Skorpionin kamalat piirteet! Kaikille skorppareille

skopunainen90

Päätinpä avautua tänne. Olen siis itse täysin skorpioni luonteeltani.. Olen huomannut itsessäsi joitain kamalia luonteenpiirteitä.
1. Vainoharhaisuus (kuvittelee puolisonsa pettävän, ystävät juonii selän takana ja ihmiset valehtelee)

2. Mustasukkaisuus (päässä kilahtaa jos toinen nainen/mies edes juttelee kumppanin kanssa, haluaa olla jatkuvasti kumppaninsa lähellä, jos tämä lähtee johonkin, päässä kiehuu ja ajatus lentää kun kumppani on jossain pois kotoa, joistain ystävistäkin mustasukkaisuutta...)

3. Väkivalta (hermostuu sokeasti jos tulee joskus riitaa jonkun kanssa, saattaa lyödä, hakata, potkia, huutaa yms.. ja jälkeenpäin adreaniilin poistuttua hyvin pahoillaan ja itkuinen. pelkää että koko maailma luhistuu ja skorppari tulee hylätyksi. VARSINKIN kännissä jos puolison kanssa riitaa ja tämä sanoo jonkun todella törkeän asian silmitön väkivalta alkaa....)


HUOH. ja kirjoitan tämän todellakin morkkiksessa. Tuli eilen alkoholin vaikutuksen alaisena koettua vainoharhaisuus, mustasukkaisuus ja väkivalta.. Kävin mieheni pillistä kiinni kun olin niin hermona! KAMALAA käytöstä SKORPIONIPARKA.

Onko teillä kokemusta tälläisestä käyttäytymisestä?

29

4246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ****

      SKORPIONI: Jos joku ei pääse vihansa kohdetta lähelle, hän palkkaa todennäköisesti sinut. Sinuun luotetaan, sinuun uskotaan. Sinulla on vihan kanssa erityinen suhde. Kaikki tietävät sen eikä kukaan vittuile sinulle. Katseesi saa vihamiehen silmälasit huurtumaan. Vihasi on perusteellista ammattimaisuutta ja sen ainut päämäärä on poistaa vihattu henkilö hiippakunnasta, niks naks.

      http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://kukkamaki.com/images/kauris.gif&imgrefurl=http://kukkamaki.com/salanurkka/kaikkihoroskoopit.html&usg=__wmxjpdNR5Qz5mpGEi-w-FytBles=&h=88&w=126&sz=6&hl=fi&start=259&um=1&itbs=1&tbnid=Kk04yJ5WQRTMxM:&tbnh=63&tbnw=90&prev=/images?q=kauris horoskooppi&start=240&um=1&hl=fi&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:fi:official&channel=s&ndsp=20&tbs=isch:1

    • skopu28

      Hei. Kuulostaa tutulta, tosin kaukaa menneisyydestä. Epävarmuus ja heikko itseluottamus (itsetuntemus?) saa pään pyörälle ja itselläni se purkautui nuorempana juuri noin. Oli helpompaa hyökätä, kuin näyttää oma haavoittuvuus. Nyt, kun ikää on enemmän ja sitä kautta myös elämänkokemusta, uskallan tuoda julki oman pahan oloni muilla keinoin. Olen edelleen mustasukkainen ystävistä ja läheisistä, mutta osaan suhtautua siihen järjellä. En voi omistaa muita ihmisiä.

      Elämä on kova koulu ja vain sinä itse voit muuttaa itseäsi.

    • CrystalFish

      Ensinnäkin rohkeaa sulta kertoa nuo piirteesi tässä ihan julkisesti, kiitokset.

      Ja että onko kokemusta... On todellakin.Itse olen kalat mutta siis elänyt skopumiehen kanssa nyt 1,5 vuotta ja jokainen noista sun kuvaamista piirteistä on käyty läpi.Kun se suuttuu ( usein ja aina en edes tiedä että mistä...) niin se helvetti on irti.Huutamista, tavaroiden paiskomista, haukkumista TOSI pahoin sanoin.Oon henkisesti ihan katki...en käsitä miten muuten niin ihanasta ihmisestä tulee hetkessä täys hullu.

