Parisuhde kriisissä?

Cheertyttö-

Olen nuori naisen alku, 17 vuotias, ja kihlattuni on 22. Hän on aina ollut hyvin seksuaalinen ihminen.. Ei puhu rakastelusta, vaan panemisesta, nussimisesta yms.. (käsitykseni mukaan suurin osa nuorista miehistä käyttää näitä sanoja, varsinkin kavereiden seurassa?) Noh, joka tapauksessa.. Harrastamme seksiä usein, ja olen saanut käsityksen että hän on tyytyväinen seksielämäämme, ja muutenkin meillä on mennyt ihan hyvin. Hän on osoittanut minun olevan hänelle hyvin tärkeä, esim. pari kertaa riidan ollessa päällä olen ottanut eron puheeksi ja itkuhan siitä on hänelle tullut.. Sitten tein virheen ja aloin käyttää tuota erioamista eräänlaisena tapana käsitellä häntä. Aina kun hän suuttui minulle jostain uhkasin erolla, ja hän muutti heti äänensävyään ja puhui kauniimmin, eikä enää vihastellut. (Ei tarvitse siitä manita, tiedän tehneeni väärin) Mies ei kuitenkaan tätä jaksanut loputtomiin ja nyt tilanne on toisinpäin...

En saa olla mistään asiasta erimieltä hänen kanssaan enkä saa pitää omia mielipiteitäni, heti jos sanon vastaan jossain asiassa tai vähänkin olen erimieltä niin hän vain käskee pitää turvan kiinni tai sitten että "päätin nyt näin ja ellei se sulle keltaa niin voit lähteä samantien vittuun." ja koska rakastan tätä miestä niin paljon, niin en pysty lähtemään ja ottamaan eroa tuosta vain. On siis myös päiviä jolloin menee loistavasti, ja jolloin hän haluaa olla kanssani kahden ja tehdään yhdessä kaikkea kivaa, ja hän osoittaa välittävänsä.. Hyvin on mennyt edelliset kaksiviikkoa.. KUNNES TÄNÄÄN:

Hän unohti facebookin päälle ja näin tietokoneen näytöstä kuinka hän oli lähettäny viestin (37 vuotiaalle naiselle, jonka kanssa on joskus harrastanut seksiä) ja viestissä luki näin:

"Moi. Mitäs sulle kuuluu? Mites mies asiat? :) Saanko meses, ku hävitin sen? ;) "

Silmään pisti kaikkein eniten tuo kysymys "Miten mies asiat? :)" ja tuo silmää iskevä hymiö.. Minun mielestäni se näytti hieman flirttailevalta..

Sanotaan nyt vaikka että tämän naisen nimi olis jonna..
Menin mieheltä kysymään et kuka on jonna.. Vastaukseksi tuli että "se on se mun yks ex-pano josta kerroin sulle joskus, miks niin?" Sit vaan sanoin sille takas että miksiköhän, niin tämä alko huutamaan "voi vittu sä oot näköjää lukenu mun keskustelut!!!" sanoin sit miehelle että "aivan kutein säkin luit mun keskustelut viimeviikolla, siinä tosin on se ero et multa ei löytyny mitään salattavaa. mut sun viestit näköjään kannatti lukea" vastaukseksi tähän tuli että "joojoo vittu mee helevettiin siitä".

Myöhemmin se sit sano jotain että "se on mun kaveri ja sillä selvä. jos se on sulle joku ongelma niin voit samantien lähtee lätkiin vittuun!" sit kun yritin keskustella asiasta niin tuli vaan että "asiasta ei enempää keskustella." Ja muutenkin, aina kun yritän puhua jostain miehen kanssa, niin se keksii tekosyitä.. "on darra ni ei jaksa puhua, väsyttää, mun veli nukkuu viereiseshuonees ni pitää olla hiljaa, joo on aamulla aikanen herätys, pelaan nyt pokeria en kerkeä" ja joskus sanoo jopa suoraa että "ei mua kiinnosta turhaa lätistä paskaa." en tajuu miks, mut jostain syystä keskustelu on mun miehelle erittäin vaikeaa, huomaan et se menee tosi hankalaks ja vaivaantuneeks siitä tilanteesta ja alkaa huutamaan ja raivoamaan jos yritän pakottaa sen puhumaan tai sit vaan lähtee pois, tai sanoo pahasti niin että se johtaa siihen että mä itken yksin huoneessa.

