Liperin adventtiseurakunnan jumalanpalvelus
sunnuntaina 22.8.2010
YLE Radio 1 18.00 - 19.00
Saarnaajana Veli Keronen.
Esilaulajana Jari Keronen.
Alkurukous: Ulla Turunen.
Tilaisuuden johto ja todistajan haastattelu: Kaija Hämäläinen.
Todistuspuheenvuoro: Maija-Liisa Asikainen.
Pianosäestäjänä Noora Keronen.
Pianosäestäjänä sekä kvartetin, lasten lauluryhmän ja Liperin Adventtiseurakunnan kuoron johtajana Saara Keronen.
Yhteislaulut: Seurakunta laulaa -kirjasta laulut 31 ja 226.
Kuoron laulut: ''Ei muuta vastausta'' (säv. Pekka Simojoki, san. Anna-Mari Kaskinen) sekä ''Taas kun ilta saa'' (säv. Petri Laaksonen, san. A.-M. Kaskinen).
Kvartetin laulu: ''Jumalan rauhaa'' (säv. ja san. Kari Kuuva).
Lasten lauluryhmän laulut: ''Rukous on silta'' (säv. Jukka Salminen, san. A.-M. Kaskinen) sekä ''Yksi nimi ylitse muiden'' (säv. ja san. P. Simojoki).
Nuorten lauluryhmän laulu: ''Täyttymys ei menetys'' (säv. ja san. Hannu Huhtala).
Jari Kerosen yksinlaulu: ''Sä annat voiman'' (säv. ja san. Rolf Lövland, suom. Seppo J. Järvinen).
Juha Kerosen yksinlaulu: ''Kristallivirta'' (ukr. kansansävelmä, san. Helli Kaikkonen).
Kaija Hämäläisen ja Tuula Kuusisen duetto: ''Ei Isä laita syrjään'' (säv. H. Huhtala, san. Hilja Aaltonen).
Radiojumalanpalvelus sunnuntaina
97
1308
Vastaukset
Hyvät on laulut ja hyvät on aiheet adventtikirkon sunnuntaijumalanpalveluksessa 22.8.
Eipä tuossa jumalanpalveluksessa liene
mitään eroavaisuutta karismaattisten jumalanpalvelusten kanssa.
Koetin netistä löytää Seurakunta Laulaa lauluja, mutta siinä missä luvattiin
ainakin yksi laulu, 531 - kuvaa klikkaamalla - tulkin esiin Kirjatoimen sivustot.
No, yksi erityisen kiintoisa ja ajankohtainen kirjauutuus sieltä ainakin löytyi:
http://www.kirjatoimi.fi/?sid=30003&tuoteid=322&luokkaid=0&from=/index.php?sid=1Audiopankin kautta voi löytyä joitakin lauluja
http://www.audiopankki.com/?page_id=276
Radio- ja tv-jumalanpalvelukset ovat vapailla suunnilla aika samanlaiset. Tietysti olisihan se ehkä piristävää vaihtelua, jos joskus näytettäisiin Raamatuntutkistelu tilaisuus tv:stä. Huomenna on ihan mielenkiintoinen aihe: Roomalaiskirjeen 7 luku, mutta mikä on radiojumalanpalveluksen aiheena, se selviää sunnuntai iltana.
Uusin kirjauutuus löytyy tästä:
http://www.kirjatoimi.fi/?sid=30003&tuoteid=327&luokkaid=0&from=/index.php?sid=1Stork kirjoitti:
Audiopankin kautta voi löytyä joitakin lauluja
http://www.audiopankki.com/?page_id=276
Radio- ja tv-jumalanpalvelukset ovat vapailla suunnilla aika samanlaiset. Tietysti olisihan se ehkä piristävää vaihtelua, jos joskus näytettäisiin Raamatuntutkistelu tilaisuus tv:stä. Huomenna on ihan mielenkiintoinen aihe: Roomalaiskirjeen 7 luku, mutta mikä on radiojumalanpalveluksen aiheena, se selviää sunnuntai iltana.
Uusin kirjauutuus löytyy tästä:
http://www.kirjatoimi.fi/?sid=30003&tuoteid=327&luokkaid=0&from=/index.php?sid=1Uskon että sapattikoulu / raamatuntutkiskelu on ihan hyvää, ainakin Betelissä
Aimo Helminen itse on oikeudenmukaisesti Roomalaiskirjettä selittänyt tänä
kesänä ja yleisö on oikein vastaillut.
Oivallinen systeemi tuo että voi etukäteen opasvihkosesta tutustua aiheeseen.
Laulan mielelläni "Seurakunta laulaa"kirjasta. Useat, ehkä useimmat, laulut
ovat tuttuja virsikirjasta ja muutamista muista jumalanpalveluslaulukirjoista.
Ehkä tulee vielä aika, kun kirkot yhdistävät kirjansa - adventistien laulukirja
sopisi pohjaksi.
PITIHÄN SE ARVATA ...
Että tästä uutuuksista tahdoit muistuttaa "KOLMEN ENKELIN SANOMAA" ...
"Kolmen enkelin sanoma -paluu oleelliseen
Folkenberg Jr. Robert S.
Miksi adventistit ovat olemassa?"
Mielestäni "Kaksi todistajaa" puhuu konkreettisemmin sapatista ja sunnuntaista. Aika näyttää, saako Ted Wilson puheillaan ja "Kolmen
enkelin sanoma" kirjan avulla palautetuksi adventismin eristäytymisen
ja erityisyyden aikakauteen. Tervetullut teos joka tapauksessa, jotta
tiedetään, mikä on Pääkonferenssin käsitys adventismista.
Jokaisen palstalaisen pitäisi tutkia se opus, jotta tietäisi, mikä Pääkonferenssin käsityksen mukaan adventistin lähetystehtävä on.
Elikkä miten sen täytyisi poiketa muiden kristittyjen lähetysnäystä.
Laululinkkisi toimii, kiitos - 15 laulua ja lupa toistaa niitä vaikkapa
hartaustilaisuuksissa. http://www.audiopankki.com/?page_id=276
Seurakunta laulaa -laulukirja 22. Laulu riemullinen soikoon
Julkaisija: Kirjatoimi 29. Riemuin Jumalalle laula
www.kirjatoimi.fi 80. Jos jonkun mielen tänään
81. Kun päivyt päättyy iltahan
188. Sua rakastan, Jeesus
193. Henkesi täyteys
240. Jeesus, ristin juurella
267. Kuule, Herramme
305. Mä luotan Herraan
336. Kun Herra otti lapsekseen
400. Elä Jeesukselle aina
438. Jeesus meitä rakastaa
484. Jeesukseni nähdä kerran
531. Täältä puolehen ylhäisen maan
167. Hoosianna
Kai_A:n hyviä puheita myös löysin.
(Tri Flinkin vesileima Arasolan kuvan sijasta on, mutta tunnistan
Kain äänen).
http://www.audiopankki.com/?cat=54
En tiedä kuinka esittäytymättömän "yksityisen tahon julkaisema ja ylläpitämä" sivusto voi luvata, mutta niin se vaan on.
Siunaten
Antti- benedi
AnttiVKantola kirjoitti:
Uskon että sapattikoulu / raamatuntutkiskelu on ihan hyvää, ainakin Betelissä
Aimo Helminen itse on oikeudenmukaisesti Roomalaiskirjettä selittänyt tänä
kesänä ja yleisö on oikein vastaillut.
Oivallinen systeemi tuo että voi etukäteen opasvihkosesta tutustua aiheeseen.
Laulan mielelläni "Seurakunta laulaa"kirjasta. Useat, ehkä useimmat, laulut
ovat tuttuja virsikirjasta ja muutamista muista jumalanpalveluslaulukirjoista.
Ehkä tulee vielä aika, kun kirkot yhdistävät kirjansa - adventistien laulukirja
sopisi pohjaksi.
PITIHÄN SE ARVATA ...
Että tästä uutuuksista tahdoit muistuttaa "KOLMEN ENKELIN SANOMAA" ...
"Kolmen enkelin sanoma -paluu oleelliseen
Folkenberg Jr. Robert S.
Miksi adventistit ovat olemassa?"
Mielestäni "Kaksi todistajaa" puhuu konkreettisemmin sapatista ja sunnuntaista. Aika näyttää, saako Ted Wilson puheillaan ja "Kolmen
enkelin sanoma" kirjan avulla palautetuksi adventismin eristäytymisen
ja erityisyyden aikakauteen. Tervetullut teos joka tapauksessa, jotta
tiedetään, mikä on Pääkonferenssin käsitys adventismista.
Jokaisen palstalaisen pitäisi tutkia se opus, jotta tietäisi, mikä Pääkonferenssin käsityksen mukaan adventistin lähetystehtävä on.
Elikkä miten sen täytyisi poiketa muiden kristittyjen lähetysnäystä.
Laululinkkisi toimii, kiitos - 15 laulua ja lupa toistaa niitä vaikkapa
hartaustilaisuuksissa. http://www.audiopankki.com/?page_id=276
Seurakunta laulaa -laulukirja 22. Laulu riemullinen soikoon
Julkaisija: Kirjatoimi 29. Riemuin Jumalalle laula
www.kirjatoimi.fi 80. Jos jonkun mielen tänään
81. Kun päivyt päättyy iltahan
188. Sua rakastan, Jeesus
193. Henkesi täyteys
240. Jeesus, ristin juurella
267. Kuule, Herramme
305. Mä luotan Herraan
336. Kun Herra otti lapsekseen
400. Elä Jeesukselle aina
438. Jeesus meitä rakastaa
484. Jeesukseni nähdä kerran
531. Täältä puolehen ylhäisen maan
167. Hoosianna
Kai_A:n hyviä puheita myös löysin.
(Tri Flinkin vesileima Arasolan kuvan sijasta on, mutta tunnistan
Kain äänen).
http://www.audiopankki.com/?cat=54
En tiedä kuinka esittäytymättömän "yksityisen tahon julkaisema ja ylläpitämä" sivusto voi luvata, mutta niin se vaan on.
Siunaten
Anttiadventisti kuoromme lauluun, " Jos jonkun mielen tänään pahoitin....?
Oletko Antti tietoinen että Raamattu sanoo: " Vie pois minun edestäni virsiesi pauhu...mutta oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus kuin ehtymätön puro....
Ja kun Raamattu sanoo: " Lähtekää siitä ulos te minun kansani,...Niin tarkoittaako se Antti sinun käsityksen mukaan sitä, kun on laulettu kiitosvirsi, että päästäs lähtemään Öljymäelle!!?? benedi kirjoitti:
adventisti kuoromme lauluun, " Jos jonkun mielen tänään pahoitin....?
Oletko Antti tietoinen että Raamattu sanoo: " Vie pois minun edestäni virsiesi pauhu...mutta oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus kuin ehtymätön puro....
Ja kun Raamattu sanoo: " Lähtekää siitä ulos te minun kansani,...Niin tarkoittaako se Antti sinun käsityksen mukaan sitä, kun on laulettu kiitosvirsi, että päästäs lähtemään Öljymäelle!!??Lueskeltuani vuosikausia sinun viestejäsi, huomaan että vaimosi lähtö
johtui vain siitä, että hän totteli sinua - lähti ulos sieltä luotasi.- benkku on siunattu
AnttiVKantola kirjoitti:
Lueskeltuani vuosikausia sinun viestejäsi, huomaan että vaimosi lähtö
johtui vain siitä, että hän totteli sinua - lähti ulos sieltä luotasi.täällä " heittänyt jauhoja suuhuni, etten voisi vastata"?
" Mutta vanhurskaat miehet tulevat tuomitsemaan heidät sen mukaan
,mitä on säädetty avionrikkoja naisista ja mitä on säädetty verenvuodattaja naisista:
(abortti), sillä he ovat rikkoneet avion ja heidän käsissään on verta" Hesekiel 23: 45
Kumman sinä otat tykösi?
" Joka profeetan ottaa tykönsä profeetan nimen tähden, saa profeetan palkan, ja joka vanhurskaan ottaa tykönsä vanhurskaan nimen tähden, saa vanhurskaan palkan" Matt 10: 41
tatko sinä tykösi Ellen G whiten opetukset? Entä minun opetukseni?
Eiköhän Ellen liene profetoinut, ja etkö ole lukenut että Benkkukin on profetoinut?
No, onko Benkun profetiat toteutuneet?? Monet itkevät ja surevat sitä toteutunutta profetiaa
tänäänkin! Katsos, jos tottuu vuosia ja vuosikymmeniä menemään tapansa mukaan Lieksan adventtikirkkoon sabattisin..ja sitten ei enää voi, kun Benedi on profetoinut, ja profetia on tarkalleen toteutunut, niin eikö se ole surullista!!??
Otatko siis minut tykösi, vai "avionrikkoja naisen, jonka käsissä on Benkun lapsen verta"??
Kumman käsiä haluat vahvistaa??? Mooseksen rukoillessa pari veljeä vahvisti hänen käsiään, ja
niin syntiset amalekialaiset hävitettiin!
Katsos, minunkin kädet voivat rukoilemisesta vaipua, ..mutta ei hätää Antti rientää aina avukseni!
Onhan kyse Jumalan sodista! benkku on siunattu kirjoitti:
täällä " heittänyt jauhoja suuhuni, etten voisi vastata"?
,mitä on säädetty avionrikkoja naisista ja mitä on säädetty verenvuodattaja naisista:
(abortti), sillä he ovat rikkoneet avion ja heidän käsissään on verta" Hesekiel 23: 45
Kumman sinä otat tykösi?
" Joka profeetan ottaa tykönsä profeetan nimen tähden, saa profeetan palkan, ja joka vanhurskaan ottaa tykönsä vanhurskaan nimen tähden, saa vanhurskaan palkan" Matt 10: 41
tatko sinä tykösi Ellen G whiten opetukset? Entä minun opetukseni?
Eiköhän Ellen liene profetoinut, ja etkö ole lukenut että Benkkukin on profetoinut?
No, onko Benkun profetiat toteutuneet?? Monet itkevät ja surevat sitä toteutunutta profetiaa
tänäänkin! Katsos, jos tottuu vuosia ja vuosikymmeniä menemään tapansa mukaan Lieksan adventtikirkkoon sabattisin..ja sitten ei enää voi, kun Benedi on profetoinut, ja profetia on tarkalleen toteutunut, niin eikö se ole surullista!!??
Otatko siis minut tykösi, vai "avionrikkoja naisen, jonka käsissä on Benkun lapsen verta"??
Kumman käsiä haluat vahvistaa??? Mooseksen rukoillessa pari veljeä vahvisti hänen käsiään, ja
niin syntiset amalekialaiset hävitettiin!
Katsos, minunkin kädet voivat rukoilemisesta vaipua, ..mutta ei hätää Antti rientää aina avukseni!
Onhan kyse Jumalan sodista!" Mutta vanhurskaat miehet tulevat tuomitsemaan heidät sen mukaan
(abortti), sillä he ovat rikkoneet avion ja heidän käsissään on verta" Hesekiel 23: 45 --benedi--
Jeesus yllytti vanhurskaita kirjanoppineita että ken heistä on syytön,
heittäköön ensimmäisenä kivellä. Mutta kaikki he olivat olleet tuon
naisen kanssa sängyssä ja tahtoivat kivittää siksi, kun nainen oli uhannut
kertoa ylipapille, jos vielä käyttäisivät häntä hyväksi.
Telkussa menee jatko-ohjelma, jossa muslimiopettaja koettaa tehdä
muutamasta suomalaisesta muslimin. Hän kommentoi Iranin kivitystomiota, sarian lakia, jossa nainen on puoliksi haudattu hiekkaan
ja sitten kivitetään puolikuoliaaksi ja jätetään virumaan. Ope sanoi,
että on oikein kivittää, sillä neljä miestä todistaa häntä vastaan.
Kuitenkin on niin ettei islam-maassa kukaan yleisön edessä rakastele.
Todennäköistä on että kaikki neljä miestä ovat olleet sen naisen kanssa.
Mutta heidän osuuttaan ei kysytä, niinkuin teki Jeesus että kysyi.
Kun ex-vaimosi on nyt toisen vaimo ja kysyn sinulta, oletko ollut sen
naisen kanssa, niin olet itsekin huorintekijä, jos olet joskus ollut
hänen kanssaan sillälailla. Sinun tulisi käsittääkseni pyytää anteeksi sitä.
Senjälkeen voit kivittää hänet sekä itsesi. Jos pidät kiinni periaatteistasi,
joita tuossa äsken esitit, Hes.23:45 mukaisesti.
antti- benkku on siunattu
AnttiVKantola kirjoitti:
(abortti), sillä he ovat rikkoneet avion ja heidän käsissään on verta" Hesekiel 23: 45 --benedi--
Jeesus yllytti vanhurskaita kirjanoppineita että ken heistä on syytön,
heittäköön ensimmäisenä kivellä. Mutta kaikki he olivat olleet tuon
naisen kanssa sängyssä ja tahtoivat kivittää siksi, kun nainen oli uhannut
kertoa ylipapille, jos vielä käyttäisivät häntä hyväksi.
Telkussa menee jatko-ohjelma, jossa muslimiopettaja koettaa tehdä
muutamasta suomalaisesta muslimin. Hän kommentoi Iranin kivitystomiota, sarian lakia, jossa nainen on puoliksi haudattu hiekkaan
ja sitten kivitetään puolikuoliaaksi ja jätetään virumaan. Ope sanoi,
että on oikein kivittää, sillä neljä miestä todistaa häntä vastaan.
Kuitenkin on niin ettei islam-maassa kukaan yleisön edessä rakastele.
Todennäköistä on että kaikki neljä miestä ovat olleet sen naisen kanssa.
Mutta heidän osuuttaan ei kysytä, niinkuin teki Jeesus että kysyi.
Kun ex-vaimosi on nyt toisen vaimo ja kysyn sinulta, oletko ollut sen
naisen kanssa, niin olet itsekin huorintekijä, jos olet joskus ollut
hänen kanssaan sillälailla. Sinun tulisi käsittääkseni pyytää anteeksi sitä.
Senjälkeen voit kivittää hänet sekä itsesi. Jos pidät kiinni periaatteistasi,
joita tuossa äsken esitit, Hes.23:45 mukaisesti.
anttikeitin vettä ja sekoitin hunajaa joukkoon, ja nieleksin, eivätkä ne karvastelleet vatsassani!
ja kun hiilihydraateista saa voimia, toivottavasti olivat kokojyväviljakaurajauhoja, sillä hyviltä ne maistuivat.
Kiitos niistä!
Onhan kirjoitettu, jos vihamiehelläsi on nälkä, " ruoki häntä"
Mikäpä onkaan parempaa leipää kuin Jumalan sana!
Mutta katso, sinä et ole oikeassa, sillä Jumala on surempi kuin ihminen
Joten älä riitele Jumalaa vastaan, enkä nyt puhu itsestäni!!
Emme me heittele kivillä, me yritämme etsiä kadonneita sieluja...sillä " käykö lintu maassa paulaan, ellei sen varalle ole pyydystä pantu?
tahi nouseeko paula maasta, ellei saalis siihen tartu?
Sentähdenhän raamattu kuvaa kansoja mereksi, ja uskovat purjehtivat siellä laivoilla, ja heittävät apajille verkkonsa, että kalat uisivat Raamattuun, ja sitä kautta Jumalan valtakuntaan!
Kelvottomat kalat heitetään koirille ja hyvät niistä me kaikki nautimme, ja jos niitä on vaikka kaksi kalaa, kyllä ne riittävät kaikille!
Kulkeeko kaksi yhdessä Jumala ja syntinen. jos eivät ole keskenänsä sopineet?
"Poika ja isä käyvät saman naisen pariin häväisten minun pyhän nimeni"
Emme me ole itsemme omat, sillä Isä omistaa meidät, joten Jumalan pojat, eivät saa käydä saman naisen pariin, jonka isä on jo toiselle antanut!
Eikö niin, te sanotte: " Milloin loppuu sapatti, että saamme avata jyväaitan, pienentää eefa-mitan ja suurentaa painon, ja pettää väärällä vaa´alla?
Milloinka loppuu sapatti, että saamme ryhtyä Benkun vaimoon, ja hänen Jumalaansa pilkata, sillä onhan hän ollut hiljaa jo tuhansia vuosia, ei hän kuule, eikä näe,..vaeltakaamme vaan sydämemme paatumuksessa kuten tähänkin saakka!
Antti ongelmasi on sama kuin vaimollanikin " te jatkatte synnin tekoa,..saastaiset liemet on teillä kattiloissanne, teette itsellenne painettuja kuvia, ja niitä Beetelissä katselette, ja niille puhutte!
Katsos, Jeesuksen kohdannut meni pois eikä enää syntiä tehnyt,...mutta teillä on tapana ,aina kun Jeesuksen kohtaatte, te menette pois ja palajatte kuin koira oksennukselenne!
Antti palaa saastaisten liemin pariin, ja vaimoni teot, eivät salli kääntyä Jumalan puoleen,
sillä haureuden henki on heidän sisimmässään, ..joten silloin hän kääntyy Antin kaltaisten, naisten puoleen, jotka kehoittavat jatkamaan synnin tekemistä!
Minun kansani synnistä he saavat ruokansa ja voimansa, heidän pahoja tekojansa himoitsee niin
paimenen sielu niinkuin paimennettavan sielu.
" Haureus, viini ja rypälemehu, vievät järjen"!!
Miten on? Jos äiti harjoittaa haureutta, ovatko lapsetkin haureudesta syntyneet?
Heidän kantajansa on häpeällisesti elänyt,
hän itse on sanonut: " Minä kuljen rakastajani perässä, joka antaa minulle leipäni ja veteni villani ja pellavani, öljyni ja juomani"
Ja Antti sanoo: " Tee niin edelleenkin, siihen on minulla mielisuosio, koska Benkku kirosi jo Antin tulevan joulun , ja Herra tekee lopun hänen ilonpidostaaan, hänen juhlistansa, uusistakuistansa ja sabateistaan ja kaikista hänen pyhäpäivistänsä, kertoo Hoosea,..ei Benkku
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9278495
Hyvä että eetterissä Ylenkin kautta Sanaa kuullaan, katoilla olevien antennien välityksellä.
Matt. 10:27
Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa.
Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.- benedi
jo valjennut,..." se puhukaa päivän valossa"
" Niin Herra vihastui Salomoon, koska hänen sydämensä oli kääntynyt pois Herrasta,...Jumalasta
ja nimenomaan kieltänyt häntä seuraamasta muita jumalia!! 1 Kuning 11: 6-10
Niinpä kysyn, vieläkö Turun Beetelissä on se suuri epäjumalankuva, johon Herra on vihastunut!
" Älä tee itsellesi Jumalan kuvaa" Voiko Jumalasta, joka on Henki, tehdä kuvaa? Ei voi!
Mutta, " Jeesus, on sen näkymättömän Jumalan kuva"!!
Ja Jeesuksesta, joka on Jumala kuvia voidaan tehdä, ja tehdäänkin...adventtikirkkokin on tänäin kuvan saastuksen orja!
Mutta synnin orja ei pysy talossa iäti, Poika, josta kuvia tehdään pysyy iäti!!
Veli kerosen poika todisti minulle isästään: " Kuules, minun isäni pöydällä on iso kasa jeesuksesta tehtyjä kuvia! Jos sinä olisit oikeassa, niin isäni olisi sen minulle sanonut, onhan hän pastori"
Tällaista evankeliumia poika oli joko oppinut, tai itse aivoitellut!
" Mutta ne peräytyvät ja joutuvat häpeään,
jotka turvaavat veistettyyn kuvaan, jotka sanovat painetuille kuville:
" Te olette meidän jumalamme" Jes 42: 17
" Kuka on niin sokea, ellei minun palvelijani,
ja kuka niin kuuro kuin minun sanansaattajani, jonka minä lähetän"?? Jes 42: 19
Kuka siis on kuuro? Eikö seurakunnan vanhimmat ja papit Beetelissä? Eikö Keroset, Siikasalmella?
Jeesus lähetti meidät saarnaamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, ja jos minä sitä
saarnaan, niin miksi ette iloitse saarnastani?