      Meillä on nytkin riita ja eilen kuulin hänen vieneen asunnolleen toisen naisen...

      Ja nyt tahtoisn jonkin sortin neuvon jostain että mitäs nyt?? Miehestähän ei tietenkään mitään kuulu enkä mäkään ole paljastanut tietäväni koko naisesta mitään...

      No mutta kiitos jos joku jaksoi tän lukea ja ihanaa syksyä kaikille!

      • skopunainen90

        Onko miehellä ollut mitään syytä käytökseen? Haluaako se kostaa sulle jotain? Silti mikään ei oikeuta pettämään! Jos mies ei itse pysty kertomaan asiasta suoraan, ota itse aloite ja puhutte missä mennään..

        Epätietoisuus se kamalinta on. Toivottavasti saatte selvitettyä asian :O


      • CrystalFish
        skopunainen90 kirjoitti:

        Onko miehellä ollut mitään syytä käytökseen? Haluaako se kostaa sulle jotain? Silti mikään ei oikeuta pettämään! Jos mies ei itse pysty kertomaan asiasta suoraan, ota itse aloite ja puhutte missä mennään..

        Epätietoisuus se kamalinta on. Toivottavasti saatte selvitettyä asian :O

        muuta syytä kait kuin se että suuttui mulle jostain tosi pienestä ja liekö siitä saanut syyn juosta vieraisiin??

        Vielä hetki sitten olin "maailman paras" ja "tuleva puoliso" ja mitä kaikkea ihanaa...Seksi oli mitä upeinta hänen mielestään.En todellakaan näe ulkoisia syitä pettämiseen... :/ Jos se on noin helppoa niin pakkohan sitä on täytynyt hänen pitempään miettiä?? Vai onkohan vaan niin että hän suutuspäissään kykenee jopa tähän, jotenkin se ei yllättäisi mua, on se sellanen höyryveturi suuttuessaan.

        Jostain syystä en halua vielä paljastaa että tiedän tästä, odotan että hänessä oikeesti olis munaa ottaa se vastuu nyt ja kertoa mulle totuus. Kiitos, mäkin haluan selvittää asian mutta luottamus taisi mennä...


      • Hai Kala
        CrystalFish kirjoitti:

        muuta syytä kait kuin se että suuttui mulle jostain tosi pienestä ja liekö siitä saanut syyn juosta vieraisiin??

        Vielä hetki sitten olin "maailman paras" ja "tuleva puoliso" ja mitä kaikkea ihanaa...Seksi oli mitä upeinta hänen mielestään.En todellakaan näe ulkoisia syitä pettämiseen... :/ Jos se on noin helppoa niin pakkohan sitä on täytynyt hänen pitempään miettiä?? Vai onkohan vaan niin että hän suutuspäissään kykenee jopa tähän, jotenkin se ei yllättäisi mua, on se sellanen höyryveturi suuttuessaan.

        Jostain syystä en halua vielä paljastaa että tiedän tästä, odotan että hänessä oikeesti olis munaa ottaa se vastuu nyt ja kertoa mulle totuus. Kiitos, mäkin haluan selvittää asian mutta luottamus taisi mennä...

        CrystalFish - syy skorpiooni miehesi kayttaytymiseen taytyy loytaa ensin. Olen itse skorpiooni, joten tiedan "rajahtamisista". Luonne on erittain itsepidattyvaa, vaan jos "antaa itselleen luvan" silloin voi rajahtaa ja leikki on todella kaukana. Skorpioonit voivat kauankin antaa jonkin asian hautua, ja sitten sopivassa tilanteessa se otetaan esille, kaikki asiat kun muistetaan hyvin, loukkaukset. He saattavat kantaa kaunaa vuosikausiakin, ja jos joku henkilo ei heita miellyta, heidan nimensa poistetaan agendasta pysyvasti.

        Mustasukkaisuus (kun pitaa olla kontrollissa kaikesta) on tyypillista. myos erilaiset kuvitelmat kuuluvat asiaan. He kun katsovat aina asioita joka puolelta, sieltakin mista muut ei ajattele. Paa-maarana on olla kontrollissa, valmiusasemassa, kaiken varalta. Skorpioonit kylla tietaa mista puhun!

        Tassa ei ole kysymys mistaan heikosta luonteesta, ehei, kaukana siita. He ovat laskelmoivia ihmisia, ja kun he sanoo jotain loukkaavaa, ovat tietoisia niiden sanojen voimasta, ja ne ovat tosi tarkoitettua. Usein ihmiset eivat todella voi otta vastaan heidan kritiikkiaan, se on on totuus, ja totuus koskee.

        Se etta mies pettaa, ei ole hyvaksyttavaa kaytosta, ei missaan muodossa, ei edes koston merkeissa.


      • Mikälielohi

        Oon aina silloin tällöin lueskellu sun juttuja ja kylläpä muuten nyt harmittaa jos asiat on tuollatavalla. =/ Kaikkea hyvää sinulle, toivottavasti asiat jotenki selviää. On ne sitten hyvä tai huonoja, mut epävarmuudessa on todella huono olla.
        Toivotaan et miehessä on sen verran munaa, että pystyy kertomaan tästä toisesta naisesta ja muutenki kaikesta. Ei se oo hyvää keskustelua että huudetaan, heitellään ja paiskotaan tavaroita. Itse en siedä sellaista laisinkaa..

        Todellakin, voimia sinulle kaiken tämän keskellä!


      • CrystalFish
        Hai Kala kirjoitti:

        CrystalFish - syy skorpiooni miehesi kayttaytymiseen taytyy loytaa ensin. Olen itse skorpiooni, joten tiedan "rajahtamisista". Luonne on erittain itsepidattyvaa, vaan jos "antaa itselleen luvan" silloin voi rajahtaa ja leikki on todella kaukana. Skorpioonit voivat kauankin antaa jonkin asian hautua, ja sitten sopivassa tilanteessa se otetaan esille, kaikki asiat kun muistetaan hyvin, loukkaukset. He saattavat kantaa kaunaa vuosikausiakin, ja jos joku henkilo ei heita miellyta, heidan nimensa poistetaan agendasta pysyvasti.

        Mustasukkaisuus (kun pitaa olla kontrollissa kaikesta) on tyypillista. myos erilaiset kuvitelmat kuuluvat asiaan. He kun katsovat aina asioita joka puolelta, sieltakin mista muut ei ajattele. Paa-maarana on olla kontrollissa, valmiusasemassa, kaiken varalta. Skorpioonit kylla tietaa mista puhun!

        Tassa ei ole kysymys mistaan heikosta luonteesta, ehei, kaukana siita. He ovat laskelmoivia ihmisia, ja kun he sanoo jotain loukkaavaa, ovat tietoisia niiden sanojen voimasta, ja ne ovat tosi tarkoitettua. Usein ihmiset eivat todella voi otta vastaan heidan kritiikkiaan, se on on totuus, ja totuus koskee.

        Se etta mies pettaa, ei ole hyvaksyttavaa kaytosta, ei missaan muodossa, ei edes koston merkeissa.

        kiitoksia vastauksestasi, on ihana lukea tekstiä jossa jokainen sana pitää paikkansa ja jotka todellakin olen itse kokenut.

        Mustasukkaisuus on ollut koko suhteemme ajan läsnä ja myös laskelmoivuus.Olemme jutelleet läpi koko suhteemme ajan kaikesta, myös toistemme hyvistä ja huonoista puolista ja hän on itse myöntänyt aina olevansa todella hurja suuttuessaan.Hänelle tulee kuulema olo, että millään ei ole mitään väliä, kaikki "raivataan" tieltä.Ja sanat jotka suusta päästetään, on täysin takoituksen mukaisia ja tarkoitettu satuttamaan ja pahasti.

        Silti nyt on ristiriitainen olo...Ensinnäkin en vaan löydä omasta käytöksestäni tällä kertaa mitään niin pahaa että olisin tämän ansainnut.Kun ja jos olen aiemmin häntä loukannut,tempperamenttinen kun olen aina joskus, olen aina pyytänyt anteeksi ja asiat on enemmin tai myöhemmin sovittu.Toisekseen kun kerran hän on niin laskelmoiva ja halukas satuttamaan, niin mistä tämä hiljaisuus??? Odotan koko ajan jotain ilkeää viestiä uudesta naisesta ja pettämisen myöntämisestä, mutta ei.Hän ei sano sanaakaan enkä minäkään ole vielä(kään) mitään sanonut, odotan selvästi jotain hänen puoleltaan.Mitä tahansa.On meillä kyllä ennenkin ollut riitoja joissa kumpikin pystyy olemaan viikonkin puhumatta mutta nyt en sellaista enää jaksaisi varsinkin jos hänellä todellakin on uusi nainen.


        Epätietoisuus on kait nyt tällä kertaa se hänen aseensa mua vastaan.Mutta miksi hän ei vapauta mua ja itseänsä irti....


      • CrystalFish
        Mikälielohi kirjoitti:

        Oon aina silloin tällöin lueskellu sun juttuja ja kylläpä muuten nyt harmittaa jos asiat on tuollatavalla. =/ Kaikkea hyvää sinulle, toivottavasti asiat jotenki selviää. On ne sitten hyvä tai huonoja, mut epävarmuudessa on todella huono olla.
        Toivotaan et miehessä on sen verran munaa, että pystyy kertomaan tästä toisesta naisesta ja muutenki kaikesta. Ei se oo hyvää keskustelua että huudetaan, heitellään ja paiskotaan tavaroita. Itse en siedä sellaista laisinkaa..

        Todellakin, voimia sinulle kaiken tämän keskellä!

        vaan lohinen, ihana yllätys! olenhan mäkin sun juttuja lukenut tuolta kalojen puolelta... :) Kiitos tosi paljon kannustuksesta ja lohduttavaista sanoista.Sait mut hymyilemään.

        Juu, edelleen hiljaisuudessa odotan asioden saavan muutoksen edes johonkin suuntaan...Toisaalta haluaisin itse kävellä paikan päälle ja nähdä omin silmin että mistä on kyse.Rankka tapa, mutta sitten ei tarvitsisi enää pohtia....Mutten taida olla siihen ihan vielä valmis, se kun sattuisi niin paljon.

        Äh, olisipa hauskaa just nyt olla vaikka vahva leijona tai tulinen oinas, eikä herkkä ja rakastava kalat.... :)


      • Mikälielhi
        CrystalFish kirjoitti:

        vaan lohinen, ihana yllätys! olenhan mäkin sun juttuja lukenut tuolta kalojen puolelta... :) Kiitos tosi paljon kannustuksesta ja lohduttavaista sanoista.Sait mut hymyilemään.

        Juu, edelleen hiljaisuudessa odotan asioden saavan muutoksen edes johonkin suuntaan...Toisaalta haluaisin itse kävellä paikan päälle ja nähdä omin silmin että mistä on kyse.Rankka tapa, mutta sitten ei tarvitsisi enää pohtia....Mutten taida olla siihen ihan vielä valmis, se kun sattuisi niin paljon.

        Äh, olisipa hauskaa just nyt olla vaikka vahva leijona tai tulinen oinas, eikä herkkä ja rakastava kalat.... :)

        Hienoa jos edes hieman sain hymyämään. :) Mutta joo, on asia kuitenki sen verran raskas varmaan sinulle ettei paljoa lohduta. Kyllä sitä joskus miettii, kuinka helppoa olis jos ei olisi lainkaan tunteita. Mut sittenhän sitä ei ihminen olisi lainkaan ihminen, vaan jotain aivan muuta.


      • CrystalFish
        Mikälielhi kirjoitti:

        Hienoa jos edes hieman sain hymyämään. :) Mutta joo, on asia kuitenki sen verran raskas varmaan sinulle ettei paljoa lohduta. Kyllä sitä joskus miettii, kuinka helppoa olis jos ei olisi lainkaan tunteita. Mut sittenhän sitä ei ihminen olisi lainkaan ihminen, vaan jotain aivan muuta.

        paistaa ( jonain vuonna ) risukasaankin ja koitan hymyillä kyynelten läpi....


    • esboflickan

      Olen 10.11. syntynyt Skorppu mutta en tunnista itseäni edellisestä, eli, vainoharhaisuutta saattaa olla mutta väkivaltaa ja riehumista ei sentään

    • 31.10

      mä oon ihan samanlainen! olin aivan kamala kumppaniani kohtaan ja suhteemme päätyi eroon sillä hän ei sietänyt hankalaa luonnettani ja käyttäytymistä :D

    • On joo

      plus sitten että olette sietämättömiä kaksinaismoralistija, mitä lie ja miksilie kuvittelette että teille on omat moraalisäännöt syistä joista muita kivitätte, teitä vaan pitäisi arvostaa ja palvoa, miksi? Pikkusen tunnutte jääneen asteelle jolla ihminen on kun syntymästä kulunut 10 tai 12 vuotta.

      • 16+16

        en tunnista tuollaisia piirteitä ja sinulla tuskin on niin paljon elämänkokemusta että arvostella toisia tuolla tavalla, mihin itse nyt syyllistyt kun haukut täällä toisia, kuka itsensä ylentää se alennettakoot.............


    • ei pidä paikkaansa

      Sorry, mutta nuo eivät ole skorpionin piirteitä.

      Sinun piirteitäsi kuvastaa yksi sana, helvetin huono itsetunto ja itseluottamus. Älä sysää sitä skorpionimaisuuden niskoille, koska skorpioni ei kuvaa tuollaisia piirteitä.

      • Ja yksi lisää

        Neg.palautetta ette osaa sulattaa, tehän olette täydellisiä vai mitä?


      • Kyllä ne vain on!

        Ei tarvitse kuin katsoa koiraa, jota taluttaa nuori mies, niin kahden päivän päästä viimeistään saa kuulla tosi pahoin sanoin olevansa jo vaikka mikä! Ja sanomista riittää vaatetuksesta, miehistä, sanomisista yms. Usein alkon voimalla, mutta välillä ei tarvita sitäkään. Meidän yli 3v kestänyt suhde on ollut katkolla jo monen moista kertaa, koska olen aivan katki näistä typeristä raivareista. Olenkin ottanut asiaan kevyemmän kannan ja annan mennä toisesta korvasta ulos samantien. Aluksi otin loukkaukset hyvin henkilökohtaisesti ja oli kauhuissani miesystäväni käytöksestä. Itkin ja kärsin. Ei kukaan voi elää kuin nunna pullossa elämäänsä näkemättä tapaamatta keskustelematta vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa. Nyt ollaan menossa perheneuvotteluun, koska asiasta ollaan jo puhuttu keskenään monen monituiset kerrat ilman tulosta. Hän tietää itse luonteensa ja kärsii ko ilmiöstä, jonka kokee vain todella rakastamien ihmisten kanssa. Suhteemme on ns. on-off, kihlauksenkin jo ehdin purata, vaan yhdessä kuljetaan vielä. Sitä en tiedä, onko hänellä ollut ystävättäriä taukojen välillä, väittää olevansa yhden naisen mies. Joskus tuntuu kuin seurustelisi teini-ikäisen tuuliviirin kanssa. Tilanne on kuitenkin mennyt parempaan suuntaan, joten katson vielä hetken ja sitten luovutan, mikäli tilanne ei muuksi muutu, koska henkinen väkivalta on raskasta, mutta väkivaltaisuutta minun ei tarvitse kestää!


      • jalkatyöläinen
        Ja yksi lisää kirjoitti:

        Neg.palautetta ette osaa sulattaa, tehän olette täydellisiä vai mitä?

        taivaan tosi asia on skorpparit eivät kestä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä mutta heillä on oikeus sammakoita suusta laskea ett hyvin parisuhde toimii skorpparin kanssa


    • pliis sata kaljaa

      Kaikkiin vastaus 'kyllä'. Vankilakundeissa on paljon skorpioneja, koska ne eivät ole pystyneet kehittymään tuota listausta pidemmälle.
      Mutta jos skorpioni haluaa kehittyä, niin se kehittyy. Monet skorpionit ovat johtoasemissa. Ei ne olisi sinne päässeet, jos olisivat saaneet vainoharhaisuuden, mustasukkaisuuden ja väkivallan lietsomia itkupotkuraivareita. Viisas pääsee vähemmällä, ja se on skorpionin motto.

    • onteillä vaikeeta!

      Voi herranjumala kun teillä on vaikeeta! :D No miettikää syntyjä syviä, minä nautin sillä välin elämästäni. T: Oinas

    • skorppari myös

      Kunhan tulee muutama kymmenen vuotta ikää lisää, niin tuo kaikki on jalostunut pois. Edellyttäen tietysti, että olet tehnyt myös tietoisesti töitä sen eteen. Enpä olisi niin varma,että tuo johtuu ainoastaan skorppariudesta, vaan enämpi nuoruudesta, epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta. Eikun vaan itseään kehittämään, kyllä sinustakin vielä "aikuinen" tulee. :) Tsemppiä!

    • Raputyttönen

      Jep, jep tunnistan piirteitä, lähes koko pienen elämäni olen viettänyt skorppareiden parissa. Nyt oon tajunnut miten ahdistavia ja hirveitä ootte joten yritän pysytellä mahd. kaukana. Harmi vaan et jostain hiton syystä tunnun vetäväni aina skorpioneja puoleeni ja ne mua. Kai se on kun on kasvanut skorpionien lapsena niin se tuntuu kuin tutuilta,"kodilta". Skorpionien kanssa mikään ei oo ikinä hyvin.

    • skorpparihh

      Huomaan samoja piirteitä. Mutta olen kaksi ensimmäistä oppinut hillitsemään, tukahduttamaan ja piilottamaan. Viimeisen kanssa on ongelmia mielenterveystilanteeni takia.

    • skorpiotar85

      Heips,
      Tunnistan kyllä itseni alkuperäisestä kuvauksesta.
      Mustasukkaisuutta, väkivaltaisuutta, riidanhaastamista ja alkoholia.. kaikki kuuluvat ns. normi arkeen. Vaikka ikää on jo lähemmäs 30, tuntuu että meno menee vaan pahemmaksi vuosi vuodelta. Minä sanon mitä haluan ja muiden on parempi hyväksyä se. Tai otan ja lähden. Lopullisesti.
      Noh, näinhän sitä taas sinkkuna elellään, kun ei ole tullut sitä miestä, joka minut saisi taltutettua

      (9.11)

      • NäinOn

        Skorpionit ovat myös hanakoita puhumaan toisista pahaa, levittävät juoruja välittämättä yhtään todenperäisyydestä, panettelevat toisia, niinkauan kuin vaan joku "jaksaa" heitä kuunnella, jne. Oikeita KYYKÄÄRMEITÄ! Valitettavasti liian paljon on heitä sotkeentunut minunkin elämääni.


      • huh...huh...
        NäinOn kirjoitti:

        Skorpionit ovat myös hanakoita puhumaan toisista pahaa, levittävät juoruja välittämättä yhtään todenperäisyydestä, panettelevat toisia, niinkauan kuin vaan joku "jaksaa" heitä kuunnella, jne. Oikeita KYYKÄÄRMEITÄ! Valitettavasti liian paljon on heitä sotkeentunut minunkin elämääni.

        Täysin samaa mieltä! Olen saanut monet haukkumiset yllättäen Skorppioni sukulaisnaiselta ja asioista mitkä eivät hänelle edes kuulu tippaakaan.Panettelua ja asioiden vääristelyä riittää.
        Paras pysyä kaukana tuollaisista naisista,heille kun ei edes ikä tuo viisautta että katsoisivat peiliin.
        Kartan Skorpioni naisia mahdollisuuksien mukaan.He ovat kaksinaamaisia petoja muille naisille.


    • mikoslav

      Tottahan nämä on. Mutta kyllä meidän kanssa pystyy elämään, jotkut tsemppaa elämässään eri lailla. Ylimielisyys joo, kunnes tulee vähän kolhuja ja tajuaa oman kuolevaisuutensa elävästi. Sitten rupeaa karistumaan.

      Kolhut ja haasteet tekee hyvää skorppareille, S/M merkki

      • mikoslav

        Ja ongelmathan tulee siitä ettei uskalla katsoa peiliin ja antaa vähän enemmän omaa panosta. Ihan sama mikä merkki. Merkit kertoo vaan millä tavalla ne ongelmat ilmenee, kaikilla on jotakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe