Edullisuus ei olekaan ihan yksinkertainen juttu.
0100100:ssa yksi puhelu maksaa aika paljon koska siinä on laskettu puhelun hintaan jo yhdistäminen mukaan. Jos et käytä yhdistämispalvelua niin Eniro on todella kallis.
Fonectalla (020202) on puheluhinnat paljon edullisemmat. Tämänhetkinen hinnasto löytyy osoitteesta www.fonecta.com
Sit siinä on vielä se jutska, että jos kysyy monta numeroo kerralla, niin 0100100 on halvempi, koska siinä on kertahinta eikä minuuttihinta. Jos taas kysyy vaan yhtä numeroo eikä oo tarkotus käyttää yhdistämistä, niin 020202 on halvempi.
Fonectan automaattinen palvelu numerossa 020200 on varsin edullinen; Puhelu puheohjattavaan numeropalveluun 02 02 00 maksaa 0,57 euroa tiedustelulta. Kannattaa kokeilla!
Itse olen tottunut käyttämään 16505 palvelua. Esim. jos tuntematon numero soittaa, numeron voi lähettää tuohon numeroon ja vastausviestinä tulee yhteystiedot. Maksaa 0,65e.
Eli numero sellaisenaan tekstiviestinä numeroon 16505 ja se on siinä. Ja numero on helppo muistaa ulkoa.
Kuka noita muistaa? kyseisiä huijaripalveluja... :) Siis jos pitää soittaa 020202 (myös ystävällisin palvelu)
Tekstiviestillä 16400 (Se ensimmäinen tekstiviesti haku
Eniroon. Tarvitsee tehdä se vain kerran ja tekstiviestin hinnalla voit surffata kotona, töissä, missä vain tietokoneella tai kännykällä eniro.fi ja saat niin monta puhelinnumeroa kuukaudessa ilmaiseksi, kun kerkeät naputtaa. Tyhmää on maksaa tänäpäivänä numeropalvelusta, kun sen on saanut jo vuosia maksutta.
Tältä web-sivulta...
...elikäs www.eniro.fiPieni kirjautumismaksu (0.25 €) jonka jälkeen homma on ilmainen siitä eteenpäin.
Ei löydy
Ainut vika vaan on, ettei sieltä tunnu löytyvän juuri mitään tietoja!!Löytyy vain se mitä puhelinluettelossa
Tiedot ovat samat kuin puhelinluetteloissa, suurinta osaa kännykkänumeroista ei löydy.Edullisin ?
Edullisuus ei olekaan ihan yksinkertainen juttu.0100100:ssa yksi puhelu maksaa aika paljon koska siinä on laskettu puhelun hintaan jo yhdistäminen mukaan. Jos et käytä yhdistämispalvelua niin Eniro on todella kallis.
Fonectalla (020202) on puheluhinnat paljon edullisemmat. Tämänhetkinen hinnasto löytyy osoitteesta www.fonecta.com
Riippuu ja roikkuu
Sit siinä on vielä se jutska, että jos kysyy monta numeroo kerralla, niin 0100100 on halvempi, koska siinä on kertahinta eikä minuuttihinta. Jos taas kysyy vaan yhtä numeroo eikä oo tarkotus käyttää yhdistämistä, niin 020202 on halvempi.Niinpä...
Niinpä, olet oikeassa. Mutta enin osa tiedusteluistahan on yhden numeron/nimitiedon hakua ja silloin 020202 on se edullisin.020200
Fonectan automaattinen palvelu numerossa 020200 on varsin edullinen; Puhelu puheohjattavaan numeropalveluun 02 02 00 maksaa 0,57 euroa tiedustelulta. Kannattaa kokeilla!Ja tämän mainoksen
maksoi .......edullisin numeropalvelu
020300200 (directa) maksaa ainoastaan paikallisverkkomaksunsiellä on vain yritysnrot
Siis ei kannata soittaa, jos haluaa kotinumeron tai henkilön itse kustantaman kännykkänumeron.Vitut
Varokaa kyseistä firmaa16505
Itse olen tottunut käyttämään 16505 palvelua. Esim. jos tuntematon numero soittaa, numeron voi lähettää tuohon numeroon ja vastausviestinä tulee yhteystiedot. Maksaa 0,65e.Eli numero sellaisenaan tekstiviestinä numeroon 16505 ja se on siinä. Ja numero on helppo muistaa ulkoa.
Jep Jep
Kuka noita muistaa? kyseisiä huijaripalveluja... :) Siis jos pitää soittaa 020202 (myös ystävällisin palvelu)Tekstiviestillä 16400 (Se ensimmäinen tekstiviesti haku
Tätä olinkin etsinyt
Vihdoinkin joku kertoi sen mulle. kerrankin surffailin varmaan tunnin etsien SMS numerotiedustelua!Koko ajan vaan tuli hakuihin vastauksina kaikenmaailman raskaita sivustoja ja palveluja mistä saa hakemalla hakea sitä olennaista tietoa.
Nyt löytyi tämä keskustelu sekunneissa. nice. Tack SÅ mycket.
16100 tekstiviestillä 0,60€/viesti
16100 on halvin mitä ole löytänyt tekstiviestillä16100 epämääräistä toimintaa
Usein 16100 numerotiedustelussa vaatii kaksi perättäistä viestiä, että saa numeron selville. Hinta onkin tällöin 1.20€.16100 numerolla haku on halpa
Haen yleensä vieraat puhelinnumerot en juurikaan nimellä, joten minulle 16100 tulee halvimmaksi.Eniro
se on edullisin. Liittyessä muutaman kymmenen centtiä. Sen jälkeen käyttö on ilmaista.16120
Edea.fi Markkinoiden edullisin huomattavasti!!!!!!REKISTERÖIDY
Eniroon. Tarvitsee tehdä se vain kerran ja tekstiviestin hinnalla voit surffata kotona, töissä, missä vain tietokoneella tai kännykällä eniro.fi ja saat niin monta puhelinnumeroa kuukaudessa ilmaiseksi, kun kerkeät naputtaa. Tyhmää on maksaa tänäpäivänä numeropalvelusta, kun sen on saanut jo vuosia maksutta.