Kristushan kärsi, kuoli ja nousi ylös, että parannusta syntien anteeksisaamiseksi saarnattaisiin kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista...ja siis myös suomenkansalle LK 24: 47
Eikö minun tehtäväni ole ajaa ulos niitä, jotka riivaavat meitä...Koko uskovaa maailmaa riivaavat epäjumalat,
joita nämä ovat tehneet itselleen synniksi!
"Menkää siis ja tehkää kaikki kansat (myös suomalaiset) minun opetuslapsikseni
...opettamalla heitä pitämään kaikki, MITÄ MINÄ OLEN KÄSKENYT TEIDÄN PITÄÄ"!!
Opetanko minä väärin, kun opetan ettei Jeesus käskenyt pitää hänestä tehtyjä kuvia!!??
" poistakaa vieraat jumalat joita teillä on keskuudessanne"!!
Kerosen poika todisti että isällään on vieraita jumalia iso kasa työpöydällään!! Käskikö Jeesus pitämään niitä siellä?
Jos kaksi uskovaa on kookoontunut Jeesuksen nimeen, ja sopii keskenään esim. epäjumalten (jeesus taulut) valmistamisesta ja levittämisestä kaikkeen maailmaan, ja niitä anovat , niin he saavat sen minun Isältäni joka on taivaassa?? Matt 18: 19
" Ja pilvestä kuului ääni, joka sanoi: " Tämä on minun rakasPoikani, se valittu: kuulkaa häntä" LK 9: 35
Onko Jumalan rakas Poika sanonut: " pitäkää vieraat jumalat keskuudessanne?
Mehän ollaan Jeesuksen todistajia, eikä jeesus kuvien todistajia!
Koska Hän on Herra, eikä ole meillä muuta pelastajaa, kuin Jeesus!!
"Ennen minua ei luotu yhtäkään jumalaa, eikä minun jälkeeni toista tule"
"Minä olen ilmoittanut, olen pelastanut ja julistanut,
eikä ollut vierasta jumalaa teidän keskuudessanne.
Te olette minun todistajani, sanoo Herra,ja minä olen Jumala"!! Jes 43: 12
Mutta nyt niitä vieraita jumalia adventtikirkon keskuudessakin on " Minun isäni pöydällä on iso kasa vieraan jumalan kuvia työpöydällä"...todisti veli kerosen poika minulle!!
Onko pojan, joka on perillinen todistus pätevä? " Sitä mitä isä tekee, sitä poikakin tekee...ja isä näyttää pojalle omat tekonsa, että poikakin tekisi isänsä tekoja!
Jos veli keronen tuntisi Jumalan, hän olisi kertonut pojalleen: " Ja isäksenne älkää kutsuko ketään maanpäällä, sillä yksi on teidän Isänne, hän, joka on TAIVAASSA" Matt 23: 9
"ÄLÄ TEE ITSELLESI JUMALAN KUVAA...ÄLÄ NIISTÄ JOTKA OVAT YLHÄÄLLÄ TAIVAASSA II-käsky
Kerosten Isä on taivaassa, ja isä näyttää pojalle, " katso tässä on epäjumalien joukko, jotka meidän on levitettävä kaikkeen maailmaan ja saarnattava näistä kaikille luoduille!
Saarnaako keronen epäjumalista? Ei saarnaa, sillä hän tietää : " Katselemalla te muututte sen kuvan kaltaisiksiksi jota katselette"
Mutta, kuka uskoo meidän saarnamme?
Eikö se, joka näkee tekomme, ovatko ne Jumalassa tehdyt?
Häpäisettekö te, elävän Jumalan taistelurivejä, sillä kun tuotte taisteluun mukaan epäjumalia, jotka eivät voi nähdä, kuulla, puhua, eikä mitään voi meitä auttaa!
Eikö Jumalamme sano: " Miksi minua huudat auttamaan, auttakoon sinua sinun epäjumalasi , jonka olet tehnyt itsellesi,...en minä sinua auta!
Haluaako adventti kansa sanoa epäjumalilaan näin: " Poiketkaa pois tieltä, väistykää polulta, viekää pois silmistämme Israelin Pyhä"?? Jesaja - prof.
benedi kirjoitti:
" Niin Herra vihastui Salomoon, koska hänen sydämensä oli kääntynyt pois Herrasta,...Jumalasta
Niinpä kysyn, vieläkö Turun Beetelissä on se suuri epäjumalankuva, johon Herra on vihastunut!
" Älä tee itsellesi Jumalan kuvaa" Voiko Jumalasta, joka on Henki, tehdä kuvaa? Ei voi!
Ja Jeesuksesta, joka on Jumala kuvia voidaan tehdä, ja tehdäänkin...adventtikirkkokin on tänäin kuvan saastuksen orja!
Veli kerosen poika todisti minulle isästään: " Kuules, minun isäni pöydällä on iso kasa jeesuksesta tehtyjä kuvia! Jos sinä olisit oikeassa, niin isäni olisi sen minulle sanonut, onhan hän pastori"
Kuka siis on kuuro? Eikö seurakunnan vanhimmat ja papit Beetelissä? Eikö Keroset, Siikasalmella?
Jeesus lähetti meidät saarnaamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, ja jos minä sitä
Kristushan kärsi, kuoli ja nousi ylös, että parannusta syntien anteeksisaamiseksi saarnattaisiin kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista...ja siis myös suomenkansalle LK 24: 47
Eikö minun tehtäväni ole ajaa ulos niitä, jotka riivaavat meitä...Koko uskovaa maailmaa riivaavat epäjumalat,
Opetanko minä väärin, kun opetan ettei Jeesus käskenyt pitää hänestä tehtyjä kuvia!!??
Kerosen poika todisti että isällään on vieraita jumalia iso kasa työpöydällään!! Käskikö Jeesus pitämään niitä siellä?
Jos kaksi uskovaa on kookoontunut Jeesuksen nimeen, ja sopii keskenään esim. epäjumalten (jeesus taulut) valmistamisesta ja levittämisestä kaikkeen maailmaan, ja niitä anovat , niin he saavat sen minun Isältäni joka on taivaassa?? Matt 18: 19
" Ja pilvestä kuului ääni, joka sanoi: " Tämä on minun rakasPoikani, se valittu: kuulkaa häntä" LK 9: 35
Mutta nyt niitä vieraita jumalia adventtikirkon keskuudessakin on " Minun isäni pöydällä on iso kasa vieraan jumalan kuvia työpöydällä"...todisti veli kerosen poika minulle!!
Onko pojan, joka on perillinen todistus pätevä? " Sitä mitä isä tekee, sitä poikakin tekee...ja isä näyttää pojalle omat tekonsa, että poikakin tekisi isänsä tekoja!
Jos veli keronen tuntisi Jumalan, hän olisi kertonut pojalleen: " Ja isäksenne älkää kutsuko ketään maanpäällä, sillä yksi on teidän Isänne, hän, joka on TAIVAASSA" Matt 23: 9
"ÄLÄ TEE ITSELLESI JUMALAN KUVAA...ÄLÄ NIISTÄ JOTKA OVAT YLHÄÄLLÄ TAIVAASSA II-käsky
Kerosten Isä on taivaassa, ja isä näyttää pojalle, " katso tässä on epäjumalien joukko, jotka meidän on levitettävä kaikkeen maailmaan ja saarnattava näistä kaikille luoduille!
Saarnaako keronen epäjumalista? Ei saarnaa, sillä hän tietää : " Katselemalla te muututte sen kuvan kaltaisiksiksi jota katselette"
Häpäisettekö te, elävän Jumalan taistelurivejä, sillä kun tuotte taisteluun mukaan epäjumalia, jotka eivät voi nähdä, kuulla, puhua, eikä mitään voi meitä auttaa!
Eikö Jumalamme sano: " Miksi minua huudat auttamaan, auttakoon sinua sinun epäjumalasi , jonka olet tehnyt itsellesi,...en minä sinua auta!
Haluaako adventti kansa sanoa epäjumalilaan näin: " Poiketkaa pois tieltä, väistykää polulta, viekää pois silmistämme Israelin Pyhä"?? JesajaTätyyhän adventisteilla olla piiretty kuva Jumalastaan, jotta he itse tietäisivät, ketä he palvelevat.
Pitkätukkainen parrakas mies hameessaan, joka on vielä ääriradikaali, kuten hippi konsanaan.
Hän on adventistien Jumalana ja monen muun kultin myös.
Myös monen adventistin ainoa mielikuva Jumalasta.
http://www.csun.edu/~hcfll004/Jesuspics.html - kuvataidetta
benedi kirjoitti:
Haluaako adventti kansa sanoa epäjumalilaan näin: " Poiketkaa pois tieltä, väistykää polulta, viekää pois silmistämme Israelin Pyhä"?? Jesaja - benedi
prof. kirjoitti:
Tätyyhän adventisteilla olla piiretty kuva Jumalastaan, jotta he itse tietäisivät, ketä he palvelevat.
Pitkätukkainen parrakas mies hameessaan, joka on vielä ääriradikaali, kuten hippi konsanaan.
http://www.csun.edu/~hcfll004/Jesuspics.htmlSiksihän minä koetan tuoda asiaa julki, että he oppisivat tietämään ja tuntemaan " KETÄ"? he palvelevat!
Vai oletko koskaan onnistunut näkemään, että epäjumala, painettu kuva, tai patsas olisi ikinä tehnyt palvelusta yhdellekään palvelijalleen?
Ja eipä nuo näytä noteeraavan vieraitakaan!
Ainoat jotka palvelusta tekevät ovat epäjumalan palvelijat,...sillä kukapa niitä puolustaa
muut kuin palvelijat " Herra tässä on kaksi miekkaa, iskemmekö miekalla" Pietari
Pietari tässä puolusti elävää Jumalaa, jonka hallussa oli kaiken lihan henki....mutta mitä tulee näihin epäjumaliin, adventistit niitä salaa pystyttelevät, ja niistä salaa puhuvat..eivät he ota niitä esille
" suuressa puheessa".
" Kirottu on jumalankuvan maalari ja se, joka sen salaa pystyttää"! Raamattu
Julkisesti pystyttäminen on sitä, että kysytään Jumalalta, Isältä , että saammekko sellaisen pystyttää!
Jumala ei liittoa epäjumalten kanssa tule koskaan hyväksymään, sillä tällaisissa liitoissa päjumalten kanssa ei ole Jumalan Henki mukana!
Miksi adventtikansa sitten pitää kiinni liitosta epäjumalten kanssa, niin että on painattanut epäjumalten kuvia kirjoihinsakin, joita on levittänyt " kaikkeen maailmaan ja kaikille luoduille"?
Minä en käsitä sitä muuten kuin että " He ovat niskoitteleva kansa, ovat vilpillisiä lapsia,
lapsia, jotka eivät tahdo kuulla Herran lakia"
Kyllähän he saarnoissa opettavat " Me olemme Jumalan lapsia"..ja varmaankin näin onkin, mutta HE
ovat " vilpillisiä lapsia, jotka eivät tahdo kuulla Herran lakia"
Sapattilain he tahtovat kuulla, mutta lakia " Älä tee itsellesi jumalan kuvaa, ja Älä pidä muita jumalia minun rinnallani jne...he eivät tahdo kuulla!
Miksi? Siksi, koska he tekevät samaa kuin heidän isänsä tekivät, ja nuo kuvat ovat heille rakkaita,...ja siksi he kulkevat heidän mukanaan , kun he muuttavat kaupungista toiseen, ja maasta toiseen!
He eivät havaitse jumalankuviensa päällystystä, hopea, kultapäällyksiä saastaisiksi, eivät he käsitä, että sanoisivat niille " Ulos" Jes 30: 22
He kuitenkin tietävät, että Jeesuksen tullessa heidän on hylättävä, paperiset, hopeiset, kultaiset, puiset epäjumalat, joita ovat tehneet itselleen synniksi...syntihän on laittomuus!!
Adventisteillahan ei juuri ole Siion temppeleitä, koska raamattu kertoo: " Syntiset Siionissa peljästyvät,
vavistus valtaa jumalattomat:
" Kukas meistä voi asua kuluttavassa tulessa,
kuka asua iankaikkisessa hehkussa" Jes 33: 14
Voivatko epäjumalan palvelijat ja epäjumalat asua kuluttavassa tulessa? Eivät he voi
Mutta ei haittaa, vaikka Siion temppelit ovat helluntalaisten tyyssijoja, sillä adventisteilla on Beetel"
Jumalahan sanoi Jaakobille (Israel) " Nouse, mene Beeteliin, asetu sinne ja rakenna sinne alttari Jumalalle" 1 Moos. 35:1
Tehkääpä kuin Jaakob, ja menkää Turun adventtikirkon Beeteliin, niin hengellinen israel, on rakentanut sinne iljetyksen, kuvan jeesuksesta, olenhan siellä joskus käynyt!
Hengellisen israelin tulisi nyt sanoa perheelleen, kuten Israel, Jaakob: " Nouskaamme ja menkäämme Beeteliin".. " Poistakaa vieraat jumalat, joita teillä on keskuudessanne, puhdistautukaa, ja muuttakaa vaatteenne"
Hameista ja suorista pukuhousuistako Raamattu puhuu!?
Ei puhu, vaan vanhurskauden eli oikamielisen ihmisen vaateisiin meidän täytyy pukeutua!...sillä eivät
väärämieliset näe Herraa...epäjumalia he voivat kyllä nähdä!
Miksi adventistit sitten eivät poista kaikkia epäjumalia? Eivätköhän siksi, että jopa Anttikin sitten hoksaisi ja kysyisi: " Kuinka kauan adventtikansa elikään synnissä, ennenkuin sille koitti valkeus"?
Siihen olisi pakko perustaa työryhmä, sitä selvittämään, eikä se olisi yhden tai kahden päivän toimitus!!
Antti joutuisi odottamaan vastausta kauan!
" Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus
, eikä hän voi sitä ymmärtää, koskapa se on tutkisteltava hengellisesti" 1 Kor 2: 14
Kertookan Benkulle, mitä hullua te näette siinä, kun Jumalan Henki on sanonut: " Minä olen Herra sinun Jumalasi,...Älä pidä muita jumalia minun rinnallani"?
tahi " Älä tee itsellesi jumalankuvaa, niistä jotka ovat ylhäällä taivaassa!?
Nämä ensimmäiset Jumalan käskyt ovat adventtikansalle hullutusta, ja siksi ja sen vuoksi he pitävät
rakkaina epäjumaliaan, koska siinä on jeesus heidän mielestään!
Epäjumalten avulla he sanovat: " Tulkaa Herran tykö, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon"
Kuinka epäjumalanpalvelijat voivat saada lepoa! Eivät voi " Sillä ei ole heillä yön eikä päivän lepoa, niillä jotka petoa, ja epäjumalia kumartavat!!
" Ulkopuolella ovat epäjumalan palvelijat Ilm. 22: 15...ja silti he kiertävät maat ja mannut tehdäkseen yhden käännynnäisen, joka ,kun on siksi tullut, antavat hänen kouraansa epäjumalan, ja sanovat:
" Tässä on sinun jumalasi" - benedi
kuvataidetta kirjoitti:
Adventistit ovat käteviä käsistään, mutta olisko hän joku lähetystyön kautta adventistiksi tullut,
vähän on sen näköinen!
Tarkoitan miestä, jota ei ole käsillä tehty!!
Siinä valmistuu juuri epäjumalankuva, ja palvelija juuri kovertaa epäjumalankuvaa, koska hänellä on siitä toistaiseksi ,hyvä ansio, eli palkka!
Osalla tuotakin epäjumalaa, siis lastuilla keitetään kahvit, ja osasta siitä
puuta pyyhitään Wc:ssä,..puutahan paperi on!
Mies ei selvästikään pidä kuvaa iljetyksenä! jos syissä olis korpioni, niin sen hän heittäisi pois,...mutta epäjumala omn hänellekin näköjään rakas, ...jos hän on hyvinkin tullut lähetystyön seurauksena adventistiksi, eli laittomuuden salaisuus on siis hänessä jo vaikuttamassa!! - adventtitoivossa
benedi kirjoitti:
Adventistit ovat käteviä käsistään, mutta olisko hän joku lähetystyön kautta adventistiksi tullut,
vähän on sen näköinen!
Tarkoitan miestä, jota ei ole käsillä tehty!!
Siinä valmistuu juuri epäjumalankuva, ja palvelija juuri kovertaa epäjumalankuvaa, koska hänellä on siitä toistaiseksi ,hyvä ansio, eli palkka!
Osalla tuotakin epäjumalaa, siis lastuilla keitetään kahvit, ja osasta siitä
puuta pyyhitään Wc:ssä,..puutahan paperi on!
Mies ei selvästikään pidä kuvaa iljetyksenä! jos syissä olis korpioni, niin sen hän heittäisi pois,...mutta epäjumala omn hänellekin näköjään rakas, ...jos hän on hyvinkin tullut lähetystyön seurauksena adventistiksi, eli laittomuuden salaisuus on siis hänessä jo vaikuttamassa!!Vaikka sitten menisikin arkena myyntiin.
Pitää olla kuitenkin ammattinsa osaava, jotta hyvää todella syntyisi.
Jos on joku harrastelija vain, niin syntiä hän tekee käsillään sapattina. benedi kirjoitti:
Haluaako adventti kansa sanoa epäjumalilaan näin: " Poiketkaa pois tieltä, väistykää polulta, viekää pois silmistämme Israelin Pyhä"?? JesajaOlet näköjään vetänyt pimennysverhot sielusi silmien eteen kuin pommituskausi olisi ja alkanut suuren taistelun
Adventtikirkkoa vastaan. Olisikohan katkeruudella osuutta siihen, olethan maininnut,
että adventtikirkko varasti sinulta vaimon.- f11f
prof. kirjoitti:
Tätyyhän adventisteilla olla piiretty kuva Jumalastaan, jotta he itse tietäisivät, ketä he palvelevat.
http://www.csun.edu/~hcfll004/Jesuspics.html"äläs nyt "benedi"
Well,well. Ja puhuu ameriikan englantia T.Wilsonin äänellä. - b(r)enkkua pullosta?
AnttiVKantola kirjoitti:
Olet näköjään vetänyt pimennysverhot sielusi silmien eteen kuin pommituskausi olisi ja alkanut suuren taistelun
Adventtikirkkoa vastaan. Olisikohan katkeruudella osuutta siihen, olethan maininnut,
että adventtikirkko varasti sinulta vaimon.oli adventisteilta pieni pila ja jekku vain.
Se adventtikirkko varasti viekkaudellaan ja lakimiestensä avustuksella talot ja tavarat ja pistivät kadulle Herran huomaan.
Terveyshän siinä kadulla sitten meni.
Siinä sitä uskoasi sitten koetellaan adventistien toimesta.
Kyllä herra huolen pitää!
Me adventistit vain otamme tavarasi ja omaisuutesi. - ei väkisten eikä väs
AnttiVKantola kirjoitti:
Olet näköjään vetänyt pimennysverhot sielusi silmien eteen kuin pommituskausi olisi ja alkanut suuren taistelun
että adventtikirkko varasti sinulta vaimon.varastanut vaimoa benediltä vaimohan ja benedi olivat jo erossa kun tuo benedin syyttämä mies meni hänen x-vaimon kanssa naimisiin, nöin minä olen tuon asian kuullut, ja eihän vaimoa näinä päivinä voi väkisin pitää omanaan jos ei vaimo koska suostu elämään enää sen entisen kanssa,ja kun ojn jo laillinen ero, hän on vapaa ottamaan toisen.
- benkku/kenkku
ei väkisten eikä väs kirjoitti:
varastanut vaimoa benediltä vaimohan ja benedi olivat jo erossa kun tuo benedin syyttämä mies meni hänen x-vaimon kanssa naimisiin, nöin minä olen tuon asian kuullut, ja eihän vaimoa näinä päivinä voi väkisin pitää omanaan jos ei vaimo koska suostu elämään enää sen entisen kanssa,ja kun ojn jo laillinen ero, hän on vapaa ottamaan toisen.
kuullutkaan että uskovat kävisisivät kysymässä lakimiehiltä, että milloin
vaimosta on lupa päästä eroon!
Tahi milloin ja minkälaisen epäjumalan voisi valmistaa, ja milloinka se oikea lepopäivä onkaan!!
Kun on laillinen ero sapatinpäivästä, on hän vapaa ottamaan toisen päivän sen tilalle!
Jopa oli näkemys! Huh..Kyllä Jumala saa paljon kärsiä tietämättömyydestä - benkku/kenkku
b(r)enkkua pullosta? kirjoitti:
oli adventisteilta pieni pila ja jekku vain.
Se adventtikirkko varasti viekkaudellaan ja lakimiestensä avustuksella talot ja tavarat ja pistivät kadulle Herran huomaan.
Terveyshän siinä kadulla sitten meni.
Siinä sitä uskoasi sitten koetellaan adventistien toimesta.
Kyllä herra huolen pitää!
Me adventistit vain otamme tavarasi ja omaisuutesi.pullon pohjaltakin paistaa viisaus b(renkkua)....
Niinpä renkku on siis viisasten juoma? - benkku/kenkku
AnttiVKantola kirjoitti:
että adventtikirkko varasti sinulta vaimon." Se minulla on sinua vastaan että olet hyljännyt ensimmäisen rakkautesi"
Mikä on ensimmäinen rakkaus? ...Ensimmäinen on tämä: " Rakasta Jumalaa yli kaiken,
ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi"!!
Jeesus muistaakseni sanoi: " Vaimo! katso Poikasi"!!...Jos Jumalan vaimo, ei tajua katsoa Kristukseen
niin, ei se auta vaikka joku vaimo kuolleistakin heräisi eloon! benkku/kenkku kirjoitti:
" Se minulla on sinua vastaan että olet hyljännyt ensimmäisen rakkautesi"
Mikä on ensimmäinen rakkaus? ...Ensimmäinen on tämä: " Rakasta Jumalaa yli kaiken,
ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi"!!
Jeesus muistaakseni sanoi: " Vaimo! katso Poikasi"!!...Jos Jumalan vaimo, ei tajua katsoa Kristukseen
niin, ei se auta vaikka joku vaimo kuolleistakin heräisi eloon!"Kirottu olkoon jokainen joka on puuhun ripustettu", muistuttivat
apostolit, viitaten Jeesuksen kärsimään rangaistukseen puolestamme.
Ristillä Jeesus teki uraauurtavaa työtä sikälikin, että keksi vertaistuen
aatteen. Nuori Johannes oli AINOA miespuolinen opetuslapsi, joka
uskalsi ristin juurelle tulla. Hänelle Jeesus sanoi: katso äitisi.
Äidilleen Jeesus sanoi: katso poikasi.
Kumpikin tajusi, että ahaa, meidän on määrä olla toistemme tukena
kun huolenpitäjä Jeesus on poissa. Ihmemies tuo Nasaretilainen!- benedi on siunattu
AnttiVKantola kirjoitti:
"Kirottu olkoon jokainen joka on puuhun ripustettu", muistuttivat
apostolit, viitaten Jeesuksen kärsimään rangaistukseen puolestamme.
Ristillä Jeesus teki uraauurtavaa työtä sikälikin, että keksi vertaistuen
aatteen. Nuori Johannes oli AINOA miespuolinen opetuslapsi, joka
uskalsi ristin juurelle tulla. Hänelle Jeesus sanoi: katso äitisi.
Äidilleen Jeesus sanoi: katso poikasi.
Kumpikin tajusi, että ahaa, meidän on määrä olla toistemme tukena
kun huolenpitäjä Jeesus on poissa. Ihmemies tuo Nasaretilainen!Jeesus halusi ensimmäisenä pitää huolta seurakunnasta, eli vaimosta,..ja siksi sanoi " Vaimo katso Poikasi!!
Hän tuli omiensa tykö, ja kuoli oman seurakuntansa puolesta, " ei hän maailman edestä kuollut"
vaan omiensa.
Raamattu kaikkialla kutsuu seurakuntaa joko morsiameksi tahi vaimoksi...Morsiamesta tuli " Vaimo, kun se oli Poikalapsen synnyttänyt"!!
Sillä tämä morsian oli kihlattu Jumalalle, eli Yljälle!
" Ja lohikäärme (saatana) vihastui vaimoon....Ilm 12: 17
Ja käärme syöksi kidastansa vaimon jälkeen vettä niinkuin virran, saattaakseen hänet virran vietäväksi" jae 15
Mitähän tämäkin tarkoittaa, siitä ei Antilla ole hajuakaan? Mutta ei hätää, onhan benedi kanssasi!
Vedet ja vesilähteet kuvaavat kansanjoukkoja ja kansoja, ja kun kansanjoukot ovat liikkeessä, kuten virta, se merkitsee että kansat ryhtyvät vainoamaan Jumalan seurakuntaa eli vaimoa...mutta
jae 16 kertoo että maa, auttoi vaimoa...se tarkoittaa että seurakunta pelastui kun meni pakoon maaluoliin ja erämaihin.
Miksi näin pääsi käymään?
No, tämän takia: "Jeesushan sanoi: " Minä näin saatanan kuin salaman sinkoavan alas taivaasta, maan päälle"!!
"Ja kun lohikäärme näki olevansa heitetty maan päälle, ajoi hän takaa sitä vaimoa, joka poikalapsen oli synnyttänyt!" jae 13
Mitä tämä on? Jeesus muistutti omiaan, " rukoilkaa ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina"
Saatana siis yllytti Tiituksen joukot vuonna 70 jkr, hyökkäämään Jerusalemiin,..ja lopputulos, tuho oli suurempi kuin alkujaan oli edes aikomus,...sillä Tiitusta suurempi oli ennustanut: " Tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle"
Jeesus siis jo ristillä sanoi: " Vaimo katso Poikasi"!..Ne, jotka katsoivat häneen, jäivät eloon sillä he muistivat Jeesuksen sanat, kun Jerusalem oli vihollisjoukkojen piirittämän v. 70 jkr.
Joten vaimon kannatti katsoa Poikaan! Ja Hänhän samalla sovitti vaimon synnit...on han vaimo syntinen, mutta vaimon Poika ei ole!
Hänet vain tehhtiin synniksi!
Mutta ei Jeesus Mariakaan hylännyt, vaikka hän ei olekaan vaimo, vaan Johanneksen äiti!
..vaan ohjasi Johannesta ottamaan hänet kotiinsa!
Jeesuksellahan ei ollut äitiä, oli vain Isä!! " Tämä on minun rakas Poikani,...Häntä kuulkaa"
Jeesukselle koetettiin kuitenkin tyrkyttää Mariaa äidiksi!!
" Mutta Jeesus muistutti:" Kuka on minun äitini, ja kuka minun veljeni??,...eikö se joka tekee
Jumalan tahdon? Ja Jumalan tahto on että " Pidä käskyt"
Mutta koska ilman Jeesusta ei voi äidit ja veljet käskyjä pitää, niin siksi Jeesus sanoi: " Ilman minua te ette voi mitään tehdä"!!!!
Joko nyt Antti ymmärtää, miksi Jeesus sanoi : " Vaimo katso Poikasi!!!
Jos antti joka on osa vaimoa, ei katso Poikaan ei sapatinvietto suju, eikä hän voi olla antamatta väärää todistusta lähimmäisestänsä,....Ja Poikahan se tulee olla antille kaikkein lähin!!
"Rakasta Jumalaa, eli Poikaa, yli kaiken!!! Näin kertoili benedi, tänä aamuna antille, ja itseasiassa
vaimon jälkeläisille! Ihan hyvä radiojumalanpalvelus. Kiitos siitä Jumalalle ja Liperin seurakunnalle.
Mutta asiasta toiseen, olen lukenut joitakin viestejäsi palstalla ja sinä Antti olet nykyisin kuin eri mies. Jotain on nähtävästi tapahtunut elämässäsi ja olen arvuutellut mielessäni, oletko alkanut käymään aktiivisemmin Turun adventtikirkossa, oletko saanut voimakkaamman Pyhän Hengen kasteen kesän aikana, vai oletko alkanut seurustelemaan adventistinaisen kanssa?
Mutta tunnustus täytyy antaa silloin, kun on aihetta ja sinussa Antti on tapahtunut positiivinen muutos, jossa varmaankin Jumalalla on sormensa (Pyhä Henki) pelissä.
Tänään tutkittiin Roomalaiskirjeen 8 lukua ja siitä rohkaisuksi muutama jae:
"Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia. Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että olemme Jumalan lapsia. Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut".
Koko 8 luku on mahtava ja lukemisen ja tutkimisen arvoinen, sen lukeminen olisi hyvä kotiläksy loppusapatiksi.- eepu*
Stork kirjoitti:
Ihan hyvä radiojumalanpalvelus. Kiitos siitä Jumalalle ja Liperin seurakunnalle.
Mutta asiasta toiseen, olen lukenut joitakin viestejäsi palstalla ja sinä Antti olet nykyisin kuin eri mies. Jotain on nähtävästi tapahtunut elämässäsi ja olen arvuutellut mielessäni, oletko alkanut käymään aktiivisemmin Turun adventtikirkossa, oletko saanut voimakkaamman Pyhän Hengen kasteen kesän aikana, vai oletko alkanut seurustelemaan adventistinaisen kanssa?
Mutta tunnustus täytyy antaa silloin, kun on aihetta ja sinussa Antti on tapahtunut positiivinen muutos, jossa varmaankin Jumalalla on sormensa (Pyhä Henki) pelissä.
"Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia. Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että olemme Jumalan lapsia. Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut".
Koko 8 luku on mahtava ja lukemisen ja tutkimisen arvoinen, sen lukeminen olisi hyvä kotiläksy loppusapatiksi.Stork kirjoitti:
"Tänään tutkittiin Roomalaiskirjeen 8 lukua, koko 8 luku on mahtava ja lukemisen ja tutkimisen arvoinen, sen lukeminen olisi hyvä kotiläksy loppusapatiksi, ja siitä rohkaisuksi muutama jae:
(14,16,28)
eepu:
Jumala lähetti Poikansa -- Kristus tuli yhdistämään ”ihmisen ja Lain Hengessään”!
Kristus on avoin Lähde syntiä vastaan – Pyhän Hengen Voimassa me vastustamme syntiä:
HUOMAA siis:
Room.8:3 "Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, LÄHETTÄMÄLLÄ oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa,
8:4 että LAIN VANHURSKAUS täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen."
Ja miten tämä asia nyt tästä jatkuisi ja TOTEUTUISI niin on TÄRKEÄÄ YMMÄRTÄÄ seuraava, otetaanpa sama teksti uudestaan/uudistettuna seuraavasti näin:
Room.8:3 "Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, LÄHETTÄMÄLLÄ oman Poikansa”
-- NYT PYHÄN HENGEN MUODOSSA (ks.Apt.2:38) meihin USKOVIIN ihmisiin, ihmisen heikkouden tähden "ja synnin tähden ja tuomitsemalla (näin) synnin lihassa,"!
”Sillä tämä on se LIITTO, jonka minä teen Israelin heimon kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo Herra: Minä panen LAKINI heidän mieleensä, ja KIRJOITAN ne heidän sydämiinsä, ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani. (Heb.8:10)
Room.8:4 "ETTÄ LAIN VANHURSKAUS täytettäisiin meissä, jotka emme vaella (nyt enää) lihan mukaan, vaan HENGEN."
7:6 "me (siis) palvelemme (NYT) Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa."
8:5 "Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli."
"Tehkää siis PARANNUS ja ottakoon kukin teistä KASTEEN Jeesuksen Kristuksen Nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen Lahjan."
Sillä; Ilman Pyhää Henkeä te ette voi pyhittyä/pelastua! Sillä; ”LIHAN MIELI on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan LAIN alle,” …. ”mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.” – ja sellainen alistuu Jumalan Lain alle!
... Mutta kun Pyhä Henki tulee ja olemme kuuliaisia Hänelle, ja niin me alamme myös UUDISTUA/MUUTTUA Jumalan kuvan kaltaisuuteen, alamme parantua vääristä töistä, väärästä sunnuntai lepopäivästä VIETTÄMÄÄN OIKEAA SAPATTIA, jne….
– HALLELUJA, AAMEN!
*
"Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta, niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia. Älköön siis synti hallitko teidän kuolevaisessa ruumiissanne, niin että olette kuuliaiset sen himoille, Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää." (Room. 7:25; 6:12; 8:13)
*
♥ MARANATA! ♥ - benedi
eepu* kirjoitti:
Stork kirjoitti:
"Tänään tutkittiin Roomalaiskirjeen 8 lukua, koko 8 luku on mahtava ja lukemisen ja tutkimisen arvoinen, sen lukeminen olisi hyvä kotiläksy loppusapatiksi, ja siitä rohkaisuksi muutama jae:
(14,16,28)
eepu:
Jumala lähetti Poikansa -- Kristus tuli yhdistämään ”ihmisen ja Lain Hengessään”!
Kristus on avoin Lähde syntiä vastaan – Pyhän Hengen Voimassa me vastustamme syntiä:
HUOMAA siis:
Room.8:3 "Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, LÄHETTÄMÄLLÄ oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa,
8:4 että LAIN VANHURSKAUS täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen."
Ja miten tämä asia nyt tästä jatkuisi ja TOTEUTUISI niin on TÄRKEÄÄ YMMÄRTÄÄ seuraava, otetaanpa sama teksti uudestaan/uudistettuna seuraavasti näin:
Room.8:3 "Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, LÄHETTÄMÄLLÄ oman Poikansa”
-- NYT PYHÄN HENGEN MUODOSSA (ks.Apt.2:38) meihin USKOVIIN ihmisiin, ihmisen heikkouden tähden "ja synnin tähden ja tuomitsemalla (näin) synnin lihassa,"!
”Sillä tämä on se LIITTO, jonka minä teen Israelin heimon kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo Herra: Minä panen LAKINI heidän mieleensä, ja KIRJOITAN ne heidän sydämiinsä, ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani. (Heb.8:10)
Room.8:4 "ETTÄ LAIN VANHURSKAUS täytettäisiin meissä, jotka emme vaella (nyt enää) lihan mukaan, vaan HENGEN."
7:6 "me (siis) palvelemme (NYT) Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa."
8:5 "Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli."
"Tehkää siis PARANNUS ja ottakoon kukin teistä KASTEEN Jeesuksen Kristuksen Nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen Lahjan."
Sillä; Ilman Pyhää Henkeä te ette voi pyhittyä/pelastua! Sillä; ”LIHAN MIELI on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan LAIN alle,” …. ”mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.” – ja sellainen alistuu Jumalan Lain alle!
... Mutta kun Pyhä Henki tulee ja olemme kuuliaisia Hänelle, ja niin me alamme myös UUDISTUA/MUUTTUA Jumalan kuvan kaltaisuuteen, alamme parantua vääristä töistä, väärästä sunnuntai lepopäivästä VIETTÄMÄÄN OIKEAA SAPATTIA, jne….
– HALLELUJA, AAMEN!
*
"Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta, niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia. Älköön siis synti hallitko teidän kuolevaisessa ruumiissanne, niin että olette kuuliaiset sen himoille, Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää." (Room. 7:25; 6:12; 8:13)
*
♥ MARANATA! ♥Timo kirjoittaa että Room kirj. 8 Luku on mahtavaa luettavaa, ..ja niinhän se onkin!
Sitten hän samaan hengenvettoon? , kehoittaa Anttia menemään todennäköisin syin Turun Betel kirkkoon, jonka adventtikirkko vuokrasi...hm luterilaisilta?
Vuokran ehtona oli, että suuen suuri jeesus taULU SAISI JÄÄDÄ PAIKOILLEEN!
Ei ongelmaa kertoivat kirkon vuokranneet adventistit, ...mutta eivät tienneet mitä he tekivät!!
" Että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan vaan Hengen" Room 8: 4
Jos ja kun laki on kuitenkin pyhä ja käskysana pyhä, vanhurskas ja hyvä!...
niin onko tämä epäjumalankuva Beetel temppelissä myös pyhä ja HYVÄ, KUN KÄSKYSANA SANOO:
"ÄLÄ TEE ITSELLESI JUMALAN KUVAA"!!... ja jatkaa " Jeesus on sen näkymättömän Jumalan kuva"!!
Onko siis Jumalan Henki nyt sitä mieltä, että epäjumalan kuva on jotakin? Sanooko Pyhä Henki että jeesuksesta tehdyt kuvat ovat vihollisuus Jumalaa vastaan?
Haluaako Jumalan Henki, että me seurattaisiin ja kunnioitettaisiin käsin tehtyjä jumalia..ja että me maksaisimme niiden ylläpidosta, Jumalalle kuuluvien rahojen kautta vuokraa?
Suostuuko Kristuksen Henki siihen, että Beetelin epäjumalan ylläpidosta maksamme meille Jumalan uskomasta omaisuudesta, sen ylläpitoa?
Tekeekö Beetelissä oleva epäjumala jotakin työtä Kristuksen valtakunnan hyväksi, että se hankkii itse
ylläpitonsa??
Ei tee, vaan asia on niin että vuokranmaksajat, ja adventtikirkko on sortunut epäjumalan palvelukseen!
Epäjumalahan ei palvele adventtikirkkoa mitenkään, vaan eksyttää tätä kansaa, että he katselemalla sitä muuttuisivat ko. epäjumalan kaltaisiksi!
Sokeiksi, mykiksi, kuuroiksi..jne-..
Jos Henki ei halua ko. kuvan olevan kirkossa, niin silloin jää jäljelle vain liha, jota se kuva kiehtoo!!
Ja , kuten Stork sanoi: " Room kirjaN 8 LUKU ON MAHTAVA..." Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan on lihan mieli...ja lihan mieli on kuolema, mutta Hengen mieli elämä ja rauha!!
Onko totta että tästä asiasta tuli nyt riita, ja rauha meni? On!
Miksi? No, siksi kun Henki sanoo: " Älä pidä muita jumalia minun rinnallani"!
Kuljettaako Beetel adventisteja Jumalan Henki? Onhan kirjoitettu: " Kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia"!! Room 8
Voisiko joku Beetel srk edustaja vastata: " Mitä tekemistä teillä on epäjumalien kanssa?" Mitä?
Kuka teistä vangitsee kaikkien kuulijoiden silmät ja mielen, niin, etteivät ne katso epäjumalan puoleen, Jumalan puoleen katsomisen sijasta?
Jos Beetel kirkossa on ollut profeettoja, niin miksei he ole paljastaneet Beetel srk syntiä, niin että olisivat kääntäneet sen kohtalon???
Hehän ovat ennustaneet: " Me kyllä pelastumme, yhtäkaikki, vaikka maksamme epäjumalan ylläpidosta vuokraa jumalattomille!
Minä ennustan: " Katso, päivät tulevat, jolloin minä kostan Beetelin jumalankuville ja sen maa on täynnä haavoittettujen voihkinaa!
Ja vaikka te taivaaseen nousisitte, niin sieltäkin tulee teille hävittäjät!
Sillä järjetön on jokainen ihminen, tietoa vailla ,häpeän saa jokainen kultaseppä (maalari) veistetystä (maalatusta) kuvasta,
petosta on hänen valamansa (maalama) kuvansa, eikä niissä ole henkeä.
Turhuutta ne ovat, naurettavia tekeleitä, kun niiden rangaistus tulee , ne hukkuvat"!! Jeremi
" He ovat asettaneet iljetyksensä temppeliin, joka on otettu minun nimiini ja saastuttaneet sen" Jer 32 luku
Jos Beetel on saastuttanut temppelin, niin eivätkö temppelissä kävijät ole sitten saastuneet?
Onko Pyhän Hengen mieleen tullut asettaa jeesusmaalaus Beetel temppeliin?
Pyhä Henki ei niin käskenyt, eikä se tullut edes hänen mieleensä...vihamies sen on tehnyt!
Kertokaapa Benkulle "
Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli (Beetel) ja epäjumalat"? 2 kor 6: 16
Sillä me olemme elävänJumalan temppeli, emme ole epäjumalan temppeli.
Ihmiset menevät Beeteliin, ehkä Anttikin että elävä Jumala heissä asuisi ja olisi heidän keskellänsä, ja olisi heidän Jumalansa!
Vaatimus: Teillä on aikaa tästä päivästä 3 kk muuttaa vuokrasopimusta siten, ettei epäjumala kuulu vuokranmaksuun mukaan!
Jumalan siunaamilla varoilla ei kustanneta epäjumalalle, kuivia ja puhtaita olosuhteita,...Adventistit asetettiin ansaan, he palvovat eli hoitavat epäjumalaa, ja varjelevat sitä ettei se vahingoittuisi, sen ohessa että he palvelevat myös elävää Jumalaa!
Kuka on niin sokea kuin Herran palvelija, tahi minun sanansaattajani?? Jesajako se noin sanoi?
Jos Beetel srk ei 3 kk:n kuluttua poista epäjumalaansa, niin " Lähtekää siitä ulos te minun kansani ja erotkaa heistä, sanoo Herra"!!
Älkääkä saastaiseen kostako, niin minä otan teidät huomaani"!!
Jeesus tulee sen jälkeen taas teidän Isäksenne, ja te tulette Hänen pojikseen (Jumalan pojat) ja tyttärikseni, sanoo Herra ,Kaikkivaltias!
Ja Benedi jäi vuorelle risiinikasvin varjoon katselemaan kuinka Beetelin käy?
Pukeutuvatko beeteliläiset säkkiin ja nöyrtyvät, vai saanko minä kirouksia paljon?? eepu* kirjoitti:
Stork kirjoitti:
(14,16,28)
eepu:
HUOMAA siis:
– HALLELUJA, AAMEN!
*
*
♥ MARANATA! ♥##: Kristus tuli yhdistämään ”ihmisen ja Lain Hengessään”! _##
Hun, huh, olipa pitkä selitys, mutta niin on Roomalaiskirjekin pitkä.
Huikea oivallus tuo, että Kristus yhdisti ihmisen ja lain, niin ettei laki
ole enää ihmistä vastaan - uskovaista ihmistä.
Itse taidat kuitenkin olla minuakin kokemattomampi taistelussa.
Nimittäin taistelu ihmisestä ei suinkaan vielä helpottunut, vaan yltyi.
Uskova näkee itsensä aivan syntisäkkinä, pölytkin paljastuvat.
Ilman Pyhää Henkeä ei lainnoudattamista viedä sille tasolle, jota
Jumala vaatii, eikä edes Hengen täyttäminä tulla lähestulkoonkaan
valmiiksi.
Ei hyödytä lakia korostaa, sillä sen jokainen tuntee nahoissaan, vaan
tulee ennemmin korostaa sitä, että tietää olevansa suuressa taistelussa
ja että Jeesus on jo puolestamme voittanut, mutta meidän on kuljettava oma tiemme perille saakka - tämmöisenä viheliäisenä.
Kasteen korostus ei myöskään auta sodassa vähääkään.
Room. 7:24
Minä viheliäinen ihminen,
kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
25
Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta!
Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.- sapatti kunniaan!
AnttiVKantola kirjoitti:
##: Kristus tuli yhdistämään ”ihmisen ja Lain Hengessään”! _##
valmiiksi.
ja että Jeesus on jo puolestamme voittanut, mutta meidän on kuljettava oma tiemme perille saakka - tämmöisenä viheliäisenä.
25
Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.Antti: "Ei hyödytä lakia korostaa, sillä sen jokainen tuntee nahoissaan..." Bullshit!!!
- eepu*
AnttiVKantola kirjoitti:
##: Kristus tuli yhdistämään ”ihmisen ja Lain Hengessään”! _##
valmiiksi.
25
Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.Uskon ja uskonmukaisen (Apt.2;38) upotuskasteen kautta Jumala Lahjoittaa meille kaiken mitä me uskontiellä tarvitsemme!
Stork kirjoitti:
Ihan hyvä radiojumalanpalvelus. Kiitos siitä Jumalalle ja Liperin seurakunnalle.
Koko 8 luku on mahtava ja lukemisen ja tutkimisen arvoinen, sen lukeminen olisi hyvä kotiläksy loppusapatiksi.VAKOOJA PALJASTUI
##: sinä Antti olet nykyisin kuin eri mies.
Jotain on nähtävästi tapahtunut elämässäsi ja olen arvuutellut mielessäni, oletko alkanut käymään aktiivisemmin Turun adventtikirkossa,
oletko saanut voimakkaamman Pyhän Hengen kasteen kesän aikana,
vai oletko alkanut seurustelemaan adventistinaisen kanssa? _##
- johtuuko muutos Betel-kirkossa käynneistä?
- voimakkaampi Hengen kaste?
- seurustelu adventtinaisen kanssa?
Kyllä Roomalaiskirjettä hyvin muuallakin opetetaan, enkä Betelissä
sen suhteen saanut ihmeempää uutta oivallusta. Vaan muuttuneen mieleni vuoksi käyn siellä nykyisin jonkin verran.
En ole mitään humausta tai huimausta tai karismaattista kokemusta
kokenut, vaan selitys on yksinkertainen. Lyhyesti voi sanoa että
muutos aiheutui siitä iloisesta havainnosta, että armollinen uskon,
toivon ja rakkauden henki välittyi adventisteista yhtä lailla kuin
muista valvovista kristityistä. Johtajatkaan eivät ylentäneet itseään.
Adventistiystäväni eivät puhu kanssani koskaan adventismista.
Se kuva minkä ei-adventistit ja adventistit palstalla ovat antaneet,
on ollut liian raskas kantaa vuodesta toiseen.
Päätin mennä ytimeen, ottamaan selville, miksi adventisti opettaa,
niinkuin opettaa.
Yllätyin siitä että motiivit ovatkin puhtaat ja äärimmäisiä käsityksiä ei
tuputeta silloin, kun ollaan face to face, vaan nautitaan Hengen
yhteydestä. eikä ääriasenteilla edes ole menestyvää asemaa.
En siis odottanut muuta kuin vain vastausta että miksi opetetaan niin.
Sain vastauksen sain ennen muuta rauhan sodankäynnin sijaan.
Minulla oli mahdollisuus ilmaista eriäviä mielipiteitä joidenkin oppiasioiden suhteen tai esittää kriittisiä kysymyksiä, kuten kaikilla, mutta Herra rauhoitti että ei ole tarpeen sellainen.
Asennemuutosta en osaa selittää muuksi kuin Hengen voiteluksi.
Kasvoin yhdessä viikossa huimasti, en osaisi sitä kuvata, mutta olen
itsekin havainnut hedelmiä siitä. Iloisin yllätys oli nähdä kuka Kai_A
oikeasti on ja myös Aimo Helminen. Kohtaaminen kaikenkaikkiaan
olikin tuon viikon tavoitteeni.
Annettavaa minulla ei tainnut olla juurikaan, mutta ainakin se, etten
ole vihollinen.
Vai olisiko kaiken takana nainen? Seurustelu adventistinaisen kanssa?
Sillä tavallako miehiä seurakuntaan haalitaan? No, ei tietenkään.
Sillä tavalla haalitut miehet jäävät useinmiten puolinaisiksi hengellisten
asioiden suhteen.
Naisasioiden suhteen kävi pikemminkin niin, että nainen josta tuli
jollain lailla mielitiettyni sen viikon aikana - Betel nappasi hänet. Voisin olla vihainen benedin tavoin. Ei vaiskaan, oli todella tärkeää, että
hänet onnsituttiin vakuuttamaan tärkeydestä mennä kasteelle ja liittyä seurakuntaan samantien. Ehdottomasti oikein oli se.
Muuten, Stork - voisitko uhrata hetken ajastasi rukoillaksesi tuon sisaren puolesta, ei ole helpoa hänen elämänsä, ollut koskaan.sapatti kunniaan! kirjoitti:
Antti: "Ei hyödytä lakia korostaa, sillä sen jokainen tuntee nahoissaan..." Bullshit!!!
##: sapatti kunniaan! 29.8.2010
Antti: "Ei hyödytä lakia korostaa, sillä sen jokainen tuntee nahoissaan..." Bullshit!!! _##
Ehkä opetin epäselvästi. Tarkoitin sitä että haavat lihassamme ja piikit -
ne opettavat meille lakia tehokkaammin kuin liitonarkin mukana
kadonneet laintaulut edes kykenisivät. Toki yllytän: katekismus käteesi !
Ja sapattia viettämään kehottaisin sinuakin. Toiset meuhkaa, toiset tekee.
Jer. 3:16
"Kun te tämän jälkeen lisäännytte ja täytätte maan, ei kukaan kysy: 'Missä on Herran liitonarkku?' Se ei tule enää kenenkään mieleen,
sitä ei muisteta eikä kaivata eikä uutta enää tehdä. [Jer. 31:33]
Olin kristillisen kasvun leirillä Toivonlinnassa ja siellä meille tarjottiin
mahdollisuutta öljyllä voiteluun. Tuo tapa pitäisi elvyttää uuteen uskoon
laajemminkin.
Jaak. 5:14
Jos joku teistä on sairaana, kutsukoon hän luokseen seurakunnan vanhimmat.
Nämä voidelkoot hänet öljyllä Herran nimessä ja rukoilkoot hänen puolestaan,
Tuommoinenkin etu on niillä jotka kuuluvat valveutuneeseen
seurakuntaan, eivätkä jättäydy irrallisiksi.eepu* kirjoitti:
Uskon ja uskonmukaisen (Apt.2;38) upotuskasteen kautta Jumala Lahjoittaa meille kaiken mitä me uskontiellä tarvitsemme!
##: Uskon ja uskonmukaisen (Apt.2;38) upotuskasteen kautta Jumala Lahjoittaa meille kaiken mitä me uskontiellä tarvitsemme! _##
Jos tuon pystyt todeksi osoittamaan, niin koko maailma ryntää sinun
puhallettavalle uima-altaallesi!benedi on siunattu kirjoitti:
Jeesus halusi ensimmäisenä pitää huolta seurakunnasta, eli vaimosta,..ja siksi sanoi " Vaimo katso Poikasi!!
Hän tuli omiensa tykö, ja kuoli oman seurakuntansa puolesta, " ei hän maailman edestä kuollut"
vaan omiensa.
Raamattu kaikkialla kutsuu seurakuntaa joko morsiameksi tahi vaimoksi...Morsiamesta tuli " Vaimo, kun se oli Poikalapsen synnyttänyt"!!
Sillä tämä morsian oli kihlattu Jumalalle, eli Yljälle!
" Ja lohikäärme (saatana) vihastui vaimoon....Ilm 12: 17
Ja käärme syöksi kidastansa vaimon jälkeen vettä niinkuin virran, saattaakseen hänet virran vietäväksi" jae 15
Mitähän tämäkin tarkoittaa, siitä ei Antilla ole hajuakaan? Mutta ei hätää, onhan benedi kanssasi!
Vedet ja vesilähteet kuvaavat kansanjoukkoja ja kansoja, ja kun kansanjoukot ovat liikkeessä, kuten virta, se merkitsee että kansat ryhtyvät vainoamaan Jumalan seurakuntaa eli vaimoa...mutta
jae 16 kertoo että maa, auttoi vaimoa...se tarkoittaa että seurakunta pelastui kun meni pakoon maaluoliin ja erämaihin.
Miksi näin pääsi käymään?
No, tämän takia: "Jeesushan sanoi: " Minä näin saatanan kuin salaman sinkoavan alas taivaasta, maan päälle"!!
"Ja kun lohikäärme näki olevansa heitetty maan päälle, ajoi hän takaa sitä vaimoa, joka poikalapsen oli synnyttänyt!" jae 13
Mitä tämä on? Jeesus muistutti omiaan, " rukoilkaa ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina"
Saatana siis yllytti Tiituksen joukot vuonna 70 jkr, hyökkäämään Jerusalemiin,..ja lopputulos, tuho oli suurempi kuin alkujaan oli edes aikomus,...sillä Tiitusta suurempi oli ennustanut: " Tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle"
Jeesus siis jo ristillä sanoi: " Vaimo katso Poikasi"!..Ne, jotka katsoivat häneen, jäivät eloon sillä he muistivat Jeesuksen sanat, kun Jerusalem oli vihollisjoukkojen piirittämän v. 70 jkr.
Joten vaimon kannatti katsoa Poikaan! Ja Hänhän samalla sovitti vaimon synnit...on han vaimo syntinen, mutta vaimon Poika ei ole!
Hänet vain tehhtiin synniksi!
Mutta ei Jeesus Mariakaan hylännyt, vaikka hän ei olekaan vaimo, vaan Johanneksen äiti!
..vaan ohjasi Johannesta ottamaan hänet kotiinsa!
Jeesuksellahan ei ollut äitiä, oli vain Isä!! " Tämä on minun rakas Poikani,...Häntä kuulkaa"
Jeesukselle koetettiin kuitenkin tyrkyttää Mariaa äidiksi!!
" Mutta Jeesus muistutti:" Kuka on minun äitini, ja kuka minun veljeni??,...eikö se joka tekee
Jumalan tahdon? Ja Jumalan tahto on että " Pidä käskyt"
Mutta koska ilman Jeesusta ei voi äidit ja veljet käskyjä pitää, niin siksi Jeesus sanoi: " Ilman minua te ette voi mitään tehdä"!!!!
Joko nyt Antti ymmärtää, miksi Jeesus sanoi : " Vaimo katso Poikasi!!!
Jos antti joka on osa vaimoa, ei katso Poikaan ei sapatinvietto suju, eikä hän voi olla antamatta väärää todistusta lähimmäisestänsä,....Ja Poikahan se tulee olla antille kaikkein lähin!!
"Rakasta Jumalaa, eli Poikaa, yli kaiken!!! Näin kertoili benedi, tänä aamuna antille, ja itseasiassa
vaimon jälkeläisille!##: Jeesus halusi ensimmäisenä pitää huolta seurakunnasta,
eli vaimosta,..ja siksi sanoi " Vaimo katso Poikasi!! _##
Tjaa, minä uskon että ei tuossa ole kyse vertauskuvasta vaan todellisuudesta. Joosefin leskeksi jäänyt vaimo sai Jeesus-poikansa
tilalle nuoren Johanneksen. Johannes alkoi pitää huolta leskestä,
eikä haihatellut, että nythän minut valtuutettiin koko seurakunnan pääksi. Herttaista TODELLISUUTTA.
Miksi, muuten, haikailet sinulta anastetun vaimosi perään yhäti?
Jeesus sanoo sinulle sopivan siskon tavatessasi "Katso, vaimosi!".- yllätys yllätys
AnttiVKantola kirjoitti:
VAKOOJA PALJASTUI
Jotain on nähtävästi tapahtunut elämässäsi ja olen arvuutellut mielessäni, oletko alkanut käymään aktiivisemmin Turun adventtikirkossa,
sen suhteen saanut ihmeempää uutta oivallusta. Vaan muuttuneen mieleni vuoksi käyn siellä nykyisin jonkin verran.
niinkuin opettaa.
Minulla oli mahdollisuus ilmaista eriäviä mielipiteitä joidenkin oppiasioiden suhteen tai esittää kriittisiä kysymyksiä, kuten kaikilla, mutta Herra rauhoitti että ei ole tarpeen sellainen.
ole vihollinen.
asioiden suhteen.
jollain lailla mielitiettyni sen viikon aikana - Betel nappasi hänet. Voisin olla vihainen benedin tavoin. Ei vaiskaan, oli todella tärkeää, että
hänet onnsituttiin vakuuttamaan tärkeydestä mennä kasteelle ja liittyä seurakuntaan samantien. Ehdottomasti oikein oli se.
Muuten, Stork - voisitko uhrata hetken ajastasi rukoillaksesi tuon sisaren puolesta, ei ole helpoa hänen elämänsä, ollut koskaan.myöskin mainitsemiesi änkyrä adventistien suhteen, kun heidän kanssaan olisit kasvotusten keskustelemassa. Huumoria heiltä myös löytyy ihmisinä. Niin todella yllättyisit.
- benedi
AnttiVKantola kirjoitti:
VAKOOJA PALJASTUI
niinkuin opettaa.
ole vihollinen.
asioiden suhteen.
Muuten, Stork - voisitko uhrata hetken ajastasi rukoillaksesi tuon sisaren puolesta, ei ole helpoa hänen elämänsä, ollut koskaan.Oletko samaa mieltä kanssani siitä, että " sydämen paaduttaminen" on sama asia kuin katkeroituminen?
Hyvä, että olet samaamieltä!
Katsos, sellaiset veljet, jotka ovat luopuneet sydämessään elävästä Jumalasta
ja joilla on paha, epäuskoinen sydän..ne ovat katkeroittaneet mielensä!
Jumala kehoittaa meitä joka päivä kehoittamaan veljiä, etteivät nämä
synnin pettäminä paatuisi....eikös vain? Yöllä ei tarvitse tätä työtä tehdä!!
Jeesushan sanoo: " Tänä päivänä kun te kuulette hänen änensä, älkää paaduttako sydäntänne
eli mieltänne, älkääköä katkeroituko!!
Kyse on siitä, että me katkeroitamme Jumalan, emmekä itseämme!
Sinä, Antti, joka juot maitoa, ajattelet että me olemme katkerat seurakunnalle, tai jollekin veljelle...ei, ei!
Jumalan mielen katkeroittamisesta on kyse!!
" Ketkä sitten, vaikka kuulivat, katkeroittivat hänet?
Eivätkö kaikki, jotka olivat Mooseksen johdolla lähteneet Egybtistä" Heb 3: 16
No vihastuiko Jumala kaikkiin , jotka Egybtistä lähtivät, ja surmasiko hän erämaahan kaikki?
Eipä suinkaan, vaan hän kaatoi kaikki ne erämaahan jotka olivat häntä vastaan
syntiä tehneet, ja hänet katkeroittaneet!!
Millä, ja miten he katkeroittivat hänet? Eivätkö sillä samalla millä tämän päivän adventistitkin?
Tekemällä epäjumalankuvan! He, jotka katkeroittivat Jumalan, tekivät sen vasikanmuotoiseksi,ja
ne jotka katkeroittivat Jeesuksen, tekivät sen jeesuksen kuvan muotoiseksi!
Eiväthän tämän päivän adventistit tiedä millainen Jeesus on, koska eivät tunne häntä!
Minä ja sinä olemme Jumalan omaisuutta?..Eihän meitä katkeroideta, vaan meidän omistajamme
ja Luojamme tulee katkeraksi, kun hänen lapsensa paaduttavat sydämensä!!
Keille Jumala vannoi etteivät he pääse hänen lepoonsa??
Eikö omalle kansalleen,...niille jotka olivat tottelemattomia!! Miksi osa adventisteista ei pääse Jumalan
lupaamaan lepoon?
Eikö siksi että he ovat epäuskoisia?
Osa siis jää taipaleelle? Miksi? Eikö siksi että he katkeroittivat Jumalan mielen,...sillä muistahan:
" Ja Jeesus (Jumala ) itki"!!!
Jos Jumala eli Jeesus itki täällä, niin eikö paljoa enemmin Taivaassa, jonne Jeesuksen isä asetti hänet Ylimmäiseksi Papiksi!
Eivätkö papit mukamas itke?
Tämä sama sanoma on julistettu minulle, kuin Beetel kirkon adventisteille, eivät he ole minua
vähäisempiä,...mutta heidän kuulemansa sana ei heitä hyödyttänyt, koska
se ei uskossa sulautunut niihin, jotka sen kuulivat" Heb 4: 2
Minä poistin kaikki vieraat jumalat, ja poistan vastakin, jos ne ovat minun vallassani poistaa,
ja jos en voi niitä lain mukaan poistaa, niin lähetän Jumalan Hengen ja enkelit ne poistamaan!
vrt. Lieksan kirkon palo!!
Ahkeroikaamme siis päästä Jumalan lepoon, ettei kukaan vaan seuraisi samaa tottelemattomuuden esimerkkiä, mikä tapahtui Lieksan adventtikirkossa!
Muistakaa ettei mikään luotu, tai ihmisen tekemä kuva ole hänelle näkymätön, vaan kaikki on alastonta
ja paljastettua hänen silmäinsä edessä,
jolle meidän on tehtävä tili" Heb 4 luku
Niinpä Beetel srk tekee tilin kerran Jumalan kanssa, miksi se hoitaa ja hoivaa ja maksaa vuokraa Jumalan kymmenysvaroista tms. epäjumalankuvan ylläpidosta Turun Beetelissä! AnttiVKantola kirjoitti:
VAKOOJA PALJASTUI
niinkuin opettaa.
ole vihollinen.
asioiden suhteen.
Muuten, Stork - voisitko uhrata hetken ajastasi rukoillaksesi tuon sisaren puolesta, ei ole helpoa hänen elämänsä, ollut koskaan.Kiitos vastauksestasi. Tutustumalla asioihin ja ihmisiin avartaa ja luultavasti olet saanut leirilläsi realistisemman kuvan adventisteista ja adventismista kun mitä tällä palstalla voi saada. Ristin Voitossa eräs helluntaisaarnaaja kirjoitti, että täytyisi olla varovaisempi, kun puhuu toisten kirkkokuntien opeista. Aina olisi parempi, jos opeista kysyy seurakunnan jäseniltä, muuten voi herkästi sortua väärään todistukseen.
Kai A ja Joel Saarinen taitavat pitää eri paikkakunnilla "Kukkuramitta" päiviä, liittyen Pyhään Henkeen, niitä tilaisuuksia olisi hyvä saada Media 7: lle, sekä adventistien että muittekin nähtäväksi ja kuultavaksi yhteiseksi rakentumiseksi. Muistan tuota sisarta ja kiitos Herralle, itse Jeesus ylimmäisenä pappina rukoilee hänenkin puolestaan.- benedi
AnttiVKantola kirjoitti:
että adventtikirkko varasti sinulta vaimon.puhuu?
Menitkö Toivonlinnassa kursilla ollessasi sekaisin?
Eihän adventtikirkko ole minun Jumalani, se on paikka, jossa Jumalan palvelijat puhuvat Jumalasta, kiittävät ja ylistävät häntä, ja häntä palvelevat!
Jos minä adventtikirkkoa vastaan taistelen, kuten Antti olettaa, niin yhden miehen sotaako minä käyn?
Eikö minua silloin,kun puhun Jumalan sanoja, seuraa ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot,
puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen!!?
Eivätkös ne, totuutta seuraa??
Jos minä Jumalan sanoja puhun, niin sinulle kuin adventisteillekin, niin eikö tämä " terävä miekka"
ole alunperin Jumalan suusta lähtenyt, että hän sillä löisi kansoja?
Miksei hän löisi omaa kansaansa, että se tekisi parannuksen soveliaita hedelmiä ennenkuin tulee se Herran päivä,se, suuri ja peljättävä?
Onhan hänellä vaipassaan nimi " kuningasten Kuningas ja herrain Herra"!!
Joten eipä adventtikirkko ole minulle, eikä sinullekaan kuningas vaan Herra!!
Eihän tuomiovaltaa anneta niille, jotka epäjumalia kantelevat kourassaan, ja niitä Jumalalta lupaa kysymättä, seurakuntasaleihinsa ruuveilla ja jopa sinitarralla kiinnittelevät!!
Eiväthän he osaisi tätä jumalatonta maailmaa oikein tuomita!
Muutoinhan KÄVISI NIIN, KUN ON KIRJOITETTU: " ETTEKÖ TIEDÄ, ETTÄ TE TULETTE TÄMÄN MAAILMAN TUOMTSEMAAN, niin joku sanoisi tuomitessaan kerran taivassa tätä jumalatonta maailmaa, sanoisi vierustoverilleen, ..kun on aika tuomita epäjumalanpalvelijat että:
" etkö sinäkin ollut tämän miehen seurassa, jonka nämä jumalattomat tekivät oman käsin!!!
Luuletko, että tämä tällainen saa kauan tuomita jumalatonta maailmaa, sen tuhannen vuoden aikana???
Sanoohan raamattu: Vaikka he taivaaseen pesänsä tekisivät, sieltäkin minä heitän heidät alas"!!
Jos tämä sanoo: " Minä en täältä taivaasta enää alas lähde, vaikka rakastankin epäjumalia, niin
" luuletko, etten voisi rukoilla Isääni, niin että hän lähettäisi heti minulle enemmän kuin kaksitoista legioonaa enkeleitä?"
Jos jumalaton on päässyt ylös, niin pääsee se kyllä alaskin!!
Ja voihan joku nainen sanoa jollekin toiselle: " Tämäkin oli käsintehdyn jeesuksen nasaretilaisen seurassa!!
Tosin tällainen adventisti voi sanoa: " en tunne ketään käsintehtyä jeesus, nimistä miestä"
Mutta kuinka hän ei mukamas tunne, kun on joka viikko sapattina, sitä ktsellut Beetel kirkossa??
Johtopäätös on: " Yhdelläkään valhettelijalla ei ole iankaikkista elämää, ja niin hän lentää alas taivaasta kuin salama!!
Itsehän Timo ,Stork ja Antti opetatte: " Ulkopuolella ovat ...epäjumalanpalvelijat ja kaikki jotka valhetta rakastavat ja tekevät" Ilm 22: 15
Kerrohan mitä palvelusta Beetelin epäjumala on adventisteille tehnyt?
Eikö sen, että he näkevät itsensä heitetyksi ulkopuolelle, jonkin kirotun epäjumalankuvan maalarin takia!!?
Onko kukaan niin sokea ja kuuro, kuin adventisti, joka oli "uskollinen kaupunki", mutta joka myi itsensä ulkopuolelle Jumalan valtakunnan, pensselin, värin, pellavakankaan,..ja jumalattoman ajatusten
hinnalla!?
Eivätkö he, adventistit ole pelkureita, kun eivät uskalla sanoa epäjumalille: " Ulos"!!
en palvele Jumalaa yhdessä iljetysten kanssa!?
Kyllä, sillä kirjoitettu on: " Mutta pelkurien ja epäuskoisten ...ja epäjumalainpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on OLEVA SIINÄ JÄRVESSÄ, JOKA TULTA JA TULIKIVEÄ PALAA!! Ilm. 21: 8
Ainoa, mikä heitä lohduttaa on tämä: " Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi"!!
Nämä epäjumalaa palvovat adventistit, näet aivan oikein uskovat: " heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot,
niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa"!! Malakia 4: 1
Siellä palavat epäjumalat, niinkuin heidän palvelijansakin!! Mitä vikaa te Jumalasta löysitte, kun hän sanoo teille tänään: ?? " Poistakaa vieraat jumalat joita teillä on keskuudessanne,..ja muuttakaa vaatteenne"
Vaatteenne voivat olla valkeaa pellavaa, mutta puhtaat ne eivät ole!!!
Mitäpä siis vastaatte Benedille, Jumalan palvelijalle?
Raamattu sanoo: " He ovat yhtä mykkiä, kuin heidän jumalansakin"!! - eepu*
AnttiVKantola kirjoitti:
##: Uskon ja uskonmukaisen (Apt.2;38) upotuskasteen kautta Jumala Lahjoittaa meille kaiken mitä me uskontiellä tarvitsemme! _##
Jos tuon pystyt todeksi osoittamaan, niin koko maailma ryntää sinun
puhallettavalle uima-altaallesi!En se ole minä vaan Jumala joka LUPAA!
Luepa Raamattua:
"Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa?" (Room. 8:32)
Matteuksen evankeliumissa Jumala LUPAA:
Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?' Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.
Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.”
”Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.” (Matt.6:31-33; 7:7)
Roomalaiskirjeestä:
"Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka Hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa?" (Room. 8:32)
-- HALLELUJA, AAMEN!
*
Johanneksen (Apt.2:38; Matt.21:25) kaste oli Taivaasta - Jumalalta, niin kuin Sapattikin, kun taas Jumalan pilkkaa ovat; vauvavalelu kasteena ja kastaminen kolmeen arvoasemaan ja sunnuntaisapatti, ja tämä sana "KIRKKO", se on paavin/katolisenkirkon hapatusta/salaisuutta, kreikaksi; kyriekee, kyriakon, Kyriakee, = SUNNUNTAI, ja iankaikkinen kidutusoppi, ne ovat ihmisestä - paavilta/katoliselta kirkolta - Ei Jumalasta, ketä/kumpaa sinä tottelet - eli haluatko pelastua vai olla harhaopissasi ja mennä kadotukseen?
Jumala sanoo: "Lähtekää siitä ULOS, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa, sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa."
UUDISTUKAA/PUHDISTUKAA kaikesta laittomuudesta, kaikesta katolisenkirkon hapatuksesta!
Sillä; Oikea Kristillinen/Messiaaninen Sapattiyhteisö on; εκκλησια [ekklesia] = "ULOSKUTSUTTU" – SEURAKUNTA yhteisö! -- Jätä siis kirkko – sunnuntaiyhteisö/rakennus!
- "Nyt on viimeinen aika." Herätkää!
*
”Ja minä näin ikäänkuin lasisen meren, tulella sekoitetun, ja niiden, jotka olivat saaneet voiton pedosta ja sen kuvasta ja sen nimen luvusta, seisovan sillä lasisella merellä, ja heillä oli Jumalan kanteleet.” (Ilm.15:2)
Katso lisää:
http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=2&sid=5b8d393ce41a879c5683b3e978ffb734
*
♥ MARANATA! ♥ AnttiVKantola kirjoitti:
VAKOOJA PALJASTUI
niinkuin opettaa.
ole vihollinen.
asioiden suhteen.
Muuten, Stork - voisitko uhrata hetken ajastasi rukoillaksesi tuon sisaren puolesta, ei ole helpoa hänen elämänsä, ollut koskaan.Antti ko nyt adventisti?
- !!??!!
eepu* kirjoitti:
En se ole minä vaan Jumala joka LUPAA!
Luepa Raamattua:
"Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa?" (Room. 8:32)
Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?' Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.
Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.”
”Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.” (Matt.6:31-33; 7:7)
Roomalaiskirjeestä:
"Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka Hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa?" (Room. 8:32)
-- HALLELUJA, AAMEN!
*
Johanneksen (Apt.2:38; Matt.21:25) kaste oli Taivaasta - Jumalalta, niin kuin Sapattikin, kun taas Jumalan pilkkaa ovat; vauvavalelu kasteena ja kastaminen kolmeen arvoasemaan ja sunnuntaisapatti, ja tämä sana "KIRKKO", se on paavin/katolisenkirkon hapatusta/salaisuutta, kreikaksi; kyriekee, kyriakon, Kyriakee, = SUNNUNTAI, ja iankaikkinen kidutusoppi, ne ovat ihmisestä - paavilta/katoliselta kirkolta - Ei Jumalasta, ketä/kumpaa sinä tottelet - eli haluatko pelastua vai olla harhaopissasi ja mennä kadotukseen?
Jumala sanoo: "Lähtekää siitä ULOS, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa, sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa."
UUDISTUKAA/PUHDISTUKAA kaikesta laittomuudesta, kaikesta katolisenkirkon hapatuksesta!
Sillä; Oikea Kristillinen/Messiaaninen Sapattiyhteisö on; εκκλησια [ekklesia] = "ULOSKUTSUTTU" – SEURAKUNTA yhteisö! -- Jätä siis kirkko – sunnuntaiyhteisö/rakennus!
*
”Ja minä näin ikäänkuin lasisen meren, tulella sekoitetun, ja niiden, jotka olivat saaneet voiton pedosta ja sen kuvasta ja sen nimen luvusta, seisovan sillä lasisella merellä, ja heillä oli Jumalan kanteleet.” (Ilm.15:2)
Katso lisää:
http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=2&sid=5b8d393ce41a879c5683b3e978ffb734
*
♥ MARANATA! ♥väärä ja olet väärämielinen. Ettäs tiedät!
- Fniss!
Utulila kirjoitti:
Antti ko nyt adventisti?
Ei. Spiritisti ei voi olla adventisti.
Utulila kirjoitti:
Antti ko nyt adventisti?
.... jotka käyvät adventistien tilaisuuksissa tai leireillä tule adventisteiksi. Mutta on ollut ilo havaita, että tutustumalla adventisteihin ja adventistien järjestämiin tilaisuuksiin Antti on alkanut ymmärtää, mitä opetamme ja ettei kaikkea kriitikoiden väitteitä tarvitse uskoa. Onhan Antti käynyt Turun adventtikirkossa luultavasti paljon aikaisemminkin, kuin vasta tänä kesänä.
Nyt Utulilakin kipin kapin menet perheesi kanssa ensi viikon loppuna Sanan hiljaisille päiville Kaita kuuntelemaan, ties minkälaisen säväyksen se sinuun tekisi :)- Voi, VOI, sinua
!!??!! kirjoitti:
väärä ja olet väärämielinen. Ettäs tiedät!
Voi, VOI, sinua !!??!! lässy-uskovaa, uskosta osatonta eksyttäjää, sinä valheellinen sisar, milloin nöyrryt Jumalan eteen???!!!
Stork kirjoitti:
.... jotka käyvät adventistien tilaisuuksissa tai leireillä tule adventisteiksi. Mutta on ollut ilo havaita, että tutustumalla adventisteihin ja adventistien järjestämiin tilaisuuksiin Antti on alkanut ymmärtää, mitä opetamme ja ettei kaikkea kriitikoiden väitteitä tarvitse uskoa. Onhan Antti käynyt Turun adventtikirkossa luultavasti paljon aikaisemminkin, kuin vasta tänä kesänä.
Nyt Utulilakin kipin kapin menet perheesi kanssa ensi viikon loppuna Sanan hiljaisille päiville Kaita kuuntelemaan, ties minkälaisen säväyksen se sinuun tekisi :)Amerikasta peräisin oleva adventismi ei oikein ole minun juttuni, en pidä sitä kovin oikeana ilmiönä.
Mutta adventisten joukossa on veljiä ja sisariani, sinä tietysti mukaan lukien.
Jeesus yhdistää eri kirkkokunnissa olevia.Stork kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi. Tutustumalla asioihin ja ihmisiin avartaa ja luultavasti olet saanut leirilläsi realistisemman kuvan adventisteista ja adventismista kun mitä tällä palstalla voi saada. Ristin Voitossa eräs helluntaisaarnaaja kirjoitti, että täytyisi olla varovaisempi, kun puhuu toisten kirkkokuntien opeista. Aina olisi parempi, jos opeista kysyy seurakunnan jäseniltä, muuten voi herkästi sortua väärään todistukseen.
Kai A ja Joel Saarinen taitavat pitää eri paikkakunnilla "Kukkuramitta" päiviä, liittyen Pyhään Henkeen, niitä tilaisuuksia olisi hyvä saada Media 7: lle, sekä adventistien että muittekin nähtäväksi ja kuultavaksi yhteiseksi rakentumiseksi. Muistan tuota sisarta ja kiitos Herralle, itse Jeesus ylimmäisenä pappina rukoilee hänenkin puolestaan.Kukkuramitalla - onko niinkuin uskovainen psykiatrikirjailija Tommy
Hellsten on erään kirjoistaan nimennyt: "Saat sen mistä luovut".
Luuk. 6:38 :
Antakaa, niin teille annetaan. Hyvä mitta, sullottu, pudistettu ja kukkurainen, annetaan teidän helmaanne; sillä millä mitalla te mittaatte, sillä mitataan teille takaisin."
Onko niinkin että kun luopuu ennakkoluuloistaan saa sensijaan paljon
parempaa?
KOHTASIN LUOJANI TOIVONLINNASSA - EN AIVAN JERUSALEMISSA
Joh.4:21 Jeesus sanoi hänelle: "Vaimo, usko minua!
Tulee aika, jolloin ette rukoile Isää tällä vuorella ettekä Jerusalemissa.
- -
23 Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo.
Sinulta, Stork, sain asiallisen rakentavan vastauksen, muilta varsin omituisia, joita tässä kommentoin ...
##: Sinä yllättyisit myöskin mainitsemiesi änkyrä adventistien suhteen,
kun heidän kanssaan olisit kasvotusten keskustelemassa.
Huumoria heiltä myös löytyy ihmisinä. Niin todella yllättyisit. _##
Tuskinpa yllättyisin, sillä esim. Kai_A on samalla lailla Hengellä täytetty kasvotusten kuin palstalla - ilo lukea ja ilo kuulla ja ilo nähdä.
Benedi meni aivan sekaisin todistuksestani ja paljasti itsestään - no en käsitä mitä:
" Sinä, Antti, joka juot maitoa, ajattelet että me olemme katkerat seurakunnalle,
tai jollekin veljelle...ei, ei! Jumalan mielen katkeroittamisesta on kyse!! "
Lukijoille tiedoksi:
Jumala ehkä "kateuteen asti halajaa henkeä, jonka on" meihin laittanut - muttei katkerasti.
Utulila ilmeisesti kyttäilee kadullakin, että jso joku tervehtii adventistia, niin selvä:
nyt sekin on adventisti ja oi voi. Koskapa kirjoitti että "Anttiko nyt adventisti ... ei kai?
Täällä kun ei saisi nykykoogeebeen mukaan hyväksyä adventistia?
Fniss tietysti tapansa mukaan käytti tilaisuutta hyväkseen ja hämmensi vastasuuntaan:
" Ei. Spiritisti ei voi olla adventisti. "
KUKKURAMITTA - MIELENKIINTOISTA !!!
"" Kai A ja Joel Saarinen taitavat pitää eri paikkakunnilla "Kukkuramitta" päiviä,
liittyen Pyhään Henkeen "" (Stork)
TÄNÄÄN 30.8. Adventtisrk Ilomäentie 5 Tampere (Amuri, lähellä Pyynikintornia) Kukkuramitta, Pyhä Henki -päivät
Viimekeväisen Paimenkirjeen puolivälistä (pdf) voit lukea tuosta "Kukkuramitasta".
VALTAKUNNALLIEN Kukkuramitta-projekti nimittäin toimi Tampereella jo tammikuussakin.
http://www.ilomaentien-adventtikirkko.com/wordpress/wp-content/uploads/2010/03/Paimenen-kirje-KEVÄT-20101.pdf
"" Mikä on seurakunnan menestymisen
salaisuus? Rakkaus. Rakkaus ei ole
oppikysymys josta kristityt kiistelevät.
Ehkä emme täysin ymmärrä
vanhurskauttamisoppia, uudistisyntymistä
tai kuka Pyhä Henki on - mutta
ymmärrämme rakkautta, kun joku sitä
meille osoittaa. Kaikki pidämme siitä, että
meitä rakastetaan. ""- vai kuinka!
AnttiVKantola kirjoitti:
VAKOOJA PALJASTUI
niinkuin opettaa.
ole vihollinen.
asioiden suhteen.
Muuten, Stork - voisitko uhrata hetken ajastasi rukoillaksesi tuon sisaren puolesta, ei ole helpoa hänen elämänsä, ollut koskaan.Antin luoja, - ja uudestisynnyttäjä on toivonlinna ja adventismioppi, ei siis itse Kristusksen uudestisynnyttävä henki, vaan itsekeskeinen dogmaattinen adventismi oppi. On paljon helpompi alistua laki kristillisyyteen, kuin itsensä kaiken maalliseen mukautuvan mielen kieltämiseen ja Kristuksen rakkauteen pukeutumiseen ja lähimmäisessä elämiseen. Mutta Antti onkin kovin ailahtelevaa sorttia niin, että milloin "syyhyää oikealta puolelta korvaa ja milloin vasemmalta puolen.
joten hän ei tiedä sitä, että kenen oppi entin milloinkin kiinnostaa, mutta Jeesuksen Kristuksen oppi on liian vaativaa, jotta sen Antti jättää ehkäpä "hätä" varaksi? - ennakkoluuloton...
vai kuinka! kirjoitti:
Antin luoja, - ja uudestisynnyttäjä on toivonlinna ja adventismioppi, ei siis itse Kristusksen uudestisynnyttävä henki, vaan itsekeskeinen dogmaattinen adventismi oppi. On paljon helpompi alistua laki kristillisyyteen, kuin itsensä kaiken maalliseen mukautuvan mielen kieltämiseen ja Kristuksen rakkauteen pukeutumiseen ja lähimmäisessä elämiseen. Mutta Antti onkin kovin ailahtelevaa sorttia niin, että milloin "syyhyää oikealta puolelta korvaa ja milloin vasemmalta puolen.
joten hän ei tiedä sitä, että kenen oppi entin milloinkin kiinnostaa, mutta Jeesuksen Kristuksen oppi on liian vaativaa, jotta sen Antti jättää ehkäpä "hätä" varaksi?että Antti ottaa asioista selvää ja ennakkoluulottomasti käy kuuntelemassa kaikkia suuntia. Siitähän sitä sitten voi pohtia mitä ottaa ja mitä jättää.
Eihän Antin silti tarvitse mihinkään kirkkoon kuulua omakohtainen usko on kuitenkin tärkeä. vai kuinka! kirjoitti:
Antin luoja, - ja uudestisynnyttäjä on toivonlinna ja adventismioppi, ei siis itse Kristusksen uudestisynnyttävä henki, vaan itsekeskeinen dogmaattinen adventismi oppi. On paljon helpompi alistua laki kristillisyyteen, kuin itsensä kaiken maalliseen mukautuvan mielen kieltämiseen ja Kristuksen rakkauteen pukeutumiseen ja lähimmäisessä elämiseen. Mutta Antti onkin kovin ailahtelevaa sorttia niin, että milloin "syyhyää oikealta puolelta korvaa ja milloin vasemmalta puolen.
joten hän ei tiedä sitä, että kenen oppi entin milloinkin kiinnostaa, mutta Jeesuksen Kristuksen oppi on liian vaativaa, jotta sen Antti jättää ehkäpä "hätä" varaksi?"On paljon helpompi alistua laki kristillisyyteen"
Ootkos kateellinen siitä että olen saanut Herralta armon sopeutua
tilanteisiin ja ihmisiin? Voittaakseni ystävyyttä ja luottamusta, tahdon toimia vilpittömässä hengessä aivan kuten Paavali - avarakatseisesti:
1.Kor.9:20
Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.
21
Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.
Joka puolella uskovien joukossa on lain alla olevia, mutta ainakin
adventtiseurakunnassa enemmistö vaeltaa armon alla ja armosta käsin
noudattaa lakia. Et kai sinäkään sentään lainrikkoja tahdo olla?
Onhan sinulla Kristuksen laki, joka ei ole Jumalan lakia eikä yhteiskunnan eikä laintaulujen lakia vastaan?- benedi
Oliko Jeesuksella tapana jatkaa päivää?
Jeesus sanoi yöllä mm. näin,..jonka Antti voit sitten julistaa katoilta!
Jeesus sanoi hänelle " Totisesti minä sanon sinulle: Tänä yönä, ennenkuin kukko laulaa, sinä kolmesti minut kiellät" Matt 26: 34
" Minkä puhun pimeässä, se julistakaa PÄIVÄN VALOSSA"!!
Antti ! Päivä on, jolloin tulee työtä tehdä,..joten haehan Antti ensin sopivat tikapuut, että pääset katolle!!
Sen jälkeenhän viulunsoittaja jo onkin katolla!! - benedi=siunattu
eepu* kirjoitti:
En se ole minä vaan Jumala joka LUPAA!
Luepa Raamattua:
Roomalaiskirjeestä:
-- HALLELUJA, AAMEN!
*
*
Katso lisää:
*
♥ MARANATA! ♥Jumalan Voimaa, kun kirjoitti: " Jumalan pilkkaa on kastaminen komeen arvoasemaan" Eepu
tarkoitti: " Isän, ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen"
" Silloin he kaikki sanoivat: " Sinä siis olet Jumalan Poika"? " Tepä sen sanotte että minä olen" Luuk 22: 70
" Mutta tästedes ihmisen Poika on istuva Jumalan voiman oikealla puolella"
Ja Jumalan voima on Pyhä Henki!
Jeesushan sanoi: " Menkää ja kastakaa heidät Isän, ja Pojan, ja Pyhän Hengen nimeen"
Jeesushan sanoi: Tulee aika ja on jo, jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen, ja jotka sen kuulevat, ne saavat elää" Joh 5: 25
Jeesus sanoi; " Antakaa kuolleitten haudata kuolleensa, mutta tule sinä ja seuraa minua"
Kuollut ei voi haudata toista kuollutta, ellei ole itse elossa! Mitä tämä on?
Eikö sitä, että Eebu on kuollut ja pilkkaa ainakin Jeesusta, ellei sitten Pyhää Henkeä, sanoessaan: " Jumalan pilkkaa on kastaa Isän ja Pojan, ja Pyhän Hengen nimeen!
Ja kuitenkin Jeesus istuu Pyhän Hengen oikealla puolella!
Kun Jeesus kastettiin, ja Hän, Poika nousi vedestä, Pyhä Henki kyyhkysen muodossa kastoi hänet.
Mitäs Isä teki? " Tämä on minun rakas Poikani ,johon minä olen mielistynyt ,kuulkaa häntä"
Missä asiassa?
Eikö myös tässä: " Menkää ja kastakaa heitä, Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen"??
Jeesus sanoi: " Minä ja Isä olemme yhtä"!!
Jos kastat Jeesuksen nimeen, kastat samalla Isän ja Pyhän Hengen nimeen, koska he todistavat
Pojasta, ja Poika todistaa heistä!
Niinpä Jeesuksen kastekäsky on oikea, koska ei hän itse siitä todista, vaan Isä, joka oli ja on suurempi todisti Jeesuksen sanojen pätevyyden!
Jos apostolit kastavat ja kastoivat Jeesuksen nimeen, ja todistavat että niin tulee tehdä,
niin Jeesus sanoo tähän kasteasiaan liittyen: " Te lähetitte lähettiläät Johanneksen luo, ja hän todisti sen, mikä totta on"
" Mutta minä en ota ihmiseltä todistusta, vaan puhun tämän, että te pelastuisitte" Joh 5: 34
Mitä todistusta hän ei ota Eebulta, koska Eebu on ihminen?
Tätä: Kastakaa Jeesuksen nimeen"!!
Jeesus ei sanonut mitään, eikä todistanut mitään ellei Isä häntä siihen kehoittanut!
Profeetoissa on kirjoitettu: `Ja he kaikki tulevat Jumalan opettamiksi`
Jeesushan pysyy elossa Isänsä kautta, ja me pysymme elossa Jeesuksen kautta, muutoinhan Jeesus olisi turhaankuollut,ja ylös noussut!!
Mehän syömme erilaisia leipiä, ja kuolemme, mutta se, joka syö Jeesuksen lihan ja juo tämän veren se jää eloon!
Jeesus kielsi veren syönnin, ja ihmisen lihan syönnin,...kuinka hän sitten sanoo: " Te jäätte eloon, jos sitä syötte"?
mITEN ME SILLÄ TAVALLA ELOON JÄISIMME?
No, katsos, Jos syöt Jeesuksen lihaa, ja verta, niin elät, koska hänkin elää, vaikka kuoli n. 200 v sitten!
No, te sanotte: " Benedi, kuinka me voimme mennä taivaaseen ,jossa Jeesus on, syömään hänen lihaansa ja juomaan hänen vertansa??
Puhut ihan hulluja!
No, siihen on taas omat niksinsä! Katsokaas ! " Henki on se, joka eläväksi, tekee, ei lihan syönti mitään hyödytä"!!
No,nyt olet vielä enemmän sekaisin, te sanotte. äskenhän väitit että pitää syödä Jeesuksen lihaa ja juoda hänen vertaan, että eläisimme iankaikkisesti!
No niin väitinkin!
Katsokaas " Ne, sanat, jotka minä (Jeesus) olen puhunut ovat henki ja elämä" Joh 6: 63
Mutta teissä on muutamia, jotka eivät näin usko!! Vai mitä Eebu? terv. Benkku
http://www.audiopankki.com/
Audiopankin kuunteluehdotuksia:
Timo Flink - 01/12: Evankeliumit, neljä kuvaa Jeesuksesta
Wiljam Aittala - Kutsu muutokseen
Sulo Halminen - Usko
Satu Mäkelä - Psalmi 23
Atte Helminen - Sota vai rauha Jumalan kanssa
Kannattaa kuunnella !- benedi=siunattu
mahdollisuus poistaa vieras jumala Beetelistä?
Sota- vai rauha Jumalan kanssa " Antti"!
"Autuas se mies, jolle Herra ei lue syntiä"!!
Mutta jos Hän lukee miehelle syntiä, ja tämä tietää mitä on tehtävä eikä tee, niin hän tekee syntiä!!
Atte Helminen, ottakoon siis lusikan kauniisti käsiinsä, ja syököön tämä epäjumalan kuvasopan,
jos hän ollut sitä keittämässäkin!
Jos olet uskosta tullut oikeamieliseksi, niin poista vieraat jumalat joita teillä on mm. Beetelissä, niin saat
rauhan Jumalan kanssa!
Mutta jos et poista, on sota sinun ja Jumalan välillä, eikä se ole sammuva!!
Rauhan saat Jeesuksen Kristuksen kautta, jos poistat epäjumalan kuvan!
Jeesushan on sen näkymättömän Jumalan kuva, ..ja hän otti riskin ja tuli lihaksi, ja tiesi että hänestä voidaan kuvia sen jälkeen tehdä!
Jeesuksen kauttahan Attekin pääsi uskossa tähän armoon, ja yhtä helposti siitä armosta pääsee uloskin!
Armosta me olemme pelastetut...koska tunnustimme syntimme ja hylkäsimme ne, niin pääsimme tähän armoon!
Jos rakkaus on vuodatettu meidän sydämiime PH kautta, niin kuinka me rakastammekkaan Jumalan lakia ja sitä että: " Älä tee jeesuksen kuvaa!! joka on Jumala! - kuvatusko
benedi=siunattu kirjoitti:
mahdollisuus poistaa vieras jumala Beetelistä?
Sota- vai rauha Jumalan kanssa " Antti"!
"Autuas se mies, jolle Herra ei lue syntiä"!!
Mutta jos Hän lukee miehelle syntiä, ja tämä tietää mitä on tehtävä eikä tee, niin hän tekee syntiä!!
Atte Helminen, ottakoon siis lusikan kauniisti käsiinsä, ja syököön tämä epäjumalan kuvasopan,
jos hän ollut sitä keittämässäkin!
Jos olet uskosta tullut oikeamieliseksi, niin poista vieraat jumalat joita teillä on mm. Beetelissä, niin saat
rauhan Jumalan kanssa!
Mutta jos et poista, on sota sinun ja Jumalan välillä, eikä se ole sammuva!!
Rauhan saat Jeesuksen Kristuksen kautta, jos poistat epäjumalan kuvan!
Jeesushan on sen näkymättömän Jumalan kuva, ..ja hän otti riskin ja tuli lihaksi, ja tiesi että hänestä voidaan kuvia sen jälkeen tehdä!
Jeesuksen kauttahan Attekin pääsi uskossa tähän armoon, ja yhtä helposti siitä armosta pääsee uloskin!
Armosta me olemme pelastetut...koska tunnustimme syntimme ja hylkäsimme ne, niin pääsimme tähän armoon!
Jos rakkaus on vuodatettu meidän sydämiime PH kautta, niin kuinka me rakastammekkaan Jumalan lakia ja sitä että: " Älä tee jeesuksen kuvaa!! joka on Jumala!Mutta eihän Atte, eikä muutkaan adventistit sitä kuvaa ole tehneet.
"Vieraat jumalat, joita teillä on Beetelissä". Sittenhän niitä vasta epäjumalina voi pitää jos seurakunta niitä palvoo ja rukoilee jumalanaan.
Teet kärpäsestä härkäsen.
- tietoa kaipaava
Kallioniemessä.
Onko keitä puhumassa, onko tietoa ?- mukana ollut
on puhumassa kallioniemessä.
Jos haluat kuulla Ellen G. Whiten "päiväunia" ja adventtikultin omia höpinöitä ja uskomuksia, niin mene Kallioniemeen.
Adventtikultin höpöhöpöoppia pitää todistella kaikenkarvaisilla "sanan hiljaisilla" päivillä.
Aivopesutilaisuuksia peurunkajärven rannalla peurunpirtissä. - Vai onko sittenkää
Puhumassako, etkö lukenut; "Sanan hiljaiset päivät"?
Vai onko sittenkää hiljaiset? - !!??!!
mukana ollut kirjoitti:
Jos haluat kuulla Ellen G. Whiten "päiväunia" ja adventtikultin omia höpinöitä ja uskomuksia, niin mene Kallioniemeen.
Adventtikultin höpöhöpöoppia pitää todistella kaikenkarvaisilla "sanan hiljaisilla" päivillä.
Aivopesutilaisuuksia peurunkajärven rannalla peurunpirtissä.uskosta osatonta eksyttäjää!
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mukana ollut kirjoitti:
Aivopesutilaisuuksia peurunkajärven rannalla peurunpirtissä.kuuntelen adventisteja kuin SINUA!
Aiheena: Mikä oikein On
Pohdiskelua kristillisestä etiikasta maallistuneessa yhteiskunnassa.
Puhujina: Kai Arasola ja Kalervo Aromäki
Tervemenoa kaikki jotka kynnelle kykenevät!
Löysimpä samasta Nykyajasta "Kukkuramitta Pyhä Henki Päivät" ilmoituksen. Se tosin on jo ollut tänä viikonloppuna Tervajoella, mutta uskoisin, että aiheet ovat suunnilleen samat kaupungista toiseen. Tässä Tervajoen aiheet:
Täynnä Pyhää Henkeä, Hengen vuodatus ja lopun aika, Pyhä Henki arjessa, Pyhä Henki ja ylistys, Evankeliointia Apostolien teoista meidän aikaamme ym.
Pyhän Hengen etsintää ja vastaanottamista, Hengen hoitoa, keskustelua, voimaa evankeliointiin, rukousta, sielunhoitoa toinen toisellemme, välintöntä yhdessäoloa Hengen puhuttelussa.
Tilaisuudessa puhujina: Kai Arasola, Joel Saarinen ja Hannu Huhtala
Hienoa, että adventtikirkko on alkanut järjestämään näitä Pyhä Henki päiviä eri puolella maata. Kyllä tulee todella tarpeeseen!- Fniss!
Vai onko sittenkää kirjoitti:
Puhumassako, etkö lukenut; "Sanan hiljaiset päivät"?
Vai onko sittenkää hiljaiset?Voihan sitä puhua hiljaakin; kuiskaamalla.
- hiljaiset päivät
Stork kirjoitti:
Löysimpä samasta Nykyajasta "Kukkuramitta Pyhä Henki Päivät" ilmoituksen. Se tosin on jo ollut tänä viikonloppuna Tervajoella, mutta uskoisin, että aiheet ovat suunnilleen samat kaupungista toiseen. Tässä Tervajoen aiheet:
Täynnä Pyhää Henkeä, Hengen vuodatus ja lopun aika, Pyhä Henki arjessa, Pyhä Henki ja ylistys, Evankeliointia Apostolien teoista meidän aikaamme ym.
Pyhän Hengen etsintää ja vastaanottamista, Hengen hoitoa, keskustelua, voimaa evankeliointiin, rukousta, sielunhoitoa toinen toisellemme, välintöntä yhdessäoloa Hengen puhuttelussa.
Hienoa, että adventtikirkko on alkanut järjestämään näitä Pyhä Henki päiviä eri puolella maata. Kyllä tulee todella tarpeeseen!tiedosta.
- Sormet..
mukana ollut kirjoitti:
Aivopesutilaisuuksia peurunkajärven rannalla peurunpirtissä.se valheveli kuinka monta sormea osoittaa itseäsi kohti.
- niiin..
Fniss! kirjoitti:
Voihan sitä puhua hiljaakin; kuiskaamalla.
tai sitten hiljentyä Sanan ääreen!
Stork kirjoitti:
Hienoa, että adventtikirkko on alkanut järjestämään näitä Pyhä Henki päiviä eri puolella maata. Kyllä tulee todella tarpeeseen!" Hienoa, että adventtikirkko on alkanut järjestämään näitä Pyhä Henki päiviä eri puolella maata. Kyllä tulee todella tarpeeseen! "
Kun googlettaa "Kallioniemi", niin tulee tämä:
http://www.superkuva.fi/
No, Adventtikirkon viralliselta sivustolta sentään löytyy mainitsemasi
päivät "Sanan hiljaiset päivät"-nimikkeellä 3-5.9. Mutta vain maininta.
Mutta kyllä asia totta on - Pyhä Henki on elintärkeä adventisteillekin.
Turussa tuo Kukkuramitta - Pyhä Henki -päivät oli 27.3.
Voi tarkistaa Turkulaisen sivulta 9. vasemmalla keskellä.
Samanaikaisesti Turussa vieraili Rauho Helppi ja Matti Wendelin
kukin tahoillaan.
http://www2.lehtiluukku.fi/reader_f?dt=MTI4MzEzNTAzNy00MzAxLTE0ZjljMzM5MGZhNjA1ZDc5NThhZjRiZDhiZmJiYmQz&da=a88ac88e2804944f4e92a1085aa32f7d&ti=VHVya3VsYWluZW4gMjQuMDMuMjAxMA==- f11f
AnttiVKantola kirjoitti:
" Hienoa, että adventtikirkko on alkanut järjestämään näitä Pyhä Henki päiviä eri puolella maata. Kyllä tulee todella tarpeeseen! "
kukin tahoillaan.
http://www2.lehtiluukku.fi/reader_f?dt=MTI4MzEzNTAzNy00MzAxLTE0ZjljMzM5MGZhNjA1ZDc5NThhZjRiZDhiZmJiYmQz&da=a88ac88e2804944f4e92a1085aa32f7d&ti=VHVya3VsYWluZW4gMjQuMDMuMjAxMA=="Jopa pit soarnan.Hirveitä tua hoastel. Myö poejat ja tytöt joovutaan kalamistoehin ku moalimanloppu tulloo.Ja vielä rätkästään tutkiva tuomio peälle! Voe,voe.
- benedi
AnttiVKantola kirjoitti:
" Hienoa, että adventtikirkko on alkanut järjestämään näitä Pyhä Henki päiviä eri puolella maata. Kyllä tulee todella tarpeeseen! "
kukin tahoillaan.
http://www2.lehtiluukku.fi/reader_f?dt=MTI4MzEzNTAzNy00MzAxLTE0ZjljMzM5MGZhNjA1ZDc5NThhZjRiZDhiZmJiYmQz&da=a88ac88e2804944f4e92a1085aa32f7d&ti=VHVya3VsYWluZW4gMjQuMDMuMjAxMA==järjestämään!?
Jos nyt järjestetään Pyhä Henki päiviä, niin mitä päiviä teidän isänne järjestivät,
kun Jeesus sanoi jo ajat sitten: " Minä menen pois, mutta minä lähetän teille puolustajan Pyhän Hengen, joka on teidän kanssanne, JOKA PÄIVÄ
maailman loppuun asti"!!
Eli " Pelto on maailma; hyvä siemen ovat valtakunnan lapset, mutta lusteet ovat pahan lapset.
Vihamies, siis kylvi pahan lapset, elonaika on maailman loppu, johon saakka Pyhä Henki on meidän kanssamme, joka päivä!!
Ja leikkuumiehet ovat enkelit!
Huomatkaa ettei saatanan enkelit tee leikkutyötä, vaan Jumalan enkelit, he leikkaavat sekä pahan lapset, että valtakunnan lapset tästä maan kasvualustasta irti!!
Toisen menevät Jumalan aittaan, ja toiset tuleen,...mutta maan päälle ei jää kasvamaan ketään! Matt 13: 41, 42
Hyvän siemenen kylväjä on Ihmisen Poika!
Jos Pyhä Henki päivät on olleet 27. 3, niin mitä päiviä ne muut päivät sitten ovat olleet!??
Ja tuleeko se Pyhä Henki paikalle, jos joku Anttia suurempi, kehoittaa Häntä paikalle, että nyt on
sopiva päivä, ..tervetuloa tänään!
Mitä varten Pyhä Henki kutsuttiin paikalle? Kutsuttiinko Hänet todistamaan sitä mikä ihmisessä on?
Eikö hän tiedä mitä ihmisessä on, ilman että tarvitsee kuulla siitä kenenkään todistusta?
Vai kutsuttiinko PH paikalle sen vuoksi että Hän repisi irti kaiken sen, mitä Jeesuksen Isä ei ole
seurakunnan jäseniin istuttanut Turun Beetelissä?
Mikä siinä on kun laiho on nyt kypsynyt ja valmis leikattavaksi, niin lustekin on kypsynyt leikattavaksi?
Mitä mieltä Antti olet? Eikös Kylväjä kylvänyt peltoon vain hyvää siementä?
Mistä se luste siihen tuli?
Taidatkos Antti sen selittää? - Vihan lapsi?
benedi kirjoitti:
järjestämään!?
Jos nyt järjestetään Pyhä Henki päiviä, niin mitä päiviä teidän isänne järjestivät,
kun Jeesus sanoi jo ajat sitten: " Minä menen pois, mutta minä lähetän teille puolustajan Pyhän Hengen, joka on teidän kanssanne, JOKA PÄIVÄ
maailman loppuun asti"!!
Eli " Pelto on maailma; hyvä siemen ovat valtakunnan lapset, mutta lusteet ovat pahan lapset.
Vihamies, siis kylvi pahan lapset, elonaika on maailman loppu, johon saakka Pyhä Henki on meidän kanssamme, joka päivä!!
Ja leikkuumiehet ovat enkelit!
Huomatkaa ettei saatanan enkelit tee leikkutyötä, vaan Jumalan enkelit, he leikkaavat sekä pahan lapset, että valtakunnan lapset tästä maan kasvualustasta irti!!
Toisen menevät Jumalan aittaan, ja toiset tuleen,...mutta maan päälle ei jää kasvamaan ketään! Matt 13: 41, 42
Hyvän siemenen kylväjä on Ihmisen Poika!
Jos Pyhä Henki päivät on olleet 27. 3, niin mitä päiviä ne muut päivät sitten ovat olleet!??
Ja tuleeko se Pyhä Henki paikalle, jos joku Anttia suurempi, kehoittaa Häntä paikalle, että nyt on
sopiva päivä, ..tervetuloa tänään!
Mitä varten Pyhä Henki kutsuttiin paikalle? Kutsuttiinko Hänet todistamaan sitä mikä ihmisessä on?
Eikö hän tiedä mitä ihmisessä on, ilman että tarvitsee kuulla siitä kenenkään todistusta?
Vai kutsuttiinko PH paikalle sen vuoksi että Hän repisi irti kaiken sen, mitä Jeesuksen Isä ei ole
seurakunnan jäseniin istuttanut Turun Beetelissä?
Mikä siinä on kun laiho on nyt kypsynyt ja valmis leikattavaksi, niin lustekin on kypsynyt leikattavaksi?
Mitä mieltä Antti olet? Eikös Kylväjä kylvänyt peltoon vain hyvää siementä?
Mistä se luste siihen tuli?
Taidatkos Antti sen selittää?' Vai kutsuttiinko PH paikalle sen vuoksi että Hän repisi irti kaiken sen, mitä Jeesuksen Isä ei ole
seurakunnan jäseniin istuttanut Turun Beetelissä? ' (benedi betelvihaaja)
Joka päivä Pyhä Henki repii ja istuttaa, mutta ei joka päivä voida erityistä
Pyhä Henki -kokousta pitää, eik vaa?
Joh. 16:13
Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
Joh. 16:14
Hän on minut kirkastava,
sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.
Joh. 16:15
Kaikki, mitä Isällä on, on minun;
sentähden minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja julistaa teille. - benedi=siunattu
Vihan lapsi? kirjoitti:
' Vai kutsuttiinko PH paikalle sen vuoksi että Hän repisi irti kaiken sen, mitä Jeesuksen Isä ei ole
Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
Hän on minut kirkastava,
sentähden minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.vihaamisesta on?
Joten vastaus on että en vihaa Beeteliä!
Yritän vihata syntiä itsessäni ja omaan piiriini kuuluvissa!
Jeesuksen Isällä ei ole epäjumalan kuvia, eivätkä ne ole Jeesuksen, joten
eihän ota epäjumalaa ja anna meille!
Jeesuksen Isä kirkastaa Poikaansa, ei käsin tehtyjä epäjumalia!
Jumalan mielestä on tehty ilkityö ja paha teko, kun on otettu epäjumala tästä maailmasta
Beetel kirkkoon, ja sitä hoivataan siellä Jumalan varoilla!!
Siitä Jumala on vihainen,...ja minähän vain seuraan hänen esimerkkiään!
JOs Pyhän Hengen päiviä milloin vietätte, niin tietäkää että Hän on se joka näyttää
maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja tuomion!
Synti on Jumalan lain rikkomista...Älä tee itsellesi jumalan kuvaa!! Tämä sana on vanhurskautta, eli oikeamielisyyttä!
Ja tuomio synnistä on tämä: " Ulkopuolella ovat....epäjumalanpalvelijat Ilm 22: 15
Vai oletteko nähneet ainuttakaan tapahtumaa, että epäjumala olisi noussut jaloilleen, avannut suunsa ja tehnyt teille ainuttakaan palvelusta??
Ei, ole tehnyt! Mutta monet teistä ovat tehneet palveluksia epäjumalille!!
Jos ei muuta, niin puolustatte niitä,..vaikkapa niin, että olette ihan hiirenhiljaa,...toivoen että tämä myrsky menisi ohi!!
" Autuaat ne , joiden rikokset ovat anteeksi annetut
ja joiden synnit ovat peitetyt"!!
Joten suositan että edes peitätte sen Beetel kirkko salissa olevan epäjumalan!
Ehkäpä tällä konstilla Herra ei lue sitä synniksi? benedi=siunattu kirjoitti:
vihaamisesta on?
Joten vastaus on että en vihaa Beeteliä!
Yritän vihata syntiä itsessäni ja omaan piiriini kuuluvissa!
Jeesuksen Isällä ei ole epäjumalan kuvia, eivätkä ne ole Jeesuksen, joten
eihän ota epäjumalaa ja anna meille!
Jeesuksen Isä kirkastaa Poikaansa, ei käsin tehtyjä epäjumalia!
Jumalan mielestä on tehty ilkityö ja paha teko, kun on otettu epäjumala tästä maailmasta
Beetel kirkkoon, ja sitä hoivataan siellä Jumalan varoilla!!
Siitä Jumala on vihainen,...ja minähän vain seuraan hänen esimerkkiään!
JOs Pyhän Hengen päiviä milloin vietätte, niin tietäkää että Hän on se joka näyttää
maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja tuomion!
Synti on Jumalan lain rikkomista...Älä tee itsellesi jumalan kuvaa!! Tämä sana on vanhurskautta, eli oikeamielisyyttä!
Ja tuomio synnistä on tämä: " Ulkopuolella ovat....epäjumalanpalvelijat Ilm 22: 15
Vai oletteko nähneet ainuttakaan tapahtumaa, että epäjumala olisi noussut jaloilleen, avannut suunsa ja tehnyt teille ainuttakaan palvelusta??
Ei, ole tehnyt! Mutta monet teistä ovat tehneet palveluksia epäjumalille!!
Jos ei muuta, niin puolustatte niitä,..vaikkapa niin, että olette ihan hiirenhiljaa,...toivoen että tämä myrsky menisi ohi!!
" Autuaat ne , joiden rikokset ovat anteeksi annetut
ja joiden synnit ovat peitetyt"!!
Joten suositan että edes peitätte sen Beetel kirkko salissa olevan epäjumalan!
Ehkäpä tällä konstilla Herra ei lue sitä synniksi?Ei tuossa ole muuta järkeä kuin että sinua harmittaa eukkosi menettäminen
adventistille. Sellaista sattuu kaikissa piireissä, vaikka surullista se on.
Usko, mitä sinulle sanoin - Jeesus voi jonkun alistuvaisemman naisen
kohdatessasi kuiskata sinulle "Katso, vaimosi!"- benedi
AnttiVKantola kirjoitti:
Ei tuossa ole muuta järkeä kuin että sinua harmittaa eukkosi menettäminen
adventistille. Sellaista sattuu kaikissa piireissä, vaikka surullista se on.
Usko, mitä sinulle sanoin - Jeesus voi jonkun alistuvaisemman naisen
kohdatessasi kuiskata sinulle "Katso, vaimosi!"eikö se, joiden sisimmässä on Minun lakini ja joiden sydämiin se on kirjoitettu??
Sillä yksikään näistä vaimoistani ei sano: " Minä haluan tehdä huorin" tahi: Minä haluan himoita lähimmäiseni puolisoin ja omaisuuden"
"Kun himo on tullut raskaaksi, synnyttää se synnin, ja synti kuoleman!
" Niin minä annoin heidän mennä pois
sydämensä paatumuksessa, he saivat vaeltaa omien neuvojensa mukaan" Ps 81: 13
Mitä siis sanomme: " Onko laki syntiä? Pois se! Mutta syntiä en olisi tullut tuntemaan muuten kuin lain kautta; sillä minä en olisi tiennyt himosta, ellei laki olisi sanonut : " Älä himoitse" Room 7:7
Jos vaimoni ja adv.srk ei tiedä himosta, niin mene ihmeessä sanan hiljaisille päiville ja kerro se molemmille!
Katsos Antti!! " Ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen" Gal 5: 24
" Älä himoitse lähimmäisesi aviopuolisoa...Jos joku tahtoo rikastua toisen vaimon tekemällä työllä: "Mutta ne, jotka rikastua tahtovat, lankeavat kiusaukseen ja paulaan ja moniin mielettömiin ja vahingollisiin himoihin, jotka upottavat ihmiset turmioon ja kadotukseen" 1 Tim 6: 9
Jos olet Antti vielä nuori, niin " Pakene nuoruuden himoja, harrasta vanhurskautta, uskoa, rakkautta, rauhaa niiden kanssa, jotka huutavat avuksensa Herraa puhtaasta sydämestä" 2 Tim 2: 22
Miten siis on? Huutavatko adv. srk ja vaimoni Herraa avuksensa puhtaasta sydämestä??
Jos minä näen täältä asti, että se on musta, kuinka sinä et näkisi kun olet lähempänä?
Tiedätkö, että Armon tehtävänä on kasvattaa meitä: " että me, hyljäten jumalattomuuden ja maailmalliset himot, eläisimme siveästi ja vanhurskaasti ja jumalisesti nykyisessä
maailmanajassa"!! Tiit 2: 12
Joten kehoitahan sinä meitä adventisteja näihin asioihin, kun me itse olemme sokeina syntyneet!!
Katsos: " Jokaista kiusaa hänen oma himonsa joka häntä vetää ja houkuttelee Jaakob 1; 14
Jns adv. srk on oma himonsa, vaimollani omansa, ja minulla omani,..ja vielä jäi himoa Antillekin!!??
Mutta!! " Rakkaani, niinkuin outoja ja muukalaisia minä kehoitan teitä pidättymään lihallisista himoista, jotka sotivat sielua vastaan" 1 Piet 2: 11
Totta puhuen, se on synti, kenet tavataan himoa harjoittamasta!
Tiesitkö Antti että: " Sillä kaikki, mikä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän korskeus, se ei ole Isästä,vaan maailmasta"!! 1 Joh 2: 16
Nyt sitten tiedät, kun minä olen sinua taas opettanut, vaikka sinä et sitä nyt arvosta etkä käsitä, että mistä vaimoni ja jns. adv.srk teot ovat!
Ylhäältäkö vai alhaalta? Taivaastako vai ihmisistä? - benedi
niiin.. kirjoitti:
tai sitten hiljentyä Sanan ääreen!
aikanaan sanan ääreen Johanneksen tykö. Johannes kun oli vanhurskas eli oikeamielinen mies!
Mutta, ylipapit ja kansanvanhimmat eivät uskoneet häntä, mutta publikaanit ja portot uskoivat!
Nämä, jotka eivät uskoneet, kuitenkin näkivät että nämä toiset uskoivat, ...olisihan heillä ollut vielä aikaa jäljestäpäin katua ja uskoa sama, minkä publikaanit ja portot uskoivat!
Miten siis on: Kummat menevät Jumalan valtakuntaan, papitko ja srk vanhimmat vai publikaanit ja portot, jotka uskoivat että he ovat syntisiä?
Oikein vastasitte!
Samalla vastasitte siihen, että keiltä Jumalan valtakunta otetaan pois, ja annetaan kansalle joka tekee sen hedelmiä!! - benedi
Jos isämme Henki ei sanan hiljaisilla päivillä puhu, niin turhaan
sellaista huonetta rakennetaan!
" Sillä Pyhä Henki opettaa teille sillä hetkellä, mitä teidän on sanottava"
"Mutta puolustaja Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni,
hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut" Joh 14: 26
Onko Jeesus sanonut: " Älä pidä muita jumalia minun rinnallani? ja " Älä tee itsellesi jumalan kuvaa, ..äläkä palvele niitä Beetelissä, kotonasi, tiellä käydessäsi, ja raamattua lukiessasi!
Älä nukkumaan mennessäsi älä ylösnoustessasi?
Jos on sanonut, niin Pyhä Henki kyllä muistuttaa teitä kaikesta siitä!
Onko Jeesus tällä hetkellä maailmassa? Ei hän enää ole, mutta on ollut, koska hän on meille sanonut
: " Jos tahdot elämään sisälle, pidä käskyt"!!
Pyhän Hengen tehtävänä on varjella teitä Jeesuksen nimessä, että te olisitte yhtä Isän ja Pojan kanssa!!
Sen jälkeen teillä on rauha Jumalan kanssa! Ja kuten Isä lähetti Poikansa maailmaan, ja Pyhä Henki oli hänen kanssaan,
niin samoin Jeesuskin sanoo: " Menkää kaikkeen maailmaan...ja " tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: " Ottakaa Pyhä Henki" Joh 20: 22
Kallioniemessä riittä että yksi on joka puhuu, ja se on Pyhä Henki!
Mutta täytyyhän siellä olla puhumassa mies joka on täynnä uskoa ja Pyhää Henkeä, että hänet
voidaan asettaa teidän eteenne Kallioniemessä!
Sen jälkeen Jumalan sana menestyy, ja uskovien luku lisääntyy suuresti, jopa pappeja tulee uskolle kuuliaisiksi, niin että he käsittävät : " Mitä tekemistä meillä on epäjumalain kanssa"!! - benedi on siunattu
Vihan lapsi? kirjoitti:
' Vai kutsuttiinko PH paikalle sen vuoksi että Hän repisi irti kaiken sen, mitä Jeesuksen Isä ei ole
Hän on minut kirkastava,
sentähden minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.itsessään ja muissa, mutta rakastaa syntistä, että tämä tunnustaisi
ja hylkäisi syntinsä, että saisi armon oikeaan aikaan"!!
Ne, jotka kunnioittavat vääriä jumalia hylkäävät armonantajansa" Joona 2: 9
Mutta Anttikin tekee tiensä vääräksi ja polkunsa mutkaisiksi, niin ettei vaan suusta kuuluisi Jumalan sanoja!
" Kirottu olkoon jumalan kuvan maalari, ja se, joka sen salaa pystyttää" ..Ja Jumalan kansa sanokoon Amen!
Ennustan jo nyt (profetia), ettei Jumalan kansa sano tähän aamen!
Miksi? No, siksi, koska se tuomitsisi itse itsensä!
Tämä kansa on uppiniskaista kansaa, ja tahtoo että: " Jumala on tuomari"!!
Mutta kun epäjumalain palvelijain tuomio tulee, niin silloin on jo myöhäistä heittää epäjumalat yököille!!
Antti? Ottaako Jeesus epäjumalankuvan Isältään ja julistaa teille: " Tässä on sinun jumalasi adventtikansa, joka annoit henkesi meidän syntiemme puolesta! Vie pois edestämme Israelin Pyhä!! benedi kirjoitti:
eikö se, joiden sisimmässä on Minun lakini ja joiden sydämiin se on kirjoitettu??
Sillä yksikään näistä vaimoistani ei sano: " Minä haluan tehdä huorin" tahi: Minä haluan himoita lähimmäiseni puolisoin ja omaisuuden"
"Kun himo on tullut raskaaksi, synnyttää se synnin, ja synti kuoleman!
" Niin minä annoin heidän mennä pois
sydämensä paatumuksessa, he saivat vaeltaa omien neuvojensa mukaan" Ps 81: 13
Mitä siis sanomme: " Onko laki syntiä? Pois se! Mutta syntiä en olisi tullut tuntemaan muuten kuin lain kautta; sillä minä en olisi tiennyt himosta, ellei laki olisi sanonut : " Älä himoitse" Room 7:7
Jos vaimoni ja adv.srk ei tiedä himosta, niin mene ihmeessä sanan hiljaisille päiville ja kerro se molemmille!
Katsos Antti!! " Ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen" Gal 5: 24
" Älä himoitse lähimmäisesi aviopuolisoa...Jos joku tahtoo rikastua toisen vaimon tekemällä työllä: "Mutta ne, jotka rikastua tahtovat, lankeavat kiusaukseen ja paulaan ja moniin mielettömiin ja vahingollisiin himoihin, jotka upottavat ihmiset turmioon ja kadotukseen" 1 Tim 6: 9
Jos olet Antti vielä nuori, niin " Pakene nuoruuden himoja, harrasta vanhurskautta, uskoa, rakkautta, rauhaa niiden kanssa, jotka huutavat avuksensa Herraa puhtaasta sydämestä" 2 Tim 2: 22
Miten siis on? Huutavatko adv. srk ja vaimoni Herraa avuksensa puhtaasta sydämestä??
Jos minä näen täältä asti, että se on musta, kuinka sinä et näkisi kun olet lähempänä?
Tiedätkö, että Armon tehtävänä on kasvattaa meitä: " että me, hyljäten jumalattomuuden ja maailmalliset himot, eläisimme siveästi ja vanhurskaasti ja jumalisesti nykyisessä
maailmanajassa"!! Tiit 2: 12
Joten kehoitahan sinä meitä adventisteja näihin asioihin, kun me itse olemme sokeina syntyneet!!
Katsos: " Jokaista kiusaa hänen oma himonsa joka häntä vetää ja houkuttelee Jaakob 1; 14
Jns adv. srk on oma himonsa, vaimollani omansa, ja minulla omani,..ja vielä jäi himoa Antillekin!!??
Mutta!! " Rakkaani, niinkuin outoja ja muukalaisia minä kehoitan teitä pidättymään lihallisista himoista, jotka sotivat sielua vastaan" 1 Piet 2: 11
Totta puhuen, se on synti, kenet tavataan himoa harjoittamasta!
Tiesitkö Antti että: " Sillä kaikki, mikä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän korskeus, se ei ole Isästä,vaan maailmasta"!! 1 Joh 2: 16
Nyt sitten tiedät, kun minä olen sinua taas opettanut, vaikka sinä et sitä nyt arvosta etkä käsitä, että mistä vaimoni ja jns. adv.srk teot ovat!
Ylhäältäkö vai alhaalta? Taivaastako vai ihmisistä?"Jos adv. srk on oma himonsa, vaimollani omansa,
ja minulla omani,..ja vielä jäi himoa Antillekin!!??"
En sitä tarkoittanutkaan että sinun pitäisi ottaa vaimo himojasi tyydyttämään. Himoakin meillä ihmispoloisilla riittää vaikka muille jakaa,
mutta tarkoitin, että voit saada uuden "paremman puoliskon".
Ehkä tuo joka lähti, oli Leea ja nyt olisit saamassa Raakelin.
1.Ms.29:30
Ja hän yhtyi myös Raakeliin, ja Raakel oli hänelle rakkaampi kuin Leea; ja hän palveli Laabanin luona vielä toiset seitsemän vuotta.
Ei se rakkain aina ole niin vain otettavissa kuitenkaan ...
19 Laaban vastasi: "Parempi on, että annan hänet sinulle,
kuin että antaisin hänet jollekin toiselle; jää luokseni".
20 Jaakob palveli siis seitsemän vuotta saadakseen Raakelin,
ja ne tuntuivat hänestä muutamilta päiviltä; niin hän rakasti häntä.- !!??!!
benedi on siunattu kirjoitti:
itsessään ja muissa, mutta rakastaa syntistä, että tämä tunnustaisi
ja hylkäisi syntinsä, että saisi armon oikeaan aikaan"!!
Ne, jotka kunnioittavat vääriä jumalia hylkäävät armonantajansa" Joona 2: 9
Mutta Anttikin tekee tiensä vääräksi ja polkunsa mutkaisiksi, niin ettei vaan suusta kuuluisi Jumalan sanoja!
" Kirottu olkoon jumalan kuvan maalari, ja se, joka sen salaa pystyttää" ..Ja Jumalan kansa sanokoon Amen!
Ennustan jo nyt (profetia), ettei Jumalan kansa sano tähän aamen!
Miksi? No, siksi, koska se tuomitsisi itse itsensä!
Tämä kansa on uppiniskaista kansaa, ja tahtoo että: " Jumala on tuomari"!!
Mutta kun epäjumalain palvelijain tuomio tulee, niin silloin on jo myöhäistä heittää epäjumalat yököille!!
Antti? Ottaako Jeesus epäjumalankuvan Isältään ja julistaa teille: " Tässä on sinun jumalasi adventtikansa, joka annoit henkesi meidän syntiemme puolesta! Vie pois edestämme Israelin Pyhä!!epäjumalia siellä missä niitä ei ole.
- benedi = siunattu
!!??!! kirjoitti:
epäjumalia siellä missä niitä ei ole.
missä on epäjumala!? Voiko epäjumalan nähdä? Entä Jumalan?
" Eikö niin: minä olen ollut vaiti aina ikiajoista asti, ja niin sinä et minua pelkää" Jes 57:11
Maaqmme on täynnä epäjumalia, ja !!??!! kertoo että minä näen epäjumalia siellä missä niitä ei ole!!
Tarkastellaanpa ensin missä ei epäjumalia ole!! " Taivaassa ei ole epäjumalia, eikä tuonelassa!!
Myöskään auringossa ei ole epäjumalia, nehän palaisivat siellä!
Millaisia sitten epäjumalat ovat, että niitä voidaan nähdä siellä missä niitä on!!?
Raamattu opastaa !!??!! tä, että hänkin voi nähdä epäjumalia siellä missä hän ei nyt niitä näe!!
"Epäjumalat ovat A) Ihmiskätten tekoa Ps 115: 4 ,...Ne voivat olla hopeata, kultaa, rautaa, puuta, paperia ja pahvia,..jotka ovat siis puuta!
Pronssia, emalia jne.jne.
B) Niillä on suu, mutta ne eivät puhu C) Niillä on silmät, mutta ne eivät näe niillä
D) Niillä on nenä, mutta ne eivät hajua tunne
E) Niiden kädet eivät koske (esim. sairasta TAHI AVUNTARVITSIJAA
F) Jalat on myös. mutta ne eivät niillä kävele
G) kurkusta ei tule mitään ääntä!
Raamattu sanoo että samankaltaisia ovat niiden tekijät ja kaikki, jotka turvaavat niihin Ps 115: 8
Testasin tahallani adventisteja, joilla on näitä jeesuskuvia kodeissaan ja kirkoissaan, että ovatko he " mykkiä" kuuroja ja sokeita?
Hämmästyin suuresti kun huomasin että Raamattu puhuu totta tässäkin asiassa!
!!??!! tosin pikkuisen yritti sanoa jotakin, että näen harhoja, mutta totuus on että
epäjumala vie monen uskovan harhapoluille!
Jos adventistit ei vät turvaisi epäjumaliin, eivät he pitäisi niitä Jumalan rinnalla!
Olenhan minäkin adventisti, enkä turvaa enkä kunnioita noita iljetyksiä, vaan jos mahdollista
poltan niitä, ja pyyhin niihin jalkani, ja variksenpelättimenä jeesuksen kuva on oivallinen!
Mistä tietää ettei uskovat välitä Jumalasta? No, ensiksi he rikkovat käskyt, ja tekevät itselleen " jumalan kuvan"..eli Jeesus on sen näkymättömän Jumalan kuva!
Tämän rikoksen takia Jumala on ilmoittanut että he ovat " epävanhurskaita" ja heidän tekonsa eivät heitä auta!
Raamattu kertoo: " Kun sinä rukoilet, eli huudat Jumalan puoleen, niin auttakoon sinua jumnaliesi joukko!!
Mutta, tuulii vie ne silti kaikki, henkäys ottaa ne pois.
Mutta joka Minuun turvaa , se perii maan ja ottaa omaksensa minun pyhän vuoreni" Jes 57>: 13
Ny kun minä teen tätä työtä, johon Raamattu, Jumala kehoittaa: " Hän sanoo: Tehkää, tehkää tie, tasoittakaa tie,
poistakaa kompastuskivet minun kansani tieltä" jae 14...niin eikös vaan osa adventisteista (lähes kaikki) ..(ei ,kun kaikki),..ovat joko yhtä hiljaa kuin epäjumalat, ja jos joku jotain irvailee ja leukailee, niin hän on tietenkin epäjumalan palvelija!!
Eiväthän epäjumalat voi itseään puolustaa, joten palvelijathan ne sitä työtä tekevät!
!!??!! on kuitenkin sikäli fiksu, että tajuaa ettei minua ryhdy isommin moittimaan, koska hän kyllä tietää, että tunnen Jumalan sanan, ja tietää sen, että kirjoitin kirjeen T .Hilbergille, että hänellä on 3 viikkoa aikaa poistaa epäjumalt, tavalla tai toisella Lieksan adventtikirkosta, tai kirkko palaa tasan 3 viikon päästä poroksi!!
Taisto vähätteli kirjettäni, piti sitä jopa hullun lähettämänä!
Mutta ,niin vaan kävi, että kun kello löi 3 viikkoa, niin Lieksan kirkko paloi maantasalle, eikä
saarnatilassa ollut epäjumala, jeesuskuva tehnyt mitään palon sammuttamiseksi,..ja tuli tuhosi sen itsensäkin!
Ja jeesuskuvan palvelijat eivät vartioineet jumalaansa, vaan nukkuivat yöllä! terv. benkku - epäjumala..
benedi kirjoitti:
Jos isämme Henki ei sanan hiljaisilla päivillä puhu, niin turhaan
sellaista huonetta rakennetaan!
" Sillä Pyhä Henki opettaa teille sillä hetkellä, mitä teidän on sanottava"
"Mutta puolustaja Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni,
hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut" Joh 14: 26
Onko Jeesus sanonut: " Älä pidä muita jumalia minun rinnallani? ja " Älä tee itsellesi jumalan kuvaa, ..äläkä palvele niitä Beetelissä, kotonasi, tiellä käydessäsi, ja raamattua lukiessasi!
Älä nukkumaan mennessäsi älä ylösnoustessasi?
Jos on sanonut, niin Pyhä Henki kyllä muistuttaa teitä kaikesta siitä!
Onko Jeesus tällä hetkellä maailmassa? Ei hän enää ole, mutta on ollut, koska hän on meille sanonut
: " Jos tahdot elämään sisälle, pidä käskyt"!!
Pyhän Hengen tehtävänä on varjella teitä Jeesuksen nimessä, että te olisitte yhtä Isän ja Pojan kanssa!!
Sen jälkeen teillä on rauha Jumalan kanssa! Ja kuten Isä lähetti Poikansa maailmaan, ja Pyhä Henki oli hänen kanssaan,
niin samoin Jeesuskin sanoo: " Menkää kaikkeen maailmaan...ja " tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: " Ottakaa Pyhä Henki" Joh 20: 22
Kallioniemessä riittä että yksi on joka puhuu, ja se on Pyhä Henki!
Mutta täytyyhän siellä olla puhumassa mies joka on täynnä uskoa ja Pyhää Henkeä, että hänet
voidaan asettaa teidän eteenne Kallioniemessä!
Sen jälkeen Jumalan sana menestyy, ja uskovien luku lisääntyy suuresti, jopa pappeja tulee uskolle kuuliaisiksi, niin että he käsittävät : " Mitä tekemistä meillä on epäjumalain kanssa"!!ei ole mikään epäjumala, vaan jos siitä tehdään epäjumala rukoilemalla kuvaa ja palvotaan sitä, mutta kuva on kuva jos se on vaikkapa kirkon seinällä, ja jos sille ei osoiteta palvomista kumartamalla tai rukoilemalla sitä niinkuin se jotain tietäisi.
Tunsin yhden vanhan miehen hän kuului venäjän ordotoksi kirkkoon sitten kun hän kääntyi protestanttiseen uskoon ja viellä poltti tupakkaa, joka kerta kun hän sytytti savukkeen hän ensin käänsi Jeesuksen kuvan seinällä toisinpäin ettei Jeesus nähnyt kun hän tuprutteli tupakkaa, tätä minä pidin jo kuvan palvomisena, koska hän uskoi että se kuva näki mitä hän teki. - benedi
epäjumala.. kirjoitti:
ei ole mikään epäjumala, vaan jos siitä tehdään epäjumala rukoilemalla kuvaa ja palvotaan sitä, mutta kuva on kuva jos se on vaikkapa kirkon seinällä, ja jos sille ei osoiteta palvomista kumartamalla tai rukoilemalla sitä niinkuin se jotain tietäisi.
Tunsin yhden vanhan miehen hän kuului venäjän ordotoksi kirkkoon sitten kun hän kääntyi protestanttiseen uskoon ja viellä poltti tupakkaa, joka kerta kun hän sytytti savukkeen hän ensin käänsi Jeesuksen kuvan seinällä toisinpäin ettei Jeesus nähnyt kun hän tuprutteli tupakkaa, tätä minä pidin jo kuvan palvomisena, koska hän uskoi että se kuva näki mitä hän teki.ole epäjumala?
jeesuksen kuva kuulemma muuttuu epäjumalaksi vasta sitten kun sitä kuvaa rukoillaan ja sillä tavoin palvellaan?
Sinä. 1.9.2010 kirjoittaja, Sanoitko noin itsestäsi , vai ovatko muut, esim. apostolit, ja profeetat noin sanoneet??
Minä, joka tunnen Raamatun, tiedän ettei Jeesus, eikä apostolit, eikä Mooses ja profeetat ole noin sanoneet!
Johtopäätökseksi jää, että olet epäjumalanpalvelija, ja yrität asetella kompastuskiviä uskovien tielle,
etteivät he poistaisi noita rakkaita epäjumaliaan!
" Ne, jotka kunnioittavat vääriä jumalia hylkäävät armonantajansa, ( eli Jeesuksen) Joona 2:9
Häpäisytarkoituksessako, sinä olet asetellut jeesuskuvia seinillesi?
" Autuas se ihminen, joka varoo kätensä tekemästä mitään pahaa Jes 56: 2
Sinäkö aivoittelet ettei epäjumalankuvan tekeminen ja seinälle ripustaminen ole pahaa, vaan vasta sen rukoileminen!
Mistä sinä onneton ihminen tiedät, sitäkään rukoileeko joku hiljaa ko. jeesus kuvaa vai ei!??
Ääneenkö pitää kuvaa rukoilla, että sinä silloin kiljaiset: " Nyt toteutui benedin ja Jumalan kiroama epäjumalanpalvelus
kuvio?
Etkö tajua että Pyhä Henki muuttuu teidän viholliseksi heti kun vain kantelet epäjumalan kuvaa kourassasi!
Laita vaan karhu, kissan, itsesi tai lehmän kuva seinälle,..jumalahan se on ne eläimet tehnyt ja luonut,
eihän niitä ole kukaan ihminen valmistanut!
Mutta, Jeesus ei ole luotu olento, ja siitä on kielto: " Älä tee itsellesi jumalan kuvaa"!!
Äläkä pidä muita jumalia minun rinnallani"!
Ei kukaan lapsi esim ,sano karhunkuvaa katsoessa: " Ai kun on ihana kuva jeesuksesta"!
Mutta kun teet jeesuksen kuva, ja kysyt: " Kenen kuva ja päällekirjoitus tässä on"..niin heti lapsi
vastaa " Siinä on jeesuksen kuva!
Jos häpäiset jeesuskuvia, siten että pyyhit niihin rapaiset jalkasi, niin ethän silloin kunnioita niitä!!
Mutta ei niitä kuvia häpäisytarkoituksessa ole kirkon seinälle laitettu, vaan kunnioitustarkoituksessa!
Mitä vääryyttä Jumalassa oli, kun pitää ryhtyä epäjumalia seuraamaan esim. silmillään? - epäjumalia paljon
benedi kirjoitti:
ole epäjumala?
jeesuksen kuva kuulemma muuttuu epäjumalaksi vasta sitten kun sitä kuvaa rukoillaan ja sillä tavoin palvellaan?
Sinä. 1.9.2010 kirjoittaja, Sanoitko noin itsestäsi , vai ovatko muut, esim. apostolit, ja profeetat noin sanoneet??
Minä, joka tunnen Raamatun, tiedän ettei Jeesus, eikä apostolit, eikä Mooses ja profeetat ole noin sanoneet!
Johtopäätökseksi jää, että olet epäjumalanpalvelija, ja yrität asetella kompastuskiviä uskovien tielle,
etteivät he poistaisi noita rakkaita epäjumaliaan!
" Ne, jotka kunnioittavat vääriä jumalia hylkäävät armonantajansa, ( eli Jeesuksen) Joona 2:9
Häpäisytarkoituksessako, sinä olet asetellut jeesuskuvia seinillesi?
" Autuas se ihminen, joka varoo kätensä tekemästä mitään pahaa Jes 56: 2
Sinäkö aivoittelet ettei epäjumalankuvan tekeminen ja seinälle ripustaminen ole pahaa, vaan vasta sen rukoileminen!
Mistä sinä onneton ihminen tiedät, sitäkään rukoileeko joku hiljaa ko. jeesus kuvaa vai ei!??
Ääneenkö pitää kuvaa rukoilla, että sinä silloin kiljaiset: " Nyt toteutui benedin ja Jumalan kiroama epäjumalanpalvelus
kuvio?
Etkö tajua että Pyhä Henki muuttuu teidän viholliseksi heti kun vain kantelet epäjumalan kuvaa kourassasi!
Laita vaan karhu, kissan, itsesi tai lehmän kuva seinälle,..jumalahan se on ne eläimet tehnyt ja luonut,
eihän niitä ole kukaan ihminen valmistanut!
Mutta, Jeesus ei ole luotu olento, ja siitä on kielto: " Älä tee itsellesi jumalan kuvaa"!!
Äläkä pidä muita jumalia minun rinnallani"!
Ei kukaan lapsi esim ,sano karhunkuvaa katsoessa: " Ai kun on ihana kuva jeesuksesta"!
Mutta kun teet jeesuksen kuva, ja kysyt: " Kenen kuva ja päällekirjoitus tässä on"..niin heti lapsi
vastaa " Siinä on jeesuksen kuva!
Jos häpäiset jeesuskuvia, siten että pyyhit niihin rapaiset jalkasi, niin ethän silloin kunnioita niitä!!
Mutta ei niitä kuvia häpäisytarkoituksessa ole kirkon seinälle laitettu, vaan kunnioitustarkoituksessa!
Mitä vääryyttä Jumalassa oli, kun pitää ryhtyä epäjumalia seuraamaan esim. silmillään?katsoa Jeesuksesta tehtyä kuvaa niin käännä selin itsesi kuvaan päin, kuva on vain kuva kukaan ei edes tiedä miltä Jeesus näytti täällä maan päällä ollessaan, ei hänestä ole kukaan kuvia ottanut ne ovat taiteilijoiden tekemiä kuvauksia,on lapsellista touhua pelätä taiteijoitten käsien töitä että ne ovat epäjumalia, ja jos niitä vilkaisee siitä nyt saastuu, eiköhän meillä ole elämässämme paljon pahempia saastutuksia kuin kuvat.
- benedi
epäjumalia paljon kirjoitti:
katsoa Jeesuksesta tehtyä kuvaa niin käännä selin itsesi kuvaan päin, kuva on vain kuva kukaan ei edes tiedä miltä Jeesus näytti täällä maan päällä ollessaan, ei hänestä ole kukaan kuvia ottanut ne ovat taiteilijoiden tekemiä kuvauksia,on lapsellista touhua pelätä taiteijoitten käsien töitä että ne ovat epäjumalia, ja jos niitä vilkaisee siitä nyt saastuu, eiköhän meillä ole elämässämme paljon pahempia saastutuksia kuin kuvat.
, tuskin he pelon takia repäisivät vaatteensa ja sanoivat: " Mekin olemme ihmisiä yhtä vajavaisia kuin te, ja julistamme teille evankeliumia, että te kääntyisitte noista turhista jumalista
elävän Jumalan puoleen, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja kaikki , mitä niissä on"
"Menneitten sukupolvien aikoina hän on sallinut
kaikkien pakanain vaeltaa omia teitänsä" Apost 14: 15-16...Ja nytkin on vielä samankaltaisia pakanoita, jotka ajattelevat: " Jumalat ovat ihmishahmossa (kuvat) astuneet alas meidän luoksemme"!!
Totuus on tietenkin ettei maailmassa ole yhtään epäjumalaa, sillä eihän ole muuta Jumalaa kuin yksi!! 1 Kor. 8: 4
Se että jos olisikin ns. jumalia, taivaassa tahi maassa, ja onhan niitä paljon sellaisia jumalia,
niin meillä on kuitenkin ainoastaan yksi Jumala joka on meidät luonut, ja josta kaikki on
ja yksi Herra Jeesus Kristus, jonka kautta kaikki on, niin myös me hänen kauttaan!
Sentähden en pidä hänen Jeesuksen rinnalla , toisia jeesuksia..koska on vain yksi Jumalan kuva, Jeesus, ..ja me jotka emme ole käsin tehtyjä!
Ja jos Raamatun mukaan epäjumalan maalari on kirottu, niin eikö vielä enemmän se, joka sellaisen salaa, Jumalalta lupaa kysymättä pystyttää!!?
" Sentähden, rakkaani, paetkaa epäjumalanpalvelusta" 1 Kor 10: 14
Ja kuten sanottu, ei epäjumalat teitä palvele, vaan te teette erilaisia palveluksia niille!
Mehän vain olemme Jumalan sukua, ei hopea, tai kivi, tai paperi tai pellavakangas, siis sellainen kuin inhimillisen taiteen ja ajatuksen kuvailema teos!!
Tästä saastutuksesta pitää tehdä parannus, aikkien ihmisten kaikkialla...myös adventistien!
Jos ei näin olisi kuten minä kirjoitan ja opetan, niin miksi
Johannes kirjoittaa? 1 Joh 5: 21 " lapsukaiset kavahtakaa epäjumalia"
" Ne ovat taiteilijoiden tekemiä kuvauksia" Hassua kuinka samankaltainen ajatus: "Vaimo vastasi:
(siis Jumalalle) " käärme petti, ja minä söin" 1 Moos 3: 12
" Taiteilija petti minut, ja minä otin epäjumalan"
Emmekö me Jumalan kanssa, saa mukamas sanoa taiteilijalla,jumalan kuvan maalarille:
" Koska tämän teit, kirottu ole sinä.. jae 14
Jumalako Pyhän Henkensä kauttaa opettaa ja neuvoo, ja siihen kehoittaa, kuinka epäjumala on valmistettava?
Ei, vaan käärme, eli saatana, joka on yllyttämässä myös sen hankkimista, ja niin on käynyt, että adventisti on kaivanut kuvettaan, koska ei ole jaksanut vastustaa saatanaa!!
" Vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee"!! Jumala
" Ja minä panen vainon sinun ja vaimon välille"
Saatana vainoaa vaimon jälkeläisiä, etsimällä epäjumalanpalvelijoita ja yllyttäen heitä
" salaa pystyttämään epäjumalan!!
Jumala kuitenkin näkee sen ja Hän sanoo: " MInä maksan palkan palvelijoilleni"
Ja " heidän tekonsa seuraavat heitä" Minne?
" Pahat tullaan polttamaan helvetissä, kaikki kansat, jotka unhottavat Jumalan" Ps. 9: 17
Ulkopuolella (taivaasta) ovat, koirat , ja velhot ...ja epäjumalanpalvelijat Ilm 22: 15
Jos he ovat ulkopuolella, niin missä he lopulta ovat?? Helvetissäpä tietenkin!!
JOs tuomio alkaa ensiksi Jumalan huoneesta eli meistä, ja jos se alkaa ensiksi meistä, niin mihinkä joutuukaan se ,joka ei ole Jumalan evankeliumille kuuliainen?? 1 Piet 4: 17
Valitettavasti ,sellainen joutuu helvettiin.
Säästääkö Jumala oman kansansa? Vain ne jäivät kaatumatta erämaahan, jotka olivat kuuliaisia Jumalan äänelle! ÄLÄ, pidä muita jumalia minun rinnallani!! - benedi
katsoa Jeesuksesta tehtyä kuvaa niin käännä selin itsesi kuvaan päin, kuva on vain kuva kukaan ei edes tiedä miltä Jeesus näytti täällä maan päällä ollessaan, ei hänestä ole kukaan kuvia ottanut ne ovat taiteilijoiden tekemiä kuvauksia,on lapsellista touhua pelätä taiteijoitten käsien töitä että ne ovat epäjumalia, ja jos niitä vilkaisee siitä nyt saastuu, eiköhän meillä ole elämässämme paljon pahempia saastutuksia kuin kuvat.
että minä kääntyisin selin, jeesuskuvan kohdalla, vaan minä revin sen alas,...ja sen jälkeen
seurakunnan kokouksessa keskustellaan, teinkö sitä, joka onhyvää Jumalan silmissä!?
Ja tekivätkö ne, pahaa Jumalan silmissä, jotka kuvan salaa , Kristukselta pystyttivät
seurakuntaan asumaan!!
Se, että jollakulla olisi valokuva Jeesuksesta, niin mitäs sitten?
Sinäkö aikoisit ryhtyä tehtailemaan Jeesuksesta kuvia?
Kuules, vaikka Jeesus seisoisi ilmielävänä edessäsi, Jumalan käsky on silloinkin voimassa " Älä tee itsellesi Jumalan kuvaa"!!
Eli kuvaa Jeesuksesta. Jumalahan on Henki,joten hänestä ei kuvan teko onnistu!
Te siis ajattelette, että ainoastaan Jeesuksen poissa olo, estää kuvien tekemisen, ja kun hän tulee paikalle, niin kuvien teko on sallittua, koska kuvat ovat silloin tehty elävän mallin mukaan!??
Suuresti te eksytte!! benedi kirjoitti:
, tuskin he pelon takia repäisivät vaatteensa ja sanoivat: " Mekin olemme ihmisiä yhtä vajavaisia kuin te, ja julistamme teille evankeliumia, että te kääntyisitte noista turhista jumalista
elävän Jumalan puoleen, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja kaikki , mitä niissä on"
"Menneitten sukupolvien aikoina hän on sallinut
kaikkien pakanain vaeltaa omia teitänsä" Apost 14: 15-16...Ja nytkin on vielä samankaltaisia pakanoita, jotka ajattelevat: " Jumalat ovat ihmishahmossa (kuvat) astuneet alas meidän luoksemme"!!
Totuus on tietenkin ettei maailmassa ole yhtään epäjumalaa, sillä eihän ole muuta Jumalaa kuin yksi!! 1 Kor. 8: 4
Se että jos olisikin ns. jumalia, taivaassa tahi maassa, ja onhan niitä paljon sellaisia jumalia,
niin meillä on kuitenkin ainoastaan yksi Jumala joka on meidät luonut, ja josta kaikki on
ja yksi Herra Jeesus Kristus, jonka kautta kaikki on, niin myös me hänen kauttaan!
Sentähden en pidä hänen Jeesuksen rinnalla , toisia jeesuksia..koska on vain yksi Jumalan kuva, Jeesus, ..ja me jotka emme ole käsin tehtyjä!
Ja jos Raamatun mukaan epäjumalan maalari on kirottu, niin eikö vielä enemmän se, joka sellaisen salaa, Jumalalta lupaa kysymättä pystyttää!!?
" Sentähden, rakkaani, paetkaa epäjumalanpalvelusta" 1 Kor 10: 14
Ja kuten sanottu, ei epäjumalat teitä palvele, vaan te teette erilaisia palveluksia niille!
Mehän vain olemme Jumalan sukua, ei hopea, tai kivi, tai paperi tai pellavakangas, siis sellainen kuin inhimillisen taiteen ja ajatuksen kuvailema teos!!
Tästä saastutuksesta pitää tehdä parannus, aikkien ihmisten kaikkialla...myös adventistien!
Jos ei näin olisi kuten minä kirjoitan ja opetan, niin miksi
Johannes kirjoittaa? 1 Joh 5: 21 " lapsukaiset kavahtakaa epäjumalia"
" Ne ovat taiteilijoiden tekemiä kuvauksia" Hassua kuinka samankaltainen ajatus: "Vaimo vastasi:
(siis Jumalalle) " käärme petti, ja minä söin" 1 Moos 3: 12
" Taiteilija petti minut, ja minä otin epäjumalan"
Emmekö me Jumalan kanssa, saa mukamas sanoa taiteilijalla,jumalan kuvan maalarille:
" Koska tämän teit, kirottu ole sinä.. jae 14
Jumalako Pyhän Henkensä kauttaa opettaa ja neuvoo, ja siihen kehoittaa, kuinka epäjumala on valmistettava?
Ei, vaan käärme, eli saatana, joka on yllyttämässä myös sen hankkimista, ja niin on käynyt, että adventisti on kaivanut kuvettaan, koska ei ole jaksanut vastustaa saatanaa!!
" Vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee"!! Jumala
" Ja minä panen vainon sinun ja vaimon välille"
Saatana vainoaa vaimon jälkeläisiä, etsimällä epäjumalanpalvelijoita ja yllyttäen heitä
" salaa pystyttämään epäjumalan!!
Jumala kuitenkin näkee sen ja Hän sanoo: " MInä maksan palkan palvelijoilleni"
Ja " heidän tekonsa seuraavat heitä" Minne?
" Pahat tullaan polttamaan helvetissä, kaikki kansat, jotka unhottavat Jumalan" Ps. 9: 17
Ulkopuolella (taivaasta) ovat, koirat , ja velhot ...ja epäjumalanpalvelijat Ilm 22: 15
Jos he ovat ulkopuolella, niin missä he lopulta ovat?? Helvetissäpä tietenkin!!
JOs tuomio alkaa ensiksi Jumalan huoneesta eli meistä, ja jos se alkaa ensiksi meistä, niin mihinkä joutuukaan se ,joka ei ole Jumalan evankeliumille kuuliainen?? 1 Piet 4: 17
Valitettavasti ,sellainen joutuu helvettiin.
Säästääkö Jumala oman kansansa? Vain ne jäivät kaatumatta erämaahan, jotka olivat kuuliaisia Jumalan äänelle! ÄLÄ, pidä muita jumalia minun rinnallani!!##: JOs tuomio alkaa ensiksi Jumalan huoneesta eli meistä,
ja jos se alkaa ensiksi meistä, niin mihinkä joutuukaan se ,
joka ei ole Jumalan evankeliumille kuuliainen?? 1 Piet 4: 17
Valitettavasti ,sellainen joutuu helvettiin. _##
Ei uskovaisella ole mitään mahiksia joutua helvettiin.
USKOVAINEN LANKEAA ELÄVÄN JUMALAN KÄSIIN, eivät saatanan käsiin - hirmuista sekin tosin on, saada rangaistus Isältään.
Hepr. 10:30
Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto,
minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa".
31 Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.
2. Tim. 2:13
jos me olemme uskottomat, pysyy kuitenkin hän uskollisena;
sillä itseänsä kieltää hän ei saata.- benedi
AnttiVKantola kirjoitti:
##: JOs tuomio alkaa ensiksi Jumalan huoneesta eli meistä,
ja jos se alkaa ensiksi meistä, niin mihinkä joutuukaan se ,
joka ei ole Jumalan evankeliumille kuuliainen?? 1 Piet 4: 17
Valitettavasti ,sellainen joutuu helvettiin. _##
Ei uskovaisella ole mitään mahiksia joutua helvettiin.
USKOVAINEN LANKEAA ELÄVÄN JUMALAN KÄSIIN, eivät saatanan käsiin - hirmuista sekin tosin on, saada rangaistus Isältään.
Hepr. 10:30
Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto,
minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa".
31 Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.
2. Tim. 2:13
jos me olemme uskottomat, pysyy kuitenkin hän uskollisena;
sillä itseänsä kieltää hän ei saata.turhia!
" Sellainen uskova joka ei ole Jumalan evankeliumille kuuliainen, ..sellaisella ei ole
mitään mahiksia joutua helvettiin!!
Anttiseni, älä sentään noin opeta! vaan poikani: älä unhota minun opetustani,
vaan sinun sydämesi säilyttäköön minun käskyni;
sillä pitkää ikää, elinvuosia ja rauhaa ne sinulle kartuttavat Snl 3: 1
Etkös ole niitä, jotka opettavat että sekä laittomilla, ja niillä jotka eivät ole evankeliumille kuuliaisia, olisi pitkä ikä helvetissä?
Opettiko se sinun typerä ystäväsikin uskova_ 1 niin, että jumalattomuus ja laittomuus kasvatta pitkän iän helvetissä?
Ja ne jotka ovat kuuliaisia suomen ja Jumalan laille, nekin kartuttavat itselleen pitkää eläkettä, elinvuosia ja rauhaa?
Valitsehan nyt Antti tänäpäivänä ensin se, että haluatko pitkää ikää?
Ja kun sen oot päättänyt, niin kerro missä paikassa pitkä ikä olisi hyvä, oikea ja pyhä? - benedi
Nimittäin eräs tuttava sai houkuteltua minut Petroskoihin kyydissään!
Ja olihan siinä muitakin...venäjää puhuttiin puolin ja toisin.
Tämän auton omistaja, nainen oli varmistanut onnistuneen matkan epäjumalan kuvilla.
Kojetaulussa oli pyöreä n. 5 cm halk. medaljonki, jossa oli kuvattu jumalan äiti, maria jeesus lapsi sylissään, ja medaljonkin takana oli itse jeesus jo vanhempana!
medaljongista lähti ketju ja sen päässä roikkui risti!
Aina kun minä ajoin, minä siirsin epäjumalan (imukuppikiinnitys) apumiehen puolelle, ja kerroin etten tarvitse tämän apua!
Ja sitten kun hän ajoi, niin taas se siirrettiin takaisin hänen silmiensä eteen"
Näin tehtiin koko matkan ajan, mennessä ja tullessa!
Epäjumlat eivät vielä ole poistuneet , vaan ne jäivät autoon kun suomessa nousin siitä pois.
Mutta sianlihasta hän lupasi luopua, kun kerroin pari kauhuesimerkkiä, kun joku varoitettuani söi sitä, ja näytin Jesajan 66: 17 ..ja hän löysi itse vielä monta muuta paikkaa ja luetteloa, kielletyistä rotista yms.
Matka meni ilman onnettomuuksia, eik voi tietää suojeliko epäjumala matkaa vai ei ?
Vai oikea Jumala!
No, minulla on tietenkin tieto! Eik se kulje valhetiedon nimellä! benedi kirjoitti:
turhia!
" Sellainen uskova joka ei ole Jumalan evankeliumille kuuliainen, ..sellaisella ei ole
mitään mahiksia joutua helvettiin!!
Anttiseni, älä sentään noin opeta! vaan poikani: älä unhota minun opetustani,
vaan sinun sydämesi säilyttäköön minun käskyni;
sillä pitkää ikää, elinvuosia ja rauhaa ne sinulle kartuttavat Snl 3: 1
Etkös ole niitä, jotka opettavat että sekä laittomilla, ja niillä jotka eivät ole evankeliumille kuuliaisia, olisi pitkä ikä helvetissä?
Opettiko se sinun typerä ystäväsikin uskova_ 1 niin, että jumalattomuus ja laittomuus kasvatta pitkän iän helvetissä?
Ja ne jotka ovat kuuliaisia suomen ja Jumalan laille, nekin kartuttavat itselleen pitkää eläkettä, elinvuosia ja rauhaa?
Valitsehan nyt Antti tänäpäivänä ensin se, että haluatko pitkää ikää?
Ja kun sen oot päättänyt, niin kerro missä paikassa pitkä ikä olisi hyvä, oikea ja pyhä?En minä tuosta benediktiinimunkin liirum laarumista mitään ymmärrä,
mutta loppukaneettia pitää hieman kommentoida ...
" Ja kun sen oot päättänyt, niin kerro missä paikassa pitkä ikä olisi hyvä, oikea ja pyhä? "
MUUTA VÄLIÄ EI PAIKALLA, KUNHAN JEESUS ON KANSSANI MISSÄ LIENENKIN !!!
Ps. 139:8
Jos minä taivaaseen nousisin, niin sinä olet siellä;
jos minä tuonelaan vuoteeni tekisin, niin katso, sinä olet siellä.
Enkelit meidät Herran omat täältä kerran kokoavat satona ja vievät
minne vievät. Emme siinä vaiheessa voi matkasuunnitelmaan tehdä
ehdotuksia, ei muutoksia. Oleellista on se että todistus Jeesuksesta
on sisimmässämme.
Muinaisten benedien - benedit olivat katolilaisia munkkeja - luostari, eräs niistä ...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mont_Saint-Michel- Jes.66:17
AnttiVKantola kirjoitti:
En minä tuosta benediktiinimunkin liirum laarumista mitään ymmärrä,
mutta loppukaneettia pitää hieman kommentoida ...
" Ja kun sen oot päättänyt, niin kerro missä paikassa pitkä ikä olisi hyvä, oikea ja pyhä? "
MUUTA VÄLIÄ EI PAIKALLA, KUNHAN JEESUS ON KANSSANI MISSÄ LIENENKIN !!!
Ps. 139:8
Jos minä taivaaseen nousisin, niin sinä olet siellä;
jos minä tuonelaan vuoteeni tekisin, niin katso, sinä olet siellä.
Enkelit meidät Herran omat täältä kerran kokoavat satona ja vievät
minne vievät. Emme siinä vaiheessa voi matkasuunnitelmaan tehdä
ehdotuksia, ei muutoksia. Oleellista on se että todistus Jeesuksesta
on sisimmässämme.
Muinaisten benedien - benedit olivat katolilaisia munkkeja - luostari, eräs niistä ...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mont_Saint-MichelAntti joko olet joulukinkun tilannut, kyllä kai sinä sen taas tilaat kuitenkin?
benedi pitäisi Anttiakin valistaa:
"Mutta sianlihasta hän lupasi luopua, kun kerroin pari kauhuesimerkkiä, kun joku varoitettuani söi sitä, ja näytin Jesajan 66:17 ..ja hän löysi itse vielä monta muuta paikkaa ja luetteloa, kielletyistä rotista yms." - benedi
Jes.66:17 kirjoitti:
Antti joko olet joulukinkun tilannut, kyllä kai sinä sen taas tilaat kuitenkin?
"Mutta sianlihasta hän lupasi luopua, kun kerroin pari kauhuesimerkkiä, kun joku varoitettuani söi sitä, ja näytin Jesajan 66:17 ..ja hän löysi itse vielä monta muuta paikkaa ja luetteloa, kielletyistä rotista yms."Henki hyvä herätetty!
Olinpa kerran Venäjän Helylässä Amossovan kotona...he veivät luotani halkaistuja sianpäitä, joita koiriltani jäi.
Näytin heille Jes 66: 17 venäjänkielisestäni, ja muutenkin varoittelin näitä ihmisruuaksi paistelemasta ja keittelemästä!
Olinpa kerran siellä vieraana, juhlat iloiset oli pystyssä, sianlihat kiehuivat kattiloissa, ja juomistakin siinä otettiin!
Yht´äkkiävalot sammuivat, kuten Venäjällä äkkiarvaamatta saattaa käydä!
Pieni piiri, päätti lähteä kyään, lähinaapuriin...minä menin kamariin nokosille, pimeä kun oli!
Benedin opettajaksi tuleminenhan on Jumalasta, vaikka hän kuorsaisikin...nukkuessani valot tulivat takaisin, ..ja sianlihat ja rasvat jatkoivat paistumistaan, vaikka ketään muita ei ollut kotona!
Talon isäntä, jota varoitin oli palomies,....heräsin savuun ja meni keittiiöön,..ja kas sikahan se siellä helvetin tulessa paloi!!
Jos juoksen ulos, talo palaa sian takia,...mutta onhan kirjoitettu: " Olkaa vieraanvaraisia, sillä jotkut ovat saaneet pitää enkeleitä vieraanaan"
No , tämä enkeli ryhtyi VSS.lta saamiensa aitojen avulla pelastamaan vierraan varaista taloa, ja kannoin palavat pannut ja kattilat palavina lumihankeen,..ja kas..palomieskin tuli juuri kotiinsa vaimonsa kanssa,..ja vieraana ollut pelastaa taloa!
Kovin oli vakavana jukolan juhanin katse, eikä ehtoinen emäntäkään naurua ulos saanut!
Muistutin, että enkös kertonut, mitä seurauksia voi olla kun Jes 66: 17 ei kelpaa...
Kammohan siitä minua kohtaan tuli, ja ystävyys siitä hissun kissun suli!
En ole nyt kysellyt, että maistuuko sianlihaa..paistettua kanaa, grilli, miehen poika kuitenkin tänä kesänä grillaili ja sitä minäkin söin!
" Mitä isä tekee, sitä poikakin tekee"!!
Antti ketäs sinä uskoon tulon jälkeen kutsut Isäksesi?
Ahaa! Oikein vastasit!
No, mites se meidän Isä on ahkera GRILLAAMAAN? Tulihan hänellä on lähellä. kun se vuotaakoko ajan hänestä!
Ei taida Isä possua grillata,..joten Jumalan pojat, Antti mitäs sinä aiot syödä,...ja onkos sikapaisti syntynyt ylhäältä uudesti sinun elämääsi!? - benedi
mukana ollut kirjoitti:
Aivopesutilaisuuksia peurunkajärven rannalla peurunpirtissä.Jos kaikki olisivat valheveljiä, niin missäs lampaat sitten ovat, jos sudet ovat
leiriytyneet Kallioniemeen?
Men nytkin sinä sinne, sillä silloinhan siellä on lauma valheveljiä ja sinä, joka
et ole valheveli!
Kerrohan mistä sinä totuuesi ammennat, jos kerran sinä et ole valheveli!
Kuka on sinun opettajasi? Ja keneltä olet oppinut sen, minkä olet oppinut, niin ettei valheveljeydestä
kohdallasi voi, eikä saa puhua!??
Ja jos puhut totta, niin elätkö myös sen mukaan kuin puhut ja opetat!?
Mistä sinä tiedät millainen lauma puhujia Kallioniemeen tulee? Ja millä perusteella
oletat että he ovat valheveljiä?
Oletko ollut paikalla kun Jeesus puhui heidän kanssaan? Itsehän opetat: " Minä olen tie ,totuus ja elämä"!!
Näin opetat Jeesuksen sanoneen. Ja mistä tiedät, kun Pyhä Henki, joka " ottaa minun omastani (Jeesuksen omasta) ,ja antaa teille"...ei olisi antanut näille puhujille mitään, kun Hän PH on
Henki, jolla ei ole lihaa eikä luita!??
Näkymätön!
Johtopäätökseksi jää, ellet pysty näyttämään väitöstäsi toteen, ..niin olet pilkkaaja, ja remunpitäjä!
Ja pilkkaajalle Jumalalkin on pilkallinen" mukana ollut kirjoitti:
Aivopesutilaisuuksia peurunkajärven rannalla peurunpirtissä.Tällaiset päivät ne olivat ja nyt ne ovat kohta Helsingissä ...
http://www.adventist.fi/events/9706
Perustuu 17. opinkappaleeseen eikä Elleniin
http://www.adventtikirkko.fi/opetus/lahjat.htm
Meepä sinäkin mukaan, niin sinusta, valheveljestä, tulee todellinen veli.Jes.66:17 kirjoitti:
Antti joko olet joulukinkun tilannut, kyllä kai sinä sen taas tilaat kuitenkin?
"Mutta sianlihasta hän lupasi luopua, kun kerroin pari kauhuesimerkkiä, kun joku varoitettuani söi sitä, ja näytin Jesajan 66:17 ..ja hän löysi itse vielä monta muuta paikkaa ja luetteloa, kielletyistä rotista yms."En täksikään jouluksi tilaa kinkkua, vaan taaskin noudan omani sitten
aattona - otan sen mikä ei muille ole kelvannut. Enkä kysele liikoja
kauppiaalta. Ei näet mikään laki pakota utelemaan alkuperää tms.
1. Kor. 10:25
Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään,
kyselemättä mitään omantunnon tähden.
Vai kielletyistä rotista se benkku varoittelee ja kokemusta vissiin on.
Meillekin on rotilla pääsy kielletty. Mahtoiko kaveri pelästyä benedin
rottaa niin kovasti että ihan uskoon tuli? No, se on sivuseikka?
Mutta on se kumma että rottaa pelkää niin ettei uskalla possuakaan
suuhunsa laittaa. Kyllä minä vielä erotan rotan ja possun.
"Mutta sianlihasta hän lupasi luopua, kun kerroin pari kauhuesimerkkiä, kun joku varoitettuani söi sitä, ja näytin Jesajan 66:17 ..ja hän löysi itse vielä monta muuta paikkaa ja luetteloa, kielletyistä rotista yms."
Minäpä luulen että paljon ennen Raamattua on kielletty rotan syönti.
Julistettu rotta pyhäksi eläimeksi. Ei benkku ole ensimmäinen pyhittäjä.- benedi
AnttiVKantola kirjoitti:
En täksikään jouluksi tilaa kinkkua, vaan taaskin noudan omani sitten
"Mutta sianlihasta hän lupasi luopua, kun kerroin pari kauhuesimerkkiä, kun joku varoitettuani söi sitä, ja näytin Jesajan 66:17 ..ja hän löysi itse vielä monta muuta paikkaa ja luetteloa, kielletyistä rotista yms."
Julistettu rotta pyhäksi eläimeksi. Ei benkku ole ensimmäinen pyhittäjä.sikaa ja joulukuusi...?
" Huikea oivallus tuo, että Kristus yhdisti ihmisen ja lain" Antti 29. 8. 10
Aivan, aivan " sydämeen , eli mieleen laki on kirjoitettu-
Mutta milloin Kristus on yhdistänyt ihmisen ja sian? Tai ihmisen ja joulukuusen?
Ei milloinkaan, Jeesus pyrki koko ajan erottamaan sian ja ihmisen, syöksemällä niitä
jyrkänteeltä alas järveen!
Ja vaikka Antti tämän tiesi ei hän jälestäpäinkään katunut, vaan menee Cittariin ja sanoo itsekseen: " Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuolleesta sian ruumiista?
Ja aikansa vilkuiltuaan ympärilleen, Antti nostaa sian ruumista, joka ei muille ole kelvannut, ostoskärriin ja myöntää, itsekseen mutisten: " lihalla palvelen synnin lakia"
On synti syödä sikaa, sen tiedän, kun Herran profeetta on niin sanonut, mutta kun kukaan ei näköjään pelasta minua tästä kuoleman ruumiista, niin minäpä palvelen
lihalla, sitähän kieli on, synnin lakia,...ja panen siansiivun päälle vielä sinappia!!,...tuumii Antti
Kieli on pieni jäsen, mutta se avustaa Anttia, että kuollut sianraato saataisiin Antin Pyhän Hengen temppeliin, ..että Antti voisi sanoa, että " tällä lihalla palvelen mieluummin synnin lakia, kuin tämmöisenä Jumalan lakia!
Syön sianlihaa, sanoo Antti, mutta en syö muuta inhottavaa, kuten rottia ja hiiriä!
Olenhan silloin pitänyt Herran käskyn?
Jos Pyhä Henki asuisi Antin asunnossa, jonne Antin kieli työntää sikaa, niin mitä yhteistä on sialla ja Pyhällä Hengellä?
Kun Pyhä Henki ei saa sikaa työnnetyksi jyrkänteeltä alas, kun sillä ei ole enää omia jalkoja, niin ei kait Hän voi muuta tehdä kuin työntää Antin jyrkänteeltä alas.
"Anttihan rallattelee: " Olet, mitä syöt..trallatilaa..nytpä jouluna sitä herkkua syödä saa, vatsani saastainen on, kinkku on herkku verraton!
Eipä vaaraa laisinkaan, profeetta puhuu unissaan"!! "Kaikki oikeudet pidätetään
Jos Henki ei huoli siasta, eikä tahdo, että tuo Antin pieni kieli, tunkee sitä Pyhän Hengen asuntoon, niin " lihan mieli on kuolema, mutta Hengen mieli elämä ja rauha"
kertoo Pyhä Henki!
Senkös ääntä Antti nyt jouluna kuuntelee kun on muutakin kuuntelemista: " Hei tonttu ukot hyppikää, nyt on riemun rakkahin aika....kuuluu Cittarin kauittimista - f11f
benedi kirjoitti:
Nimittäin eräs tuttava sai houkuteltua minut Petroskoihin kyydissään!
Ja olihan siinä muitakin...venäjää puhuttiin puolin ja toisin.
Tämän auton omistaja, nainen oli varmistanut onnistuneen matkan epäjumalan kuvilla.
Kojetaulussa oli pyöreä n. 5 cm halk. medaljonki, jossa oli kuvattu jumalan äiti, maria jeesus lapsi sylissään, ja medaljonkin takana oli itse jeesus jo vanhempana!
medaljongista lähti ketju ja sen päässä roikkui risti!
Aina kun minä ajoin, minä siirsin epäjumalan (imukuppikiinnitys) apumiehen puolelle, ja kerroin etten tarvitse tämän apua!
Ja sitten kun hän ajoi, niin taas se siirrettiin takaisin hänen silmiensä eteen"
Näin tehtiin koko matkan ajan, mennessä ja tullessa!
Epäjumlat eivät vielä ole poistuneet , vaan ne jäivät autoon kun suomessa nousin siitä pois.
Mutta sianlihasta hän lupasi luopua, kun kerroin pari kauhuesimerkkiä, kun joku varoitettuani söi sitä, ja näytin Jesajan 66: 17 ..ja hän löysi itse vielä monta muuta paikkaa ja luetteloa, kielletyistä rotista yms.
Matka meni ilman onnettomuuksia, eik voi tietää suojeliko epäjumala matkaa vai ei ?
Vai oikea Jumala!
No, minulla on tietenkin tieto! Eik se kulje valhetiedon nimellä!Ken on antanut luvan itselleen maistaa kalakukkoa kuumana voin kanssa, on päässyt nirvanaan!
Ilman sitä sianpintaa nautinto jää vajavaiseksi. Ja entäs sitten mykyrokka!! - Mitä jouluksiPöytään
AnttiVKantola kirjoitti:
Julistettu rotta pyhäksi eläimeksi. Ei benkku ole ensimmäinen pyhittäjä.avk sanoo:
"Tanskankinkku Cittarista. En täksikään jouluksi tilaa kinkkua, vaan taaskin noudan omani sitten aattona - otan sen mikä ei muille ole kelvannut. Enkä (katsopa Raamattuun, 3:Moos.11.Lukua) kysele liikoja kauppiaalta. Ei näet mikään laki pakota utelemaan alkuperää tms."
-- Katsokaa A-studiosta Eläinaktivistien uusia kuvia suomalaisilta sikatiloilta, kuinka tautisia/sairaita ovat ja toiset siat syövät noita tautiin kuolleita tovereita...Yök, yöK...
http://areena.yle.fi/video/1321905061415 - miten on
AnttiVKantola kirjoitti:
Julistettu rotta pyhäksi eläimeksi. Ei benkku ole ensimmäinen pyhittäjä.Vieläkö Antille kinkku jouluna maistuu?
- kiitos Herran!
f11f kirjoitti:
Ken on antanut luvan itselleen maistaa kalakukkoa kuumana voin kanssa, on päässyt nirvanaan!
Ilman sitä sianpintaa nautinto jää vajavaiseksi. Ja entäs sitten mykyrokka!!Herra Jumala!
Mitä herkkuva!
On se isä hyvä kun sen possunkin loi ihan meitä varten.
Kalakukko ja muikku sellainen.
Paljon voita kalojen sekaan ja silavaa vielä kalojen päälle pehmentämään ruiskuorta ja ruiskansi kiinni. Ja uuniin muhimaan.
Herranen aika kun oikein munaskuista ottaa navan alta pelkkä ajatuskin.
Puruveden muikut ja aito savolainen kukko.
HALLELUJAA! Ja vielä lujempaa!
- kiitos Herran!
Voi piäs unohtumaan!
Leipäjuusto ja lakkahillo kuuman kahvin kera. Voi sitä makiaa narskuntaa!!!
Kilon juustoleipään menee n. 8 litraa oikeata pastoroimatonta lehmänmaitoa.
Apteekista saa juoksutinta, jolla hera erotetaan.
Sitten vain hera siivilöidään pois ja taputellaan massa sentin paksuiseksi levyksi ja tulen loimussa pintaan kaunis väri.
Voi Taivas minkä herkun panivatten eteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1154392Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783190- 1001453
- 861316
- 92858
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639