Rakastan tätä miestä mut oon niin ihmeissäni tällähetkellä tuosta viestistä minkä hän oli ex-panolleen lähettänyt. Mitä itse tuollaisesta ajattelisitte?

6

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8fui'''***

      No, ajattelen, että ikäerostanne huolimatta te olette samalla tasolla molemmat. Teinejä. 22-vuotiaan pitäs olla aikuinen mies, mutta ihan aidosti, te kyllä olette niin samalla tasolla, ettei ainakaan ole hyväksikäytöstä pelkoa. On se rankkaa... Ja onhan se, mutta hienoa, että tilitit kuitenkin seksielämänne ensin, ihan kuin oikeat aikuiset. Seksiä meillä on, ja siinäpä se, kaiken pitäisi olla hyvin. Joo, hienostihan se tuntuu menevän. Kiristystä, uhkailua, ei mitään kommunikointikeinoja, huutamista ja raivoamista: ihan tyypillinen suomalainen teinisuhde, ja hei, sellaiseksi se jääkin. Nykyään kun olen katsonut noita vanhempia, niin ihan samaa tasoa ollaan vielä 3kymppisinäkin. Joten itseasiassa tuo on oikea, perinteinen, suomalainen parisuhde. Ja kun mä niin rakastan... No sehän hienoa, ette pysty kommunikoimaan ja sä niin rakastat, ettet pysty jättään. Voi vittu, montakohan kertaa toikin virsi on kuultu: no mitä sä ootat sitten? Te ette pysty kommunikoimaan ettekä keskustelemaan. Sä et pysty (kertakaikkiaan, koska se on niin ainutlaatuista, että!) lähtemään. No, mitä siinä sitten pitäs tehdä? No, mä annan neuvon: ensin heität kuperkeikkaa kotona, sitten kolme hyppyä ilmaan niin, että polvet osuu rintaan. Sen jälkeen pyörähdät ympäri ja luet loitsun: "hipati, hupati, hei, netti luottamukseni vei, anna mulle parempi mies, toi on pelkkä ies, anna nussia ja panna, mutta parempi mies mulle anna!"
      Niin sillä sitten asiat hoituu. Sitten vaan jäät elämään ja oottelet, niin kyllä se siitä.

    • traetgaedg

      ensimmäisessä "kunnon" parisuhteessasi eli sinulla ei ole mitään vertailupohjaa, millaista yhteiselämä sinulle sopivan miehen kanssa voisi olla... Jonkin matkaa elämää enemmän nähneenä voin kertoa, että ei sen kyllä tuollaista pitäisi olla! Sorry vaan, mutta miehesi kohtelee sinua todella halpa-arvoisesti... Ennemminkin tuosta saa sen kuvan, että olet hänelle ns vakipano kuin oikeasti nainen, jonka kanssa hän aikoo naimisiin ja perustaa perheen (siitähän kihlauksen pitäisi olla merkkinä, eikö..?) Tyyppi ei kunnioita sinua pätkän vertaa ja aina vain pahemmaksi käy, kun sinä nöyristelet hänen edessään peläten, että hän oikeasti haluaa sinusta eroon. Tuota jatkuu juurikin niin kauan kuin sinä siihen suostut - ei kannata tuudittautua siihen, että mies joku kaunis päivä ymmärtää käytöksensä törkeyden ja alkaa olla kuin herran enkeli. Ja vielä pisteenä iin päälle tuo vanhalle panolle viestittely - haloo, herääs nyt, tyttö! Mies, joka on kokonaan sitoutunut sinuun eikä vilkuile muita, EI lähettele tuollaisia viestejä muille naisille.
      Mietipä tätä: oletko miehesi kanssa siksi, että rakastat häntä ja hyväksyt hänet sellaisena kuin hän nytkin on - vai pelottaako sinua olla yksin, jos suhteenne päättyy? Haluatko juuri tuon miehen vai haluatko hänet, että sinullakin olisi "joku"?

      • tyhmä tyttönen

        Miehelläsi on toinen nainen ja toisia naisia 100% varmasti, joten lähde lätkimään. Sun miehes on jo panenut sitä 37vuotiasta akkaa jo monet kerrat. Se on totuus.


      • kaki
        tyhmä tyttönen kirjoitti:

        Miehelläsi on toinen nainen ja toisia naisia 100% varmasti, joten lähde lätkimään. Sun miehes on jo panenut sitä 37vuotiasta akkaa jo monet kerrat. Se on totuus.

        mistäs tiedät kuka on pannut ja ketä??


    • viuht1

      Miehesi saatto olla suhteen alussa sitoutunut suhteeseen, mutta sun erouhkailut ovat mahdollisesti vaikuttaneet häneen. Hän on mahdollisesti päättänyt jossain vaiheessa irrottautua susta jo nyt, ettei satu niin paljoa, kun lopulta erootte. Toi suhde ei voi onnistua ainakaa niin, että te molemmat olisitte onnellisia siinä. Miehesi vaikuttaa siltä, että hän on sinun kanssasi tällä hetkellä, koska ei ole tavannut vielä sitä, jonka kanssa haluaa sen yhteisen tulevaisuuden rakentaa. Eli et ole hänelle muuta kuin vakipano, jota pitää jaksaa, jotta saa säännöllisesti seksiä. Muut naiset vain tarjoavat hänelle vaihtoehdon olla panematta sua. Joten yksinkertaisesti, lähde suhteesta, ei se muutu paremmaksi, jos ette ole molemmat valmiita tekemään töitä sen eteen. Työn teon suhteen en usko, että olette valmiita sitä tekemään nuoren iän takia.

    • piuh

      oho olipa juttu, niin ensiksikin jos hänellä on se toinen ja kiinostaa niin miksi sinä et voi aloittaa että kysymys on siitä exäxtäs ja jatka ennen kuin hän saa vastatuksi että onko järkee jatkaa tätä teidän stoorianne jos haluat sen kans mennä niin ole hyvä ja valitse, mutta valitse sellainen rauhallinen ilta että saat puhutuksi suusi puhtaaksi niin se kyllä onnistuu ja katso että ei kukaan sivullinen ole siinä kuuntelemassa mitä puhut hänelle, sinun täytyy kumminkin tehdä vielä tulevaisuudessa tämä asia tai sitten katsoa sormien läpi miten kehittyy ja olla puhumatta asiasta tai 2. vaihtotiehto on tämä että et vastaa ollenkaan mitä hän kysyy ettei niinkuin välitä mitä kiukuttelee koska tuo on minusta aika kiukkua jo mutta niinkuin minä sanoin että ole puhumaton ja katso sitten mitä meinaa tuo sinun ihanne prinssi koska se voi on aina sellanen juttu jos ei ole välitvänään toisesta mitä puhuu niin toinen kiusaantuu entistä enemmän siitä, voithan katsoa ja jos taas ei tunnu menevän kaaliin niin siirry kohta c:hen elikkä,anna samalla tavalla takaisin nuo mitä hän on aikanaan sinulle sanonut tai tehnyt mutta tee se näin että ei häntä paljon loukkaannu se mitä sanoit tai teet ja sitten minä vielä tuosta toisesta tytöstä sanoisin että jos teet näin mitä olen yrittänyt selittää tässä kirjoituksessa niin jos hän ymmärtää sen mitä tarkoitat niin hän jättää tuon toisen naisen tai sitten hän on valmis siihen että jättää sinut jos nimittäin hänelle se on sama kumman kanssa on ,valikoitkoon ei hän kumminkaan ole kuin toisen kanssa, valikoitkoon se parempi ja jos huomaat että olet voitolla niin kyllä sinä tiedät sen parhaiten, voithan koittaa mitä on hävittävää. onnea sulle yritykseen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe