (tai ovat kuulemma aina inhonneet) minua. en tiedä miten selviäisin:( mutta voimia sinulle poika_94

      • Savunsini

        Mikä h'lvetti ihmisiä vaivaa kun täytyy syrjiä toisia noin. Toivon sulle voimia, yritä jaksaa! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe