lesboko?

lost 87

Tunnen olevani hetero, olen seurustellut vain poikien kanssa.
kuitenkin aina masturboidessani katselen alastomia naisia ja kiihotun todella paljon! en kiihotu lainkaan alastomista miehistä.

unelmoin seksistä naisen kanssa, enkä olisi järkyttynyt jos olisinkin lesbo.

voiko olla että lesbouteni on ns. "heräämässä"?
onko jollakin teistä mitään tietoa mikä mua vaivaa?

5

1416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ankka

      Et kiihotu pojista alastomana. Niillä on siis vaatteet, kun rakastelette.Olet ehkä fetissi.

    • Laika

      Olet nuori vielä, joten ei kannata ottaa isoja paineita siitä mikä olet identiteetiltäsi. Elä sen mukaan mikä hyvältä tuntuu ja katso mihin asiat johtaa. Monet löytää oman totuutensa paljon myöhemmin, joten älä sinäkään pidä kiirettä. Aikuisena ehtii kyllä olemaan kyllästymiseen asti. :)! Voi olla, että lepakko sisälläsi ilmoittelee itsestään. Voit olla myös bi tai avaramielinen hetero, joka kuuntelee omia vibojaan avoimesti.. Pääasia, että maltat ottaa selvää itsestäsi ja elää rohkeasti sen mukaan mitä löydät.

    • ling

      mulla oli just tuollainen tilanne kun sulla (jostain ala-asteen 5. luokalta ajattelin aina vain naisia kiihottuakseni). olen nyt 21. nyt olen seurustellu tytön kanssa (pojan en ikinä), mut en tiiä kuitenkaan oonko hetero vai bi vai lesbo. voin sanoa lohdutuksen (?) sanan, että kuulemma naiset ei niinkään kiihotu miesten kattomisesta, vaan siitä kun mies koskee. itse varmaan tiiät pitääkö paikkansa.. :)

      hyviä jatkoja sulle!

    • Pia

      Hei!
      Mä oon sua vuotta nuorempi, ja mielessä on just samat asiat. Toisin seurustelen pojan kanssa onnellisesti, mutta toisaalta tunnen vetoa naisiin, kiihotun naisista ja haluaisin saada käytännön kokemusta. Eli seurustella, suudella, jutella, jotain. Olen aikamoisessa kriisissäkin.. En tiedä enää oikein mistään mitään. Rakastan poikaystävääni, mutta olisi ihanaa olla myös naisen kanssa...

    • öö.....

      Kun mastruboin luen novelleja jossa nainen on lääkärissä niinkuin esim. Joutuu yllättäen gynekologiseen tutkimukseen..... olenko lesbo?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe